Goed advies, goede service en scherpe prijs

De verkoper dacht goed mee, gaf tips en bood een scherpe prijs. De aflevering gebeurde volgens afspraak. Tussentijds nog iets gewijzigd, maar was geen probleem. Na de verbouwing pas later een spiegel e.d. aangeschaft. Ook dit verliep uitermate correct en met internetprijzen.

• Vestiging: Hoogeveen

Top Zaak en Top Verkoper

Om de zoveel jaar is een mens eraan toe om iets nieuws aan te schaffen . Mijn vrouw en ik zijn ons aan het oriënteren om onze badkamer te vernieuwen en omdat wij graag iets aanschaffen bij een ondernemer in onze woonplaats Dronten zijn wij op bezoek geweest bij SANI 4 ALL . Daar zijn wij uiterst vriendelijk ontvangen door de verkoper Klaas-Jan Heutink . Klaas-Jan vroeg ons wat hij voor ons kon betekenen waarop wij antwoordden dat wij graag informatie wilden krijgen in verband met de aanschaf van een nieuwe badkamer en wij hebben direct laten weten dat wij niet direct zouden beslissen . Dit was voor hem geen probleem en hij heeft ons heel veel laten zien en verteld over alle verschillende mogelijkheden en tijdens ons gesprek heeft hij ook veel van onze vragen kunnen beantwoorden . Wij weten nu na deze fantastische ervaring en met de uitgebreide collectie in deze winkel dat het wel goed gaat komen ! Ook al hebben wij niet direct iets aangeschaft heeft dit bezoek ons wel zoveel vertrouwen gegeven dat wanneer mijn vrouw en ik tot aanschaf overgaan dit zeker bij SANI 4 ALL in Dronten zal zijn ! familie de Boer.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Dronten

Precies gevonden wat ik wou.

Ik ben hier geweldig geholpen. De medewerkers hadden tijd voor ons en ik was zeker niet ontevreden over de prijs!

• Vestiging: Zevenaar

Super service en goede prijs!

Met een super strakke planning langs gegaan bij sani4all. Alles uiteindelijk netjes op tijd geleverd. De levering werd gedaan door de verkoper! Ook leuk. Kortom zeer tevreden met onze aankoop

• Vestiging: Barendrecht

Zeer goed advies en nog betere service👍

Wij hadden al een hele goede ervaring met Kitchen4all, de verwachtingen van Sani4all waren dus hoog, deze hoge verwachtingen hebben zij meer dan waar gemaakt. Ons woonklaarpakket voor onze badkamer in ons nieuwbouw appartement hebben wij op het laatste moment moeten annuleren. Wij hebben uiteindelijk gekozen om onze badkamer te laten inrichten door Sani4all, zij gaven ons verreweg het beste advies en service in het voortraject. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een massief houten meubel in combinatie met alle overige benodigdheden voor een badkamer. De planning en montage van alle onderdelen kon ondanks de drukte heel snel worden ingepland, de monteurs waren heel vriendelijk en hebben alles zeer professioneel gemonteerd, zij gaven ook goed advies over het onderhoud van de verschillende meubelen en accessoires. Wij kunnen iedereen aanraden om voor een badkamer een afspraak te maken met Sani4all. Aan alle medewerkers en monteurs van Sani4all: Bedankt.

Geweldige ervaring!

Voordat we bij Sani4all in Vianen kwamen om onze badkamer samen te stellen hadden we al wat andere badkamerspecialisten bezocht, wij kunnen dus goed vergelijken. Sani4all stijgt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. Het verkoopgesprek was zeer plezierig, informatief en na een ronde door de ruim gesorteerde showroom was onze badkamer met behulp van een 3D model snel samengesteld. Geweldig dat je ook gelijk een beeld hebt van hoe het er in het echt uit komt te zien, heel anders dan dat je naar een 2D tekening kijkt. Wij zijn echt zeer te spreken over het offertraject, de deskundigheid en hulpvaardigheid van de verkoper, de verdere afhandeling dmv heldere communicatie en de levering van de goederen. Echt een aanrader!

