Perfect!

Een poosje terug bij Sani4all Hoogeveen geweest, en geholpen door Herwin. Perfect ontvangen en gastvrij. Dacht heel goed mee, en bracht zelf ook nog geweldige ideeën op. Alles vlekkeloos verlopen van begin tot aan de levering en plaatsing. Kortom, in 1 woord perfect.

Slecht

Ze hebben geen service denken niet mee alleen maar geld innen vooral als je iets niet wil zetten ze je gelijk onder druk ik heb een badkamer daar gekocht komt er nooit meer oplichters

• Vestiging: Barendrecht

Formidabel

Een leverancier die van wanten weet, een ruime keuze biedt in materialen, een zeer prettig verkoopteam heeft, die de koper op alle mogelijke manieren behulpzaam is. Een leverancier die redelijke prijzen hanteert. Daarnaast beschikt over vakmensen die het werk in uitvoering brengen, niets dan lof over hun vakmanschap en gedrevenheid om het werk naar behoren uit te voeren. Vakmensen die zich amper een pauze of koffiemoment gunnen, maar altijd aan het werk zijn en een kwaliteitsproduct afleveren, waar de opdrachtgever dik tevreden mee is.

Super ervaring!

Vanmiddag bij Sani4all langs geweest voor een advies gesprek. Hier ben ik geweldig geholpen door Remzi Bouman. Hij denkt enorm goed mee en past zijn advies toe waarin nodig. Er is een ruim aanbod aan sanitair zowel als in tegels.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Gouda

Geweldige badkamer.

Bij het uitzoeken van onze mooie badkamer zijn wij erg goed begeleid door Ducu Rutgers. Hij heeft ons prima informatie gegeven over de door ons gekozen onderdelen voor onze badkamer. Daarnaast heeft hij ons een installatieploeg van Gert van der Ligt aanbevolen. Dit is meer dan een geweldige ploeg die alles keurig en in twee weken onze mooie badkamer heeft geïnstalleerd. De planning van deze ploeg was super en werd er geen tijd verloren met wachten. Ook kwamen zij met ideeën voor verbeteringen aan het plan. Deze ploeg van Gert heeft bij ons een geweldige en mooi afgewerkte badkamer geplaatst. Ook bij een foutje in de glasplaat van de toiletkast na een paar maanden werd door Duco opgepakt en afgehandeld. Wij bedanken Sani4all uit Uden en installatieploeg van Gert van der Ligt voor onze mooie badkamer en de fijne samenwerking.

• Vestiging: Uden

in een woord: "uitstekend".

Servicegericht, goede advisering en duidelijke afspraken die worden nagekomen.

prima zaak

Wij hebben voor de tweede keer een complete wc bij hun gekocht en net zoals de eerste keer is dat ons heel goed bevallen. Alles werd keurig op tijd afgeleverd en het bedrijf DW tegelwerken die wij van hun doorkregen heeft goed werk geleverd. Goede service en klantvriendelijke verkoper. Bedankt Milan Strijk

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Vestiging: Deventer

Super goed en vriendelijk.

Wij werden vriendelijk ontvangen door de medewerkers van Sani4All Wij hebben onze badkamer en toilet hier uitgezocht. Wij zijn hierin supergoed geholpen door A.G. Veel kennis en denkt goed mee, en komt met mooie voorstellen hoe we de boel in konden delen. We hebben hier dan een paar uurtjes gelopen om mooie dingen uit te zoeken. Levering ging allemaal goed. Tevens de nazorg was super even telefonisch contact om een afspraak te maken om alles komen te bewonderen. Sani4All bedankt voor de goede service.

• Vestiging: Hoogeveen

Geweldige firma om mee in zee te gaan

Van aankoop tot aan verbouwing hebben we ons zeer goed gevoeld. afspraak is afspraak bij deze mannen en vrouwen. Op vragen zoeken zij ook echt naar antwoorden. Werken tijdens de verbouwing zo schoon mogelijk en plakken waar nodig van alles af om zoveel mogelijk stof in huis tegen te gaan. Zelfs tijdens installatie werden we van goede adviezen voorzien.

• Vestiging: Almere

Rare ervaring

Afgereisd naar Deventer om een sanitair product te kopen van tussen 750-1500 euro. Behalve dat het gezochte alleen in de boeken waren en njet in de showroom kregen we nadrukkelijk het ONGEVRAAGDE advies om dit product niet te kopen. Terwijl we zelf alle voor en tegens al hadden afgewogen. En er toch voor kozen. Het was een bijzonder vreemde ervaring om in een winkel te zijn waar ze zo pertinent njet achter hun producten staan. En een vergeefse tijd en brandstof investering om bij de winkel te komen. Op zoek naar een andere sanitair winkel dan maar

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Deventer

Geweldig!

Wij hebben onlangs een badkamer gekocht bij Sani4all en wij zijn er erg blij mee, alles is precies zoals we het wilden. De service was ook uitstekend!

