Prettige en betrouwbare samenwerking

CaseMarketing is een prettige partner om mee samen te werken. Het bedrijf beschikt over voldoende creatief vermogen en is in staat om met de klant mee te denken en te zoeken naar optimalisering en vernieuwingen op het gebied van de communicatie. CaseMarketing is een betrouwbare partner die haar afspraken na komt en waarop je als klant kunt bouwen.

Leuke opleiding waar je veel kennis mee opdoet.

Leuke opleiding. En ik heb ook nog handige tools meegekregen die ik gelijk kan gebruiken. Kortom, na deze opleiding kan je gelijk aan de slag.

Casemarketing zet dankzij een basistraining de wondere wereld van seo en sea open

Fijne training, veel praktische tips en links naar handige hulpprogramma's om je website vindbaarheid te verbeteren. Mede dankzij de brede kennis van Susan veel opgestoken.

Uitgebreide en heldere SEA audit

Ik heb een uitgebreide SEA audit van CaseMarketing ontvangen met goede uitleg en onderbouwingen. Suzan is zeer deskundig en denkt echt met je mee. Ik ben hiermee goed op weg geholpen om van mijn Google Ads campagnes een succes te maken!

Bedankt Mandy voor deze mooie review. Ik ben heel blij dat je iets aan de analyse gehad hebt. Je hebt nu goede handvatten om de Google Ads campagnes naar een hoger niveau te tillen!

Fijne en Leerzame Training

Ik heb een fijne en leerzame SEA/SEO training gehad. Het wordt heel duidelijk en rustig door Suzan uitgelegd. Wat fijn is, is dat Suzan een praktijkvoorbeeld/case als rode leidraad door haar training heen gebruikt waardoor het visueel beter en duidelijk in beeld wordt gebracht. Kortom: Ik heb een duidelijk en beter beeld over SEA en SEO. Graag ga ik hier dieper op in bij Suzan haar vervolg(praktijk)training!

Fahran, bedankt voor je positieve feedback en je bent welkom bij de verdiepende vervolgtraining!

Gewoon een helder verhaal!

Ik als Google leek vond het erg interessant! Wil zeker ook de tweede training gaan volgen waar we echt met Google aan de slag gaan. Maar dit was voor nu de perfecte basis.

Bedankt Rosanne voor je mooie feedback. Fijn dat het allemaal duidelijk was. Je bent welkom bij de vervolgtraining!

Goede cursus

Een heel duidelijke basiscursus gevolgd voor SEO / SEA waarin alles overzichtelijk werd verteld met goede voorbeelden, waardoor je het makkelijk kon toepassen.

Duidelijke en goed verzorgde training!

Suzan heeft een goede Google Training verzorgd. Duidelijke sheets en een goed verhaal!

Uitstekend meedenkend en oplossings gericht.

Suzan heeft mij geholpen met problemen bij Mailchimp en Facebook. In korte tijd waren beide problemen opgelost door de kennis die zij van de programma's heeft. Doordat zij weet hoe de programma's werken, kunnen ook niet alledaagse dingen snel achterhaald worden.

Professioneel en behulpzaam

Suzan heeft mij een aantal keren geholpen met het instellen van Google Ads. Ik ontving een uitgebreid rapport met verbeterpunten en daar heb ik echt iets aan gehad. Heel blij mee! Ben je op zoek naar een SEA expert? Dan moet je zeker bij Suzan van CaseMarketing zijn.

Zeer deskundig advies, niet voor eigen gewin. Maar oprecht de beste kosten en baten analyse voor de klant.

• Bedrijfsnaam: Moeke Mooren

Suzan weet waar je het over heeft. Weet goed te verwoorden waar de mogelijkheden liggen voor bedrijven om zich optimaal te presenteren via internet en sociale media

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Dicobouw Druten B.V.

Suzan verstaat haar vak! Ze geeft begrijpbaar advies en weet de gewenste resultaten te behalen in de campagnes.

