Snelle en vriendelijke service

Ophalen en inleveren waren snel geregeld. Vriendelijk personeel.

• Vestiging: Woerden

Vriendelijke mensen

Ik ben zeer tevreden. Maar mis een bord met een pijl richting het pand daardoor was het ondanks de uitleg even zoeken in het donker.

• Vestiging: Zwijndrecht

Borg is veel te hoog..

• Vestiging: Alphen ad Rijn

Gewoon goed....

Vriendelijk te woord gestaan, goede afhandeling zowel bij ophalen als inleveren van het voertuig. Top service Waar voor je geld, Mooie goede bus. Zeer tevreden.

• Vestiging: Mijdrecht

Zeer goede ervaring

• Vestiging: Oosterhout
  • Ervaring met: Personenauto

Service en communicatie zeer slecht

Ik had een bestelbus nodig voor mijn verhuizing en kwam door een voucher die ik kreeg van mijn makelaar bij Autohopper. De medewerker op de vestiging was vriendelijk, maar zeer onkundig. Het duurde meer dan 30 minuten om alles in te vullen, hij wist niet hoe de laadklep naar beneden moest, en achteraf bleek dat hij me teveel borg had laten afrekenen. Alleen na melding van mijn kant werd er actie ondernomen, maar had de eigenaar zich weer onvoldoende verdiept in de situatie en kreeg ik maar een gedeelte teruggestort. Nu 2 weken na het huren van het busje krijg ik geen reactie meer op mijn mail waarin ik de situatie nogmaals uitleg omdat het kennelijk te ingewikkeld is voor hen, en zit ik dus nog steeds op 119 euro te wachten. Zoiets eenvoudigs kost mij inmiddels veel tijd en vooral negatieve energie...en het geld kan ik goed gebruiken om dingen te kopen in mijn nieuwe huis :-( Het enige positieve was dat de bus netjes was en goed reed, maar gezien de onkunde van medewerker er eigenaar zou ik deze Autohopper niet aanbevelen.

• Vestiging: Rotterdam Blijdorp
  • Ervaring met: Bestelbus

Hoi Martijn, Vervelend om te lezen hoe het is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb contact gehad met de vestiging en alles gaat netjes opgelost worden! Als het goed is word je vandaag nog gebeld. Team Autohopper

Prima bus prima service

Goede communicatie, klantvriendelijk en een mooie bus.

• Vestiging: Arnhem
  • Ervaring met: Bestelbus

een auto huren is nooit zo makkelijk geweest!

simpel aanvragen en zonder gedoe de auto ophalen en na gebruik weer inleveren.

• Vestiging: Zutphen
  • Ervaring met: Personenauto

Prettige mensen die no nonsense auto's verhuren.

Voor een redelijke prijs een bestelbus huren bij een lokale ondernemer, dat voelt goed. Het interieur van de auto zou misschien wel een beetje gereinigd moeten worden ...

• Vestiging: Heemstede
  • Ervaring met: Bestelbus

Super snel , makkelijk en duidelijk

Super , gebeld , belde snel terug dat ze auto beschikbaar hadden, duidelijke regels, en bij terug brengen ook correct en snel en borg gelijk weer terug, zeker de volgende keer gelijk weer hier huren

• Vestiging: Harderwijk
  • Ervaring met: Personenauto

top bus voor prima prijs

schone bus, technisch 100 % scherpe prijs

• Vestiging: Puttershoek
  • Ervaring met: Bestelbus

erg vriendelijk, alsof ze je al jaren kennen.

busje avond ervoor al opgehaald en zondag weer voor het hek gezet, sleutel ingeleverd, heerlijk dat dat nog kan . erg nette ( z.g.a.n.) bus , met de verhuurder erom heen gelopen, kleine schade e.d. bekeken en uitleg gekregen. vertelde ook dat ze niet moeilijk doen over een evt. krasje . kortom super goede ervaring, ga er de volgende keer weer heen!

