na regen komt zonneschijn

Mijn 24 schadevrije jaren van auto werden niet meegenomen en zou ik in principe 0 jaren bij motor krijgen. Na mijn mail volgende dag medewerker aan telefoon gehad om e.e.a. duidelijk te krijgen. Omdat mijn laatste motor ongeveer 3 jaar gelden verkocht was heeft medewerker op vorige adres gekeken of daar schadevrije jaren bekend waren en dat bleek dus gelukkig. Eind goed al goed.

Goed en eerlijk geholpen

Prettige en kundige medewerker. Goed overzicht van de mogelijkheden. Goed geholpen bij het zoeken naar een goede maar voordelige verzekering

• Afspraken nakomen

Afsluiten makkie verder geen ervaring

Het afsluiten van mijn verzekering ging makkelijk en snel. Verder heb ik, even afkloppen, geen ervaring met de verzekering omdat ik er geen gebruik van heb hoeven maken.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.

Uitstekend.

Werdt aanbevolen door mijn motor dealer. Werdt goed geholpen en de persoon dacht ook mee waardoor ik een goede verzekering kreeg.

nette en goede verzekering

Na aankoop motor keurig gebeld voor een verzekering en daarna netjes afgehandeld

• Afspraken nakomen

Meedenkers ook in het klant voordeel!!!

In het klantvriendelijk contact al vrij snel een helder beeld omtrent de wijze van verzekeren van de moters en auto. En daarnaast een goed passend aanbod!....

Snel geregeld, prima verzekering

Verzekering was snel geregeld. Is mooie complete verzekering voor een nette prijs

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Fijne ervaring...op een zondag ...via..motorwinkel mijn motor verzekerd ..en kon ik heerlijk naar huis rijden .

• Afspraken nakomen

Werkt fijn en is overzichtelijk.

Een van de fijnst werkende vergelijkingssites voor motorverzekeringen

Behulpzaam

Op korte termijn een verzekering afsluiten. Duidelijk en behulpzaam en meedenkend. Vriendelijk bij kantoor en tijd voor je nemen. We hebben nog geen ervaring met deze verzekering maar de start is goed.

• Afspraken nakomen

uitstekend geholpen met goedkope verzekering

Ik kwam bij Combimotors voor een andere verzekering maar zij kwamen met een beter en goedkopere verzekering. Ik ben zeer goed geholpen en er werd ook meegedacht in mijn voordeel.

• Afspraken nakomen

Goede service en scherp tarief

Na het invullen van het aanvraagformulier werd ik gevraagd kontakt op te nemen. Er werd direct opgenomen en na het afstemmen met een vriendelijke medewerker is de polis aangevraagd en een voorlopige dekking afgegeven. Na een paar dagen volgde de definitieve bevestiging, polis en groene kaart. Perfect zou ik zeggen. Precies goed.

Snel en overzichtelijk

Eenvoudige tool die je alles overzichtelijk laat zien. Je kan alles simpel vergelijken en eenvoudig een nieuwe verzekering.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Duidelijk

Goede informatie en duidelijke voorwaarden. Altijd een passende verzekering voor je Harley of Indian motorfiets, waar andere maatschappijen tekort komen.

• Afspraken nakomen

jullie bieden mij de dekking die ik elders niet kreeg

mijn rijbewijs moet verlengd worden .ik moet een test doen bij cbr om mijn rijbewijs te verlengen. hiervoor moet ik oefenen met mijn eigen voertuig onder leiding van een rijschool. mijn vorige verzekering gaf geen dekking hiervoor. jullie premie is ook gunstiger dan mijn vorige verzekering bij knmv

Snelle en duidelijke communicatie

fijne communicatie en snelle afwerking.

Altijd correct

Nvt

• Afspraken nakomen

Telefonisch goed bereikbaar vriendelijk goed en snel geholpen

Snel antwoord per mail telefonisch goed bereikbaar voor contact, scherpe premie voor de motorverzekering.

Unfair

Contact was prettig, "verkoper" uitermate vriendelijk. Verzekering afgesloten echter dat meneer agent daar anders over, ik ontving een boete en mag straks mijn onschuld trachten te bewijzen. In het RDW register bleek de motor onverzekerd te zijn. Na melding bij Combi Motors blijft het angstvallig stil........

• Afspraken nakomen

Beste Peter, Dank voor de review. We erkennen direct dat er fouten zijn gemaakt in dit proces, daarvoor onze welgemeende excuses. Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad, is de motor netjes aangemeld bij de RDW en de boete afgewend. We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Combi Motors Verzekeringen

Waardeloos

Mijn zoon heeft vorig jaar bij het kopen van de motor door de dealer een folder meegekregen van Combimotors. Hij is all-risk verzekerd en heeft een maand geleden schade gereden. Hij wacht nog steeds op geld. De schade-expert is meteen de eerste wwek bij de garage geweest. Bij het bellen van Combi-motors wordt mijn zoon steevast doorverbonden met de verzekering en daar wordt hij aan het lijntje gehouden en van het kastje naar de muur gestuurd. Combi-motors vereleetn hierbij geen enkele service. Deze diensteverlening is echt slecht. Agsluiten van een verzekering en maandelijks betalen is snel geregeld, maar voor verdere dienstverlening moet je niet bij Combi-motors zijn

• Afspraken nakomen

Beste heer Janssen, Dank voor uw bericht. Wij hebben op 13 april contact gehad met uw zoon, wellicht dat uw beoordeling dit contact gekruist heeft. Wij komen graag met u in contact om uw ongenoegen telefonisch uit te spreken. Kunt u ons laten weten wanneer en op welk telefoonnummer u te bereiken bent? Met vriendelijke groet, Combi Motors Verzekeringen

Snel en correct geholpen-prima prijs

• Afspraken nakomen

zeer fijne organisatie met goede communicatie

Goede en snelle communicatie, ook in het weekend. Bij vragen wordt er snel gereageerd. Ook erg vriendelijke medewerkers. top!

Heel goed geholpen Duidelijk uitgelegd

Zeker een aanrader om daar te verzekeren

goed te wordt gestaan

na aanmelden via de site en niet door kon had ik gebeld. Ik werd vriendelijk geholpen via de telefoon en kon ik mijn motor met geluk verzekerd.

• Afspraken nakomen

waarom moeilijk doen als makkelijk kan

manlief is gestart met lessen en heeft bijna zijn examen maar soms komt er een motor op het pad wat je niet kan laten gaan. motor verzekeren zonder rijbewijs.......... overal problemen behalve bij combi motors verzekeringen. vriendelijk, goed geholpen en de motor staat veilig verzekerd in de garage en als manlief het rijbewijs heeft kan hij gelijk op pad

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 25 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.