Een nieuwe badkamer is best spannend, maar deze mensen kan je vertrouwen!

Wij zijn voor onze badkamer en toilet geslaagd bij Sani4All Barendrecht en geweldig geholpen door Gabriella, echt een topper. Ook complimenten voor de rest van het team, allemaal heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Alles kan en niets is te veel.  Mooie spullen, goed advies, fijne 'geheel ontzorgde' levering van het materiaal. Leveringsproblemen met de 60x60 tegels zijn tijdig opgelost en door omstandigheden moesten wij de verbouwing uitstellen, maar dat was geen probleem en werd gelijk geregeld.  Ook blij met onze keuze voor aannemer Westblock, prettige contacten voor en tijdens de verbouwing met Ad en Anela. In een week tijd alles klaar, elke dag een ander team en allemaal vakmannen. Ze denken mee en lossen de kleine dingetjes ter plekke op. We zagen er best tegenop, maar de week is voorbij gevlogen en het resultaat is prachtig!  Iedereen die onze badkamer en toilet heeft gezien, vroeg onmiddellijk naar de leverancier en aannemer, wat op zich genoeg zegt. Een aanrader dus! Allemaal enorm bedankt!

• Winkel: Barendrecht

Top, goeie begeleiding, informele sfeer.

Prima ontvangst en begeleiding bij het uitzoeken van onze badkamer. Informele sfeer en erg attent op gebeurtenissen! Prettig aankoop traject en aflevering van de badkamer op tijd en zonder manco's. Ook na traject perfect verlopen.

Klantvriendelijk, flexibel en oplossingsgericht

We hebben onze wc en badkamer naar tevredenheid laten inrichten door Sani4all. Ze hebben ons goed geholpen bij het ontwerp. We hebben 2 mooie 3d tekeningen mogen ontvangen als basis voor de montage. Verder hebben we wat schade gehad aan tegels. Dit hebben ze keurig opgelost door kosteloos nieuwe pakken tegels te leveren. Wij zouden Sani4all zeker aanbevelen!

• Winkel: Dronten

Uiterst vriendelijk en vakkundig

Sani4all, Lex Overbeek, heeft mij zeer adequaat en professioneel geholpen bij de keus van mijn nieuwe badkamer. Wat mij betreft is dit bedrijf een aanrader. Goed gedaan Lex, dank je wel.

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Winkel: Zevenaar

Fantastische zaak met super personeel!

Na bij meerdere badkamer zaken te zijn geweest, kwamen wij uit bij sani4all in Barendrecht. Het is een mooie zaak met genoeg voorbeelden en super vriendelijk personeel. We werden heel goed geholpen in het gehele proces. Iedere vraag of mail wordt heel snel beantwoord en ze denken altijd met je mee. Nadat er vanaf onze kant een fout was gemaakt over de levering en de gehele badkamer eigenlijk binnen 2 dagen bezorgd moest worden stond de geweldige bezorger diezelfde middag van het telefoontje al voor de deur om alles af te leveren. Ik kan alleen maar zeggen als je nog twijfelt kies dan zeker weten voor Sani4all! Helemaal top!

Fantastische service

We zijn heel fijn geholpen & geadviseerd door Mike Voets Sani4all Uden. Door de ideeën samen te voegen hebben we nu een geweldige badkamer & toilet. Iedere dag is het alsof we in een hotelbadkamer staan! Mooie materialen van goede kwaliteit! De service van Sani4all Uden (ook na de koop) zijn perfect fantastische service.

Fijne nieuwe badkamerkraan

Heel vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe badkamerkraan. Vervolgens kundig geïnstalleerd door de monteur. Erg blij met de service, kraan werkt top!

• Winkel: Amsterdam

Top prestatie geleverd!

Zondag terug van vakantie en maandag zouden ze gelijk aan de slag gaan. Ik zag behoorlijk tegen de rotzooi op. Maar wat leverde ze een goed werk. Maandag begonnen en de dinsdag daarna alles klaar. Een badkamer en WC. We zijn er heel erg blij mee. Alles werd keurig afgestemd. Eerst de slopers, dan mensen voor de leidingen.. etc. Ik hoefde zelf niks te regelen. Alles ging vlotjes.

