Top!!

Hele fijne auto en top service!!

• Vestiging: Elst (GLD)

Goede service!

Erg vriendelijk en goede service!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Vestiging: 's-Heerenberg
  • Ervaring met: Personenauto

Zeer goede service. Verhuurder kwam op feestdag terug om mij van dienst te kunnen zijn.

• Vestiging: Wageningen

Uitstekende service

Uitstekende service Keek met me mee of t goedkoper kon omdat ik de auto maar 4 uur nodig had. Dus bood hij een huurauto aan voor n halve dag. Was pas na zes terug maar was geen probleem. Dezelfde avond nog had ik m’n borg al weer terug gestort.

• Vestiging: Venray

Snel en betrouwbaar

Het ophalen van de auto ging snel en eenvoudig en ik hoefde niet naar een afgelegen plek. Auto was keurig netjes, helemaal nieuw en reed fijn.

• Vestiging: Breda
  • Ervaring met: Personenauto

Super klantvriendelijk, servicegericht en flexibel

Wij huurden de bakwagen inclusief verhuispakket ivm onze verhuizing. De verhuizing en het vervoeren van afval naderhand viel qua hoeveelheid werk en tijd enorm tegen waardoor wij meerdere keren de huur van de bakwagen hebben moeten verlengen. Autohopper was daarbij erg begripvol en flexibel. Uiteindelijk hebben we de bakwagen 3 volle dagen in gebruik gehad waarbij Autohopper zo vriendelijk was er een mooie prijs van te maken. Bedankt Autohopper!

• Vestiging: Elst (GLD)
  • Ervaring met: Anders

goede service

prima service veel aandacht voor de klant voor de huur en ook daarna een prima afhandeling

• Vestiging: Brummen
  • Ervaring met: Bestelbus

Aardige mensen, prima bestelbus!

Reserveren ging soepel en het contact met de medewerker ook. Gereserveerde bestelbus bleek niet voorradig, grotere versie aangeboden gekregen. Uitgifte van de auto ging snel en correct. Was de eerste keer bij AutoHopper maar kom hier volgende keer zeker weer!

• Vestiging: Almere

Uitstekende prijskwaliteit verhouding

Prettig contact, fijne en heel zuinige auto. Zorgvuldige afhandeling; voor herhaling vatbaar!

• Vestiging: Dordrecht
  • Ervaring met: Personenauto

Busje prima in orde, reserveer traject mag beter

Wij hadden al eerder een busje via autohopper gehuurd vandaar dat we geen andere firma hebben benaderd. De prijzen zijn prima, de busjes zijn in goede staat en het is makkelijk om meerdere chauffeurs in te schrijven. Deze keer echter ging het reserveren, en de terugkoppeling hierover moeizaam. Reserveren was zo klaar maar na een week wachten hadden we nog geen definitieve bevestiging dat de huur inderdaad door ging. Gelukkig werd dit, na weliswaar twee keer bellen, opgelost. Verrast waren we wederom toen we de auto uiteindelijk ergens anders in Breda op moesten halen. Anders dan waar er gereserveerd was. Maar ook dit was na een telefoontje opgelost. Verder liep alles op rolletjes

• Vestiging: Breda
  • Ervaring met: Bestelbus

Vriendelijk en behulpzaam! Prima auto.

Ik werd uitstekend geholpen. Kreeg een goede bestelbus mee en werd prima op weg geholpen met een instructie over de laadklep. Vlotte en vriendelijke service.

• Vestiging: Middelharnis

Lage kosten, hoge service

Mijn auto kon niet rijden en - ondanks de zeer redelijke prijs- werd de auto bij mij ter plekke afgerekend. En met een glimlach. Super service

• Vestiging: Almere

Top geregeld

• Vestiging: Nijmegen

Prima geregeld

Goed geregeld

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Bestelbus

Aardig en snel geholpen. Super goede auto.

Zie korte omschrijving. Erg tevreden.

