Goede service, was genoodzaakt paar keer datum te moeten veranderen en dat was geen enkel probleem. Prima uitleg over de borg en verrekening. De wagen was netjes, cabine en laadbak. Een fatsoenlijke huurprijs.

• Vestiging: Stadskanaal

Jammer

Ivm verhuizing een verhuisbus bij Autohopper in Almelo geregeld. Op het moment dat ik m wilde oppikken was er niemand op de locatie aanwezig. Na enige tijd kwam de partner van de eigenaresse om mij te woord te staan, waarna hij zijn vriendin belde en vroeg hoe lang het nog duurde. Na ca 40 minuten en veel gedoe, de nieuwe bus moest nog worden ingeboekt, besloten om alvast de borg te voldoen en de bus mee te nemen. Verder verliep het gebruik van de nagenoeg nieuwe verhuisbus prima. Het materiaal is nieuw te noemen, comfortabel rijden. Tip: betere afspraken maken om teleurgestelde klanten te voorkomen.

• Vestiging: Almelo

Een lekker rijdende bakwagen

Auto vandaag gehuurd, stond al gereed klaar. Spullen opgehaald en thuisgebracht. Auto weer terug gebracht naar verhuurder. Top auto en vriendelijk personeel.

• Vestiging: Voorhout
  • Ervaring met: Anders

Nette nieuwe bus en vriendelijke personeel

Netjes geholpen en hele nette bus.

• Vestiging: Etten-Leur
  • Ervaring met: Bestelbus

een snelle oplossing en fijne service.

Voor mij kwam het goed uit om een auto te huren en autohopper heeft mij daar bij geholpen. Binnen 5 min had ik een goed werkende auto ter beschikking. Top!

• Vestiging: Wageningen
  • Ervaring met: N.v.t.

Perfecte auto, was helemaal nieuw.

Ik werd gebeld na de reservering dat ze zaterdag gesloten waren en of wij op vrijdagmiddag de verhuisbus al konden halen zonder extra kosten! Kregen een nieuwe bus mee met nieuwe dekens. Erg blij mee. Zaterdag de auto teruggebracht. Vanmorgen al de borg weer terug. Kan de verhuur aanbevelen!

• Vestiging: Emmen

snel en makkelijk

Alles was snel gebeurt zonder poespas. Terug brengen was erg makkelijk ook in het weekend met de brievenbus.

• Vestiging: Oosterhout
  • Ervaring met: Bestelbus

Uitstekende service en uiterst vriendelijk geholpen!

Ik heb een bakwagen gehuurd bij autohouder voor ophalen van een eiken vloer. Ik dacht deze maar voor 1 dag nodig te hebben, alleen de zaterdag, maar door een beetje tegenslag had ik de bakwagen ook de zondag nodig. Na een telefoontje hebben ze zonder problemen het contract omgezet in een weekend verhuur. Maandag weer ingeleverd en de betaling werd direct op een correcte manier afgehandeld! Volgende keer dat weer een bestelbus of bakwagen nodig heb dan ga ik weer naar Autohopper. W. De Bruijn Ried

• Vestiging: Franeker

Goede service en flexibel

Voor de verhuizing een bakwagen met laadklep gehuurd . Super handig en daardoor verl minder zwaar. De dekens. , spanbanden en het hondje kwamen ook erg goed van pas . Alles zag er netjes en schoon uit. We mochten de auto al vrijdagavond ophalen en hadden de keuze deze zaterdag of zondagochtend terug te brengen. Er werd hiervoor maar 1 dag in rekening gebracht. Superfijn . Bedankt voor de goede service

• Vestiging: Etten-Leur
  • Ervaring met: Bestelbus

Perfect service! Zeker een aanrader!

Ik kreeg een gloednieuwe Renault Clio mee.

• Vestiging: Eindhoven

Uitstekend auto

Goeie service an natuurlijk goeie auto. Heb genoten van de auto en daarna nog goed gesprek gehad met de medewerker van het bedrijf. Ik zal nog eens langs komen !

