Helemaal top!

OpslagXL medewerkster heeft de eerste keer alles duidelijk uitgelegd. Na tekenen van overeenkomst kon ik gelijk gebruik maken van opslag. Faciliteit heeft ruime openingstijden 7 dagen per week, Den Haag lokatie is zeer goed bereikbaar. Kortom helemaal top!

Prima ervaring, vooral door de man aan de receptie

De ruimte ziet er goed en onderhouden uit.

Keurig te woord gestaan, mooie ruimtes tegen een goed tarief.

Snel geregeld en vriendelijk geholpen

Ik kwam bij de vestiging 's Graveland en werd vriendleijk geholpen, waarbij mij de verschillende mogelijkheden getoond werden. Dat maakt de keuze gemakkelijker. Zo konden we snel schakelen en is de prijs ook nog eens top!

Heel eenvoudig en super snel

Het contact verliep gelijk heel duidelijk en soepel. Eén belletje en een paar dagen later stond ik op de stoep en dezelfde dag kon ik gebruikmaken van de opslag. Allerlei handige voorzieningen aanwezig zoals de transportlift en een steekwagentje en karren om je spullen mee te vervoeren.

Snel geholpen persoonlijke service

OpslagXL weet wat klantvriendelijk is!!

Ik ben goed en zeer vriendelijk geholpen aan de balie. Alles werd snel geregeld. Binnen no time had ik een opslagbox gehuurd en wist ik waar ik die vinden kon. Super!

Prettig

Wij werden prettig te woord gestaan en hebben zelfs 2 keer een box kunnen bekijken om een goede keuze te kunnen maken.

goede service, vriendelijk personeel, laagste prijs!

Ik huur al jaren een opslagbox bij opslagxl, naast gewone opslag ook de winterstalling voor de motoren. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, service is top en de opslag is schoon en veilig. Naast deze factoren is opslagxl ook altijd de goedkoopste bij vergelijking met de concurrenten.

Een vriendelijke benadering en een uitstekende uitleg

een super ervaring

Fantastische service!

Zijn super blij met de opslag bij opslag xl, ze denken met je mee en met verhuizen kun je de bus ook nog lenen! Top bedrijf! Super leuke mensen! Bedankt Leen en Danique!

Prima geregeld en goed geholpen.

Op korte termijn hadden we ruimte nodig en dat is hier goed geregeld. Bellen, langsgaan en er is voldoende plek.

Vriendelijk personeel

Wel veel te vochtig en te koud in de wintermaanden

Duidelijk, eerlijk, goede uitleg en hulpvaardig!!

Duidelijk, eerlijk, goede uitleg en hulpvaardig!!

een voorbeeld voor anderen

uitstekend

Prima service en vriendelijke personeel

Prima service en vriendelijke personeel

Goed, helder en heel vriendelijke mensen.

Ervaring is dat de dienstverlening laagdrempelig en je wordt goed geholpen

Prima service en betaalbare opslag

Vriendelijk personeel. Goede prijs voor de opslag!

Zeer goede service

Duidelijk, vriendelijk en netjes.

Snel en behulpzaam

Snel en behulpzaam

Prettige ervaring, snelle en vriendelijke afhandeling aan de balie, ruimtes zien er goed uit

Goede service, leuk contact met vriendelijke medewerkersters aan de balie.

Helder, behulpzaam, informatief

Ik ben altijd tevreden met jullie. Jullie denken mee, zoeken naar oplossingen, zijn duidelijk over de randvoorwaarden. Vriendelijk !

Klantvriendelijk en professioneel