Zeer goede begeleiding gehad

Goed op weg geholpen om van mijn angsten na een ongeval af te komen.

• Nazorg

Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden ben over de begeleiding en weer met een goed gevoel aan het verkeer deelneemt. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Ik ga nu met een goed gevoel op weg rijden

Ik ga nu met een goed gevoel op weg rijden

• Nazorg

Fijn dat u het vertrouwen weer heeft en met een goed gevoel de weg op gaat. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Een fijn luisterend oor

Ik zat er best wel door heen en had het emotioneel best moeilijk, het was fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen en ook de tools om tot rust te komen, heb ik als heel fijn ervaren.

• Nazorg

Fijn dan onze begeleiding een goede bijdrage is geweest. Neem de tijd en blijf de aangeleerde tools gebruiken indien nodig. Veel succes. Met vriendelijke groet, team RaNed

Vertrouwd

Vanaf dag één dat we Gülay hebben leren kennen voelde het goed.Zowel voor mijn dochter als wij als ouders . We hebben zoveel steun van haar gehad en meer zo voepde dat echt.Maar werkt echt met hart en ziel.Wat is Ashley in die sessies gegroeid door haar kracht maar ook met de hulp van Gülay.Ze was er echt voor ons alle 3 en heeft ook in het proces echt een plek in ons hart gekregen! Zo blij dat we haar aangewezen hebben gekregen.nou alle complimenten voor Gülay daar mogen jullie trots op zijn! Echt een aanwinst voor het bedrijf geeft net dat beetje nou veel meer!

• Nazorg

Wat een hartverwarmende reactie. Hartelijk dank daarvoor. Goed om te horen dat Ashley zo gegroeid is door de begeleiding. Veel succes voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Ik ben super blij met het traject van RaNed, Ik heb een heftige auto ongeluk meegemaakt en ik kon niet meer zelfstandig autorijden en deelnemen aan het verkeer door de angst. Dankzij RaNed en de begeleider Martin, heb ik de angst kunnen verwerken en weer zelfstandig deelnemen aan het verkeer. Nogmaals ik ben jullie erg dankbaar en waardeer ik zeer enorm.

• Nazorg

Super dat u nu weer zonder angst aan het verkeer deelneemt en RaNed daar een waardevolle bijdrage aan heeft kunnen leveren. Dank ook voor het compliment aan onze begeleider. Veel succes voor de toekomst. Met vriendelijke groet, team RaNed

Resultaat boven verwachting

Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest denken, EMDR werkte niet andere traumabehandelingen hielpen niet, het zat te diep de rijangst. Nu rij ik met plezier weer op de weg bijna overal naartoe. Rotterdam daar is iedereen zo agressief met de rijstijl dat ga ik liever uit de weg, met de trein is dan ook goedkoper. Maar verder rij ik overal heen.

• Nazorg

Wat fijn dat u de begeleiding zo positief heeft ervaren. Goed om te horen dat u weer overal naar toe rijdt. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Fijne begeleiding en goed advies

Ik heb RaNed ervaren als zeer prettig. Goed deskundig advies en een goed luisterend oor. Ik zit meer zelfverzekerd bij anderen in de auto en rij zelf ook nog beter door de juiste handvaten. Ik raad RaNed zeker aan!

• Nazorg N.v.t.

Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de begeleiding van RaNed. Door het toepassen van de juiste handvatten kunt u weer vol zelfvertrouwen aan het verkeer deelnemen. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Goede professionele begeleiding

Dankzij de deskundige begeleiding van Ra-Ned, heb ik weer genoeg vertrouwen om in de auto te stappen. Stap voor stap onder goede en geduldige begeleiding van Martin. De tips die ik kreeg pas ik nu toe, ik heb meer zelfvertrouwen en mijn verkeersangst is sterk verminderd.

• Nazorg

Vriendelijk dank voor uw positieve reactie. Goed om te lezen dat u weer het vertrouwen heeft om zelf in de auto te stappen. Blijf de aangeboden handvatten gebruiken dan neemt het zelfvertrouwen steeds meer toe. Met vriendelijke groet, Team RaNed.

