Geweldig!

We wouden op badkamer jacht...en zijn niet verder gekomen dan sani4all! Leonie heeft ons super fijn geholpen! Ze weet precies wat iemand zoekt en neemt goed de tijd! Wij komen zeker weer! Leonie bedankt!

• Vestiging: Zwolle

Perfect.

Bij binnenkomst konden wij op ons gemak de mooie showroom bekijken. Daarna onze wensen kenbaar gemaakt. We kregen deskundig advies van Joost. Er wordt meegedacht en het voelde gewoon goed. Het eindresultaat is echt wat we verwacht hadden. Super. Echt een aanrader!

• Vestiging: Barneveld

Fijne, vriendelijke, geduldige en deskundige verkopers

Na een paar keer te zijn gaan kijken én iedere keer weer netjes geholpen te zijn, hebben we besloten onze "badkamer"te bestellen bij Sani4all. Er wordt met je meegedacht, een duidelijke tekening gemaakt en er zijn korte lijntjes. De mail wordt snel beantwoord als je vragen hebt. We werden netjes op de hoogte gebracht wanneer alles geleverd zou worden en op de dag zelf belt de bezorger nog even om te vertellen dat hij vertrekt en hoe laat bij verwacht aan te komen. Eén dingetje ging niet helemaal goed, maar ook dat wordt goed opgelost. Onze speciale dank gaat uit naar Luc Jansen van de vestiging Zevenaar, die toch iedere keer maar weer tijd vrij maakte en veel informatie gaf en altijd even vriendelijk en geduldig was. Top service.

Letterlijk warm bad!

Bij verschillende bedrijven naar binnen gelopen en keuze genoeg maar onpersoonlijk en kil. Aangezien we gaan verhuizen naar vianen en elke dag langsreden toch naar binnengegaan. Als je je geen nummer wilt voelen en van persoonlijke aanpak houd dan ben je hier op het goede adres! Super fijn geholpen, veel meegedacht en tot een mooie badkamer gekomen! De service houd niet op met het bestellen en wij zijn nu al superblij met de samenwerking!!

• Vestiging: Vianen

Van het eerste contact tot het laatste contact hebben we volledige vertrouwen gehad. Onze droom badkamer is werkelijkheid geworden! Inmiddels hebben we al een jaar genoten van onze prachtige badkamer, deze werd mogelijk gemaakt door kwaliteit en het luisteren naar onze wensen in verhouding met het juiste advies. Sani4all dronten, enorm bedankt!

• Vestiging: Dronten

Mooie badkamer en goede service

Na 25 jaar was onze badkamer aan vernieuwing toe. Na een vervelende ervaring bij een landelijke keten kwamen wij terecht bij Sani4All Almere. Het eerste gesprek verliep goed en wij waren zeer tevreden over de ontvangst, de tijd om onze keuzes te bespreken en het assortiment. Na bestudering van de offerte rijzen er altijd vragen en wij bezochten Sani4All nogmaals. Tijdens dit gesprek besloten wij tevens ons toilet te laten vervangen. Inmiddels is onze badkamer en toilet opgeleverd en zijn wij zeer tevreden. Tijdens de installatie deed zich wel een probleem voor, maar dit werd op een correcte manier opgelost en naar onze tevredenheid. De service die je verwacht bij een ‘familiebedrijf’.

• Vestiging: Almere

Top advies en service

Samen met Leonie Lans in Zwolle alles uitgezocht voor badkamer en toilet. Alle wensen werden goed en duidelijk besproken en in de tekening verwerkt. Ik mocht ook stalen meenemen van de tegels om thuis te bekijken wat erg fijn was. Leonie was na het gesprek ook goed te bereiken via mail en telefoon. Ondanks Corona alles op tijd geleverd en toen het fonteintje voor het toilet ontbrak werd dat meteen de volgende dag al geleverd zodat de werkzaamheden geen vertraging kregen.

• Vestiging: Zwolle

Prima geholpen en meegedacht met de badkamer

Klaas Jan van Sani4All Dronten heeft goed meegedacht met de indeling van de badkamer, nam de tijd voor je en wij zijn zelfs nog een keer teug geweest om de tegels weer te wijzigen, dit was allemaal geen probleem. Wij hebben Zelf het installatie werk gedaan, was ook geen probleem duidelijke tekeningen en maatschetsen gehad, zelfs als we er tijdens de verbouw nog naar vroegen kregen we netjes de gegevens. De tegelzetter (Tegelzetbedrijf De Ambacht) hebben wij ook via Klaas Jan de contact gevens gekregen, naar prima tevredenheid is dit uitgevoerd. Wij zijn zeer blij met het eindresultaat en hoe wij zijn geholpen bij Sani4All Dronten.

• Vestiging: Dronten

Top service! Jan Maarten dank voor je goede begeleiding.

Top service! Jan Maarten dank voor je goede begeleiding.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen

Helemaal blij met onze nieuwe badkamer, precies zoals we het wilden!

Onze eerste druk toen we voor de eerste keer zijn wezen kijken in de showroom, was gelijk goed. Fijn geholpen, leuke ideeën voor een andere inrichting van de badkamer. Ook de levertijd en monteren van de badkamer was zoals afgesproken. Fijn en netjes werkend personeel. Echt een aanrader!

