Prijs kwaliteit goed, slechte levering

Afspraak was 10 uur maar waren er pas om 11 uur.

Goed en professional geregeld

Alles op tijd geleverd en goed gestort.

Heel tevreden

Goede communicatie. Alles zoals besproken en een erg vriendelijke chauffeur die mooi optijd was

VRESELIJK

0 sterren mega asociaal persoon kwam mee. kon het niet gevonden krijgen en ging gewoon ergens staan zonder te bellen. wij krijgen vervolgens een factuur voor extra tijd dat is gefactureerd. klantenservice kennen ze niet. alles wat met dit bedrijf te maken heeft zou ik nooit aan iemand aanbevelen

Helaas hebben wij niet fatsoenlijk kunnen reageren op uw review, omdat dit iets is geweest in april en we daar nu niet meer naar kunnen refereren bij de uitvoerende partij. Het spijt ons dat uw bevindingen slecht zijn en dat we het niet goed hebben kunnen afhandelen. groet Betondirekt

soepele en directe service

Service staat hoog in het vaandel

perfect

snel geleverd, telefonisch goed en duidelijk bereikbaar

Professioneel, vriendelijk, op tijd

Keurig op tijd, pompwagen was iets later, maar had dit op tijd gemeld. Zeer vriendelijk. Goede service!

Goede service en mooi op tijd

Prettige medewerkers die hun vak verstaan en netjes werken. Goede service en op afgesproken tijd aanwezig.

Alles op tijd en snelle service

Eindresultaat was stop; ik heb #m3 nog wat verminderd op het laatste moment; dat was met 1 telefoontje last-minute geregeld. Tussen moment van bestellen en leveren zat voor mij nog wel wat intransparantie: wie komt leveren; wat nemen ze mee; wat moet ik zelf doen?

Netjes, snel en vakkundig!

Wij hadden met pomp wagen. Kregen mooie tips voor nawerking. Bedankt!

Keurig op tijd geleverd

Ik zou de volgende keer weer via betondirekt bestellen

Helemaal top

Super levering en op tijd

Vakkundig en correct

Goede communicatie, werkt netjes en correct

Top geregeld

Snel geregeld. Netjes teruggebeld voor overleg. Aardige chauffeur

snelle levering

top

Super snel en goed geregeld

Zeker voor herhaling vatbaar

goed en netjes

goed en netjes jammer dat ik teveel had gezegd of bestelling gedaan dus ook teveel betaalt en die zie ik niet terug maar chauffeur zeer correct en netjes op tijd

Dank voor de mooie review. Beton wordt per levering samengesteld in de centrale, omdat elke bestelling anders is. Het beton wat we mee retour nemen moet worden afgevoerd. Het is net als met een aangebroken pot verf, die kun je ook niet retour brengen naar de winkel.

Super, de chauffeur was heel behulpzaam en verstand van zaken.

Goed geregeld, was op tijd. Zeer behulpzaam.

Dank u wel!

Behulpzaam

Lijst met aandachtspunten die je voorafgaand via de mail ontvangt zijn generiek en niet op elke bestelling van toepassing. Daar had ik een belletje voor nodig geen probleem dus maar kan wel beter. Daarom een 9.5 ipv 10.

Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Helaas kunnen we niet voor elke levering aparte stortinstructies aanleveren. Daarom een algemeen document en wat voor u van toepassing is kunt u eruit halen.

competente chauffeur

Rustige en pragmatische chauffeur, die je niet gek maakt als hij met een enorme vrachtwagen met beton voor de deur staat.

Bedankt voor de mooie review!

fantastisch

alles at perfect geregeld, goede service!!

Dank u wel!

Topservice, goed beton

Perceel was lastig te bereiken, maar topchauffeur Mo wist met militaire precisie de gigantische truck om alle obstakels heen te maneuvreren. Deze man heeft een zen niveau waar Ghandi nog wat van kan leren en zenuwen van gewapend beton. Ik zou bijna nog wat extra beton bestellen om het nog eens te zien.

Wat een fantastische reactie! Tot in detail beschreven. Hier doen we het voor, dank u wel!

Prima bedrijf, afspraak is afspraak

Zeer tevreden, op tijd en een behulpzame chauffeur. Zeer makkelijk online te bestellen en betaling via ideal. Kortom een perfecte partner voor elke bouwklus.

Fijn Arnold, goed om te horen dat alles goed is verlopen.

Nachtmerrie

Organisatie vooraf liep soepel en prettig. Ik had aangegeven zo’n 50 meter slang nodig te hebben. Er zou achteraf geen factuur voor extra kosten komen. Maar toen het moment van levering aanbrak begon de nachtmerrie. De pomp kwam later dan de betonwagen, de vrouw van de betonwagen wist niet of er een pomp zou komen, wij gingen ook twijfelen. Dus er was onderling geen communicatie tussen pomp- en betonwagen chauffeurs geweest. Na enige tijd kwam de pomp gelukkig toch. Degene die de pomp bediende liet het beton zo hard mogelijk uit de slang spuiten en stopte vaak niet op momenten dat dat echt nodig was. Hij zag dat de werkmensen het op die manier niet aankonden maar ging toch zo door, in plaats van het beton wat rustiger uit de slang te laten lopen, hij had tenslotte de bedieningshendel in de hand. Op één plek hield de bekisting het niet...hij zag dat en zei dat het verkeerde hout gebruikt was, ipv zijn tempo wat aan te passen, 5 minuten per kub is wel erg snel...Afschuwelijke situatie. Als ik nog eens zoiets begin, vraag ik een bedrijf dat ook zelf meewerkt. Dit leek wel tegenwerking! En...achteraf TOCH een factuur (buis zou 60 m. zijn) en moest nog 84,90 extra betalen. Braaf gedaan.

Heel klantvriendelijk.

Het storten van de beton verliep perfect ondanks de moeilijk te bereiken stortplaats.

Dank voor de mooie beoordeling.