heel klantvriendelijk en netjes met een uitgebreide showroom

Vanaf het moment dat wij binnenliepen bij Sani4All in Gouda werden we vriendelijk geholpen en kregen we de tijd om ideeën op te doen. Tijdens onze afspraak nam Charlotte ruim de tijd voor het indelen van onze badkamer en werden we voorzien van deskundig advies. Ze luisterde goed naar onze ideeën en daarmee stelden we uiteindelijk onze ideale badkamer samen.

• Vestiging: Gouda

Prettig en ongedwongen

Wij werden vriendelijk ontvangen en hebben eerst lekker rond gekeken voor we onze afspraak hadden. We kregen alle tijd en er was zo veel mogelijk voor rond de 5000 euro dat wij binnen ons budget geslaagd zijn! Incl leuke extra's zoals een decor tegel.

• Vestiging: Gouda

Perfecte service en vakmanschap

Van begin tot eind perfecte service. Heel fijn samengewerkt. Milou kwam zelfs bij ons thuis om de maten goed op te meten. Al onze sanitair wensen zijn perfect uitgewerkt, en geleverd. Het installeren hebben we uitbesteed, dit was puur met de reden dat de badkamer ook uitgebreid werd. Ze hebben goed met ons meegedacht, en dit gaf vertrouwen. Het is een prachtige badkamer geworden.

• Vestiging: Varsseveld

Goed vakmanschap en de werkzaamheden optimaal uitgevoerd.

Voordat men begon met de werkzaamheden hebben ze alles eerst netjes afgeplakt om beschadigingen te voorkomen. Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals was afgesproken en alle gesloopte materialen zijn correct afgevoerd.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.

Uitstekende service en vakmanschap

Uitstekende service, denkt met je mee en geeft je goed gevoel van vertrouwen.

• Vestiging: Barendrecht

Uitblinker in de markt

Van begin tot eind perfecte service. Al onze sanitair wensen zijn perfect uitgewerkt, en geleverd. Het is een prachtige badkamer geworden.

• Vestiging: Zevenaar

geweldige service, zeer persoonlijke hulp van Duco

Een volledige badkamer inrichting gekocht en laten installeren. Tot in de puntjes verzorgt. Alles zoals we wensten. Na-service i.v.m. een kwijtgeraakte stankafsluiter. Direct opgelost. Nieuwe gekregen. Bedrijf aan te bevelen.

• Vestiging: Uden

Prachtige badkamers voor iedere portemonnee!

Een ruime showroom met een compleet aanbod aan badkamers/sanitair. De mannen van Sani4all zijn klantvriendelijk en denken graag mee. Je hebt direct contact met 1 v.d. verkopers/adviseurs. Je kunt de spullen thuis laten bezorgen. Dit gebeurt meestal op een vaste bezorgdag (vrijdag). We kregen een 3d-tekening die je -wanneer je in het bezit bent van een VR-bril- in Virtual Reality kunt bekijken. Erg tevreden met onze nieuwe badkamer en toilet. Soms kan een belletje even iets later komen dan afgesproken, maar dat komt door de drukte. Conclusie: prettig samengewerkt met deze winkel, goed geholpen en prettig contact gehad. Een aanrader. Dank aan Team Deventer (Joey en Daan)

Fantastische service

We hebben de tegels voor onze badkamer en toiletten uitgezocht bij Eline en Robin. Ze hebben ons zeer goed geholpen. Ze denken beiden mee, komen de gemaakt afspraken na en doen nog een paar stapjes extra!

• Vestiging: Amsterdam

Accuraat en meedenkend

Mooi om in eigen plaats te kunnen slagen. Prettig en goed lopend verkoopproces met functionele 3D-ondersteuning. Dat laatste maakt het altijd extra prettig bij de te maken keuzes. De installateur heeft het prima gedaan; dacht zelf goed vooruit, werkte correct, communiceerde goed en zorgde ervoor dat we echt één aanspreekpunt hadden tijdens de verbouwing.

• Vestiging: Barneveld

Badkamer renovatie

In het hele proces van een idee naar een 3D plattegrond en het plaatsen van de bestelling zijn we plezier begeleid. Er werd goed mee gedacht om vindingrijk binnen het budget te blijven. Bij de uitvoering bleken er geen tegelprofielen bestelt te zijn, maar deze konden wel opgehaald worden. Dat was even improviseren om er voor te zorgen dat de vaklui niet voor niets waren gekomen. Maar we zijn verder zeer tevreden.

• Vestiging: Vianen

Wij kregen goede informatie, uitleg en de uiteindelijke badkamer is helemaal naar wens !

Hele goede service en erg vriendelijk. Wij kunnen sani4all aan iedereen aanraden.

• Vestiging: Genemuiden

Super.

Na het uitzoeken van een toilet, deze gelijk mee naar huis genomen. Door een domme fout is deze gevallen en dus kapot gegaan. Gelijk gebeld en na overleg een nieuwe besteld en deze is thuis afgeleverd. Super geregeld.

