Geweldig!

Vanaf het eerste contact wisten wij dat we een goede keuze hadden gemaakt. Barrie is een echte vakman en heeft onze badkamer met het plafond perfect verlicht en afgemaakt.

Top kwaliteit

Boven verwachting heel mooi geworden Hele vriendelijke mensen professioneel Super genieten van de plafonds

Uitstekend!

De klantvriendelijkheid, flexibiliteit en professionaliteit wordt als uitstekend beschouwd. Een adres om te onthouden. Peter, bedankt voor het mooie plafond. Groetjes, Daniela en Wil Verheij Bergen op Zoom

Door water schade aan ons plafond foor de tweede keer weer fantastisch werk geleverd

Vakkundig, vriendelijk en schoon werk

In een prettige sfeer is mijn plafond vakkundig geplaatst. Ben zeer tevreden.

Pure vakmanschap

We hebben een hele fijne ervaring met dreamplafond. Een bedrijf met mensen die van uitdaging houden en creatief zijn en bovenal echte vakmannen. We bevelen ze echt aan!

Mooi geworden.

Prettig contact, goede communicatie en op tijd op de afspraak, keurig gewerkt. Blij mee.

Zoals altijd efficient en prettig

Heb regelmatig mensen van Dreanplavonds in hiis gehad. Het is altijd een prettige ervaring. Goed werk altijd alles weer netjes opgeruimd als ze weg gaan. Aardige mensen en vlot werk. Bedankt weer voor de goede service.

Zeer tevreden!!!!

Dreamplafonds levert goede kwaliteit service en vaklui werken zeer netjes. Wij zijn blij met het resultaat.

Verstand van zaken en komen afspraken na

Ons plafond is door Barry geplaatst. Plafond is zeer netjes en vlot geplaatst . Keurig op tijd en Barry werkt heel netjes . Wij zijn echt heel blij met ons nieuwe badkamer plafond!

Geweldig resultaat

Van het maken van de offerte tot de uitvoering zeer goede ervaringen. Het resultaat is echt geweldig. Wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf ook zeker aan.

Gewoon fantastisch

Van begin tot eind een goed gevoel gehad... eerste contact thuis was een fijn gesprek. Duidelijke uitleg en zeer fijn dat er meegedacht wordt over de mogelijkheden. De dag van montage verliep vlekkeloos... onze monteur barry, zeer prettig in omgang. Bij het plaatsen van de verlichting in onze douche meegekeken naar de stop bij de regendouche... deze iets verplaatst om zo min mogelijk schaduw te creëren... Al met al een aanrader voor iedereen. Barry bedankt voor je vakwerk bij het plaatsen van het plafond. Petje af.....

Zeer goede en plezierige ervaring met een prachtig resultaat!

Zeer fijne en zorgvuldige intake. Heldere offerte. Het werk is zeer goed uitgevoerd. Vakmanschap dat heeft geresulteerd in een " kunstwerk". Een prachtig en stijlvol plafond met een uitgekiende belichting.

Ontzettende vriendelijke enbervsren mensen Echt een aanrader dit bedrijf wij zijn onyzettend blij met ons nieuwe plafond mooier dan verwacht

Een dreamplafond

Ik wist wel een beetje wat mij te wachten stond om dat ik het bij een vriend van mij had gezien maar als je het dan in je eigen omgeving ziet en wat een boost je kamer hiervan krijgt... en dan die verlichting erbij helemaal top. Mannen van Dreamplafonds mijn dank is groot....

goed georganiseerd en snel en goed geregeld

prettige mensen die netjes werken en de boel schoon achterlaten

Snel,vakkundig , vriendelijk en netjes

Prettige mensen, vriiendelijk en vakkundig Het vakje aanbevelen lukt.niet

Goede samenwerking

Als eerste een goed voor gesprek gehad met Martin en de montage door Barrie is super verlopen een goede afwerking helemaal perfect

Alles volgens afspraak op een prettige manier geregeld. Bij vragen goed geholpen en de werknemers zijn netjes in hun werk en omgang. Gaan pas weg als alles naar wens is. Een echte aanrader.

Vakkundig en vriendelijke vakman heeft mij inderdaad een droom plafond afgeleverd!

Een goed informerende verkoper, die goed begreep wat mijn wensen waren en de tijd nam om tot een keuze te komen. En een vriendelijke bekwame vakman die met respect voor mijn huis een prachtig plafond heeft afgeleverd!

prima plafond

na eerste info bijeenkomst bleek al snel dat dit voor ons de oplossing was. En kon op korte termijn gerealiseerd worden.

Prima.

Duidelijke informatie. Prettig contact. Overleg over afspraken. Correcte uitvoering van werkzaamheden.

Kwaliteit en service gaan hand en hand.

Fijne samenwerking en goed advies.

Zeer tevreden!!

De medewerkers van Dreamplafonds zijn gewoon fantastisch, en werken heel netjes. Na onprettige ervaringen met o.a. onze keuken waren deze mensen, o.a. Barry, een verademing! Dus ja, gelukkig bestaan ze nog, echte vakmensen die er geen rotzooi van maken. vrgr. Marja.

Super mooi plavond

Ons plafond in de badkamer is super mooi geworden en heel vakkundig geplaatst door Barry.,een hele goede mond tot mond reclame het verdiend een tien