Super service!

Fijne ervaring! Snel antwoord als je een stelt!

Uitstekend geholpen en gemonteerd

We zijn door Albert goed geholpen en nam de tijd om alles goed uit te leggen. De montage is goed en netjes uitgevoerd

Sani4All Almere komt haar afspraken nooit na

Het is meer dan een jaar geleden en onze badkamer besteld bij Sani4All te Almere is nog niet af. Slechte kwaliteit spullen geleverd. Kasten en tegels gaan stuk en elke keer beloofd Fred Ziel dat hij de spullen gaat leveren maar doet niks. Zeker niet kopen bij deze man echt niet te vertrouwen. Had beter eerdere reviews moeten lezen.

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Winkel: Almere

Sani4all varseveld is geweldig

Milou heeft ons perfect begeleid en advies gegeven bij het uitzoeken van onze droombadkamer. En bjorn en dennis zij hebben van een oude badkamer uit 1973 gesloopt en daar alles vernieuwd en weer een moderne badkamer van gemaakt het zijn toppers. Wij zijn heel erg tevreden en zullen hun ook zekers aanbevelen in onze kennissenkring.

• Winkel: Varsseveld

Resultaat van onze badkamer is geweldig

Door een goed advies en fijn contact hebben wij weer een mooie en up-to-date badkamer die weer de komende jaren meekan. Ook de toiletgroep heeft een mooie uitstraling gekregen en nodigt uit om naar het toilet te gaan. Ook de installatie van beide aanpassing is goed uitgevoerd door een door de firma aangedragen vakman. Ook hij dacht mee tijdens het proces. Dit alles is binnen 3 weken gerealiseerd.

• Winkel: Beuningen

Geweldige badkamer geworden

Complete renovatie van badkamer, goed geholpen met het ontwerp en in de showroom onze badkamer samengesteld. Fijn contact gehad en bij vragen wordt je goed geholpen en geadviseerd. De monteurs ook via Sani4all geregeld en ook dit (Inside installaties) was een geweldig team.

• Winkel: Den Haag

Top service en schitterend resultaat!

Zeer goed geholpen in de zaak met het ontwerp en de keuzes voor de spullen. De 2 heren Lars en Anwar zijn hulpvaardig, denken goed mee en denken vooral in oplossingen. Erg fijn om mee te sparren. Sani4all werkt samen met de aannemer Alpine Bouw B.V. Ook hier mee is onze ervaring top geweest. Ik kan niet anders zeggen, een dikke 10!

• Winkel: Maassluis

Rommelige administratie en waardeloze aannemer

Over Sani4All Amsterdam niets dan ellende Zij hebben bij mij in mei jl een badkamer geïnstalleerd, Tayar Avci , de aannemer die bij Sani4All Ams in dienst is, is een gladde ondeskundige, leugenachtige figuur. Hij komt zijn afspraken niet na en liegt glashard. Heeft in 1 week door een klusjesman uit Oezbekistan de badkamer er in laten jassen, waar 3 weken voor stond. Het loodgieterswerk is ondeskundig gedaan, waardoor de ontluchting niet functioneert . Naast een hele lijst andere fouten zoals scheve douchestang , bij aanbrengen beschadigde tegel en spiegel etc.. Ik heb nu een rioollucht in de badkamer maar Sani4All reageert nergens meer op. Heb mijn rechtsbijstand moeten inschakelen. Pas dus op voor deze gladde mooiprater die na betaling zijn ware gezicht toont. Robin de eigenaar kan zich beter houden bij het leveren van spullen, daar gaat al het eea mis ( wat is opgelost). Zelf de installatie verzorgen was duidelijk te hoog gegrepen voor Sani4All Amsterdam

Super werk afgeleverd

Wij waren eerst wat terug houdend om bij sani4all onze badkamer te vernieuwen, het gesprek met de winkeleigenaren Lars en Anwar was zo positief dat we er voor gingen. De firma knoopsmontage deden de sloop en opbouw van de badkamer, ik moet zeggen wij hadden geen betere kunnen treffen, wat Jeffrey en lodi deden was meer dan vakwerk, de badkamer was zo als beloofd binnen 3 weken klaar, en wat wij ook prettig vonden dat de eigenaar Lars na oplevering kwam kijken en vroeg of wij tevreden waren met resultaat. Dit noem ik nog eens service, wij zijn super tevreden op de manier die elke klant graag wil, dus wij raden een ieder aan, als je wat wil verbouwen, bij sani4all in Maassluis hoef je niet te twijfelen. Grt van een zeer te vreden klant

• Winkel: Maassluis

Prima! Zowel in de showroom als de montage!

Heel fijn geholpen in de showroom door Mike en de rest van het team. Bij vragen werden wij altijd fijn te woord gestaan en niets was teveel. Wij kozen voor Sani4all op grond vd eerder gelezen positieve reviews en die kloppen gewoon helemaal! Wij hebben een mooie badkamer en een prachtig toilet gerealiseerd zien worden door een fijn montageteam! Ook hele fijne mensen! Wij zijn erg blij met het resultaat!

