Prima samenwerking en begeleiding

Vanaf het begin van de melding tot de laatste handeling van het plaatsen van de urn in de urnenkelder is de begeleiding prima geweest. Snel ,nauwkeurig ,luisterend en vooral begeleidend in het uitvaartproces is ons heel goed bevallen. Dank voor de fijne samenwerking. Namens mijn zus Riet E.Boonman

Uitmuntend

De begeleiding bij alles ,verzorgen,opbaren,regelen van belangrijke zaken enz werd als zeer prettig ervaren

Was gewoon goed, niks op aan te merken. Een man die doet wat hy belooft

Zie boven

Ontzorgend, Menselijk, Meelevend, Vriendelijk !

Zeker aan te bevelen ! Lieve mensen, Peter en Corrie !

Attent en allert actief begeleid met veel schakeldenken op momenten

Prettig en goed op deze moeilijke dagen

totale verzorging

Vanaf het moment van eerste contact tot ruim na de begrafenis een uitstekende begeleiding. Een enorme expertise, passie voor zijn vak, vriendelijkheid, medeleven en professionaliteit helpt u zeker in de tijd van rouw. Denkt verder als alleen de uitvaart.

Zorgzaam,menselijk en klantvriendelijk

Na het overlijden van mijn echtgenoot is de laatste zorg en de crematie zeer respectvol en buitengewoon zorgzaam verlopen. Er was niets teveel alles kon en is naar wens van mij en mijn echtgenoot verlopen. Ook de condoleance was zeer goed verzorgt. Kortom ben zeer dankbaar dat er goed is geluisterd en tijd is genomen voor de klant en dit ook ten uitvoer is gebracht. Zou uitvaartverzorging Peter Butler zeker bij iedereen aanbevelen.

Peter Butler heeft ons uitstekend geholpen. Het betrof een buitengewoon geval. Het lichaam is vanuit Maleisië naar Nederland overgebracht. Peter Butler heeft alles piekfijn afgehandeld. Het is heel prettig om met hem samen te werken: hij is heel professioneel en innemend tegelijk.

Meelevend, meedenkend, flexibel en discrete afhandeling

zie hier boven

Meedenkend, betrokken en attent in alle opzichten

Direct goed contact en dacht mee in oplossingen. De crematie van mijn moeder ging volgens haar laatste wil in stilte. Alles werd netjes volgens afspraak verzorgd.

Respectvol

Een respectvolle begrafenisondernemer waar je je gelijk bij op je gemak voelt, iemand die de nabestaanden aanvoelt. Komt met vele tips en luistert naar de wensen. Neemt de last uit handen in een moeilijke tijd.

Vriendelijk, zorgzaam, ondersteunend, meedenkend en open en eerlijk

Tijdens het regelen van het afscheid was er een fantastische mix van persoonlijke betrokkenheid en professioneel regelen. Peter gaf ons alle ruimte om kenbaar te maken wat we wilden en begeleide ons open en eerlijk of het te behalen was. Daarnaast was er de persoonlijke band, aangezien Peter mijn moeder van kleins af aan kende. Dit zorgde ervoor dat er ook plaats was voor het ophalen van herinneringen die een lach op het gezicht vormden. Ook tijdens de speech van Peter gebeurde dit. Zijn vrouw Corrie is een kei in haar vak. Mijn moeder lag er fantastisch verzorgd bij en tijdens het afscheid straalde zij een warmte en vriendelijkheid, waardoor iedereen kon ontspannen en rustig kon napraten over alles wat er gebeurd was. Kortom, een fantastisch team om naast je te hebben staan in een tijd van verlies en verdriet.

Fijn en oprecht.
  • Begeleiding

De kennis, kunde en ervaring van Peter en zijn vrouw maken de periode tussen overlijden en afscheid (aangevuld met persoonlijke nazorg) tot een dragelijke. Raad en advies wordt aangeboden en eigen inbreng wordt gewaardeerd.

• Begeleiding

Naast de noodzakelijke zakelijke kant hebben we altijd het gevoel gehad van warmte en medeleven. Jullie hadden altijd tijd voor ons en hebben ons op een heel prettige en persoonlijke manier ondersteund in deze moeilijke periode. Nogmaals dank daarvoor. We kijken terug op een mooi afscheid.
  • Begeleiding

Wat een geweldige mensen .heel behulpzaam en heel lief.
  • Begeleiding

We waren in kleine kring.Dit vonden wij erg prettig.
  • Begeleiding

De begeleiding tijdens de gehele uitvaardprocedure op, een heel relaxte en begripvolle manier verlopen.
  • Begeleiding

Kijk positief op de uitvaartdienst terug. Het gevoel was goed. En onze dank is groot Gr Jos
  • Begeleiding

Fijne en persoonlijke afhandeling van de uitvaart.
  • Begeleiding

Ondanks de trieste omstandigheden gaf Peter en zijn vrouw ons een geruststellend en veilig gevoel. Uitstekende en duidelijke begeleiding die niet stopte na 5 uur of op vrijdag. Zelf ver na de uitvaart konden we met vragen bij hun terecht. Proffecioneel en zeer vakkundige mensen met oprechte betrokkenheid en persoonlijke aandacht.
  • Begeleiding

Uitvaart werd professioneel maar wel op persoonlijke wijze uitgevoerd.
  • Begeleiding

Persoonlijk, meedenkend en hartelijk.