Badkamer en toilet laten doen. Zeer fijn geholpen in de winkel en de 3d tekening geeft een goed zicht op hoe het gaat worden. Ook goede service tijdens bezorgen en verbouwing. Ook top service van Donald en zijn team van Inside Installaties . Zeer netjes gewerkt tijdens verbouwing en montage

• Winkel: Den Haag

Goede service van niets naar iets!

Reeds een splinternieuwe badkamer met leidingen laten leggen wat voorheen een slaapkamer was en ook 2wcs laten monteren door Sani4all Deventer en hun vakmensen. Ze hebben van niets, iets prachtigs gemaakt. Helemaal blij mee. Erg tevreden met de kwaliteit, de levering en monteer tijd van dit bedrijf. Vriendelijk personeel die erg kundig zijn. Betrokken manager die na afloop nog bij ons thuis kwam kijken in Brummen naar het eindresultaat. Top service ga zo door!

Geweldige service

Wij gingen een nieuwe badkamer kijken en werden bij sani4all door een geweldig aardige medewerkster geholpen. Ze dacht goed mee en had goede adviezen. Al het personeel is goed op elkaar ingespeeld zodat bij afwezigheid van 1 iemand de collega precies wist waar het om ging. Dus: TOPPERS!!!

• Winkel: Deventer

Begin 2018 hebben wij onze badkamer gekocht bij Sani4ALL in Uden. We zijn destijds geholpen door Duco die ons overal mee heeft geholpen en geadviseerd dit alles tot grote tevredenheid. Ook het opbouwen van de badkamer is prima verlopen door specialisten aangedragen door Sani4All. Echter 2 weken geleden constateerde wij dat de douchekraan defect was en alleen nog op de koudste stand te gebruiken was, waarschijnlijk de thermostaat kapot [domme pech] Natuurlijk zijn we ruim uit de garantieperiode dus daar konden we geen aanspraak meer op maken maar toch zijn we terug gegaan naar de zaak in Uden in de hoop daar eenzelfde kraan terug te kunnen kopen, eenmaal binnen werden we al gauw aangesproken door Mike Voets en nadat we ons verhaal gedaan hadden werd ons direct aangeboden dat Sani4All hierin iets voor ons wilde betekenen, na enige telefoontjes werd ons aangeboden de thermostaat gratis te vervangen enkel de kosten van de monteur waren voor ons en dat was echt niet veel. de douchekraan is binnen enkele dagen gerepareerd en daar zijn we bijzonder blij mee, al met al een super service van deze mensen een groot compliment voor Mike Voets en natuurlijk Herman de monteur! Nogmaals hartelijk dank voor deze service met vriendelijke groeten Theo en Lea Serier.

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Winkel: Uden

Binnen een week een nieuwe topbadkamer!!

Wij hebben onze badkamer bij Sani4all in Gouda gekocht en via Sani4all ook de aannemer in dienst genomen. Ik kan dit echt iedereen aanraden. Wat een vakwerk is er geleverd! Dit begon bij het intekenen van onze nieuw badkamer, overal is rekening mee gehouden. Dan het wachten op de spullen, ook dit ging super goed. Een behulpzame chauffeur die de tijd nam en elf even mee hielp met de zware douchedeur naar boven tillen. Alles in één keer compleet en zonder schades. En dan de dag dat de sloophamer er ingaat. Wat een aannemer had Sani4all voor ons geregeld! één en al lof voor hun vakwerk. Bij de montage met iets kleins niet tevreden maar dit is echt heel goed opgelost Een badkamer verbouwen in 7 dagen, 6 werkdagen, kan dit? Ja dit kan. Alles is bij ons aangepast qua indeling. We hebben echt een mooie, hotel chique, badkamer voor terug. We kunnen niet wachten tot morgen als de kit droog is, dan kunnen we thuis weer douchen! Ik raad echt een ieder aan om je badkamer via Sani4all te laten doen!

• Winkel: Gouda

Goede indruk

Voor onze nieuwe badkamer kwamen bij Sani4All. Mooie, ruime zaak met vriendelijk personeel. Wij zijn goed geholpen door Maaike, ze nam alle tijd voor ons. Onze tegelzetter Arakel en installateur Martijn hebben uitstekend werk afgeleverd en kwamen met goeie suggesties. De badkamer is geworden zoals wij het ingedachten hadden. Dit zijn vaklui die hun werk tot in de puntjes uitvoeren.

