Snel, efficiënt, professioneel, klantvriendelijk, op tijd, komt afspraken na en zet een stapje extea

Het was heel plezierig met Hr. Van Hoogstraten gordijnen uit te zoeken. Zijn advies voor de vloerbedekking was goed. Firma Sanders legde een mooie laminaat-vloer. Gisteren kwam Hr.Van Hoogstraten de gordijnen ophangen. Alles op een rustige manier. Kortom: prettig.

Een geweldige vakman die uitstekend resultaat levert

Uitgebreid en deskundig advies. Niets is teveel voor deze vakman. Onze Shutters en gordijnen zijn nauwkeurig opgemeten en netjes gemonteerd.

Deskundigheid door ervaring, ervaring door deskundigheid

Wij zijn tijdens een ontspannen en vrijblijvend gesprek geholpen door Rogier. Een koffietje, een watertje, Paw Patrol voor de kleine, kleurstalen en plissés om mee naar huis te nemen om te testen; zijn klantgerichtheid en service staat in een hoog vaandel. Rogier hangt alles zelf en dat met de hoogste precisie. En alles wat hij hangt, staat hij achter. Je merkt aan alle uitleg dat hij ontzettend veel ervaring heeft. Wij zijn zeer, maar dan ook zeer tevreden.

Mooie producten en top geïnstalleerd

Wij hebben raamhorren laten plaatsen en een zonwering plissé op laten hangen in de lichtkoepel van de tuinkamer. Het ziet er fantastisch uit en is uitermate vakbekwaam geïnstalleerd!

Waar de klant nog koning is!

Geweldig om met hen zaken te doen. Denken mee, klantvriendelijk, mooie kwaliteit!!!

Klantgericht, professioneel en kwaliteit.

Rogier heeft bij ons huis horren en hordeur geplaatst en een paar jaar later gordijnen geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden over de kwaliteit van de producten, de professionele houding en de voorlichting die we telkens kregen. We zouden iedereen van Hoogstraten aan bevelen.

Zeer goede kwaliteit en klantenservice

Rogier Van Hoogstraten heeft inmiddels verschillende soorten raambekleding in ons huis aangebracht. Altijd met de grootste precisie, en op de millimeter nauwkeurig. Onlangs zochten wij voor onze te verbouwen keuken een vloer die over een bestaande vloer kon komen. En die ook goed aansloot op de parketvloer in de huiskamer. Rogier heeft een mooi assortiment, en geeft goed advies. Uiteindelijk kwamen we op een zeer fraaie betonlook pvc-tegel uit. Om deze goed te leggen, is de bestaande vloer eerst geëgaliseerd, en daarna kwamen de pvc-tegels erop. Ook dit hele project is weer met uiterste zorgvuldigheid verricht. De plinten die daarna geplaatst moesten worden, heeft Rogier keurig op maat gemaakt, en geplaatst. Kortom: als je gaat voor kwaliteit en afwerking, dan ben je bij Rogier op het juiste adres!

Oog voor detail, grandioze afwerking!

Rogier heeft bij ons gordijnen in de woonkamer gehangen en shutters geplaatst. In het voorproces (advies, uitzoeken, keuzes maken) is hij heel attent; bijvoorbeeld stalen mee naar huis nemen om te ervaren wat echt het beste past. En bij het hangen en plaatsen werkt hij mega secuur en netjes. Daarna nog een goede uitleg hoe je de gordijnen netjes sluit en hoe je met zorg met de shutters omgaat. Van begin tot eind echt klantgericht en 'dichtbij'. Thanks Rogier!

Van Hoogstraten wonen werkt snel, accuraat, en verteld de voors en tegens van een product vooraf.f.

Ik heb het contact als prettig ervaren.

Top kwaliteit en service

Als je kwaliteit wilt voor een eerlijke prijs, dat zit je uitstekend bij Van Hoogstraten. Eerlijk en goed advies en netjes en nauwkeurig geleverd!

