Een heel fijn en eerlijk bedrijf met een goed advies en meedenken met jou situatie

Wij hebben een hele fijne ervaring met Sani4AII goed geadviseerd en mee gedacht om onze badkamer senior proef te maken. En zeker niet zoals je vaak mee maakt (wilt u nog dit of wilt u nog dat) Nee alleen advies wat je echt nodig hebt. Ook hebben ze een hele goede tegelzetter Philip met ons in kontact gebracht en een hele mooie badkamer voor ons heeft gemaakt. Ons advies ga als eerste bij Sani4AII langs als je verbouwings plannen heb. Fam v Egdom

• Winkel: Barneveld

Mooie zaak en goede service

Fijn geholpen

Perfect!

Goed advies gehad en ook de installateurs waren echte vakmannen!

• Winkel: Zwolle

Via vrienden zijn we bij Sani4all Zwolle terecht gekomen hun adviseerden ons om daar naar toe te gaan. We hebben een prachtige badkamer uitgezocht, alles ging goed en zonder problemen. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Beter kan niet!

Ik was gekomen voor een adviesgesprek en uiteindelijk zonder klachtten na 18 weken een complete nieuwe badkamer met de top service van Sani4all Zwolle! Zeker een aanrader!

Mooie badkamer

Wij zijn goed behandeld en geïnformeerd door de heren van de winkel in Roosendaal. Onze badkamer is prachtig geworden!!! Via de 3D tekeningen was al duidelijk te zien hoe onze badkamer zoude gaan worden en in werkelijkheid is die nog mooier !! Wij laten volgend jaar onze toilet in de zelfde stijl doen . Volgend jaar zullen we dan weer een review plaatsen ! Ga zo door en tot snel ! Groeten Rian en Jan

• Winkel: Roosendaal

betrouwbaar, adequaat, klantvriendelijk en 1op1 contact

belt altijd terug, man een man, woord een woord. Blijft betrokken tot na de oplevering.

• Winkel: Barneveld

Goed advies en ontwerp, belabberde levering van spullen en goede ervaring met montage.

Mijn ervaring met Sani 4 all kent 2 gezichten. Allereerst super goed geholpen door de verkoper. Man had verstand van zaken en heeft ons een goed geholpen. Ten tijdens van de opdrachtverstrekking is deze verkoper helaas vertrokken bij Sani 4 all wat een hoop ellende met zich meebracht. Spullen werden niet conform offerte en afspraak dus verkeerd geleverd. Dit gaf een hoop stress en ellende, maar moet wel zeggen dat de eigenaar dit heel goed heeft opgepakt en alles in het werk heeft gesteld om dit zo goed mogelijk op te pakken. Petje af! De montage liep super en gestroomlijnd. Monteurs denken op alle fronten mee en hebben zeer goed werk afgeleverd. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn badkamer en toilet al was de weg er naar toe niet makkelijk.

Heel erg goed!!

We hebben twee nieuwe badkamers en twee nieuwe toiletten laten maken en van a tot z is het heel goed gegaan. Het resultaat is geheel naar wens en erg mooi. Goed advies en keurig vakmanschap! Ook een hele goede service. Dik tevreden dus!

• Winkel: Almere

Goed! Komen afspraken na!

Ze komen afspraken na! Snelle service als iets niet goed is! Goede werktekeningen! Resultaat is prachtig geworden!

perfecte service

De badkamer is geplaatst, vriendelijke meedenkende vaklui. Volgens mij loop je met een grotere verbouwing altijd wel tegen kleine probleempjes op, deze zijn prima opgelost. Wij vonden het ook fijn dat de dame van Sani4All (Melissa)langs kwam om het eindresultaat te zien en te bepraten.

Uitstekend service

Onlangs de complete badkamer gekocht en laten plaatsen. Zowel het ontwerp, levering en montage waren top. De mannen van D&R die de installatie zijn vakmannen. Stipt op tijd en meedenkend en communicerend met de klant. Ik wil deze combinatie voor een ieder aanraden

Verbouwing volledig ontzorgt

Zeer goed geholpen in de winkel, aanbevolen firma Westblock zeer vakkundig personeel, lossen adhoc problemen goed en zorgvuldig op

• Winkel: Barendrecht

In 2021 hebben wij samen met Sani4all Barneveld een mooie badkamer ontworpen. In juni was het zo ver en kon de verbouwing beginnen. We hadden een top monteur die super gezellig was en met ons mee dacht. Na twee weken konden wij genieten van onze prachtige badkamer. We waren hier zo content mee dat we direct een tweede afspraak bij Sani4all hebben gemaakt. Ons toilet beneden kon niet achter blijven. Omdat wij geen haast hadden en erg graag Wim weer als monteur wilden was het in augustus 2022 tijd voor deze renovatie. En met een super resultaat. Kortom, zeer tevreden met de service en uitkomsten.

Zeer goede service.

Er werd goed meegedacht en geadviseerd. Er ging iets kleins mis met de levering, maar dit werd gelijk opgepakt en goed opgelost. Mooi eindresultaat.

• Winkel: Almere

persoonlijke aanpak, mooie producten en goed bereikbaar

goede ervaring

• Winkel: Amsterdam

Erg te spreken over de service van zowel Mart en Rens van Sani4all

Wij zijn erg te spreken over Sani4all. Ons eerste contact was met Mart. Toffe man! die eerlijk is en geen producten aansmeert. Er werd ruim de tijd voor ons genomen, kopje koffie en een praatje. Het is toch een flinke uitgave en veel keus. Alles kon, al draaide je 2x je keuze om. Super fijn en flexibel. Niks is een probleem. We kregen een badkamer monteur toegewezen die vrij snel kon beginnen. Helaas door persoonlijke omstandigheden ging dit niet door. Wij in lichte paniek ivm de rest wat verbouwd werd en de planning. maar hier kwam medewerker Rens om de hoek kijken en heeft binnen een week voor ons een nieuwe monteur geregeld. Vriendelijk contact en erg snel! Wij waren zo te spreken dat we ook de keuken bij kitchen4all hebben besteld. Badkamer monteur Saif 'Sultanbouw' in een woord perfect!

