fijn geholpen aan de telefoon

combimotors denkt echt mee met een zo laag mogelijke verzekering krijgen. aardige mensen op de helpdesk en leuk gesprek gehad.

• Afspraken nakomen

prima klantenservice en scherpe tarieven

prima klantenservice en snelle afhandeling. Risicodekking met duidelijke en goed voorwaarden.

Prima geholpen

Prima geholpen en uitleg gehad

• Afspraken nakomen

Goed, ze zijn goed bereikbaar en hebben al mijn vragen duidelijk beantwoord

zie hierboven

Betrouwbare partij

Al jaren klant en word altijd netjes geholpen. Adreswijziging eenmalig niet goed doorgevoerd, voor de rest nooit problemen gehad.

• Afspraken nakomen

Het is simpel en makkelijk geregeld.

De website is duidelijk en door het overzicht is het makkelijk om verschillende verzekeringen met elkaar te vergelijken. Ook zijn er goede opties voor jongeren. Als ik 1 tip kan geven: voor iemand die het A rijbewijs met code 80 heeft gehaald is het niet aangegeven of je A2 of A rijbewijs moet invullen als 'behaald rijbewijs', het zou fijn zijn als een uitleg hierover bij het infoblokje vermeld staat. Voor de rest top!

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Professioneel, hele goede prijskwaliteit en ook nog eens persoonlijk!

Een hele goeie ervaring, en heb al veel vrienden en familieleden getipt. Erg fijn om de ruimte te voelen rustig je vragen te stellen en op zoek te gaan naar de meest passende verzekering.

• Afspraken nakomen

Gewoon netjes en vriendelijk behandeld

Ik ben door verschillende personen geholpen en zij gaven een heel goed advies. Ook waren zij zeer vriendelijk.

Snel geregeld, scherpe premie

Werd heel goed en vriendelijk geholpen, alles ook snel geregeld. Scherpe premie!

Snel geregeld

Klik zend klaar

Helemaal super

Fijn contact en goede aanbieding!

• Afspraken nakomen

Goede service vind ik iedere keer weer

Even een telefoontje plegen en de verzekering Voor de nieuwe motor is zo geregeld . Er word mee gedacht over de vorm. Ook aanpassingen achteraf zijn zo geregeld. Geen wachttijden gewoon goed en snel. Bij schade weet ik niet hoe het verloopt dat heb ik gelukkig niet meegemaakt. Maar ik ga er vanuit dat de service even goed is op dat moment.

Telefonisch goed geholpen

Telefonisch goed geholpen, minpuntje is dat geboortedatum van mijn partner op mijn polis staat.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke en heldere uitleg. Ook geholpen bij digitale hand tekening.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goede prijs/kwaliteit, vriendelijke medewerk(st)ers aan de telefoon

Motor gekocht bij een dealer die 10 dagen gratis all-risk verzekering aanbood en daar gebruik van gemaakt. Al binnen 2 uur (ik was nog niet eens thuis...) had ik een oproep gemist: Combi. Dat nabellen mag wat mij betreft wel iets later..... Dus zelf terug gebeld en na nog wat vragen te hebben gesteld, een aangepast voorstel gekregen via e-mail. Na deze informatie rustig gelezen te hebben, heb ik weer gebeld met Combi en uiteindelijk de offerte (via Quakel) geaccepteerd: lagere prijs en dezelfde voorwaarden als bij mijn vorige verzekeraar. Hoe Combi/Quakel zich houdt ingeval van een schadekwestie, weet ik niet (rijd gelukkig al meer dan 25 jaar schadevrij) en hoop het ook niet te moeten ervaren.

• Afspraken nakomen

Dat ik ze gelijk aan de telefoon krijg is al een hele pluspunt. Had ik elders niet. Heel frustrerend

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

snel geregeld,vriendelijke medewerker en scherpe

keurig te woord gestaan en snel advies gekregen met een scherp verzekeringstarief

Duidelijk Goede prijs

Aardige mensen en meedenkend

Tot nu toe vriendelijk te woord gestaan en goede uitleg ze denken goed mee

Gewoon heel prettig

Inmiddels mijn 3de motor al verzekerd. Mensen met verstand van motoren, duidelijk zodat je weet waar je aan toe bent en ook nog is voordelig.

Correct bedrijf

Via Gebben Motoren 10 dagen kosteloze All-Risk verzekering bij aanschaf ontvangen. Via deze slimme marketing, hierdoor in contact gekomen met Combi Motor Verzekering Met hun 3 jarige factuurwaarde verzekering heb je 3 jaar zekerheid en geen discussie over dagwaarde bij een wat oudere motor.

klant vriendelijkheid

ben zeer vriendelijk te woord gestaan. duidelijke informatie en communicatie.

Makkelijk en vriendelijk

Makkelijk om af te sluiten en vriendelijke mensen

Goed geregeld

Zeer prettig

Positief meedenken!!!

Zoals in mijn aanhef al staat,....er wordt positief mee gedacht welke verzekering het beste past. En ja,...een duidelijke uitleg over de 'trede' en 'no-claim' want eerlijk gezegd, daar is best veel verwarring over. Verder een zeer prettige communicatie met de medewerkers/ters.

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 25 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.