• Vestiging: Krimpen aan den IJssel

Top service

De service van Autohopper Amersfoort was van zeer hoge kwaliteit. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De prijs kwaliteit verhouding is goed!

• Vestiging: Amersfoort
  • Ervaring met: Personenauto

Duidelijk kosten overzicht vooraf, heldere communicatie, top kwaliteit bussen.

Zeer goede ervaring met autohopper Drachten. Na het aanvragen via de site, keurig gebelt, alles klip en klaar geregeld, borg snel terug, keurige bus. Zeer tevreden.

• Vestiging: Drachten

Super geholpen

Nu ook bij ons in het dorp. Erg vriendelijke medewerker, legde alles uit. Teruggaaf deel van de borg binnen 10 minuten na inlevering auto teruggestort op mijn rekening. Veel plezier gehad van de klepauto.

• Vestiging: Beilen

Super top geregeld

Super goed alles uitgelegd besproken en heel meedenkend met hoe het voor jou het beste uitkomt

• Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Personenauto

Goede auto en makkelijk toegankelijke service van Vakgarage de Boer.

• Vestiging: Franeker

Super!!

Alles supergoed geregeld! In de eerste plaats de on-line reservering gewoon helder en duidelijk! Bij aankomst snel en direct geholpen na het administratieve gedeelte stond de bus al klaar en konden we direkt weg rijden. Bij het terug brengen van de bus idem dus een dikke 10!

• Vestiging: Emmen
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede prijs voor geboden auto

Helaas was het terugbrengen door de vorige huurder en het ophalen van mij door de huurauto op hetzelfde tijdstip. Daardoor was de auto niet schoongemaakt (en daarvoor zo te zien ook niet). Dit heb ik zelf bij aanvang gedaan, want dit was zo te zien van binnen al een tijdje geleden. Helaas was er in de auto veel gerookt, ondanks de niet-roken sticker. Door de verhuurder was alles voor de rest netjes verzorgd, contract, afspraken, etc. allemaal in orde!

• Vestiging: Zevenbergen

Super geregeld!

Ik kreeg een nette bakwagen mee die ook nog eens erg lekker reed. Volgende keer als ik weer een auto/bus/bakwagen nodig heb zal ik die zeker weer via autohopper regelen!

• Vestiging: Leeuwarden

Uitstekende service!

Hele prettige service, alles snel geregeld. Hele nette bakwagen.

• Vestiging: Den Bosch
  • Ervaring met: Anders

Een supersnelle en gemakkelijke service

Een kort belletje en meteen geholpen voor reservering zonder allerlei poespas. Simpel naam, mailadres en mobielnr en top geregeld. Kunnen anderen wat van leren!!

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Bestelbus

Prima service en fijne bus

Na wat onduidelijkheid van beide kanten heb ik de boxer gekregen. Prima geregeld en ik het was een prima bus! Alle meubels meegekregen. Team Brummen bedankt!

• Vestiging: Brummen
  • Ervaring met: Bestelbus

Vriendelijk en snel geholpen en zonder verrassingen.

Een fijne auto in gebruik. Een Vlotte afwikkeling bij ophalen en terugbrengen.

• Vestiging: Hillegom

Goeie ervaring bij Autohopper

We werden vriendelijk en snel geholpen. De bus was schoon en prettig om in te rijden. Al met al maakte het onze verhuizing een stuk makkelijker!

• Vestiging: Breda

Eenvoudig gehuurd

Er makkelijk om even snel een vrachtwagen te huren voor het overhuizen van spullen. Ik werd erg vriendelijk geholpen en overdracht ging heel soepel.

• Vestiging: Winterswijk

No nonsense

Online reserveren, bus ophalen, wegrijden, verhuizen, bus terugbrengen, ondanks gesloten sleutel veilig deponeren, volgende dag betaling afronden, vriendelijke service.

• Vestiging: Huizen
  • Ervaring met: Bestelbus

Af en toe onverwacht een extra auto nodig. Een belletje en alles wordt geregeld. Soms zelfs binnen een paar uurtjes. Auto’s zijn altijd netjes en schoon.

• Vestiging: 's-Heerenberg

Helemaal top!

We zijn netjes geholpen. Ik werd gebeld dat we de wagen eerder op konden halen. De afhandeling aan het einde van de dag ging snel en borg werd direct teruggepind. Alles top geregeld. Zeker een aanrader!

• Vestiging: Alblasserdam
  • Ervaring met: Bestelbus

Transparant en uitstekende service!

Op aanraden terecht gekomen bij Autohopper voor het huren van een auto. Supersnel en eenvoudig geregeld. De auto stond klaar en mijn vakantie kon beginnen. Heel fijne ervaring en de volgende keer rij ik weer in een auto van Autohopper:-;

• Vestiging: Hoofddorp

Goede service, concurrerende prijs

Eerste keer gehuurd bij Autohopper en dat was een prima ervaring! Auto kon ik direct uit de wasstraat meenemen. Onze verhuizing liep uit dus gevraagd of we een dag konden verlengen. Auto was nog beschikbaar dus dat was snel geregeld zonder dat ik daarvoor langs hoefde komen. Kortom goede service en dat tegen een concurrerende prijs. We moeten volgend jaar nog een keer verhuizen dus dat zou zomaar weer een autohopper verhuiswagen kunnen worden.

• Vestiging: Hillegom
  • Ervaring met: Bestelbus

Is een vriendelijke man en recht door zee. Denkt mee in oplossingen waardoor mijn verhuizing vlot is verlopen. De bus was ook erg fijn en zonder problemen heen en weer naar Duitsland. Is zeker een aanrader voor mensen die een bus willen gaan huren. Gr Peter

• Vestiging: Capelle a/d IJssel

Dik voor mekaar

Mooie goede bus met prima rijeigenschappen tegen een redelijke prijs.

• Vestiging: Odoorn

Goed geregeld

Zaterdag ochtend om 8.00 uur speciaal Naar vestiging gekomen terwijl ze eigenlijk niet open waren. Top service!

• Vestiging: Boxtel
  • Ervaring met: Bestelbus

Nette bus en fijne service

Vanwege een verhuizing waren wij op zoek naar een ruime en betaalbare bus met laadlift. Na wat online zoekwerk kwamen wij uit bij de bakwagen van Autohopper. Zowel telefonisch als bij het ophalen van de bus zijn wij erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Wij huurden de bus blijkbaar buiten de gebruikelijke openingstijden, maar hier werd een prettige oplossing voor geboden. Een steekwagentje kon gemakkelijk later nog toegevoegd worden aan de reservering. De borg hebben wij netjes weer terug ontvangen op de rekening. Wat ons betreft zeker een aanrader!

• Vestiging: Apeldoorn West
  • Ervaring met: Bestelbus

Top service en goede auto's

Ik had een auto elders gehuurd en dat ging fout bij het ophalen. Ik moest die dag verhuizen met ca. 500 km voor de boeg. Meteen gegoogled en vond verhuurder in de buurt, bij garage Olie en Zo Den Bosch . Ik kreeg een vrij nieuwe bakwagen met laadklep mee. Was wel later op weg en heb de wagen in de nacht weer teruggebracht, met sleutel in de sleutelkluis was het vertrouwd. En bij de afrekening later de volgende dag, bleken de kosten mee te vallen. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt en bandenwissel voor mijn auto. De volgende keer kies ik meteen voor deze betrouwbare verhuurder.

• Vestiging: Den Bosch