Goede auto’s en super klantvriendelijke service

Heb een bus en personen auto voor langere periode gehuurd en huur nog steeds. Medewerkers zijn super klantvriendelijk en de service is ook uitstekend. Ik zou iedereen aanbevelen om hun auto of bus hier te huren

• Vestiging: Amsterdam Noord
  • Ervaring met: Personenauto

Het reserveren van het voertuig ging heel makkelijk via de website. Het ophalen gaat ook snel. Geen kleine lettertjes, verborgen voorwaarde dus ook geen onverwachte kosten. Het voertuig was in perfecte staat en schoon. Geen technische problemen aan het voertuig. Je rijd er zo mee weg.

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Online te reserveren niet de afhandeling

Het reserveren van deze wagen is online goed, maar de afhandeling bij het op maandag is nog met formulieren en het blijkt dat op zondag reserveren dan op maandag het niet in het systeem staat. Beetje halve digitalisering wat mij betreft. De afhandeling kostte mij iets meer dan een half uur! Verder was het voertuig goed, maar de airconditioning wekte niet voldoende!

• Vestiging: Arnhem
  • Ervaring met: Bestelbus

Makkelijk reserveren en lekker dichtbij!!

Hoewel de bestelbus die ik wilde reserveren niet meer beschikbaar was, kon ik tegen een geringe bijbetaling een groter exemplaar huren. Goed meegedacht!!

• Vestiging: Harderwijk

Prima huurbus

Prima huurbus, genoeg ruimte, niet te hoog, zowel achter als zijdeur. Alles wijst zichzelf. Aanrader

• Vestiging: Voorhout

Bus prima, klantvriendelijkheid matig

Bij ophalen van de bus 15 minuten moeten wachten in een lege shop, meneer was druk in de wasstraat. Er kon geen goedemorgen vanaf, kreeg de sleutel met de mededeling bus staat daar, wel aftanken als je hem terug brengt. De bus was dus niet afgetankt bij ophalen, na paar uur en 20 gereden kilometers de bus weer ingeleverd met 4 liter diesel erbij getankt en gemeld dat tank niet vol zat, meneer zwaar geiriteerd en bleef volhouden dat de tank vol moest, na een korte discussie vaag verhaal dat de dieselmeter niet goed was in de bus. Bij halen niet de moeite genomen om de mee te lopen en de bus te checken, bij inleveren wist meneer niet hoe snel hij de bus op schade moest checkenKortom totaal niet klantvriendelijk, volgende keer maar bij een ander bedrijf een bus huren wwaar ze wel gewoon vriendelijk zijn.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Baarn
  • Ervaring met: Bestelbus

Hoi Tanja, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad. Dat is zeker niet de bedoeling, dat vinden we heel erg vervelend! We gaan dit bespreken met de vestiging waar je de bus hebt gehuurd. Zouden wij je een kleinigheidje mogen opsturen? Zo ja, zou je ons dan je adresgegevens kunnen doorsturen in een mailtje? Met vriendelijke groet, Team Autohopper

Snelle en vriendelijke service

Ik kon de reservering voor de prima bus snel maken. De borg had ik al na een dag weer terug op mijn rekening. Prima bedrijf)

• Vestiging: Zutphen
  • Ervaring met: Bestelbus

Fijn om zo geholpen te zijn.

Verhuizen is intensief en niet goedkoop en dan is de borgstelling even schrikken, maar heeft mij niet afgeschrikt. In tegendeel, de terug storting gelijk via de bank en niet contant. Ik heb ook goed kunnen rijden, zo een grote bus rijdt als een luxe auto. (en luxe is echt luxe)

• Vestiging: Druten

Voor herhaling vatbaar............

Deskundig en vriendelijk geholpen bij het halen en terugbrengen van de huurauto. Meteen voor een volgend weekend een auto gereserveerd.

• Vestiging: Bergschenhoek
  • Ervaring met: Personenauto

Prima wagen voor verhuizing. Goede service zonder gedoe !

Goed en snel geholpen door personeel. Betaalde borg snel terug

• Vestiging: Winschoten
  • Ervaring met: Anders

Aanrader!

• Vestiging: Nijmegen
  • Ervaring met: Bestelbus

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Kort dag een bus nodig en zeer goed geholpen vanuit de ene vestiging naar de andere. Zeer nette bus, vriendelijk personeel met goede uitleg.

• Vestiging: Schaijk

Zeer klantvriendelijk

Alles super geregeld, zeer goede service en prijs OK

• Vestiging: Brunssum

Super service

Alles was duidelijk uitgelegd. Goed ontvangen en super goed geholpen. De auto was schoon, luxe en super comfortabel.

• Vestiging: Tilburg
  • Ervaring met: Personenauto

Heel klantvriendelijk dus ben echt super tevreden.

Ik had een kleinere bus besteld maar door omstandigheden kreeg ik een grotere voor dezelfde prijs. Ook de verdere afhandeling was erg prettig en vriendelijk. Goede auto en spullen. Al met al heel tevreden. Volgende keer ga ik weer naar Autohopper in Middelharnis.

• Vestiging: Middelharnis
  • Ervaring met: Bestelbus

Mooie bus, prima bedrag en aardige verhuurder

Bus gehuurd voor de verhuizing. Vooraf gebeld door de vestiging ter bevestiging. Daaruit bleek ik een fout gemaakt te hebben bij het reserveren die gelijk hersteld werd. De medewerker was erg aardig en heeft mij goed geholpen in persoon en aan de telefoon.

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Het belangrijkste was toch de gunstige huurprijs van de bus. Het reserveren online ging erg gemakkelijk. Binnen een uur had ik al een antwoord terug. De bus zag er verzorgd uit en was ook vrij nieuw. We werden ook geholpen door ontzettend aardig personeel. Bij terugkomst werd de borg ook meteen terug gestort. Kortom, EEN AANRADER.

• Vestiging: Weert

Ze zijn zeer behulpzaam

Er gingen onderweg twee lampjes branden. Patrick heeft het voorgelegd aan de technische afdeling. Die hebben gezegd dat het ok was om door te rijden. Ik heb de verdere reis probleemloos door kunnen rijden. De wagen liep heel goed.

• Vestiging: Elst (GLD)
  • Ervaring met: Bestelbus

Dag voordat ik een bus nodig had was het al geregeld. Een goed uitziende bus, schoon, vrij nieuw en van alle gemakken voorzien. Prijs/kwaliteitsverhouding ligt goed

• Vestiging: Zutphen

Top service

• Vestiging: Amersfoort

Top!!!!

• Vestiging: Epe
  • Ervaring met: Bestelbus

Super makkelijk en snel geregeld

Voor het eerst een auto gehuurd. Nooit eerder gedaan omdat ik dacht dat het zo'n gedoe was. Maar het tegendeel juist, snel en makkelijk geregeld. Geen gedoe gehad

• Vestiging: Zevenbergen

Snel en goed geregeld

Super duidelijk en correct behandeld.

• Vestiging: Arnhem

Alles super geregeld

We hadden een busje voor zes personen gehuurd, maar kregen er eentje voor negen personen. De bus was praktisch nieuw. Hij werd nog even snel schoongemaakt door de verhuurder. Was verder prima in orde. Achteraf viel de huurprijs erg mee. Ook het bijbetalen voor de extra brandstof was zeer schappelijk. Absoluut iets wat we de volgende keer weer zullen overwegen.

• Vestiging: Kampen

Geweldig en zonder zorgen

Eenvoudig boeken, bij afhalen erg aardig en bij afleveren idem dito.

• Vestiging: Roden