Tevreden.

Erg tevreden met de kabel! Makkelijk bestellen en snel geleverd! 1 minpuntje is dat er voor zo'n klein kabeltje wel heel erg veel verpakkingsmateriaal gebruikt zijn!!! En vooral veel plastic🙄 Daarom 3 sterren i.p.v 5.

Perfect!!!

Snelle levering, overzichtelijke website, prima prijs-kwaliteit. Dikke 10!!

Een voorbeeldige webshop

Snelle levering, goedkoop en een zeer ruime keuze.

Gewoon normaal

Niks speciaals, bestellen en 2 dagen later in huis

Tijdig geleverd

Tijdig geleverd

beetje laat geleverd maar verder top!

Levering zou de volgende dag zijn. Dat is kennelijk mislukt. Kabels zijn prima.

Super, snelle levering, goede producten!

Super, snelle levering, goede producten!

perfect

alles perfect en op tijd

kut

verkeerde kabel

Beste G. Schreuders, Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Jammer dat u niet eerder contact heeft opgenomen, dan hadden wij het probleem al eerder kunnen oppakken. Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem. Met vriendelijke groet, Het Allekabels team

Goede voorlichting

Snelle verzending. Je wordt goed op de hoogte gehouden over jouw verzending. Ruime keuze en schappelijke prijzen.

fijn en snel

goed en snel

Geweldige service

Wist niet goed welke kabel ik moest gebruiken Helpdesk gebeld en die hebben me haarfijn uitgelegd welke ik het beste kon nemen Geweldige service en zeer zeker te vrede Bedankt

Eenvoudig, snel en goed

Kleine order ook snel afgehandeld, top

Snamiddags besteld.. volgende morgen in mn hand.. topservice

Alles goed geregeld.

Goed en snel geleverd

goede website en snelle levering

het paste, meer moet dat niet zijn

goede aankoop, kwaliteit en goede prijs

makkelijk bestellen, snelle levering

Overzichtelijk site, waarbij je snel gevonden hebt wat je nodig hebt. Snel besteld en snel geleverd. Prima!!

Lekker snel geleverd

Een woord een man

Als nieuwe klant zie je weer dat alle bestellingen super geleverd zijn met een zeer goede kwaliteit. Daags tevoren besteld en binnen 24 geleverd. Super bedankt.

In zo een korte tijd alles kunnen oplossen !

Wat niet meer te verkrijgen was in de winkels in de buurt , Had ik één dag later al in huis !

Snel

Kabel snel ontvangen

Keurige levering, niets op aan te merken, prijs OK.

Fantastische

De kabel van onze camera was kapot!! En met deze doet die het super. Snelle levering en super kwaliteit.

netjes afgehandeld

nu 1x besteld. vandaag bestellen volgende dag volgens afspraak binnen

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.