• Vestiging: Amersfoort
  • Ervaring met: Bestelbus

Een vrij nieuwe bus en alles volgens afspraak

Met een uiterst effectieve en simpele website een bus gereserveerd. Binnen een paar minuten kreeg ik de bevestiging. Bij het ophalen werd ik geholpen door een zeer vriendelijke medewerker die mij, na de papieren afhandeling, naar de gereserveerde bus begeleide. De bus was vrij nieuw en ik kon gelijk de weg er mee op. Ik kom hier zeker terug als ik weer een bus nodig heb. Bedankt

• Vestiging: Spijkenisse
  • Ervaring met: Bestelbus

Fantastische bus, fijne service.

Voor het verhuizen hebben wij een bus met laadklep gehuurd om ook de piano makkelijk te kunnen verhuizen. De bus was groot genoeg en ook onder er zonder problemen extra pakdekens en trolleys mee. Kortom een goede service en een mooie nieuwe bus.

• Vestiging: Vlissingen

Snel, duidelijk, marktconform tarief

Na mijn reserveren werd ik gebeld dat de bus op de aangegeven locatie niet beschikbaar was, er is een andere ophaal locatie gekozen wat voor beide goed was. Begin van de huur stond keurig welke schades er al aan de bus waren, dat was fijn. Tijdens het terugbrengen van de bus (na 18 uur) moest ik de sleutel in een brievenbus doen. De sleutel viel wel naar beneden maar kon er zo uit worden gehengeld. Dat vond ik geen fijn idee omdat de bus dan (theoretisch) makkelijk gestolen kan worden in de nachtelijke uren terwijl de bus nog op mijn naam stond. Mochten jullie hier een foto van willen van het zicht in de brievenbus van de sleutel, stuur dan even een mailtje.

• Vestiging: Hellevoetsluis
  • Ervaring met: Bestelbus

Goede auto. Vriendelijk geholpen door medewerkers.

• Vestiging: Utrecht

Prima service.

Dag van te voren via de website een auto gehuurd. Vrij snel al een bevestiging via mail dat de auto was gereserveerd. Bij ophalen van de auto netjes alles uitgelegd gekregen qua borg en extra kilometers en samen nog even een rondje rond de auto gelopen om de status van de auto te bekijken. Bij inlevering van de auto werd er uiteraard nog even naar de auto gekeken en de kilometerstand genoteerd. Rekening uitgelegd en het resterend bedrag van de borg stond dezelfde dag nog op mijn rekening! Al met al voor mij in ieder geval een goede ervaring en wat ik had verwacht/gehoopt van een verhuurbedrijf.

• Vestiging: Vlaardingen

Open en eerlijke verhuurder

De auto tijdig gereserveerd en stond op ophaalmoment schoon en afgetanked klaar. Ook het retourbrengen kon eerder dan afgesproken. Ook wanneer het later zou zijn geweest kon simpelweg -met vanzelfsprekend bijbetaling- verlengd worden.

• Vestiging: Oss

Vriendelijk en deskundig

Na een ongelukje (paaltje over het hoofd gezien) ben ik snel weer op weg geholpen en kon mijn verhuizing gelukkig gewoon doorgaan.

• Vestiging: Nootdorp - Pijnacker

Klantvriendelijke autoverhuur!

Prettig contact en doordat vooraf de persoonlijke gegevens worden opgevraagd is er op de dag van het ophalen van de verhuiswagen geen onnodige vertraging. Keurige auto en prettig contact met de verhuurder. Bedrijf aangeraden bij een vriend die ook een bestelbus nodig had.

• Vestiging: Apeldoorn

Snelle prettige afhandeling

Fijne bestelbus!

• Vestiging: Apeldoorn
  • Ervaring met: Bestelbus

Snel geregeld, goede service van begin contact tot afronding factuur

Voor verhuizing van een piano zocht ik een een auto met laadlift. Deze heb ik bij autohopper snel gevonden, daarbij een verhuispakket genomen. Het verhuispakket bevat veel dekens zodat ik de piano goed kon inpakken en met de spanbanden stevig vastzetten voor het vervoer. Goede auto, superfijn zo’n laadlift. Hiermee mijn nieuwe aanwinst veilig en snel in huis gehaald, top!

• Vestiging: De Bilt