Geweldige service, goed advies, goede kwaliteit.

Onze badkamer moest na twintig jaar nodig gerenoveerd worden. Voor de wand en vloer tegels zijn we gaan kijken bij Sani4all in Amsterdam-Duivendrecht. Eline en Robin hebben ons uitstekend geholpen met het maken van de goede keuze. Een aanrader als je belang hecht aan "afspraak is afspraak", kwaliteit en persoonlijke aandacht!

• Vestiging: Amsterdam

Super!

Heel erg blij met de aanschaf van mijn nieuwe badkamer en toilet. Goede energie in de winkel en een vakbekwame adviseur (Ed Buijs) die goed meedacht over het ontwerp. Goede communicatie steeds en ook erg goede aannemers! Ik kan Sani4all Amsterdam aanbevelen

• Vestiging: Amsterdam

Uitstekende dienstverlening!

Herwin heeft ons super goed geholpen, heeft heel veel geduld voor alle aanpassingen, en we waarderen zijn advies! Met aandacht en glimlach! Bedankt

• Vestiging: Hoogeveen

Goed geholpen en deskundig .

netjes , verstand van zaken ruime keuze .

• Vestiging: Zevenaar

Klantgericht, vriendelijk

In filiaal Zevenaar vriendelijk ontvangen en prima geholpen door Niels. Een ruime keus en niets werd ons opgedrongen. We konden onze wensen kenbaar maken en er werd een 3d tekening gemaakt. Uiteindelijk kwam de 3d tekening tot leven in de nu prachtige badkamer. Mede hulde voor alle hard werkende zzp-ers.

• Vestiging: Zevenaar

Top badkamer top verkoper

Tijdens het eerste contact al meteen een goed gevoel en dat bleef zo tijdens de andere contacten. Korte lijntjes snelle en zeer correcte service. Een verkoper met humor die ons echt de keus liet maken en niet zijn zin doordramde. Albert is een man met veel humor maar hij is serieus als het er toe doet. Ook werd er zonde problemen een credit nota gemaakt voir het teveel aan tegels. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een badkamer of toilet.

• Vestiging: Hoogeveen

Super!!!

Uitzoeken van een badkamer in Corona tijd was een drama. Maar na een bezoek aan Sani4all in Vianen was het het probleem opgelost. Ruime showroom met heel veel keus. Ik heb genoten van het uitzoeken van mijn nieuwe badkamer dankzij de uitstekende service, deskundigheid en geduld van Lisa!! Shalita Gangabisoensingh

• Vestiging: Vianen

Enorm tevreden en heel blij met het resultaat.

Zelfs in coronatijd met gesloten winkels heb ik een mooie badkamer kunnen uitzoeken die voldoet aan al mijn wensen in de Sani4all vestiging in Varsseveld. Milou verstaat de kunst je met raad en daad terzijde te staan maar de keuzes wel geheel bij jezelf te laten. Enorm tevreden en heel blij met het resultaat!

• Vestiging: Varsseveld

Het resultaat mag er zijn, wij zijn er super blij mee.

De keuze voor Sani4all is ons erg goed bevallen. Het begon met een prettig adviesgesprek voor de renovatie van onze badkamer, toilet en bijkeuken waarbij professioneel rekening werd gehouden met ons budget. De uitvoering werd gedaan door vriendelijke medewerkers die hun vak uitstekend verstaan. Waar nodig was er goed overleg en kregen we nuttige tips.

• Vestiging: Almere

Badkamer en toilet gekocht bij vestiging in Gouda. Verkoper Guus gaf goed advies en heeft een mooi ontwerp voor ons gemaakt. Knap ook hoe hij uit al die tegels vrijwel direct de juiste match voor ons eruit haalde. Onze ervaring is dat er bij zulke (voor ons) grote verbouwingen altijd dingen mis gaan. Zo ook nu; onduidelijkheid over montage half vrijstaand bad, toiletbril kwijt, spiegelkast niet leverbaar. Maar het gaat erom hoe je het met elkaar oplost. En dat hebben zowel Sani4all als de aannemer (Moosa Bouw) super gedaan. Flexibele houding en goede communicatie. Wij zijn niet anders dan erg tevreden en gebruiken onze badkamer elke dag met plezier.

Een tevreden klant!

Ze komen afspraken na. Goede service en snelle levering. Kortom een tevreden klant!

• Vestiging: Genemuiden

Super!

Goede zaak en prima service.

• Vestiging: Uden

We zijn vakkundig geholpen en genieten van onze prachtige badkamers.

We zochten twee badkamers voor onze woning. We zijn snel geslaagd door deskundig advies.

• Vestiging: Dronten

Goede en snelle service!

Badkamerthermostaat van 7 jaar oud was stuk gegaan. I.v.m. kleine kinderen niet handig. Er werd echter optimaal meegedacht. Binnen een dag werd er een vervangende thermostaat thuis gebracht en 4 dagen later hadden we een nieuwe thermostaat in de brievenbus. Kortom, hele goede en snelle service!

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Genemuiden

Betrouwbaar en goed geregeld

Vanaf ons bezoek in de showroom tot aan de levering van onze spullen werden we op de hoogte gehouden. Bij vragen werd er op korte termijn altijd vriendelijk gereageerd.

• Vestiging: Uden

Uitstekende deskundige service en zeer betaalbaar

Zeer tevreden over de uitstekende service! Jurgen is een zeer ervaren en deskundig adviseur. Mooi en breed assortiment tegen goede concurerende prijzen. Ook over de installatie zijn wij bijzonder tevreden. Zeer blij met onze nieuwe badkamer. Een groot compliment voor Jurgen en zijn team. Echt een aanrader!

