correct prettig contact, zeggen wat je doet en doen wat je zegt...

zie boven

Fijn contact

Na 1 telefoontje was de monteur er binnen 2 uur. Machine kon helaas niet gemaakt worden. De andere dag stond er een andere te draaien, super service

Netjes afgeleverd.een vriendelijke man die de diepvries bracht.

Het is wat erboven staat.

Meer dan uitstekend bedrijf

Kennis van zaken, prima produkten, alles perfect op tijd, deskundige mensen

Super netjes geholpen en erg behulpzaam.

Het nieuwe apparaat is keurig netjes geïnstalleerd en mijn eerder gekochte wasmachine werd nog even waterpas gezet. Top!

Technisch in orde.

De installateur was niet op de hoogte van de afspraken rondom verwijderen van de Geijser en de financiële afspraken of hij probeerde het.

redelijk

de koelvries combinatie is netjes afgeleverd wij hadden een plek vrijgemaakt in de keuken naast het fornuis .Toen de chauffeur weg was hebben wij de gebruikshandleiding gelezen en daar stond in dat de koelkast beslist niet naast het fornuis geplaats mag worden. Daar had de chauffeur ons wel op mogen attenderen

Goed, snelle levering

Snelle levering, maar heb het idee dat ik het showmodel geleverd heb gekregen? Er zat geen beschermfolie of verpakkingsmateriaal om de koel-vriescombinatie en er zat veel stof op. Ik heb eerder aankopen gedaan bij de Witgoedspecialist en deze waren altijd goed verpakt.

Vriendelijk, deskundig en snel

Op maandag winkel bezocht en na 18 jaar nieuwe Miele gekocht. Deskundige uitleg. Op woensdagmiddag nieuwe bezorgd en geplaatst en oude meegenomen. Vriendelijke medewerkers

Een geweldig service door van Rooij Breda !!

We gingen verhuizen en hebben een afspraak kunnen regelen, dat ze alles over hebben gebracht een ook in ons nieuwe huis alles aangesloten. Naast dit hebben we ook nieuwe goederen gekocht en ook de plaatsing daarvan was super geregeld.

Vriendelijk en vakkundig

Kapotte inbouw koelkast. Snel een passende besteld en binnen een week vakkundig vervangen. En afspraak is afspraak

Snel en adequaat geholpen

Snelle reactie op storingsmelding. Monteur was duidelijk vertrouwd met merk en type wasmachine. Diagnose was snel gesteld, waarna prijsopgave voor reparatie nog dezelfde ochtend volgde. Besloten de kapotte machine te vervangen. In de winkel was de keuze beperkt ivm tekort aan chips bij productie, maar de advisering was goed.

Perfecte service!

Zeer correcte afhandeling !

Goede ervaring. Meten en beoordelen of apparatuur geplaatst kon worden werd snel gedaan. Ook plaatsen prima gedaan

Alweer fantastisch geholpen!

Al sinds zeer lang worden wij door Van Rooij op vakkundige en klantvriendelljke manier geholpen en geïnformeerd. en steeds tot volle tevredenheid.

Goede ervaring.fijn geholpen.

Klantvriendelijk

Komen hun afspraak na.

service en snelheid zijn top, vriendelijk personeel

Enige minpunt: Als je vraagt om een volledige offerte, komt er na plaatsing van de apparatuur ineens van alles bij. Van Rooij is toch een wasmachinespecialist en geen vliegtuigmaatschappij waarbij na boeking er nog van alles extra betaald moet worden. Personeel is ontzettend vriendelijk en werkt netjes en levert perfecte plaatsing op.

Prima service en uitleg.

Vertrouwd adres

Netjes afgeleverd op de afgesproken dag en tijd door vriendelijke mensen, wel wil ik een tip geven voor de wasmachine en of ander apparaat tegen de muur wordt geplaats, eerst een foto te laten maken van het het nummer dat je later nog nodig hebt voor de registratie van het apparaat

Goede vakkundige en eerlijke voorlichting en vakkundige vriendelijk en rappe monteurs

Klantvriendelijk, perfecte service.

Van aannemen tot order tot plaatsing van machine, alles werd zorgvuldig gedaan.

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Mijn ervaring is gewoon uitstekend. Ik ben heel vriendelijk geholpen. De prijzen zijn gewoon prima en ze komen hun afspraken na. Kort om gewoon een hele fijne winkel.

Professioneel, betrouwbaar

Goed advies, heel tevreden

Ik heb dit al ingevuld

Ophouden met dit "onderzoek" heb ik al ingevuld