Vakkundig!

Complete toiletruimte gekocht bij Sani4all bij Jurgen in Kaatsheuvel. Snel geleverd en geinstalleerd door Montage Brabant. Tegels waren 120 x 120. De zijn zeer vakkundig gelegd door Olim. Zeer tevreden.

• Vestiging: Kaatsheuvel

Zeer slechte ervaring en geen communicatie

Vorig jaar november de winkel in Zevenaar binnen gestapt om een nieuwe badkamer te bestellen 6 April zou er gestart worden met een aannemer Een week voor dat die zou beginnen werden we gebeld door een andere aannemer dat hij graag langs wil komen voor een nieuwe offerte te maken, die viel achteraf hoger uit dan de vorige. We waren ook niet geïnformeerd van te voren door Sani 4 All dat er een nieuwe aannemer zou komen. Vanaf dat moment ging alles mis. Van de verkeerde spullen leveren tot te laat de spullen leveren. Ik zal jullie de details besparen. Maar 6 april begonnen het is nu 21 juli en ze zijn nog niet klaar. Er wordt niet gereageerd op onze laaatste mail en van excuses hebben ze nooit gehoord. De locatie manager heeft het 6 weken geleden overgenomen maar die weet het ook niet meer. Dus ik raad iedereen aan om hier niet naar toe te gaan. We hebben inmiddels een advocaat in de armen genomen

• Vestiging: Zevenaar

Onze douche is ontzettend mooi geworden. Wij zijn zeer tevreden. Vriendelijke mannen en ze werken erg netjes. Na afloop is alles keurig netjes opgeruimd.

• Inrichting showroom N.v.t.

zien je niet eens staan

Half uur rondgelopen zonder ook maar door een medewerker aan gesproken te worden nog geen goedemorgen !!!! de aanwezige klanten waren nog vriendelijker tegen ons

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Genemuiden

Top service, kwaliteit en goed persoonlijk advies!

Bas, heeft ons geweldig geholpen! Mijn vrouw en ik wisten niet waar wij moesten beginnen, zoveel keuzes en mogelijkheden zijn er. Door goed naar ons te luisteren en de juiste vragen te stellen heeft Bas ons rustig meegenomen en uiteindelijk een droombadkamer + toilet voor ons ontworpen in 3D, waardoor het echt gaat leven. Warm ontvangst, fijne mensen en uitstekende kennis en kunde binnen Sani4all Vianen!

• Vestiging: Vianen

we zijn blij met onze nieuwe badkamer!!

Zeer tevreden over onze badkamer gekocht bij Sani4all Gouda. Goede adviezen . Aantrekkelijke prijs en korte tijd tussen bestellen en plaatsen. Montage door Westblock: de meeste aannemers hebben na de prijsafspraak haast om het werk snel af te maken maar bij Westblock is een tevreden klant belangrijk waarbij Westblock zoekt naar de beste oplossing voor de klant. Verder tevreden over de klachtafhandeling bij Sani4all Gouda

• Vestiging: Gouda

Prima geregeld allemaal

WC renovatie gedaan via Sani4all Vianen. Eerst bij Sani4all, bij Cliff, alle spullen uitgezocht. Viel niet mee, want de keuze qua tegels en sanitair is zeer ruim. Vervolgens werd een tekening gemaakt van het beoogde ontwerp. Een latere aanpassing op deze tekening was ook geen probleem. In de week voor de renovatie werd ik al gebeld door de planner/chauffeur van Sani4all om juiste datum / tijd van leveren af te stemmen. Prima. Sani4all Vianen werkt samen met Van Son, die de renovatie uiteindelijk prima heeft uitgevoerd. Zelf zijn wij niet zo handig en ervaren met sanitair renovatie, dus wij zijn zeer tevreden hoe Sani4all en Van Son deze zorgen bij ons weg hebben genomen. Wat ons betreft dus een aanrader!

Top service

Cyfon van ons wastafelmeubel was stuk gegaan , naar de vestiging in dronten gegaan en netjes een nieuwe ontvangen voor garantie terwijl deze al langer den een jaar geleden gemonteerd is , dit bedrijf staat achter hun produkt kunnen een hoop mensen nog wat van leren . Daarom een dikke duim Familie vd brand

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Dronten

Service gerichte winkel

In tegenstelling tot de vele andere badkamer winkels denkt Sani4all (Albert Grolleman) mee met de klant. Wij kregen het gevoel dat er goed naar ons geluisterd werd en dat er niet simpelweg iets werd aangesmeerd. Top!

