Filters

9

Alles was perfect geregeld

Zoals altijd weer perfect!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Buffetten
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Prettige ervaring

BBQ voor 19 man geregeld, alles werdt bezorgd en was allemaal netjes verzorgd en verpakt, overal was aan gedacht. Volgende dag werdt alles weer opgehaald en hierdoor was het voor zoveel mensen prima te regelen zonder teveel zorgen. 10/10 dat we dit volgend jaar weer doen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

heerlijk vlees

Wij bestellen regelmatig vlees bij de Maros en zijn zeer tevreden over het vlees, ook de salade's zijn heerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Goed vlees, goede prijs en een goede dienstverlening.

Wij hadden een bbq voor 20 man daarbij is er ook een bbq geleverd. De levering gebeurd op gewenste tijd. Het vlees was top, genoeg keuze voor één ieder. Vriendelijk personeel bij de levering en een kleine uitleg over hoe ze het graag zien als het weer opgehaald word.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Goed

Snel bestellen mooie tijd van leveren en goede kwaliteit van het eten

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Goed geregeld en heerlijk vlees

Al vaker bij Maros besteld, prijs -kwaliteit is geweldig en heel praktisch geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Goed vlees

goede levering van lekker vlees. Het was voldoende per persoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing) N.v.t.
  • Communicatie en Webshop N.v.t.
9

gewoon goed !

vlotte bestelling op de site en achteraf nog iets bij kunnen bestellen helemaal super en de kwaliteit ook heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Top service prima geregeld

Makkelijk alles zit er bij en word ook weer afgewassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
9

Alles keurig geregeld top !

Makkelijk te bestellen en alles af te spreken. Vlees en salades waren heerlijk. Een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Buffetten
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Geweldig

Online bbq compleet besteld en laten bezorgen! Top geregeld en prima kwaliteit! We mochten ook gratis een bbq lenen, misschien een optie om hierbij gratis kolen te geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Buffetten
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Helemaal TOP

Allemaal super geregeld,

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Goede kwaliteit en snelle levering

Het vlees is van uitstekende kwaliteit en zeker voor de prijs. Levering gebeurt ook op een vrij korte termijn en de communicatie daarover is ook duidelijk. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Goede kwaliteit vlees

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Mooi vlees

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
8

Lekker en goede service!

Lekker en goede service! en een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
9

Goed verzorgt

Netjes gebracht en ook weer opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

TOP

Alles super goed geregeld! De bezorger die meehelpt om de kratten in de garage te zetten, super lekker vlees, genoeg salades en daarna komen jullie het weer netjes ophalen. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Super service

Voor de 2de maal een bbq besteld voor onze duik club we verbleven in aquadelta in Bruinisse netjes bezorgd daar alles super lekker en vers alles netjes weer opgehaald volgende keer als we in Zeeland zijn bestelen we weet bij jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Fantastisch !!!

Zeer compleet

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Kwalitatief genieten!

Kwalitatief genieten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing) N.v.t.
  • Communicatie en Webshop
9

fijn bedrijf

Al verschillende keren bij de Maros besteld voor een bbqfeest. Grote en kleine feestjes maar altijd top. Op tijd geleverd en super vers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

Top!

Heerlijk eten en super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop
10

super en complete service bbq

goed vlees, ruim voldoende, tijdige levering. Pefect gewoon

  • Aanbevelen? Nee
  • Ervaring met: ZeelandBBQ
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Bezorging (Indien van toepassing)
  • Communicatie en Webshop

Bedrijfsgegevens

Kamperfoeliestraat 85

4461VM Goes

0113-220948

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.