Fantastisch

Na een desillusie bij een landelijke keten binnen gestapt bij Sani4All in Vianen. Wat een verademing. De vakkundige hulp en vriendelijkheid van Bas en zijn team zijn top. Op mijn gemak 3x terug geweest om de juiste keuze te bepalen. Ook na aflevering van de spullen kun je er terecht voor advies, iets ruilen (oeps de goot past toch niet, help ik heb tegels tekort). Altijd hulpvaardig maar bovenal gezellige mensen. Een aanrader!

Goede service, meedenken.

Zeer tevreden over onze nieuwe badkamer. Goed assortiment en goede service, toen bij aflevering iets kapot bleek te zijn is dit met spoed geregeld en 2 dagen later weer bezorgd.

Sani4all prima, maar helaas een malafide installateur aanbevolen

Geholpen door Guus, een hele aardige man. Alles netjes bij elkaar gezocht, wij zochten een installateur, die hadden ze wel bij Sani4all. Dat was 1 groot drama, tevens loopt het nog. Dus Sani4all prima, maar ze hebben helaas een malafide installateur aanbevolen met alle grote gevolgen van dien.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging? Vianen

Zeer tevreden over onze badkamer en de service van Sani4all!

Twee jaar geleden hebben wij onze badkamer besteld bij Sani4all. Toen al erg enthousiast over de service en tot op de dag van vandaag erg blij met de badkamer. Vandaag gingen we bij de winkel langs omdat een van de onderhoudsproducten op was. De nieuwe fles kregen we zonder enige kosten mee. Wederom een topservice!

• Vestiging? Zevenaar

Vakkundig, meedenkend en klantgericht

Op 18 mei 2019 geholpen door Anne Dirk Naberman. Goede tekeningen gemaakt en veel geduld. Vriendelijk, vakkundig en goed door wat onze wensen zijn. Dank hiervoor.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging? Zwolle

Zeer goede service en zeer vriendelijke verkoopster.

Onze badkamer en ons toilet opnieuw onlangs ingericht. Over Sani4all zijn wij 100 % tevreden. Verkoopster Leonie heeft ons, zowel tijdens de aankoop als tijdens de levering, zeer goed en vriendelijk geholpen. Ze nam alle tijd voor ons. Bij de aflevering was één ding niet goed. Dit werd zeer snel en goed opgelost. In onze ogen ook een goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Vestiging? Zwolle

“Complimenten” Voor Sani4all Deventer

Wij zijn door verkoper Joey Boes goed geholpen bij het uitzoeken van onze badkamer. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht. Daarbij werd zowel gevraagd als ongevraagd advies gegeven waardoor wij over alle aspecten goede uitleg kregen. Ook de levering was keurig verzorgd. We hebben nu een schitterende badkamer waar we nog jaren van kunnen genieten. Alles bij elkaar een prachtige badkamer voor een goede prijs. Wij kunnen het iedereen aanraden.

• Vestiging? Deventer

Goede service, duidelijk

We hadden genoeg keuze en de tekening maakten veel duidelijk. De offerte was een beetje vaag (geen artikelenummers om makkelijk te kunnen communiceren). Showroom is spartaans maar past bij uitstraling Sani4All (geen luxe op rekening van klant). Problemen na levering redelijk en uitstekend opgelost; er ontbrak een aansluitslang voor het bad; hiervoor kregen we een slang die ook niet paste; dit heeft mijn loodgieter verder opgelost; een spiegel wsa gebarsten; hiervoor komt een vervangend exemplaar.

• Vakmanschap N.v.t.

Meedenken aan een oplossing. Vriendelijk en klantgericht

Een hele positieve ervaring. Op zoek naar tegels die op korte termijn leverbaar moesten zijn. Vriendelijk personeel en geholpen om een oplossing te vinden.

We waren blij verrast met de gerichte aandacht en betrokkenheid.

We wisten dat het om een nieuwe winkel ging en waren blij met de professionele aanpak. Een goed evenwicht tussen zelf uitzoeken en adviseren bij wat de voorkeur kreeg. Aardige mensen en toen er iets kleins misging, werd dat zorgvuldig en snel verholpen!

