Uitstekende service

Bij ons was de draaidop van het bad kapot. Hierover hebben wij een mail gestuurd. We werden gelijk vriendelijk geholpen. Uiteindelijk bleek dat de draaiknop gebroken was. We hebben inmiddels een nieuwe toegestuurd gekregen zonder hier kosten aam verbonden zitten.

• Winkel: Gouda

Prachtige tegels, snel geleverd

Eerst een vriendelijk advies in de winkel gekregen, vervolgens bij Sani4all witte tegeltjes besteld voor de keuken-achterwand. Deze werden al binnen een aantal dagen bezorgd. Heel erg tevreden over onze mooie tegels, voor een goede prijs.

• Vakmanschap N.v.t.

Top service , klantvriendelijk

Twee jaar geleden een badkamer gekocht . Bevalt heel goed , In de afvoer was bij het schoonmaken een rubber afdichting weg door mijn eigen schuld . Ik kreeg gewoon een nieuwe . Prima service .

very good and speedy advice by the staff of Sani4All

We had some little damage of tiles upon delivery at our home after the purchase of a bathroom. But Sani4All immediately decided to replace the broken tiles and delivered new one to our house. Thank you !

• Winkel: Den Haag

Snelle communicatie over eventuele aanpassingen op 't laatste moment. Erg plezierige vakmensen. Erg tevreden over 't resultaat

• Winkel: Varsseveld

Super service

We zijn hier geweest voor een nieuwe badkamer en toilet. Mooie winkel, fijn geholpen door Lisa! Alles werd duidelijk uitgelegd en alles was mogelijk. Ook Bas Dolmans die de verbouwing heeft gerealiseerd. Je ziet dat hij verstand heeft van zijn werk. Vakman!

• Winkel: Mijdrecht

Toegankelijk en laagdrempelig

Een prachtige zaak waar je je welkom voelt als klant. Er is voor ieder wat wils en mooie kwaliteit. Je voelt je als klant gezien en bovenal krijg je ontzettend goed advies en wordt er rekening gehouden met het budget.

• Winkel: Mijdrecht

Mooie badkamer

We zijn prima geholpen! Mooie winkel waar alles netjes en overzichtelijk uitgestald staat. Keuze genoeg! Goed advies en mooie 3d tekening zoals het er na de installatie uit zou moeten zien. De verbouwing kwam aardig overeen met de tekening. Natuurlijk zijn er altijd wel wat kleine problemen. Deze werden zonder veel gedoe en netjes opgelost.

• Winkel: Almere

Zeer tevreden met de vlotte en correcte service.

Het traject van verkoop tot oplevering is prima geregeld. Afspraken worden goed nagekomen, communicatie is duidelijk en vlot. Overall het hele traject erg prettig ervaren. Erg belangrijk: Blij met het eindresultaat!

• Winkel: Barneveld

Werden goed geholpen mochten tegel mee naar huis nemen Ook de leggers zeer tevreden over

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden met Sani4All

Wij zijn bijzonder tevreden, alles volgens afspraak en prima op tijd geleverd voor onze vakantie woning in Zeeland, fijne meelevende mensen, we kregen ook nog een diner bon, we hebben heerlijk gegeten. Ik kan het bedrijf zeker aanraden.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Zeer tevreden met de service

Wij hebben onze badkamer hier besteld, en zelf montage gedaan. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen, duidelijke communicatie en we zijn blij met het eindresultaat!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Winkel: Zwolle

Een kwaliteit goed bedrijf met betrokken medewerkers.

We hebben goede ervaringen. Bij het uitzoeken van de badkamer was er alle ruimte en tijd om tot een goede keuze te komen. De installateur heeft heel netjes gewerkt en een prima oplevering gedaan. Tijdens het hele proces van aankoop tot en met oplevering hebben we betrokken en vakkundige mensen gesproken. Al met al een aanrader. We hebben veel plezier van onze nieuwe badkamer. Rob

Tevreden over de badkamer

Goede communicatie, gemaakte afspraken nagekomen, kortom ben zeer tevreden

Snel en vakkundig geholpen

Door Sani4all snel geholpen. Een onderdeel van de doucheslang werkte niet goed. Na het melden direct geholpen en is er een nieuw onderdeel kosteloos besteld. Dank voor de service

Veel mis, goed opgelost.

