Vlot en snel geregeld

Online bestelbus gereserveerd. Binnen 5 minuten werd ik terug gebeld dat de auto was bezet. Werd direct een alternatief geboden. Snelle afhandeling bij ophalen en inleveren. Prima auto. Volgende keer zeker weer!

• Vestiging: Alblasserdam
  • Ervaring met: Bestelbus

Super geholpen aan een grotere auto voor spullen op te halen.

Zeer klantvriendelijk geholpen. Auto zag er goed uit. En de huur was schappelijk. De borg werd gelijk weer retour geboekt. Dus snelle service.

• Vestiging: Beesd
  • Ervaring met: Bestelbus

Super geregeld, volgende keer huur ik weer bij jullie een auto.

Goede auto verzorgd tot op de puntjes. M.n. die bijkomende attributen zoals dekens, hondje, spanbanden en steek wagen. Goed verzorgd.

• Vestiging: Hellevoetsluis
  • Ervaring met: Bestelbus

Autohuur: efficient, professioneel en vriendelijk

Ik kon telefonisch snel en gemakkelijk een auto huren nabij mijn woonplaats. Dit werd opgevolgd met een e-mail, en bij mijn bezoek om de auto op te halen stond hij netjes klaar, en was het papierwerk snel gedaan. Het terugbrengen was al even efficiënt en vriendelijk. Ik kom hier heel zeker terug als ik weer een huurauto nodig heb Groeten Peter van Grinsven

• Vestiging: Schaijk
  • Ervaring met: Personenauto

Superfijne bakwagen, schoon en groot, voor een redelijke prijs

Het was mis gegaan met de reserveringen van de bus die ik besteld had. Om dit op te lossen kreeg zonder meerkosten een grotere bakwagen mee, met beweegbare laadklep. Goede uitleg van hoe alles werkte. Top! De auto reed fijn en het was een geslaagde verhuisdag.

• Vestiging: Gorinchem

Snelle service

Erg goed geholpen.

• Vestiging: Halsteren
  • Ervaring met: Personenauto

Super service en snel geregeld!

1 dag van te voren gebeld en de dag daarna konden we overhuizen. Snel geregeld, betaalbaar, mooie bus

• Vestiging: Tiel
  • Ervaring met: Bestelbus

fijne service, vriendelijk en makkelijk

Het was de eerste keer dat ik een verhuisbus huurde maar het verliep heel spoedig. Vriendelijk geholpen en alles werd goed uitgelegd. Het was even spannend in zo'n grote bus te rijden maar alles ging prima. Zou het zo weer doen!!

• Vestiging: Arnhem

Prima prijs-kwaliteit.

Huur niet vaak een auto, dus het was even zoeken en vergelijken. De prijzen kunnen behoorlijk verschillen. Heb geen spijt van mijn keuze voor de Autohopper. Mijn vragen en wensen werden via de chat correct afgehandeld. Auto beviel ook goed, dus een positieve ervaring was het.

• Vestiging: Vlaardingen

vlekkenloze huur

Goed en professioneel geregeld. Netjes op orde en geen rare dingen meegemaakt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Vestiging: Apeldoorn Noord
  • Ervaring met: Bestelbus

Top service en prachtige auto’s

Frans is een hele fijne Autohopperlocatie. Communicatie helder en aangenaam over ophalen en terugbrengen. Zijn bussen zien er mooi uit en zijn schadevrij, wat voor mij als ondernemer altijd fijn is als je met een gehuurde auto bij een klant aankomt. Ik ben blij dat ik weer een Autohopperlocatie in de buurt gevonden heb.

• Vestiging: Nieuw-Vennep

Hele goede service

Heel goed geholpen en aardige mensen alles vonden we heel duidelijk en ook heel belangrijk het was een top auto

• Vestiging: Berkel en Rodenrijs

In een woord perfect

Dag van te voren gebeld Ontzettend vriendelijk en duidelijk geholpen Auto opgehaald Perfecte mooie auto Super transparant qua kosten , prima prijs en persoonlijke behandeling Zou zeker nog eens bij juliie huren

• Vestiging: Soest

Alles perfect!

