Aanrader

Ruime en zeer nette bus voor een goede prijs. Alles wordt netjes uitgelegd en ziet er verzorgd uit. Zeker aan te bevelen.

• Vestiging: Gorinchem

Excellent

Bij aankomst afhalen auto hartelijk ontvangen, met passie werd alles uit gelegd. Perfecte vrachtwagen rijd uitstekend en alles werkt naar behoren. Bij terug komst auto afgeleverd en sleutel ingeleverd in Dropbox. Afhandeling factuur ôok snel geregeld. Zeker een aanrader om hier een auto, bus of vrachtwagen te horen. Top.

• Vestiging: Utrecht Noord

Prima geregeld.

Nette auto geleverd met duidelijke instructies. Ophalen heeft niet lang geduurd en inleveren buiten openingstijden is goed geregeld. Klein minpuntje, brandstof meter werkte niet goed. Auto was vol maar gaf de meter niet aan. Is overigens wel netjes door verhuurder gecommuniceerd.

• Vestiging: Beverwijk

Top auto, top service

De heren en dame van filiaal Almelo hebben me super geholpen! Contact verliep prettig en soepel.

• Vestiging: Almelo

Fijne service en wagen

Fijn contact met verhuurders, overleg mogelijk over opties om op te halen en terug te brengen. Was top!

• Vestiging: Hilvarenbeek

Fantastisch

Goede service. Vriendelijk personeel. Bus zag er goed uit.

• Vestiging: Puttershoek

Bijzonder fijne auto

De auto De Volkswagen ID.3 PRO is zeer fijn om in te rijden en voorzien van alle moderne toeters en bellen. Een ongeluk maken is onmogelijk door de sensoren, en de auto rijdt prettig. Een voorbeeld is: "auto kan niet gestart, Ontkoppel de laadkabel voordat u de auto start". Het dashboard is duidelijk en geeft veel aanwijzingen. Omdat het een huurauto is zijn niet alle functies beschikbaar (bijv. VW online), maar dat geeft eigenlijk niet. Wat je nodig hebt zit er in, en is over het algemeen makkelijk te volgen zonder handleiding. De service De medewerkers van autohopper leidscherijn zijn behulpzaam en helpen wanneer je het vraagt. Alles ging soepel en snel bij het huren en bij het afrekenen. Verbeterpunten Er zijn nog wel wat verbeterpunten aan te dragen, en die gelden vooral voor de instructie over het elektrisch rijden. De ID.3 is een elektrische wagen, en dat is voor mensen vaak nieuw. Wat autohopper kan doen is een soort kleine handleiding of brochure bij de auto geven die het elektrisch rijden faciliteert. Het is niet duidelijk hoe de auto moet worden opgeladen en wat daar allemaal voor vereist is. Het tweede punt is dat een huurauto tijdelijk is, en soms ook gehuurd wordt door mensen uit het buitenland (zoals ik) op een vakantie. Een korte opsomming van de problemen die ik heb ervaren: 1. Bij de oplaadpaal kwam ik er achter dat ik een app of pasje nodig had. Dat had ik niet. Na lang zoeken kwam ik op de smoov app terecht. Deze kon ik niet installeren, want deze app is 'not available in your country'. Dat is niet Nederland, en dus moest ik een nieuwe e-mail adres maken bij google, mijn adres veranderen in een Nederlands adres, en daarna kon ik de app installeren. Anders kon ik niet laden. 2. Adviseer mensen een pasje aan te vragen, of lever een pasje bij de auto bijvoorbeeld, nog beter. 3. Het ontkoppelen van de laadpaal moet door 2x op de open knop van de auto te drukken. Hoe moest ik dat weten? Google. Goede ervaring met de auto, maar niet met laden!

• Vestiging: Utrecht
  • Ervaring met: Personenauto

Voor je gemak een goede bus onder je gat

Het was een hele fijne bus. Helaas was de bus die we wilde niet meer op voorraad. Daarom hadden we nu een duurdere bus. Waar we iets meer voor moesten betalen. Voor de rest was het een goede kwaliteit bus en kom ik zeker terug.

