Heel prettige samenwerking met oog voor details

Heel fijn dat PinsPassion wel scherp kan prijzen maar toch heel veel aandacht heeft voor kwaliteit en de tijd neemt om een passende oplossing te vinden.

Waardevol!

Voor een nieuwe Europese organisatie wilden wij unieke Pin's ontwikkelen. Pins Passion heeft ons daarbij perfect geholpen. Zowel de pin's zelf als de presentatie en verpakking maakte het tot een feestje. De organisatie bestaat uit 6 directeuren uit 5 landen die niet met "zomaar een speldje" op gaan rondlopen. De afwerking en uitstraling moesten kortom van hoog niveau zijn. Daar is Pin's Passion zeker in geslaagd!!

uitstekend

Zowel kwaliteit; snelheid van leveren als de prijs zijn erg naar tevredenheid

• Kwaliteit Pins
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ervaring met: Pins

Snelle service en levering en kwalitatief erg goede/mooie pins voor een mooie prijs!

Pins Passion biedt altijd een goede service, voor eventuele snelle leveringen, maar ook voor gewone levering. Kwaliteit van de pins is echt goed!

• Ervaring met: Pins

Goede service en levering op tijd

Altijd prettig om met Pins zaken te doen. Ze denken mee, leveren op tijd en je staat nooit voor verrassingen. De kwaliteit is erg goed.

Zeer prettig en goede ervaring met Pins Passion

• Ervaring met: Pins

Deskundig advies en snelle levering. Levering in geweldige cadeauverpakking met strik erom hee!

• Ervaring met: Pins

Ik heb pins laten maken voor het 50-jarig jubileum van Die Heimat Kapelle en deze zijn super mooi geworden. Ze hebben mij ook prima advies gegeven voor een luxe pin wat toch een blijvend aandenken is. Hartelijk dank hiervoor!

• Ervaring met: Pins

Prima , vriendelijke communicatie, prachtige kwaliteit en snelle levering. Top bedrijfje.

Na mijn aanvraag voor offerte kwam er al erg snel reactie en werd er een goed en duidelijk voorstel gedaan. Bij de offerte zat er een 3D tekening van hoe de pin er zou gaan uitzien, zodat het erg duidelijk is wat je precies gaat bestellen. Het eindproduct is prachtig en werd al na 2 weken geleverd, 2 weken voor de verwachte levertijd. Super tevreden over alles! Dank u!

• Ervaring met: Pins

correcte en snelle afwikkeling van offerte en opdracht tot uitvoering.

Altijd uitstekend!

Zeer tevreden! Niet onze eerste en zeker niet onze laatste bestelling bij Pins Passion.

• Ervaring met: Pins

Goed contact gehad. Vriendelijk. Reageren snel en komen met creatieve ideeën? Moet je wel eerst even

Vriendelijk, snel en creatief

• Ervaring met: Pins

Snelle en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling

Reageren snel en maken prachtige producten. Voor ons een blijver

Weer helemaal TOP !!!!!!

Voor de 2e keer bestellen wij bij Pins Passion. en dit is ons zeer goed bevallen. Een mooi product voor onze brigade.

Een cadeautje!

Van begin tot eind zeer professioneel en deskundig geholpen door Richelle. Ze dacht mee en we zijn samen tot een heel chique eindresultaat gekomen waar wij jaren mee vooruit kunnen. En toen kwam het moment van het uitpakken... Wat ontzettend leuk gedaan als een echt cadeautje!! Ik ga Pins Passion bij iedereen aanbevelen!

Goed, kordaat en vriendelijk

Positief ingesteld mensen en snelle reacties.

Samen

Hele fijne samenwerking en afstemming, naast een goede inleving. Top!

• Ervaring met: Maatwerk opdracht

Zeer openhartig en persoonlijke aandacht!

Pins Passion heeft ons zeer goed geholpen met het tot stand brengen van onze pins! Vanaf moment 1 werden wij persoonlijk benaderd voor onder andere advies en eventuele vragen die wij hadden. Op de mail werd er snel en professioneel beantwoord, of wij werden gebeld als er iets niet helemaal duidelijk was. De Pins zijn zo ontworpen op basis van advies (omdat wij er zelf niet veel verstand van hadden) en we zijn er erg tevreden mee! Het fabriceren duurde ook maar 2 weken. Bovendien konden wij zelf ook het pakketje volgen en wisten daarom op welk tijdstip die ongeveer zou aankomen. De verpakking van de Pins was als een cadeau ingepakt, waardoor het extra leuk was om ze binnen te krijgen! Al met al zijn wij erg tevreden met onze Pins, en bevelen Pins Passion aan voor iedereen!

Onwijs goede service.

Er werd meegedacht in het ontwerp van de pin, hij was zeer op tijd geleverd voor mijn deadline en erg tevreden met het uiteindelijke resultaat, de kwaliteit spat van de pins af! Een tevreden klant erbij!

Fijne communicatie, goede service en mooie kwaliteit van product

Fijne communicatie, goede service en mooie kwaliteit van product

• Ervaring met: Pins

Goede communicatie, kwaliteitsproduct verpakt op een mooie manier

De communicatie verliep vanaf het begin al soepel. En ook al waren we niet helemaal op tijd om de levertijd van vijf weken te halen, de pins waren op tijd klaar. Ze zien er uitstekend uit en de verpakking was verrassend.

• Ervaring met: Pins

Geheel volgens afspraak en verwachting

Zeer mooie pins en goede service!

Top bedrijf!

Super mooie pins ontvangen! Pins Passion omschrijf ik als klant- en servicegericht, meedenkend en kwaliteit! Nogmaals dank.

Vakmensen

Enthousiaste speldjesmakers, behulpzaam en geduldig met het ontwerp. Doen wat ze beloven...

Prima bedrijf dat snel en uitstekende kwaliteit levert

Er wordt goed de tijd genomen om duidelijk te hebben wat de klant wenst. Teleurstellingen worden daardoor voorkomen. Sterker nog, het opgeleverde product was nog fraaier dan verwacht. Goede en snelle service.

Over Pins Passion

‘Onze passie voor Pins, gaat verder dan het maken van een speldje!’ Dat is onze lijfspreuk. Met onze passie voor zowel kwaliteit als ontwerp, willen wij het meest onderscheidende Pins bedrijf van Nederland en België blijven. Wij steken evenveel liefde en aandacht in het maken van al onze Pins, ongeacht of het om een bestelling van 10 of 5000 speldjes gaat.