• Winkel: Maassluis

Super service en vakkundige plaatsing

Uitstekend geholpen door Sander Ziel bij het samenstellen van onze badkamer. Goed advies gekregen bij het uitzoeken van alle spullen. Heel flexibel in de keuze voor verschillende materialen. Zelfs toen wij een douchegoot van van den Berg Afvoerputten erin wilde hebben was dat geen probleem! Kwaliteit staat bij Sani4All Almere bovenaan! Afspraak voor plaatsing perfect na gekomen en anderhalve week later was onze nieuwe badkamer klaar!! Geïnstalleerd door vakmensen op advies van Sander. Niek, Sietse, Roy en Devi stuk voor stuk vakmensen. Weten wat ze doen en werken zeer netjes. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe badkamer.

Zeer deskundig geholpen

Wij zijn erg tevreden over Sany4all! De winkel ziet er mooi en verzorgd uit en het gesprek met Lisa Kropff heeft de doorslag gegeven dat wij bij Sany4all zijn geslaagd voor onze badkamer!

• Winkel: Vianen

Badkamer van A tot Z geregeld en ontzorgd!

Fijn contact met verkoper Jurgen, handelt en reageert adequaat op vragen en of aanpassingen. Doet zeer goed zijn best om samen je een geweldige badkamer samen te stellen. De volledige verbouw traject wordt van begin tot het eind goed uitgelegd en door vriendelijk en kundige bouwlieden gerealiseerd. Dus kortom voor een mooie badkamer waarin je geheel ontzorgd bent, ben je bij SANI4All Kaatsheuvel in goede handen !

• Winkel: Kaatsheuvel

Super geholpen van a tot z

In kaatsheuvel de aankoop van onze badkamer gedaan bij Jurgen Super geholpen en hij voelde precies onze stijl aan ook de wens van a tot z installatie top gedaan door aannemer sebastiaan Super blij met onze badkamer het geeft ons een echt Spa gevoel. Puur geluk

• Winkel: Kaatsheuvel

Geweldig materiaal en prachtige badkamer

We hebben bij Niels onze badkamer samengesteld en laten leveren. Helaas wat problemen gehad met het leveren van de 60x60 tegels, tot twee keer toe een alternatief uit moeten zoeken. Dit bracht wat irritatie met zich mee vanuit beide kanten maar Niels heeft dit dan wel goed opgelost. Al met al een goede ervaring!

• Winkel: Barendrecht

Echte meedenkers en prima service

Fijne ervaring met dit bedrijf vooral met Herwin. Snel antwoord op vragen.Ondanks de tussenkomst van Corona en van de Lockdown steeds goed contact gehad. Materialen waren op tijd en klopten als een bus. Zeer tevreden klanten!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Winkel: Hoogeveen

Vriendelijk personeel, mooie winkel,ze denken met je mee ,kleine probleempjes worden snel op gelost ben heel tevreden met onze nieuwe badkamer

Fantastisch geholpen en meegedacht

In onze zoektocht naar tegels voor onze badkamer zijn we heel goed geholpen door Gerwin van Sani Zwolle. Helaas moesten we tot 3x toe andere tegels uitzoeken omdat de combinatie niet te leveren was. Maar er werd super meegedacht. Alles werd keurig aan huis bezorgt. Wij zijn heel tevreden en blij met het eind resultaat

• Winkel: Zwolle

Top service

Door Rens Weertman werd alle tijd genomen om ons mee te nemen in het assortiment / mogelijkheden. Zijn advies was vakkundig en klantgericht. Al met al een zeer goede ervaring.

• Winkel: Sittard-Geleen

Open-minded, plezierig, deskundig, relaxed en professioneel.

Ondanks (zeer) drukke agenda's heeft Sani4all tijd weten te vinden om onze badkamer en toilet te verwijderen en nieuwe te plaatsen. En dat binnen 2 weken, knap staaltje werk. Ze werken zeer professioneel, zijn uitstekende collega's die elkaar aanvullen en helpen. Op een morgen waren ze zelfs met 4 medewerkers aan de slag! Echt bewonderenswaardig.

