Ik vind hier altijd mijn vakantie!

Wanneer ik een vakantie zoek, ga ik eerst altijd naar weflycheap. Ze hebben een breed aanbod in deals, waardoor ik altijd een goede deal kan scoren. Zo heb ik bijvoorbeeld laatst een all inclusive vakantie naar turkije geboekt voor maar 350 euro!

Onze keuze..We Fly Cheap

In tegenstelling tot de meeste mensen die een reactie geven of revieuw...kan ik slechts reageren waarom wij ( ik en mijn dochter ) kiezen om gebruik te maken van de diensten van WeFlyCheap. Ook kon ik in de eerste instantie niets vinden voor single-reizen...maar het loont ook wel eens om de reacties te lezen. Bedankt voor de link van het single reizen...ga ik zeker op mijn gemak bekijken. Eerst maar eens op vakantie bekijken, waarbij mijn dochter heeft aangegeven bij jullie te willen boeken. Dus dat zal niet zo lang op zich laten wachten.

Goede deals!

Mooie aanbiedingen voor verschillende soorten reizen. Mag nog wel wat worden uitgebreid met aanbod op iets langere termijn (nu zie ik voornamelijk last minute aanbiedingen). Hopelijk kunnen binnenkort ook verdere reizen weer!

Hi Joyce, Dankjewel voor je feedback en het mooie cijfer wat je ons geeft! De focus is inderdaad nu op last minute, gezien de huidige situatie. Wij hopen net als jij dat als de wereld weer een beetje verder open gaat, we weer mooie deals naar verdere bestemmingen kunnen delen! Groetjes, Manon van weflycheap

Goedkoop

Hele mooie goedkoop vakantie

Hi Carla, Wauw, wat een hoge score geef je ons! Dankjewel! Groetjes, Manon van weflycheap

heel overzichtelijk alle mogelijkheden onder elkaar. makkelijk kiezen en vergelijken

het volledige overzicht maakt plannen veel eenvoudiger, voor mij belangrijk daar ik niet zo´n computerfreak ben dankjewel hiervoor

Hi Cristine, Bedankt voor je review! Fijn dat onze website ook voor de minder-computer-freaks prettig te gebruiken is :-) Dat horen we graag! Groetjes, Manon van weflycheap

Goede aanbiedingen

Goede aanbiedingen met veel mogelijkheden. ook leuk om eens iets anders dan een standaard vakantie te doen en zo op plekken te komen waarvan ik het bestaan nog niet wist.

Hi Wilfred, Dankjewel voor je review! Leuk om te horen dat de deals die wij plaatsen in de smaak vallen :) Hopelijk kunnen we je in de toekomst blijven inspireren! Groetjes, Manon van weflycheap

geweldige vakanties, niet duur, maar jammer genoeg altijd voor minimaal 2 personen

geweldige site, niet al te dure vakanties, maar ik ben single, en kan niet altijd iemand vinden die mee kan of wil, dus ik kan nooit met jullie mee of ik moet voor 2 personen gaan betalen, sorry maar daar pas ik voor dus ook graag wat vakanties voor 1 persoon, en dan ook nog liefst all-in

Hi Marjolein, Dankjewel voor je review! Ook bedankt voor de feedback. Wanneer reizen weer mogelijk is, zullen we hier zo goed mogelijk rekening mee proberen te houden. Houd tegen die tijd deze pagina in de gaten: https://www.weflycheap.nl/singlereizen/ Hopelijk komt er iets leuks voor je bij! Groetjes, Manon van weflycheap

Super leuke aanbiedingen

Wil je verrast worden en denk je waar kan ik mijn geliefde verrassen dan is weflycheap de site waar je zonder meer slaagt. Je vliegt met hen in de wolken!

Hi Frits, Dankjewel voor je review! Hopelijk blijven we je inspireren met onze droomdeals! :-) Groetjes, Manon van weflycheap

Super deals!

Altijd de beste deals via weflycheap! Een fijne overzichtelijke website en ook al kunnen we niet op vakantie buiten Nederland, weflycheap geeft je in ieder geval een stukje van de voorpret.

Hi Ronald, Dankjewel voor je positieve review! Hopelijk kunnen we je blijven inspireren. Groetjes, Manon van weflycheap

A.g.v. een vuurwerkongeluk in Thailand te weinig gebruikt van jullie.

De aanbiedingen zijn echt verlokkelijk. Ik heb alles gevlogen wat er te vliegen valt. Van ballonvaren tot ultralight, tot watersportvliegtuig etc. Maar door de pech van het vuurwerkongeluk op nieuwjaarsdag 2010 niet meer gevlogen. Het ongeluk was best heftig. Kaak op 5 plaatsen gebroken, oor er half af, evenwichtsorgaan, oogzenuw aangetast Je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb er het aan overgehouden. Heb bijna alle specialisten in het ziekenhuis al gehad en kom er nog regelmatig. Maar ik denk nu maar aan hetgeen ik heb en nog wel kan. Dus hopelijk toch nog een keer een boeking bij jullie. Succes. Ik zie jullie mails met plezier. Maar ik krijg het niet verstuurd, omdat ik de akkoordverklaring niet kan aanvinken.

Hi Henk, Wat een ontzettend heftige ervaring moet dat geweest zijn! Kan me goed voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten. Hopelijk kun je door onze deals inspiratie vinden en ooit weer het vliegtuig in stappen. Groetjes, Manon van weflycheap

Leuke en aantrekkelijke aanbiedingen

Als ik mijn vakantie boek, kijk ik altijd naar het aanbod van WeFlyCheap. Ik kan zonder meer zeggen, dat zij hele leuke en aantrekkelijke aanbiedingen hebben, waar ik dit jaar zeker gebruik van ga maken. Als alleenstaande vader met een zoontje kijk ik naar aanbiedingen waar wij beiden wat aan hebben. En gelukkig kijkt WeFlyCheap ook om naar alleenstaande ouders met kinderen, en natuurlijk is het ook nog eens betaalbaar voor de kleine beurs. TOP, WEFLYCHEAP !!!

