Geen gedoe

Simpelweg meenemen en inleveren. Alles was netjes geregeld en de auto was goed in orde.

• Vestiging: Beek en Donk
  • Ervaring met: Bestelbus

Kunnen hun beloftes niet waarmaken

Ik reserveerde via internet een busje voor een zaterdag. 8 uur ophalen. Kosten zijn dan voor 24 uur 110 euro. Dan krijg je een berichtje, dat je de auto al om 4 uur die dag in moet leveren. Wat dan 8 uur van de 24 is en je moet wel die 110 euro betalen. Als je kunt rekeken is dat 110/3 is een kleine 40 euro. Alternatief was dat ik het busje op maandag terug bracht en dan speciale tarief van 190 euro. Zodat ik het busje zondag thuis op de stoep kan zetten. Als je kunt rekenen betaal je dan 190 euro voor een dag.!!!! Ik vind dit toch wel een bizonder vreemde manier van zaken doen. Gelukkig zijn er alternatieve die dan ook nog eens goedkoper zijn. :-)

• Medewerkers N.v.t.
  • Vestiging: Cuijk

Bijna perfect.

Last minute een bestelbus gehuurd. Bij aankomst stond het voertuig al klaar, spullen controleren en gaan. De bus is netjes en rijdt goed, niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar indien nodig. Verbeterpuntje, geef in deze tijd een ontsmettingsdoekje mee aan de klant om het stuurwiel etc schoon te maken als deze dat wilt.

• Vestiging: Harmelen
  • Ervaring met: Bestelbus

Super goede ervaring mee. En zeer klantvriendelijk.

• Vestiging: Amersfoort
  • Ervaring met: Personenauto

Makkelijk, snel en vriendelijke geregeld

De website en service was snel en goed. De gehuurde auto was ook goed, schadevrij en prettig in te rijden. Alles ging perfect, geen lang wachten om de auto op te zoals bij veel concurrenten.

• Vestiging: Hillegom

Snelle correcte service.

Auto stond klaar op afgesproken tijdstip, er werd voor gezorgd dat we deze snel konden meenemen. Ook het inleveren verliep snel.

• Vestiging: Eindhoven

Prima auto.

Alles eenvoudig te bedienen. Fijn dat er een camera is om achteruit te parkeren.

• Vestiging: Bergschenhoek

Goed bedrijf. Flexibel

Alles goed geregeld. Op zondag even bellen voor het terugbrengen en hij staat er voor je.

• Vestiging: Leiden
  • Ervaring met: Anders

Super goede ervaring

Nog nooit waren wij daar geweest, maar door problemen eigen auto kwamen we via internet bij Autohopoer terecht. Zo gauw je binnenkomt merk je al dat je welkom ben, en de heren denken ook met je mee. Wij hebben ruim een week een auto van hun gehad en het was een super goede ervaring. Wij twijfelen dan ook geen moment om autohopper bij fsm en vrienden aan te raden. Bedankt nogmaals voor de goede service.

• Vestiging: Amersfoort

Professioneel, snel en helder

Duidelijke en concrete uitleg over de auto en voorwaarden. Met vijf minuten was ik aan het rijden! De auto werd in een schone en technisch keurige staat aangeleverd.

• Vestiging: Hoofddorp

Snel en goed geregeld

Geheel tevreden.

• Vestiging: Gorinchem

Keurig en flexibel

Prettig contact met Niels van Asselt! Veel moeite is gedaan om tijdig een passende vracht/bestelauto te regelen! Jammer van de schade en de bijbehorende kosten, maar e.e.a. is in goed overleg afgewikkeld!

• Vestiging: Apeldoorn Noord
  • Ervaring met: Bestelbus

Prettig contact met het bedrijf, ondanks dat ik schade heb gereden

Prettig contact gehad met het bedrijf. Omdat ze in het weekend gesloten zijn kan je zonder problemen de auto op vrijdag middag ophalen en je betaald alleen voor de zaterdag. Verder goede uitleg over de wagen bij ophalen. Tijdens het rijden heb ik schade gereden aan de buitenspiegel. Binnen 2 werkdagen ben ik geïnformeerd over hoeveel dit gaat kosten en hoeveel ik van mijn eigen risico kwijt ben (helaas alles). Het is fijn dat dit snel en duidelijk gecommuniceerd wordt.

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker

Flexibel en ontzettend handig

Ik had op de website aangegeven graag op een zondag de auto te ontvangen. Later zag ik dat op zondag het bedrijf gesloten is. Toen ik opbelde om een ander moment af te spreken werd aangegeven dat het helemaal geen probleem is om op zondag de auto te halen. De auto zelf was heel erg netjes klaargezet. Helemaal schoon en inclusief alle benodigdheden. Alles werkte goed aan de auto en na twee dagen goed gebruik ervan gemaakt te hebben kon ik hem ook terugbrengen wanneer ik wilde (ook buiten de openingsuren).

• Vestiging: Weert

Aanrader!

Eigen auto moest o.a. voor een nieuwe dynamo naar de garage dus even gegoocheld naar n betaalbare huurauto en deze bij Autohopper gevonden! Drie maanden oude Kia Pikanto "met alles er op en er aan" voor vier dagen kunnen huren voor slechts 25 euro per dag en 100 vrije km's/dag. Vriendelijk personeel en alles volgens afspraak verlopen. De borg netjes na 3 of 4 dagen teruggestort gekregen. Een echte aanrader!

• Vestiging: Ede Centrum
  • Ervaring met: Personenauto

Prima en alles volgens afspraak

Gewoon goed en flexibel, iets eerder ophalen bijvoorbeeld

• Vestiging: Goes
  • Ervaring met: Anders

Prima, snel en betaalbaar

Prima auto, snelle afhandeling en prijs/kwaliteit is prima. Optie voor huur halve dag zou helemaal top zijn voor een kleine klus.

• Vestiging: Oosterwolde

Topservice!

Ik heb maandag 29 Nov 2021 een grote bus gehuurd. Geweldige service. Mooie prijzen. Alle mogelijkheden worden duidelijk uitgelegd en er wordt met je meegedacht. Voor alles is een oplossing te vinden. Al met al een super goede ervaring gehad met het gehele proces van begin tot eind.

• Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Bestelbus

Mooie auto. Goede service. Niets op aan te merken.

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Personenauto

Vlotte service en een keurige huurauto zo goed als nieuw

Netjes en vakkundig vlot geholpen door de verhuurder

• Vestiging: Wageningen
  • Ervaring met: Personenauto

Beviel zo goed, meteen nog een dagje gehuurd!

Toen ik eenmaal had ervaren hoe de Megane stationwagen reed, wilde ik hem niet meteen inleveren, dus heb er even we dag aan vastgeplakt! Daarna moesten we toch afscheid nemen helaas ;-)

• Vestiging: Vlissingen

goede service en betaalbaar

Goede service in het pompstation en een comfortabele wagen. Verder niet te duur.

• Vestiging: Arnhem

Supervriendelijk

Alles vlot en goed geregeld en een fijne auto

• Vestiging: Eindhoven

Top service!

Kon de auto op zondag met gemak inleveren, eigen risico snel terug gestort op de rekening. Vriendelijk personeel!

• Vestiging: Hilversum

Fijne Ford met klep!

Voor een verhuizing een bestelauto met klep gehuurd via Autohopper Arnhem. Contact, service en afhandeling verliep prima! Aanrader!

• Vestiging: Arnhem