Blijvend perfecte service.

In ieder geval al meerdere keren mogen meemaken , dat uurtje factuurtje niet bij van Hout van toepassing is. Toppie toch!!!

Snel en goed geholpen

Vriendelijk en behulpzame vakmannen! Dachten mee in oplossingen en konden snel komen! Super fijn.

Geweldige service, prima vaklui, sympathieke medewerkers.

Geweldige service, prima vaklui, sympathieke medewerkers. Kwamen snel. Leverden uitstekend werk af. Kortom: vanaf nu mij vaste elektro service.

review geplaatst op 29-8-2012

Excuus is hier op zijn plaats. Er is namelijk wel getracht contact te leggen, maar door miscommunicatie is dat helemaal fout gegaan. Deze review was dus niet op zijn plaats. van Hout electra is een prima bedrijf en komt zijn afspraken wel na.

Wij zijn zeer tevreden met de goede service.

Als zeer prettig ervaren, het hele traject. Van telefonisch contact tot het plaatsen van de groepen kast.

Zeer snel en goed

Als niet klant een storing, een fase eruit. Naar later bleek in de hoofdzekering en dus niet mijn installatie. Ze waren er binnen een half uur. later ook nog een schappelijke factuur.

Prima werk conform afspraak. Vriendelijke, prettige monteur.

Zie hierboven.

Alles dik in orde. Complimenten!

Alles dik in orde. Complimenten!

formidabel

Perfect werk geleverd

Deskundig, betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam

We zijn zeer te spreken over Van Hout Elektroservice. De installatiemonteur was erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig. De inspectie is zorgvuldig uitgevoerd. Dezelfde dag ontvingen we het rapport en binnen een paar weken konden de werkzaamheden al worden uitgevoerd. Verder heeft hij goed meegedacht over de toekomstige aansluiting van een airco-unit.

Super goede service, met goede nette afwerking.

Nette oplevering van de nieuwe meterkast.

top

altijd fijn als ze zijn geweest lossen alles op

Als je beld dat ze er dan heel snel zijn super goed .

Heel goede zaak .

Geheel volgens afspraak. Bij een storing supersnel geholpen.

Fantastische snelheid en service.

Circa 8.00 uur gebeld met probleem in de stoppenkas. We roken brandlucht. Dus urgent ! Binnen 1 uur stond met voor de deur en is het probleem opgelost.

betrouwbaar en professioneel

Duidelijke offerte, heldere afspraken. Tevreden over het geleverde werk.

Niets op aan te merken!

2 nette jongens die alles op een vriendelijke en deskundige manier alles hebben uitgelegd en het probleem hebben opgelost.

altijd goed kunnen samenwerken.

heel veel jaren samen gewerkt

Betrouwbaar, snel en recht voor z'n raap

Goede en nette installateurs. Vertalen de wensen goed naar de praktijk en denken oplossingsgericht mee. Klein puntje van aandacht... De website en het logo komen voor vernieuwing in aanmerking.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend, van het eerste contact tot en met de uitvoering van het werk. Snelle reactie, klantvriendelijk, nakomen afspraken en keurige afwerking.

Prima. accuraat en efficient!

Snel hulp nodig en van Hout was er snel! Probleem opgelost.

Goede service voor een goede prijs.

Ik heb een hele goede ervaring gehad. Ervaren electricians die het probleem snel hadden gevonden en opgelost en ze hebben zelfs nog wat extra dingen hebben gemaakt.

Het is prima zaken doen met de firma van Hout Elektro-Service BV !!

GOEDE AFSPRAKEN EN PRIMA SERVICE !!

Afspraak en service worden perfect nagekomen en zeer klantvriendelijke monteurs.

Dus perfect.