Vakbekwaam en meedenkend bedrijf.

Vanaf het uitzoeken en bepalen wat het ontwerp zou worden hebben wij een goed gevoel over dit bedrijf gehad. Het contact is erg goed geweest vanaf het leveren van de spullen tot aan de eind oplevering. ze werken met eigen personeel en geen onderaannemers. medewerkers die erg vriendelijk zijn en erg goed in hun werk. Er is netjes gewerkt en er is zeer goed werk afgeleverd. Wij zijn zeer enthousiast en blij met onze badkamer. Mijn vrouw en ik zullen dit ook zeker aanbevelen bij anderen.

Fantastisch

Zeer klantvriendelijk meedenkend en geweldig geholpen.

Meedenkend en persoonlijk

Ik vind het gewoon heel fijn hoe er wordt meegedacht met mijn wensen, en dat ze op de hoogte zijn van trends. En niet duur! En Anne-Dirk is een gezellige jongen die daar prima op z’n plek zit!

• Vestiging: Zwolle

Ontzettend prettig geholpen, de klant is daar echt "koning".

Wij zijn super prettig geholpen, goed advies. Ze namen echt de tijd voor ons. Alleen maar lof!

Een uitstekende keuze

Voor onze badkamer waren wij opzoek naar een partij die voor een goede prijs en goede begeleiding ons kon helpen onze droom badkamer uit te zoeken. Wij werden geholpen door een keurige jongeman, die op spraakmakende wijze een duidelijke toelichting gaf bij elk uit te kiezen product. Vervolgens werd doormidden van een 3D tekening met de benodigde precieze weergegeven hoe de badkamer er uit zou komen te zien. Kort om, wij zijn erg goed te spreken over de ervaring en service die wij hebben verkregen bij Sani4all Zwolle.

• Vestiging: Zwolle

Prima geholpen, heel mooi resultaat.

We zijn in de vestiging in Zwolle goed geholpen bij het kiezen van sanitair en tegels voor ons nieuwe toilet. We wilden graag kiezelmatjes voor een lang smal stukje muur en ze hebben hun uiterste best gedaan om deze voor ons te vinden. De communicatie was goed.

prachtige rode badkamer

Ik heb mijn badkamer met een rode ladenkast in Zevenaar bij Jos Rabelink besteld. Een verrassende oplossing! Ik heb geweldige medewerking gehad bij het 2 maal veranderen van glazen douchewand en -deur. Zowel Jos als Carrie Graus waren heel behulpzaam en goed bereikbaar.

• Vestiging: Zevenaar

Mijn ervaring met Sani4all Barneveld was top. Ik zal niet zo snel ergens een 10 voor geven maar bij deze doe ik dat wel. Onze verkoper Stefan Meijwaard is altijd goed bereikbaar en geen vraag is te gek. Ook toen onze monteur Wim van t' Ooster bezig was met de badkamer bleef Sani4all goed contact houden met ons of als naar wens was. Wij wilde toch nog wat wijzingen in de badkamer en dat was voor Sani4all geen probleem. Onze monteur was ook top en dacht goed mee. Als je echt een vakman zoekt raden we iedereen Wim aan. Hij werkt netjes en zorgvuldig. Dankzij Stefan en Wim is onze droom badkamer gerealiseerd. Sani4all Barneveld doet wat ze beloven en zijn een voorbeeld voor andere badkamerwinkels.

• Vestiging: Barneveld

top service

Enigszins terughoudend zijn wij naar een bezoek bij diverse bedrijven terechtgekomen bij Sani4all. Na een afspraak gemaakt te hebben zijn wij ontvangen door Mart Brinkmans. Mart is een vakman en heeft ons zeer uitvoerig geïnformeerd over de mogelijkheden die zij konden bieden. Ook koppelde Mart ons gelijk aan een zeer bekwaam installatiebedrijf die de badkamer zou komen aanleggen. Alle betrokken partijen hielden zich aan de gemaakte afspraken zodat de badkamer op tijd volledig opgeleverd kon worden. Ook na de oplevering stond Mart klaar met adviezen of hulp waar nodig. Wij hebben een zeer goede ervaring met Sani4all in Beuningen en de installateur en bevelen deze aan.

• Vestiging: Beuningen

Zowel in de toonzaal als op de werkvloer, prettig behandeld!

Aller eerst was het ontvangst in de showroom, het geduld en het uitleggen bij het maken van onze keus geweldig! Bij het uitvoeren van de werkzaamheden was alles perfect getimed. Materiaal was op tijd aanwezig, precies volgens afspraak. We willen in het bijzonder Luc Jansen, showroom, en Björn Wensink en zijn mensen op de werkvloer, bijzonder bedanken.

• Vestiging: Varsseveld

Super!

Bij sani 4 all geweest voor een complete badkamer. Hier zijn wij super geholpen door Gerwin! Badkamer is super mooi geworden voor een mooie prijs. Communicatie verliep ook goed. Al met al wij zijn super tevreden!

Dankzij sani4all prachtige badkamer/toilet uit kunnen zoeken ondanks Coronatijd

Bernadette versteeg (winkel Barendrecht) is meerdere malen bij ons thuis geweest. Hele duidelijke uitleg gekregen, fijne communicatie, verschillende tegels en houtsoorten meegesjouwd en 3D tekeningen gemaakt. Daardoor kan in maart onze droom badkamer geplaatst worden ondanks de beperkingen van deze coronatijd. Ontzettend blij mee, Dankjewel!

