Erg fijn contact!

Eerste ervaring met Arto, erg goed bevallen niet een typisch uitzendbureau waarbij ze je maar gewoon laten gaan en totaal geen toelichting geven. Het is juist heel persoonlijk, er wordt nuttige informatie gegeven en er wordt een realistisch beeld geschept van het gesprek dat je zult hebben met de werkgever. Erg fijn contact ervaren!

Geweldig!

Ik had een gesprek met Stephanie! Ze heeft me super goed gecoached en klaar gestoomd voor mijn sollicitatiegesprek die ik uiteindelijk had met mijn huidige werkgever. Hele lieve vrouw die het beste met je voor heeft!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Bij Arto Recruitment doen ze er alles aan om de juiste kandidaat te vinden

Het is heel prettig samenwerken met Arto, er is altijd wel iemand bereikbaar die van de case afweet, heel persoonlijk contact. Ze kijken goed naar het bedrijf (weten de sfeer en cultuur goed vast te stellen) en zoeken daar passende kandidaten bij. Heldere, snelle, communicatie echt een fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Ik beoordeel als: Werkgever

Onwijs prettig, goed gefaciliteerd

Ik ben door een medewerker van Arto benaderd via LinkedIn voor een fantastische baan in Amsterdam. Stephanie was super behulpzaam en vriendelijk. Dankzij Arto begin ik dinsdag bij een super bedrijf, waar ik enorm naar uitkijk!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Snelle service & fijne begeleiding, echt een aanrader!

Ik ben heel erg tevreden over Arto Recruitment! Hele fijne en vlotte communicatie met Stephanie en Marion die mij heel goed geholpen hebben in de aanloop naar mijn sollicitatie tot uiteindelijk mijn vragen over het arbeidscontract. Kortom, uitstekende service. Ik raadt Arto zeker aan bij iedereen die een baan zoekt!

Vriendelijk, menselijk, zakelijk, fijn

Aan een baan geholpen binnen 2 weken vol passie en menselijke communicatie. Fijne recruiter, waren er maar meer zoals jullie.

Fijne manier van omgang

Fijne manier van praten en denkt mee.

Prettig en professioneel

Mijn ervaring met ARto Recruitment was fijn en professioneel.

Echt een aanrader

Een erg fijne uitzend organisatie. Super begeleiding tijdens de sollicitatie gesprekken. Loonstrookjes kloppen altijd!

Hele fijne communicatie

Prettige communicatie. Er is sprake van een luisterend hoor en het denken in oplossingen

Persoonsgericht en kundig

Men weet waar ze het over hebben en er is een snelle dienstverlening. Ontvang altijd duidelijke antwoorden op mijn vragen en het is fijn een vast aanspreekpunt te hebben.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Fijne communicatie en goed bereikbaar

Er werd vlot en duidelijk gecommuniceerd Tijdens een aantal gesprekken werd besproken of de vacature bij mij zou passen en of ik bij het bedrijf zou passen. Daarna werd ik goed voorbereid op het gesprek met het bedrijf en werd ik met succes aangenomen.

zeer betrokken

Ruim 3 jaar voor Arto Recruitment gewerkt en contact gehad met verschillende contactpersonen. Allemaal waren ze even vriendelijk en behulpzaam. Ik heb goede begeleiding gehad van begin tot eind!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Ik werd snel begeleid en verder geholpen. Nu ik mijn baan heb en ik heb vragen word ik nog steeds snel en goed geholpen!

Alleen maar positief

Ik heb nog geen negatieve ervaringen gehad. Alle afspraken worden nagekomen, de communicatie is duidelijk en snel en ze zijn altijd bereikbaar. Ik ben super tevreden! :)

• Ik beoordeel als: Werknemer

Zeer professioneel met goede begeleiding

Vanaf eerste intakegesprek, tot en met begeleiding naar interview en daarna de nacontrole, waren zeer goed.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Hele lieve team. Heel gedreven en helpen je echt zoeken naar een ultieme baan wat past bij jou! Ook administratie team is super!

Geweldige service!

Na mijn gesprek met een recruiter had ik een goed gevoel. Ik had het idee dat ze er voor mij waren en niet echt voor hun klanten. Ze luisterde ook naar mijn wensen en verlangens en dat ben ik helemaal niet gewend.

* Interne data lek: werkurenbrief is bij de receptie beland omdat het algemeen email adres niet aangepast is.

snelle hulp en erg vriendelijk

Was erg prettig. Werd snel en vriendelijk meegeholpen en erg proactief. Fijne samenwerking dus :)

Fantastisch!!!

De medewerkers van Arto zijn deskundig en menselijk. Ze luisteren naar je en denken in elke situatie met je mee. Voor elke situatie is een luisterend oor. Ze nemen voldoende tijd om te bezien welke werkgever/werknemer passend is.

Werken snel en zeer vriendelijk

Alle zaken met Arto zijn snel geregeld, helder en met een glimlach. Prettige werkgever.

Heel fijn!!

Ik had bij mijn eerste kennismakingsgesprek al gelijk een heel goed en fijn gevoel bij Arto. Tsovik heeft mij de afgelopen weken goed bijgestaand en aan de baan geholpen bij Deloitte waar ik nu lekker op mn plek ben. Ik kan Arto mede door de fijne recruiters alleen maar aanbevelen.

Vlot, vriendelijk en professioneel geholpen.

Goede service, snel opgelost

Ik had nog geen mail ontvangen van mijn inloggegevens van Arto. Na een belletje is dit opgelost.

Over Arto Recruitment

Organisaties en medewerkers duurzaam met elkaar te verbinden is ons vak, onze passie en onze drijfveer. ARTO staat voor integriteit, transparantie en echte betrokkenheid. Perspectief bieden en onze klanten ontzorgen is ons dagelijks werk, met als doel dat alle partijen er blij van worden. Al sinds 1959 kunnen wij zeggen: dat werkt! Finance, FinTech, Sales, Legal, HR & Recruitment, Office & Management Support en Inkoop & Logistiek, zijn de vakgebieden waar wij ons dagelijks mee bezig houden. Benieuwd naar hoe wij dit doen? Bel ons; 020 - 5 317 900.