Niets veranderen, is prima!

Goede en vlotte behandeling van de klant, ook met humor, niet alleen van degene die je helpt, maar ook van anderen. Geen overbodige poespas, maar "short, sweet and to the point". Blijf zoals jullie zijn.

Prettig en snel geregeld

Via de website was het zo geregeld. Omdat ik wat laat was met plannen, werd er netjes even gebeld om af te stemmen wat er nog beschikbaar was. Goed en gezellig contact. En elke keer staat er een hele nette auto klaar om zo mee weg te rijden.

Prima aanhangwagen

Conform afspraak was alles geregeld.

• Ervaring met: Aanhangwagen

Perfect en betaalbaar

Perfect en betaalbaar

Uitmuntende totaalservice

I.v.m. schade aan gereserveerde bestelbus gratis upgrade naar een grote bestelbus. Nette schone bus, goede uitleg en aanbod of ik dekens en bevestigingsmateriaal nodig had. Snelle afhandeling bij retourneren!

Professioneel en hulpvaardig

Zeer goed geholpen zoaks altijd

• Ervaring met: Personenauto

Nette auto nette behandeling net bedrijf Netjes zo

• Ervaring met: Personenauto

Het was een spoedje en het werd perfect opgelost

Een emigratie naar Bonaire en vandaag zou om 8 uur de zeecontainer voor de deur staan. Helaas de trailer kon de straat niet inkomen en we moest snel een alternatieve locatie zoeken. Maar ja hoe vervoeren we alles daarheen? Gebeld met van As Autohopper in Apeldoorn. Hmmm lastig maar….. we gaan even iets regelen en binnen een kwartier hadden we beschikking over een bakwagen met laadklep!! Een keurige wagen, schoon en netjes ! volgetankt en functioneel. Autohopper Apeldoorn West (van As) bedankt voor deze topservice ! Voor ons een zorg minder !!

Snel en simpel

Ik kende autohopper van As al via mijn netwerk en de service was perfect!

• Ervaring met: Bestelbus

Zeer positief , snelle en vlotte afhandeling van zowel afhalen alsmed terugbrengen van de aanhanger . Prettig contact met de verhuurder

• Ervaring met: Aanhangwagen

uitstekende service voor een net bedrag

Ik had een personenbus gereserveerd bij deze vestiging voor 2 dagen. Ik werd kort na mijn reservering gebeld met de mededeling dat ik ook gebruik kon maken van de 'early pick up' mogelijkheid zodat ik de bus alleen hoefde te huren voor de dag van gebruik. Dit heeft ons veel geld gescheeld. Opmerkelijk dat een verhuurder dit doet (ik had dezelfde fout gemaakt bij een andere verhuurder die me niet deze correctie aanboden). Verder werd ik op locatie vriendelijk te woord gestaan bij zowel ophalen als inleveren. Wij gaan zeker via dit bedrijf weer een bus huren voor ons volgende uitje!

Goede communicatie

Telefonisch goed contact gehad. De bestelbus was netjes vanbinnen. Zeer vriendelijk personeel.

No nonsens behandeling

Auto stond op tijd klaar Keurig alles uitgelegd en snel Geholpen Zou hier weer een auto huren

Altijd een topper met Autohopper Van AS

Van As Autohopper is een topper op gebied van huur! Goede en duidelijke instructie en service. Beter kan gewoon niet!

Prima auto

Goed bereikbaar, aardige medewerkers. Prima auto gehuurd. Zou zeker nog eens terugkomen.

Pico bello

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenken met de klant. Kan dit bedrijf aanraden!

Goede bakwagen

Ik huurde een bakwagen om een houten schuur op te halen. De ruimte van de bus is erg groot en ik was blij dat ik deze bakwagen had gehuurd. Veel groter en praktischer dan een aanhanger. De Ford rijdt en veert prettig. Ik zou een volgende keer weer een bakwagen huren

• Ervaring met: Bestelbus

Prima service tegen acceptabele tarieven

Vriendelijke bejegening, gunstige prijzen, prima service

meedenken in transport oplossingen

Een kleine bestelbus voor een zaterdag had ik nodig. Alleen een grote bus was beschikbaar, maar die kreeg ik tegen het tarief van de bestelbus mee. Vervolgens waren ze zaterdag geopende van 10.00u tot 14.00u. Te laat open en te vroeg dicht, maar dat was geen probleem. vrijdagavond ophalen en maandagochtend terugbrengen kan gewoon, tegen dezelfde kosten. Super geregeld. Mijn voordeel was dat ik de bakwagen pas zondag heb leeggehaald, een dagje extra om de verhuizing in alle rust te kunnen doen. Overigens top dat een hondje, dekens en spanbanden gewoon standaard in de bakwagen lagen.

• Ervaring met: Bestelbus

Leuk weekend gehad met de auto

Goeie auto, goeie service, aardige mensen en ik wil wel vaker een auto hier huren

Heel goed.

Busje dat ik wilde was niet beschikbaar. Wel een groter model. Dat wilde ik echter niet en men heft een busje vanuit een ander filiaal laten komen. Helaas had ik de domme pech om scha de te rijden, Men heeft dat keurig samen met mij afgewikkeld. Prima service!

• Ervaring met: Bestelbus

Prima wagen, alles netjes geregeld

Heb een bakwagen gehuurd. Deze was in prima conditie, zuinig in verbruik, netjes van binnen. Uitleen en intake allemaal prima geregeld.

• Ervaring met: Anders

Gewoon goed

Kia Picanto gehuurd voor 1 dag. Via de site gereserveerd 1 dag van te voren. Auto stond netjes klaar, mooie auto van 4 maanden oud. Even alles regelen, betalen, rondje rond de auto en weg rijden. Zelfde bij inleveren maar dan omgekeerd, rondje rond de auto en borg weer terug gepind. Helemaal prima voor dat geld

• Ervaring met: Personenauto

Probleemloos gebruik van een huurauto

Na een kleine valse start (internetreservering liep vast; oorzaak onbekend) een goede reservering gehad. Vriendelijk personeel, duidelijk uitleg. de auto stond klaar, volgende dag weer teruggebracht. Geen gedoe en voorschot direct terug. Ik kom zeker terug.

Alsof ik thuis kom!

Ken je dat gevoel dat je ergens voor het eerst komt, en je meteen het gevoel hebt dat je thuis komt?! DAT was precies wat we gisteren en vanmorgen mochten ervaren toen we bij Johan en Cor (Autobedrijf van As | Autohopper van As. Hattemse Beek 61. 7335 PB Apeldoorn) waren. HEERLIJK! Oh ja. De drie bakwagens waren ook PERFECT...

• Ervaring met: Anders