• Vestiging: Kaatsheuvel

Vakkundig, meedenkend en plezierig

We werden in de showroom plezierig ontvangen en vakkundig geholpen door Milou; bij de advisering werd er duidelijk met ons meegedacht. Dat vinden we erg belangrijk. De communicatie was prima en vlot. Het installatieteam - Bjorn en Dennis - verdient ook een compliment: ze hebben een mooie badkamer gemaakt: vakkundig werk, heel secuur en netjes. Kortom, onze dank en een aanbeveling waard!

• Vestiging: Varsseveld

Goed advies en perfecte afhandeling met als resultaat een prachtige badkamer!

We zijn erg leuk geholpen tijdens het uitzoeken en er werd goed met ons meegedacht. De afhandeling was wat lastiger omdat door de coronamaatregelen net alles dichtging toen de badkamer geleverd zou worden. Maar Roger heeft er toch voor gezorgd dat alles op tijd geleverd is.

• Vestiging: Den Haag

zeer onprettige telefonische medewerker die route en medewerkers in detail omschreven wilt hebben.

Na onze afspraak geen mail gehad zoals afgesproken. Na gebeld en de mail zou alsnog komen. Weer geen mail. Vervolgens weer na gebeld maar deze mannelijke zeer irritant overkomende medewerker wilde de route naar het pand in detail weten. Om vervolgens mij de verkoper in detail te laten beschrijven (datum, tijd en achternaam was niet voldoende). Dit gaat mij echt te ver en hierom zal ik ook niet verder gaan met sani4all terwijl we al zo ver waren. Wat een belachelijke behandeling.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Barendrecht

Super tevreden

Na bijna rond te zijn met het kiezen van tegels en sanitair, sloten de winkels. Wastafelmeubel moest ik nog uitzoeken, dat viel niet mee. Zo belangrijk, kleur, materiaal.... was geen probleem, ik kon gelukkig op gepaste afstand even buiten een staal van het materiaal komen bekijken. Zo was de koop rond. Alles was op tijd binnen en heb zelfs geen zorgen hoeven hebben over de douchewand die niet door het trapgat kon. Alles werd opgelost. Ben erg blij, het is heel mooi geworden. Dank jullie wel voor de goede service.

• Vestiging: Vianen

In 3D ziet het er prachtig uit , we wachten met spanning op het eindresultaat

Goed geholpen door Bernadette, zij nam alle tijd en was goed op de hoogte van onze wensen Liet alle opties in 3D zien , was goed op de hoogte van de producten

• Vestiging: Barendrecht

Onze verwachting werd ruimschoots overtroffen!

Over Sani4all Gouda qua contact/offerte/levering: We werden uitstekend geadviseerd door Gabriëlla van vestiging Gouda. Gabriëlla had snel door wat voor vlees ze in de kuip had en wist snel op basis daarvan ons de juiste richting op te sturen. Onze ervaring over sani4all in één zin: Deskundig advies, voldoende vakkennis en afspraken nakomen, dat is onze ervaring met sani4all in het algemeen, en adviseur Gabriëlla in het bijzonder. Over de uitvoerende werkzaamheden: Het renovatiewerk en installatie van ons toilet werd uitgevoerd door Peter Schuiling. Voordat ik uitvoeriger hierop in ga, beschrijf ik het werk van Peter in één zin: Een no-nonsense aanpak, informeert tussendoor wanneer nodig, is creatief in oplossingen en bovenal een harde werker die niet schroomt om lange dagen te maken wanneer nodig. Ons oude toilet, sanitair en betegeling werd vakkundig en zonder overlast verwijderd door Peter. Geen zorgen om al het puin, alles werd door Peter meegenomen. Installatie van sanitair/toilet en het tegelwerk werd ruimschoots binnen de planning uitgevoerd. Zoals eerder gezegd, Peter is een harde werker. Wij zijn meer dan tevreden met het eindresultaat! Wij kunnen Peter Schuiling van harte aanbevelen voor elk soort renovatie dan wel nieuwbouw van sanitair. "Een compleet ontzorgde klus gedaan met een zeer bevredigend eindresultaat!" Fam. P.I.M. Uijttewaal

• Vestiging: Gouda

Super klantvriendelijk en servicegericht!

Wij zijn goed geholpen tijdens ons eerste adviesgespreken zijn tot een mooi 3D-ontwerp gekomen! Daarnaast is het ook heel makkelijk en laagdrempelig om contact op te nemen! Kortom super tevreden en een topzaak!

• Vestiging: Dronten

Mooie badkamer

De verbouwing van de badkamer is met wel wat vertragingen prachtig geworden. Nieuwe vloer erin uitstekend gedaan Tegelzetter ook goed ieder keer overleg gehad dat het anders kan Wel lekkage gehad door omstandigheden maar uiteindelijk goed opgelost door The craftman projects opgelost. Heeft ipv 2,5 week wel wat langer geduurd. Maar uiteindelijk een prachtige badkamer. Ook kan je wim altijd bellen of appen Als er iets niet goed is geeft hij je weer vertrouwen dat het goed komt. Ook toen alles klaar was trakteerde hij op gebak. Wij zijn blij en als er wat is kunnen wij hem altijd weer bellen. Service beurten geeft hij ook naar de verbouwing.

• Vestiging: Barneveld

Super geholpen !!!

Vanmorgen getekend voor onze nieuwe badkamer. Super fijn geholpen door Guus !!. Iemand die naar je luistert, meedenkt maar ook eerlijk is in wat wel en niet kan. Ontspannen sfeer, er wordt je niets opgedrongen. Nu wachten tot september wanneer de badkamer geplaatst wordt. Spannend !!! De tekening is geheel naar onze wens, alle vertrouwen in dat het straks ook allemaal goed komt. Wordt vervolgd in september !!