Hele prettige zaak

Heel goed geholpen in Barendrecht door Guus. Hij nam de tijd om ons te helpen onze materialen aan te schaffen, geen trucs of dwang om te kopen. Gaf goede tips. Toen het tijd was om te leveren, kon dit door omstandigheden bij ons niet doorgaan. Nooit een probleem van gemaakt door Guus, rustig gewacht op een seintje voor latere levering. Wat ook heel fijn is, geen gezeur over aanbetalingen. Betalen bij levering, samen gekeken of de bestelling compleet was. Al met al, een aanrader om je badkamer of toilet hier aan te schaffen.

• Vestiging: Barendrecht

Goede informatie en advies, ruime keuze in materialen. Tijd en aandacht voor de klant. Mooie 3-d presentatie. Prijs-kwaliteit in orde.

• Vestiging: Deventer

Klacht nummer 3

Zie klacht 11 juni 2020, Garantie afspraak nog steeds niet nagekomen. 17 juli zou eindelijk goede kast geleverd worden , bevestigd via mail. Hele dag zitten wachten, niemand geweest, bij bellen met filiaal Zevenaar bleek men van niets te weten. Zou terug gebeld worden, inmiddels weekVerder, nog steeds niets gehoord, niets geleverd, garantie afspraak loopt al vanaf begin januari 2020. In juni 2019 met offerte akkoord gegaan, eind november 2019 materiaal geleverd, kortom schandalig zoals men met klanten omgaat. Ook op klachten wordt niet gereageerd.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: Zevenaar

Kwaliteit voor een goede prijs

Na eerst een concurrent te hebben bezocht kwamen we uit bij Stefan van Sani4all in Barneveld. Nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt ontstonden onze badkamer en toilet stukje voor stukje op papier en vervolgens in 3D. Badkamer en toilet zijn inmiddels gerealiseerd en zien er fantastisch uit. Wat destijds op papier werd gezet staat nu in ons huis. Goede materialen en professioneel gemonteerd. Klasse

• Vestiging: Barneveld

Vakkundig adviesen een perfect installatie

Tijdens ons bezoek aan de showroom zijn wij zeer vakkundig en plezierig geholpen. Al onze vragen werden duidelijk beantwoord en bij het uitzoeken van de materialen werden onze wensen goed vertaald en ingevuld met voorbeelden. Ook de realisatie van de badkamer is door Sani4all gecoördineerd en na een sitesurvey door de aannemer is ook hier een offerte voor gemaakt. De realisatie werd ruim binnen de planning uitgevoerd en slechts één kleine restpuntje moest later opgelost worden, dit was echter enkele dagen later al verholpen. Kortom: goed advies, uitstekende prijs, prettig geholpen en een perfecte installatie. Dank aan Milou, Bjorn en Dennis, wij zijn blij met onze nieuwe badkamer.

• Vestiging: Varsseveld

Prima geholpen. Heel persoonlijk en prettig.

Prima geholpen. Heel persoonlijk en prettig. Naderhand nog persoonlijk bezoek gehad met fles wijn.

Super geholpen

Badkamer gerenoveerd werden goed geadviseerd en handige tips gekregen Tijdens montage kleine probleempjes tegen gekomen maar werden direct opgelost super service

• Vestiging: Varsseveld

Super blij met onze slaapkamer

Guus heeft ons goed geholpen met alles uitkiezen voor de slaapkamer. Met spoed extra tegels besteld en binnen 2 dagen geleverd. Communicatie met Guus en saniforall loopt soepel, reactie binnen 24uur. Zeker een aanrader!

Heel goed geholpen

Wij werden hartelijk ontvangen door Guus toen we zomaar op een morgen binnen kwamen lopen en konden direct een afspraak maken voor de middag. Toen we 's middags terug kwamen werden we zeer vakkundig geholpen. Guus liet ons opties zien voor de badkamer waar we zelf nog niet aan hadden gedacht. We hebben hebben zelf een lokale aannemer gekozen die in samenwerking met sani4all een prachtige badkamer heeft geplaatst. Wij raden sani4all barendrecht dan ook zeker aan.

• Vestiging: Barendrecht

Prachtige badkamer en goede montage

Wij hebben onze badkamer uitgezocht bij Sani4all in Almere. De bedoeling was in eerste instantie alleen oriënteren maar wij werden meteen zeer vakkundig geholpen door Sander waardoor meteen tot koop is overgegaan. Mede door zijn advies is het resultaat prachtig geworden. De montage is ook zeer vakkundig gedaan. Kortom een aanbeveling om in Almere bij Sani4all je badkamer uit te zoeken.

Geweldige service bij sani4all Beuningen

Na een aantal badkamer speciaal zaken langs te zijn geweest zijn we bij sani4all in Beuningen geslaagd! Mart heeft ons super geholpen nette service verleend en alles perfect uitgeteld en berekend. Volop keus en goed advies werd er geboden. Mart bedankt voor de goede hulp en service.

• Vestiging: Beuningen

Mooiste badkamer met dank aan Sani4All

In de oriëntatiefase was het de bedoeling dat we meerdere winkels af zouden lopen...echter bleven we gelijk bij Sani4All Gouda hangen. Heel erg goed geholpen, advies op maat en ook na de levering van de producten een zeer goede service! Kortom een aanrader!

Vakkundig en professioneel

Super geholpen door Sander in Almere. Samen hebben we de badkamer vorm gegeven, fijn om te ervaren dat dit hun vakgebied is. Keurige afhandeling en laten monteren door meedenkende vakmannen. Kortom Sani4all kan ik iedereen aanbevelen, prijs kwaliteit verhoudingen zijn top.

vakundig geholpen door Milou in Varsevelds

Erg prettig en vakkundig geholpen door Milou. vriendelijk en vakkundig, en ze heeft ruim de tijd genomen. heeft goede adviezen en een mooi ontwerp gemaakt.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Varsseveld

Een fijne manier om je badkamer te verbouwen

Wij hebben onze badkamer uitgezocht bij Sani4all Gouda en zijn daarbij echt heel goed geholpen door Guus, het eindresultaat is echt onwijs mooi geworden en eigenlijk precies zoals Guus ontworpen had , wij zijn dan ook echt heel tevreden.

• Vestiging: Gouda

Prima service van ontwerp tot aan de oplevering!

Zeer enthousiast team; ze nemen echt de tijd en luisteren goed naar je wensen. Dat wordt vertaald in een mooi ontwerp wat echt past bij je budget.

Goed maar niet compleet

De medewerkers in Almere zijn top,ma a r de werkzaamheden worden uitbesteed aan een reclamebedrijf in dr noordoostpolder met allemaal zzp ers,en daar ligt het probleem .Bij ons waren e r problemen en moest we altijd blijven bellen.nu 3maand e n nu 3maanden later nog niet goed.Zou zeggen zoek een ander bedrijf

deskundig advies

Het is erg prettig wanneer je de wereld van badkamers binnenstapt er iemand met je oploopt. Door goede vragen te stellen helpt in het concretiseren en zichtbaar maken van wat je voor ogen hebt. Leonie doet dat!

• Vestiging: Zwolle

Wij zijn heel erg tevreden met onze badkamer en Sani4All

In het voorjaar van 2020 hebben wij het sanitair en de tegels voor onze nieuwe badkamer en toilet uitgezocht bij Sani4All in Varsseveld. Daar zijn we erg tevreden over. Het ontwerp van de badkamer heeft heel goed uitgepakt. Ook de uitgekozen tegels en sanitair komen prima tot hun recht. Waar we met name erg blij mee zijn is dat Sani4All ook meedenkt met de klant en - daar waar er iets mis gaat - naar oplossingen zoekt. Juist dan is het belangrijk om ook tevreden klanten te behouden. Wij danken vooral Milou en Pascal voor al hun inzet. Sani4All bevelen wij dan ook van harte aan.

Vakmensen

Het is een prachtige badkamer geworden. De monteur hield rekening met onze wensen en had ook nog handige adviezen. Voor vertrek werd alles netjes opgeruimd.

• Vestiging: Dronten

een eerlijk advies wat ook volledig wordt nagekomen, op tijd en zonder gezeur

kwaliteit van de advisering is uniek, erg geduldig en vakkundig. kwaliteit van de geleverde badkamer is erg goed, prijs kwakliteit is echt goed.

• Vestiging: Amsterdam

Prima ervaring en resultaat

Mijn ervaring bij Sani4all (Sander) in Almere Markerkant was uitstekend. Het is handig om een afspraak te maken, dan heeft men alle tijd voor je zonder dat er mensen staan te dringen. Veel keus. Je kunt aangeven wat je max bedrag is wat je uit wilt geven en dan denkt men mee om de inrichting zoveel mogelijk aan je wensen te laten voldoen. Ook het installeren kunnen ze voor je regelen. Vakkundige mensen, ik kan niks anders zeggen! Heel tevreden met het eindresultaat!

• Vestiging: Almere

Goede sanitair winkel met goede service en vriendelijke personeel

Er moest bij ons een casco badkamer en toilet worden voorzien van sanitair. Vanaf het 3D ontwerp tot aan de uitvoering van de werkzaamheden verliepen goed. De totale oplevering duurde iets langer door overmacht zaken die wel eens voorkomen bij een nieuwbouw woning.

• Vestiging: Almere

Laagdrempelig en oog voor service

In het woud van mogelijkheden (keuzestress) wisten we niet waar te beginnen voor een nieuwe badkamer. Door een pragmatisch aanpak van verkoper stap voor stap onze keus kunnen maken in de showroom met keuze uit vele opties per onderdeel. Prettig overleg met stapje voor stapje (geen gehijg van een naar bonussen presterende verkoper) naar een eindresultaat. Binnen een redelijke termijn (3 maanden) tot uitvoering. Levering en montage volgens afspraak. Tijdens het uitvoeren is meerwerk af te spreken met de aannemer en ook dat verliep prima. Installatie en tegelwerk ziet er strak uit met oog voor details hoe de voegen aansluiten (symmetrie) op kranen, schakelaars etc. We zijn trots op onze nieuwe badkamer en showen het graag aan vrienden en bekenden.

Mooie badkamer op maat.

Wij begonnen te zoeken naar badkamers bij Sani4all en zijn daar meteen gebleven. Ondanks dat er in de showroom flink verbouwd werd konden we toch een goed beeld krijgen van alle producten en was er keus genoeg. We zijn hartelijk ontvangen, er werd door Lisa heel goed geluisterd naar onze wensen en de 3D tekening was een prachtig resultaat. Het slopen en installeren van de oude badkamer werd vakkundig gedaan door Bas Dolmans. Alle lof voor hem en zijn werkmaat. Soms kwam hij een onverwacht obstakel tegen , maar met goed overleg iedere keer werd dit naar tevredenheid opgelost. Een klein minpuntje vonden wij dat er bijv. te weinig tegels waren besteld (oponthoud) en dat de vloerverwarming ook te kort kwam, waardoor we naar een duurdere soort moesten uitwijken. We zien erg uit naar de installatie van onze tweede badkamer, die pas (helaas) in juli as aan de beurt komt. We vinden de prijzen aardig hoog van de producten, maar het is wel prima spul. Zeker een aanrader om via Sani4all Vianen een badkamer te laten maken.

• Vestiging: Vianen