Hele fijne ervaring om over mijn angsten te komen na een ongeluk. Hele fijne en rustige instructeur die de tijd nam en ook alle tijd nam in mijn tempo. Ook de nazorg is goed. Er wordt regelmatig nog contact opgenomen of ik ergens tegen aan loop.

• Nazorg

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel veilige kilometers toe en u kunt uiteraard altijd bij ons terecht als u in de toekomst ergens tegen aan loopt. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Vertrouwd en veilig, leerzaam traject

Ik heb mijn traject als heel leerzaam ervaren. De begeleider, Martin, gaf mij een heel veilig gevoel. Zijn benadering was heel persoonlijk. Hij wist mij altijd te motiveren. Ik rij nu vaker en het gaat steeds beter. De tips die ik kreeg, pas ik toe. Ik heb veel meer zelfvertrouwen en ben niet meer afhankelijk van anderen als ik even weg wil.

• Nazorg

Een mooi compliment voor onze begeleider. Blijf de tips toepassen en heb vertrouwen in uzelf. Fijn dat u niet langer afhankelijk bent van anderen. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Het heeft mij enorm geholpen

Ik heb door de begeleiding geen last meer van angst tijdens mijn rijlessen. Ik durf reguliere lessen te volgen terwijl ik dat eerst niet durfde.

• Nazorg N.v.t.

Veel succes met de rijlessen. We horen het graag als je het rijbewijs hebt gehaald. Met vriendelijke groet Team RaNed

Fijne ervaring en veel geleerd! Aanrader!!

Eerste gevoel was, nee mijn angst kan niet weg waaien na paar lessen te nemen, de instructeur Ruud tijdens de intake gaf aan dat het uiteindelijk je angst zal overwinnen en je weer veilig de weg op kan! En ja, na een paar lessen, was ik mijn angst verloren en kreeg ik Inplaats daarvan juist het gevoel van zelfverzekerdheid. Ik heb veel dingen extra geleerd en ben super super super blij met deze ervaring. Echt elk persoon die een traumatische ervaring heeft gehad die zou ik Ruud van Raned adviseren! Ruud is een lieve begripvolle instructeur met veel geduld! En doet zijn werk met alle liefde ik raad iedereen aan om zeker bij Ruud te lessen! Dankjewel voor je goede tips! En dat je mij van mij die persoon die niet durfde te rijden meeer hebt laten veranderen in een zelfverzekerde en veilige rijder! Als ik meer als 5 sterren kon geven had ik dat graag willen geven!!!

• Nazorg

Wat een fijne reactie en mooi compliment voor onze begeleider Ruud. Goed om te horen dat u weer met een veilig en vertrouwd gevoel de weg op gaat. Met vriendelijke groet, Team RaNed

GOEDE ERVARING

hET IS HEELMOEJELIJK OM MIJN SITUATIE TE BEGRIJPEN,MAAR MARTIN HEEFT MIJ REDLIJK GOED BEGREPEN ,DOOR ZIJN TIPS HEB IK GEPROBEERT HET TE VERWERKEN,HET HEEFT NIET MET ALLES GEHOLPEN,MAAR ACHERAF ZIJN ER DINGEN DIE TOCH KLOPTEN

• Nazorg

Welkome steun en hulp na een ongeval

Ik was zo getraumatiseerd dat ik niet eens met iemand in de auto mee durfde te rijden als passagier, laat staan dat ik zelf achter het stuur ging zitten. Het was een lange weg, maar ik durf nu zelf weer te rijden. De emotionele steun en aandacht was daarbij hartverwarmend.

• Nazorg

Wat fijn om te horen dat u de begeleiding zo positief heeft ervaren. Door uw eigen motivatie en doorzettingsvermogen bent u zover gekomen. Bewaar voldoende rust en blijf vooral rijden. We wensen u daarbij veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Fijne begeleiding met veel begrip en geduld

Na een zinloze ervaring bij de ANWB (rijden kan ik wel, dat hoefde ik niet te leren) hier gericht geholpen op het achterliggende trauma. Het is niet verholpen, dat is denk ik ook lastig, maar wel verminderd. Met de tips en trucs kan ik goed vooruit. En blijven rijden, opbouwen, vertrouwen.