• Winkel: Deventer

Beste Thostrid, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Bedankt voor het delen van jullie ervaring met Sani4All Deventer. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

We hadden alleen een strip voor onze douche deur nodig ,hadden ze niet op voorraad Vervolgens snel besteld en geleverd en ook nog kosteloos Geweldige service

• Winkel: Deventer

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Prima bedrijf, probleemoplossing heel correct. Zeer tevreden.

Bij ons is een probleem ontstaan met een product wat wij bij de vorige eigenaar hebben aangeschaft. Omdat het probleem weer terugkwam hebben wij contact opgenomen met Sani4all. Iedereen was zeer attent en zij hebben er voor gezorgd dat het probleem naar volle tevredenheid is opgelost. Onze complimenten voor de afhandeling.

• Winkel: Zwolle

Beste Krijgsman, Bedankt voor jullie mooie complimenten voor Sani4All Zwolle. Wat fijn om te lezen dat jullie onze service zo positief hebben ervaren! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super klantvriendelijk

Mijn overloop ringetje was kapot. Naar Sani4all en zij bestelden meteen een nieuw ringetje, gratis. Helaas bleek het niet de juiste maat te zijn. Geen probleem, meteen de juiste maat besteld en thuisbezorgd gekregen. Nu weer een mooie wastafel met ringetje

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Winkel: Almere

Beste Paula, Wat fijn om te lezen dat je onze service zo positief hebt ervaren. We wensen je nog veel plezier met de wastafel en het ringetje! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4all en Lambert in het bijzonder heb ik als zeer prettig ervaren. Er wordt heel goed meegedacht met persoonlijke wensen. Ook tijdens de uitvoering hield Lambert goed contact met mij hoe het verloop ging. En de nazorg vind ik ook fijn dat jullie dat doen. Daardoor komt er misschien nog een laatste puntje op de i, waardoor ik een nog mooier nieuw toilet heb gekregen dat helemaal naar mijn zin is! Nogmaals heel veel dank!

• Winkel: Genemuiden

Perfect geregeld

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe badkamer kwamen we uit bij Sani4All te Maassluis. Afspraak gemaakt met Anwar. Tijdens de afspraak werd ruimschoots de tijd genomen om alles te bespreken. Ook werd e.e.a. middels de computer visueel gemaakt. De gekozen kleuren en materialen werden ook in daglicht getoond. Door deze manier van werken kregen we een goede indruk hoe onze badkamer eruit zou gaan zien. In maart 2024 kwam Alpine Bouw de badkamer plaatsen. Alles werd netjes afgeplakt en er werd snel en vakkundig gewerkt. Na de installatie hadden we nog wat kleine dingetjes die nog wat aandacht nodig hadden maar dat werd binnen enkele dagen door Sani4All en Alpine Bouw tot volle tevredenheid opgelost. Zouden wij weer bij Sani4All een badkamer kopen? zeker wel. Sani4All Maassluis een aanrader? Ik raad iedereen aan om met hen in gesprek te gaan. Levering door Sani4All en de bouw door Alpine Bouw is top geregeld.

• Winkel: Maassluis

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je mooie woorden voor Sani4All Maassluis. Wat fijn om te lezen dat je ons zeker kan aanraden en zelf zo'n prettige ervaring hebt. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goed advies er wordt de tijd voor je genomen.

Fijne bediening en serieuze invulling van onze wensen. We zijn ineens op andere en mooiere ideeen gekomen.

• Advies & 3D ontwerp
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Winkel: Uden

Beste Rob, Wat fijn om te lezen dat jullie door het goede advies op andere en mooiere ideeën zijn gekomen. Bedankt voor het delen van jullie prettige ervaring met Sani4All Uden! Hartelijke groet, Team Sani4All

Prima en betrouwbaar bedrijf

Prima ervaring gehad, goed personeel dat met je mee denkt, wat je wil en met welk passend budget. We kwamen de winkel binnen zonder afspraak en werden zeer net en goed geholpen tussen geplande afspraken door. Er werd een scherpe prijs aangeboden en alles werd snel geleverd. Achteraf bleek een onderdeel te ontbreken, na contact is dit snel opgelost en alsnog geleverd.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Stefan, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. Wat fijn om te lezen dat je zeer goed en netjes werd geholpen tussen de afspraken door. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

In een woord: Super!!

