Super klantgericht

Ik wilde bus met laadklep graag vroeg hebben dus gevraagd of ik dag van te voren kon halen. Ik dacht zelf dat Autohopper wel tot 18 uur open was maar had ik niet gecheckt, dus toen ik om 17 uur gebeld werd dat bus er stond te wachten gelijk in de auto gesprongen om te halen. Medewerkers waren keurig kwartiertje blijven wachten en namen ook toen nog de tijd. Nette bus, prima uitleg, alles gewoon super geregeld. Volgende keer weer want prijs was ook nog gewoon prima !

• Vestiging: Apeldoorn Noord
  • Ervaring met: Bestelbus

Verhuiswagen gehuurd bij AutoHopper Tilburg Hele fijne service! Alles werd duidelijk uitgelegd. Ook erg fijn dat je na 18:00 uur de sleutel in de kluis kan achterlaten en zo dus niet stipt op dat tijdstip terug hoeft te zijn!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Vestiging: Tilburg
  • Ervaring met: N.v.t.

Goed en vlot geregeld

Service van het bedrijf is uitstekend. Alles netjes op tijd gereed

• Vestiging: Middelharnis

Prima auto

Fijne wagen. Ook de laadklep is fijn.

• Vestiging: Huizen
  • Ervaring met: N.v.t.

Super autootje

Nette garages en vriendelijke bediening. Ook een top auto. wel 2 kleine krasjes toen ik m ophaalde...maar werd meteen opgetekend op het papier en met terugbrengen was er geen twijfel en het volledige borg terug gestort. Had ik m gewoon in Brummen ook op kunnen halen ipv Loenen, was het 5 sterren geweest.

• Vestiging: Brummen

Zeer efficiënt!!

Duidelijke informatie voorafgaand. Klantvriendelijk. Makkelijk op te halen en terug te brengen!

• Vestiging: Nijmegen

Zeker aantebevelen

Goede service vrolijke medewerkers auto was niet optijd terug die ik had gehuurd kreeg gelijk een andere auto echt top service

• Vestiging: Utrecht Centrum
  • Ervaring met: Personenauto

Ik heb niks dan goede ervaring mwt autohopper. Komen de afspraken goed na en de wagens zijn goed onderhouden. En er zijn auto's in verschillende categorieën beschikbaar. Gewoon doen!

• Vestiging: Zaltbommel

Vriendelijke en betrouwbare verhuurservice

Wij hadden een bus met laadklep gehuurd voor het verhuizen. Het contact van te voren ging soepel en duidelijk en het ophalen en terugbrengen verliep ook heel soepel. De bus reed goed. We waren erg tevreden.

• Vestiging: Rotterdam

Goed geregeld

Komen prima hun afspraken na en is allemaal goed geregeld

• Vestiging: Hilversum
  • Ervaring met: Bestelbus

Snelle verhuur en goede service

Op het laatste moment een verhuisbus met laadklep gehuurd en deze stond op de afgesproken dag op stipt de afgesproken tijd klaar. De verhuisbus zag er netjes uit en al stonden er al bijna 50 km op de teller heb alleen de diesel voor mijn gebruikte km hoeven betalen. Ben op een hele fijne en duidelijke manier geholpen en deze ervaring heeft mijn verhuisdag een stuk minder stressvol gemaakt. Dank je wel Nout autohopper :)

• Vestiging: Gorinchem
  • Ervaring met: Anders

Uitstekende service, denken met je mee!

Had last minute een ruime station gereserveerd. Was niet beschikbaar, maar kreeg een beter alternatief aangeboden. Direct, snel geholpen. Aanradar! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Vestiging: Woerden

uitstekend

netjes behandeld en vakkundig personeel

• Vestiging: Ridderkerk
  • Ervaring met: Bestelbus

Het is allemaal heel soepel verlopen

Van reserveren naar ophalen tot afleveren, ging super! Ook extra materialen meegekregen die hebben geholpen met de verhuizing, echt top!

