Allemaal toppers!

Wij zijn goed geholpen in Barendrecht door Niels en er werd alle tijd voor genomen om alle spullen uit te zoeken. De vakmannen van Westblock hebben het 3D-ontwerp exact nagemaakt! Er was een onderdeel te kort en dat kon de volgende dag direct opgehaald worden zodat de bouw niet stil stond. Complete badkamer binnen een week af!

Fantastisch bedrijf!

Vanwege mijn badkamer renovatie via via bij Sani 4 all terecht gekomen. Raad dit bedrijf iederen aan, ze denken met je mee, zeer klant vriendelijk. Ook als er een onderdeel mist bij de renovatie, wordt dit zonder problemen aangeleverd. Dus niet langer twijfelen en ga voor Sani 4 all, in Dronten!!!

Prachtige badkamer, professioneel advies

De gehele afwikkeling, van advies tot montage, is zeer fijn en professioneel verlopen. We hebben een prachtige en luxe badkamer gekregen met tegels, sanitair en meubels van beste kwaliteit. We zijn er enorm blij mee en kijken terug op fijne samenwerking met de verkoper en medewerkers van Sani4all Zevenaar. Wij raden Sani4all bij iedereen aan!

• Vestiging: Zevenaar

Netje geholpen, vriendelijk, en alles op tijd binnen. Jaren geleden toilet accesoires bij sani4all gehaald, en nu dus alles voor de badkamer. Prima service, raad het iedereen aan. Als m.n keuken aan de beurt is, dan kom ik weer Harwinn. Nogmaals bedankt. Gr. ACS Schildersbedrijf. André Schonewille uit Hoogeveen.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen

Goed , professioneel en vakkundige zaak om een badkamer te kopen

Wij hebben onze badkamer gekocht bij Sani4all in Barendrecht Er was alle tijd om een mooie en volgens onze smaak een badkamer te tekenen en samen te stellen. Alles netjes geleverd en compleet. De verbouwing die door aannemersbedrijf Westbrock BV is verzorgd is echt super verlopen 5,5 werkdag van slopen tot ingebruikname. Deze mensen hebben werkelijk super vakwerk geleverd en hebben heel netjes gewerkt, er waren geen opleverpunten We zijn super blij met onze badkamer en raden iedereen aan indien er een badkamer gemaakt moet worden dit te doen met Sani4all te Barendrecht met Westbrock als aannemer. Helemaal super

Eerlijke vakkundige medewerkers

Badkamer/Toilet verbouwing achter de rug. Aflevering van spullen goed geregeld. Keurige hulpvaardige man. Medewerkers die de badkamer hebben geplaatst waren wel allemaal uit Kroatië en spraken soms geen Engels maar waren keurige mensen. Heel beleefd. ze hebben 7 a 8 dagen werk nodig gehad zoals Sani4all al vertelde. Guus heeft alles ontworpen en een klein beetje contact gehad met Tamara die er toen nog maar net werkte maar heeft ons goed verder geholpen.

• Vestiging: Barendrecht

Flexibel en inspelen op veranderende wensen en probleemoplossend.

De diverse malen dat we de showroom in Deventer hebben bezocht heeft Jelle ons fantastisch en vakkundig geholpen. Temeer door de telkenmale wisselende verzoeken van ons en veranderingen van lay out van de badkamer werd er toch elke keer weer zonder morren een nieuw plan voorgeschoteld. Helaas konden alle onderdelen niet op de afgesproken datum geleverd worden, voor het bad werd dit toch een probleem i.v.m. de planning van plaatsen en werd er op en neer naar Vollenhove gereden om deze nog op tijd af te leveren. Top.

Zeer waardevolle ervaring

Wij zijn zeer goed geholpen door Niels bij Sani4all Gouda. Afspraken worden nagekomen en uitdagingen worden opgelost. Goede communicatie en eerlijk advies.

• Vestiging: Gouda

Hoi Frank, Bedankt voor de positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4all

Prachtige badkamer!

Mooi ontwerp en tekening eerst gemaakt van de badkamer! Prettig geholpen door Manuel, wil absoluut niet aansmeren en denkt praktisch mee. Installateur voor leidingwerk was een snelle jongen en de badkamer monteurs en tegelzetter hebben het vlot en strak afgewerkt!! Kortom: erg blij met de badkamer:)

• Vestiging: Genemuiden

Hoi John, We willen je bedanken voor je positieve woorden! Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer. Hartelijke groet, Team Sani4all

Slecht geregeld en slechte service.

