Goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend.

Een jaar geleden overgestapt met mijn nieuwe motor naar deze verzekeraar en ben zeer tevreden. een jaar geleden goed geholpen door medewerker Bob. Vandaag weer goed geholpen door Bob nadat ik belde voor een vraag. En uiteindelijk door goed meedenken van de medewerker er beter uitkwam!

• Afspraken nakomen

Gewoon zoals het ook hoort.

Tot nog toe alleen maar positief

Prima club

Vriendelijke club

• Afspraken nakomen

Makkelijk toegankelijk en vlotte afhandeling

Ik werd op deze assuradeur gewezen tijdens een bezoek aan mijn motordealer omdat ik twijfels had over de hoogte van mijn premie bij de KNMV verzekering. Na contact werd ik prettig te woord gestaan en mij een ZEER aantrekkelijke offerte aangeboden. Niet lang over nagedacht en snel een WA + CAsco verzekering afgesloten en 700 Euro uitgespaard. Natuurlijk wel een lekkere taart voor de tipgever (Roke motors)

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima maatschappij en niet duur.

• Afspraken nakomen

Goede opvolging van afspraken. Prima aanbieding.

Mooie service om 10 dagen gratis gebruik te mogen maken van een AllRisk verzekering voor de motor. Daarna een heerst casco verzekering afgesloten voor een prima premie.

Prima verzekering

Prima, geen onduidelijkheden

• Afspraken nakomen

goed geholpen bij schade afwikkeling van mijn motor

Goede uitleg

Zeer vriendelijke medewerker Jimmy die mij alles over de motor verzekering goed en correct heeft uitgelegd !!

goede services

goed regelt

• Afspraken nakomen

Snelle afhandeling,doen wat ze beloven

Overzichtelijk

Overzichtelijk en helder

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Klantvriendelijk en goede serviceverlening

Mijn keuze voor Combi Motor Verzekeringen is gebaseerd op: - Prettig gesprek gevoerd; - Er wordt goed geluisterd naar de wens van de klant; - Flexibel in mogelijkheden; - Duidelijk en heldere afspraken.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, behulpzaam, en goede service

Klantvriendelijk, goede verzekering

Helemaal top

Top alles snel geregeld

Snel en duidelijk

Het aanvragen van de polis ging snel en gemakkelijk. Duidelijke informatie.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vlot, vriendelijk, overtuigend en snel geholpen

Ik ben geholpen door Bob. Bob is iemand die zichzelf kort en bondig voorstelt op een sympathieke wijze. Weet goed een band te creëren en heeft respect naar het verhaal van de klant. Kan goed verzekeraars naast elkaar leggen en komt deskundig over. Het type persoon door wie je geholpen wilt worden! Hij heeft me geholpen met het in orde maken van motorverzekering voor mijn allereerste motor. Hij weet zich goed in mijn situatie in te leven en komt met goede oplossingen en dat is zeker geen verkooppraat. Naast mijn motorverzekering had ik ook nog geen aansprakelijkheidverzekering en inboedel geregeld, dus daar heeft hij me ook meteen mee geholpen. Ik heb Bob gevraagd of hij me voor de volgende keer weer kan helpen, omdat ik simpelweg razend tevreden ben over de manier waarop ik te woord wordt gestaan. Goed bezig Bob!

• Afspraken nakomen

Hulpvaardige, meedenkende en kundige medewerkers.

Opnieuw zeer snel (maar vooral naar mijn zin) geholpen voor een verzekeringen voor een tweede motor. Tevens goed advies gekregen betreffende een ééndagsverzekering voor de keuringsdag voor net twee tientjes. Hét meeste kontakt gehad met Rick in alle jaren maar de anderen zijn net zo hulpvaardig en je e-mails, met in mijn geval altijd enkele vragen, worden snel beantwoord. Ook vind ik het prettig dat ze de verschillen uitleggen tussen de aan te bieden verzekeringen en je er zelf dus bij bent welke keuze te maken. Ik kan ze zeker aanbevelen daar in Alphen. Groet, Danny

• Afspraken nakomen

Snel,vriendelijk , aan te bevelen bij vrienden

Snel en efficiënt geholpen

Snel iemand aan de lijn, kon mijn gegevens snel vinden en gaf goed advies over de verzekering van mijn tweede motor. Gesprek heeft niet langer geduurd dan 15 minuten.

Slechte service

Er is geen alarmnummer bij pech dus weet waar je aan begint. Ik had motorpech en ik werd gelijk door verwezen naar de dealer. Tijdens pech op de zondagochtend was het alarmnummer niet te bereiken. Dit resulteerde in een schadepost van 150 euro. Combi motors wil mijn afrekening van drie dagen niet maken want dan moeten ze natuurlijk 150 euro betalen. Ik ben na dit voorval vrijwel direkt overgestapt

• Afspraken nakomen

Beste heer Vos, Vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft. Voor een alarmnummer verwijzen wij u naar de groene kaart. Pech op het stallingsadres is inderdaad uitgesloten bij deze verzekeraar, omdat het in heel veel gevallen de accu is die het begeven heeft. Aangezien u de polis per ingangsdatum weer heeft opgezegd kunnen we helaas niets meer voor u betekenen in dit voorval. We wensen u veel succes bij een andere verzekeraar. Met vriendelijke groet, Combi Motors Verzekeringen

Goed en gemakkelijk de motor verzekerd.

Via de telefoon snel en gemakkelijk de motorverzekering kunnen regelen.

• Afspraken nakomen

Info duidelijk en vooral een goede premie.

• Afspraken nakomen

Mijn ervaringen zijn zeer goed. Ondanks dat in het begin het niet helemaal goed gegaan is bij het starten van de verzekering. Ik ontving geen e-mail met de polis en groene kaart. Dit is nadat ik navraag deed super opgelost. Ook bij het overzetten van schadevrije jaren kreeg ik super uitleg hoe ik dit het beste kon doen, waardoor ik nu top verzekerd ben en goedkoper uit ben.

top met jimmy

zamenwerking met jimmy is super !!!!!!!!en echt kompetent!! gr. kalle

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 25 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.