super fijn

heerlijk zelf niet uren te hoeven zoeken naar wat ik wil dat doen jullie. perfect

Hi Hennie, Wat fijn om te horen! Hier doen wij het voor. Groetjes, Jordy van WeFlyCheap

prima en makkelijk te boeken

snel en zorgvuldig

Hi Ada, Wat een positieve beoordeling, daar worden wij blij van! Groetjes, Manon van WeFlyCheap

EEN HELE DIKKE 10

maak de mail als eerste open SUPER 100%

Hi Bettie, Wat leuk dat je zo'n trouwe nieuwsbrieflezer bent! :) Ik maak de nieuwsbrief ook altijd met veel plezier ;) Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Geweldig elke dag zoveel reisaanbiedingen én tips!

Zoals in de aanhef gezegd: Geweldig!

Hi Emy, Wat fijn dat je zo positief bent over niet alle onze deals, maar ook de tips die we geven! Hopelijk mag je nog vaak een vakantie via ons boeken. Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

De slimste en goedkoopste!

Altijd eerst op WeFlyCheap kijken , vooral als je op korte termijn wilt gaan! Handig ,overzichtelijk en goedkoper !

Altijd leuke aanbiedingen van ver en dichtbij, en dat maakt mij 😍Blij

WeFlyCheap de voordeligste prijzen voor mooie vakantie

Een fijne vakantie met mooie herinneringen voor een leuk prijsje!

Super!

Liefst wil ik alle aanbiedingen uit proberen, maar ja. Zo komt er weer iets bij voor op de bucketlist. ;-)

Hi Nadine, Daar hebben we zelf ook altijd 'last' van! ;) Hopelijk mag je nog veel gave reizen via ons boeken! Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

te gekke site

te gekke site met super aanbiedingen

altijd goed

Ik maak al meer dan 10 jaar gebruik van WeFlyCheap en ben nog nooit teleurgesteld; sterker nog het heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Super aanbiedingen

Zeer betrouwbaar !!!

Wij zijn inmiddels via WeFlyCheap al naar Bali en Zanzibar geweest, super vakanties geweest tegen een wel zeer aangename prijs!

Super goede site met enorm goedkope reis aanbiedingen.

Snel en betrouwbaar

Heel simpel: een door mij geboekte reis werd perfect uitgevoerd en geheel conform de op de website vermelde condities. Zou wensen dat elke reisorganisatie haar klanten zo snel, deskundig en respectvol te woord staat.

Grijs verleden

Hoi hoi, ja het is al even geleden maar flycheap doet het gewoon. Controleer altijd hun site voor je weg gaat. Helaas de laatste jaren geen vakantie via hun kunnen doen maarrrrrrr, wie weet volgend jaar weer. Nu in een revalidatieprogramma bezig en hoop daarna weer op pad te kunnen, met weflycheap want zij doen het!!

Scherpe aanbiedingen

Elke dag nieuwe verrassingen

Voor zowel last minute deals als mooie, betaalbare reizen voor verder in de toekomst. Er zit altijd wel wat tussen.

Hi Yvonne, Wat een mooie beoordeling geef je ons, wauw! Hier doen we het voor. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

perfect geregeld

perfect geregeld en zelf telefonisch te bereiken indien vragen ben tevreden klant

Spontaan, of semigepland, voor groot tot kleine spruit, goedkoop er tussenuit!

grootste deals voor kleinste portemonnee.

Hi Anna! Jij hebt het helemaal begrepen ;-) Wij vinden het fijn dat wij mensen kunnen attenderen op de meest voordelige vakanties, zodat iedereen hier gebruik van kan maken en inderdaad, ook voor de kleinste portemonnee! Zo maken we iedereen blij. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Wij hebben het altijd goed gehad en alles is altijd tot in de puntjes verzorgd

Schitterende aanbiedingen

Ik heb nog niet echt ervaring met weflycheap maar wat ik voorbij zie komen aan aanbiedingen ziet het er geweldig uit!

Hi! Wat leuk dat je ons in de gaten houdt! Ik hoop dat je binnenkort gebruik kan maken van een mooie deal. Groetjes, Manon van WeFlyCheap

Deal die ze als goedkoop lieten zien was uiteindelijk duurkoop

Ze maken je blij met loze beloftes. De deal lijkt heel goedkoop, totdat je verder gaat klikken op hun link (wat ze uiteindelijk geld voor krijgen) kom je op prijzen die stukken hoger liggen. Nep!

geweldig

goedkoop duidelijk en klantvriendelijk

Superleuke Acties

We laten ons graag verrassen. Steeds zeer leuke acties en aanbiedingen!

Hi Lieka, Wauw, een 10! Daar worden we ontzettend blij van. Ik hoop dat je ons nog lang blijft volgen! Groetjes, Jasmijn van WeFlyCheap

Duidelijke mooie site

De site is zeer overzichtelijk en mooi.

Hi Caroline, Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat je de website overzichtelijk vindt. :) Groetjes, Esmee van WeFlyCheap