heel goed

prima behandeling en erg vriendelijk bejegend

Heel goed

Men is heel vriendelijk als het gaat om doven en slechthorenden. De communicatie is duidelijk. Neemt tijd voor ons.

de afspraak is altijd op tijd en ik wordt vriendelijk geholpen

Afspraken op tijd, keurig een herinnering. Vriendelijke tandarts. Professionele uitstraling.

Vriendelijk en heel professioneel

Angst

Ben zo bang om naar een Tandarts te gaan Daardoor moet er best veel gebeuren met mijn gebit Maar ik werd goed behandeld na mijn eerste tranen daar!! En moet naar mijn tweede afspraak. Maar ga me zeker lukken Kijk er naar uit voor ook bij mij een Mooie Smile!!

Zeer goed...

Ik ben buiten gewoon tevreden.

Snel gehandeld en goed geholpen

Snel aan de beurt. Goede tips meegekregen.

Altijd een goede ervaring

Zeer ervaren en vriendelijk personeel.

goed werk en vriendelijke mensen

x

Fijne mensen die mij helpen

Ben al jaren te gast en wordt tijdens de behandeling tot rust gebracht en verteld wat er gebeurt. Vindt dit erg prettig, ook zoals de communicatie verloopt.

Dhr. L. Beerens verstaat zijn vak goed (vakman)

Wortelkanaalbehandeling gehad en dit is vakkundig gedaan, maar ook de nazorg is goed want na een paar dagen ben ik gebeld hoe het ging.

Nvt

vriendelijk en deskundig

Zie boven

Dikke prima

Nog steeds een goede tandarts nemen de tijd voor je en zorgen dat alles zo goed mogelijk verloopt.

Door de rust en vriendelijke begeleiding is het zo gebeurd

In het verleden was het een avontuur om naar de tandarts te gaan. Tegenwoordig valt het allemaal reuze mee. Dit is het gevolg van de rustige en vriendelijke omgeving die ze hebben gecreëerd .

kundig, schoon, vlot, fijne medewerkers, goede steun bij angst

moderne, frisse praktijk. Goede werkwijze waardoor je altijd snel geholpen wordt. Genoeg mogelijkheden voor afspraken (vroeg ind e ochtend of laat in de middag). Kundige medewerkers. Ik word altijd goed gerustgesteld en alles verloopt zo pijnloos mogelijk.

Alles naar wens

Oké

Correcte behandeling.

super

2 maal bezoek gebracht voor nieuwe kroon alles rustig uitgelegd wat de bedoeling is en goed uitgevoerd

Vriendelijke en geruststellende benadering.

Vriendelijke en geruststellende benadering.

Verassend aangenaam

Aangezien dat ik kapt met angst ben ik op eerste instantie tot rust gesteld door n mooi en aardige dame..daarnaast heb ik tijdens behandeling echter geen pijn gevoeld.Ik zeg tot over zes maanden weer!

heel klantvriendelijk en kundig

Word altijd op tijd geholpen Het personeel is altijd even vriendelijk En ik krijg ook altijd goed advies