Super , helemaal tevreden , fijne communicatie, voor herhaling vatbaar.

Fijne communicatie en keurige chauffeur.

Chauffeur was zeer klantvriendelijk en dacht goed mee!

Door een goede voorbereiding en samenspel met de chauffeur lag de vloer er mooi en snel in.

Makkelijk bestellen en goede levering

Online makkelijk een keuze maken en hoeveelheid beton aan geven. Levering netjes op tijd.

Snelle levering, keurig volgens afspraak, kundige mensen, weer zeer tevreden

Kreeg van te voren een belletje dat de betonwagen er aan kwam.Mooi op tijd. Vriendelijke behulpzame man.

Snel, netjes op tijd

Zondagavond besteld, dinsdag gebracht, keurig verlopen

Fantastisch

Prima geregeld

Goede levering, super tevreden.

Top .

Dank voor de goede review!

Komen niet op de afgesproken tijd.

Op de bevestiging stond dat ze om 9 uur zouden komen. Uiteindelijk waren ze er pas kwart over tien. Had ondertussen gebeld en kreeg als antwoord dat ze er om 10 uur zouden zijn. Dus wat in de mail stond klopte niet met wat de werkelijke tijd. Was wel vervelend, had mensen geregeld die zouden helpen met kruien, die stonden te wachten.

Wat jammer dat u niet tevreden bent. U gaf ons tijdens het telefoongesprek een hele andere indruk. Daarin gaf u aan dat u het geen probleem vond om te wachten tot 10.00 uur. U heeft in de bestelling een tijdsvak aangegeven. Dit was het tijdsvak 9.00 - 10.00 uur. In de geautomatiseerde bevestiging die u heeft gehad is ook dit tijdsvak aangegeven. Dit geeft aan dat we ergens in dat tijdsvak zullen komen. Dat kan dus ook om 10.00 uur zijn. Helaas waren we een kwartier later. We hebben te maken met allerlei omstandigheden zoals verkeer en het verloop op een ander werk ervoor. Daarom staat er in de stortinstructies op onze website ook vermeld dat u rekening moet houden met speling in het tijdstip.

prima advies, telefonische hulp en storten verliep goed

ik heb eerst gebeld voor advies, dat gesprek verliep vriendelijk met goed advies, levering was ok en het storten ging goed in overleg

Dank voor je goede review. We proberen iedereen zo goed mogelijk te adviseren.

Gewoon handig en goed

Vloer laten storten in oude stal. Vrachtwagen kon tot vlakbij de deur komen en via goot, alles naar binnen storten. Met 3 man alles verspreid. Binnen 40 min waren we klaar en lag de vloer erin.

Dat liep gesmeerd dus. Goed om te horen. Succes met de verdere werkzaamheden!

Top geregeld

Mijn eerste keer beton storten als zeer prettig ervaren! Aan mijn vraag om een kleine truck mixer te sturen is netjes voldaan en de chauffeur heeft ons nog van wat nuttige tips voorzien voor een nog beter eindresultaat. Ik ben tevreden, volgende keer zeker weer.

Altijd spannend zo'n eerste keer. Dan is het fijn om wat tips en tricks te ontvangen! Bedankt voor de mooie review en succes met de verdere werkzaamheden.

Snel en professioneel

Snel geregeld en goed contact!

Beton paar dagen van tevoren aangevraagd. Goed en leuk contact. Duidelijke communicatie en daarna snel geregeld.

Wat een leuke reactie. Dank je wel.

Prima service, OK al had wat meer tijd nodig

Bedankt voor je reactie. Heb je niet de gelegenheid gehad om het beton binnen de tijd te lossen?

Was in eerste instantie jammer ik had een pompmixer besteld maar RvR kwam aanrijden, maar die machinist was echt een Topper, hij rolde de slangen uit, we hebben het beton gestort, en dat ia allemaal zeer netjes gedaan, zo goed als geen beton geknoeid en alles netjes achtergelaten, is zeer zeker een aanrader. Mvg P.Vercouteren Stange Bouw

Wat fijn dat u ondanks een andere verwachting toch tevreden bent!

Keurig optijd!

Alles netjes volgens afspraak.

Top Bas, fijn dat alles goed is gegaan!

Zeer goed en netjes

Zeer netjes ik had een betonpomp nodig die meer dan 25 mtr kon pompen dit dus aangegeven in de meldtekst onderin de bestelpagina, 30 min later telefoon van betondirekt of ik een aanhanger pomp of een betonwagen met giek wou, zeer netjes en direct opgepakt ook voor de aflevering nognetjes een belletje van hoe en wat. Rouwmaat heeft hier beton gebracht ook voor deze mensen een compliment voor het nette werk en materiaal kortom helemaal top.

Bedankt voor de mooie review. Dat is de extra service waarin Betondirekt het onderscheid maakt.

Netjes op tijd

Ze waren netjes op tijd en vriendelijk personeel. En via de telefoon centrale hielden ze netjes op de hoogte.

Bedankt voor de mooie review.

Goed, snel, service

Vooral de medewerker welke het beton niet hoefde te storten maar dit toch deed en erg behulpzaam was! Super!

Dank voor je mooie beoordeling Nienke! Fijn dat de chauffeur even heeft geholpen.

Gewoon goed geregeld

op tijd en de tijd om te kunnen storten ook heeft chauffeur zelfs nog even mee geholpen.

Mooi dat de chauffeur je heeft geholpen. Altijd fijn zo'n extra service!

Betrouwbare snelle levering

Betrouwbare snelle levering

Bedankt voor je goede beoordeling.

Op tijd en netjes gewerkt met goed beton

Pomp en beton op tijd. Netjes gewerkt in een rustig tempo, wat ook de bedoeling was. Goed vloeibaar beton voor vloer. Uiteindelijk is het een mooie gladde vloer geworden. Heel tevreden over het resultaat. Volgende keer zeker weer.

Hier doen we het voor Edwin. Blij dat het resultaat is zoals je had verwacht!

Alles volgens afspraak en prima communicatie!

Dank voor je mooie beoordeling!

Alles volgens afspraak

Goed ervaring met betondirekt alleen jammer dat de website niet doet wat het moet doen werkt alleen met tussenkomst van dame van betondirekt.