Goeie service

Duidelijke communicatie en vriendelijke mensen Schuimbeton was snel gestort en de eco2floor ligt zo strak als een snaar.

goede afspraak

netjes op tijd geleverd volgens afspraak

foute info en slodig werk

Ik belde met de dames van betondirect of ik een trilnaald en een elektrische rijlat nodig had. Ze zeiden dat betondirect enkel beton levert en dat ik dus zelf voor de afwerking moest zorgen. Dus ik die huren voor 120 euro bij Boels. Kwamen de mannen met beton en die hadden een trilnaald en een rijlat bij zich en werkte het beton af. Kon ik weer terug naar boels om voor de helft van de prijs de gehuurde spullen in te leveren die ik niet heb gebruikt. 60 euro. In het beton, dat niet mooi vlak was afgewerkt, zaten na uitharding nog twee plekken. Dat bleken twee peuken te zijn van de betonstorters. Niet onoverkomelijk maar wel slordig.

Goedemorgen Jan Peter, We hebben uw review ontvangen. Wat vervelend dat u zo’n slechte ervaring heeft met ons. Dit is niet onze bedoeling geweest. U heeft telefonisch contact met ons gehad en daarin is de mogelijkheid besproken om de vloer voor u vlak onder de rei af te werken. Daar wilde u geen gebruik van maken. Normaal gesproken moet de klant een trilnaald en afreispaan zelf regelen. Wat fijn dat het pompbedrijf dit bij zich had in de auto. Dit is zeker niet altijd het geval. Echter, de sigaretten peuken is een ander verhaal. Daar hebben we heren op aangesproken. We gaan er vanuit dat, wanneer er nog een volgende bestelling komt, alles volgens planning en afspraak gaat. groet Betondirekt

Uitstekend verlopen

Zeer fijne chauffeur die verstand heeft van zaken

Beste Melchior, Hartelijk dank voor je goede review. groet Betondirekt

Meedenkend, meewerkend, uitstekende service

Op korte termijn beton besteld, en nog op tijd geleverd gekregen! Medewerkers werkten mee met de klus, niets op aan te merken! Absoluut een aanrader!

Goedemorgen Pardeep, Bedankt voor de mooie review! Altijd fijn wanneer de mensen even meehelpen... groet Betondirekt

Perfecte levering

Chauffeur was erg geduldig.

Goedemorgen Roy, Bedankt voor je review en wat fijn dat de chauffeur meewerkte. Groet Betondirekt

Snel geregeld maar jammer genoeg kwam het beton wel laat

Via de website was het snel geregeld om beton te bestellen. Twee weken later was het dan zo ver en zou het beton tussen 12:00 en 13:00 komen. Om 13:05 eens gebeld en bleek dat het beton pas net geladen was en dat de vrachtwagen nog moest gaan rijden. Zou makkelijk zijn als het mogelijk was om een kleiner tijd vaak te geven. En een update te geven hoelaat ze komen. We stonden nu met 5 man 1,5 uur te wachten.

Goedemorgen Sjors, Inderdaad erg vervelend dat het beton te laat is geladen. Soms is het zo dat er bij de leverancier oponthoud ontstaat en zijn ze niet altijd in de gelegenheid om ons te bellen. Dat was nu ook het geval. We houden een uur aan voor het tijdsvak, zodat ook de leverancier wat speling heeft in zijn planning. groet Betondirekt

Goede service en levering

Netjes en snel geleverd

goed geregeld

netjes op tijd en komen de afspraken na

Heel goed ervaren

De chauffeur gaf zelfs nog advies om in onze situatie geen trilnaald te gaan gebruiken om de betonen trap te gieten en toen ging alles een stuk beter.

Eerste ervaring.

Met spoed volgende dag nog telefonisch alles in werking kunnen zetten. Goede service, trilnaald werd zelfs ook geregeld.

Contact en meedenken perfect

Vooraf zaken goed af kunnen stemmen. Verder was de ervaren chauffeur geweldig.

prima cement

Zeer duidelijk alles op de afgesproken tijd duildelijke mail met goede uitleg

Alles keurig en op tijd geleverd. Goede service.

Vlot, duidelijk en behulpzaam

Beton = beton, maar de service er om heen maakt het waarom ik tevreden ben over betondirekt. De chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Goede service en waren de enige die tijdens de bouwvak konden leveren.

Complimenten voor de pompmachinist

Snelle en goede service, scherpe prijs

Levering was stipt op tijd. Met de bijgeleverde betonpomp was er binnen een uur ruim 7 kuub gestort. Na het storten was alles schoon, nergens betonresten op straat. Keurig afgeleverd dus!

Ik ben zeer tevreden over Betondirekt!

Afspraken goed nagekomen; prettig contact;

Heel goed bevallen.

prettig. snel. afspraken nagekomen. Chauffeuse Linda vrolijk, vriendelijk en adviseren. Dikke pluim

2x gebruik gemaakt van de service. Alles werd meteen geregeld en ook tijdens het beton lossen een fijne medewerking van de chauffeur! Ik zou het iedereen aanraden via deze weg.

Perfect!

Goede informatie vooraf Duidelijke afspraak en tot op de minuut nagekomen!! Perfect!!

Heel positief en klantgericht

Op maandag gebeld het Tineke van Betondirect. Ik had een betonpomp nodig waardoor het 2 dagen kon duren, begrijpelijk. Na 1 uur werd ik teruggebeld dat er voor dinsdag al een pomp klaar kon staan. Netjes bevestiging per mail. Pomp met machinist ruim op tijd en betonwagen klein uurtje later. Hoefde het beton er niet eens zelf in te storten, deed de machinist. Alles netjes schoongemaakt. Liep op rolletjes, en ik ben blij met het resultaat.

Vlotte stort

De mannen waren mooi optijd en een kwartier na aanvang van het storten was de 5 kuub verdeelt in de bekisting. TOP!

Goede en snelle service. Ook communicatie gaat soepel via mail.

Positief