• Bedrijfsnaam: Lead Tactics

Prettige samenwerking met Suzan van Casemarketing. Samen kunnen we snel schakelen en Suzan adviseert helder. Haar kennis en input bieden veel mogelijkheden voor Knit Factory.

• Bedrijfsnaam: Knit Factory

Suzan weet wat ze doet en helpt je graag online succes te behalen!

• Bedrijfsnaam: Le Pigeon

Suzan van Eck is een marketing professional pur sang. Suzan is een expert als het aankomt op online marketing. Zij bezit tevens de mooie eigenschap om zich ten alle tijden gepassioneerd in te zetten om de beste resultaten te boeken voor haar klanten. Hierbij staan leveren van kwaliteit en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Ik zou elke ondernemer aanraden om met deze marketing - en sales tijger te schakelen!

• Bedrijfsnaam: Endlessly

CaseMarketing is professioneel en beschikt over gespecialiseerde SEA kennis. Het is een fijn bedrijf om mee samen te werken en geeft altijd een gepast aanbod op de situatie.

• Bedrijfsnaam: Le Pigeon

Casemarketing is een professioneel bedrijf waarmee we graag en goed hebben samengewerkt. Suzan is een absolute topper o.h.g.v. Google Adwords en zal ik hiervoor zeker aanbevelen! Suzan Groeneveld Sobat Kras Services

• Bedrijfsnaam: Sobat Kras Services

Suzan is slim, perfectionistisch en gedreven. Ik raad haar aan voor Internet marketing vraagstukken.

• Bedrijfsnaam: BDB Online

• Bedrijfsnaam: Huisman Tricot

Susan is een betrokken persoon met kennis van zaken!

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Huisman Tricot B.V.

Suzan van Casemarketing voorziet mij sinds een half jaar volledig in het optimaliseren van mijn vindbaarheid op internet. In de eerste maanden erna merkte ik direct dat ik hoog genoteerd stond via google adwords. Mijn klanten bestand is sindsdien verdubbeld. Het is fijn om korte lijntjes te hebben met Suzan, vragen zijn snel beantwoord. Elke maand wordt aangetoond hoe goed mijn site presteert op Google. Daarnaast is haar betrokkenheid richting mijn bedrijf groot. Ik hoef mij geen zorgen te maken over de online marketing, tevens wordt door Suzan proactief meegedacht over hoe het nog beter kan in de toekomst. U hoort het al, Casemarketing is wat mij betreft een aanrader.

• Bedrijfsnaam: De Breinkliniek

• Bedrijfsnaam: Avonda Faunabeheer

Er wordt niet alleen meegedacht met de plannen en resultaten die je als bedrijf zelf voor ogen hebt maar je krijgt advies op maat, men is pro-actief, er is goede en duidelijke communicatie, resultaten worden zichtbaar gemaakt en afspraken worden nagekomen.

• Bedrijfsnaam: Slaapspecialist Maassen van den Brink Beuningen

Na 10 jaar zelf de advertenties voor Google te hebben beheerd werd het door steeds bredere ontwikkelingen een te grote aanslag op mijn tijd waardoor ik bij Suzan van Case marketing terecht ben gekomen. Ze beheert al enige tijd onze campagnes bij Google en helpt met het schrijven van de teksten voor onze nieuwe website. Daarnaast begeleidt ze ons in het maximaal benutten van alle overige online marketingtechnieken waar we zelf weinig verstand van hebben. Het geeft een hoop rust waardoor er meer tijd energie overblijft voor ons echte werk en dat is brievenbussen verkopen en monteren. Ieder zijn specialisatie!

• Bedrijfsnaam: Brievenbuswinkel BV

Over CaseMarketing

CaseMarketing is een internet marketing bureau met een passie voor Google. Wij zijn gespecialiseerd in online adverteren (Google Ads). Je kunt bij CaseMarketing terecht voor: -SEA (Zoekmachine adverteren) -SEO (Zoekmachine optimalisatie)