Hi Marcel, Wat fijn om te horen, dankjewel! We proberen inderdaad met iedereen rekening te houden. Hopelijk kun je nog vaak gebruik maken van onze deals. Groetjes, Manon van weflycheap

Snel en overzichtelijk

Weer geboekt via WFC. Gisteren een reis voor 2 naar Ibiza geboekt. Kortingen goed aangegeven!. De site werkt snel, alles wat je wilt weten over de accommodatie en omgeving staat er op met goede foto's. Doorklinken werkt uitstekend zodat je steeds in de goede portal blijft zitten.

Hi John, Heel fijn om te horen! Hopelijk kunnen we jullie nog vaak verrassen met goede deals. We wensen jullie veel plezier op Ibiza! Groetjes, Jordy van weflycheap

Super vakantie site !

heel goede prijzen, zeer overzichtelijk !

Je hoeft zelf niet meer op zoek naar de beste deals!

WeFlyCheap verzamelt de beste deals zodat je zelf niet meer hoeft te zoeken in al het aanbod! En er is voor iedereen wat

Hi Juliette, Daar doen we het voor! Bedankt voor je leuke review. Groetjes, Jordy van weflycheap

Snel, duidelijk en betrouwbaar!

ik ontvang altijd op tijd de mailings

Hi Sebastiaan, Erg fijn om te horen. Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Jordy van weflycheap

Mooie aanbiedingen

Watertanden bij het bekijken van de leuke reisjes en fantaseren over wat en waar.

Hi Germa, Heerlijk hè, wegdromen bij de mooiste vakanties? Hopelijk kunnen we je blijven inspireren! Groetjes, Manon van weflycheap

nog geen ervaring met jullie maar misschien snel als ik wat win

nog niet

Hi Wil, Mocht je op zoek zijn naar volledige vakanties, dan ben je bij ons aan goede adres. Wie weet win je ook nog eens een reis! Groetjes, Jordy van WeFlyCheap

zeer goed

Als ik iets wil weten en ik zoek het via hier vind ik altijd de goede antwoorden op mijn vragen, ook is de site niet te moeilijk gemaakt en zeer overzichtelijk.

Hi Ricardo, Dat is mooi om te horen! Bedankt voor je positieve feedback :) Groetjes, Jordy van WeFlyCheap

Scherpe prijzen snelle boeking

Snel boeken voor de scherpste prijs, en dan goed en voordelig op reis.

Hi Wouter, Wat fijn om te horen. Daar doen we het voor! Groetjes, Jordy van WeFlyCheap

WeFlyCheap bied altijd inzicht in betaalbare vakantie bestemmingen

Ik ga altijd als eerste naar weflycheap als ik opzoek ga naar een vakantie. Hier krijgt je altijd heel overzichtelijk wat alle opties zijn. De prijzen kloppen vaak niet helemaal maar het geeft wel een goede indruk.

Hi! Wat super leuk om te horen dat je via ons naar je vakantie kijkt! Omdat de prijzen vaak zo scherp zijn, zijn ze vaak ook snel uitverkocht. We proberen dit altijd zo up-to-date mogelijk te houden, maar soms is daar niet tegen aan te werken. TIP: zo snel mogelijk bij zijn! :-) Ik hoop dat je nog vaak mooie deals van ons tegenkomt. Groetjes, Manon van weflycheap

Ik vind deze site altijd leuk voor ideeën, qua bestemmingen en prijzen

Hi Netty, Bedankt voor je leuke beoordeling! Ik hoop dat we je nog vaak mogen inspireren. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Uitstekend! en veel beter dan alle andere grotere reis organisaties

Snel, duidelijk en overzichtelijke site. Prijzen zeer concurrerend en je kunt overal ter wereld heen. Veel kennis hebben ze bij WFC op het gebied van kwaliteit en actualiteit/werkelijkheid van wat op de foto's staat en wat ze aanbieden. Specialisten aan de telefoon die de landen en de omgevingen goed kennen. Ga zo door!. Nu nog eigen vliegtuigen?.

Hi John, Bedankt voor je positieve review, daar doen we het voor! Ik hoop dat je nog lang gebruik mag maken van onze deals :) Groetjes, Manon van weflycheap

geen ervaring WEFLYCHEAP

Dus nog geen ervaring met WEFLYCHEAP, maar ga nu aandachtig uw bestemmingen bekijken! Dus wens mij succes bij het uirzoeken...en wie weet word ik klant

Hi Jans, Welkom bij weflycheap! Ik hoop dat je mooie deals kunt vinden bij ons. Ik hoor graag als je tips hebt. Succes met de zoektocht! Groetjes, Manon van weflycheap

snel en duidelijk

Overzichtelijk en snel naar de beste deals

Hi Jan, Fijn dat je positief bent! Dankjewel voor je beoordeling. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Zeer leuke site

Het aanmaken van mijn account ging zeer vlot, nu afwachten op de topaanbiedingen!

Hi Maurice, Wat leuk om de horen dat je je hebt ingeschreven! Ik hoop dat onze deals je zullen bevallen. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Over weflycheap

Zoeken naar een goedkope vakantie was nog nooit zo eenvoudig. Weflycheap doorzoekt iedere dag de websites van alle vakantie-aanbieders, op zoek naar de beste deal voor jou!