Heel fijn en vriendelijk ontvangen goed geholpen

Er werd tijd genomen en goed naar onze wensen geluisterd er zijn meerdere tekeningen gemaakt om een nog beter beeld te krijgen

• Vestiging? Deventer

Vriendelijk, behulpzaam en erg goede service

In de showroom zijn wij hartelijk onvangen. Niels nam de tijd voor ons en we zijn goed geadviseerd voor onze nieuwe badkamer. Er werd goed meegedacht om de badkamer zo perfect mogelijk te maken. Perfecte levering tot de deur in ons moeilijk toegankelijke complex. Tijdens de verbouwing bleek dat het aantal vloertegels te weinig was berekend. Dit werd zeer goed opgelost; het was veen probleem de extra tegels op te halen. Later bleek helaas nog dat de bevestigingsstrip voor de glaswand ontbrak, hier is ook alles aan gedaan om deze zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Guus heeft deze zelfs bij ons thuis langsgebracht waardoor de verbouwing geen vertraging heeft opgelopen. We zijn erg blij met het resultaat van de badkamer en raden Sani4all aan iedereen van harte aan!

• Vestiging? Barendrecht

Super zaak met een hele fijne man

Heel fijn geholpen Mooi materiaal

• Vestiging? Uden

Good

Positive experience.

• Vestiging? Amsterdam

Prima advies, geweldige monteurs

We zijn dik tevreden over Sani4all Almere. Goed advies, en ze kome met spannende opties, en goede oplossingen waar je zelf niet aan denkt. De monteurs zijn prima gasten. Correct en secuur. Er werd niet zomaar geïnstalleerd,,maar op alle vragen die ik stelde kwam een onderbouwd antwoord. Dit geeft aan, dat er niet op de automatische piloot wordt gewerkt, maar wordt nagedacht over de individuele situatie.

• Vestiging? Almere

Buitengewoon professionele en enthousiaste service!

Wij zijn bij locatie Barendrecht geholpen door Niels. Wij hebben niet anders dan lof voor zijn hulp en professionele werkhouding. Niels denkt op en top met je mee, hij is enthousiast en doet er echt alles aan om je toilet en badkamer naar je wens in te richten. De communicatie was transparant en de sfeer heel fijn. Wij raden iedereen aan om naar Sani4All in Barendrecht te gaan als je goed geholpen wil worden!

• Vestiging? Barendrecht

Sani4all Deventer is voor mij een uitschieter omhoog!

In de tijd van de zoektocht bij verschillende vestigingen geweest waaronder Varsseveld, Zevenaar en Deventer. Uiteindelijk zijn we geslaagd bij Joey in Deventer. Hij durft mee te denken en is eerlijk aan tafel. Expertise en service staan hier hoog in het vaandel. Prettig zakendoen.

• Vestiging? Deventer

Super ervaring en denkt met je mee

Was een super fijne service de verkoper (Duco) was echt super vriendelijk maakt tijd voor je en verleend goede service! Ook de nazorg is echt goed!! Echte aanrader!!

• Vestiging? Uden

Leuk, spontaan en transparant!

Zeer leuke ervaring, wij wisten wat we wilden hebben, en hadden een zeer leuk gesprek met Joey Boes! Konden goed zaken doen voor een erg mooie prijs en ook snelle levering zelfs met maatwerk! Top

Prima service , vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel ! top, aanrader!

• Vestiging? Zwolle

Na een prima ontwerp erg enthousiast geworden en de bestelling voor de badkamer geplaatst. De levering verliep niet helemaal vlekkeloos, maar is uiteindelijk prima en naar tevredenheid opgelost. Het eind resultaat is fantastisch.

