
Onze ervaringen zijn positief, vriendelijk. Bij binnenkomst wordt al vriendelijk begroet. En de personen waar het omgaan worden bij de voornaam genoemd,dit geeft een extra persoonlijk gevoel. Door gaan waar jullie goed in zijn!!
Wachtijd: in deze locatie minder wachtijd in de wachtkamer dan de oude locatie. Klantvriendelijkheid: heel verschillend, zal hier een onderscheid in maken. Assistenten,de meesten heel behulpzaam, leggen uit wat ze doen, lief voor de kinderen/pubers. Bart, de ene keer een charmeur de andere keer een botte hark. Legt soms de dingen heel slecht uit en raakt gepikeerd als ik doorvraag. De andere keer begroet hij me met een knipoog, niet aan mij besteed. De receptioniste, als ik haar al zie zitten op haar troon lopen de kriebels over mijn rug. Zo overdreven als ze mij begroet, de benadering naar mijn dochter, zo kinderlijk. Zij moet een visitekaartje zijn voor het bedrijf. Laat haar daarom in gewone bedrijfskleding lopen. Ze heeft zo'n eer over haar heen. De vorige receptioniste had dit niet zo en toen was de sfeer aan de balie ook fijn. Genoeg hierover mijn mening gegeven. Bereikbaarheid locatie: prima te bereiken met parkeerplaats, super! Uitleg behandeling: hierboven al te sprake gekomen. De assitenten leggen vaak, in begrijpelijke taal, uit hoe het gaat en welke behandelingsvorm wordt gedaan. Anders zou ik niet weten wat er gebeurd. Uit zichzelf vertelt Bart niet de behandelingswijze of ik moet erzelf naar vragen. Resultaat: in het begin lovender dan nu. Veel problemen met het teruglopen van de tanden. De ondertanden moesten regelmatig worden gesliced, dit mocht slechts enkele keren worden gedaan. Maar werd steeds geadviseerd als behandeling. Mijn dochter gaf dan aan dat dit al vele keren was gebeurd. Door haar oplettenheid werden teveel slicingen voorkomen. Communicatiefouten onderling? Hygiene: de praktijk ziet er schoon en overzichtelijk uit. Nette bedrijfskleding. Schoon en vuil goed gescheiden. Aanbeveling naar derden. In de beginjaren van ons bezoek aan de praktijk zou ik de praktijk aanraden, heb dit zelfs ook 1 keer gedaan. Nu zou ik dit niet doen, omdat ik hier niet volledig kan achterstaan. Ik blijf bij deze praktijk omdat mijn kinderen in de laatste fase zitten.
Geachte moeder, Bedankt voor uw reactie op klantenvertellen, ondanks dat deze niet erg positief overkomt. Wij willen onze dienstverlening continue verbeteren, daarom willen wij ook graag uw mening vernemen. Wij betreuren uw oordeel en zullen uw reactie ook intern door alle medewerkers laten lezen. Op deze manier kan iedereen uw reactie vernemen en daar waar mogelijk aanpassen c.q. verbeteren. Ik wil u bij deze wel uitnodigen voor een persoonlijk gesprek, als u daar prijs op stelt. Wellicht kunnen we in een persoonlijk gesprek een aantal zaken waar u onvrede mee heeft ophelderen. Ik verneem graag uw reactie. Hans Diemont Directeur Ortho Euregio
Top Ohrtodontist en nette/correct handelende assistenten! Ben hier nu voor de 2e keer in behandeling en ga dan ook elke keer met goede moed naar de afspraken.
Wij zijn tot nu toe zeer tevreden (bijna klaar met behandeling) van Ortho Euregio ! Hoed advies, goed behandeld
Allemaal vriendelijk bedankt !! Was helemaal toppie, mede ook gezien het hulp en advies gesprek aan het einde van het jaar i.v.m. de keuze te maken naar welke zorgverzekeraar over te gaan overstappen indien je aan de te vergoeden limiet zat , super ... Groetjes Nathalie Petra & Marco..
onze ervaring is altijd goed geholpen en veel begrip voor max gr fam vrielink
Tevreden over verloop tot dusver. Alleen afspraken stonden soms fout in computer.
Ik ben blij dat ik bij Ortho Euregio heb gebeugeld , vind mijn tanden erg mooi staan. En dat mijn mama hieraan heeft bij gedragen😃. Bedankt👍🏻
Mijn algemene ervaring bij OrthoEuregio is zeer goed.Altijd zeer leuk behandeld. Vriendelijke meiden.
De uitleg aan kinderen kan bij sommigen beter! Niet iedereen legt dit even goed uit. Soms kreeg Fleur bijvoorbeeld een dikkere draad in de beugel en wist ze niet waarom en voor hoe lang. Kinderen vragen niet uit zichzelf!!
Super klantgericht en top personeel. Resultaat prachtig !
De voortgang van het beugeltraject wordt niet of nauwelijks besproken met de patiënt, het traject duurt om onduidelijke en niet besproken redenen langer dan in eerste instantie besproken. De patiënt wordt niet of slecht geïnformeerd wat er tijdens het bezoek staat te gebeuren. De orthodontist is zelf alleen op woensdag- en vrijdagmiddag in de praktijk aanwezig waardoor betrokkenheid bij patiënten maar zeker ook bij personeel een negatieve stempel drukken op de sfeer en professionaliteit van de praktijk Een deel van het personeel spreekt Duits en is slecht of niet te verstaan. En kletst bovendien over het hoofd van de patiënt in het Duits met elkaar. De receptioniste is erg onvriendelijk en onprofessioneel wanneer het oa gaat om nieuwe afspraken inplannen of het verstrekken van de uitrijmunten.
Geachte mevrouw N. uit Haaksbergen, we hebben uw review ontvangen en danken u voor uw kritische noot. Graag zouden wij met u over de aangegeven punten een persoonlijk gesprek willen hebben. Een aantal punten staan loodrecht op de vele overige reviews en wellicht kunnen we uw ongenoegen wegnemen met een persoonlijk gesprek. Ik wacht uw reactie met genoegen af. Hans Diemont Directeur Ortho Euregio
Op mijn vragen kan goed antwoord gegeven worden. De orthodontisten zijn niet te voorzichtig.
ik voel me altijd erg op mijn gemak. de dames zijn altijd erg voorzichtig.
duidelijk uitleg vooraf , deze klopte ook met de praktijk
Ondanks dat het tijd en planning kost om steeds een afspraak te maken met werk ed om met mijn zoon mee te gaan, is het altijd een rustmomentje om te wachten tijdens de behandeling van mijn zoon. We hebben een goede ervaring met alle leuke mensen die daar werken.
Hengelosestraat 48
7514 AJ Enschede
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.