Gemakkelijk, vriendelijk en professioneel!

Een goed autootje voor vijf dagen en niet te duur! Dat was het uitgangspunt en dit werd overtroffen toen we bij Autohopper in Deventer uitkwamen. Verreweg de beste prijs, een goede auto, goede service en al met al een heel plezierige ervaring.

• Vestiging: Deventer

Klant vriendelijk contact.

Persoonlijk en netjes geholpen.

• Vestiging: Waalwijk
  • Ervaring met: Bestelbus

Vriendelijk personeel en een prima bus!

Ondanks dat het buiten goot van de regen zaten wij warm en droog in een prima bus zodat het toch nog een gelukte verhuizing werd.

• Vestiging: Puttershoek
  • Ervaring met: Bestelbus

Telefonisch contact opgenomen en super goed ervaren

Ik heb eerst een dag van te voren gebeld en het was geen probleem om een bakwagen te huren. Dag daarna aan de bali heel netjes behandeld en alles comform afspraak afgehandeld. Bakwagen teruggebracht en financieel was een meevaller, had verwacht veel meer kwijt te zijn, maar viel erg mee. Ik weet waar ik voortaan ga huren en ik kan/zal een ieder aanrader om naar autohopper te gaan. Mijn ervaring kan niet meer kapot.

• Vestiging: Uden
  • Ervaring met: Anders

Zeer goed!

Vriendelijke mensen bij autohopper Hoofddorp! Alles is zo geregeld, ze lopen keurig mee naar de gehuurde bus, controle ronde op schade voordat je weg gaat. Ook bij het terug brengen verliep goed en snel. Netjes meteen de factuur op de email. Ik ben zeer tevreden! Patricia Jutten

• Vestiging: Hoofddorp
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk geregeld en goede vrachtwagen

Via de site heel gemakkelijk om een auto te reserveren. Wij hadden een kleine vrachtwagen nodig voor een verhuizing en de auto zag er keurig uit, voorzien van alle gemakken, ideale laadklep en reed als een zonnetje. Kortom een warme aanbeveling voor Autohopper en in het bijzonder garage Middelkoop

• Vestiging: Veenendaal
  • Ervaring met: Bestelbus

Keurig nette bus en goede service

Nette bus gehuurd. Heel vriendelijk en deskundig personeel. Alleen website is vaag......een reservering is een verzoek tot reservering en sommige bedrijven beschikken niet eens over bepaalde busjes of auto's. Ik had in Leeuwarden wat gereserveerd maar die hadden alles al verhuurd, zo ben ik in franeker terecht gekomen. Daar hebben ze enorm meegedacht en echt super geholpen. .Tip bel ff met de garage.

• Vestiging: Franeker

Top, goede service

Huren ging heel makkelijk, vriendelijk personeel en behulpzaam. Aanrader!

• Vestiging: Wageningen
  • Ervaring met: Bestelbus

Ik kreeg de auto met voldoende dekens en spanbanden mee. Door de verhuurder werd er gewezen op de schade. De barst in de voorruit was vergeten, maar melding de volgende ochtend werd het netjes opgelost.

• Vestiging: Rotterdam
  • Ervaring met: Bestelbus

Mooie schone bus. Aardig en flexibel bedrijf!

• Vestiging: Epe

Goede en duidelijke service

• Vestiging: Hillegom

Prima dienstverlening

Voor een snelle verhuizing bestelwagen gehuurd bij Autohopper. Makkelijk geregeld via internet, snelle reactie en bevestiging. Ophalen snel geregeld, net als inleveren. Bestelwagen was redelijk nieuw, goed onderhouden en reed prima!

• Vestiging: Zwolle
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede bus en alles duidelijk en snel geregeld

• Vestiging: De Bilt

Super goede autos

Auto met laadklep was super voor verhuizing.

• Vestiging: Zaltbommel

Soepele service, goede auto

Een goeie bus, die ik de avond vooraf kon ophalen. Op t laatst waren aanpassingen geen probleem. Snel antwoord via mail.

• Vestiging: Haarlem

Zeer goede service

Alles was top naar wens, vriendelijke medewerkers.

• Vestiging: Hellevoetsluis
  • Ervaring met: Bestelbus

Mooie prijs voor goede kwaliteit

Vriendelijk personeel en erg toegankelijk. Denkt ook mee bij situaties, wat erg gewenst was.

• Vestiging: Beesd
  • Ervaring met: Bestelbus

Super goede service, en goede auto.

Zeer tevreden over de lening van de auto, de uitleg was prima. Omdat ik met de fiets was kon ik de die daar veilig achter een hek plaatsen, s,avond na terugkomst kon ik die weer via een telefoonnummer terug pakken. Super geregeld allemaal. Ga zeker terug als ik nog eens een auto nodig heb, zeer aan te bevelen.

• Vestiging: Apeldoorn Noord

Goede verhuisbus met verhuispakket

Aanrader om hier een (verhuis)bus te huren. Mogelijkheid om een verhuispakket bij te boeken is aan te raden, zeker bij het verhuizen van veel zware kasten/wasmachine's e.t.c. Verhuurder was erg behulpzaam en vriendelijk, bus mochten we zelfs vanaf 17:00 de dag ervoor op komen halen omdat hij al klaar stond. Communicatie kan via whatsapp (al werden mijn berichten niet beantwoorde maar wel verwerkt, (o.a. gegevens gestuurd voor het huurcontract). Let even op de kilometerprijs als je boven de 100km komt (0,18 p/km incl BTW.)

• Vestiging: Arnhem

Prima. Auto.

Prima auto, maar over de afrekening heb ik mijn vraagtekens. Heb al mailcontact hierover gehad, maar nog geen antwoord.Erg onduidelijke nota voor mij.

• Vestiging: Zevenbergen
  • Ervaring met: N.v.t.

excellente dienst voor een mooie prijs

Makkelijk te regelen, keurige afhandeling, auto in goede staat en eindafrekening sneller dan verwacht! Geen minpunten!

• Vestiging: Tiel
  • Ervaring met: Personenauto

Enorm tevreden over de goede service!

Mijn ervaring met Autohopper Vlaardingen is uitstekend. De auto's zien er goed en schoon uit. Daarbij wordt je vriendelijk geholpen. Erg fijn om af en toe een auto te huren als je zelf geen auto hebt.

• Vestiging: Vlaardingen

Betrouwbaar autoverhuurbedrijf

Vriendelijk personeel en een hele fijne service. Wij komen zeker terug!

• Vestiging: Kampen

Topservice, & duidelijke communicatie

Werd gebeld door vestiging in Alkmaar dat in Beverwijk de enige nog beschikbaar was. Goede service, denkt mee met de klant. Wagen was beschikbaar, rijklaar en de spullen compleet. Goede aanbevelingen. Terugbrengen gemakkelijk en goede prijs. Maakt het verhuizen makkelijker!

• Vestiging: Beverwijk, Wijkermeerweg
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede schone bus met alles erop en eraan

De bus werd schoon geleverd met zelfs nog een paar verhuisdekens er in. Inleveren kon bij de buren, het tankstation wAnneer het mij uitkwam

• Vestiging: Enkhuizen