• Vestiging: Alblasserdam

Zoals altijd perfect

Door omstandigheden werd de sleutel van het voertuig netjes thuis bezorgd. Er wordt erg netjes en helder gecommuniceerd en meegedacht. Zorgeloos huren dus.

• Vestiging: Franeker
  • Ervaring met: Bestelbus

Bestelbus 20 m³ Werd snel contact opgenomen na de aanvraag. Duidelijke uitleg waarnodig. De laadruimte was schoon, groot en ruim. De prijs voor het huren vond ik ook netjes. Raad het zeker aan!

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker
  • Ervaring met: Bestelbus

Netjes geholpen en fijne grote bakwagen waar alles mooi in paste!

Netjes geholpen door de vriendelijke medewerkers, goede uitleg gekregen. We hebben een nette bakwagen meegekregen. De wagen was ruim genoeg, alles past er met gemak in. Zijn niet de allergoedkoopste maar qua prijs/kwaliteitverhouding super!!

• Vestiging: Steenwijk

Snel en makkelijk

Super snel en makkelijk geregeld. Last minute een aanhanger nodig, gebeld en konden gelijk terecht. Enige min puntje was dat de medewerker niet erg behulpzaam was.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Vestiging: Baarn
  • Ervaring met: Aanhangwagen

Mooie en technisch prima verhuiswagen. Top

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Cuijk

Super service

Super ervaring. Bus voor alleen zaterdag gehuurd maar omdat zr zaterdag dicht waren kon ik sleutel al vrijdag halen en aan eind van de dag weer terugzetten. Dit zonder meerkosten. Gloednieuwe bus met nog geen 3000km op teller. Zaterdag avond ook de borg al weer teruggestort. Als ik weer bus nodig heb kom ik hier zeker terug.

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker
  • Ervaring met: Bestelbus

Een uitstekende ervaring, smaakt naar meer!

Uitstekende service, uitgebreide informatie over wat ik moest weten. Op de afgesproken dag en tijd stond ie klaar voor gebruik en ook de afhandeling was toppie. Ik beveel het iedereen aan om hier een auto/bus te huren.

• Vestiging: Losser

Geweldig fijne ervaring!

Super fijn geholpen, duidelijke en goede uitleg. Aardige en enthousiaste medewerkster. Heel toegankelijk om hier een wagen te huren. Als ik er weer een nodig heb ga ik 100% terug naar hen. Kortom een aanrader!

• Vestiging: Alblasserdam
  • Ervaring met: Bestelbus

Prima geholpen en perfecte auto

• Vestiging: Hellevoetsluis
  • Ervaring met: Bestelbus

Super vriendelijk en fijne auto

Super fijn en snel.

• Vestiging: Baarn

Fantastisch

Zeer goed en vriendelijk geholpen! Goede bakwagen welke zeer netjes en schoon is.

• Vestiging: Losser
  • Ervaring met: Anders

perfect

heel goed, laat gebeld kon meteen terecht. goede service en de wagen was perfect, netjes, schoon (vind ik belangrijk) en ideaal met de laadklep. hartelijk bedankt.

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Anders

Prima verhuur bedrijf. Prima prijs

Prima verhuur bedrijf

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Bestelbus

Nette bediening van de Bali medewerker. Papierwerk vlot afgehandeld. Bij retour brengen auto vlotte retour betaling eigen risico.

• Vestiging: Amstelveen

Kon niet beter

We hebben een super ervaring gehad. Ons auto die we hadden gereserveerd was niet beschikbaar maar autokoper heeft ons een andere kunnen aanbieding en ook korting gegeven. De auto zelf was fantastisch. De klanten service uitstekend. Ik kom zeker weer terug.

• Vestiging: Arnhem
  • Ervaring met: Personenauto

Te laat was ik bij. Maar alsnog ben ik verholpen. Voor de laatste dagen van de week was de medewerkster nog vriendelijk.

• Vestiging: Mijdrecht

Flexibel en goed