• Vestiging: Genemuiden

Goede service, snelle levering

Klantvriendelijk geholpen. Probleem werd meteen super opgelost. Goeie mooie badkamer en wc voor een betaalbare prijs. Een echte aanrader!

• Vestiging: Barneveld

Fijne dienstverlening en een prachtige badkamer en toilet

Een prettige dienstverlening met een gezicht. Van A tot Z ontzorgd; dat was onze wens en zo was de dienstverlening ook. Tussentijdse aanpassingen waren geen probleem. Het contact was altijd prettig en samen hebben we een mooi eindresultaat bereikt. De badkamer en de toiletruimte zijn helemaal zoals wij het ons wensten en dat tegen overzichtelijke kosten.

• Vestiging: Dronten

Net onze badkamer klaar.zeer tevreden . Bezorging op tijd en compleet volgens afspraak

Waanzinnig

Vakmanschap met harstikke leuke jongens die enorm hun best hebben gedaan om het voor ons naar zin en budget te maken. Waanzinnig badkamer afgeleverd.

• Vestiging: Barendrecht

Supermooie badkamer

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Guus Tork. Nam ruim de tijd om ons te helpen bij onze keuzes en te informeren over mogelijkheden en het maken van een 3D ontwerp. De badkamer is in een kleine twee weken geplaatst. We zijn er super blij mee! Niet alles liep perfect maar alles is keurig opgelost met een supermooi eindresultaat.

• Vestiging: Barendrecht

Een geweldige zaak!

We hebben een hele goede ervaring met sani4all. Super vriendelijk, prettig geholpen. Duidelijke tekeningen. Goed verhaal. En dan als een kers op de taart, een fantastiche monteur, tegelzetter. Deze heeft een hele mooie badkamer afgeleverd. Dus alleen maar lof!

• Vestiging: Deventer

Mooie betaalbare badkamer

Mijn ervaring met sani4all beschouw ik als een prettige ervaring. We kozen voor een kompleet pakket, de verkoper nam alle tijd voor ons en heeft de mogelijke aanpassingen aan ons laten zien. Het monteren van de badkamer hebben wij via sani4all laten doen en daar zijn wij minstens zo tevreden over.

• Vestiging: Barneveld

In Barneveld onze badkamer gekocht. Ook de montage werd uitgevoerd in opdracht van Sani4All. Hier waren wel wat problemen mee maar dit is altijd goed en snel opgelost door Sani4All. Zeer tevreden over alles en in het bijzonder zeer tevreden over Stefan. Wij gaan zeker Sani4All aanbevelen. Problemen kunnen er zijn maar de manier hoe Stefan dit opgelost heeft is fantastisch.

Zeker aan te raden !

Wij zijn erg fijn geholpen, er werd direct een tekening gemaakt en dezelfde dag hadden wij de 3D beelden op de mail. Er werd fijn meegedacht. Bij levering bleek één onderdeel stuk te zijn, dit werd direct opgepakt en een nieuwe werd geleverd. Ze zijn erg toegankelijk en de communicatie gaat snel en gemakkelijk. Kortom, ontzettend tevreden en zeker aan te raden! (de badkamer, toilet en washok zijn prachtig geworden) bedankt ;)

Verstand van zaken.

Een goed advies, meedenkend. En een mooie showroom vol met ideeën.

Zeer professioneel en vriendelijk

Waren al een keer eerder bij Sani4all geweest voor tegels en een douchekraan. Nu op zoek naar een nieuwe badkamer wegens lekkage, en gelijk naar Sani4all gegaan omdat we dezelfde tegels wilde als basis, en bij vorige aankoop netjes geholpen zijn. Omdat we precies wisten welke tegels en welke opstelling de badkamer moest hebben, was de 3D tekening snel gemaakt door Bas. Vervolgens nog een rondje door de zaak voor de kranen en overige accessoires, en alles was compleet. Nu zo'n 6 weken later is de badkamer klaar. Paar kleine dingen misgegaan, maar alles werd snel opgelost door Bas en overig personeel. Zijn super blij met de nieuwe badkamer. Bas super bedankt.

• Vestiging: Vianen

Duidelijk verhaal en klantvriendelijk

Goed advies en klantvriendelijke bedrijfsleider en medewerkers

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen

Sani4All Zevenaar maakt het helemaal waar!

Ik ken dit bedrijf vanaf de start n Zevenaar en heb zo door de jaren heen producten bij hen betrokken. Dat betekent dat je op die manier een goed beeld kunt krijgen van de werkwijze, de klantvriendelijkheid, de kwaliteit van de producten en de service. Wat mij betreft kan ik dit in één woord samenvatten: VOORTREFFELIJK!. In de afgelopen weken heb ik heb ik hen opnieuw leren kennen als een bedrijf dat veel waarde hecht aan een goede relatie met de klant. Ik ben en blijf een tevreden Sani4All klant en hoop ook in de komende jaren in Zevenaar te kunnen blijven profiteren van hun adviezen en vakmanschap.

• Vestiging: Zevenaar

Sani4All Zevenaar maakt het helemaal waar!

• Vestiging: Zevenaar

Prima geholpen en zeer goede service.

Bij binnenkomst in Barneveld voelde het gelijk goed. Prima geholpen door Stefan. Wat kleine dingen die mis gingen maar door Stefan prima opgelost. Al met al zeer tevreden.