Heel service gericht

Mijn eerste ervaring om te werken voor een organisatie als ARTO. Veel persoonlijke ondersteuning en toelichting van met name Nadia. Dank daarvoor.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Stijgt boven alle uitzendbreaus uit!

Veel persoonlijke aandacht. Je hebt niet het idee dat je een nummer bent. Top!

Duidelijk en toegankelijk

ik ben vanaf het 1e contact tot aan de baan perfect begeleid.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Het zijn leuke enthousiaste mensen met passie voor hun werk. Goed bereikbaar voor eventuele vragen en wordt altijd goed geholpen

• Ik beoordeel als: Werknemer

Super leuke baan gevonden die bij mij past!

liefdevol

De medewerkers die ik tot nu toe heb gesporoken waren, vriendelijk, gezellig, meelevend en stonden voor mij klaar alsof het mijn familie was

Correct

Correcte organisatie0

Verbluffend

• Ik beoordeel als: Werknemer

Zeer professioneel, snel en meedenkend

Zeer professioneel, snel en meedenkend. Stephanie heeft me geholpen met de voorbereiding van mijn sollicitatie gesprek en ik kon ook daarna met allerlei vragen nog bij haar terecht. Ik zal hun zeker aanraden!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Wat een snelle reactie en handelingen

Ik heb een hele mooie ervaring tot nu toe met Arto. Ik werd benaderd en tot de dag van vandaag zijn jullie zo snel met reageren of terugbellen of mailen indien nodig!

• Ik beoordeel als: Werknemer

Prima maar hier en daar wat moeilijkheden

Ik heb prima communicatie gehad op t begin, overigens heb ik de afgelopen tijd niets van Arto gehoord en vind ik het lastig om te weten wat Arto voor mij kan betekenen en wat mijn werkplek kan betekenen.

Snel geregeld, goed contact

Ik werd benaderd op het moment dat ik een baan nodig had, vanaf toen ging het allemaal erg snel. Wel ergens een miscommunicatie met de besproken uren, maar uiteindelijk allemaal in mijn voordeel. Ik heb de baan gekregen en alles gaat goed.

Let op verantwoordelijkheid

Ik heb niet lang voor Arto gewerkt, dit kwam omdat ik mijn studie heb vervolgd eind augustus. Hierdoor had ik geen tijd meer om 4 uren te werken met daarbij, in het meest gunstige geval (kwam nauwelijks voor) ook nog anderhalf uur reistijd. Waarom dan toch solliciteren? Nou, ik heb niet gesolliciteerd, ik ben benaderd door een medewerker van Arto en ik ben wel nieuwsgierig van aard dus reageerde ik en was meteen door etc. Het werk zelf is voor een vaste kracht prettig. Waarom alleen dan? De verloning is laag waardoor je met 40 uren per week wel op een prettig salaris zit natuurlijk. Met 4 uren per week, not so much. Ten tweede als ik de dienst van een vaste kracht om 15:00 overnam, ging mijn dienst in ene in vanaf 15:30. Beetje jammer natuurlijk, want elke euro is er één. Daarnaast schortte het aan de veiligheid, systemen die al jaren niet werken, waar niets aan werd gedaan want 'het kan niet', dus je bent eigenlijk een beetje aan je lot overgelaten mocht er echt iets gebeuren. Onprettig was ook dat er continue een tekort leek aan personeel terwijl er echt genoeg mensen zijn die een baan zoeken. Ik kreeg dan ook steeds mails met de vraag wanneer ik kan werken terwijl een simpele investering in een roosterprogramma dit probleem meteen had opgelost. En als laatst benoem ik het feit dat toen ik aangaf niet verder te kunnen werken dat ik erop werd gewezen dat ik zelf had gereageerd op de baan dan wel gesolliciteerd. Maar zoals in het voorgaande stond te lezen ben ik benaderd én heb ik vanaf het begin gezegd dat mijn school prioriteit heeft boven alles. En gelukkig maar, want ik merk nu al dat ik er echt geen 6 of 12 uren bij kan hebben waarvan maar 4 of 8 betaald. De baan die ik had is uitermate geschikt voor een mensenmens met talenkennis (Nederlands en Engels sowieso, Frans, Duits en Spaans helpen ook); die verder geen andere vaste bezigheden heeft. Die wel wat vaker dan 9 uur inzetbaar is ivm het kunnen opvangen van je collega's, ook niet onbelangrijk dit.

