UITSTEKEND

Wat een schitterend plafond hebben jullie aangebracht, Barry en Peter. We genieten er enorm van. Jullie waren een perfect team en dat kan je zien in het resultaat. Heel hartelijk bedankt voor jullie inzet, kunde en enthousiasme. Ook Martin past een woord van dank: uitstekend voorbereid, precies volgens plan uitgevoerd op een kleine aanpassing na: 1 spotje verplaatst naar een een andere plek op advies van je collega's. Jullie zijn met elkaar een Dream-team!

Goede afspraken en service, heel netjes gewerkt en bijzonder tevreden met het eindresultaat

Als wij de badkamer aangepakt hebben gaan we dat plafond ook zeker laten doen

Prima mensen die weten wat ze doen

Mooi strak plafon geworden in onze badkamer gemonteerd door een meedenkende monteur, netjes afgewerkt kan niet iets bedenken wat is tegen gevallen.

Uitstekend werk geleverd resultaat is prachtig

Wij hebben nu een fantastisch strak plafond in onze woonkamer en keuken. Met mooie verlichting langs de wanden. Aangelegd door twee deskundige en fijne vaklieden. We werden zeer nadrukkelijk betrokken bij het aanleggen en evt. aanpassingen van ideeën.

Zeer netjes te werk,vriendelijk en meedenkend....het eind resultaat was prachtig

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Er was meteen een ‘klik’. De medewerker kon zeer goed uitleggen wat hij ging doen en waarom. Dat gaf vertrouwen. Vooraf werd prima aangegeven wat van ons aan voorbereiding van de werkplek werd gewenst. Resultaat is spot-on. Er werd prima ingespeeld op specifieke zaken als potentieel vuil en stof van boven, schuifdeuren, gordijnrails en verlichting. Een span-plafond is zeker geen koopje, maar dat is er werkelijk aan af te zien. Omdat voor ons een traditioneel plafond met rachels en gips niet haalbaar was qua robuustheid en lange termijn conditie, leek ons dit een perfecte oplossing. Van harte aanbevolen. Jan&Liliane

Wij hebben onlangs ons Dreamplafond laten vervangen in de keuken. Heeft 15 jaar zeer goede dienst gedaan. Helaas hadden muizen de bekabeling aangevreten van de halogeen verlichting. Nu alles door onszelf muis dicht gemaakt en Philips Hue verlichting geïnstalleerd. Dreamplafonds heeft daarna alles weer keurig strak afgewerkt met een nieuw spandoek. Zeer fraai.

Perfectie

Voor de offerte kwam er een meedenkende verkoper langs die eerlijk en oprecht advies gaf. Bij de uiteindelijke plaatsing van het span plafond, 2 vriendelijke monteurs die hun vak goed verstaan. Ze werkten netjes en secuur. Plafond ziet er echt strak uit. We zijn heel tevreden.

Topwerk en zeer klantvriendelijk.

Dreamplafonds blijft voor ons een betrouwbaar en deskundig bedrijf.

Prachtig plafond, snelle en hele deskundige montage

Ik heb lang getwijfeld of ik een spanplafond zou nemen, maar ik ben overtuigd. Het ziet er strak en prachtig uit.

snel vlot en mooi

prima alleen vind ik achteraf de sierlijst niet mooi.

Geweldig vakwerk

Ons plafond is prachtig geworden. Mede door het meedenken van de medewerkers van Dreamplafond.

Snelle service en een mooi afgewerkt plafond!

We hebben een mooi plafond met spotjes gekregen in de zolderkamer van onze dochter. De monteur heeft meegedacht met de stroomvoorziening zodat de bedrading mooi is weggewerkt. Er is netjes en schoon gewerkt en het plafond is mooi strak geplaatst. Wij zijn er blij mee!

Super mooi plafond!!! Aanrader!

Er wordt met je meegedacht in flexibele oplossingen, netjes gewerkt en uiteindelijk een zeer strak resultaat. Overall zeer tevredenen en zeker een aanrader.

Uitstekend vakmanschap

Dankzij de vakkundigheid van 2 ervaren medewerkers ben ik erg tevreden met de nieuwe plafonds. Met veel dank aan Peter en Barry; jullie hebben mooi werk afgeleverd!

Zeer mooi, geweldige vakman

Voor iedereen een aanrader

Ik ben heel tevreden. Het plafond is op deskundige wijze aangebracht door de aardig mannen van DP

Neemt een groot deel van de overlast van de bovenburen weg. Blij dat ik voor DreamPlafonds heb gekozen.

Geweldig!

Alle in eerdere reviews toegezwaaide lof is volkomen terecht. Stipt, supersnel en -efficiënt, meedenken en een prachtig resultaat!

is mooi en netjes gewerkt

Het is schitterend geworden ons zwart glimmend plafond en is keurig afgewerkt

Kwamen hun afspraak goed na en gaven goed advies op vragen die ik had.En waren snel klaar gezellige medewerkers en goed werk afgeleverd. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

In een woord alles super geregeld.

Ontzettend geweldig

Goede service. Doen wat ze zeggen

Super mooi strak plafond

Dankzij de vakkundigheid van 2 ervaren medewerkers zijn wij heel blij met ons spanplafond. Dank aan Peter en Barry jullie hebben het Top afgeleverd. De ruimte wordt ook weer schoon achtergelaten ook een goede service van Dreamplafonds. Wij raden Dreamplafonds zeker aan.

Snelle superstrakke plaatsing van het plafond

Vakmensen die in overleg met mij het plafond hebben geplaatst in slaapkamer woonkamer en keuken De ruimtes werden keurig afgedekt en schoon achtergelaten Top werk geleverd door vakmensen

Goede ervaring

Prijs - kwaliteitsverhouding. Netjes afgewerkt allemaal. Prima mensen.