• Vestiging: Beilen
  • Ervaring met: Bestelbus

Bakwagen voor een verhuizing gehuurd, alles prima verlopen

Kleine verhuizing gedaan met een bakwagen met laadklep van Autohopper. Mooie schone bus, ideaal met laadklep voor laden en lossen alles vlot geregeld borg ook netjes en vlot terug gestort. Aanrader dus!!

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Anders

Superservice

Een prima verhuurbedrijf. Misschien niet één van de goedkoopste maar de perfecte service, goede staat van de verhuurde bussen én de mogelijkheid om de bus al voor de verhuurtermijn op te halen maakt het dat ik hier, na twee keer een bus huren, zeker de volgende keer weer zal aankloppen. De besproken bus van 11 m³ was (nog) niet beschikbaar dus kreeg ik, voor dezelfde prijs, een grotere bus mee. Als dat geen service is !

• Vestiging: Tilburg

Goed geholpen

Snel besteld en opgehaald en teruggebracht

• Vestiging: Zaltbommel
  • Ervaring met: N.v.t.

Nette schone auto en behulpzame medewerkers.

• Vestiging: Roden

Snelle service fijne auto

Makkelijke website, goede auto's, fijne service en afhandeling

• Vestiging: Oosterhout

Super bedrijf

al drie keer een auto gehuurd en voor a.s. zaterdag alweer een Renault Master gereserveerd. Altijd alles perfect geregeld.

• Vestiging: Zutphen
  • Ervaring met: Bestelbus

Ophalen ging snel, bus reed prima en inleveren en afhandeling ook netjes. Enige punt van kritiek is dat gezegd werd dat er tot 19.00 uur iemand zou zijn bij inlevering. Maar rond 18.15 uur was alles donker en op slot. Gelukkig toegangscode voor de poort gekregen. Moest wel even zoeken waar ik de sleutel moest achterlaten, dat was niet verteld. En op het telefoonnummer op de deur werd niet opgenomen. Maar het is uiteindelijk gelukt.

• Vestiging: Etten-Leur
  • Ervaring met: Bestelbus

Verhuizen is met deze wagen en deze service genieten!

Uiterst vriendelijke service en duidelijke instructies.

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Alles snel geregeld, zowel reserveren, ophalen als terugbrengen. Borg werd ook de volgende dag al teruggestort.

• Vestiging: Barneveld
  • Ervaring met: Bestelbus

Geen terug koppeling gehad van huren

Ze vragen 1 dag eerder ophalen oké dat is goed hun nemen de diesel en km op hun dat is prima, maar als volgt hadden we afgesproken we doen even samen bellen over wat ik nog terug krijg en tot mijn verbazing doen ze nadat de tank vol terug is ruim 30 euro extra in rekening, en aftank service van 8 euro en voor dat ik die dag eerder 60 km moet rijden krijg je daarover 6 hele euro's terug. Een schande dat je zonder afspraken en bellen dingen in rekening nemen zonder overleg. Waardeloos hoe ze dit doen. Ik ga zelf maar hun bellen en stevig rond de tafel zitten.

• Vestiging: Kampen
  • Ervaring met: Bestelbus

Hoi Danny, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik heb contact gehad met de vestiging en die heeft mij verteld dat het wordt opgelost! Team Autohopper

prima service

voldoet volledig aan de verwachtingen

• Vestiging: Stadskanaal

Zorgeloos

Van reservering, tussentijdse aanpassing van reservering tot de afhandeling van de factuur helemaal tevreden. Volledig zorgeloos proces. Zelfs nog netjes gebeld omdat ik zelf het verhuishondje was vergeten in te leveren.

• Vestiging: Gorinchem
  • Ervaring met: Bestelbus

Snel, makkelijk en uitstekend geholpen!

Mijn reservering makkelijk online gedaan. Volgende dag werd ik direct gebeld dat er een bestelbus is geregeld en klaar voor mij staat voor het weekend. Ophalen ging snel en ook inleveren verliep soepel.

• Vestiging: Etten-Leur