• Ik beoordeel als: Werknemer

Efficiënt en zeer aangenaam!

Vanaf het moment dat ik in contact kwam met Arto, was ik erg tevreden. Iedereen is duidelijk en als er iets niet helemaal duidelijk is, dan gaat Arto er direct mee aan de slag. Ik heb een hele mooie vacature gevonden. Mijn ervaring gedurende het proces was heel aangenaam.

Goede service!

Prettig uitzendbureau om voor te werken, bij vragen etc direct antwoord

• Ik beoordeel als: Werknemer

Erg snel en professioneel geregeld

Ik ben benaderd voor een functie. Het gesprek was snel geregeld en ik kon na een week al beginnen.

Ups and downs

Veel contact werd veel gevraagd of het goed ging. Maar de voorgaande procedure was vrij vaag. Het contract zou nog besproken worden met iemand binnen 3 dagen na tekenen ? Maar niks over gehoord

• Ik beoordeel als: Werknemer

Beste Lesley, Wat jammer om te lezen dat je ons contact niet als volledig positief hebt ervaren. Dit is uiteraard wel ons streven! In ons schrijven staat dat wij het contract graag binnen 3 dagen getekend retour ontvangen en dat wij graag van jou horen wanneer het uitkomt om het contract samen te bespreken. Wij zullen je spoedig contacten om al je vragen te beantwoorden! Met vriendelijke groet, ARTO Recruitment.

Snel en zeer professioneel geholpen.

We waren in korte tijd op zoek naar 2 verschillende functies. ARTO heeft beide vacatures snel en zeer goed in kunnen vullen. We zijn erg blij met onze nieuwe team leden!

• Ik beoordeel als: Werkgever

Zeer goede contacten met de medewerkers

Reageren snel alles netjes geregeld en duidelijk. Kunnen altijd je vragen beantwoorden en zoniet komen ze daar zsm op terug. Gewoon zoals men hoort te werken ! Communicatie is een vak.

Zeer tevreden over Arto

Vanaf moment van intake tot start van nieuwe werk top service gehad van Marinda en Nadia. Twee toppers en erg blij met Arto als werkgever.

Fijne begeleiding

Positief

Lieve en behulpzame mensen ❤

• Ik beoordeel als: Werknemer

Vriendelijk, duidelijk, behulpzaam en snel.

Arto is behulpzaam

Behulpzame collega’s in dienst bij Arto. Zij hebben ervoor gezorgd dat ik nu op mijn plek zit bij de opdrachtgever.

Meedenkend, vriendelijk, positief

Ik had mijn sollicitatie met Stephanie. Het contact verliep erg goed, voordat ik mijn gesprek had bij de opdrachtgever heeft zij mij nog goed voorbereid. Mocht ik nu nog vragen hebben of ik kom ergens niet uit dan kan ik Stephanie altijd benaderen. Zeer positieve ervaring dus!

Over ARTO Recruitment

Organisaties en medewerkers duurzaam met elkaar te verbinden is ons vak, onze passie en onze drijfveer. ARTO staat voor integriteit, transparantie en echte betrokkenheid. Perspectief bieden en onze klanten ontzorgen is ons dagelijks werk, met als doel dat alle partijen er blij van worden. Al sinds 1959 kunnen wij zeggen: dat werkt! Finance, FinTech, Sales, Legal, HR & Recruitment, Office & Management Support en Inkoop & Logistiek, zijn de vakgebieden waar wij ons dagelijks mee bezig houden. Benieuwd naar hoe wij dit doen? Bel ons; 020 - 5 317 900.