Fijne samenwerking

Ik heb zeer fijn operarioneel samengewerkt met Evi van Casemarketing en hopelijk kunnen we de samenwerking over zeg een half jaar weer oppakken. Waar nodig af en toe even een telefoontje, samen een plan maken en weer door. Vanuit VoetbalAssist bedienen we meerdere landen en Susan van Casemarketing heeft ook geholpen om de basis te leggen om met Adwords specialisten buiten Nederland efficient te kunnen samenwerken en communiceren. Kennisdeling tussen de specialisten ging goed en ik werd daarin ontzorgt door alleen aan het werk gezet te worden bij een to do, die ik weer intern kon uitzetten, of beslissing moest worden genomen. Al met staat er nu een mooie toekomstbestendige basis. Keep up the good work. De reden van tijdelijk stop is de opzet van een bredere marketing strategie, waar Casemarketing hopelijk ook weer onderdeel van kan zijn.

CaseMarketing is

Ik ben bij Suzan / CaseMarketing uitgekomen toen ik op zoek was naar een partij die mij kon helpen met SEA-coaching trajecten. SEA is voor ons bedrijf enorm belangrijk. We wilden daarom graag met iemand samenwerken die de kneepjes van het SEA-vak tot op detailniveau kent. Bij Suzan zijn we aan het juiste adres. Behalve dat Suzan veel diepgaande en parate SEA-kennis heeft, is ze ook een prettig persoon om mee samen te werken. Ik kan haar en haar bedrijf CaseMarketing dan ook van harte aanbevelen!

Suzan is een expert in Google

Suzan heeft voor Aatop Milieu & Ruimte gewerkt om de advertenties via Google te verbeteren. En dat heeft ze zorgvuldig gedaan, en je bemerkt al snel haar expertise op dit vlak. Fijn ook dat zij expert is in haar vak, zodat ik mij op mijn business kan richten. We zitten nog in de ontwikkeling en uitwerking van waar zij aan heeft gewerkt maar ik heb alle vertrouwen dat dit een sterk verbeterde output zal hebben dan voordat Suzan meedacht.

Kennis van zaken, pragmatisch, goede sparringspartner

Casemarketing is voor ons de partij die onze SEA activiteiten in goede banen leid. Prettig in de omgang, goede communicatie en duidelijke afspraken. En net zo belangrijk en waardevol, een kundige partner met verstand van zaken, die waar nodig aan de bel trekt, vooruit kijkt en meedenkt over de beste strategie en uitvoering van onze online advertenties.

Casemarketing denkt met je mee!

De samenwerking met Casemarketing startte als een pilot. Op basis van een beknopte briefing gingen Suzan en Evi aan de slag en wat is het dan fijn om te merken dat je te maken hebt met een partner die echt de case van je organisatie wil begrijpen en actief met je meedenkt. Sturend op resultaat; heldere verbetervoorstellen en fijne communicatie.

Zoveel meer dan alleen een goede SEA Expert

Wij hebben met veel plezier samengewerkt met Suzan van CaseMarketing. Wij hebben pittige Google Ads accounts en grootse plannen. Toch heeft Suzan grote stappen weten te zetten én heeft zij ons adequaat geadviseerd op het gebied van SEO optimalisatie. Ik zou CaseMarketing zeker aanbevelen!

Goede begeleiding met resultaat:)

Dankzij Evi en Suzan heb ik de juiste begeleiding gekregen om op google mijn bedrijf beter zichtbaar te maken. Erg blij met het tot nu toe behaalde resultaat. Zeker aan te raden en een fijne manier van communicatie.

vriendelijk advies

Goede adviesen en contacten om alles up to date te houden.

Duidelijke communicatie en denken goed mee.

Beter dan alle andere

Al met meerdere bureau's zaken gedaan maar vaak na een aantal maanden toch de indruk dat de aandacht verzwakt. Bij CaseMarketing nu al geruime tijd klant en hier blijven ze zoeken naar verbeteringen en zetten ze zich in alsof het hun webwinkel is waar ze de marketing voor doen. Daarnaast plezierige mensen in de communicatie en omgang. Wij zijn dan ook erg tevreden over de samenwerking en kunnen iedereen dan ook CaseMarketing aanraden

Heel waardevol

Met veel plezier en interesse heb ik de 5 daagse challenge gevolgd bij Suzan van @casMarketing. Suzan gaf in deze challenge veel gratis waarde en nuttige tips& tricks voor het opzetten van de juiste en succesvolle google ads! Buiten het zeer verzorgde lesmateriaal waren de live Q&A ook erg verhelderend! DANK Suzan...je hebt me enorm op weg geholpen!

