Zeer vriendelijk geholpen, super fijne en mooie auto mee gekregen. Auto was heel schoon. In een word geweldig!

• Vestiging: Cuijk
  • Ervaring met: Personenauto

Nette bestelbus & goede snelle service.

Voldeed volledig aan de verwachting. Bus in zeer goede staat en schoon. Vlotte afhandeling bij de balie.

• Vestiging: Beesd
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede service die je van een verhuurbedrijf mag verwachten

Goede bestelbus, die doet waar ie voor is gehuurd. Genoeg ruimte en van binnen netjes

• Vestiging: Etten-Leur
  • Ervaring met: Bestelbus

super service en goede scherpe prijs

Autohopper Nijmegen beveel ik zeker aan. Hadden voor langere periode auto nodig. Goed geholpen en goede uitleg gehad. Waren snel op weg voor een scherpe prijs!

• Vestiging: Nijmegen

Prima bedrijf

Goede verhuisbus. En prima communicatie met het bedrijf

Snel en vriendelijk

Snel geregeld en vriendelijke medewerkers. De ophaaltijd volgens de site klopte niet met de openingstijd van het bedrijf, maar medewerker werd gebeld en kwam super snel naar de locatie en alles werd netjes geregeld!

Op en top service!

• Vestiging: Drachten
  • Ervaring met: Anders

goede service

Goede service en geweldige auto .

• Vestiging: De Bilt
  • Ervaring met: Personenauto

Mijn ervaring met Autohopper is zeer goed

Ik heb een Renault Traffic gehuurd, inhoud 6 m3, voor het vervoeren van een graniet tafelblad met een afmeting van 2 m x 1 m, dit ging heel goed, Autohopper had alle benodigde ook in de bus gedaan, zoals transportdekens, en bindingbanden. Ik ben zeer tevreden met de service verleend door Autohopper en de bus rijdt ook prima, het zijn trouwens allemaal nieuwe auto's, en de betaalde prijs voor huren van de bus is ook een aanrander. Dus heb je een auto, of voor jouw klus een bus of een kleine dichte vrachtauto nodig, Autohopper heeft het. Ik ben zeer content. H. Vieira Rijo, uit Hoofddorp

• Vestiging: Voorhout

Uitstekende service

Snel geregeld, goede service en na inleveren auto stond ik zo weer buiten.

• Vestiging: Vlaardingen
  • Ervaring met: Bestelbus

prima geregeld en top bus!

ik heb het huren van een bus via autohopper als zeer positief ervaren, alles goed geregeld en hele prettige bus om mee te rijden!!

• Vestiging: Huizen
  • Ervaring met: Bestelbus

Opnieuw een fijne ervaring!

Afgelopen weekeinde voor de tweede maal dit jaar een bakwagen gehuurd bij Autohopper Oosterhout. Kan niet anders dan stellen dat wederom het gehele huurproces (online reserveren, huurbevestiging, ophalen wagen, staat van voertuig, meegeleverde verhuispakket, retourneren wagen, financiële afwikkeling, et cetera) vlekkeloos is verlopen. Dus, opnieuw een fijne ervaring!

• Vestiging: Oosterhout

Uitstekende en snelle service

Alles tot in de puntjes geregeld

• Vestiging: Drachten
  • Ervaring met: Personenauto

Goed aanbod en zeer goede service

Bakwagen was nog niet terug. Moesten daarom even wachten maar werd opgelost door een extra korting. Zeer netjes!!! Ook was auto netjes schoon en voorzien van verhuiskit. Zeker een aanrader om hier een voertuig te huren!

• Vestiging: Roosendaal
  • Ervaring met: Bestelbus

Gewoon goed. Mooie nieuwe verhuis wagen. Snel afgehandeld . Duidelijk en erg vriendelijk.

Heel erg goed. Kom zeker terug.

Fijne bestelbus

Snelle afhandeling van de huur. Alleen jammer dat de vorige huurder de bus niet met een volle tank had ingeleverd.

• Ervaring met: Bestelbus

Fantastisch materiaal met prima tarieven!

Duidelijke website voor het kiezen van de juiste auto, prima communicatie via mail. Prettige ontvangst en vlotte afhandeling van de administratie bij ophalen van de auto. Prima materiaal en uitgebreid verhuispakket met dekens, hondjes en spanbanden. Bijna nieuwe bestelbus, echt niks op aan te merken. Vestiging belde een dag eerder om door te geven dat de bus al voor.ons klaarstond en al opgehaald kon worden. Dat leverde extra tijd op om aan de verhuizing te besteden. Fijne extra service. Wij zijn zeer tevreden, nog niet in deze mate meegemaakt bij andere verhuurders. De tarieven zijn daarnaast ook nog eens scherp. Prijs/kwaliteit verhouding is voor ons optimaal! Volgende keer zonder twijfel weer naar Autohopper!

• Vestiging: Tilburg
  • Ervaring met: Bestelbus

Auto stond klaar, met 5 minuten reed ik weg.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Vestiging: Oosterwolde
  • Ervaring met: Bestelbus

Goeie bus en aardige mensen.

Super goede service, op maandag een bus aangevraagd voor dinsdag. Dezelfde dag nog gebeld dat de 3m3 bus niet beschikbaar was, maar wel de 6m3. Deze bus voor hetzelfde bedrag kunnen mee nemen. Dit was de eerst keer dat ik in een bus reed en de bus reed beter dan de personenauto waar ik normaal in rij. Allemaal top dus!:)

• Vestiging: Hilversum

Prima geregeld.

Prima contact met verhuurder. Alles goed geregeld.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Breda

Prima snelle service

Nette uitstraling nieiwe auto aardig geholpen

• Vestiging: Venray

Snelle service, goede aanhanger

Afgezien van een trage printer was de service OK en kon ik er snel met de aanhanger vandoor. Terugbrengen ging nog veel sneller. In tegenstelling tot bij de bekende concurrenten worden de gegevens geprint wat veel tijd scheelt, zeker als je voor een 2e keer komt. Aanhanger van prima kwaliteit, elektriciteitskabel zit er al aan vast en er zit een handig trekhaakslot op dat ook aangekoppeld te gebruiken is.

• Vestiging: Baarn
  • Ervaring met: Aanhangwagen

uitstekend

Meestal als je ergens wat komt lenen is het allemaal heel zakelijk, hier niet heel relaxed, en aardig je voelt je gelijk op je gemak je denk hier kom ik weer terug. De verhuis auto was ook top, beter kan gewoon niet. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

• Ervaring met: Bestelbus

Behulpzame medewerker,deze heeft ook nog contact gehad met een ander filiaal om aan mijn te kunnen doen. M.vr.gr.Justin

• Ervaring met: N.v.t.

Erg vriendelijk en klantgericht

Op de start dag van de huur was mijn gereserveerde bus niet aanwezig omdat de vorige klant besloten had deze te laat in te leveren. Er werd meteen geschakeld en binnen een uur was het opgelost. Vervolgens werd ik ook nog gecompenseerd met een korting op de prijs.

• Vestiging: Tilburg