Snel geholpen, goede bus en vriendelijke personeel

Snelle afwikkeling, makkelijk bereikbaar per telefoon, vriendelijk personeel, hele schone nieuwe bus, volgetankt ontvangen, goed kunnen verhuizen en fijn terug kunnen leveren gisteren. Nu in afwachting van terugbetaling borg, maar dat gaat zeker goedkomen gezien alle genoemde pluspunten van deze autokoper op de Abraham van kolkweg in rotterdam

• Vestiging: Rotterdam Blijdorp

Helemaal top

Snel online geregeld, Bus stond klaar, en met terug brengen werd alles zorgvuldig snel afgehandeld. Borg stond binnen een uur terug op mijn rekening

• Vestiging: Venlo
  • Ervaring met: Bestelbus

Een bus huren via Autohopper is een aanrader!

We hebben via dorpsgarage Elshof een bus gehuurd, dat was zo geregeld door een een Whatsappje te sturen. De bus was goed onderhouden, dat heb ik bij andere verhuurmaatschappijen wel eens anders gezien.

• Vestiging: Brummen
  • Ervaring met: Bestelbus

Het ging gemakkelijk en snel om een bestelbus te huren.

Zowel op het mailcontact als het persoonlijk contact met betrekking tot het huren van een bestelbus was niets aan te merken.

• Vestiging: Gulpen-Wittem
  • Ervaring met: Bestelbus

Super gemakkelijk en compleet voor een goede prijs

Voor het verhuizen van mijn dochter een bus gehuurd van Autohopper bij Nout in Gorinchem. De ontvangst was heel hartelijk en goed en samen met het verhuispakket was het een ideale manier om de spullen te verhuizen. Het is zoveel gemakkelijker dan met een aanhangwagen te tobben. Kortom een echte aanrader!

• Vestiging: Gorinchem
  • Ervaring met: Bestelbus

Fijn ontvangen en prettige service

Zeer prettige service ontvangen. De bestelbus die gereserveerd was, bleek er niet te zijn maar wel een grotere. Deze voor dezelfde prijs meegekregen. Top geregeld en niet duur.

• Vestiging: Meppel
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk en snel, mooie wagen

Fijne en soepele ervaring, makkelijk ophalen en afleveren. Auto had wat schades maar ze stonden allemaal netjes op papier. Zou er zeker nog een keer huren.

• Vestiging: Hillegom
  • Ervaring met: Bestelbus

Met goede service goedkoop ontzorgd

Transparante en duidelijke voorwaarden, dat kom je niet vaak tegen. Vriendelijk personeel en alles super snel geregeld

• Vestiging: Den Bosch

Efficient

Top ervaring, fijne service, goede prijs.

• Vestiging: Utrecht

Gewoon goed

Vriendelijke mensen en alles verliep naar wens

• Vestiging: Alblasserdam

Lekker soepele service

Ik had een autootje met stickers gereserveerd, maar kreeg een zonder stickers. Helemaal prima, lekker autootje. Geen koekblik gevoel en kon er ook prima lange afstand mee rijden. Moest wel lang wachten voor ik ermee weg mocht rijden. Moest ineens nog afgetankd worden, maar het inleveren ging wel snel! Had zelf nog niet eerder een auto gehuurd, maar bevalt wel en zal het nog eens doen.

• Vestiging: Roden

Belachelijk

Als eerste kreeg ik auto die radio en navigatie niet werkt dus ik kon niks luisteren of navigeren met zo hoge prijzen en ik zat twee weken te wachten op mij borg om terug te krijgen. eindstand geen aanrader.

• Vestiging: Nijmegen
  • Ervaring met: Personenauto

Prima 9 persoonsbus gehuurd !

Er wordt met je meegedacht. Storings vrije fijne bus gehuurd voor kinderen en kleinkinderen naar Disney Parijs.

• Vestiging: Meppel
  • Ervaring met: Anders

Super vriendelijk

Ik huur regelmatig en ik ga altijd naar autohopper. Goede prijs en de dame bij de receptie is altijd super vriendelijk.

• Vestiging: Spijkenisse

Super service

Woensdag gebeld voor een 7 persoonauto En donderdag stond er een mooie nieuw Peugeot klaar, echt een top wagen, Terug brengen ook geen probleem en snel geregeld Vriendelijke medewerker,

• Vestiging: Emmeloord

Alles klopt als een bus

Gemakkelijke website om in ons geval verhuisbus te huren. Goede informatie vooraf en tijdens verhuur. Nette bus en goede service. Verhuizing liep ook gesmeerd dus mooie dag zo.

• Vestiging: Hoogeveen
  • Ervaring met: Anders

Uitermate tevreden

Communicatie was heel prettig, ook bij de vraag of de kapotte koplamp van onze eigen auto vervangen kon worden. Dat werd ook gelijk gedaan! Leenauto was in orde en reed prima.

• Vestiging: Beilen
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede service en snel geholpen, prima auto.

Snelle en duidelijke uitleg. Prima auto mee gekregen. Facturering ook heel makkelijk geregeld Aan te raden om hier een auto te huren. Kom zeker terug als ik wat te vervoeren heb.

• Vestiging: Vlaardingen

Fijn bedrijf

Gehuurde bestelwagen was prima in orde. Vriendelijk personeel, netjes geholpen. Het enige minpunt vind ik dat de borg binnen vijf werkdagen na opstellen factuur wordt teruggestort. Verder een aanrader.

• Vestiging: Rotterdam Blijdorp

Vriendelijk en adequaat

Netjes geregeld, vooraf mailtje gehad en nadien telefonisch nog eea kunnen afstemmen. Alles op tijd, geen problemen keet de bus. Kortom, precies wat je nodig hebt.

• Vestiging: Nijmegen
  • Ervaring met: Bestelbus

Ik had een schakel besteld maar kreeg een automaat zonder overleg daar was ik niet blij mee .

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Harderwijk

Top fijne service

Zeer fijn en prettig bedrijf. Nette huurauto en vriendelijke medewerkers. Wanneer ik weer een bakwagentje met laadklep nodig heb, ga ik zeker terug!

• Vestiging: Harderwijk

Prima bus met trekhaak

Had op stel en sprong een transport “busje” nodig ivm trekken van een zeer flinke aanhanger. Was blij verrast met de Renault Trafic met weinig kilometers! Kon t busje laat in de avond inleveren, en de sleutels in een speciale brievenbus gooien, erg handig.

• Vestiging: Oosterhout
  • Ervaring met: Bestelbus

Handige auto voor een verhuizing of veel spullen te vervoeren

Eenvoudig reserveren via de site. Goede instructie bij het ophalen. Fijne auto met veel laadruimte. Na aftanken om de hoek, kan je de sleutel ook in de brievenbus achterlaten

• Vestiging: Capelle a/d IJssel

Top geregeld, super auto

Ik heb een hybride mazda 2 gehuurd voor een weekend omdat mijn auto nog niet was gemaakt. Snel, makkelijk en goed geregeld en wat een fijne wagen om in te rijden.

• Vestiging: Mijdrecht
  • Ervaring met: Personenauto

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.