Artikel snel geleverd en signaallampje voldoet.

heel snelle levering

heel snelle levering

Snelle levering

Overzichtelijke website. Snelle levering.

niet geleverd wat was beloofd

beloofd: een kabel die past bij Tomtom-navigator (bijtomton zelf niet voorradig). Paste niet. Een relatief klein bedrag, heb maar afgezien van terugsturen.

Beste Heer/Mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Jammer dat u niet eerder contact heeft opgenomen, dan hadden wij het probleem al eerder kunnen oppakken. Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem. Met vriendelijke groet, Het Allekabels team

snelle levering, product voldoet, maar bizar milieuonvriendelijke verpakking

Het product is prima, levering was snel. Maar in een wereld waarin dagelijks verhalen zijn over overtollig single-use plastic, kan de wijze waarop het product verpakt was echt niet. Bizarre berg plastic ontving ik. Moet echt iets aan gebeuren.

Beste R. Slot, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid ten opzichte van ons milieu. Daartoe verbeteren wij continu onze logistieke en andere processen. Door de huidige inpakmethode van onze nieuwe inpakmachines zorgen wij ervoor dat afhankelijk van de ordersamenstelling 40 tot 90% minder lucht wordt vervoerd. Onze logistieke partner kan hierdoor haar ritten effectiever en met minder vrachtvervoer inrichten. De door ons gebruikte plastic verpakkingen zijn verder gemaakt van gerecycled materiaal. Dit verpakkingsmateriaal kan meestal hergebruikt worden als retour verpakking en het materiaal is recyclebaar. Hierdoor hebben wij een volledig circulaire verpakking gecreëerd. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Allekabels is TOP

Ik ben uitermate tevreden met mijn aankoop van haakse RJ45 adapters. Prima afhandeling door en goede prijs.

Mensen aanmelden voor dit soort mailtjes is moeilijk zielig.

Daarnaast was jullie verpakking compleet inadequaat.

snel safe and simpel

Je besteld je kabels en de volgende dag heb je ze binnen. veel voordeliger als in de winkel.

Goede omschrijving van de artikel en perfecte servic

snelle levering

goede kwaliteit

Zeer snelle levering van goed verpakt, gevraagd materiaal.

Geheel aan bestelde onderdelen kond snel de verwachte taak uitvoeren, dank zij goed aangeboden assortiment en voldoende direct beschikbare documentatie. Raspberry Pi is zeker aan te raden. Met dank aan betrokken firmas.

bn zer tevreden

zeer tevreden en snelle levring

Snel Verzonden, mooi verpakt.

Goede kwaliteit en minstens evengoede prijs

uitstekend

Levering stipt en volledig, je kunt er dus van op aan als je plannen maakt!

Leveringstermijn niet gerespecteerd

Bestelling geplaatst op 10-11 en geleverd op 14-11

snel en klantvriendelijk

colli zorgvuldig verpakt en snel geleverd

nvt

nvt

Prima kabel snel in huis

Precies het kabeltje dat ik nodig had lag de volgende morgen al in mijn brievenbus

Goede kwaliteit, mindere levering

De kabels zijn van goede kwaliteit. Ik vind het echter wel spijtig dat de levering niet zoals beloofd is. Als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt en dit kan niet gegarandeerd worden, dan zou het er niet moeten staan. Ik weet dat dit aan PostNL licht, maar het is nog steeds een minder leuke ervaring als klant.

Supersnelle levering

De levering is snel! Helaas had ik de verkeerde kabel,ik moet hebben micro usb naar hdmi!

Alles is correct en vlot verlopen

De bestelling verliep klaar en duidelijke met een bevestiging E-mail.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Snel, en goed! Meer woorden zijn niet nodig Prima service