Echt alles wordt keurig geregeld door Peter en Corrie.

Wij hebben een goede ervaring met Peter en Corrie. We konden hen altijd even bellen voor onze vragen en voor alles kwam een oplossing!

kan niet beter

zo liefde vol en mee denken met alles .De uitvaart was zoals Chris het het wilden .Met de kinderen en kleinkinderen .

Alles was perfect geregeld,alles goed uitgelegd en ons heel erg goed begeleid,nazorg was ook goed, 1 puntje ter verbetering niet door mij gezien, maar door een ander persoon,de kaarsen die achter de kist stonden waren niet gelijk aan elkaar,2 dezelfde kaarsen is netter,zelf had ik het niet gezien en ook geen last van gehad Met vriendelijke groeten

Warm en persoonlijk

Wij hebben de verzorging van de gehele uitvaart als zeer prettig ervaren. Peter en Corrie zijn warme en betrokken mensen. Niets was hun teveel. Onze dank is groot hiervoor. We kijken terug op een mooi en waardig afscheid.

professioneel én betrokken

Wij hebben de warme, betrokken en toch ontspannen benadering van Peter en Corrie zeer gewaardeerd. De persoonlijke contacten verliepen zeer prettig. De begrafenis was in alle details perfect georganiseerd. Overal werd aan gedacht of over meegedacht, zoals over de locatie waar wij het beste gelegenheid tot condoleren konden bieden. Wij werden perfect ontzorgd. Ook het mooie gedicht bij het sluiten van de kist in het rouwcentrum hebben wij zeer gewaardeerd, temeer omdat mijn moeder zeer van gedichten hield. Wij kijken met een goed gevoel terug op het verloop van de uitvaart en de begrafenis.

betrokken en goed geregeld

Uitvaartverzorging Peter Butler is een deskundige , persoonlijk en vertrouwd Het was voor ons als familie fijn dat alles goed naar onze wens geregeld werd. Bram was een rustig, betrokken en zorgde voor een toegankelijke sfeer we zijn erg tevreden over uitvaartzorg Peter Butler

heel persoonlijk en liefdevol passend bij ons

Je kan vijf sterren aangeven, voor ons een tien-plus. Zo toegankelijk, persoonlijk en liefdevol, ze voelen je echt aan. Heel blij met de keuze voor Uitvaartverzorging Peter Butler! Er wordt meegedacht in onze stijl. Alles is gegaan op een manier waar wij achter staan en waar we heel blij op terug kijken, en dat is zo belangrijk om het afscheid van een dierbare af te kunnen sluiten. Chapeau Uitvaartverzorging Peter Butler!

Finne uitvaartbeleving

Peter, Corrie en Bram zijn een fijn team die de uitvaart van onze vader / opa en moeder / oma volgens hun eigen wensen hebben uitgevoerd. Ze hadden de tijd genomen en alles wordt netjes overlegd. Het opgebaard zijn in de rouwkamer is ook een mooie ruimte die sfeervol is en prettig met het gedimde licht waardoor het warmte uitstraalt. Ook de nazorg na de ceremonie hebben wij als zeer prettig ervaren en er wordt je veel uit handen genomen waar je niet naar hoeft om te kijken.

Zeer nette en adequate afhandeling

De uitvaart is netjes gedaan. Ook is er meegedacht met de afhandeling ervan.

op en top geregeld

van begin tot het eind goed verzorgd. Sjappo.

super goed

heel mens lievend en zorgsaam aandacht voor alles onze dank is groot

Heel professioneel en betrokken.

Hele fijne ervaring gehad, heel persoonlijk en denkt mee. Niks is te veel, staan altijd voor je klaar. Nogmaals hartelijk bedankt.

Warme professionele begeleiding.

Peter en Corrie, Dank je wel voor de begeleiding en uitvaart van onze broer Jan. We hadden ondanks het grote verdriet, een warme intense week met de familie. Jou persoonlijke en professionele uitstraling heeft ons enorm geholpen in het verwerken van ons verdriet.

In een woord geweldig

Echt ontzettend veel gehad aan de werkwijze van peter en corrie. Zonder hen hadden wij niet zo een mooi afscheid kunnen realiseren. Daarnaast ook genoten van beide persoonlijkheden, zorgzaam,betrokken en besluitvaardig. Daarnaast met ook een klein beetje humor zorgde hij voor de ontspannen sfeer.

Heel persoonlijk en deskundig

Peter Butler Uitvaartzorg heeft de uitvaart van mijn vader georganiseerd en uitgevoerd. Mede door Peters deskundige, prettige hulp en hoge mate van betrokkenheid, kijken we terug op een mooie uitvaart.

Waardig, ontspannen en flexibel

Peter en Corrie hebben ons geholpen na het overlijden van onze vader. Ze hebben dit geweldig gedaan. Hun aanpak is waardig, heel flexibel, op maat en op "ontspannen" wijze. Door de goede zorgen van Corrie en Peter hebben we onze vader een prachtig afscheid kunnen geven dat we heel ons leven met ons meedragen. Dankjewel!

Op het gebied van organisatie en communicatie is alles op een prettige/ ordelijke manier verlopen.

Een uitstekende begrafenis ondernemer, die onze opgedragen wensen volledig heeft laten uitvoeren. Daarvoor nogmaals onze hartelijke dank.

Uitstekend en respectvol verzorgd en alles keurig geregeld.

Peter en zijn vrouw zijn zeer behulpzame en vriendelijke mensen die in deze moeilijke tijd ons zeer goed hebben bij gestaan. Alles was perfect verzorgd en geregeld zowel voor en na de uitvaart. Mensen met het hart op de juiste plaats die hun werk met passie doen.

Perfect ! Peter heeft aan een half woord genoeg

Een vakman die meteen aanvoelt wat je van hem verwacht en dat , tot in de puntjes verzorgd, uitvoert. Denkt enorm mee, zeker niet in zijn commerciële belang.

Persoonlijk en betrokken

Peter is een warm persoon, heeft voor een fijn afscheid gezorgd.

Goed geregeld

Voor, tijdens en na de uitvaart alles prima geregeld.

Peter en Corrie, bedankt!

Na een eerdere goede ervaring met uitvaartzorg Peter Butler schakelden we Peter en Corry weer in na het plotselinge overlijden van mijn man, onze vader. Zij hebben ons veel zorg uit handen genomen. Alle zaken werden professioneel, respectvol maar zeker ook vanuit betrokkenheid en klantgerichtheid geregeld. We zijn dan ook zeer tevreden over de diensten van uitvaartzorg Peter Butler. Ineke, Christian en Lucas

Een geruststellend idee dat we een goede uitvaartverzorger gekozen hadden.

Wij zijn bijzonder tevreden over uitvaartverzorging Peter Butler omdat hier mensen werken die op een zeer respectvolle, deskundige en prettige wijze de uitvaart verzorgd en begeleid hebben met alle ruimte voor persoonlijke wensen.

Een naar mijn mening een goed geregelde uitvaart.

Staat al in de ene zin hierboven.

Zeer goed verzorgd

Leeft mee met de nabestaanden en neemt hier ook de tijd voor.