Van een 10 naar een 2
WAARDELOZE SERVICE!!! Heb bij jullie een Miele wasdroger gekocht op 15 oktober 2024. Na 5 weken gaat het rode knopje branden om het onderste filter schoon te maken. Bij het terugplaatsen van het filter krijg ik het klepje niet dicht. Veel geprobeerd, maar ook weer niet te ruw(bang om iets af te breken) maar niet dicht te krijgen. Van Rooij gebeld om te melden dat we het deurtje niet dicht krijgen. Er wordt iemand gestuurd om het na te kijken. Die krijgt na een aantal pogingen het deurtje wel dicht. Je zou denken service (daarom het ik deze ook niet bij Media Markt gekocht waar hij € 200,-- goedkoper was). Maar 2 uur nadat de man weg was zat er al een rekening van € 80,-- in de mailbox. Na telefonisch onderhoud wordt er gemeld dat dit gewoon normaal is. WAT EEN SERVICE. WAARDELOOS . WIJ HEBBEN HIER IN HET VERLEDEN OOK EEN WASMACHINE EN VRIESKAST GEKOCHT MAAR WIJ KOMEN ER NU NOOIT MEER BINNEN. ik zal dit ook op jullie site zetten.
Uw gekozen specialist Dé Witgoed Specialist Van Rooij