• Vestiging: Hoogeveen

Top bedrijf met top personeel

Mooie badkamer uitgezocht. Prima communicatie naar ons toe. Werken zeer netjes en er wordt veel overlegd en besproken. Kortom wil je een mooie badkamer die top wordt geïnstalleerd dan kan ik alleen maar zeggen dat sani4all dan een goede partner is.

• Vestiging: Almere

Goed geholpen tijdens het proces van samenstellen en zeer vakkundige installateurs

Er waren tijdens de installatie een paar tegenvallers. Maar alles gewoon opgelost. Fijne installateurs en goed geholpen tijdens verkoop

Uitstekende service

Fijn bedrijf, goede producten en zeer klantvriendelijk!

• Vestiging: Deventer

Mooie spullen en zéér servicegericht.

Een missend onderdeel werd zelf persoonlijk door Pascal thuis bezorgd!

• Vestiging: Amsterdam

Via een advertentie kwamen wij in contact met dit voor ons onbekende bedrijf. Vanaf de eerste ontmoeting was er een klik. Een keurig verzorgde winkel met uitgebreid assortiment. Met kennis van zaken en met zeer bruikbare adviezen en dat alles vrijblijvend. Na 2 weken terug voor een offerte op maat. Om alles op een rijtje te zetten namen we alle tijd om tot een beslissing te komen. Noodgedwongen moesten we een uiteindelijke beslissing 2 maanden uitstellen. Tot volle tevredenheid genieten we nu dagelijks van onze praktische en ook heel mooie badkamer. Ga vooral zo door Guus en Niels. Dank jullie wel.

• Vestiging: Barendrecht

Goede afstemming en vriendelijk

Samen met Luc snel het ontwerp gemaakt voor ons toilet. Luc liet voorbeelden zien van de mogelijkheden en samen met het 3D ontwerp hebben we snel een goede keuze kunnen maken. De montage van Bjorn verliep vlekkeloos.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Vestiging: Zevenaar

Prachtige badkamer geleverd door vakkundige mensen.

Binnen gewandeld bij de vestiging in Almere met al enige tijd de zoekvraag, wat gaan we doen met de badkamer. Ook bij andere badkamer leveranciers geweest, maar hierbij voelde we ons direct op ons gemak. Goed de tijd genomen om ons te adviseren, duidelijke prijs afspraken gemaakt en met een badkamer vertrokken uit de winkel. Thuis? Ideaal, sleutel afgegeven en eigenlijk niet om hoeven kijken. Bijzonderheden gebeurde in overleg en de badkamer is uiteindelijk netjes opgeleverd, dus samen nog een ronde gemaakt door de badkamer voor eventuele gebreken! Het is dat je over het algemeen 1 badkamer hebt, anders hadden we hier terug gekomen voor de tweede.

• Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Almere

Kwaliteit materialen en geweldige service

Filiaal in Uden. Zoals gezegd kwaliteit materialen maar bovenal het meedenken, flexibiliteit, aftersales alles voor een tevreden klant. Dat zijn de credits die Duco en zijn team toekomen. Mede dankzij Duco kunnen wij genieten van een prachtige badkamer. Fam. van de Spijker Uden

• Vestiging: Uden

Gewoon super

Ze denken met je mee probeer alles af te stemmen op je wensen

• Vestiging: Hoogeveen

Prima service, goede prijs, ruime keuze

We zijn erg goed geholpen, vriendelijk en kundig. Er is een ruime keuze en voor een goede prijs!!

• Vestiging: Deventer

Super goed bedrijf met fijne service en vriendelijk personeel

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij Sani4All in Hoogeveen. We zijn uitstekend geholpen door Herwin de Vries die ons goed advies gaf over de producten. We kregen alle ruimte om de kranen, badkamer meubels en tegels uit te kiezen, met een goed advies over wat we het beste wel of niet konden kiezen bij onze badkamer en waarom wel of niet. Er werd gelijk een mooie tekening gemaakt van de badkamer, verschillende indeling adviezen gekregen. De tekeningen ook meegekregen naar huis en via een app konden we deze bekijken. Alles is top verlopen dus we zijn 100% tevreden.

• Vestiging: Hoogeveen

Betrokken en gericht op onze wensen

Dit jaar hebben wij bij Sani4all Vianen onze nieuwe badkamer aangeschaft. Onder begeleiding van Mart zagen wij onze wensen vertaald worden naar de praktijk. Er werd ruimschoots de tijd genomen. Mart was proactief en gericht op mogelijkheden, waarbij onze wensen en budget leidend waren. Dit in tegenstelling tot andere, soort gelijke zaken, waar het met name lijkt te draaien om geld verdienen. Tijdens en na de verbouwing bleef Sani4all betrokken en handelende zij, waar nodig, snel en probleemoplossend. Al met al een zeer positieve ervaring, waardoor wij een ieder aan kunnen raden met Sani4all Vianen, in zee te gaan.

Vestiging: