Super goede service en professionele montage

Wij zijn zeer tevreden over onze ervaring met Sani4All. Vanaf het begin was het personeel klantvriendelijk en behulpzaam. De flexibiliteit en het meedenken met onze specifieke wensen en het ontwerp die passend was bij de stijl van de woning en technische uitdagingen die we tegenkwamen waren bijzonder aangenaam. De montage service was uitstekend, met monteurs die zeer professioneel en nauwkeurig werk leverden en ook met ons meedachten over alles in het hele proces. De communicatie was altijd helder en duidelijk. We raden Sani4All van harte aan voor een betrouwbare en professionele badkamer renovatie van een zeer hoog niveau. Bedankt voor de geweldige service!

• Winkel: Almere

Blij met onze nieuwe badkamer!

De winkel heeft een mooi badkamer assortiment. Voor de installatie heeft het team van Richard hard en deskundig gewerkt. De communicatie verliep goed via Wahida en we zijn heel erg tevreden en blij met het eindresultaat. Veel dank!

• Winkel: Amsterdam

Vakkundig geholpen, goede service en kwaliteit is erg goed

Onze ervaring was top!! Fijn geholpen door Rens met goed advies en goede service. Het installeren is ook zeer vakkundig gebeurt. Kortom een prachtige badkamer!!

• Winkel: Sittard-Geleen

Beste familie Verrips, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met Sani4All Sittard-Geleen. Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het gehele proces. Veel plezier gewenst met de nieuwe prachtige badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

We zijn super goed geholpen met uitzoeken van onze badkamer en wc.

We zijn erg blij met de badkamer, we werken uitstekend geholpen. We hadden zelf een badkamer in ons hoofd en dit heeft de verkoper in een mooi 3d ontwerp voor ons gevisualiseerd. Er waren genoeg modellen in de showroom aanwezig zodat we makkelijk onze keuze konden maken. Er was iets verbogen bij het vervoeren en na contact met de verkoper kregen we snel een nieuwe.

• Winkel: Genemuiden

Beste Jeroen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Genemuiden. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super badkamer

Voor de nieuwe badkamer na diverse andere badkamerzaken te hebben bezocht, gekozen voor Sani4all Almere. We werden na wat rond te hebben gekeken opgevangen door een vriendelijke dame die ons naar Sander doorverwees. Samen met vrouw, dochter en de goede adviezen van Sander een mooie badkamer samengesteld. Afspraak gemaakt voor de plaatsing waarna alles in gang werd gezet. Van containerbak tot de oplevering alles is perfect gegaan. De mannen van MDT bedankt voor wat jullie allemaal hebben gedaan, van slopers tot installateurs ze hebben geweldig werk geleverd. Met een goed advies voor een extra lampje in de nis, echt een topteam. Wij zijn super bij met onze nieuwe badkamer. Sander (Sani4all) bedankt.

• Winkel: Almere

Beste Pieter, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat jullie zo super blij zijn met de nieuwe badkamer. Veel plezier gewenst ermee! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fijne, vakkundige begeleiding en goede service.

We zijn zeer tevreden. Wij hebben onze badkamer & toilet laten vernieuwen. Van het uitzoeken tot de montage hebben we een hele goede service gekregen van zowel de adviseur (Tom) in de winkel en van de aannemer (Derksen Projectservice.) Ik raad ze zeker aan!

• Winkel: Zevenaar

Beste Jan Willem, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Zevenaar. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en je ons zeker kunt aanraden. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer en het nieuwe toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Alles klopte

Zeer goede ervaring met sani4all en de aannemer waar zij mee werken westblock . Ze zouden voor onze badkamer en toilet renovatie 7 werkdagen nodig hebben maar waren binnen 5 dagen al klaar ! Alle afspraken waren duidelijk en de mannen van westblock werkte snel en netjes .

• Winkel: Barendrecht

Beste Randy, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel Sani4All Barendrecht als onze aannemer Westblock. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede kwaliteit prijsverhouding

Fijn dat er nog mensen zijn die met je meedenken! Dudok woningcorporatie had geen bril op de pot grdaan omdat mensen toch een nieuwe wc bril kopen. Foto’s pot opgestuurd en doen dan de moeite om te kijken welke wij moeten hebben.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Almere

Beste Gijsbertus, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Ronduit slecht

In 2020 nieuwe badkamer en toilet plaatsen door deze cowboys. Toen al heel gedoe, met douche op de verkeerde plaats gemonteerd, en erover liegen. Zeggen dat wij deze plaats hadden aangewezen. Goede radiator hadden ze weg gegooid, badkamer meubel geplaatst welke niet goed dicht ging. Met het plaatsen van het fonteintje, muur kapot geslagen, scheuren in de muur. Vrij snel al lekkage, deze werd alleen maar erger. Op aanraden van hen voegen laten vervangen, nog steeds lekkage. Lekdetectie laten uitvoeren, waarvan het oordeel was dat er fout is gemaakt bij het installeren. Deze kosten zelf betaald. Kunnen de douche sindsdien niet gebruiken. We douchen in bad. Ze willen de lekkage wel maken maar de kosten die wij gemaakt hebben, die vergoeden ze maar niet, terwijl ze dit wel toegezegd hebben. Advocaat in de arm genomen. Er wordt geadverteerd met ontzorgen, dit is alles behalve ontzorgen.

• Winkel: Almere

Beste Saskia, Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt. We begrijpen dat Sani4All Almere de lekkage wil oplossen maar je geen telefonisch contact wil. Ook hebben we al drie keer geprobeerd om een afspraak te maken maar is deze afgezegd vanuit jullie kant vanwege tijdsgebrek. We hebben vanuit ons gedaan wat we konden. Mochten jullie er nog contact over willen hebben, neem dan even telefonisch contact met ons op. Hartelijke groet, Team Sani4All

Jaren terug een geberit inbouw toilet gekocht bij sani4All in Dronten gekocht en nu moest ik een onderdeel van de toiletbril vervangen. Even in Dronten bij Sani4All geweest en deze zochten in het magazijn of ze deze hadden. Deze hadden ze liggen en mocht deze zo meenemen. Kijk dat is nog een service.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Dronten

Beste Herman, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede communicatie en snel geregeld

Van het maken tot de afspraak, tot het plaatsen van de badkamer liep alles goed. Wanneer iets even anders liep dan gepland werd dit duidelijk gecommuniceerd. Het werd snel geregeld want we hadden lekkage.

• Winkel: Almere

Beste Hermen, Wat fijn om te lezen dat alles zo goed is verlopen en je zo tevreden bent over de communicatie. We wensen je veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Dramatische communicatie

Januari om tafel gezeten. Alles zou met twee weken geleverd worden. Helaas liep dat anders en eerst ik van op de hoogte gesteld. Maar daarna was het geld blijkbaar binnen en was het niet meer nodig om ook maar iets te communiceren. Na een half jaar zijn we nog niet klaar en ik wordt alleen maar aan het lijntje gehouden. Loze beloftes dat het opgelost wordt. Erg jammer want ik gun de jongens een mooie zaak en al het succes.

• Winkel: Barneveld

Beste Dick, Ik heb begrepen dat er inmiddels contact is geweest en het is opgelost. We wensen je alsnog veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Voortraject tot nu toe soepel!

Op dit moment loopt het voortraject soepel. Het is fijn dat alles uit handen kan worden genomen en je het over kan laten aan Sani4All.

• Winkel: Almere

Beste Iduna, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat het gehele voortraject soepel verloopt. Op naar een prachtig eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede begeleiding van begin tot eind, echt vakmensen.

Wij hebben onze badkamer en toilet uitgezocht bij Sani4all Maasluis. Vanaf het moment dat we binnenkwamen voelde we ons meteen op ons gemak. Lars heeft alle tijd voor ons genomen en ons stap voor stap begeleid bij het ontwerpen van onze nieuwe badkamer. Zijn vakkennis en creativiteit heeft hier enorm bij geholpen. Uiteindelijk ook gelijk een nieuw toilet uitgezocht want dan konden beide ruimtes in een keer gedaan worden. De volledige verbouwing is op advies van Lars gedaan door de mannen van AlpineBouw, ook hier zijn wij enorm tevreden over. Het zijn echt vaklui en ze werken snel en heel netjes. Wij zijn echt super blij met het eindresultaat en genieten er iedere dag van. Fam. Sterk

• Winkel: Maassluis

Beste familie Sterk, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met Sani4All Maassluis. Wat fijn om te lezen dat jullie je direct op je gemak voelde en er goed naar jullie is geluisterd. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4all is SaniForU

Sani4all koppelt kundig meedenken en doen aan creatief oplossen en vakkundig verbouwen. Topmedewerkers die als professioneel team opereren.

• Winkel: Almere

Beste, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat er goed met je is meegedacht en er creatieve oplossingen zijn geboden. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede sanitairwinkel

Mooie artikelen, heldere en prettige communicatie, aantrekkelijke korting, servicegericht.

• Winkel: Beuningen

Beste Eline, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Beuningen. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super blij met het resultaat van de badkamer verbouwing!

