Duidelijke informatie, top auto en snelle service

Zoals hierboven. Geen kleine letters, vriendelijk personeel en een fijne leen auto.

• Vestiging: De Bilt
  • Ervaring met: Bestelbus

Zeer aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar

Wij hadden een 6 persoonsbus nodig voor een weekendje weg en en na wat zoeken en wat contacten ben ik bij autohopper terecht gekomen. Van begin tot eind was het email contact uitstekend. Wij gaan zeker nog een keer bij hun huren.

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker
  • Ervaring met: Anders

Plezierig geholpen

Gevraagde hopper niet voorhanden. Opgelost met een ruimere hopper voor dezelfde prijs.

• Vestiging: Puttershoek

Snel en top geregeld

Vriendelijk ontvangen, recht toe recht aan! Snel geregeld, snel onderweg! Bij het terugbrengen van de auto ook goed en snel geholpen! Als ik weer ga huren, dan zeker bij autohopper!

• Vestiging: Vlaardingen
  • Ervaring met: Personenauto

Prima bedrijf, prima auto!

Was eerste ervaring met dit bedrijf en is zeer goed bevallen. Beveel dit bedrijf zeker aan.

• Vestiging: Zutphen

Tip service

Gisteren gebeld..voor een auto voor vandaag . De bus die we eigenlijk wilde was reeds verhuurd . Oplossing kwam direct van julie kant . Kreeg een grotere bus voor de prijs van de kleinere . Dat noem ik nou service ...helemaal top

• Vestiging: Beesd

Flexibel, goede communicatie

Het huren van een busje ging erg gemakkelijk via Autohopper. De website is overzichtelijk. Toen ik vragen had, werd ik telefonisch goed geholpen. Daarnaast wilde ik tussentijds wisselen van model auto en ook dit was geen probleem. Ik vond de medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

• Vestiging: Zaltbommel

Snel en fijn

Ik bel om 8 uur 's ochtends en ik heb de auto opgehaald om half 10. Alles goed geregeld en stond helemaal klaar voor me.

• Vestiging: Heemstede
  • Ervaring met: Bestelbus

Erg prettige ervaring, alles was snel geregeld en alles is duidelijkmuitgelegd.

• Vestiging: Bergschenhoek
  • Ervaring met: Bestelbus

Gemakkelijk en vlot de beschikking over een transport bus

Vriendelijk geholpen met het maken van de juiste keuze voor een transport bus. Fijn dat het inclusief verhuis attributen kon, dat is een handige service. Dan hoef je dat niet nog zelf te gaan regelen.

• Vestiging: Wageningen

in een woord geweldig

prima service, goed voertuig, zeer klantvriendelijk en transparant

• Vestiging: Hoofddorp
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk geregeld en goede service

Goed geholpen en goede bus. Goede service bij afhandelen van niet afgetankte bus.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: De Bilt

Alles gaat gladjes

Elke keer is het zelfde. Het gaat supergoed. Binnen 10 min is het geregeld

• Vestiging: Lochem

Snel en gemakkelijk geregeld

Dichtbij huis, een duidelijke en snelle manier van reserveren en een heel prettige ervaring met medewerkers bij reserveren, ophalen en terugbrengen. Kortom: top en absoluut voor herhaling vatbaar!

• Vestiging: Bunnik

Super.

Alles is goed geregeld en prima voor elkaar.

• Vestiging: Oosterhout
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede service en kwaliteit van het gehuurde voertuig

Mooi voertuig en goed geholpen bij het huren. Handig als je alle verhuis benodigdheden er bij kunt huren. Zeker een aanrader voor iedereen. In één woord geweldig.

• Vestiging: Middelharnis

Super service

Vriendelijk personeel. Veel geduld en humor aan telefoon tijdens (oriënteert) gesprek. Busje kon in optie gezet worden, omdat we niet helemaal zeker waren voor welke dag we de bus nodig hadden. Uiteindelijk toch nog een dag eerder gehuurd Ook de medewerker aan de receptie nam.rustig de tijd voor ons(volgens mij dezelfde als aan de telefoon)

• Vestiging: Harderwijk

Altijd vriendelijk

Altijd vriendelijk personeel

• Vestiging: Waddinxveen
  • Ervaring met: Bestelbus

Prima verhuisauto in goede staat, maar de ervaring is matig door onterecht verrekenen schade

De verhuisauto die we gehuurd hebben en dienstverlening is prima. We zijn netjes geholpen en de verhuisauto zag er netjes uit met de beloofde accessoires voor de verhuizing. Er zaten wel de nodige schades op de auto die ook netjes op papier stonden. Echter, na inleveren wordt er gezegd dat de achterlamp tijdens de huurperiode verbogen is. Net daaronder zat een bekende schade en bij de uitgifte heb ik er daardoor niet op gelet of de achterlamp ook al scheef zat. Er wordt bij hoog en bij laag beweerd dat de scheve achterlamp een nieuwe schade is. Ik kan me dat niet voorstellen omdat ik erg netjes ben geweest op de auto en het ook een zeer vreemde schade is die je ongemerkt opdoet. Hierdoor is de afdronk matig. Deze schade kostte me namelijk 90 euro van mijn eigen risico. Jammer, dit is een reden zijn om volgende keer ergens anders een auto te huren. En ik raad iedereen aan, maak foto's bij de uitgifte. Dit soort discussies zijn zeer vervelend.

• Vestiging: Cuijk

Vertrouwd gevoel!

Netjes en vriendelijk geholpen. Goede auto's in perfecte staat.

• Vestiging: Vlaardingen

Goed, zonder gedoe

Voor het eerst via autohopper een auto gehuurd, alles ging soepel, zonder gedoe en het was nog goedkoop ook

• Vestiging: Dordrecht

Super!

Ik heb s morgen gebeld en had binnen een paar uur een auto. Nette auto en fijne service in Winschoten.

• Vestiging: Winschoten
  • Ervaring met: Personenauto

Vlotte en goede service, bijna nieuwe bestelbus, alles perfect

Voor een verhuizing 1 dag een kleine bestelbus gehuurd, de kleine bus was niet beschikbaar, zonder meerprijs 1 model groter mogen meenemen (11m3). Hele fijne bus in bijna nieuwstaat met enorm veel ruimte. Ideaal voor een verhuizing in slecht weer, alles in 1x droog over. Huurprijs is concurrerend, verhuur locatie voor mij " om de hoek", prettige communicatie en service. Kortom, heel tevreden en aanrader.

• Vestiging: Zaltbommel

Geweldige ervaring

Ik huurde een busje in verband met onze verhuizing naar Dordrecht, eerder getracht een zelfde busje bij de vestiging in Dordrecht te huren maar die was 2 maanden ervoor al bezet. Vriendelijke ontvangst en duidelijke formaliteiten. Busje voldeed aan al onze wensen en was behoorlijk ruim.

• Vestiging: Hellevoetsluis

Vlot & behulpzaam

Heel fijn wanneer mensen in een bedrijf ‘snel kunnen schakelen’ dat heeft autokoper bij van der Horst geweldig gedaan.

• Vestiging: Leeuwarden