Goede ervaring

Vriendelijke medewerkers, ik kon de sleutel in een kastje doen zodat ik de auto kon terugbrengen buiten openingstijden. Vrije kilometers klopte in eerste instantie in de Facturatie, na een belletje snel weer opgelost.

• Vestiging: Groningen
  • Ervaring met: Personenauto

Erg goede service, fijne en schone auto, goede prijs

Zeer goede ervaring, fijn contact en alles goed geregeld. Geen geneuzel, vlotte afhandeling op een relaxte manier. Zeer tevreden!

• Vestiging: Arnhem

Als een koning behandeld

Alles mooi geregeld en uitgelegd. Terugbrengen auto makkie poort is open parkeren sleutel in kastje. Wat wil je nog meer. Prettig en adequat personeel heel vriendelijk en nemen de tijd ook al staan andere te wachten om je alles uit te leggen

• Vestiging: Utrecht
  • Ervaring met: Bestelbus

Snel en makkelijk kleine vrachtauto met laadklep gehuurd en geregeld. Vriendelijke en duidelijke afhandeling.

• Vestiging: Vlaardingen
  • Ervaring met: Anders

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel

Ik moest een bakwagen huren om wat tuinmeubels op te halen. Beetje last minute. Even bellen met de vestiging of er nog 1 beschikbaar was. Dat was zo, online boeken en het was geregeld.

• Vestiging: Zevenaar
  • Ervaring met: Bestelbus

Fijne mensen, goede personenbus.....helemaal prima!

Geinteresseerde baliemedewerker. Snelle en duidelijke afhandeling administratie bij afhalen van personenbusje. Bus stond gereed. Inname een dag later ook perfect verlopen. Goede prijs-kwaliteit! Ga zo door.

• Vestiging: Meppel

Uitstekend!

Netjes en goed ontvangen. Huren van de bakwagen ging uitstekend, alles wordt ook goed uitgelegd. Mocht ik ooit nog een keer een auto/bakwagen willen huren ga ik hier zeker terug!

• Vestiging: Spijkenisse

Niet helemaal tevreden

alles naar wens behalve het terugstorten wat ik terug zou ontvangen duurt erg lang, Wacht al 9 dagen om mijn geld terug te krijgen maar nog steeds niks ontvangen. Ik ben afgelopen vrijdag langs geweest en wordt me gezegd duurt 5 dagen en zou na het weekend geregeld zijn, maar helaas nog niks ontvangen. Daar baal ik wel een beetje van. Mvg R.Tahalele

• Vestiging: Nijmegen

Fantastich.... het is uniek

Ik heb een grote bestelwagen gehuurd om te verhuizen, erg blij met de service, geweldige aandacht van uw medewerker in Nieuw-Vennep, het voertuig was schoon en geurig, en wat betreft de administratieve kwestie, zeer eenvoudig en snel te regelen, als ik ooit Ik heb een nieuwe huur nodig. Ik zal er niet twee keer over nadenken, fantastisch... Ik raad het aan, ik kan maar 5 sterren geven... Ik zou er 10 geven.

• Vestiging: Nieuw-Vennep
  • Ervaring met: Bestelbus

Supermooie bakwagen en goede communicatie

mooi bakwagen gehuurd, en de communicatie verloopt perfect

• Vestiging: Roosendaal

Prettig geholpen, fijne auto

Fijn om een huurauto in de buurt te huren. Goed onderhouden wagen. Top als je tijdelijk een auto nodig hebt

• Vestiging: Barendrecht
  • Ervaring met: Personenauto

Topbusje voor een zaken reis.

Ophalen van het busje ging soepel en heel blij met de early pick-up optie voor een zacht prijsje. Voertuig had van binnen wel nog even nagelopen mogen worden. Stond nog een aangebroken yoghurtbeker en vuile tissues in en een van de stoelen plakte van de cola. Daar kwam ik helaas pas achter toen ik met het busje al weg was bij autohopper. Buitenkant was wel keurig schoon. Inleveren ging ook eenvoudig en verrekening was helemaal juist. Verder alles lekker no-non-sense en daar is de prijs ook naar!