We zijn niet alleen super blij met het resultaat van de badkamer verbouwing, maar ook met het hele traject. Hartelijke ontvangst in de winkel. We zijn heel goed geholpen door Erika (en Sander). Al onze wensen zijn uitvoerig besproken en we werden bij het maken van keuzes eerlijk en goed geadviseerd. We kregen op een transparante manier inzicht in de prijsopbouw en werden door Carmen goed voorzien van koffie/thee. Ook over de 4 (jonge) mannen die de verbouwing (badkamer en toilet) hebben gerealiseerd zijn wij zeer te spreken. Netjes, vriendelijk en zorgvuldig. Het slopen van de vloer was een flinke klus en de lekkende kraan (wat een fabrieksfout bleek te zijn) was even balen. Maar ondanks deze tegenslag is de klus toch binnen de afgesproken termijn opgeleverd. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer en toilet! (Heel fijn dat we dit niet zelf hebben willen doen :-) maar aan vakmensen hebben overgelaten).

• Winkel: Almere

Beste Susanne, Wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het gehele proces. Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden voor Sani4All Almere. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Door vaklui de badkamer gerealiseerd

Een prachtige badkamer. Snelle oplossingen bij kapot spotje, lekkende kraan en een stukje van de spiegel. De zelfde dag alles nog vervangen.

• Winkel: Uden

Beste, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Uden. Wat fijn om te lezen dat alles dezelfde dag nog is geregeld. We wensen je veel plezier met de prachtige badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Eind resultaat ziet er keurig uit

Helaas alleen de communicatie tussen sani4all en nexco en hun werkende mankrachten mag beter en duidelijker. Voorkomt ook ergernis van de vakmannen. Onze badkamer lijkt wel van een hotel geworden en dag zonder ligbad.

• Winkel: Uden

Beste Guido, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Uden. Wat fijn om te lezen dat het eindresultaat zo prachtig is. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Persoonlijke, warme en deskundige begeleiding

Vanaf het moment dat we binnenstapten bij Sani4All in Almere voelde het fijn. Erika dacht heel goed mee met onze wensen voor een nieuwe badkamer, maar óók met ons budget. Ze maakte meteen duidelijk wat we minimaal aan kosten konden verwachten. Ik houd van deze duidelijkheid en transparantie. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk en deskundig advies. Ik heb Sani4All ervaren als een betrokken familiebedrijf. Toen na de oplevering bleek dat er nog wat kleine gebreken waren, werden ze binnen enkele dagen opgelost. Het contact met de monteur, de tegelzetter en de schilder verliep heel soepel. We hadden vriendelijke vakmensen over de vloer. We zijn heel happy met onze badkamer (met de prachtige retro-tegels!) en kunnen Sani4All van harte aanbevelen!

• Winkel: Almere

Beste Roos, Bedankt voor het delen van je mooie woorden voor Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je ons als een echt familiebedrijf hebt ervaren, dit klopt ook zeker. We wensen jullie veel plezier met de prachtige badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Parchtige badkamer

Geholpen in Den Haag door Mike Holst in Den Haag. Mooi ontwerp gemaakt en meteen besteld. Er ontstond wat gedoe over de levering en de afstemming met de aannemer door Sani4all. Na een drukke en langdurige mail discussie uiteindelijk netjes opgelost. De aannemer vanuit Sani4all is duidelijk een vakman. Bespreekt netjes wat ze gaan doen en het resultaat mag er zijn

• Winkel: Den Haag

Beste Pepijn, Wat fijn om te lezen dat het resultaat er mag zijn en alles uiteindelijk is goed gekomen. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Topresultaat!

Ruim een maand geleden stapten we de showroom van Sani4All binnen om ons te laten adviseren over het volledig renoveren van ons gastentoilet. Lars luisterde goede naar onze wensen en maakte meteen een prachtig design voor ons, en dat voor een schappelijke prijs. Binnen enkele weken konden de werkzaamheden al starten. Sani4All heeft een zeer bekwame aannemer ingeschakeld die in enkele dagen ons toilet tot iets prachtigs heeft omgetoverd. Gedurende het hele traject hebben zowel Sani4All als de aannemer actief met ons meegedacht en kregen we gevraagd en ongevraagd deskundig advies. We zijn erg tevreden met het resultaat!

• Winkel: Maassluis

Beste Niels, Wat fijn om te lezen dat je het gehele proces zo positief hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Maassluis. Veel plezier gewenst met het nieuwe gastentoilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Vakwerk

Echt vakwerk, heel blij met het resultaat! Prettige mensen om mee te werken van D&R Bouw

• Winkel: Almere

Beste Jeroen, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met het resultaat. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Briljant

Geweldig geholpen in de winkel. Super meegedacht wat voor mij behoorlijk kosten besparend is geweest

• Winkel: Almere

Beste Inge, Wat fijn dat er zo goed is meegedacht waardoor je veel kosten hebt kunnen besparen. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en goed advies

In 1 middag alles uitgekozen en badkamer en wc ruinte zijn heek snek in 2 weken geplaatst. Zeer aan te raden!

• Winkel: Almere

Beste Josien, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All. Wat fijn om te lezen dat je ons zeker kan aanraden. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Kamperzeedijk 127

8281 PD Genemuiden