• Vestiging: Arnhem
  • Ervaring met: Anders

Goede ervaring met bushuur!

De huur van een Renault Trafic personenbus ging uitstekend. Mooie bus, goede, vriendelijke en snelle dienstverlening, prima verzorgd, bij terugbrengen van de bus na werktijd kon de sleutel in de sleutelkluis, alles sprak voor zich. De borg was ook snel teruggestort.

• Vestiging: Honselersdijk
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk, fijn en zeer flexibel

Dank heren voor de efficiënte en mooie ervaring. Zeker het meedenken en de flexibiliteit!

• Vestiging: Utrecht

Super auto, super service

Ik heb afgelopen weekend de Toyota Corolla gehuurd bij autohopper in Zutphen. Vriendelijke mensen, snel geregeld en je krijgt waar je voor betaald. Een hele fijne auto waarbij alles in orde is en nog hardstikke nieuw ook. Ik ga hier vaker huren! Extra dank naar de vriendelijke meneer die me donderdag heeft geholpen bij de receptie!

• Vestiging: Zutphen
  • Ervaring met: Personenauto

Wat een topper de auto van autohopper!

Fijne auto met van alle gemakken voorzien

• Vestiging: Apeldoorn Noord
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede service, denkt goed met je mee

Ik wilde vrij last minute een busje huren en het bedrijf heeft mee daar enorm goed bij geholpen. Het was bij hun geen probleem! Echt een aanrader, goed geregeld en ruim assortiment qua busjes. Ga ik nog eens verhuizen, dan weet ik wel waar ik moet zijn voor een busje.

• Vestiging: Voorhout

Helemaal top geregeld

Iets voor 8 uur kwam ik een bus met laadklep ophalen meneer van de autohopper was al aanwezig en mocht gelijk naar binnen om alles te regelen en was om 8 uur gelijk op weg voor mijn verhuizing alles snel en goed geregeld. Heel aardig personeel top!!

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Geen autohopper maar autotopper!

Goede service, veilige en fijne bus! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles snel en zonder addertjes geregeld. 3e keer dat ik daar een bus huur en zeker ten alle tijden een bus zal huren! Echte aanrader!

• Vestiging: Huizen

Fijne huurauto, vriendelijke service

Ik had op kort termijn een auto nodig. Ik vond een mooie aanbieding op autohopper. Gereserveerd was een auto met stickers. Ik kreeg uiteindelijk een auto zonder stickers mee. Reserveren ging snel, afhalen ging snel, retourneren ging snel en de borg werd ook met een paar uur retour gestort.

• Vestiging: Zevenaar

Heel vriendelijk en meedenkend

Ik had een busje met laadklep gehuurd. Ze zijn ontzettend klant vriendelijk en meedenkend. Ze zijn zeker aan te bevelen. Als ik nog een keer een busje met laadklep nodig heb rond om Eindhoven dan kom ik zeker terug.

• Vestiging: Eindhoven

Vriendelijk personeel & verzorgde bus

Voorafgaand het huren aan de telefoon vriendelijk geholpen met de juiste bus kiezen en een aantal andere vragen. Bij het ophalen van de bus opnieuw vriendelijk geholpen en een mooi, opgeruimde bus ontvangen met een compleet verhuispakket dat erg nuttig was! Bij een volgende keer huren weet ik waar ik dit kan doen, klasse!

• Vestiging: Zoetermeer
  • Ervaring met: Bestelbus

gewoonweg optimale service en inspelen op de behoefte van de klant

Ik had een probleem dat mijn auto Total los is gereden en dat jullie na 1 telefoontje direct inspelen op het probleem van de klant . mijn fiets kan hier gestald worden zonder kosten en ik krijg per direct een auto naar wens . wat kan ik nog meer dan " goed geholpen "te worden . dank je

• Vestiging: Venray