Niet alle producten geleverd. Kapot geleverd bad opnieuw factureren. 3 weken doorlooptijd werd meer dan 12 maanden. Slechte monteur, maat geen support van sani4all. Klaag de monteur maar aan is steeds de voorgestelde oplossing. Nu zit ik na 1,5 jaar nog met een slechte afvoer en een badkamer die overstroomt.

• Vestiging: Zevenaar

Super service

Super snel en goed geholpen. Werd meteen actie ondernomen en probleem is verholpen

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.

Hoi Margreet, Bedankt voor de positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4all

We zijn vriendelijk geholpen.

Zeer behulpzaam geholpen in de winkel in Uden. Naar een wat langere wachttijd goed geholpen. Bij levering spullen waren er wat foutjes maar dit werd goed en snel opgelost.

• Vestiging: Uden

Hoi Marce, We willen je bedanken voor de positieve review. Veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Team Sani4all

Goed advies en geweldige service

Vakkundig geïnformeerd. Tijdens de uitvoering een aantal technische aanpassingen welke naar tevredenheid zijn begeleid.

• Vestiging: Uden

Hoi Marcel, Bedankt voor de positieve review. We wensen je veel plezier met je nieuwe aanwinst. Hartelijke groet, Team Sani4all

Goede service en mooi matriaal

• Vestiging: Hoogeveen

Hoi Robbin, Bedankt voor de positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4all

Vlotte en schappelijke service

Erg goed geholpen met name door Manuel en de mannen van de bezorgdienst. Behulpzaam en meedenkend in oplossingen tijdens het monteren van de badkamer. Ook vrijwel meteen bereikbaar en oplossing was meteen daar met daarbij rekening houdend met de wensen van de klant. Top gedaan!

• Vestiging: Genemuiden

Hoi Maikel, Bedankt voor je review! Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer. Hartelijke groet, Team Sani4all

Blij met onze badkamers

Wij zijn fijn geholpen bij Sani 4 all Dronten. Personeel heeft veel verstand van zaken en helpt op een prettige manier. Willen je absoluut niet het duurste verkopen als je dat aangeeft. Dat is bij andere zaken wel anders. Voor vragen naderhand stonden ze altijd klaar. Kortom een goede ervaring en wij komen zeker terug.

• Vestiging: Dronten

Hoi Familie de Waal, We vinden het fijn om te horen dat jullie het proces zo positief ervaren hebben. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe aanwinst! Hartelijke groet, Team Sani4all

Wat een topwinkel, raad ik iedereen aan!!

We zijn heel goed geholpen door Sander bij de vestiging in Dronten. Hij gaf goed advies en er was geen moeite te veel. Helaas hebben we gekozen voor een andere installateur dan zij ons aanraadden. Veel spijt van gehad. Ze dachten actief mee om de schade aangebracht door de installateur te verhelpen. De service houdt niet op na de aankoop. Klaas Jan is zelfs nog bij ons thuis geweest om te kijken hoe hij ons kon helpen. Kortom, bedankt Sander, Klaas Jan, Marcel en Marieke. We zullen jullie zeker aanraden bij onze familie en vrienden.

• Vestiging: Dronten

Hoi Anita, We vinden het fijn om te horen dat het alsnog is opgelost. We wensen jullie veel plezier met je nieuwe aankoop. Hartelijke groet, Team Sani4all

Zeer goede service

Eind mei 2021 een badkamer gekocht bij Sani4all , perfect geholpen door verkoper In verband met corona waren de levertijden iets langer dan normaal , maar hier is direct over geïnformeerd later bleek een beschadiging te zitten op een ladefront van het wasfale meubel , dit to volle tevredenheid opgelost Kortom een hele prettige ervaring en een perfecte badkamer

• Vestiging: Den Haag

Hoi Ron, We willen je bedanken voor de positieve review. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4all

Een uitstekende renovatie van onze badkamer.

Wij hebben onze badkamer laten renoveren door Sani4all en NEXCO. Wij zijn uitermate tevreden over hun werkzaamheden. In een prettige sfeer hebben wij in hun showroom in Uden de diverse produkten uitgekozen, met een uitstekende voorlichting van Sani4all. Ook de werkzaamheden zijn uitstekend verlopen en er wordt met hoge kwaliteit gewerkt. Sani4all werkt samen met NEXCO en die hebben een geweldig team: NEXCO levert kwaliteit in alle opzichten. Als er problemen in de loop van het verbouwingsproces kwamen werden die vakkundig opgelost. Je krijgt steeds meer vertrouwen in de hele crew. Het eindresultaat is fantastisch en wij zijn er heel blij mee. Alles ziet er heel mooi uit en de afwerking is fenomenaal. Ook de after service is uitstekend: zijn er nog probleempjes dan worden die door Sani4all prima opgelost. Het is wel duidelijk dat wij Sani4all en NEXCO in alle opzichten willen aanbevelen voor de renovatie van badkamers.