• Vestiging: Barendrecht

Snel en goed

We hadden een spoedbestelling. Er is hard gewerkt en het is gelukt! Dankzij Sani4all heeft onze verbouwing geen vertraging opgelopen!! En.... het werd zelfs gratis thuisbezorgd!

• Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Barneveld

Alles netjes afgehandeld

Ondanks de corona periode, is netjes om afgesproken tijd contact opgenomen. Ondanks de vele wijzigingen in de offerte, heb ik iedere keer tijdig een nieuwe prijsopgave ontvangen. Bij de planning van de levering miste ik contact vanuit Sani4All. Er zou contact worden opgenomen, maar dit is er denk ik bij ingeschoten. Na 1 telefoontje is het allemaal keurig afgehandeld.

Prima,fijn geholpen

Aardige mensen niets was teveel goed meedenken kortom zeer tevreden.

• Vestiging: Almere

Zeer goede ervaring met Anwar Massoud uit de Winkel in Gouda.

Anwar heeft ons zeer goed geholpen, geeft goed advies, is duidelijk en is zeer vriendelijk! Denkt met je mee en kan alles ook in Corona tijd aan je laten zien via een 3D model.

• Vestiging: Gouda

Keurig geholpen

Mooie grote winkel, ruim assortiment. Duidelijk verhaal hoe de badkamer verbouwd gaat worden. Volgens afspraak alles op tijd geleverd, zijn superblij met onze nieuwe badkamer.

• Vestiging: Almere

Niet ontzorgen maar zorgen creëren

Sani4all Badkamer gekocht bij Sani4all Almere. In de winkel vriendelijk geholpen, maar de rest van het proces ging niet goed. Bij de montage ging veel fout. Aannemer Mike was onze contactpersoon, maar was vaak zo druk dat hij ons niet te woord kon staan en helpen. Sani4all verwijst alleen maar naar de aannemer en proberen er zelf zo min mogelijk mee te maken te hebben. Geen goede service dus. Ik raad iedereen aan om naar een ander bedrijf te gaan.

• Vestiging: Almere

Goede voorlichting over producten en meedenken met wat klant wil.

Fijn contact met verkoopster Milou! Is betrokken bij hetgeen we gerealiseerd willen hebben. Goed en kundig advies gegeven en meegedacht hoe delen anders ingepast kunnen worden.

• Vestiging: Varsseveld

zeer goed advies

Ik ben zeer tevreden over verkoper Manuel Smit. Manuel dacht heel goed mee met onze wensen. Hij maakte een perfect plaatje vanuit het totaalbudget wat we opgaven.. We hadden even een klein misverstandje over een geplaatste drain. Dit is heel keurig door hem opgeloste door het naleveren van de juiste drain... Voor weinig relatief weinig investering (ook dankzij Manuel) hebben we een prachtige badkamer gekregen Superfijn, het contact was ook heel open,spontaan vriendelijk en deskundig. Aanrader dus!

• Vestiging: Genemuiden

Prima en geduldig geholpen door vriendelijke medewerkers!

Prima en geduldig geholpen door vriendelijke medewerkers!

• Vestiging: Deventer

Super geholpen - ook in corona tijd

Verkoper Bas heeft ons via Skype super goed kunnen helpen en zo hebben wij ondanks dat de winkel dicht is toch onze droombadkamer kunnen kopen. Wij kunnen deze winkel echt aanbevelen.

• Vestiging: Vianen

Picco bello

Prima service voor en na de tijd.

• Vestiging: Hoogeveen

Uitzonderlijke service Sani 4 all Zevenaar (Carrie)

Beste lezers, Ik doe het niet gauw, maar ik wil dit keer toch de uitzondering maken. Ik wil een groot compliment uitdelen aan de Zevenaar vestiging van Sani4All! Met name medewerker Carrie Graus (nu werkzaam in Doetinchem) is een voorbeeld voor hoe service er uit kan zien. Wij hadden een probleem met een lekkende toiletpot. Carrie heeft voor ons bemiddeld naar de verschillende toeleveringsbedrijven en kwam iedere keer weer met een nieuwe poging om e.e.a. op te lossen. Ze bracht ons (aan huis) een bodemventiel en een nieuwe vlotterkraan. Ze regelde een afspraak met een Geberit monteur en ze nam contact op met de leverancier van de toiletpot. Tevens mochten wij in Doetinchem een identieke toiletpot ophalen om te testen of het aan het model van de pot lag. Wat ons betreft is het probleem opgelost ! En dat zeker met de ondersteuning en de service van Sani4All. Dank jullie wel.

• Vestiging: Zevenaar

Goed advies wat paste bij onze wensen.

Sander van Sani4all Almere heeft ons een advies gegeven wat paste bij onze wensen. Duidelijk werd van te voren aangegeven wat mogelijk was binnen ons geplande budget. Een mooie tekening gemaakt en op deze basis gelijk onze tegels e.d. kunnen bestellen. Door Corona moest er in de planning worden geschoven maar daar is tijdig op gereageerd. De goederen zijn tijdig geleverd en geheel naar wens. Achteraf bleek er een spiegel beschadigd te zijn, direct een nieuwe besteld en bevestigd. Sander heeft voor ons bouwbedrijf van de velden geregeld om de badkamer in te richten, daar ging het in de communicatie niet altijd soepel. Daar hebben we over gesproken en het uiteindelijk resultaat is uitstekend.