Mijn ervaring is heel goed .

Mijn ervaring is heel goed .I

Heel positief!

Ik had door een ongelukje tandproblemen. Dezelfde dag nog werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Helemaal prima en veel dank hiervoor.

Super vriendelijk!

Zeer vriendelijk en uiterst professioneel

Fijne persoonlijke aanpak

Gisteren mijn eerste behandeling gehad bij smile. Blijft toch altijd spannend maar ik werd door iedereen gerust gesteld waardoor alle spanning weg zakte. Fijn personeel, persoonlijke benadering en namen ook de tijd. Blij dat ik deze overstap heb gemaakt.

Rustige sfeer

Vriendelijke medewerkers. Rustige sfeer

Een super geweldige professionele praktijk met mensen die verstand hebben van mondhygiene.

Werken keurig op afspraak en sturen je een bevestiging mail. Ook kort voor je afspraak krijg je een reminder.

Ik voel me prima op mijn gemak bij smile mondzorg.

Mijn ervaring is, dat de behandeling prima is. Ook is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Toen mijn tandarts wegens ziekte zijn praktijk moest opgeven was dat voor mij erg schrikken en dat is normaal,want ik was al meer dan 30 jaar patient bij hem. Maar ondanks dat ikhem nog steeds mis, voel ik me nu ook jullie op mijn gemak.

Geen negatieven aanmerkingen

Wordt altijd op zeer vriendelijke manier ontvangen door de dames en op vakkundige wijze geholpen

Half jaar

Heel goed!!!!! Dankjewel!!!!

Vriendelijke, professionele tandzorg

in deze moeilijke tijd van Corona ben ik een aantal keren vakkundig en vriendelijk geholpen.

Fijne behandeling zoals gewoonlijk

geweldig

goed opgevangen, ik was best zenuwachtig ook vanwege de carona maar was nergens voor nodig kon zo doorlopen en voelde me veilig.

Goede en professionele ontvangst en behandeling.

Mede door de vooraf gestuurde informatie en verdere communicatie was de ontvangst en behandeling zoals verwacht.

Heel erg prettig

Ik werd heel erg vriendelijk ontvangen en alles werd heel duidelijk uitgelegd!

Ik vond het een prettige behandeling

Netjes op op de afgesproken tijd begonnen, alles verliep met inachtneming van de Corona maatregelen. Uitleg van de verschillende stappen en de hele behandeling vond ik prettig.

Ik kom niet voor niets vanuit Tiel naar Tilburg rijden ;-)

Mijn ervaring met Smile mondzorg begon toen ik "meeverhuisde" met tandarts Rami in 2018. Zelf woon ik in Tiel maar was nooit eerder zo tevreden over een tandarts. Vandaar dat ik nu 2 keer per jaar van Tiel naar Tilburg rijd voor een bezoek aan de tandarts. Ik ben keurig onthaald als nieuwe klant toendertijd en dat is nooit anders geweest. Vriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij SMILE. Bedankt! Groetjes Renate uit Tiel

Geen opmerkingen

Alles was perfect geregeld in deze rare coronavirus tijd.

Vriendelijk,nemen.de tijd

Ik kom al heel lang bij de Heer Beerens,eerst bij zijn vader,nu al jaren bij zijn zoon. Ik ging er al heen mijn mijn kinderen,en nu ga ik alleen. Nooit geen problemen,en als je vragen hebt staan ze je vriendelijk te woord. De tandarts zelf en ook de assistenten.

Was prima

Er werd voldoende afstand gehouden en de verdere behandeling netjes verzorgd heb geen klachten tevreden client

Professioneel, vriendelijk, meedenkend

Altijd meedenkend met de patiënt, professioneel en zeer vriendelijke praktijk. Zorg voor mijn gebit en de persoon!

gewoon prima

ondanks de coronatoestand alles heel goed op orde

geweldig

Hartstikke goed geholpen. Alles word goed uitgelegd. Dik tevrede

Professioneel en vriendelijk

VIP behandeling, controle + gebitsreiniging. Iedereen die bij deze praktijk werkzaam is, is zeer vriendelijk, informeel maar zeker ook vakbekwaam! Speciale vermelding voor Suzan, zij maakt de behandeling gewoon leuk en gezellig :-) Echt een topper!

Keurig op tijd geholpen en een nette behandeling ondergaan

Ondanks corona tijd vriendelijk en gastvrij ontvangen en dito behandeld, op mijn verzoek geen verdoving maar deze is meerdere malen aangeboden.