snel en efficient,

online ging alles snel en efficient, ik had nog een vraag en werd telefonisch ook heel snel en vriendelijk geholpen.

• Afspraken nakomen

Snel, compleet, duidelijk, beste prijs.

Accuraat en vriendelijk. Duidelijke vragen en antwoorden. Erg blij mee.

• Afspraken nakomen

zeer goed. vriendelijk. kundig.

kundig, vriendelijk, geduldig,

Goede en duidelijke service

Fantastische service, duidelijke uitleg en voordelige premie. Een aanrader voor alle motorrijders.

• Afspraken nakomen

super service en heel klantvriendelijk

Het pas kort een verzekering afgesloten via Combi Motors maar mijn ervaring is tot nu toe super goed. Duidelijke communicatie en zeer klantgericht via de telefoon. Kortom ik raad iedereen aan om via combi motors een verzekering af te sluiten.

• Afspraken nakomen

Een voorbeeld voor andere verzekeringen.

Goed .

• Afspraken nakomen

Rick van Alphen is een top gozer!

Ik was in den beginne niet blij met Combi motors. Ik vond/ vind dat mij een wassen neus was verkocht met mijn allrisk motorverzekering. het beeld van de "louche" verzekeringsman doemde op. Maar toen was daar Rick en die heeft het op een zeer nette wijze met mij afgehandeld, ik heb het gevoel dat hij echt moeite voor mij heeft gedaan. Wat ook echt heel fijn is, is de sympathieke telefoon afhandeling van een ieder die ik aan de telefoon heb gehad Tip Ik kan me voorstellen dat het bij Combi om omzetten en targets gaat maar een iets betere uitleg van de voor en nadelen van een verzekering zou wel iets toevoegen.

Hier zit je altijd goed

Snel simpel duidelijk en gewoon niet te kloppen service. Men staat altijd klaar voor je en alles wordt helder uitgelegd. Geen interesse enkel in die polis uit je broekzak kloppen, maar juist meer in de persoon en zijn beweegredenen. (Waar maak je dat nog meer mee dan?) Om jou zo de juiste keuze te laten maken of je te helpen met jouw vragen

Deskundig en klantvriendelijk

Medewerkers denken mee en kijken objectief naar alle mogelijkheid om de motor goed en goedkoop te verzekeren! Complimenten!

Zeer goed geregeld

Zeer tevreden over de te verzekeren motoren was snel en duidelijk geregeld per telefoon

• Afspraken nakomen

Uitgebreide dekking voor een scherpe premie.

Ik was jaren elders verzekerd, door een tip ben ik bij Combi Motors terecht gekomen, tot mijn verbazing heb ik al die jaren bij mijn vorige verzekeraar het dubbele bedrag betaald met nu blijkt een mindere dekking daar was mijn helm en kleding niet gratis meeverzekerd en ook geen pechhulp.

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Weten wat je wil als motorrijder

Korte lijnen en snel met antwoorden op vragen en via de mail.

• Afspraken nakomen

Zeer betrokken en correct geholpen

Na aanschaf en aflevering van mijn motor direct met Combi gebeld. Door Jimmy geholpen, had direct alle info van mijn motorfiets en premies paraat. Overigens ook door andere collega’s zeer correct te woord gestaan! Oprecht betrokken, doen hun best voor je en weten waar ze over praten. Hier kunnen velen nog wat van leren!

snel accuraat en vriendelijk

ze weten wat een motorfanaat wilt

super fijne verzekeraar!

Fijne verzekeraar! no nonsense en echt verstand van motorrijders (en ook nog eens voordelig!) Snappen wat belangrijk is voor een motorrijder. Kun je nog gewoon bellen ipv alles via een app of website

• Bereikbaarheid (telefoon/mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig contact en verstand van zaken

Bij de aankoop van mijn jong gebruikte motor kreeg ik een gratis all risk verzekering voor 10 dagen, aangeboden door Combi Motors. Uiteraard werd ik door deze partij benaderd om na de proefperiode een verzekering af te sluiten. Uit het contact spreekt een enthousiasme en passie voor motorrijden dat ik nog niet eerder bij andere verzekeraars heb ervaren. Bovendien zijn de premies scherp genoeg om een interessant voorstel te kunnen doen. Niet de allergoedkoopste, bij lange na niet de duurste, maar in mijn ogen wel met de beste voorwaarden. De reden dat ik uiteindelijk voor Combi heb gekozen is het feit dat er geen alarm verplichting is, de motor ‘s nachts niet aan een aard- of nagelvast object verankerd hoeft te zijn zolang deze binnen staat en ik kon kiezen voor een 3 jarige aankoopwaarde regeling. De enige verplichting is een ART goedgekeurd slot. Daarnaast is er bovendien gratis Pechhulp in Europa. Deze opties leverden voor mij de meest interessante combinatie van voorwaarden tegen een betaalbare premie op.

Goed! Prima service!

Mijn contactpersoon bij combimotors nam de tijd om alles duidelijk uit te zoeken en uit te leggen. 2 weken na het afsluiten van de verzekering werd mijn vrouw van haar motor gereden. De rechtsbijstand pakte het prima op en heeft alles snel geregeld.

Interesse in de klant

Aanbieder van de verzekeraar was enthousiast.

• Afspraken nakomen

Afsluiten verzekering goed verlopen.

Afsluiten verzekering goed verlopen. Nog geen ervaring

• Afspraken nakomen

uitstekende website, heldere info leidend naar afgewogen besluit

IK was niet meer tevreden met de voorwaarden van mijn oude motorverzekering (elders afgesloten) en tijdens de zoektocht naar een nieuwe motorverzekering stuitte ik op de website van Combimotors. Ik trof daar een geweldige zoekmachine die eenvoudig te bedienen is en die uitermate heldere info verstrekt op basis waarvan je een verantwoord besluit kunt nemen. Alle benodigde info is in een handomdraai via slechts een paar klikken beschikbaar. Ik was er snel uit wat in mijn situatie de meest passende verzekering zou worden. Een telefoontje voor nog wat verdere zekerheid of ik tot het juiste besluit was gekomen was snel gemaakt. Ook daar werd ik uitstekend aanvullend geholpen. Ben zeer content en heb de verzekering afgesloten.

• Afspraken nakomen

Zeer persoonlijke en goede service

Dik tevreden, er wordt serieus meegedacht en geholpen om het beste uit de verzekering te halen. Erg persoonlijk en zeer goed advies.

Goed zoals altijd

Snelle service

Snel, efficiënt en simpel

Eenvoudige en het meeste efficiënt manier om de goedkoopste verzekering voor jouw motor te vinden. Kon er niks lacher vinden dan bij Combi.

• Afspraken nakomen

Fijne klantvriendelijke en snelle service.

De specialisten van Combi Moters zijn goed en snel bereikbaar. Goede service en fijne klantcontacten tot zover. Ook prijstechnisch zijn de aanbiedingen die worden gedaan aantrekkelijk voor mij. Ga zo verder zou ik zeggen!

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 25 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.