• Vestiging: Vianen

Wij zijn ontzettend goed geholpen in een prettige sfeer.

Wij zijn ontzettend goed geholpen in een prettige sfeer. Goed advies.

• Vestiging: Varsseveld

Geweldige ervaring in klantvriendelijke zaak

Vlotte ongedwongen en deskundige begeleiding bij het vervullen van onze wensen. De aanbevolen aannemer had enige moeite met de tijdsplanning, maar leverde wel uitstekend werk af. Ook enkele onvolkomenheden werden door Niels en Guus geheel naar wens opgelost.

zeer tevreden

- badkamer advies, het meedenken van verkoper, passend bij de wens - voelde geen 'verkoopdruk' - problemen worden opgelost op kort termijn - bedrijf staat open voor feedback - snelle reactie op mail of telefoon

• Vestiging: Zevenaar

De upgrade en vervanging van de douchecabine zijn top

Sani4All is een prima bedrijf als je op zoek bent naar een advies op maat voor een badkamer. Er wordt adequaat gereageerd op vragen en ook in de showroom wordt de tijd voor je genomen om je van gedegen advies te voorzien. Er is prima werk geleverd door het door Sani4All aanbevolen bouwbedrijf dat de kast, wastafel en douchecabine heeft geïnstalleerd. Ik kan Sani4All dan ook zeker aanbevelen!

• Vestiging: Barendrecht

Mooie producten en een prima dienstverlening.

Contact met duco was erg prettig. Duidelijk, niet opdringerig en erg klantvriendelijk.

• Vestiging: Uden

Top! kan niet anders zeggen

vakkundig advies tijdens het uitzoeken van tegels en sanitair.dit hebben wij als zeer prettig ervaren. de uitwerking door de tegelzetter en installateur was uitstekend. in een woord.......TOP!

• Vestiging: Varsseveld

Uitstekende service

Sanitair hier gekocht. We zijn goed geholpen door Bas en de badkamer ziet er prachtig uit. Ook in de communicatie super, altijd nog dezelfde dag een bericht terug en afspraken worden nagekomen. Top!

• Vestiging: Vianen

Wat mijn opvalt is dat in algemene voorwaarden staat geen aanbetalin

Wat is hiermee wil zeggen dat het dus niet waar is wij moesten 1500 euro aanbetalen dus pas dit dan aan zodat mensen weten waar ze aan toe zijn

• Vestiging: Almere

Prima materiaal

De montage leek in eerste instantie nauwkeurig maar nu we er wonen zien we hoe slordig de afwerking is. Zonde van de mooie materialen

• Vestiging: Barneveld

Beide broers nemen alle tijd en denken goed mee

Niels heeft ons heel goed geholpen bij het uitzoeken van ons toilet en een mooi ontwerp gemaakt. Ook zijn broer Guus hielp mee waar nodig. Het duurde even voordat we alles hadden uitgekozen en zijn daarom vaak in de winkel geweest en elke keer namen ze alle tijd voor ons. Niels heeft ook nog snelle levering geregeld, ook van een wastafel met normaal 6 weken bezorgtijd maar met spoed maar 3 weken. Kortom, voor ons alles positief en wij raden deze zaak zeker aan. Tobias en Rosalinde

• Vestiging: Barendrecht

Hier ons badkamer sanitair gekocht. Erg tevreden met de spullen en alles werd in 1x goed geleverd en netjes op tijd bezorgd. Ook goede service in de vestiging zelf en snelle reactie via de mail.