• Vestiging: Vianen

Deskundig advies

We zijn erg tevreden met onze nieuwe badkamer. Verschillende adressen bezocht maar uiteindelijk dichtbij geslaagd. Erg goed geholpen door Manuel hij gaf deskundig advies. Veel keus in de showroom met allerlei verschillende stijlen, daarom zijn er vele verschillende mogelijkheden.

• Vestiging: Genemuiden

Uitermate tevreden over onze nieuwe badkamer en de service van Sani4all Uden!

Vorig jaar gingen mijn man en ik ons oriënteren op een nieuwe badkamer, we kwamen terecht bij Sani4all Uden. Wat meteen opviel was de vriendelijkheid en toegankelijkheid ten opzichte van de grote ‘badkamer giganten’. We hebben goede afspraken gehad met Duco om onze wensen te bespreken, hier werd alle tijd voor genomen. Er werd fijn meegedacht en objectief advies gegeven. Er wordt niet gestuurd naar de duurste oplossing. Tijdens 1 à 2 geplande afspraken is het mogelijk om alles na te lopen en ook accessoires toe te voegen. Kortom, alles is nog erg flexibel tot een paar weken voor de start. De kosten van het hele project zijn eerlijk en vallen mee, bij andere partijen zouden we duurder uit zijn. De kosten zijn bovendien transparant voor alle losse onderdelen. Communicatie over de planning verliep erg goed, ook toen de tegelfabriek in Italië de verkeerde tegels had geleverd werd dit netjes opgelost door Rutger. Sani4all werkt met vaste teams die helemaal op elkaar zijn ingespeeld, dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Zo is het een gestroomlijnd proces dat geen weken in beslag neemt. Wij kregen een team met ervaren mannen onder leiding van Gert, een vriendelijke ervaren vakman waar we volledig vertrouwen in hadden. Het team werkt erg netjes, ze zorgen dat alles zo goed mogelijk is afgedekt. Ze werken heel nauwkeurig maar toch snel, ze doen echt het beste en zien geen dingen over het hoofd. Kortom, wij zijn super tevreden met onze nieuwe badkamer en het hele proces. We zouden het zo weer doen! De medewerkers van Sani4all zijn professioneel en lekker normaal. Het voelt echt als een samenwerking, ze zijn betrokken bij iedere stap. Alles is mogelijk: van een eenvoudige badkamer tot een luxe badkamer met een unieke uitstraling. Wij hebben nu een hele mooie, moderne en kwalitatieve badkamer. Het voelt echt als een wellness in huis!

• Vestiging: Uden

Wij zijn zeer tevreden over de badkamer van Sani4all Genemuiden. Bij het bezoek aan de showroom zijn we uitstekend geholpen en door het deskundige advies en de duidelijke 3D foto konden we snel tot een keus komen. De aannemer waar Sani4all mee samenwerkt, Kurt Tegelwerken Zwolle heeft snel en vakkundig en met oog voor detail de badkamer geplaatst. Echt vakwerk!! Het eindresultaat voldoet prima aan onze verwachtingen.

Geweldig!!

Fijne samenwerking vanaf dag 1 bij het uitzoeken vd badkamer tot de laatste montage dag. We zijn erg tevreden en er is prachtig werk geleverd, we zijn erg blij met onze 'nieuwe' badkamer, echt top!!

Service Sani4all Barneveld zeer goed

Verkoop proces en levering bad en toilet materialen waren goed geregeld. Montage van deze materialen ook prima, echter door een probleem met de aannemer bleef er nog een montage van de dorpels voor de badkamer en de toilet achterwegen. Na telefonische contact met Stefan en Diederik heeft Diederik met veel inzet er voor gezorgd dat dit ook prima is opgelost. Mijn complimenten en dank daar voor.

Gewoon goed

Wij hebben de opname en het advies gesprek/ontwerp van onze badkamer als professioneel en gemoedelijk ervaren! Er was ruimte voor verschillende inzichten dat ertoe heeft geleid in een prachtige badkamer! Daarnaast hadden we ook een fijne goede aannemer die snel en secuur heeft opgeleverd!

• Vestiging: Genemuiden

Vriendelijk personeel met verstand van zaken

Eind mei kregen wij onze badkamer en toilet geleverd. Op wat kleinigheden na die helaas ontbraken konden we aan de slag. We hebben gekozen voor zelf installeren. Zowel Roger als Ashley staan je zeer vriendelijk te woord of dit nu is bij een eventuele klacht omdat het 1 en ander ontbrak of omdat we advies wilde hebben. Al met al super tevreden en heel erg blij met onze nieuwe super luxueuze badkamer plus toilet. Nogmaals dank voor de goede service. Groetjes michel

• Vestiging: Den Haag

Fijne zaak waar beloftes worden waargemaakt!

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe badkamer kwamen we uiteindelijk bij Sani4all in Uden terecht. Hier werden we vriendelijk en uiterst professioneel geholpen door Duco Rutgers. Hij heeft erg goed naar al onze wensen geluisterd en wist dit om te zetten in een prachtige badkamer op papier. De plaatsing van de badkamer werd gedaan door een lokale aannemer die nauw samenwerkt met Sani4all. Deze aannemer heeft met zijn team ook echt vakwerk geleverd! Het hele proces verliep lekker snel en we zijn dan ook erg tevreden met het eindresultaat!

