Zeer tevreden, uitstekende s

De firma Van Rooij heeft onze koel/diepvrieskast en inbouw koelkast bezorgd en de oude apparaten mee terug genomen. Afspraken omtrent levering en uitvoering van beide nieuwe apparaten zijn stipt nagekomen en op deskundige en nette wijze uitgevoerd.

vertrouwd en altijd top service

Top service en super bediening. Fijne aflevering!!!!

Heel vriendelijk geholpen

Na een slechte ervaring met de bezorgers bij een groot bedrijf ben ik hier fantastisch geholpen. Zowel in de winkel als door de eigen bezorgers.

Snelle en prettige levering

Snelle en prettige levering

Perfekt

Duidelijk, vriendelijk en voelt vertrouwd Goede service en komen snel

Profesioneel en vriendelijk

Na een eerdere positieve ervaring bij aankoop en installatie zijn we ook bij deze tweede aankoop en installatie uitermate tevreden met de geboden service.

Goede uitleg..juiste levering

Prima service...goede plaatsing...en goede uitleg...

Goed advies. Helder in de communicatie en snelle levering.

Goed advies. Helder in de communicatie en snelle levering.

Goed en correct afgehandeld.

De monteur kwam volgens afspraak en had alles bij zich zodat de klus snel en correct kon worden uitgevoerd.

Goede voorlichting Uitstekende installeerden.

Snelle en vakkundige service

Maandag besteld, woensdag netjes en vakkundig geïnstalleerd.

Vriendelijk en aquraat

Super geholpen

Wasmachine netjes afgeleverd en oude machine op andere tijd netjes opgehaald. Vriendelijk en op afgesproken tijd!

uitstekende service

onze vaatwasser snel geplaatst door ervaren en kundige installateur

Keurig gereageerd, komen op tijd. Vlot

Vlot en verstand van zaken

Ervaring, accuraat. Zeer vriendelijk. Prima voorlichting.

Zie boven

Mijn ervaring is heel erg prima!

Eigenlijk. . . als client kan je je niet beter wensen.

Helemaal volgens ouderwetse waarden, de klant is koning!

Vriendelijke uitleg, op tijd bezorgd door een even vriendelijke medewerker_

heel goed

de verkoper had goede uitleg ik kon vragen stellen professioneel vriendelijk gaf ons de tijd om te overleggen de monteur was erg vriendelijk monteerde de kookgasplaat met duidelijke uitleg. Informatie hoe deze werkt. We konden vragen stellen Heel professioneel. Ik vind deze firma de beste die ik ooit heb gehad. ik heb al eerder bij deze firma gekocht Dit heeft mede te maken met de uitstekende service . Dat is bijna nergens meer te vinden

Monteur denkt in oplossingen en met de klant mee.

Probeert eerst het 'trillen' probleem van de wasmachine op te lossen en denkt dan pas over een mogelijke verkoop van een nieuw product.

Heel blij met jullie

Zulke aardige mensen bij Van Rooij! Ik verheug me er op mijn eerste afwasje te gaan draaien!

Tevreden

Tevreden Vriendeijk geholpen in de winkel en bij de bezorging ook tevreden

uitstekende levering en service

Goede uitleg in de winkel door ervaren personeel. Door wachttijd op een droger een vervangende gekregen. TopA !

tevreden.

nog steeds teveden.