Super makkelijke auto en relax bedrijf

Binnen 1 dag al mijn spullen naar het huis van mijn man verhuisd. Ophalen om 8u s ochtend en flexibel in het retourneren. Wij hadden hem iets langer dan afgesproken nodig en hier werd super flexibel mee omgegaan. Hele lieve mensen. Bedankt voor het meewerken aan een hele gemakkelijke verhuizing!

• Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Bestelbus

Nette wagen, helemaal niks mis mee!

Bakwagen gehuurd voor verhuizing, met verhuis pakket en steekwagen er bij. Alles netjes voorelkaar.

• Vestiging: Veendam

Autohopper Doetinchem gewoon top

We hadden een verhuisbus gehuurd. Na het reserven toch nog een vraag en super geholpen aan de telefoon. Ook het contact bij het ophalen en terugbrengen was top. De verhuisbus zelf was zeer netjes.

• Vestiging: Doetinchem
  • Ervaring met: Bestelbus

Fijne auto en goede service

Snel geregeld en flexibel

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker
  • Ervaring met: Bestelbus

Super goed bevallen, goed te besturen en erg veel ruimte.

Bij eventuele volgende verhuizing kom ik hem graag opnieuw huren. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling. Borg netjes en snel terug gestort.

• Vestiging: Stadskanaal

Super geregeld

We hadden een probleem met een ander verhuur bedrijf zei konden de bus op het laats niet leveren ik bel autohopper Apeldoorn noord ik leg de situatie uit na een half uurtje belde ze terug met het antwoord ik heb er eentje hij staat voor jou klaar kom ik daar staat er een VIP bus klaar onze dag kon niet meer stuk super geregeld autohopper Apeldoorn

• Vestiging: Apeldoorn Noord

Snel, betrouwbaar, professioneel.

Reserveren was 10 tellen werk, ophalen en inleveren zonder gedoe. Auto was keurig en bijna nieuw. Vriendelijke vlotte service.

• Vestiging: Halsteren
  • Ervaring met: Bestelbus

Snelle duidelijke uitleg en instructies ivm laadklep

Aangekomen bij de autohopper vestiging in Gulpen was de goede man reeds bezig om de bus klaar te maken. Samen hebben we een rondje om de wagen gemaakt ivm schade inspectie en voor instructies voor de laadklep en even gechecked of alle gehuurde artikelen aanwezig waren. Een zeer positieve ervaring goede prijs en degelijke en zuinige bus. Volgende keer sta ik weer bij autohopper de Bie voor de deur.

• Vestiging: Gulpen-Wittem

Goed geholpen, mooie bus

Goed geholpen, mooie bus

• Vestiging: Amersfoort
  • Ervaring met: Bestelbus

Leuke ritjes in fijne auto gemaakt

Ik had een auto gereserveerd vanaf zaterdagochtend maar omdat de garage op zaterdag dicht was, kon ik de auto op vrijdagmiddag rond 17:00 al afhalen en hiervoor werd niets extra in rekening gebracht. De Toyoto Aygo X (automaat) rijdt top, het is fijne en pittige auto. De enige tip die ik mee wil geven, zorg ervoor dat de auto er van binnen netjes uit ziet. Er lag op beide matje voorin nog rommel van een vorige huurder. De auto reed er niet minder, maar dit vind ik wel een stukte service voor de volgende huurder. Voor de rest alles prima geregeld en zo lang ik nog geen auto heb gekocht, kom ik zeker nog een keertje terug om er eentje te huren!

• Vestiging: Honselersdijk
  • Ervaring met: Personenauto

Bij Coppus carwash en Autohopper Venlo zijn de medewerkers en ook de eigenaar super vriendelijk en behulpzaam en leggen je alles haarfijn uit. De prijs is ok met de huurtermijn die je hebt. Tot volgende keer. Peter Jacobs. Venlo

• Vestiging: Venlo
  • Ervaring met: Bestelbus

Fantastische reis gehad met een super fijne bus

Om samen met mijn 3 kids en mijn ouders (waarvan mijn vader Alzheimer heeft) nog een laatste grote vakantie te vieren in Denemarken de 6 persoonsbus gehuurd. Alles was in 1 woord geweldig. De bus had weinig kilometers op de teller en was zo goed als nieuw. Hij reed ook super fijn! En de service vanuit autohopper was ook echt top. Snelle reactie op mailtjes, geen vraag was teveel, snelle afhandeling van de borg/ verrekende kilometers en echt super fijn dat het wassen en stofzuigen bij de prijs inzat en door hun geregeld werd. Als ik nog een keer een auto/ bus nodig heb dam huur ik weer bij autohopper.