• Vestiging: Uden

Goed geholpen, kundige plaatsing, mooie timing.

Door Joost goed geholpen in de winkel, we konden snel tot een keuze komen. De plaatsing door René was goed en alles werd eerder gerealiseerd dan verwacht! TOP!!

• Vestiging: Barneveld

Prettig kontakt en prima werk!!!!

Na een prettige ontvangst in Barneveld en goed advies over een nieuwe badkamer was het wachten wanneer er gestart kon worden met de verbouwing.Dit duurde wel wat lang,Corona en zoals overal was het wachten op de levering van de spullen. In juli was het zover en werd er begonnen met de verbouwing. Er werd zeer kundig en heel netjes gewerkt en we zijn zeer tevreden over het resultaat!! We hebben een-tachtiger badkamer!!!!

• Vestiging: Barneveld

Prima adres voor je nieuwe badkamer

Samen met mijn dochter afspraak gemaakt om verbouwing van de badkamer te bespreken. Ondanks de Corona beperkingen was het een prettig gesprek. Wensen en eisen afgestemd en toen in de showroom het plaatje ingevuld. De keuze is reuze. Toen de tegels geleverd zouden worden bleek één soort niet tijdig leverbaar. Ik kon direct nieuwe uitzoeken zonder meerprijs. Geheel onverwacht bleken de goede er tóch te zijn. Foutje van de leverancier. Verder ook prima werk geleverd door de aannemer. Ik ben héél blij met mijn mooie nieuwe badkamer.

• Vestiging: Almere

zeer goed

Nadat we eerst bij een ander bedrijf waren geweest (waar vlak voordat we het contract wilden tekenen opeens allerlei extra kosten werden opgevoerd) kwamen we bij Sani4all uit. Gezien onze eerdere ervaring en het krappe tijdsbestek hadden we er een beetje een hard hoofd in maar Robin heeft ons uitstekend geholpen. Hij dacht echt mee, kwam met een goede oplossing betreft de indeling van de badkamer en dezelfde dag nog hadden we het ontwerp van de baskamer waar we nu nog tevreden mee zijn. Ondanks onze zeer krappe planning heeft Brahim van SK bouwservice de boel (badkamer + toilet) keurig geïnstalleerd.

• Vestiging: Amsterdam

Slechte nazorg

Zoals in een eerder recensie is beschreven vind ik de kwaliteit van de spullen goed. De levering was nogal slordig, tegels stuk, verpakking losgescheurd, plafondplaten beschadigd. Nogal wat zaken konden niet meteen geleverd worden en ook de nalevering laat lang op zich wachten (meer dan 2 weken !!!) Door deze ontijdige levering loopt de planning van de installatie ook vertraging op en kost mij nu extra geld De bereikbaarheid is wel iets beter geworden maar nog steeds wordt de telefoon niet altijd opgenomen en voel je je niet serieus genomen

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: Beuningen

Niet aan beginnen!

Sani4all! Ik zou er niet aan beginnen! Het is een te lang verhaal van onze kant… Maar toch maar even in het kort: - tekening verkeerd opgemaakt. - tekening niet nagemeten door aannemer. - tekening dus niet correct en daardoor badmeubel, spiegel en lamp moeten omwisselen naar kleiner model. (Verschil hiervan is na 3 maanden nog steeds niet terug gestort). - met de badkamer slopen deurkozijn, deur en raamkozijn beschadigd. (Heel erg beschadigd). - met tegelzetten ging ook alles mis, tegels werden schots en scheef geplakt en hadden echt mega kleurverschil. - doordat de tegels er Schots en scheef opzaten moesten deze er allemaal weer worden uitgehaald. - door deze amateuristische tegelzetter moesten wij opzoek naar een tegelzetter die wel kon tegelen. - na deze gevonden te hebben moesten er nieuwe tegels komen. - nieuwe tegels worden bezorgd en ja deze hadden ook weer kleurverschil. - tegelzetter belt Sani4all en met veel moeite van de kant van Sani4all worden deze uiteindelijk wel bezorgd. - uiteindelijk nieuwe tegels die wel goed zijn! - tijdens dit hele proces nooit gebeld of bezoek gehad van Sani4all om te vragen waar het mis ging of überhaupt een excuus van hun kant… dat laat zien dat je verkoopt en het bedrag binnen hebt en succes ermee . - na 45 dagen (ja echt 45 dagen) is onze badkamer eindelijk af! Dit mede mogelijk gemaakt door een top tegelzetter die ons letterlijk en figuurlijk door deze onprofessionele werkwijze van Sani4all heeft gehaald! - na 3 maanden nog steeds geen bedrag terug van de verkeerde geleverde materialen… Mijn advies: ga niet met dit bedrijf in zee en kijk verder! En bespaar jezelf een hoop ellende! Ps. er heeft tussen al deze punten nog veel meer ellende gezeten en ik hou het nog netjes… maar wij hebben nog nooit zoiets meegemaakt!