Snel en correct

Zeer vlot en goedkoop

netjes geregeld

Gewoon goed

Christiaan_robinne@hotmail.com

Netjes bezorgd de andere dag

Gewoon goed

Snel geleverd,goede spullen,prima service 👍

Kabels voor een betaalbare prijs

Ik moest een kabel hebben voor mijn fotocamera. Een originele kabel (merk Canon) is ruim 2x zo duur. De geleverde kabel werkt prima voor tethering-fotografie👌

100 % in 1 dag besteld makkelijk te vinden kabels de volgende dag geleverd gewoon top

Zocht verschillende kabels voor internet, voor externe hard disk en HDMI Kabel. Kon ze makkelijk vinden bestellen en betalen via Ideal kreeg gelijk reactie terug dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Kreeg ook track en trace code maar hoefde niet thuis te blijven aangezien ze door de brievenbus kasten. En inderdaad de volgende dag geleverd en er zat een foucher bij voor de volgende bestelling van € 5,00 korting. Helemaal top. Niets meer dan lof.

Snelle levering

Duidelijk omschreven en supersnel geleverd.

Niets op aan te merken.

Ik bestelde enige cat6a 500Mhz kabels. De prijssteling was redelijk, de kwaliteit goed en als klap op de vuurpijl was elke kabel individueel getest en waren de testrapporten bijgesloten.

Heel tevreden

Snelle levertijd

Kabels besteld voor mijn Bernafon tv adapter. Ruime keuze en snelle levertijd. De kabels passen perfect.

Perfect geregeld

Benodigde kabel voor een soundbar zat keurig op tijd in de brievenbus, even aansluiten en genieten maar. Waar ik de volgende keer op zoek ga naar een kabel? Bij Allekabels.nl natuurlijk!

Juiste kabel snel geleverd en over de prijs kun je altijd twisten

Ik blijf de kabels en stekkers duur vinden. De kwaliteit en leveringen zijn goed. Tja en als je beeldscherm het niet doet is nog duurder...

Snelle levering, goede kwaliteit aan scherpe prijs

Snelle levering, goede kwaliteit aan scherpe prijs

alles top!

uitgebreide keuze,uitleg en snelle verzending.

Super goede service

Beste spullen en veel keus

Is aan te raden

Goede prijzen en snel verstuurd.

Gewoon goed. Goede prijs. Website is heel duidelijk. Makkelijk navigeren
  • Klantenservice N.v.t.
  • Kwaliteit v.h. antwoord N.v.t.

slechter dan verwacht

Naar aanleiding van mijn vorige beoordeling de onderstaande reactie waar ik niet op kan reageren, dus via deze weg. Eerste mail, ik meld de verkeerde kabels zijn geleverd. reactive als volgt: Beste M. Bakker, Zeer vervelend. Om te kunnen achterhalen waar het mis is gegaan, vernemen wij graag de streepjescode die op de verpakking van het product vermeld staat. U kunt een afbeelding van het product en de verpakking, waarop deze code's staan, toevoegen als bijlage bij uw antwoord. Wij vernemen graag uw reactie. Met vriendelijke groet, S...… De klantvriendelijkheid straalt eraf ik dus enigzins geirriteerd en stuur de volgende mail: Geachte, Aangezien ik in de regel niet de plastic zakjes bewaar die om een 2,50 kabeltje zitten en dat mijn zoon me er op wees vanaf de eerste dag van de vakantie., kan ik jullie de codes niet sturen. Ik ben vooral heel blij met het feit dat jullie het heel vervelend vinden en verder alleen geïnteresseerd zijn in jullie proces en niet in het verzorgen van de juiste levering. Ik kan dus geen kopieën sturen en heb nu ook vrij weinig meer aan de kabeltjes. Verder interesseert me het ook vrij weinig om zaken uit te gaan zoeken om jullie afhandelingsproces te corrigeren. Ik hoop dat jullie alsnog deze order normaal kunnen afhandelen. Mvg etc. Reactie van allekabels: Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u onze mail op deze manier interpreteert. Waarom wij naar de barcode vragen is om wegens meerdere redenen. Liggen de juiste producten op de juiste locaties? Want anders zullen meer klanten hier onnodig de dupe van worden. Tevens de vraag wat de waarde is van het door u ontvangen product? Wanneer dit een vrij lage waarde heeft mag u deze behouden. Als laatste kan het zijn dat de bestelling met een andere klant verwisseld is en willen wij pro actief handelen, ook voor onze andere klant en met hen contact opnemen. Wij hopen alsnog een foto van het product te mogen ontvangen om dit verder uit te zoeken. Zomaar een nieuw product uit het niets opsturen werkt namelijk niet. Bovendien is het risico aanwezig om wederom hetzelfde artikel te ontvangen zoals eerder aangegeven. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, R..... Klinkt allemaal heel vriendelijk en iedereen is de dupe, vooral de andere klanten wellicht, maar levering van de juiste kabels is blijkbaar totaal niet belangrijk, dus vandaar mijn zeer negatieve beoordeling. Zeker nu na de reactie hieronder. Ik had nog 1 kabeltje in het zakje bleek bij thuiskomst van vakantie. Deze hebben ze op foto ontvangen, met ook min of meer de vriendelijke verwensing dat ze naar de maan kunnen lopen (niet letterlijk). Voor dit bedrijf is een kabeltje van 2.50 belangrijker dan eerst de klant helpen en daarna administratieve afhandeling. Beste M. Bakker, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben op basis van uw beoordeling u een oplossing aangedragen. Hiervoor hadden we echter wel vanuit uw kant informatie nodig om dit te kunnen afhandelen. U gaf aan ons hier niet in te willen voorzien, waardoor we de kwestie ook niet hebben kunnen oplossen. Mocht u er alsnog voor openstaan de kwestie te bespreken vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Het Allekabels Team

slechter dan verwacht

Slecht. Sturen de verkeerde kabels op en maken het vervolgens mijn probleem. En dat voor een bestelling van 10 euro. Mijden dit bedrijf

• Website

Ik was op zoek naar een USB kabel voor mijn oude i-Pod. Bij Allekabels heb ik er een gevonden die goedkoop is. En hij doet het perfekt !
  • Klantenservice
  • Kwaliteit v.h. antwoord N.v.t.
  • Website

We hebben op de website makkelijk het gezochte artikel gevonden, het is zoals beloofd op de site de volgende dag ontvangen. Toen was er een vraag over deze is per ommegaande beantwoord. De kwaliteit van het geleverde artikel was uitstekend.

Over Allekabels.nl