Goede ervaring

De pomp en het beton waren netjes op tijd correcte mensen alles naar wens verlopen. Ook het bestellen op de side ging soepel en snel.

Keurig op tijd en prima geholpen

Dikke 10

Vriendelijke en deskundig

Vriendelijke communicatie zowel met de verkooporganisatie als met de uitvoerders. Helaas was deze keer de planning een beetje rommelig. Betondpomp was te laat, gelukkig kwam het beton ook te laat. Netjes opgelost door de uitvoerders.

Snelle goede service

Snelle goede service

Uitstekende service en snel geregeld

Uitstekend!!!

Zeer eenvoudige bestelsite. Beton is keurig op tijd geleverd

Helemaal top

Goed contact goed geregeld alles

Goed geregeld

Alles volgens afspraak

Top geregeld Is geleverd door rouwmaat Jongens mooi op tijd Vriendelijke Ze heb nog geholpen met de slang Top personeel. Zeer te vreden

alles geheel volgens afspraak snel en goed geregeld met een aardigge chaufeur

Snel en duidelijke sfspraken

Nu 3x beton besteld 3x volgens afspraak verlopen.

Snel en simpel geregeld!

Via internet besteld. Vooraf even gebeld voor wat extra info. Prima geholpen. Op de dag zelf werd via een nabijlegen betoncentrale het beton aangeleverd, en kwam er keurig een extra pomp mee. Aardige gasten ook. Alles bij elkaar een dikke prima!

Top personeel!

(Vandaag gestort in het zonnige oosterstreek) Zeer vriendelijke meelevende dames bij de receptie! En de heren van de pompbediening hebben ons uitmuntend geholpen, wat ze niet hoeften te doen. Dit bedrijf krijgt van mij 10 sterren! ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

Bedankt voor uw enthousiaste review! Worden we blij van! Wie weet tot een volgende keer!

Goed geregeld , fijne medewerkers , waar we prettig mee konden samenwerken . Niets was teveel !!!

Nogmaals , goed geregeld vanuit jullie kantoor , keurig op tijd , prettige samenwerking met jullie personeel , ook met de vorige storten van beton op andere locaties .

Wat fijn om te horen! Dankjewel!

Correct en perfect!

Fijne relatie om mee te werken. Bolt and Nut Design Amsterdam

Bedankt voor je positieve review en heel graag tot een volgende keer!

Perfect.

Echt goed geregeld. Bestellen was gemakkelijk,de prijs was goed,contact via Whatsapp was vriendelijk behulpzaam en professioneel.Chauffeur was vriendelijk en op tijd.Kan echt niets anders dan vol lof zijn over dit bedrijf.

Hallo Hugo, Wat goed om te horen dat alles goed is verlopen! Dankjewel voor je positieve review! Wie weet tot een volgende keer!

Erg fijn contact en goed meedenkend .

Ik heb het erg fijn gevonden dat de dame (of dames) waar ik contact mee heb gehad ten eerste erg vriendelijk waren , en tevens erg goed mee dachten. Ook toen ik de afspraak wilde verzetten vanwege het weer was dit geen probleem. Ik ben super tevreden.

Dankjewel voor de goede review. Snel schakelen dat is waar wij goed in zijn! Wie weet tot een volgende keer!

Betondirekt heeft adequaat op mijn klacht gereageerd.

Mijn klachten zijn door Betondirekt op een plezierige en professionele manier opgelost. De geleden financiële schade is door de leverancier van het beton vergoed.

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Vanuit de leverancier een welgemeend excuses. Dit had niet moeten gebeuren. Namens ons bedankt voor de medewerking en we zijn blij dat we het goed hebben afgehandeld samen.

Gewoon goed

Een goede communicatie duidelijk en toe de pount

Prima en keurig op tijs

Bestellen is een fluitje van een cent. Levering dik in orde. Vooral de chauffeur van BCK was een topper! Lekker meedenken en had de 2 m3 in 10 minuten gelost. Wij zijn er erg blij mee!

Zo gemakkelijk kan het zijn. Bedankt voor de goede review!

Prima geregeld

Ging alles goed zoals afgesproken. Keurig op de afgesproken tijd. En de chauffeur van de pomp en de betonauto waren vriendelijke en behulpzaam.

Goed om te horen Theo!

Prima geregeld

Goede service en snel kunnen regelen.

Niet tevreden

Beton achter de container op de grond gedumpt bijna geen verwerking tijd was al bijna hard

Wat vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Wij hebben contact opgenomen met onze leverancier betreft deze levering en tot op heden nog geen terugkoppeling mogen ontvangen. Zodra we deze hebben ontvangen, zullen we u informeren.

flexibel en zeer klantgericht

Ik heb tijdens de bouwvak gebeld en men heeft mij ondanks het geringe aanbod op de markt kunnen helpen. En dit tegen een eerlijk tarief.