Super tevreden over producten, service en advies

Rogier geeft goed advies, denkt mee, heeft zeer grote ervaring en bovendien een echte vakman! Hij communiceert goed en duidelijk en komt ook zijn afspraken perfect na. Heb inmiddels na volle tevredenheid jaloezieën en overgordijnen voor slaapkamers, badkamer en woonkamer bij hem gekocht en hebben er veel woongenot van.

Heel mooi werk afgeleverd, fijn en goed geadviseerd. Heldere afspraken.

Fijn en deskundig geholpen bij de keuze door Rogier van Hoogstraten. Goede en heldere afspraken. Op de dag dat de vloerbedekking gelegd is hoefden we niets te doen. Meubels werden door Rogier en de mede stoffeerder Theo verplaatst. Heel mooi werk geleverd. Ook gezellige koffiepauzes gehouden. Nogmaals heel hartelijk dank

Mijn dochter was erg tevreden over uw uitstekende klantvriendelijkheid en uw advies. Zij heeft mij u aanbevolen en dat heb ik gelukkig gedaan. Prima advies, keurige afwerking en vriendelijk wat dingen geadviseerd. Ik zal u zeker ook aanbevelen.

Geweldig, deskundig bedrijf met een hoge mate van service

Goede kwaliteit en advies, mooie producten tegen een goede prijs. Komt de afspraken na en heeft een geweldige service.

Erg hulpvaardig en klantvriendelijk

Zij maken tijd en ruimte. Antwoorden snel op vragen en e-mail.

Prima service!

we zijn prima geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. Rogier komt het vervolgens zelf inmeten en ophangen dus alles past precies. heel blij mee!

Top service!

Rogier heeft bij ons meerdere houten jaloezieën geplaatst. Het contact, de uitvoering en het eindresultaat zijn echt top! Rogier is zeer ervaren en weet waar hij het over heeft! Echt een aanrader!

Top service!

Rogier heeft bij ons shutters geplaatst. In een moeilijk hoekje had hij een heel goede oplossing. Het is heel nauwkeurig en precies geplaatst door hem. Echt top service! Zeker een aanrader!

Ook nu weer erg vakkundig.

Contact is altijd prettig, eerlijk en ongedwongen. Dhr. Van Hoogstraten weet waar hij over praat en wat hij doet! Levert prima werk. We zijn hier zeer tevreden over.

Klantgericht

De Heer van Hoogstraten heeft een luisterend oor voor de plannen van de klant en neemt dit als vertrekpunt voor zijn advies. Doen wat je zegt en zeggen wat je doet komt tot uitdrukking in de manier waarop hij vakkundig de werkzaamheden uitvoert, Kwaliteit gaat voor hem boven snelheid. Kortom doorgaan zo!

Vakkundig, vriendelijk en zonder tijdsdruk geholpen

Op afspraak in de winkel. Daardoor geen andere klanten in de winkel. Geeft rust en zonder tijdsdruk mijn keuze kunnen maken, Thuis alles en netjes opgehangen.

Erg goed!

Rogier denkt erg goed mee, heeft oog voor het vak en zorgt voor eventuele alternatieven. Erg fijn om mee samen te werken!

Van begin tot eind een top service

Wij zijn voor onze nieuwe gordijnen naar van Hoogstraten Wonen gegaan. Wat een fijne service en wat een keuze. Ze nemen echt nog de tijd voor je. Binnen enkele weken hingen de nieuwe gordijnen al. De gehele beneden verdieping ziet er weer als nieuw uit bij ons, prachtig !

Prima uitleg (voor- en nadelen van diverse opties) bij maken van keuze. Afspraak voor opmeten en installeren makkelijk in overleg te maken. Door foutieve levering ontstaan probleem snel en correct opgelost.

Bedrijfsgegevens

De Pinckart 9

5674CB Nuenen

040-2831696

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.