Sani4all is in zijn geheel een zeer deskundig en klantvriendelijk bedrijf

Tijdens mijn bezoek aan Sani4all werd al snel duidelijk hoe mijn nieuwe badkamer er uit ging zien door de zeer ervaren eigenaar die mijn wensen perfect heeft vertaald. Ook de de levering, de plaatsing en verdere informatie evenaarde ditzelfde hoge niveau. Als je aan het verbouwen bent dan is een ervaring zoals ik die heb gehad bij Sani4all echt heel erg prettig.

• Vestiging? Genemuiden

Zeer goede service!

Zeer goede service door Lamco de Vries en het team! Lamco heeft veel ervaring, is altijd bereikbaar en bij vragen komt hij heel snel met passende antwoorden!

• Vestiging? Genemuiden

Denkt mee in de mogelijkheden

Vriendelijk geholpen Uitgebreid de tijd voor ons genomen Goede kwaliteit Afspraken zijn nagekomen

• Vestiging? Zwolle

Vriendelijk, behulpzaam, meedenken en goede prijs kwaliteit!

Voor onze badkamer op zolder hebben we ons laten voorlichten door Joey. Erg vriendelijk geholpen, ff over meegedacht over de inrichting aangezien het een kleine ruimte was. Goede vragen, goed geluisterd naar de wensen en snel tot een realistische deal gekomen. Al meerdere bekenden aanbevolen en binnenkort zelf weer voor ons onze primaire badkamer.

• Vestiging? Deventer

Super geholpen bij uitzoeken tegels. en sanitair

Prima advies bij uitzoeken tegels en sanitair en vakwerk bij tegelwerk en installatie sanitair. Hierdoor ook de bestelling gedaan voor nieuwe vloertegels in de badkamer.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht , goede service

• Vestiging? Deventer

prima service, fijn meedenkend in oplossingen

We hebben ons ontwerp een aantal keer aangepast, dit kon zonder problemen. Op afspraak was er altijd voldoende tijd. Persoonlijke benadering, vooral door eigenaar, is erg prettig. Bij bestellen is er een kleine rekenfout gemaakt, dit werd zonder probleem keurig opgelost.

Droombadkamer gevonden!

Goed en duidelijk advies. Je merkt dat de juiste kennis aanwezig is daar we ook gewezen werden op enkele zeer slimme oplossingen. Samen hebben we echt onze droombadkamer gevonden, we genieten er elke dag van! We kunnen Sani4all Zevenaar dan ook echt aan iedereen aanraden! Tevens is in de grote showroom ook echt alles te vinden. We hebben ook ons complete toilet door Sani4all laten doen.

• Vestiging? Zevenaar

Mooie producten en transparant

Fijne en goede ervaring met Sani4all Deventer. Joey dacht goed mee en we hebben echt een prachtige badkamer! We raden Deventer aan iedereen aan.

• Vestiging? Deventer

Goede heldere offerte en afspraken en prima prijs/kwaliteit

Prettige ervaring met Sani4all Almere. Heldere offerte met goede prijs afspraken. Installateur heeft netjes werk afgeleverd en was goed mee te onderhandelen. Helaas gingen er in de afwerking een paar dingetjes mis door slordige afmontage. Dit werd prima verholpen, maar wel na een paar keer te hebben moeten bellen. Door de drukte moet je soms achter zaken aanbellen. Maar uiteindelijk netjes opgelost.

• Vestiging? Almere

Erg teleurstellende afloop na een mooie start!