• Vestiging: Sneek

Super handig en ideaal

Praktisch om de hoek van thuis ideale goed onderhouden verhuiswagen kunnen huren

• Vestiging: Gulpen-Wittem

Prima geholpen, maatwerk!

Mijn reservering was nog niet verwerkt (want weekend) maar na een belletje op maandagmorgen was het snel en vriendelijk geregeld!

• Vestiging: Haarlem
  • Ervaring met: Bestelbus

Geweldig alles tot in de puntjes verzorgt .

Autohopper Schaap heeft alles geheel volgens afspraak geregeld . Een mooi Mercedes Vito Automaat 5 persoons bus met veel ruimt voor iedereen . We hebben hem gehuurd voor de wintersport vakantie. Bedankt Autohopper Schaap Beesd.

• Vestiging: Beesd

Uitstekende service!

Vriendelijk personeel en snelle reactie op mijn vragen. Kan eigenlijk niks negatiefs bedenken!

• Vestiging: Sneek

Super fijn,

grote bus na 3 x rijden was het hele huis leeg. Perfect voor elke verhuizing

• Vestiging: Brummen
  • Ervaring met: Bestelbus

Mijn ervaring is door de service van Kia Huiskes, het duurde bij ons allemaal iets langer dan gepland en haalde het niet om voor 17:00 uur terug te zijn. Dit was geen probleem en konden de wagen ook na sluitingstijd parkeren op het terrein. De wagen reed superfijn en was goed te besturen Ik raad de service van team autohopper zeker aan

• Vestiging: Oss
  • Ervaring met: Anders

Heel goed

Heel makkelijk geregeld en alles was goed in de orde. Dankjulliewel

• Vestiging: Capelle a/d IJssel
  • Ervaring met: Bestelbus

Super en nette bus, goede service

Het reserveren ging makkelijk en snel. Ophalen en papieren invullen incl uitleg laadklep goed. Terug brengen en afwikkeling nogmaals super en goed. Complimenten

• Vestiging: Veghel

Gewoon super

Vriendelijke mensen Kreeg zelfs een kopje koffie Ik kom zeker terug

• Vestiging: Veghel

Goede en snelle service

Autohopper biedt een goede en snelle service. De communicatie vooraf en achteraf was goed. Ik zou autohopper aanbevelen als autoverhuurdienst!

• Vestiging: Oosterhout

Super service van Autohopper Harderwijk

Gemakkelijk te huren, denken met je mee welke bus je kan gebruiken voor welk doeleinde. Vriendelijk personeel.

• Vestiging: Harderwijk

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijke personeel en nette auto in dit geval was het zelfs een splinter nieuwe auto Ik kom volgende week weer een auto huren Prijs kwaliteit is goed Echt een aanrader om een auto te huren

• Vestiging: Veendam

Zeer goed geholpen.

Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg en prima bus mee gekregen. Eerlijke prijzen en goede service. Volgende keer zekers weer hierheen.

• Vestiging: Almelo
  • Ervaring met: Bestelbus

Mijn ervaring is niet te beschrijven in 1 zin, waarom.....

Voor een weekendje weg was ik op zoek naar een auto, omdat onze eigen wagen is verkocht tijdens de pandemie, werd te weinig mee gereden en de maandelijkse kosten hoog waren besloten te verkopen. Op zoek naar een huurwagen op google kwam ik ik uit bij deze verhuurder, voor een goed prijs een vrij nieuwe peogeot 208 mee gekregen, mijn vrouw i. Reserveren was een makkie en bij het ophalen liep de receptioniste eventjes mee om het een en ander uit te leggen. Dit is een zeer nette bedrijf met een scala aan mooie wagen ook voor verkoop. Hier hoef je niet te twijfelen om een wagen te huren. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• Vestiging: Alblasserdam