Ik ben heel tevreden. Het plafond is op deskundige wijze aangebracht door de aardig mannen van DP

Neemt een groot deel van de overlast van de bovenburen weg. Blij dat ik voor DreamPlafonds heb gekozen.

Alle in eerdere reviews toegezwaaide lof is volkomen terecht. Stipt, supersnel en -efficiënt, meedenken en een prachtig resultaat!

is mooi en netjes gewerkt

Het is schitterend geworden ons zwart glimmend plafond en is keurig afgewerkt

Kwamen hun afspraak goed na en gaven goed advies op vragen die ik had.En waren snel klaar gezellige medewerkers en goed werk afgeleverd. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

In een woord alles super geregeld.

Ontzettend geweldig

Goede service. Doen wat ze zeggen

Super mooi strak plafond

Dankzij de vakkundigheid van 2 ervaren medewerkers zijn wij heel blij met ons spanplafond. Dank aan Peter en Barry jullie hebben het Top afgeleverd. De ruimte wordt ook weer schoon achtergelaten ook een goede service van Dreamplafonds. Wij raden Dreamplafonds zeker aan.

Snelle superstrakke plaatsing van het plafond

Vakmensen die in overleg met mij het plafond hebben geplaatst in slaapkamer woonkamer en keuken De ruimtes werden keurig afgedekt en schoon achtergelaten Top werk geleverd door vakmensen

Goede ervaring

Prijs - kwaliteitsverhouding. Netjes afgewerkt allemaal. Prima mensen.

ZEER GOED

GOED VRAGENLIJST GRAAG GROTERE LETTES

Goed geholpen door professionele mensen

Op voorhand contact gehad met Dreamplafond en zijn in komen meten voor de verbouwing. Na de verbouwing zijn ze weer komen inmeten. En daarna een schitterend plafond in onze badkamer gekregen.

Mooi!

Al jaren keken wij aan tegen een plafond in de woonkamer met puisten erop en met de gevolgen van waterschade op de scheidslijn met de uitbouw. Daarnaast waren wij al jaren op zoek naar een betere verlichting die meer sfeer zou creeeren. Na lang wikken en wegen zijn wij terecht gekomen bij DreamPlafonds. Deze week is bij ons een spanplafond aangebracht met verdeeld 11 spotjes. De kamer is enorm opgeknapt en naar een hoger niveau getild. Hier zijn echt vakmensen aan het werk geweest. Alles is keurig afgewerkt. De verlichting heeft het afgemaakt. Hopelijk kunnen we hier weer jaren mee vooruit. P.S,: We hebben een vlekje gezien op de dag van oplevering, maar daar zal men nog voor terugkomen, zo is ons beloofd. Toch alvast een goede beoordeling hier.

Na aanvraag offerte bijna direct contact gehad goede uitleg gehad en binnen 4 weken zat mijn plafond in de badkamer erin. Nette installateur en voordat je het wist zat alles er in top ben er erg blij mee.

Goed overleg wat de mogelijkheden zijn

Verbluffend goed!! Super bedankt!

Door corona en toedoen van andere leveranciers heb ik de werkzaamheden 2x moeten uitstellen. In samenspraak met dreamplafonds en zo flexibel als ze zich hebben opgesteld wil ik ze op deze manier nogmaals zeer bedanken! Over het resultaat kan ik het volgende zeggen: Peter! Wat een vakman ben jij zeg! Duizend maal dank voor het "licht"advies en het prachtige plafond met sierlijsten wat je voor ons gemaakt hebt. Zonder twijfel deze positieve referentie dik verdiend!!! Mijn geld dik waard. De volgende ruimte zijn we voor aan het sparen en jullie hoeven niet bang te zijn dat wij een ander bedrijf voor een prijsvergelijk gaan bellen. Hierbij alvast de opdracht! Met heel veel dank en groetjes, René en Bianca uit Den Haag.

Afspraken komen ze na en dat is voor ons heel veel waard. Ze hebben netjes gewerkt en het plafond ziet er keurig uit net als een stucwerk.Als er weer een plafond geplaatst moet worden, dan zeker Dreamplafonds.Nog hartelijk dank hiervoor.

Prachtig werk afgeleverd en topcommunicatie

Absolute toppers die je nog weinig tegenkomt. Veel bouwlui over de vloer gehad ivm nieuwbouwhuis, maar dit sprong er absoluut bovenuit. Meedenken, suggesties doen en keurig werk. Alles buiten zagen en binnen afdekken. Bovendien ook nog gezellige gesprekjes tussendoor en - uiteindelijk het belangrijkst - prachtig werk afgeleverd.

super

werkzaamheden worden snel, netjes en goed uitgevoerd en ze komen afspraken altijd na. Contact met het bedrijf is duidelijk en personeel zijn uitstekende sociale vakmensen die tijdens werkzaamheden goed met klant overleggen hoe het een en ander gemaakt kan worden of hoe de klant het evt zou willen.

Zeer netjes en snel geplaatst door vakman.

Zeer netjes en snel geplaatst door vakman.

Mooi product. Fantastische uitvoering

Ben blij voor dit product en bedrijf gekozen te hebben. Het is alleen een heel klein bedrijf waardoor na uitval van één personeelslid gelijk de afgesproken levertijd niet gehaald kon worden. Eindresultaat is fantastisch. Wel prijzig.

Super strak plafond, goede service en zeer accuraat

Ik kan iedereen Dreamplafonds Arnhem aanraden! Wat een super goede & snelle service, denken met je mee, komen op tijd, goede prijs - kwaliteit, zijn super beleefd en maken geweldige plafonds.

Vriendelijke mensen die zeer goed werk hebben afgeleverd

Goed uitgelegd wat de werkzaamheden inhielden en meegedacht over het lichtplan. Alle spullen werden bij montage netjes afgedekt. Na afloop werd alles netjes achter gelaten. Eindresultaat een zeer mooi span plafond met verlichting. Bedankt voor de goede service.

Prima bedrijf

Werken netjes en komen afspraken na.

Metamorfose!

Na lekkage was ons plafond verschrikkelijk, maar met het nieuwe plafond lijkt het wel een nieuwbouwhuis! Prachtig afgewerkt, de lamellen passen nog en ook nog eens alles netjes opgeruimd.

Top geregeld

De monteurs, Peter en Barry, kwamen met goede ideeën en hebben uitstekend werk verricht. Het ziet er super strak uit. Nogmaals onze dank.