• Winkel: Almere

We hebben volgens afspraak een prachtige badkamer en toilet gekregen

Het contact met zowel Sander en Fred en de montage-ploeg was zeer aangenaam en professioneel. Er is zeer netjes gewerkt en er werd rekening gehouden met onze woonomgeving. Na ieder werkdag werd alles opgeruimd en netjes achtergelaten. Toen bleek dat de bestelde tegels niet tijdig geleverd konden worden werd een prima alternatief aangeboden.

raad ik iedereen aan

Na bezoeken en offertes aan andere gerenommeerde badkamerleveranciers toch ook naar Sani4all gegaan. Al die zaken met "Sani" in hun naam leken ons in eerste instantie weinig vertrouwenwekkend. Het eerste bezoek bevestigde onze vermoedens: een winkel in een bedrijvengebied met weinig uitstraling. Maar de ontvangst was hartelijk en al snel bleek Sani4all qua assortiment en kwaliteit niet onderdeed voor de andere zaken die wij hadden bezocht. We konden snel een keus maken en waren blij verrast met de offerte die aanzienlijk lager was dan we gewend waren bij anderen. Knoop doorgehakt en nooit spijt gekregen. Mede dankzij het geweldige installatiebedrijf (Brian's Totaalinstallatie) is in een week een fantastische badkamer gerealiseerd (andere bedrijven zeiden: reken maar op 3 weken!).

• Winkel: Almere

Keurig geholpen in de winkel en goede afwikkeling.....

Na lang overwegen besloten om onze badkamer te verbouwen. Zelf een tekening gemaakt en deze meegenomen naar de winkel. Daarbij tips gekregen wat we zouden kunnen veranderen in de tekening die ik had gemaakt. Overal werd de tijd voorgenomen zonder dat er gepusht werd om over te gaan tot koop. We hadden onze keuzes gemaakt en hadden geluk dat het installatiebedrijf via Sani4all sneller tijd had dan gedacht. De plaatsing is ook sneller verlopen dan verwacht en helemaal naar onze tevredenheid. Kortom wij genieten van onze badkamer!

• Winkel: Zevenaar

Fijne winkel!

Na verschillende winkels bezocht te hebben eindigde we bij Sani4all. Vriendelijk contact, dachten goed mee en kwamen samen tot een mooie 3d tekening. Aangezien we alles zelf geplaatst hebben in de badkamer zonder aannemer of vakmannen hadden we hier en daar wat vragen en over het algemeen wist onze contactpersoon Rens overal een antwoord op te geven. Enige minpuntje is dat zowel de vloer als de wand tegels niet leverbaar waren binnen de tijd waar wij ze nodig hadden maar ook hier deden ze niet moeilijk over en werden verwijderd van de factuur zodat wij deze elders konden bestellen. Blij dat we bij Sani4all onze spullen gekozen hebben en raden het iedereen aan!

• Winkel: Sittard-Geleen

Zeer tevreden over Sani4All Uden

Zeer tevreden over Sani4All Uden. Wij hebben, mede door goede adviezen van hun, een mooie keuze voor een complete badkamer en toilet kunnen maken. De medewerksters zijn klantgericht, heel vriendelijk, denken mee, komen afspraken na en hebben ons constant op de hoogte gehouden van de leveringen. Helaas zaten er 2 gebroken wandtegels in de levering, maar dat is prima en naar alle tevredenheid opgelost. De kwaliteit van de geleverde artikelen is ook goed en we zijn erg blij met onze aankoop. Sani4all heeft ons ook een uitstekende goede aannemer, Metsel- en tegelwerken vd Ligt kunnen adviseren. Ook deze heeft perfect en naar alle tevredenheid de complete verbouwing uitgevoerd. Het resultaat is prachtig geworden. Zeker een aanbeveling om hier te kopen.

• Winkel: Uden

Uitstekende service, prachtig sanitair en vriendelijk en meedenkend personeel

Wij zijn zeer tevreden over de verbouwing van onze badkamer en toilet. Alles is volgens planning en afspraak verlopen in combinatie met de aannemer. Uitstekende service, prachtig sanitair en vriendelijk personeel dat ook meedenkt. Niets dan lof voor deze winkel en een echte aanrader!

• Winkel: Den Haag

Vriendelijke medewerkers en goede service

We zijn erg blij met de badkamer en hoe mooi op tijd die geleverd kon worden.

• Winkel: Gouda