Na een geweldige hulp in de winkel met het uitzoeken was er een miscommunicatie tussen de winkel en de aannemer over de startdatum en prijs, sani heeft dit goed op gepakt. Er bleken een aantal dingen niet helemaal goed geleverd, Sani heeft dit uiteindelijk ook opgelost. Het leveren van het spanplafond duurde iets langer dan verwacht, toen deze gemonteerd werd bleek er maar voor 1 ruimte te zijn ipv 2. 1 telefoontje naar Sani en dit werd snel geregeld. Al met al een hoop dingetjes die eerst niet klopten en irritatie opleverden, alles netjes opgepakt door Sani en de aannemer en nu hebben we een prachtige badkamer.

Zeer aanbevolen.

Mooi assortiment. Nemen de tijd voor je. En geven goed advies. Alle materialen waren aanwezig bij levering. En goede monteurs aanbevolen. Ben erg tevreden met m'n nieuwe badkamer.

• Winkel: Dronten

Hele mooie badkamer en een goede service

Ik ben direct geholpen in de winkel zonder een afspraak, dus de verkoper was erg flexibel. De spullen zijn van goede kwaliteit en de prijs is ook goed. De klantenservice m.b.t. de spiegel is top.

• Winkel: Barneveld

Lange adem en toch gelukt

Een badkamer t remenber. Het ging niet vanzelf, maar gelukkig bleef Diederik (Sani4all) me steeds geholpen en is uiteindelijk alles opgelost:).

• Winkel: Barneveld

Net geholpen, mooie spullen en goede levering

Uitstekende ervaring bij Sani4All Barneveld. In de winkel zeer kundig geholpen door Evert. Ze denken echt met je mee. De levering en nazorg was ook helemaal top! Samen met Sani4All een hele mooie badkamer en wc gerealiseerd.

• Winkel: Barneveld

Zeer prettig en professioneel.

Onze badkamer en toiletten bij Sani4all gekocht. Er werd goed meegedacht en de communicatie was vlot en zeer persoonlijk. Goed bereikbaar per telefoon en bij kleine veranderingen was omruilen of retour geen enkel probleem. Zeer tevreden!

• Winkel: Barneveld

Enthousiaste jonge ondernemer, met een ervaren en klantgerichte groep medewerkers om zich heen.

Leuke en goede ervaring met het team van Sani4all Barneveld. Enthousiaste ondernemer die ons een badkamer verkocht en binnen een jaar zijn we weer teruggegaan voor een nieuwe toiletruimte. Ook die werd perfect geleverd en het eindresultaat zijn wij ronduit tevreden over en alles voor een zeer acceptabele prijs. Kortom zeker aan te bevelen!!

• Winkel: Barneveld

We hebben een badkamer besteld bij Sani4all en daar zijn we erg tevreden mee. De levering van de materialen ging prima en het plaatsen van de badkamer ging zoals afgesproken. Ook bij problemen wordt er snel een oplossing aangedragen.

Heel tevreden!!

Wij werden fijn en goed goed geholpen door oa Luc . Hij had goeie ideeën en je kunt veel voorbeelden waaronder ook de tegels ter plekke bekijken. Alles bij sani4all besteld en alles werd op tijd geleverd.

• Winkel: Varsseveld

Super mooie badkamer geworden dankzij Sani4all

Wij hebben de gehele badkamer gekocht bij SAni4all. Echt prachtige spullen! Een hele fijne meedenkende medewerker en alle tijd genomen om alles passend te maken naar ons idee. ( was niet eenvoudig) De spullen werden mooi op tijd geleverd en zo konden wij het plaatsen. De wc was geleverd in de verkeerde kleur ( stond wel zwart op de doos) maar geen probleem, hij werd zo omgeruild en gemonteerd. Toen de badkamer klaar was, kwam de medewerker persoonlijk kijken hoe het geworden was. Dat geeft echt een stuk interesse weer! Voor de wc in de hal gaan wij weer terug naar Sani4all, voor de inrichting, en voor de tegels.