• Vestiging: Utrecht
  • Ervaring met: Anders

Hele goede service en flexible

Auto gehuurd voor een maand en daarna nog verlengt voor een maand en eerder terug gebracht. Hele goede en Korrekte afwikkeling over de betaling en teruggave. Zou het morgen weer doen.

• Vestiging: Arnhem

Soepele transacties

Een verhuiswagen gehuurd, wagen kan eerder opgehaald worden i.p.v. 8 uur 's ochtends. Medewerker bij de service balie was heel erg vriendelijk en beschikt over de nodige kennis. Wagen ingeleverd na kantoortijd bij de Esso i.p.v. 8 uur in de ochtend. Er was iets misgegaan met het terugstorten van de borg, gebeld met desbetreffende dame en wederom vriendelijk en goed geholpen. Al met al een geweldige ervaring. Bedankt AutoHopper voor de service.

• Vestiging: Ridderkerk

'Gewoon goed' en klantvriendelijk

Autohopper doet gewoon wat je verwacht: goede bus gehuurd, vriendelijke service.

• Vestiging: Eindhoven

vriendelijk en snelle afhandeling

Kon niet reserveren op de webside, omdat ik de bakwagen op dezelfde middag nog nodig had, daarom gebeld, er was nog één beschikbaar. Heb moeten reserveren op de volgende dag, de contactpersoon zou mijn aanmelding gelijk omzetten op vandaag. Was snel en top geregeld.

• Medewerkers N.v.t.
  • Vestiging: Barneveld

Boeken zonder zorgen

De boeking en het ophalen verliepen vlot en er waren geen problemen. Voertuig was zoals beschreven, en het was zeker waar voor je geld. Zal het zeker aanraden.

• Vestiging: Wageningen
  • Ervaring met: Personenauto

Je krijgt wat je vraagt en beloofd is, en meer.

Alles goed verzorgd zonder onverwachte extra kosten. We hadden zelfs de beschikking over een steekwagen, boy, spanbanden, en dekens. Onze verhuizing verliep gladjes zo, en ze deden op de inleverdag ook niet moeilijk dat we ietsje te laat waren.

• Vestiging: Dordrecht
  • Ervaring met: Bestelbus

Service zoals je graag ziet !

Vanaf de reservering tot aan de balie, alles was duidelijk en de service vriendelijk. De dag erna ook direct de borg teruggestort, prima ! Ook de bus was netjes en schoon, wat een vertrouwd gevoel geeft. Dank !

• Vestiging: Hoofddorp
  • Ervaring met: Bestelbus

Onderbemand, maar verder prima service.

Volgens mij was er een absentie, want er was moeilijk in contact te komen. Desondanks wel goeie en eerlijke service. Alles goed opgepakt en betrouwbaar opgelost.

• Vestiging: Rotterdam Blijdorp

Van A tot Z

Alles is van A tot Z goed geregeld van dat je de auto bestel tot inleveren. En een zeer aangename prijs.

• Vestiging: Vlaardingen
  • Ervaring met: Bestelbus

Auto makkelijk te reserveren en op te halen. Was schoon en had een volle tank benzine. Vriendelijke personeel. Goede service ook bij terugbrengen . Kan Autohopper aan bevelen!!!!!

• Vestiging: Beverwijk
  • Ervaring met: Personenauto

Snel geholpen en goed contact

Ik werd gebeld om de huur te bevestigen. Bij het ophalen werd ik duidelijk geïnformeerd en geadviseerd over het gebruik van de hoge wagen

• Vestiging: Meppel

Super !!!!!!

Was top geregeld , fijn geholpen

• Vestiging: Medemblik

Great & easy service

Great and easy service - works like a charm every time I have something big which I need to transport

• Vestiging: Huizen

Bedrijfsgegevens

Postbus 771

3900 AT Veenendaal

055-2600002

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.