We hebben begin januari op aanraden van onze aannemer een afspraak gemaakt met Luc Jansen in Varsseveld. Na een zeer prettig gesprek, waarin Luc liet zien verstand van zaken te hebben en goed luisterde naar onze wensen, hebben we een offerte ontvangen. Wegens het goede gevoel dat Luc ons gaf in combinatie met een relatief behoorlijk financieel voorstel, besloten met Sani4All in zee te gaan. Tot zover TOP! Toen moest de levering nog plaats gaan vinden. Luc bleek ons een wastafel verkocht te hebben die ineens niet meer leverbaar bleek.... we kregen verschillende alternatieven aangeboden, maar deze leken geenszins op onze wens-wastafel. Na nogal wat aandringen, zonder bijbetaling een enigszins gewenste wastafel kunnen krijgen. Toen de leverdag daar was, belde een nogal verwarde chauffeur 3x op 'waar hij moest zijn'. Toen deze er eindelijk was, bleken zeker 3 tegels en de complet spiegel gebroken in talloze stukken. Daarnaast lagen de nog hele tegels volledig scheef op de pallet. Omdat onze installateur al met smart zat te wachten totdat de levering er zou zijn, zijn de inbouwdelen grotendeels achtergelaten en is het overige (meubel, wastafel, radiator, urinoir, toiletten, tegels enz.) weer retour meegenomen. We moesten wel alvast 2000,- betalen.... Vervolgens na enig smeken en bedelen de overige zaken nog wel gekregen. Toen onze installateur echter de spoeler van de Urinoir wilde gaan installeren, bleek deze niet geleverd te zijn. Dit werd nageleverd, echter moesten we hier niet minder dan 10 dagen op wachten. Hierdoor kon onze installateur al die tijd niet verder met de inbouwdelen en konden de stukadoors ook niet starten met hun werk. Toen deze er eindelijk waren en de installateur de urinoir wilde gaan monteren, bleek dat deze ook fors beschadigd was. Deze is vervolgens snel nageleverd en geruild. Bij het leggen van de tegels bleken er meerdere tegels alsnog te breken tijdens het 'zagen'. Hier verder maar geen oponthoud van gemaakt, we waren het leuren zat.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Vestiging? Varsseveld

We betreuren het dat u een teleurstellende ervaring heeft. We hebben bij iedere klant altijd de beste intentie om een foutloze levering te doen, en we willen uiteraard dat de klant ten alle tijden tevreden is! Helaas hebben we bij deze levering gefaald en balen we hier ook enorm van. Helaas kunnen er toch altijd nog fouten gemaakt worden maar we hopen dat u begrijpt dat ook wij mensen zijn en helaas soms ook fouten kunnen maken. Onze welgemeende excuses voor de ontstane situatie.

Super goeie service en perfecte levering!

Het was voor ons even zoeken om het juiste bedrijf te vinden. Veel zagen we de standaard verkopers met allemaal dezelfde praatjes. Bij Sani4all werden op een rustige manier geholpen en nam de bedrijfsleider Luc alle tijd voor ons. Het was even spannend of alles op tijd binnen kon komen omdat we snel spullen nodig hadden. Maar gelukkig had Sani4all alles perfect geregeld en werden de spullen een dag voordat de monteur kwam bezorgd. Helaas was er nog wel een doucheslang niet compleet maar die werd dezelfde avond nog nageleverd door Luc zelf! Wij begrijpen ook wel dat er fouten gemaakt kunnen worden als de intentie maar goed is en ze het op willen lossen, een dikke pluim daarvoor! Sani4all bedankt!

• Vestiging? Zevenaar

Zeer vriendelijk en fantastische service

Eline en Robin zijn zeer vriendelijke mensen die het belang van de klant echt voorop hebben staan. van begin tot eind alles prima geregeld, ondanks dat ze eigenlijk net gestart waren. ook de verbouwing via hun laten doen en ook dat was helemaal top!.

• Vestiging? Amsterdam

Fantastisch

Na een desillusie bij een landelijke keten binnen gestapt bij Sani4All in Vianen. Wat een verademing. De vakkundige hulp en vriendelijkheid van Bas en zijn team zijn top. Op mijn gemak 3x terug geweest om de juiste keuze te bepalen. Ook na aflevering van de spullen kun je er terecht voor advies, iets ruilen (oeps de goot past toch niet, help ik heb tegels tekort). Altijd hulpvaardig maar bovenal gezellige mensen. Een aanrader!

• Vestiging? Vianen

Over Sani4all