Wij hebben een badkamer en separate toilet uitgezocht bij Sani4All Varsseveld. Wij zijn door Luc Jansen heel prettig én professioneel begeleid, vanaf het eerste oriënterende gesprek, het offertetraject, tot en met uiteindelijke realisatie. Luc heeft onze ideeën heel goed aangevoeld en vertaald naar het uiteindelijke ontwerp. Ook de pijs is naar ons idee absoluut in overeenstemming met de kwaliteit. Ja, tuurlijk kost het tegenwoordig wel een paar centen, maar alles klopte en Sani4All was uiteindelijk nog de goedkoopste van onze 3 offertes ook. Alle materialen op tijd- en compleet geleverd. Sani4All werkt met uitstekende vaklieden. Onze badkamer is gebouwd door Bjorn Wensink. Ook al zo'n topper die meedenkt, afspraken nakomt en samen met zijn vaklui een schitterende badkamer heeft gerealiseerd. "Wij sturen u graag naar Varsseveld" Zo... en nu eerst een duik in ons nieuwe bad.

• Winkel: Varsseveld

Beste Leon en Claudia, Wat een mooie woorden voor Sani4All Varsseveld en in het bijzonder Luc en Bjorn. Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n goede ervaring hebben tijdens het gehele proces. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer prettig, duidelijk en kundig.

In de winkel erg fijn geholpen door Jari. Hij dacht goed mee met onze wensen en de mogelijkheden. Ook over de montage zijn wij zeer tevreden. Zeer vriendelijk en kundig. Echt super blij met onze nieuwe badkamer.

• Winkel: Deventer

Beste Cristel, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Deventer. Wat fijn om te lezen dat Jari goed meedacht met jullie wensen en de mogelijkheden hierin. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Superblij met onze nieuwe badkamer!

Superblij met onze nieuwe badkamer! In augustus 2023 bij Sani4all Deventer een badkamer laten ontwerpen door Maaike. Wat wij enorm prettig vonden is de persoonlijke service en deskundig advies. Samen met Maaike zijn we tot een 3D ontwerp gekomen en in januari 2024 kon de badkamer geplaatst worden. De badkamer is geplaats door Bubbles Badkamer Renovaties uit Deventer, van sloop tot aan de opbouw en het afmonteren. Ook tijdens het plaatsten word er goed meegedacht en vanuit Sani4all was er regelmatig contact over het verloop. Van A tot Z zijn wij zijn totaal ontzorgt door Sani4all, met als resultaat een schitterde badkamer. Wij willen Maaike en de rest van het team van Sani4all bedanken voor de prettige service en advies. De familie Gerrits

• Winkel: Deventer

Beste familie Gerrits, Wat fijn om te lezen dat jullie super blij zijn met de nieuwe badkamer van Sani4All Deventer. Bedankt voor het delen van jullie 5-sterren ervaring. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Geweldige service

In de winkel wordt je vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Er wordt meegedacht en samen wordt er jouw perfecte badkamer samengesteld. Het contact met de uitvoerende makelaar was ook erg goed en er is een prachtige badkamer uitgekomen.

• Winkel: Barendrecht

Beste Ruben, Wat een prachtige badkamer is het geworden zeg! Wat fijn om te lezen dat er goed met je is meegedacht om de perfecte badkamer samen te stellen. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede voorlichting en inrichting van de douche

Erg tevreden met de producten die wij via sani4all hebben gekocht. De werkzaamheden waren goed ingepland en verliepen voorspoedig.

• Winkel: Genemuiden

Beste, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de producten en de werkzaamheden voorspoedig verliepen. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en vakkundig personeel!

Wij werden heel fijn en prettig geholpen, door de goede adviezen die we hebben gekregen en een fijne samenwerking hebben we onze droom badkamer kunnen realiseren! Het personeel was meedenkend en vriendelijk wat geleid heeft tot een mooi eindresultaat.