Hele slechte zaak

Nieuwe badkamer uitgezocht, tot de offerte rond was ging alles goed. Toen begon de ellende. De monteur waar Sani4all mee aan kwam zetten bleek een oplichter te zijn, kwam nooit opdagen, forse aanbetaling zijn we tot op heden kwijt. We moeten overal constant achteraan, totaal geen fatsoenlijke communicatie, geen enkele service. Nu 6 maand later wachten we nog steeds op onze badkamer, dus we moeten het allemaal nog maar goed zien komen. Ze beloven van alles maar het zijn allemaal leugens. Dat ze werken met vakmensen (in ons geval een oplichter) Dat ze 100% ontzorgen (nou we moeten overal achteraan en worden totaal niet tegemoetgekomen en hebben er alleen maar zorgen mee) De twee verkopers die in zwolle lopen communiceren ook totaal niet met elkaar lijkt het, houden je ocnstant aan de lijn, bel je de één dan verwijzen ze je naar de ander, dan beloven ze terug te bellen wat nooit gebeurd. Dan zullen ze met elkaar overleggen/elkaar informeren en blijkt de ander nergens wat van af te weten. Heel professioneel allemaal. Zou deze zaak absoluut niet aanbevelen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Advies & 3D ontwerp
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vestiging: Zwolle

Top.

Guus en Niels doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en leveren keurig op tijd alles bij je thuis af. Vakmanschap overheerst op een alle vlakken. Volgend jaar de w.c. bedankt voor alles.

• Vestiging: Barendrecht

Goede service en snelle levering

Ik werd goed geholpen in de winkel en Vooraf aan de offerte werd goed meegedacht met de randzaken zoals tegels lijm en toebehoren e.d. Al met al goede kwaliteits producten voor een eerlijke prijs

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Vestiging: Dronten

geweldig

Na diverse showrooms te hebben bezocht met opdringerige verkopers......, kwamen wij, toen we het net wilde opgeven, terecht bij Sani4all Guus In Barendrecht. We werden hartelijk ontvangen, en Guus nam alle tijd voor ons. We werden het uiteindelijk eens over het ontwerp ,en nadat we tegels uitgezocht hadden gingen we naar huis. Thuis gekomen bekroop mij het gevoel dat we niet de juiste tegels hadden uitgezocht, en keerden wij de andere week terug.... Guus begreep het helemaal, en hielp ons verder. Zo geduldig, heel behulpzaam en begripvol. Wij waren zeker niet zijn makkelijkste klanten, Maar wat zijn we blij met onze keuze! Ook kon hij een juiste aannemer adviseren, waar we zeer tevreden over zijn. We hebben een toilet die we helemaal mooi vinden, en de badkamer is nu een week af, en elke dag zeggen we tegen elkaar...mooi he... goed gedaan he.. lijkt wel een luxe hotel badkamer... kortom, de service van Guus en zijn broer Niels niet te vergeten die al die pallets met zware materialen kwam brengen... is top. Ik raad iedereen aan om in Barendrecht te gaan kijken.

• Vestiging: Barendrecht

Flexibele en meedenkend. Fijn om mee te schakelen

Guus heeft ons vanaf dag 1 uitstekend geholpen, ook toen we om 19.00 uur nog in z'n showroom stonden bleef hij enthousiast en vol ideeën. Het afleveren van de spullen en het communiceren met de aannemer over technische zaken liep top! Ik geloof niet dat we op korte termijn weer een badkamer gaan kopen maar anders zou ik hier zeker weer langsgaan.

Prettige ervaring

Bas heeft ons voor de tweede keer fantastisch geholpen. Hij is vriendelijk, denkt mee en prettig in de omgang.

• Advies & 3D ontwerp
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.

Op alle fronten top!

Alles rondom Sani4all ging soepel: van het maken van de afspraak tot het inplannen en intekenen van de badkamer tot het doen van de levering. Mijn contactpersoon reageerde razendsnel en behulpzaam op e-mails en kwam altijd met een nuttig antwoord of een goede oplossing als ik ergens tegenaan liep. Heb het hele proces ervaren als soepel, vlot en klantvriendelijk.

Prijs, product, personeel...Perfect!

Zeer meedenkend in onze plannen. Kwamen met goede voorstellen en oplossingen. Ook advies in uitvoering. Alles binnen korte tijd, naar volle tevredenheid geregeld. Wij raden iedereen Sani4all Barneveld aan.

Vestiging: