Voelt als een familiebedrijf waar vertrouwen en professionaliteit gewaardeerd wordt.

Een fijn bedrijf waar communicatie, transparantie en professionaliteit voorop gaan. De bussen zien er goed en onderhouden uit. Aanvraag, afhandeling en verwerking van administratieve taken is professioneel en snel.

• Ervaring met: Bestelbus

Heel goede ervaring met Autohopper!

Even zat ik zonder auto maar dat was opgelost door het huren van een leuke auto bij autohouder. Prijzen zijn zeer redelijk en de service was top. Na het terugbrengen werd ik netjes naar het station gebracht. Erg tevreden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: Personenauto

Fijne schone auto voor n goede prijs.

Fijne schone auto voor n goede prijs.

tien met een griffel

Een auto huren kun je overal maar met autohopper kom je niet voor vervelende verrassingen te staan. De auto voldeed al alle verwachtingen maar de persoonlijke betrouwbare afhandeling en snelle terugstorting van de borg maakten het af.

Hele goede service.

Zeer vriendelijk en goed geholpen, voor een goede prijs.

Perfect!

Door aardige mensen geholpen. Contact snel en netjes. Prima bus en snelle afhandeling!

Goede service. Begon al bij telefonische informatie. Erg fijn

• Ervaring met: Bestelbus

Hele fijne service en een top auto, goed geholpen en genoten van een week vakantie met mijn kinderen.

• Ervaring met: Personenauto

Super goed en aller vriendenlijkst geholpen!

Op zeer korte termijn had ik onverwachts een grote bestelbus nodig. Na telefonisch contact met een zeer vriendelijke medewerker, die zich zeer behulpzaam en flexibel opstelde kon ik binnen een paar uur een bestelbus ophalen voor het verhuizen van inboedel naar Italië. Bestelbus Volkswagen crafter stond direct voor ons klaar een reed super!

• Ervaring met: Bestelbus

Een makkelijke en goedkope manier om een auto te huren.

Wij hebben een toyota aygo mogen huren voor een lange periode. Ook het verlengen van het contract was geen probleem. Super makkelijke en ideaal voor een 2e auto erbij. Wij bevelen autohopper absoluut aan!

• Ervaring met: Personenauto

super. vriendelijk personeel en alles altijd keurig in orde

altijd als we bij autohopper huren ,worden we super vriendelijk door eric geholpen. Het vervoer is altijd keurig schoon. zelfs opkort termijn voor een aanvraag wordt alles uit de kast gehaald en het lukt dan ook altijd weer.

Super service

Last minute aangeklopt bij Autohopper voor een bus. Online aanvraag werd binnen een half uur bevestigd. Toch nog even telefonisch contact gezocht om er zeker van te zijn dat hij echt gereserveerd stond. Zeer vriendelijk contact gehad en ik kreeg 100% garantie dat de bus klaar zou staan. Op de dag zelf de bus opgehaald en wederom goede service en vriendelijk contact. Iets wat tegenwoordig niet altijd meer vanzelfsprekend is. Mocht ik vervoer nodig zijn dan weet ik waar ik moet zijn.

• Ervaring met: Bestelbus

Waanzinnig mooie ervaring deze auto te huren bij super vriendelijke vestiging Zwolle.

Vlot en met geweldig professionele kennis van zaken is mij deze auto verhuurd. Duidelijke uitleg over gebruik zoals laden. Factuur vlot na afloop per mail ontvangen en uiteraard direct overgemaakt. Het was mijn eerste ervaring met jullie bedrijf en zeker niet de laatste.

• Ervaring met: Personenauto

Waar moet je beginnen als de service al je verwachtingen overtreft?

Vanaf het eerste contact moment werd er gelijk vertrouwen opgewekt. Je huurt een bus om het hele land door te rijden en er werd alleen maar mee gedacht. Van een karretje voor de wasmachine tot aan een voordelige handmatige aanpassing van de prijs. Het gevoel van al het geld uit de klant halen was verre van. Zo wel op de mail als telefonisch fijn contact. Ook zie je vaak bij autoverhuur bedrijven dat de borg voor langere periode word bevroren, bij autohopper Zwolle staat het een dag na inleveren weer op je rekening! 5 sterren is eigenlijk nog te mager. TOP service!

Goede service, super auto

De service was netjes en flexibel. De auto erg mooi en splinternieuwe auto!

• Ervaring met: Personenauto

Flexibel, geweldige voertuigen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een 9 persoons bus gehuurd voor een vriendenweekend Krakau. Fijn, warm bedrijf die een gloednieuwe bus meegaf tegen een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding Goede communicatie, en flexibel met de voorwaarden. Ik raad Autohopper te zeerste aan, wanneer je een auto nodig hebt voor een korte of langere periode.

Super!!

Voor een weekendje weg met familie een auto gehuurd bij Autohopper. Online super makkelijk te boeken. Uitleg en ontvangst van de sleutel heel prettig. Zo ook met het weer inleveren van de auto. We kregen een zeer nette auto mee die van alle gemakken was voorzien. Al met al een top ervaring, dus komen zeker terug als we weer eens een auto nodig hebben!

• Ervaring met: Personenauto

Gezellig vriendelijk personeel en snelle service

Super leuke mensen, het contact is fijn en ze denken met je mee in oplossingen. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

• Ervaring met: Bestelbus

Een geweldige goede ervaring alles perfect geregeld

Het contact voor het huren van een auto was optimaal geregeld. Alles was heel goed geregeld en de auto stond klaar. Omdat mijn auto gerepareerd moest worden . Ik had de auto voor meerdere dagen gehuurd maar was in een dag klaar. En kon mijn huur contract gelijk aanpassen. Geweldig. Zoekt U een huurauto dan naar Autohopper in Zwolle.

• Ervaring met: Personenauto

Fijne ervaring met Autohopper. Geen problemen gehad!

• Ervaring met: Personenauto

Klantvriendelijk, geen nonsens, prima bus

Nette ontvangst, vriendelijk, goede uitleg, geen nonsens, bus prima en laadklep echt handig. Zeker aan te raden.

• Ervaring met: Bestelbus

Alles was top geregeld en snel voor elkaar zeer blij.

• Ervaring met: Anders

Perfect!

Persoonlijk, snel en goed geregeld!

• Ervaring met: Bestelbus

Zeer goeie service en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed

• Ervaring met: Personenauto

Goede service en fijne auto

Vriendelijke medewerkers en de no-nonsense beloften worden waargemaakt. Er stonden in het begin wat foutjes op de overeenkomst die via e-mail anders waren afgesproken. Zonder problemen werden deze juist verwerkt. Ook de afhandeling na inleveren was snel. Kreeg direct de volgende ochtend netjes de eind nota en borg etc teruggestort. Wij gaan zeker hier in Zwolle terugkomen als we weer een auto nodig hebben.