Keurig op tijd geleverd

Super snel geleverd en super mooie spullen, support ook erg snel en goed

Rommel

Audio stekkertjes gekocht van male naar 2 x shemale materiaal van stekkertjes verbuigen al als je er naar kijkt pinnetjes uit midden van stekker afgebroken in mijn versterker

Beste klant, We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de order heeft geplaatst om dit samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Allekabels

goed en op tijd geleverd

ik heb het juiste product ontvangen

Simpel bestellen en gewoon vlot geleverd

Simpel bestellen en gewoon vlot geleverd

Snelle en accurate levering

De benodigde artikelen zijn snel op de website te vinden en de levering geschiedt daarna snel en accuraat.

Ruim assortiment en snel geleverd.

Prettig website om het juiste product te vinden en na bestelling snel geleverd. In mijn twee gevallen de volgende dag.

Snelle levering en goede prijs

Ik heb al meer besteld bij allekabels Ze hebben alle kabels op voorraad en altijd binnen 1 dag geleverd.

Grandioos

Grandioos omdat mijn bestelling goed was, juiste en goede info over de levering.

Allekabels heeft zijn afspraak gevolgd en binnen de snelste tijd het pakketje verzonden. Helaas weet postnl niet meer hoe je iets aan huis moet bezorgen. Daarom helaas niks aan het product gehad aangezien ik het de dag erna niet binnen had.

Alles volgens afspraak

Ik heb hier al meerdere malen producten besteld en elke keer is het netjes binnen de afgesproken tijd en keurig verpakt gearriveerd.

Waar vind je ze nog: glaszekeringen

Keurig de volgende dag zekeringen binnen!

Was er in een dag netjes verpakt

Snel in huis, goed verpakt.

De bestelling had ik de volgende dag in huis.

Stipte levering.

Duidelijkheid over tijdstip van levering. Kwaliteit van geleverd product is prima.

Goed en deskundig advies

Wat KPN en Expert me niet konden vertellen deed Allekabels (Thierry) wel!

Vlotte service

Vlotte service en snel gelverd

Betrouwbaar bedrijf.

Goed assortiment voor prima prijzen met snelle levering

Prima!

Ik heb snel een mooie en degelijke usb-c kabel ontvangen.

snelle levering

Goed product, fijne communicatie en een snelle levering

Geweldig snel geleverd

Ik raad Allekabels voor iedereen aan die op zoek is naar iets nieuws.

Alles was goed

Netjes verpakt en goed product voor een eerlijke prijs

Uitstekend materiaal

Alles goed

Snel en goede kwaliteit

Bestel en heel snel geleverd

Mercuriusstraat 9 6468 ES Kerkrade

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.