5 daagse Google ads challenge was TOP

Vorige week heb ik meegedaan aan de 5 daagse challenge "De formule voor een winnende Google advertentie". Iedere dag een instructie video met training en daarbij zeer praktische en goed uitvoerbare opdrachten. Suzan van Heck, de trainster, deed dit op een zeer enthousiaste en motiverende manier. @ Suzan, nogmaals dank voor deze training en je hulp.

Prettige en betrouwbare samenwerking

CaseMarketing is een prettige partner om mee samen te werken. Het bedrijf beschikt over voldoende creatief vermogen en is in staat om met de klant mee te denken en te zoeken naar optimalisering en vernieuwingen op het gebied van de communicatie. CaseMarketing is een betrouwbare partner die haar afspraken na komt en waarop je als klant kunt bouwen.

Leuke opleiding waar je veel kennis mee opdoet.

Leuke opleiding. En ik heb ook nog handige tools meegekregen die ik gelijk kan gebruiken. Kortom, na deze opleiding kan je gelijk aan de slag.

Casemarketing zet dankzij een basistraining de wondere wereld van seo en sea open

Fijne training, veel praktische tips en links naar handige hulpprogramma's om je website vindbaarheid te verbeteren. Mede dankzij de brede kennis van Susan veel opgestoken.

Uitgebreide en heldere SEA audit

Ik heb een uitgebreide SEA audit van CaseMarketing ontvangen met goede uitleg en onderbouwingen. Suzan is zeer deskundig en denkt echt met je mee. Ik ben hiermee goed op weg geholpen om van mijn Google Ads campagnes een succes te maken!

Bedankt Mandy voor deze mooie review. Ik ben heel blij dat je iets aan de analyse gehad hebt. Je hebt nu goede handvatten om de Google Ads campagnes naar een hoger niveau te tillen!

Fijne en Leerzame Training

Ik heb een fijne en leerzame SEA/SEO training gehad. Het wordt heel duidelijk en rustig door Suzan uitgelegd. Wat fijn is, is dat Suzan een praktijkvoorbeeld/case als rode leidraad door haar training heen gebruikt waardoor het visueel beter en duidelijk in beeld wordt gebracht. Kortom: Ik heb een duidelijk en beter beeld over SEA en SEO. Graag ga ik hier dieper op in bij Suzan haar vervolg(praktijk)training!

Fahran, bedankt voor je positieve feedback en je bent welkom bij de verdiepende vervolgtraining!

Gewoon een helder verhaal!

Ik als Google leek vond het erg interessant! Wil zeker ook de tweede training gaan volgen waar we echt met Google aan de slag gaan. Maar dit was voor nu de perfecte basis.

Bedankt Rosanne voor je mooie feedback. Fijn dat het allemaal duidelijk was. Je bent welkom bij de vervolgtraining!

Goede cursus

Een heel duidelijke basiscursus gevolgd voor SEO / SEA waarin alles overzichtelijk werd verteld met goede voorbeelden, waardoor je het makkelijk kon toepassen.

Duidelijke en goed verzorgde training!

Suzan heeft een goede Google Training verzorgd. Duidelijke sheets en een goed verhaal!

Uitstekend meedenkend en oplossings gericht.

Suzan heeft mij geholpen met problemen bij Mailchimp en Facebook. In korte tijd waren beide problemen opgelost door de kennis die zij van de programma's heeft. Doordat zij weet hoe de programma's werken, kunnen ook niet alledaagse dingen snel achterhaald worden.

Professioneel en behulpzaam

Suzan heeft mij een aantal keren geholpen met het instellen van Google Ads. Ik ontving een uitgebreid rapport met verbeterpunten en daar heb ik echt iets aan gehad. Heel blij mee! Ben je op zoek naar een SEA expert? Dan moet je zeker bij Suzan van CaseMarketing zijn.

Zeer deskundig advies, niet voor eigen gewin. Maar oprecht de beste kosten en baten analyse voor de klant.

• Bedrijfsnaam: Moeke Mooren

Suzan weet waar je het over heeft. Weet goed te verwoorden waar de mogelijkheden liggen voor bedrijven om zich optimaal te presenteren via internet en sociale media

• Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Dicobouw Druten B.V.

Suzan verstaat haar vak! Ze geeft begrijpbaar advies en weet de gewenste resultaten te behalen in de campagnes.

• Bedrijfsnaam: Lead Tactics

Over CaseMarketing

CaseMarketing is een internet marketing bureau met een passie voor Google. Wij zijn gespecialiseerd in online adverteren (Google Ads). Je kunt bij CaseMarketing terecht voor: -SEA (Zoekmachine adverteren) -SEO (Zoekmachine optimalisatie)