Geweldige samenwerking en oplevering

Mooie winkel en veel keuze in materialen. Wij zochten naar een alles in een oplossing als in materiaal in combinatie met montage. Geweldig geholpen met een schitterend eindresultaat. Wc en badkamer laten plaatsen volledig naar smaak er is goed meegedacht aan de beste oplossing en samenstelling.

Goede en aandachtige hulp

De 2 afspraken die ik heb gehad met Lars waren goed, hij weet waar hij over praat en neemt uitgebreid de tijd om je wensen in kaart te brengen ook als dit tot buiten openingstijd duurt. Fijne eerste ervaring!

Niets anders dan lof

Bij binnenkomst waren wij verrast De uitstraling van de tentoongestelde badkamers en de informatie van Mike sprak ons meteen aan Geen opdringerige verkoop maar gewoon een eerlijk verhaal Mike heeft ons super geholpen onze droom badkamer te realiseren Ook de verdere afhandeling en bezorging niks anders dan lof Ondanks wij de levering van onze kant uit tot 2x toe wilde verzetten kregen we alle medewerking Ook het retourneren van een teveel besteld artikel werd helemaal vergoed Kortom ik beveel deze winkel bij iedereen aan Met klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel

Prima badkamerzaak

Een mooie winkel met veel keus. Er wordt met je meegedacht. Sani4all heeft ons in contact gebracht met AlpineBouw die de verbouwing hebben gedaan. Mensen die hun vak verstaan. Communicatie gaat meestal in het Engels. Enkele medewerkers spreken Nederlands maar de meeste Engels en een beetje Nederlands. Bij de eerste keer douchen bleek er wat water uit de douchecabine de badkamer in te komen. Direct gebeld en de volgende dag heeft Alpine Bouw dit direct verholpen. Een foutje kan altijd en de kwaliteit blijkt als er een probleem is hoe je dan wordt geholpen, goed dus.

• Winkel: Maassluis

Top advies bij kundige verkoper

We zijn per toeval terecht gekomen van jurgen van sani4all kaatsheuvel. Goed advies, geduldig, omdat we ook nog eens van kleur tegels wisselde. Daarnaast ook de enige zaak die alles (kranen, putjes, scharnieren, handvaten e.d.) in de kleur gun metal Grey kon leveren. Dag voor levering bleek het bad nog niet leverbaar. Omdat alles strak gepland was heeft Jurgen extra zijn best gedaan het bad toch tijdig te leveren nb met zijn eigen auto. We hebben nu een top badkamer geleverd door sani4all en gemaakt door jack kemmeren tegelwerken. Echte aanraders!!

• Winkel: Kaatsheuvel

Klantgericht. Top service

We hebben onze badkamer en toilet samen met Niels van Sani4All in Barendrecht ontworpen. Het 3D ontwerp was supermooi en helemaal naar onze wens. We hebben toen besloten dat dit het moest worden. Net voor levering bleek dat de gekozen tegels niet geproduceerd konden worden, maar dat is door Tamara van Sani4All keurig met een uitstekend alternatief opgelost. Levering van de materialen door Michael en Ruud is perfect gegaan. Samen gecontroleerd of alles klopte en dat was het geval. Slopen van de oude en installatie van nieuwe badkamer en toilet is door de mannen van Westblock in 6 dagen afgerond. Enkele kleine problemen die tijdens de werkzaamheden ontstonden (defecte en tekort aan materiaal) zijn door Sani4All en Westblock keurig verholpen. Het eindresultaat is schitterend.

• Winkel: Barendrecht

Gewoon top 10+

Nog voor dat de badkamer geplaatst is, verdienen Anwar en Lars een 10+, vriendelijk, respectvol en oprecht. De klik was er meteen. Samen met Lars een mooie badkamer samengesteld die past bij ons budget ... een badkamer voor ieder budget staat bij hun hoog in het vaandel. Bedankt voor jullie geduld, vakkundige hulp en inzet:) Sani4all Maasluis is voor ons gewoon top!!! Freek en Yvonne Dijkema, Brielle

• Winkel: Maassluis

Ook service na de handtekening

Bij Sani4all Amsterdam hebben wij vanaf het begin goede ervaringen. Ook na de koop van de badkamer materiaal/goederen bleven vragen goed beantwoordt en werd adequaat gereageerd op de mail. Ons " aanspreekpunt " in de winkel Ed, heeft de service gegeven, welke je als klant verwacht. De uitvoering / plaatsen badkamer werd gedaan door/namens NBRbouw. Deze mannen maakte dagen van 10 uur en hierdoor was onze badkamer in 2 weken gestript en professioneel opgebouwd. We zijn erg tevreden.

• Winkel: Amsterdam

Mooie kwalitatieve producten en top service!

Ik kan niet anders zeggen dan dat mijn ervaringen met Sani4all in Uden fantastisch zijn! Goede en eerlijke adviezen bij aankoop, leveringen volledig volgens afspraak en de after service is uitmuntend. Wij hadden een paar kleine puntjes na levering en deze werden direct opgelost. Bedankt Sani4all !

