Alles was super geregeld

Vanaf het ontbijt bij van de Valk tot na twee dagen weer uit de bus stappen in Emmen, alles was goed geregeld. Wij voelde ons echt in de watten gelegd door Cor. De eerste dag naar de Meijer Werft, onderweg een heerlijke lunch in de bus en dan naar de Mercedes fabriek in Bremen. Twee fabrieken waarbij vooral Mercedes echt waanzinnig mooi was. Vervolgens een goed hotel in Bremen en gezellig met elkaar uit eten in Bremen. Volgende ochtend ontbijt en toen naar Hamburg om aldaar De Airbus fabriek te bezichtigen. Wij hadden de mazzel om de Belga xxl te zien staan en te zien vliegen. Ook hier genoten van alle processen en de bustour over het immense terrein waarop deze fabriek staat (inclusief start en landingsbaan). Na Airbus een heerlijk schnitzel buffet en toen de lange weg terug naar Emmen. Maar ik heb maximaal genoten.

mooi en indrukwekkend

we hebben 2 onvergetelijke dagen gehad met fabrieksuitje. Hoewel we geen technische achtergrond hebben vonden we het allemaal reuze mooi, interessant, indrukwekkend en ook zeker leerzaam. De organisatie was prima. We hebben lekker gegeten&gedronken, de bus én chauffeur waren top en de overnachting in Bremen was prima. In de fabrieken sta je bijna met je neus op het produktieproces, vooral bij Mercedes. Het was mooi om tussen die overweldigende schepen bij de Meyer Werft en vliegtuigen van Airbus te staan. Dit is een echte aanrader.

een onvergetelijke uitstap met mijn vader en mijn zoon.

Bedankt, het was een onvergetelijke ervaring. 3 generaties techniekers hebben genoten van de uitstap. Alles was perfect geregeld. Het was de verre reis zeker waard.

Het waren 2 topdagen

Alles was goed geregeld tot in de puntjes. De bus de autofabrieken en hotel. Alles op tijd,eten en drinken voldoende en leuke groep deelnemers.En de prijs is goed.

Alles was prima geregeld!

Bezoek aan Mercedes was zeer indrukwekkend

GEWELDIG!

Wat hebben we met zijn alle hele leuke 2 dagen gehad. Vanaf het moment instappen bus tot we weer terug waren. Alles strak geregeld! En de rondleiding door de Volkswagen fabriek met Hassan was een FEEST. Dank jullie wel voor de goede zorgen!

Een geweldige dag.

Een zeer indrukwekkende dag wat we niet snel zullen vergeten het off-road rijden is een mooie gewaarwording om zelf te ontdekken wat je allemaal met z’n auto kan doen. De auto productie in Bremen is uniek om te zien dat verschillende modellen in verschillende kleuren achter elkaar op de productielijn staan en in een rap tempo van carrosserie naar een complete auto veranderd.

Prachtige ervaring, alles keurig verzorgd!

Met ons bedrijf een bezoek aan de Mercedes fabriek in Bremen gebracht. We hebben op een parcours gereden de fabriek mogen bekijken en als slot een overheerlijk diner. Kortom keurig verzorgd, bedankt voor de indrukwekkende dag!

Een geweldig uitje samen met mijn zoon

Leuke fabrieksbezichtiging. Maar vooral de combinatie met het zelf rijden op de Rock maakt het uitje geweldig. Ook de lunch is top.

Onvergetelijk

Geweldige ervaring voor mijn kleindochter en leuk voor mijzelf

Fijne dag gehad en aan de verwachtingen voldaan

Geweldig!!!

Bezoek gehad bij de Mercedes fabriek in Bremen en gereden met de 4x4 “THE Rock” wat een geweldige ervaring, we hebben genoten en veel lol gehad. Tot slot een heerlijke warme lunch gehad wat helemaal top was geregeld door Cor van Fabrieksuitje.nl. Cor tot de volgende keer. Groet uit Utrecht, Michel en Hennie.

Alles perfect geregeld

Het was een super leuk uitje met de toepasselijke naam, Ter land , ter zee en in de lucht. 2 dagen, eerst naar Airbus in Hamburg en de 2e dag naar Mercedes Benz in Bremen en tenslotte naar Meyer Werft in Papenburg. Alles tip top verzorgt door de immer goed geluimde en enthousiaste Cor. Hulde!!

Een aanrader voor iedereen.

Te land, ter zee en in de lucht. We hebben 2 dagen genoten van alle indrukken bij de fabrieken, wat een beleving om alles van zo dichtbij te zien. En Cor onze gastheer, organisator en eigenaar van fabrieksuitjes een super compliment voor de verzorging, vriendelijkheid en gezelligheid. En natuurlijk ook een dikke duim voor de buschauffeur die ons veilig na beide dagen weer in Emmen bij ons startpunt om exact 20.00u afleverde. Voor iedereen een aanrader die eens wat anders wil ! Bedankt Cor!

Super uitje

Ter land, ter zee en in de lucht was een mooie combi van verschillende bijzondere fabrieken in Duitsland. Complimenten aan de organisatie; totaalplaatje is top met fijn hotel, goed eten en leuke gezellige groep.

super

Zeer goed geregeld, interessante fabrieken! Veel van opgestoken! Voor herhaling vatbaar.

Het was top

Zeer interessante excursies. Prima begeleiding Zeer goed hotel Zeker voor herhaling vatbaar

Iedereen aan te raden was geweldig

We hebben er echt van genoten

Super geregeld

Veel gezien veel genoten en teveel lekkers gegeten Ik hoop nog x mee te gaan naar ander uitje

Goed georganiseerde reis met een prima Buschauffeur

Organisator Cor en Buschauffeur Harry, jullie hebben ons 2 mooie en gezellige dagen bezorgd. We hebben veel gezien, veel gewandeld, en er was veel eten en heel veel plezier gehad. Bedankt

Het waren mooie/gezellige dagen en een hoop impressie opgedaan.

Wij hebben samen met 28 andere mensen een hoop gezien wat betreft techniek.De overnachting was ook perfect en ontbijt en diner ook prima geregeld.

Goed geregeld.

Goed geregeld, organisatie op orde, goed contact. Bij het ene bedrijf mag je dichter bij 'de keuken' komen dan bij het ander.

Leuk, leerzaam en gezellig !

Leuk, leeerzaam uitje. Gezellig ook en goed geregeld!

Interessant, goed georganiseerd en lekker

We waren met een vrij grote groep. Iedereen vond het mooi om te zien hoe deze schepen worden gemaakt. Pech dat er in de grote hal weinig te zien was; geluk dat een bijna afgebouwd schip buiten kan. Voor het buffet komen we graag een keer terug.

fantasties

leuke leerrijke ervaring

Over Fabrieksuitje.nl

Of het nu gaat om een bedrijfsuitje, teamuitje, familie-uitje, groepsuitje of vrienden- / vriendinnenuitje, bij ons kunt u terecht voor een origineel en leerzaam uitje naar onder andere diverse autofabrieken en bierbrouwerijen. We proberen van ieder uitje een onvergetelijke herinnering te maken, door als een goede gastheer de bezoekers meer te bieden dan ze hadden durven verwachten. Wie kiest voor Fabrieksuitje.nl kiest voor een onbezorgde dag die van begin tot eind in de puntjes geregeld is. Dit geeft u volop de tijd om contacten te leggen, relaties te onderhouden en bovenal te genieten!