Fijn verhuurbedrijf: flexibel, vriendelijk, communicatief. Nette en fijne auto. We kregen een gratis upgrade naar een automaat.

• Vestiging: Gulpen-Wittem
  • Ervaring met: Personenauto

Je wordt goed en netjes geholpen

• Vestiging: Tilburg
  • Ervaring met: Personenauto

Toegankelijk en prettig in communicatie!

Fijn contact gehad met Arjan en Krista tijdens mijn huur periode. Praktisch en snel werd ik door ze geholpen. Alles was snel duidelijk. Daarnaast betaalbaar. Top verhuurder!

• Vestiging: Enkhuizen
  • Ervaring met: Personenauto

U medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle vragen werden heel goed uitgelegd.

• Vestiging: Eindhoven
  • Ervaring met: Personenauto

Alles goed geregeld en afgehandeld!

In overleg een Toyota gehuurd voor 7 weken. Omdat de auto tussentijds een periode niet werd gebruikt hebben wij hier ook duidelijke afspraken overgemaakt in beiden voordeel. Tussentijdse tweede bestuurder toevoegen was geen probleem. Alles bij elkaar top geregeld!

• Vestiging: Honselersdijk
  • Ervaring met: Personenauto

Prima service en goed product.

Ik had direct een huurauto nodig en bij een aantal verhuurders kon ik niet terecht. Bij Autohopper, als balie bij James autoservice in Mijdrecht, werd ik vriendelijk te woord gestaan en men keek wat er nog stond. Prijs via de telefoon gecommuniceerd en ik kon meteen terecht. Op locatie direct geholpen en binnen 10 minuten op weg. Inleveren ging op dezelfde manier. Prima service, goede auto. Aanrader.

• Vestiging: Mijdrecht

Snel en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk geholpen goede serves ,borgsom direct terug gestort . Auto was netjes en schoon . Zal de volgende keer weer hier een auto huren.

• Vestiging: Harderwijk

Goede service..

Top bedrijf, je wordt netjes geholpen..

• Vestiging: Utrecht
  • Ervaring met: Personenauto

Zeer tevreden over de gehuurde Toyota aygo.

Kort en bondig. Prima auto en prima service.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Vestiging: Vlissingen
  • Ervaring met: Personenauto

Goede klantenservice en de afspraken komen ze na !!

• Vestiging: Waalwijk
  • Ervaring met: Bestelbus

De afgelopen maanden heb ik in Druten en omgeving auto's gehuurd bij diverse verhuurbedrijven. Autohopper springt er met kop en schouders bovenuit als het gaat om service, behulpzaamheid en de schone staat van de auto's. De voertuigen zijn altijd grondig gereinigd en ruiken aangenaam, wat de rijervaring zeer plezierig maakt. Een uitstekende verhuurder die ik van harte aanbeveel aan iedereen!

• Vestiging: Druten

Professioneel & Praktisch

Bij de zoektocht naar een bus voor 1 avond kwam autohopper als een van de voordeligste naar voren omdat de huurdag van 08:00 tot 08:00 is en niet een enkele kalenderdag. Ik werd netjes nagebeld over mijn online boeking om even een paar dingen te controleren. Ophalen was snel en efficient en ik kreeg een nagenoeg nieuwe bus mee (2000 km op de teller). Altijd fijn om je telefoon gewoon te kunnen verbinden en Apple Carplay te kunnen gebruiken. Ook inleveren ging soepel en nog dezelfde ochtend netjes de afrekening op de mail ontvangen. Al met al dus een positieve ervaring en ik zal ze zeker weer gebruiken bij een volgende keer.

• Vestiging: Barendrecht

Bedrijfsgegevens

Postbus 771

3900 AT Veenendaal

055-2600002

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.