• Winkel: Uden

Beste Frederiek, Wat fijn om te lezen dat jullie zo fijn en prettig werden geholpen. We wensen jullie veel plezier met het prachtige eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super service

Prima producten en een goede service, zelfs na jaren nog vervangende producten beschikbaar !

• Winkel: Deventer

Beste Eddy, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Deventer! Hartelijke groet, Team Sani4All

uitstekend geholpen

Ben niet iemand die snel een review schrijft maar voor Sani4All Dronten wil ik daar graag de moeite voor nemen. Vanwege de ervaring van een aantal jaren terug voor ontwerp en aanschaf van een complete badkamer nu weer teruggekomen voor ons toilet die ook een renovatie kon gebruiken. Wederom uitstekend geholpen door Klaas Jan Heutink die de tijd neemt in meedenken en met doordachte oplossingen komt. Verder hebben ze ook eerlijke prijzen voor de materialen dus ik ben wederom een tevreden klant 

• Winkel: Dronten

Beste Frans, Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden voor Sani4All Dronten. Wat fijn om te lezen dat jullie wederom uitstekend geholpen zijn. We wensen jullie veel plezier met het nieuwe toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service in de winkel, en TOP installatie badkamer door WLTotaalBouw.

Keuze offerte in de winkel verliep vlot. Snelle installatie mogelijk, die vervolgens volgens planning zeer netjes is uitgevoerd.

• Winkel: Mijdrecht

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat de keuze in de winkel vlot verliep en jullie tevreden zijn met het gehele proces. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Aanrader!

Wij zijn Karel en Mattanja en op 28 december 2023 bezochten wij Sani4all te Almere, om in eerste instantie badkamerinspiratie op te doen. Dit lukte aardig, want er stonden ontzettend mooie showroommodellen in de showroom. Bij binnenkomst werden wij direct geholpen door Erika Ziel. Erika was super enthousiast en wilde ons graag helpen met het uitzoeken van een nieuwe badkamer. Erika vroeg naar onze wensen en liep met ons meerdere rondjes door de showroom om meubels, kleuren en materialen uit te zoeken. Erika gaf ons alle tijd die wij nodig hadden om onze keuzes te maken. Ook gaf zij super goede tips over bepaalde kleurencombinaties! Ze dacht mee met de keuze over bijvoorbeeld wat voor badkuip voor ons het meest praktische was. Voor Erika was niets te veel! Wij zijn ontzettend goed geholpen door Erika. Zelfs na een paar dagen na het akkoord op onze nieuwe badkamer, was Erika goed bereikbaar voor vragen! Wij zijn ontzettend enthousiast over Sani4All Almere! Hartelijk dank voor de goede service.

• Winkel: Almere

Beste Karel en Mattanja, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met het gehele proces. En dan eindigen met een prachtige prijs, een gratis badkamer. We hopen dat jullie er met veel plezier van zullen genieten! Hartelijke groet, Team Sani4All

Het ging super relaxt

Het is een hele mooie showroom en alles is mogelijk in goed overleg. Ze nemen alle tijd en onder het genot van een kopje koffie ,alles duidelijk uitgelegd!

• Winkel: Almere

Beste Thea, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer betrouwbaar! Afspraak is Afspraak

Precies gepland en opgeleverd zoals vooraf besproken. Compleet douche sanitair, inclusief tegels, via Sani4All aangekocht voor een prima prijs. Uitvoering bestond uit oude badkamer slopen en nieuwe badkamer aanleggen met flink wat wijzigingen in de opstelling en verleggen van alle elektra, water en afvoerleidingen. Tevens aanleg van elektrische vloerverwarming en afzuigventilatie en nieuwe inbouw verlichting: Supernetjes, snel en professioneel. Tegelwerk ook superstrak. Elke dag de rommel netjes opgeruimd. Team bestaat uit hardwerkende mannen die weinig vragen en gewoon lekker doorgaan. SUPERBLIJ MEE! Zeker een aanrader!

• Winkel: Kaatsheuvel

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Kaatsheuvel. Wat goed om te lezen dat je er super blij mee bent en ons zeker kan aanraden. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All