Super blij mee

Duidelijke en heldere communicatie.

Top geholpen

Altijd goed geholpen goede advies.

Probleemloos en voordelig

Altijd vriendelijk en correct. Goede prijs en prima servce.

• Afspraken nakomen

Ik vindt hij wel wat aan de prijs !

tevreden klant

Al 22 jaar klant en nu weer goed geholpen bij de keuze qua verzekering bij mijn nieuwe motor!

• Afspraken nakomen

ik ga ervan uit dat t een goede verzekering is { maar ik heb nog nooit iets gehad} en prijs technisc

------------

Super geregeld

Goed geregeld en aardig aan de telefoon

snelle afhandeling

snel en op maat verzekerd (aankoop korting meegenomen in verzekerd bedrag) telefonisch prettig te woord gestaan, verder geen ervaring

• Service N.v.t.

Een perfecte verzekering

Na de aanschaf van mijn motor bood Motorhuis De Valkenier uit Barneveld een all risk motorverzekering aan via Combi Motors welke je vervolges kon voortzetten of naar een ander verzekeraar overstappen. Het is Combi Motors gebleven. Echt Top. Zo’n verzekering kom je nergens tegen. Mijn advies. Altijd doen

Zeer goede service,

Goede bereikbaarheid

Ben zeer tevreden en raad het aan mijn vrienden aan

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

mensen met ervaring en hart voor motorrijders

toegankelijke verzekering. en duidelijke en eerlijke uitleg. voor elk persoon met eigen wensen. niet alleen voor motorrijders en hun verzekering.

Geweldig team,dat altijd meedenkt

Er wordt altijd meegedacht en geholpen met verzekeren en kijken ook wat het beste bij mij past

• Afspraken nakomen

Prima verzekering is duidelijk en communiceert goed

Ik had wat moeite met hoe ik een verzekering moest afsluiten ivm met een 35 kw kit maar dit was absaluut geen probleem ik werd gelijk geholpen en netjes ge woord gestaan

Perfecte service.

Ik ben na vier jaar stop weer gaan motorrijden, echter mijn opgebouwde schadevrije jaren waren verlopen. Na info bij combi perfect geholpen door een medewerker van hun en zeer goede adviezen gekregen. Meteen weer via hun mijn nieuwe motor verzekerd. Top adviezen van een top bedrijf.

Goed advies

Goede ondersteuning na aanrijding gehad

• Afspraken nakomen

Een verzekeringsmaatschappij voor en door motorrijders!

Zowel zakelijk als privé werk ik samen met Combimotors, snappen totaal wat klanttevredenheid is!

• Afspraken nakomen

Prima partij om je verzekeringen bij onder te brengen.

Ik ben al heel wat jaren klant van Combi Motors verzekeringen. Telkens weer wordt ik keurig geholpen. Of het om een wissel van een motor gaat of de beantwoording van een vraag. Ik hoef eigenlijk nooit lang op een antwoord te wachten.

• Afspraken nakomen

Goed verzekerd dat je verzekerd bent.

Had in Januari motorongeval. Motor in elkaar niet meer te repareren. Combi gebeld en die hebben alles geregeld en binnen twee weken stond er geld op mijn rekening om een andere motor aan te schaffen. Heb een mooie Tiger 1200 explorer gekocht en wederom weer verzekerd bij Combi Motors verzekeringen.

Top bedrijf

Erg scherpe prijzen voor het verzekeren, makkelijk om in contact te komen!

Altijd snel geregeld

Ik heb 4 motoren en een auto verzekerd bij Combi . Eerst alleen mijn motoren . Toen ik stopte met auto Lease moest ik bij een andere verzekeraar de volle mep betalen . Een belletje naar combi en nu de auto met korting verzekerd via Combi . Erg blij en veel geld bespaart

Makkelijk en duidelijk

Alles ging soepel behalve dat ik een papieren moet tekenen dit kom ik voor het eerst tegen bij verzekering aansluiten.

• Communicatie N.v.t.

Topbedrijf, met leuke ideeën.

Ik heb nog geen ervaring met schade gelukkig bij Combi Motors. Dus daar kan ik niets over zeggen. Wel heb ik contact gehad met de klantenservice, dit is allemaal makkelijk en duidelijk verlopen. Daarbij is de premie naar mijn weten het laagste van Nederland.

• Afspraken nakomen

All Risk voor de beste prijs/dekking

Zoals de titel het zegt, heb een aantal vergelijkingen gedaan en kwam uiteindelijk hier uit. Voldoet precies aan mijn wensen.

Klantvriendelijke tussenpersoon

Heb 2x ervaring met schade met Combi Motors als tussenpersoon. De schade wordt goed behandeld en het telefonisch èn email contact is prima en volledig.

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 30 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.