• Vestiging: Hoogeveen

Fantastisch en vakkundig geholpen

Wij hadden zelf van tevoren al gekeken naar kleuren voor de tegels. Ook hadden we de badkamer al even opgemeten. Dit werd door Klaas-Jan vakkundig in een 3D tekening gezet. Daarna de verschillende onderdelen en tegels uitgezocht in de showroom. Ook dit werd in de 3D tekening gezet. Hierdoor hadden we snel een overzicht van hoe het kon worden. Ook zagen we hierdoor dat sommige dingen toch niet konden of dat het toch niet mooi was en konden we snel ter plekke een andere keuze maken en zien op tekening hoe dat eruit zag in de badkamer.

• Vestiging: Dronten

Service zoals het hoort!

Na een bijzonder teleurstellende ervaring of eigenlijk niet ervaring omdat we simpelweg zijn weggelopen tijdens onze afspraak uit het filiaal in Beuningen wegens slechte service maakten we een nieuwe afspraak in het filiaal in Zevenaar. Keurig,zoals besproken,warm ontvangst ,nette 3d ontwerp en klanten behandeling. Niels liet ons de slechte ervaring in Beuningen vergeten en we zijn blij met de bestelling die in september hopelijk netjes wordt geleverd! Als ik nou ook nog eens die mooie "gratis badkamer" wedstrijd win ben ik een zeer tevreden klant!:)

• Vestiging: Zevenaar

Hele fijne samenwerking en klantvriendelijkheid

Wij hebben via sani4all onze badkamer en toilet laten doen zowel de winkel zijn wij super goed geholpen en het aannemersbedrijf genaamd Ronick zijn beide echt top mensen met de juiste instelling en ook met ideeën die ze je voorleggen, dus waar het op uitdraaide het zijn topteams

• Vestiging: Almere

SUPER

Robin is eerst bij ons thuis geweest om de mogelijkheden te bekijken voor de totale renovatie van onze badkamer en toilet. Later in de winkel alles uitgezocht en Robin zond ons 3D tekeningen en zorgde tevens voor de aannemer. De deal was snel beklonken en zowel Sani4all als de aannemer hebben onze verwachtingen overtroffen. Het resultaat is gewoon prachtig en alle afspraken zijn naar volle tevredenheid verlopen. Robin, namens ons beide heel erg bedankt! J&J

• Vestiging: Amsterdam

Super ervaring

Wij zijn geholpen door Jurgen van Sani4All Kaatsheuvel. Het eerste gesprek vond via videobellen plaats ivm corona. Jurgen had van te voren een 3D tekening gemaakt met onze wensen. Hier waren we al erg tevreden over. Al onze wensen paste Jurgen aan en konden waar gemaakt worden. De communicatie was heel erg fijn en snel. Op het laatste moment waren onze gekozen kranen niet meer leverbaar en moesten we anderen, wel dezelfde stijl als we hadden gekozen. We hebben de badkamer laten plaatsen door een aannemer van Sani4All. Dit is ook prima verlopen, er waren tijdens de renovatie wat dingetjes maar deze werden meteen opgelost. Wij zijn super blij met onze nieuwe badkamer!

Prachtige badkamer

Ik werd in de winkel prettig ontvangen, kon fijn rondkijken en kreeg een goed advies. Er werd een mooie 3D tekening gemaakt en de badkamer werd op het gewenste moment geleverd. Een missend onderdeel werd snel nageleverd en ik ben blij met hun service. Het resultaat is prachtig en we zijn ontzettend blij met onze badkamer. Dank aan Sani4All Barneveld!

• Vestiging: Barneveld

Wij zijn zeer tevreden.

Wij werden zeer vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van de badkamer.

• Assortiment
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen

Zorg en aandacht en advies, zelfs na plaatsing.

Door Luc werden we goed voorgelicht, als je de "aanbieding" wilt, zijn er nog veel variaties mogelijk. Tijdens onze keuze tussendoor een financieel overzicht, heb je op een vroeger tijdstip onderdelen nodig, dan haal je die alvast op. Een foutje in de oorspronkelijke bestelling wordt adequaat en tot onze tevredenheid hersteld, en er is een vlotte levering. 2 maanden na levering nog een vraag? Direct een antwoord waarmee je verder kunt. Wij zijn zeer content. Pluim voor Luc!

• Vestiging: Varsseveld

Geweldige service en een eerlijk advies

Bij binnenkomst werden we prettig ontvangen. We voelen ons meteen op ons gemak. We konden ongestoord alle badkamers bekijken en tussendoor vragen stellen. De vragen werden keurig en geduldig beantwoord. We konden al snel terecht voor het officiële adviesgesprek. Ook hier weer een prettig ontvangst, goed en eerlijk advies. Samen tot een mooi 3D resultaat gekomen. We konden de badkamer snel krijgen. Nu is hij af en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Dank aan Sani4All Almere.

• Vestiging: Almere

Met kennis van zaken geholpen, en met goed gevoel gekocht.

Guus heeft ons het gevoel gegeven dat hij alle tijd van de wereld had, ons professioneel advies gegeven en niets opgedrongen. Het was tot twee keer toe leuk om te zoeken, te wikken en te wegen om tot een eindresultaat te komen waar we nu al blij mee zijn. (En dan moeten we de aankoop nog binnenkrijgen).

• Vestiging: Gouda

Super geholpen!

Nadat wij aan het begin van dit jaar onze badkamer hadden gekocht bij Sani4all (waar we nog dagelijks van genieten) was de keuze al snel gemaakt om bij onze renovatie van het toilet beneden weer hier naar toe te gaan. Wij zijn geholpen door Niels: vriendelijk, doet wat hij belooft en denkt ook mee zodat wij alles op tijd voor elkaar gaan krijgen. Dank daarvoor!

Zeer tevreden!

De badkamer die we hebben samen gesteld is prachtig geworden. Alles direct op tijd geleverd en gemonteerd.

• Vestiging: Den Haag

Kan op veel punten verbeteren

Wij zijn voor onze toilet ruimte naar sani4all in Beuningen geweest. Het samenstellen ging soepel. De prijs was ook mooi. We wilden montage afnemen bij een aangesloten bedrijf, dit kon. Fijn. Allereerst belde een monteur ons die vroeg of we met of zonder factuur wilde werken. We vonden dit maar een rare werkwijze en hebben dit teruggekoppeld aan sani4all. Dit was inderdaad niet de bedoeling en we kregen een ander contact toegestuurd. De monteur kon snel komen kijken, maar daarna was er moeilijk contact te krijgen. Ook sani4all was amper te bereiken, we hadden waarschijnlijk een te klein product? Zelf een monteur gezocht. Toen konden te spullen snel geleverd worden. Uiteindelijk bleek het fonteintje te klein voor de kraan. Dit koppelden we terug maar tot op heden geen reactie meer ontvangen. Dat dat terwijl wij een kleiner kraantje uitzochten en de winkel medewerker notabene aangaf: dan moet je je hand te diep in de bak steken, ik zou een grotere kraan nemen. We vroegen nog: gaat dat goed met het water? Ja dat zou goed gaan. Wat een fiasco. Hopen dat er nog een oplossing komt vanuit sani4all. Maar de communicatie is echt 3x niks. Filiaal in Beuningen zou ik daarom echt afraden.

• Vestiging: Beuningen

Redelijk

Correct, afspraken goed nagekomen. Kennis, ervaring, advies houd niet over.

• Vestiging: Deventer

Fijne ervaring met onze nieuwe badkamer

We zijn heel fijn geholpen door Lisa. Ze maakte een mooi en origineel ontwerp aan de hand van onze wensen. Daarna in de showroom alles uitgekozen. Binnen een paar maanden konden we al aan de slag met de door Sani betrokken badkamer installateur Anthony Florie. Hij werkt professioneel en netjes. Zelfs een klein mankementje wat na een paar dagen naar boven kwam is binnen een paar dagen opgelost.

Geweldig eind resultaat

Vanaf het eerste ontwerp waren wij meteen enthousiast. Daarom hebben wij besloten om onze badkamer door Sani4all te laten realiseren. De loodgieter die het kwam realiseren is Fred Willems, wij zijn erg te spreken over hem. Het eind resultaat is dan ook verbluffend! Wij willen Sani4all en Fred onwijs bedanken voor onze droom werkelijkheid maken.

• Vestiging: Uden