geweldig

vandaag bij ons een plafond geplaatst wij zijn ZEER tevreden, alles precies zoals afgesproken, ook de dimmer is geplaatst . na afloop hebben de jongens netjes ALLES opgeruimd en ze waren vriendelijk en hebben kennis van zaken van ons een dikke 10 zeker aan te bevelen

Nieuw, strak en toch direct een vertrouwd gevoel

Afspraak = afspraak, samen met de ervaring en deskundigheid van de mensen die de plafonds plaatsen zijn wij zeer tevreden met het eindresultaat. Al na een dag voelt het alsof er nooit iets anders heeft gezeten, ook al hebben we grote lampen aan het plafond ingeruild voor een aantal mooi in het plafond verwerkte spotjes. Er wordt netjes en rustig gewerkt en persoonlijke zaken worden eerst overlegd en dan pas uitgevoerd. Hier werken nog echte vakmensen die op tijd beginnen, op tijd klaar zijn en alles volgens afspraak uitvoeren. Je geeft wel iets uit handen, maar dat is het meer dan waard!

Vakkundig en uiterst correct personeel

De mensen bekijken eerst rustigheid ze het aanpakkenden gaan vervolgens aan het werk Ik heb me verwonderd over de mobiele werkbanken die ze buiten hadden opgesteld Na een wat langere dag was het klaar ipv de geplande 2 dagen Keurig afgewerkt Uitstekend

Super netjes gewerkt, een super resultaat en super achter gelaten. Keurig

Door lekkage moest het plafond vervangen worden. Dreamplafond is de enige die het bij ons mag doen. Ze werken zo netjes.

uitstekende service, prachtig plafond

prima service, goede communicatie, beleefde medewerkers, werken netjes, komen afspraken na. en een perfect plafond als resultaat.

Prima !!

Van begin tot het eind prettig contact en afspraken worden nagekomen. Werken netjes en eindresultaat is top !

Zeer vakkundig en vriendelijke mensen

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe plafonds. Vakmensen die weten hoe het moet!

Strak plafond, geweldige mensen

Dreamplafonds Arnhem heeft bij ons erg goed werk geleverd. In 1 dag een compleet nieuw en super strak plafond in onze badkamer. Ook dachten ze actief mee over verlichting & afzuiging. Daarnaast hebben ze proactief wat verstevigingen doorgevoerd aan de constructie van het bestaande gipsplaat plafond. Prettige inhoudelijke communicatie, en we hebben nog gelachen ook! Wat wil je nog meer. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Slecht staaltje verkoperstactiek

Mooi plafond, maar zeer slechte verkoperstactiek. Je vraagt om een spanplafond met 5 LEDspots met dimmer, bij levering wordt aangegeven: nee er zit geen dimmer bij, want er is aangegeven dat de spots "dimbaar" zijn, niet dat er een dimmer bij zit. Dat kost dan nog €150 extra, maar "we doen niet moeilijk", voor de helft doen we dat ook... Bah wat flauw, krijg hier een hele vieze smaak van in mijn mond. Verder wordt aangegeven dat ik dit zelf geaccordeerd heb op de orderbon, die blijk ik nooit gehad te hebben en de "handtekening" is gewoon die van de verkoper. Slechte ervaring!!

Fijn dat u uw mening wilt geven over onze werkzaamheden bij u thuis. En goed om te vernemen dat u het eindresultaat mooi vind. Helaas is het vervelend dat wij gratis niet meer voor u hebben gedaan dan dat er op papier is afgesproken.

Correct bedrijf

Bedrijf komt afspraken na, personeel werkt netjes.

Top installatie en kwaliteit

De installatie is volgens planning en verwachting door het team van Dreamplafonds meer dan waar gemaakt. Ook het meedenken en kleine wijzigingen zijn keurig verwerkt en ook verwerkt in de uiteindelijke factuur. Tevens ziet het er mooi, modern en strak uit, iets om trots op te zijn.

Ondanks de vele sneeuwval toch gewoon gekomen op maandagmorgen. Het resultaat is verbluffend; Peter en Barry denken in oplossingen en leveren een prachtig resultaat af. Service is top.

prima bedrijf

goede afspraken fantasties werk

In een dag een metaformose

Keurig volgens afspraak gewerkt door 2 vakbekwame en vriendelijke monteurs. Eindelijk van die lelijke schrootjes af en nu een stralend plafond.

Geweldig bedrijf, vakmensen

Badkamer plafond geïnstalleerd, pracht resultaat

Zeer aan te raden

Wij hebben 2 jaar geleden tot volle tevredenheid door dreamplafond een plafond laten plaatsen. Keurig afgewerkt en in een dag geplaatst terwijl het niet de makkelijkste keuken was om in te werken. En zelfs nu na 2 jaar is de service perfect je hoef maar te bellen als er een spotje stuk is en Peter komt langs. Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen.

Fantastisch!

Zeer bekwame mensen die vakwerk leveren! Denken mee en komen met goede ideeën. Kwaliteit gaat bij dreamplafonds voor snelheid. Het resultaat is werkelijk prachtig en de akoestiek in de woning is geweldig! Wij kunnen dreamplafonds zeker aanbevelen!

Belofte waargemaakt

De vooraf gemaakte afspraken echt nagekomen. Vooraf de datum niet te plannen ivm onze eigen planning. Nadat we zelf zover waren is er op korte termijn alsnog een datum geprikt, voor het monteren van ons spanplafond. Netjes gewerkt, en prachtig resultaat. Heel blij met onze ervaring met dreamplafonds.

Zeer goede service en klantgericht

Er wordt met je meegedacht. Zijn vakkundig en klantvriendelijk. Zeker een aanrader. We zijn super blij met onze plafonds. Het is heel mooi geworden. Ook de koven met daarachter de led verlichting is prachtig. We hebben al heel wat complimenten gehad.

Geweldig werk verricht door Peter en Barry, het is bijzonder mooi geworden, een aanrader voor iedereen, die iets anders met zijn plafond wil. Fam. Van Arnhem

Mijn verwachting overtroffen, in 1 woord geweldig

Vakkundig Bedrijf.

Het gehele traject vanaf verkoop tot en met oplevering verloopt perfect. Martin geeft goede adviezen en bespreekt op eigen initiatief de mogelijkheden met de stoffeerder en de keukenleverancier. Peter en Barry die ons plafond geplaatst hebben zijn ware vakmannen! Denken mee en komen met praktische oplossingen. Ook over onze extra wensen is goed meegedacht en die zijn perfect uitgevoerd. We zijn heel erg tevreden met het resultaat. Een prettig en vakkundig bedrijf.

Hele fijne ervaring gehad met de vertegenwoordiger. Weet het product goed uit leggen en wat de voordelen t.o.v. andere spanplafonds zijn. De plaatsing door Barry was super professioneel en vroeg regelmatig onze mening tijdens het plaatsen van het plafond hoe wij bepaalde zaken zoals spots wilde hebben. Daar werdt ook goed over geadviseerd. Alles is keurig opgeruimd zowel binnen als buiten.

Zeer tevreden met het eindresultaat!

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Goede service en zeer vakkundig. Communicatie verliep zeer soepel en personeel erg toegankelijk.

Helemaal super en perfect. Heel erg tevreden

Wij zijn meer als tevreden met het prachtige plafond. Totaal andere uitstraling van onze woonkamer. Een echte aanrader. Peter en Barry waren uiterst vakbekwaam , correct en werkte heel hard en nauwkeurig. Nogmaals perfect zoals alles verlopen is.