Apeldoorn west is The Best

Niet dat we ooit bij een andere vestiging zijn geweest, dus dat is niet helemaal eerlijk. Maar beter dan bij Van As kan je het niet treffen! Wij hebben de afgelopen 8 maanden nu 25 keer een auto gehuurd en alles wel meegemaakt (ik ben een soort Donald Duck in die dingen, altijd pech): verkeerd bedrag gestort, internet kwam niet op, auto niet beschikbaar, kabel doorgeknaagd, bedenk het maar -en nooit was het een probleem, alles wordt direct, effectief en in een gezellige sfeer opgelost en afgehandeld. Zeer goede informatie, topbediening (er loopt altijd iemand met je mee naar de auto), vriendelijkheid, humor en vertrouwen kenmerken dit familiebedrijf.

• Ervaring met: Personenauto

Snel geregeld en prettige communicatie

Doordat er via de website meteen zichtbaar was of de gewenste bus beschikbaar was, was het snel te reserveren. Daarna via prettige mailwisselingen alles geregeld, zodat alles bij afhalen snel geregeld was. Mooie nette personenbus, geheel naar verwachting. Vriendelijk personeel en acceptabele prijs.

• Ervaring met: Personenauto

Super geregeld en fijne auto. Goede ervaring

Allemaal snel geregeld en zeker voor herhaling vatbaar. Fijne auto

• Ervaring met: Personenauto

Uitstekende dienstverlening. Gloednieuwe bakwagen om mijn zus mee naar Portugal te verhuizen. Met snelheidsregelaar en airconditioning. Start op tellerstand 000044 km. Weer ingeleverd op 50027 km. Zonder een enkel krasje. Geen rammeltjes of speling, noch rare bijgeluiden.Dat alles voor een acceptabele prijs! Dit was de tweede keer dat ik een verhuiswagen bij Van As Autohopper in Apeldoorn huurde. Een volgende keer: zelfde adres!!

• Ervaring met: Bestelbus

Meerdere auto's gehuurd en allen in uitstekende staat en goede service bij ophalen/inleveren

• Ervaring met: Bestelbus

Prima verhuursite: vriendelijk geholpen en flexibele opstelling

Goede ervaring: kan ik iedereen aanraden. Vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Eventueel een volgende opnieuw naar Van As. Goede en schone bus.

Zeer goede service

Regelmatig huur ik een auto bij autohopper. Ik wordt altijd correct en snel te woord gestaan. Zeer goede service. Vriendelijk personeel. De auto’s zien er keurig uit!

• Ervaring met: Personenauto

Een mooie en goede autoverhuurder

De huur van de auto is op uitstekende wijze verlopen. Bij ophalen en aflevering verliep alles vlot en correct. Zullen zeker nog een keer hier een auto huren

Keurig alles voor elkaar

Zeer tevreden. De ontzettend nette service die verleent is, de manier van de auto overhandigen, hoe je te woord gestaan wordt, alles helemaal dik in orde. Prijzen zijn ook zoals hier in de omgeving en de auto deed het uitmuntend. Dikke 10 en volgende keer zonder twijfel huur ik hier weer! ♡Tony♡

• Ervaring met: Bestelbus

Snelle afwikkeling, schone en goede auto, prima prijs.

• Ervaring met: Bestelbus

Niets veranderen, is prima!

Goede en vlotte behandeling van de klant, ook met humor, niet alleen van degene die je helpt, maar ook van anderen. Geen overbodige poespas, maar "short, sweet and to the point". Blijf zoals jullie zijn.

Prettig en snel geregeld

Via de website was het zo geregeld. Omdat ik wat laat was met plannen, werd er netjes even gebeld om af te stemmen wat er nog beschikbaar was. Goed en gezellig contact. En elke keer staat er een hele nette auto klaar om zo mee weg te rijden.

Prima aanhangwagen

Conform afspraak was alles geregeld.

• Ervaring met: Aanhangwagen

Perfect en betaalbaar

Perfect en betaalbaar

Uitmuntende totaalservice

I.v.m. schade aan gereserveerde bestelbus gratis upgrade naar een grote bestelbus. Nette schone bus, goede uitleg en aanbod of ik dekens en bevestigingsmateriaal nodig had. Snelle afhandeling bij retourneren!

Professioneel en hulpvaardig

Zeer goed geholpen zoaks altijd

• Ervaring met: Personenauto

Nette auto nette behandeling net bedrijf Netjes zo

• Ervaring met: Personenauto

Het was een spoedje en het werd perfect opgelost

Een emigratie naar Bonaire en vandaag zou om 8 uur de zeecontainer voor de deur staan. Helaas de trailer kon de straat niet inkomen en we moest snel een alternatieve locatie zoeken. Maar ja hoe vervoeren we alles daarheen? Gebeld met van As Autohopper in Apeldoorn. Hmmm lastig maar….. we gaan even iets regelen en binnen een kwartier hadden we beschikking over een bakwagen met laadklep!! Een keurige wagen, schoon en netjes ! volgetankt en functioneel. Autohopper Apeldoorn West (van As) bedankt voor deze topservice ! Voor ons een zorg minder !!

Snel en simpel

Ik kende autohopper van As al via mijn netwerk en de service was perfect!

• Ervaring met: Bestelbus

Zeer positief , snelle en vlotte afhandeling van zowel afhalen alsmed terugbrengen van de aanhanger . Prettig contact met de verhuurder

• Ervaring met: Aanhangwagen

uitstekende service voor een net bedrag

Ik had een personenbus gereserveerd bij deze vestiging voor 2 dagen. Ik werd kort na mijn reservering gebeld met de mededeling dat ik ook gebruik kon maken van de 'early pick up' mogelijkheid zodat ik de bus alleen hoefde te huren voor de dag van gebruik. Dit heeft ons veel geld gescheeld. Opmerkelijk dat een verhuurder dit doet (ik had dezelfde fout gemaakt bij een andere verhuurder die me niet deze correctie aanboden). Verder werd ik op locatie vriendelijk te woord gestaan bij zowel ophalen als inleveren. Wij gaan zeker via dit bedrijf weer een bus huren voor ons volgende uitje!

Goede communicatie

Telefonisch goed contact gehad. De bestelbus was netjes vanbinnen. Zeer vriendelijk personeel.

No nonsens behandeling

Auto stond op tijd klaar Keurig alles uitgelegd en snel Geholpen Zou hier weer een auto huren

Altijd een topper met Autohopper Van AS

Van As Autohopper is een topper op gebied van huur! Goede en duidelijke instructie en service. Beter kan gewoon niet!

Prima auto

Goed bereikbaar, aardige medewerkers. Prima auto gehuurd. Zou zeker nog eens terugkomen.

Postbus 771

3900 AT Veenendaal