• Winkel: Uden

Niet goed

Sani4All werd ons aangeraden door onze aannemer. Bij het kopen in de winkel was het personeel behulpzaam en ging alles goed. De problemen begonnen na levering. Eerst brachten ze ons verkeerde tegels. Chauffeur belde hen en probeerde uit te leggen dat hij in feite kan zien dat ze een fout hebben gemaakt. De persoon aan de telefoon wist niet dat we hem konden horen en beschuldigde ons ervan dat het onze schuld was. Zelfs de chauffeur voelde zich ongemakkelijk en verontschuldigde zich namens hen omdat hij kon zien dat het hun schuld was. Later die dag gaven ze toegelaten en corrigeerden ze hun fout. Ze brachten het bad een paar dagen later omdat de eerste kapot was. Toen ze de nieuwe brachten, hebben we alles gecontroleerd en het zag er goed uit tot de dag van installatie en ze verwijderden de folie. bleek er een rand gebroken te zijn. Het was te laat om het terug te sturen, dus moesten we het zo laten. Ze hebben de tegels ook niet goed berekend, dus we hebben nu veel reservetegels en natuurlijk zeggen ze dat het weer onze schuld is.

Top, geweldig !!!

Vanaf het moment dat wij de winkel binnenstapte was er meteen een klik, dan daarbij mooie en goede kwaliteit badkamers... En een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering, en daarbij ook nog een snelle montage, alles was in 2 weken gerealiseerd, zowel de badkamer als de wc beneden. Dit alles uitgevoerd door Alpine Bouw... top aannemer die tot in alle puntjes voor 100% alles heeft gedaan, zowel het sloopwerk en alle montage... Kortom, meer dan gelukkig en tevreden. Sani4all... thanks !!!

• Winkel: Maassluis

Zegt wat ie doet en doet wat ie zegt!

In eerste instantie stonden we er een beetje sceptisch tegenover, 'zal wel weer zo'n zaakje zijn die veel voor weinig levert ten koste van kwaliteit en service', was onze gedachtengang toen we voor de zaak aan de Groenewegenstraat in Hoogeveen stonden. Nieuwsgierig genoeg toch maar even een kijkje genomen en wonderwel blijven hangen, want het overtrof onze sceptische gedachten. Ons vooroordeel bleek onterecht. Wat een keurige zaak met een goed ingerichte showroom en nog belangrijker.... wat een vriendelijk en oprecht geïnteresseerd personeel. Wij hadden veelal van doen met Herwin, passie voor het vak en empathie voor de klant. Waar vind je dat tegenwoordig nog?! Onze idee over een droombadkamer werd aangehoord, afspraak was snel gemaakt om al onze wensen (en dat waren er nogal wat) ;-) nog verder uit te diepen. In alle rust, voorzien van goede adviezen kwamen we tot een prachtig concept. Alle wensen, die vanwege huidig wereldse omstandigheden, waarschijnlijk niet tot stand konden komen en voor leveringsproblemen zou kunnen zorgen, werd transparant en eerlijk benoemd. Ook de bezorging verliep perfect, correct en volgens afspraak. Voordat we de handtekening voor ontvangst gingen zetten werd samen met ons alles wat op de pallet stond nauwkeurig gecheckt aan de hand van de pakbon. De grote spiegel werd nog even uit de verpakking gehaald om te onderzoeken op eventuele onregelmatigheden of beschadiging. Zorgvuldigheid, heel plezierig. Uiteindelijk hebben we nu een badkamer die volledig aan al onze wensen voldoet zonder vervelende 'addertjes onder het gras'. Wij zullen Sani4All aanbevelen bij een ieder die het horen wil en bedanken Herwin hartelijk voor de fijne samenwerking, ook voor de samenwerking met onze eigen tegelzetter en installateur. Rechtstreeks onderling even overleggen was never een probleem, daar hoefden wij als klant nooit tussen te zitten. Sani4All/Herwin de Vries zegt wat ie doet en doet wat ie zegt. Héél plezierig!

• Winkel: Hoogeveen

Behulpzaam, meedenken en een prima service!

Behulpzaam, meedenken en een prima service en afwerking!

De klant is koning

Sani4all hebben wij als een zeer prettige winkel met deskundig personeel ervaren. Remzi was een fijne verkoper met verstand van zaken. Hij dacht mee qua opstelling, eisen en wensen en hield daarbij ons budget in het achterhoofd. Daarnaast was hij goed bereikbaar en altijd vriendelijk. Installatie verliep soepel en we kunnen Sani4all en Remzi aan iederaan aanraden!

• Winkel: Gouda

Goed advies voor badkamer en toilet

Sani4all heeft voor ons een badkamer en toilet ontwerp gemaakt en de hiervoor benodigde materialen geleverd. De afspraken en het contact verliep erg prettig. Vriendelijk, nuchter en er wordt echt de tijd genomen. We zijn dan ook heel tevreden hoe alles is verlopen. Een aantal materialen waren verkeerd geleverd, dit is alsnog netjes opgelost door Sani4all. Kortom, een geslaagd resultaat!

• Winkel: Zwolle