Top begeleiding ontvangen

Froukje heeft mij heel goed begeleid na mijn ongeval van helemaal niet durven rijden en volop in de stress als bijrijder naar langzaam aan weer mijn werk opbouwen als taxichauffeur

• Nazorg

Wat fijn om te horen dat u weer durft te rijden en zelfs uw werk als taxichauffeur weer heeft kunnen oppakken. Wij wensen u veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Ik rijd weer!

De aanpak, opbouw, tempo, het versterken van mijn zelfvertrouwen, was voor mij uitstekend.

• Nazorg

Prima begeleiding, oog voor probleem en laat mijzelf meedenken, ervaren hoe het anders kan.

Telefonische nazorg komt nog, ivm vakantie wat later.

geweldig

was een geweldige ervaring, zonder zou ik niet meer zelf aan het verkeer hebben durven deelnemen.

• Nazorg

Ik heb er ontzettend veel aan gehad !

Ruud was ontzettend begripvol en rustig. Kan duidelijk uitleggen en vind het ook niet erg om iets een aantal keer te herhalen. Ook weet hij goed om te gaan met paniekaanvallen wat erg prettig was

• Nazorg

Hartelijk dank voor de positieve reactie. Fijn dat de begeleiding zo waardevol is gebleken voor u. Met vriendelijke groet, Team RaNed

Mijn reddende engel Martin Overmars

Op 5 april 2023 heb ik mijn rijbegeleiding afgesloten met de zeer deskundige en geduldige hulp van Martin Overmars! Vanaf het eerste moment was de klik er tussen ons en hij heeft het voor elkaar gekregen dat ik nu weer auto durf te rijden zonder enige angst en dat is het laatste wat ik durfde te verwachten toen ik startte met de begeleiding. In het begin was ik zo nerveus en met een flinke knoop in mijn maag stapte ik bij Martin in de auto. Dankzij zijn geduld, humor, vertrouwen en alle tips die hij mij heeft aangereikt en geleerd, ben ik nu zo ver dat ik OVERAL naar toe durf te rijden en ik zou iedereen willen aanbevelen om dit traject te volgen als u hiervoor de kans krijgt en als je van humor houdt, dan is Martin zeer zeker aan te raden. Het meerijden geeft nog wel problemen, maar ik merk ook dat ik niet meer zo gespannen naast de bestuurder zit en dit is mede dankzij de vele nuttige tips die ik heb gekregen. Bij deze wil ik RaNed en met name Martin Overmars ontzettend hartelijk bedanken. Martin, je bent een KANJER Mieke

• Nazorg

Beste Mieke, Dank voor uw positieve reactie. Fijn dat u doormiddel van onze begeleiding en uw eigen inzet weer in staat bent overal naartoe te rijden! Hartelijke groet, Team RaNed

Lifesaver!

Ik heb een geweldige ervaring gehad de afgelopen maanden veel hulp en ondersteuning gehad om weer vertrouwen in mezelf op de weg te krijgen.

• Nazorg

Beste Kayleigh, Dank voor uw positieve beoordeling, fijn dat de begeleiding een goed reseultaat heeft opgebracht! Hartelijke groet, Team RaNed

Heel goed en professioneel

Mijn zoon is erg goed geholpen tijdens de begeleiding door Ruud

• Nazorg

Beste, Fijn te vernemen dat u en uw zoon een positieve ervaring hebben met onze begeleider. Wij wensen Tobias veel succes met zijn verdere rijopleiding! Hartelijke groet, Team RaNed

Aandacht

Er is tijd, aandacht en begrip voor elk verhaal.

• Nazorg

Beste Patricia, Dank voor uw review. Fijn dat u onze begeleiding als positief heeft ervaren! Hartelijke groet, Team RaNed

Goede persoonlijke begeleiding naar een nieuwe start

Prima begeleiding waarbij geluisterd en gekeken wordt naar de persoonlijke behoeftes. Alles in eigen tempo en met begrip voor de situatie.