Persoonlijke aandacht en constructief meedenken bij het vinden van oplossingen

De winkel is goed bereikbaar en communicatie via de mail verliep uitstekend. Heel handig, want gaandeweg het traject moesten er informatie worden uitgewisseld en afspraken worden gemaakt. Het geleverde materiaal is van prima kwaliteit, evenals de verhouding tot de prijs. De leveringsafspraken zijn goed nagekomen. En ook de nazorg, het informeren of alles naar wens was gegaan, hebben wij erg gewaardeerd.

Goede service en vriendelijke mensen

Goede service en vriendelijke mensen.

Goed geholpen

Herwin heeft ons meerdere keren goed geholpen, ook als er aanpassingen gedaan moesten worden dacht hij met ons mee.

Je wordt goed en snel geholpen!

Wij zijn heel goed geholpen door Herwin in de vestiging in Hoogeveen.

Uitmuntend

Zeer professioneel ,kundig, komen afspraak na, prijs en kwaliteit verhouding zeer goed

Vlotte vriendelijke service die de tijd nemen voor advies

Prima service. Nemen de tijd voor je om alles goed uit te zoeken en advies te geven. Bij verkeerd geleverde producten handelen ze direct op goede manier af en zorgen ervoor dat je toch de juiste producten is huis krijgt. Top service

Bij binnenkomst zag ik al gelijk een badkamer die wij erg mooi vonden. Daarna zijn wij super geholpen door de 2 broers. Tijdens het plaatsen van de badkamer kwamen wij 1 tegel tekort en dit werd dezelfde dag nog opgelost wat echt super was! Heel veel succes verder jongens!

Vestiging Barendrecht. Prima service, enthousiaste meedenkende adviseurs

Prima ervaring gehad in de vestiging Barendrecht. Deze vestiging is sinds ca. 2 maanden geopend begrepen wij. Niels en Guus, twee broers die de zaak runnen geven goed advies en denken mee, geen vraag is te veel. Alle afspraken keurig nagekomen. Kan ze zeker aanbevelen

De heren in de showroom hebben een hoop kennis waardoor ze ons op andere gedachten hebben gebracht qua indeling van de badkamer, en dat bevalt ons zeet goed. Ze denken goed met je mee en geven gericht advies. Onze vragen werden goed beantwoord en als er meerdere keuze's waren werd ons dat ook vertelt. Er werd veel met ons meegedacht en dat alles bij elkaar is wat het hem doet bij Sani4All. Motage was zeer goed, goede monteur, als er iets was ging alles in overleg. Werkt hard en zeer netjes. Dankjewel heren, wij genieten nu van een prachtige badkamer.

• Vestiging: Deventer

De plaatsing van de badkamer gedurende 6 weken werd vakkundig gedaan, leidingen, tegelwerk , afvoer etc.

• Vestiging: Dronten
  • Gekozen voor: Badkamers

We zijn dik tevreden over alles wat we hebben gekocht leuk bedrijf

• Vestiging: Genemuiden
  • Gekozen voor: Tegels|Montage

Prachtige showroom. Goed advies over spullen. Er wordt met je meegedacht op alle vlakken. Totaal niet het gevoel dat je iets aangesmeerd wordt. Goed advies mbv een 3-D tekening. Vlotte levering van de spullen met flexibiliteit qua afspraken maken. Hadden toch mogelijk te weinig tegels, dit was met meedenken van Sani4All Barendrecht binnen een dag opgelost. Al met al dik tevreden.

• Vestiging: Barendrecht
  • Gekozen voor: Badkamers|Tegels

• Vestiging: Almere
  • Gekozen voor: Badkamers

Onlangs bij Sani4all Almere geweest voor een nieuwe badkamer en toilet. Een mooie en overzichtelijke winkel. Toen wij hier kwamen hadden we nog geen idee van wat we echt wouden. Ondanks dat wij nog best kieskeurig waren en een paar keer een aantal dingen wouden veranderen, heeft Erika Ziel ons echt goed geholpen bij het maken van onze keuze. Wij raden Sani4all Almere aan iedereen aan! Een mooie overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel die genoeg tijd voor je nemen. Bij een eventuele volgende toilet of badkamer renovatie zullen we hier zeker weer heen gaan.

• Vestiging: Almere
  • Gekozen voor: Badkamers|Toiletruimtes|Tegels

Onze ervaring dat wij prettig en adequaat zijn behandeld.

• Vestiging: Varsseveld

Over Sani4all