• Vestiging: Tilburg
  • Ervaring met: Anders

Prima service voor herhaling vatbaar

Een goede en gloednieuwe auto voor een weekje mogen huren. Soepel ophalen en inleveren, top!

• Vestiging: Nieuw-Vennep

Prima, Goed rijdende auto

Goede service bij verhuurder en een goed rijdende en goed zittende auto. Vooral geschikt voor gebruik op een langete afstand.

• Vestiging: Epe
  • Ervaring met: Bestelbus

Prettig contact redelijke prijzen en een prima huurbusje

• Vestiging: Vlaardingen

Goeie service!

Ik heb een goede ervaring gehad met autohopper. Ze wouden de auto op locatie brengen. En heel schappelijk met volgende ochtend inleveren en niet meer te hoeven betalen.

• Vestiging: Assen

Fijne en betrouwbare service

Doordat ik adhoc een vrachtwagen b nodig had, ben ik zeer tevreden over snelheid waarmee ik geholpen ben. De service was vriendelijk, duidelijk en betrouwbaar.

• Vestiging: Capelle a/d IJssel

Vlot gereageerd, keurig verlopen

Keurige interactie, prima service en mooie, schone auto. Aan te raden!

• Vestiging: Etten-Leur
  • Ervaring met: Personenauto

Goede service, keurig en snel geholpen.

Busje was groot genoeg, duidelijke uitleg over de auto, verzekering. En de tijden van halen en brengen ook duidelijk. Bus was ook mooi schoon. Volgende keer als het nodig is, ga ik erweer heen.

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Bestelbus

De beste service en heel klantvriendelijk

Ik heb een hele prettige ervaring gehad bij Autohopper in Eindhoven. Ik had namelijk eerst een afspraak op vrijdag, maar die ochtend regende het keihard en ik was plan om mijn schuur uit te ruimen. Ik belde de vestiging diezelfde ochtend of ik het busje op een andere dag kan komen ophalen, ze losten het meteen op en gaven me een andere optie zonder extra kosten. Dit vond ik heel bijzonder. Verder verliep het administratieve proces goed en snel, en ik kon het busje na sluitingstijd terugbrengen. Ik was ook het hondje wat ik erbij had gehuurd vergeten en die kon ik de week erop terugbrengen zonder extra kosten. Tenslotte, wat ik het beste vind, is dat je zonder creditcard kan huren, en het geld binnen 2-3 dagen terug wordt gestort op je bankrekening. Kortom, ze zijn heel behulpzaam en denken graag met je mee. Verder reageren ze snel terug, heel klantvriendelijk. Ik zal hier vaker komen!

• Vestiging: Eindhoven
  • Ervaring met: Bestelbus

Fijne, vlotte ervaring en vriendelijk personeel!

Snel geregeld via de website en duidelijk de wagens en opties overzichtelijk. Wagen snel kunnen huren en gelukkig beschikbaar op mijn gekozen dag. Bij het afhalen vriendelijk en vakkundig geholpen. Inleveren van de sleutels was eveneens goed geregeld. Al met al, top dus! Bedankt!

• Vestiging: Capelle a/d IJssel

Zeer vriendelijk geholpen

Fijne geholpen aan zowel telefoon als de balie

• Vestiging: Mijdrecht

Verrassend goed

Op het laatste moment een bestelbus nodig. Na wat telefoontjes op en neer stond deze klaar op de vestiging in Berkel, schoon en precies wat ik zocht. Andere verhuurbedrijven kunnen een voorbeeld hieraan nemen!

• Vestiging: Berkel en Rodenrijs
  • Ervaring met: Bestelbus

Altijd een goeie huurauto voor weinig geld

Als ik een huurauto nodig heb, dan huur ik deze altijd bij Autohopper Wageningen. De auto die je mee krijgt is altijd nieuw en goed uitgerust. Ook belangrijk: ze zijn daar bij de garage erg vriendelijk en flexibel. En ik vind de prijs die je betaalt altijd meevallen. Een aanrader dus!

• Vestiging: Wageningen
  • Ervaring met: Personenauto

Nieuwe verhuisbus .aakte de verhuizing wel heel eenvoudig, snel geholpen.

• Vestiging: Schaijk

Postbus 771