Luistert naar de klant en komt afspraken na.

Geeft deskundig advies.

Verzorgt van de wieg tor het graf

Hulp bij keuze van stof voor gordijnen , daarna ingemeten, veel sneller geleverd dan voorspelt , ten slotte opgehangen . Alles naar wens

Één woord: vakwerk

Zelden iemand ontmoet zoals Rogier, met zoveel verstand van zaken en passie voor zijn vakgebied. Wij zijn extreem tevreden met de raambekleding en de vloerkleden die ons zijn geadviseerd. Echt, vakwerk!

Professioneel & secuur

Vakkundig, full service, netjes

Rogier heeft bij ons een kleed en gordijnen geleverd. Hij heeft ons perfect advies gegeven. Wij zijn er heel blij mee!

Er wordt de tijd genomen om klanten te adviseren

Zeer tevreden over de service en het uiteindelijke resultaat.

FANTASTISCH

In 2020 hebben wij ons hele huis laten inrichten door Rogier van Hoogstraten. Dit tot onze volle tevredenheid. Door een lekkage waren we helaas genoodzaakt onze PVC-vloer te vervangen. In dit traject heeft Rogier ons meer dan uitstekend geholpen. Hij heeft er werkelijk alles aan gedaan om ons op de best mogelijke manier te ondersteunen. Hierbij was geen moeite teveel en zoals altijd komt hij zijn afspraken zeer punctueel na. Het eindresultaat is nu dat we een compleet nieuwe vloer hebben tegen een zeer coulante prijs. We zouden ons geen betere partij kunnen wensen en zijn meer dan 100% tevreden. Rogier heel erg bedankt!!!

Mooie materialen, goed advies en zeer goede service

Wij zijn al ruim 10 jaar klant bij Rogier van Hoogstraten, naar alle tevredenheid. Ook nu komen we weer bij hem terug, omdat we weten dat hij mooie materialen levert, goed en eerlijk advies geeft en een geweldige service geeft. We hebben veel vertrouwen in hem.

Rogier geeft goed advies en denkt met de klant mee

Wij hebben het afgelopen een paar keer spullen bij Rogier gekocht. Hij is creatief, geeft goed advies en levert mooi werk. Van Hoogstraten Wonen is een aanrader !

Super goede service en ontzettend mooi werk!!

Wij zijn super blij met hoe van Hoogstraten Wonen bij ons de vloer heeft gelegd. Super goede en snelle service! We zouden het iedereen aanraden!

Gedreven ondernemer.

Rogier geeft eerlijk advies en denkt met de klant mee. Er is geen moeite te veel en hij gaat voor het perfecte resultaat.

Topervaring, vakman!

Zeer deskundig en een perfectionist. Heel fijn om door Rogier geholpen te worden. Raad het iedereen aan.

Rogier is erg kundig, denkt goed mee en komt afspraken na. Fijne vakman!

Super advies en service!

Rogier is gezellig en vriendelijk, geeft goed advies en is heel zorgvuldig. Onze gordijnen en shutters hangen dan ook helemaal top!

Zeer tevreden!

Goede kennis van zaken, komen afspraken na, mooie collectie, goed advies en fijn contact!

Goede ervaring

Service en hulp zoals je het verwacht. (en zoals het hoort) Netjes geholpen, vlot inmeten, bestellen én nette montage. Aanrader!

Zeer positieve ervaring, niets op aan te merken

Vakmanschap!

Voor een hoog schuin raam en een normaal raam wilden wij verticale lamellen hebben. Van Hoogstraten heeft uitstekend met ons meegedacht. Vervolgens is hij komen meten waarbij opviel hoe zorgvuldig hij dit deed en hoe hij rekening hield met de verschillende hoeken waaronder het houtwerk was aangebracht rondom ons raam. Het resultaat is dat het allemaal keurig hangt. We zijn heel blij met het resultaat.

Alles was goed!

Vanaf het eerste moment dat wij bij Van Hoogstraten Wonen binnen liepen voelde dit direct goed en vertrouwt aan. Ondanks dat gewoon binnen lopen niet mogelijk is vonden wij het juist fijn dat Rogier hierdoor wel alle tijd voor je heeft als klant en ook direct persoonlijk advies kan geven. Ondanks dat we daarnaast nog niet echt wisten wat we qua raamdecoratie wilden en wat de mogelijkheden qua stoffen waren heeft Rogier ons uitstekend geholpen bij het maken van keuzes met het budget wat we hadden. Daarnaast verliep de hele communicatie en de uiteindelijke levering/plaatsing heel soepel. Oftewel top!

Erg fijne ervaring ,goed advies,goedecommunicatie,perfect leveringstermijn, en komen afspraken na! In mijn huis moesten best veel dingen vervangen,en ik was blij dat er meegedacht is met de keus van kleur,en prijs! Ze nemen echt de tijd en aandacht voor je! Helemaal naar wens! Ook tevreden over de nauwkeurigheid Bij 1 fabrieks foutje,was dit erg snel opgelost! Ik raad Van Hoogstraten aan!

Erg behulpzaam bij het maken van een keus, uitstekende service!

De communicatie was zeer plezierig en adviezen tijdens het maken van een keus was erg nuttig. Het verwijderen van het oude tapijt had iets netter afgerond kunnen worden. Weg zuigen van stof en tapijt restjes na verwijdering was wel netjes geweest.

Geachte heer Zeitlin, Het slopen is verzorgd door een extern sloopbedrijf, maar wel door ons voor u geregeld. Fijn dat u dit vermeldt. Zo kan ik de volgende keer dit aankaarten als ik weer met dit bedrijf samenwerk. Want het moet inderdaad wel even netjes gestofzuigd worden! Tevens bedankt voor de mooie beoordeling. Daar zijn we blij mee!

Fijne persoonlijke service.

Gewoon goed!

Zeer goede service en advies

Het is prettig samenwerken met van Hoogstraten Wonen. Tijd voor advies en eerlijke antwoorden. Levering en installatie door de adviseur zelf, dus geen enkel probleem en kwaliteit is het belangrijkste. Mooi resultaat en volgens afspraak.

Precies goed

Goede service, hoge kwaliteit en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Zoals het hoort.

Klantvriendelijk, prima advies en juiste prijs/kwaliteit verhouding

Uiteindelijk toch voor Jasno Shutters gekozen om onze verbouwing af te ronden. Het advies als ook de uiteindelijke installatie hebben onze verwachtingen overtroffen. Het resultaat mag er zijn, een echte aanrader. Voor ons reden om bij eventuele vervolg aankopen wederom met Hoogstraten in zee te gaan.