• Vestiging: Uden

Hoi Willie, We vinden het fijn om te horen dat je het proces zo positief ervaren hebt en willen jullie bedanken voor de mooie woorden. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4all

Persoonlijke aandacht, aangenaam en eerlijk advies.

In oktober is onze badkamer geïnstalleerd, onze droombadkamer zorgvuldig samengesteld door Sani4all. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Lisa, zij luisterde goed naar al onze wensen en adviseerde ons heel goed. De samenwerking tussen de aannemer en Sani4all verliep ook heel prettig en soepel. Bas Dolmans en co hebben de badkamer mooi geïnstalleerd/ geplaatst. Het was gezellig om de mannen dagelijks tegen te komen, fijne communicatie. Complimenten voor Sani4all en de aannemer Bas Dolmans. We genieten enorm van onze badkamer, onze droom is uitgekomen.

• Vestiging: Vianen

Hoi Olga, We zullen de complimenten doorgeven aan Lisa! We willen jullie bedanken voor de positieve woorden. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4all

Tijdige, vakkundige uitvoering en een pracht-resultaat!

Het ontwerp van onze interieurstyliste hebben we samen met Rutger op details afgestemd naar eigen smaak, inzichten en (niet te vergeten) op budget. Het eindresultaat mag er wezen, we zijn erg tevreden!

• Vestiging: Uden

Hoi Mark & Brigitte, We willen jullie bedanken voor de positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4all

Perfect mooie badkamer

Onze oude badkamer was zeer nodig aan vervanging toe. Wij hebben toen de keuze gemaakt om naar Sani4all in Barendrecht te gaan. Daar zijn toen heengegaan en tot ruim na sluitingstijd bezig geweest om de badkamer samen te stellen naar onze wensen. De levering van de producten door Sani4all en de installatie door Westblock BV is harstikke goed gegaan. Een paar kleine issues werden direct verholpen. Ik beveel het team van Barendrecht voor 100% aan voor het installeren van een nieuwe badkamer. Er wordt met je meegedacht en als er iets is wordt het meteen opgelost. Harstikke TOP!!!!

• Vestiging: Barendrecht

Hoi Marco, We vinden het fijn om te horen dat jullie het proces zo positief hebben ervaren. We willen jullie bedanken voor de mooie woorden! We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4all

Naar volle tevredenheid door prettig team geholpen, aan te bevelen!

Onze persoonlijke ervaring met naam genoemd Jelle, was uitstekend. Zijn geduld, bereidwilligheid, gaf ons het gevoel om echt "klant "te zijn! Al met al een heel mooi klantvriendelijk bedrijf.

• Vestiging: Deventer

Hoi Stephan, We willen je bedanken voor de positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4all

Ongeorganiseerde bende

Nog nooit zo een ongeorganiseerde bende meegemaakt. Een jaar voor dat het huis klaar zou zijn 2 badkamers gekocht inclusief instalatie. Nadat ze de monteur er uitgooien konden ze de spullen wel leveren maar niet instaleren dat moesten we zelf maar uit zoeken, toen dat was opgelost bleef alles maar mis gaan. Verkeerde douch schermen, leveringen waar we voor thuisblijven kwamen niet zonder bericht, volgende dag alleen maar smoesjes. Verkeerd kast deurtje werd geleverd, of worden verkeerd geplaatst. Nu tot op de dag van vandaag nog niet alles opgelost. Een heel huis bouwen gaat sneller en eenvoudiger dan een badkamer plaatsen met Sani4all. Werkelijk ongelooflijk dat deze hut nog overeind staat.

• Vestiging: Barneveld

Vriendelijk, deskundig, zoegvuldig en betrouwbaar

Ik werd in de winkel heel prettig geholpen en er werd goed met me meegedacht. Ook de bezorger van de materialen was vriendelijk en behulpzaam. Sani4all belde na of alle materialen goed geleverd waren. Ik was positief verrast dat ze ook na de renovatie van mijn badkamer belden om te vragen of de renovatie goed was verlopen.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Vestiging: Deventer

Hoi Susan, We vinden het fijn om te horen dat jullie het proces zo positief ervaren hebben. Veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4all