Schitterende aanbiedingen

Ik heb nog niet echt ervaring met weflycheap maar wat ik voorbij zie komen aan aanbiedingen ziet het er geweldig uit!

Hi! Wat leuk dat je ons in de gaten houdt! Ik hoop dat je binnenkort gebruik kan maken van een mooie deal. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Deal die ze als goedkoop lieten zien was uiteindelijk duurkoop

Ze maken je blij met loze beloftes. De deal lijkt heel goedkoop, totdat je verder gaat klikken op hun link (wat ze uiteindelijk geld voor krijgen) kom je op prijzen die stukken hoger liggen. Nep!

goedkoop duidelijk en klantvriendelijk

Superleuke Acties

We laten ons graag verrassen. Steeds zeer leuke acties en aanbiedingen!

Hi Lieka, Wauw, een 10! Daar worden we ontzettend blij van. Ik hoop dat je ons nog lang blijft volgen! Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Duidelijke mooie site

De site is zeer overzichtelijk en mooi.

Hi Caroline, Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat je de website overzichtelijk vindt. :) Groetjes, Esmee van WeFlyCheap

geweldig

Vind het een heel goede site, je krijgt aanbiedingen binnen van alle windstreken heel goed, prettig overzicht

spannende en mooie aanbiedingen

Door de aanbiedingen van de mooie reizen/stedentrips, raak ik steeds weer in de vakantiestemming. Al boek je niet direct altijd, het is al een genot de aanbiedingen te zien!

Hi Wilfred, Wat leuk om te horen dat je in de vakantiestemming raakt van onze deals! Hebben we zelf ook elke dag 'last' van ;) Hopelijk mag je nog vaak goedkope reisjes via ons boeken! Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

overzichtelijk

fijne site

Hi Jan! Bedankt voor het mooie cijfer. Daar worden we erg blij van! :) Groetjes, Manon van WeFlyCheap

geweldig

We gaan uitsluitend nog met WeFlyCheap! Topservice onze oprechte dank . Jacqueline

Hi Jacqueline, Dankjewel voor deze beoordeling, hier doen we het voor! :-) Groetjes, Lisanne van WeFlyCheap

Geen idee

Ik kijk graag naar de nieuwste deals van WeFlyCheap maar tot nu toe blijft het bij dromen.....Er zijn namelijk geen of te weinig Single reizen die betaalbaar zijn.

Hi, Wat fijn dat je graag op onze site kijkt! We promoten inderdaad maar weinig single vakanties. Enerzijds omdat de vraag hiernaar vrij klein is, anderzijds omdat deze vakanties vaak relatief duur zijn. Mocht je op zoek zijn naar een specifieke vakantie, dan helpen we je graag. Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

SUPER

De prijzen zijn echt absurt laag !! Alles staat er duidelijk bij vermeld dus krijgt niet achter af verrassingen.

Fijne site

Fijne gemakkelijke site met mooie aanbiedingen en gemakkelijk te vinden wat je zoekt

Hi Bep, Wat een positieve review! We zijn blij dat je onze website als positief ervaart. Ik hoop dat je nog vaak gebruik kan maken van onze deals! Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Energiek team

Niets is teveel. Mensen die van hun hobby hunwerk gemaakt hebben

Hi Lillianne, Wat een super leuke review, dat waarderen we enorm! :-) Reizen is inderdaad onze passie, dus niets is leuker om daar elke dag mee bezig te zijn. En nog mooier om het kunnen delen met anderen! Hopelijk maak je nog lang gebruik van ons service. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

heerlijk genoten in Kaap Verdië

Goede vlucht naar SAL Kaapverdië , heerlijk geluierd in hotel Riu Tuareg en zo heerlijk gegeten echt een aanrader

Dag Lex, Fijn dat je genoten hebt van een heerlijke vakantie. :) RIU Touareg is ook een echte aanrader, zo'n mooi resort! Hopelijk ga je nog vaker vakanties via ons boeken. Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Super service en vakkundig en vriendelijk personeel.

Alle aanbiedingen zijn up to date.

Top aanbiedingen aan een prijsje

Altijd de goedkoopste aanbiedingen in luxe hotels, zeer gemakkelijke zoeksite!

Aantrekkelijk geprijsde reizen.

Helaas geen ervaring met jullie reizen. Door allerlei omstandigheden nimmer bij jullie kunnen boeken; de aantrekkelijke reizen waren altijd al heel snel weg. Maar ik droom al weg bij het bekijken van jullie site. Niettemin toch een review van mij :)

nooit gedaan bij jullie misschien toch een grans om over tegaan zo online dan.

nog niet gehad

Goede service en goedkoop

wij hebben verschillende malen gebruik gemaakt van WeFlyCheap en naar alle tevredenheid gebruik gemaakt van de mogelijkheden.

Dag Piet, Wat leuk om te horen dat je al meerdere keren iets via ons geboekt hebt! Hopelijk blijf je in de toekomst goedkope reizen bij ons boeken. Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Goede aanbiedingen!

Supergave bestemmingen voor top prijzen. Ik raak WeFlyCheap echt aan!

Hi Joyce, Bedankt voor je aanbeveling! Van zulke beoordelingen worden we erg blij. Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Kort en bondig en toch volledige informatie in een breed scala

Heb nog niet echt zaken gedaan met WeFlyCheap, maar dat is meer mijn gebrek dan het gebrek van WFC!!! Informatie ziet er erg goed uit, breed scala aan onderwerpen en geen overdadig niet ter zake doend geneuzel!! Prima site dus!!

Hi Ton, Bedankt voor je positieve beoordeling, daar worden we blij van! Groetjes, Esmee van WeFlyCheap

GEWOON DOOR GAAN MET LEUKE AANBIEDINGEN.HOOP GAUW 1 TE BOEKEN!

• Algemene indruk

Hi Elles, Bedankt voor deze super beoordeling. Ik hoop dat je snel een leuke deal zult vinden! Groetjes, Esmee van WeFlyCheap

Geweldig zoals alles word geregeld,prima service en een verrassend lage prijs.Topverblijf gehad en aan al onze wensen werd voldaan ,gaan we zeker weer doen

• Reisbestemming: (indien van toepassing) zakynthos

Hi Richard, Wat fijn om te horen dat jullie een top vakantie hebben gehad op Zakynthos! Bedankt voor deze positieve beoordeling! Groetjes, Esmee van WeFlyCheap

Altijd goede aanbiedingen, die ik dan ook scherp in de gaten houd als er weer een vakantie aan zit te komen. Blij met de alerts en mails.

• Communicatie N.v.t.
  • Algemene indruk

Hi Gertie, Dat vinden we leuk om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling. Groetjes, Esmee van WeFlyCheap

weflycheap is echt een aanrader

• Reisbestemming: (indien van toepassing) Lissabon

Hoi Saskia, Dankjewel voor deze super beoordeling, hier doen we het voor! Groetjes, Lisanne van WeFlyCheap

Over weflycheap

Zoeken naar een goedkope vakantie was nog nooit zo eenvoudig. Weflycheap doorzoekt iedere dag de websites van alle vakantie-aanbieders, op zoek naar de beste deal voor jou!