• Winkel: Beuningen

Goede ondersteuning ondanks moeizame verbouwing.

Tijdens het uitzoeken van de materialen voor de badkamer werden we goed en vlot geholpen, met prettig advies. Helaas hebben we veel problemen gehad met de aannemer, maar gelukkig heeft Sani4All snel gehandeld en een nieuwe aannemer voor ons geregeld die binnen 2 weken het werk heeft voortgezet. Dit alles zonder verdere financiële consequenties voor ons. Sani4All was gedurende de verbouwing goed bereikbaar voor vragen en ondersteuning en het contact verliep soepel en prettig. Al met al een goede en fijne, professionele ervaring met uiteindelijk een prachtige, goed functionerende badkamer als resultaat.

• Winkel: Barneveld

Super geholpen met nieuwe designradiator in onze badkamer.

Wij hebben een mooie nieuwe designradiator in onze badkamer. Stefan en team hartelijk dank!

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Bert, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat jullie nu kunnen genieten van een nieuwe mooie designradiator in de badkamer, veel plezier ermee! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitstekende service.

De service houdt niet op bij het leveren van het materiaal maar zelfs na jaren wordt er voor elk probleem een oplossing gezocht en kun je op Sani4all rekenen.

• Winkel: Barneveld

Beste Wilma, Bedankt voor het schrijven van de positieve review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service. We wensen je nog jaren plezier van de opgeleverde badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

We hebben een mooie badkamer gekregen

Ondanks een slechte start hebben we uiteindelijk een mooie badkamer gekregen

• Winkel: Barneveld

Beste Annet, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. Wat goed om te lezen dat jullie uiteindelijk toch tevreden zijn met een mooie nieuwe badkamer. Veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Na een rommelig begin toch een heel goed einde

Allereerst goed ontvangen door verkoper Evert, denkt goed mee en geeft je de tijd voor een beslissing. Neemt zelf ook ruim de tijd om je uitleg te geven en je wensen goed op papier te krijgen. Helaas bij een 2de bezoek geen Evert door omstandigheden en daar begon het wat rommelig te worden. Door de wisseling in verkoper en de huidige schommelingen in de markt op leveringstijden aardig wat uitloop bij de levering en montage. Dit kostte ons toch een goede week extra zonder badkamer helaas. De problemen met de leveringen en fouten in de bestelling, mede mogelijk gemaakt door wisseling van verkoper, werden gelukkig wel snel kosteloos verholpen door Diederik. De service bij het oplossen was gewoon goed en netjes. Er werd geen excuus bedacht maar ze kwamen gewoon met passende oplossingen. Achteraf nog een oplever gesprek waarin wij onze ervaring konden delen. Het is fijn dat ze dit doen om de service nog beter te kunnen maken. Diederik ontvangt de kritiek op de bezwarende punten goed op en ik heb alle vertrouwen dat er wat mee gedaan wordt. Onder andere vooraf duidelijkheid over vaste prijzen voor slopen en montage. Al met al een mooie badkamer ontvangen en met een goed gevoel. Als sani de feedback en tips mee neemt ga ik er van uit dat toekomstige klanten op hun gemak zullen zijn bij Sani.

• Winkel: Barneveld

Beste Cris, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Mooi om te lezen dat jullie ook jullie ervaring met Diederik hebben kunnen delen. We wensen jullie veel plezier van de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fijn geholpen, goede informatie

Ook bij het uitzoeken van een ander installatiebureau goed geholpen. Ondanks drukte toch geholpen in redelijk korte tijd ons toilet te verbouwen. Vanwege de drukte van het bedrijf ingelast op momenten dat zij even konden. Goed werk afgeleverd. Dank daarvoor.

• Winkel: Barneveld

Beste heer/mevrouw van Strien, Bedankt voor het delen van deze positieve review. Wat fijn dat er ondanks de drukte toch tijd gemaakt kon worden en er een mooi opgeleverd toilet is gerealiseerd. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Dik tevreden!

Leverancier van onze badkamerspullen. Uitermate tevreden over de hulp en het geduld met het uitkiezen van de badkamer! Bij andere leveranciers kregen we het idee dat ze ons wat wilden verkopen, hier namen ze alle tijd en waren ze eerlijk in hun advies!

• Winkel: Deventer

Beste Kay, Bedankt voor het delen van je positieve review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp van Sani4All Deventer. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe opgeleverde badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Slechte afwerking

Initieel goed geholpen. Bij het plaatsen werd de tekening niet aangehouden. Daardoor moest een deel over. Gelukkig wel op rekening van de aannemer. De tegels moest ik wel zelf voor een deel betalen. Wat bleek bij levering was de spiegelkast stuk. Een nieuwe bestellen duurde maanden en bij levering bleek het de verkeerde Daarna met aannemer schilderwerk afgesproken. Hier hebben ze het echt verprutst. Verkeerde kleur en verkeerde verf. Moest alles er af halen. Bij verzoek om het te herstellen kreeg ik te horen dat de aannemer geen tijd had. Ook het kit werk was ondermaats. Verkeerde kleur gebruikt. Alles bij elkaar nog steeds geen badkamer die af is na een jaar en veel gedoe en hoofdpijn.

• Winkel: Barendrecht

Beste Niels, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze winkel. We hebben inmiddels begrepen dat het is opgelost. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All