De heren hebben een top presentatie geleverd geweldig.

Heren waren vriendelijk en gezellig aanwezig, zeer kundig en gaan professioneel te werk. Nogmaals TOP mannen bedankt.

toppie

Uitermate te vreden,het plafond is met vakmanschap aangebracht. Zeer aanbeveling waardig.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ +

Deze mensen werken ; snel - goed en netjes. Ze denken mee en zijn flexibel dus kortom top. Gr. Medewerkers Sandman

van oud naar zo mooi nieuw

De mannen hebben top werk geleverd , we zijn er heel blij mee . zo mooi strak en afgewerkt met lambrisering . Wij raden het iedereen aan .

Prima plafond

Zeer prettig contact met monteurs. Plafond van badkamer met inbouwspots was in een werkdag gedaan. Ziet er, voor zover ik het kan beoordelen, goed uit. Kostte wel een forse prijs, behoorlijk meer dan ik had verwacht

Het zijn Vakmensen met humor.

Voor de tweede keer hebben Peter en Barry iets moois afgeleverd. Na de Hal en Woonkamer, nu ook de werkkamer voorzien van spanplafond. Jullie zijn Toppers!!

Wij raden iedereen het aan om te doen, wij zijn dik tevreden. Ze denken met je mee, Wij hebben ons hele huis verbouwd maar wij vonden Dreamplafonds het beste van iedereen. Ze hebben echt wat moois van ons plafon gemaakt echt een blikvanger in onze woonkamer. Wij raden dit aan iedereen aan. Nogmaals Bedankt toppers

een fijn team wat uitstekend werk heeft afgeleverd

een fijn team met uitstekend afgeleverd werk en een goed advies van degene die thuis is geweest voor het voorbereidende werk

professioneel

Zijn erg blij met het plafond is echt schitterend . Complimenten voor de relaxte en professionele werkwijze.

Geweldig!

Vanaf het eerste contact wisten wij dat we een goede keuze hadden gemaakt. Barrie is een echte vakman en heeft onze badkamer met het plafond perfect verlicht en afgemaakt.

Top kwaliteit

Boven verwachting heel mooi geworden Hele vriendelijke mensen professioneel Super genieten van de plafonds

Uitstekend!

De klantvriendelijkheid, flexibiliteit en professionaliteit wordt als uitstekend beschouwd. Een adres om te onthouden. Peter, bedankt voor het mooie plafond. Groetjes, Daniela en Wil Verheij Bergen op Zoom

Door water schade aan ons plafond foor de tweede keer weer fantastisch werk geleverd

Vakkundig, vriendelijk en schoon werk

In een prettige sfeer is mijn plafond vakkundig geplaatst. Ben zeer tevreden.

Pure vakmanschap

We hebben een hele fijne ervaring met dreamplafond. Een bedrijf met mensen die van uitdaging houden en creatief zijn en bovenal echte vakmannen. We bevelen ze echt aan!

Mooi geworden.

Prettig contact, goede communicatie en op tijd op de afspraak, keurig gewerkt. Blij mee.

Zoals altijd efficient en prettig

Heb regelmatig mensen van Dreanplavonds in hiis gehad. Het is altijd een prettige ervaring. Goed werk altijd alles weer netjes opgeruimd als ze weg gaan. Aardige mensen en vlot werk. Bedankt weer voor de goede service.

Zeer tevreden!!!!

Dreamplafonds levert goede kwaliteit service en vaklui werken zeer netjes. Wij zijn blij met het resultaat.

Verstand van zaken en komen afspraken na

Ons plafond is door Barry geplaatst. Plafond is zeer netjes en vlot geplaatst . Keurig op tijd en Barry werkt heel netjes . Wij zijn echt heel blij met ons nieuwe badkamer plafond!

Geweldig resultaat

Van het maken van de offerte tot de uitvoering zeer goede ervaringen. Het resultaat is echt geweldig. Wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf ook zeker aan.

Gewoon fantastisch

Van begin tot eind een goed gevoel gehad... eerste contact thuis was een fijn gesprek. Duidelijke uitleg en zeer fijn dat er meegedacht wordt over de mogelijkheden. De dag van montage verliep vlekkeloos... onze monteur barry, zeer prettig in omgang. Bij het plaatsen van de verlichting in onze douche meegekeken naar de stop bij de regendouche... deze iets verplaatst om zo min mogelijk schaduw te creëren... Al met al een aanrader voor iedereen. Barry bedankt voor je vakwerk bij het plaatsen van het plafond. Petje af.....

Zeer goede en plezierige ervaring met een prachtig resultaat!

Zeer fijne en zorgvuldige intake. Heldere offerte. Het werk is zeer goed uitgevoerd. Vakmanschap dat heeft geresulteerd in een " kunstwerk". Een prachtig en stijlvol plafond met een uitgekiende belichting.

Ontzettende vriendelijke enbervsren mensen Echt een aanrader dit bedrijf wij zijn onyzettend blij met ons nieuwe plafond mooier dan verwacht

Een dreamplafond

Ik wist wel een beetje wat mij te wachten stond om dat ik het bij een vriend van mij had gezien maar als je het dan in je eigen omgeving ziet en wat een boost je kamer hiervan krijgt... en dan die verlichting erbij helemaal top. Mannen van Dreamplafonds mijn dank is groot....