Goede Ortho

Ik heb geen klachten altijd netjes behandeld afspraken waren altijd correct na geleefd ook financieel hoefde ik niet zorg te maken waren fijne gesprekken.

• Hygiëne & netheid in de praktijk
  • Eindresultaat van de behandeling N.v.t.

prettig, je wist van te voren waar je aan toe was

Prettig. Je wist van te voren waar je aan toe was. Geen ellenlange trajecten, ook financieel duidelijk inzicht.

• Eindresultaat van de behandeling

Professioneel team met oog voor persoonlijke zorg op maat

We zijn erg blij met de zorg die onze dochter mag ontvangen van dit professionele, vriendelijke team. We kregen een helder plan bij aanvang van het traject die met ons besproken werd waarin mijn dochter ook betrokken werd. Door een hoektand die niet op de gewenste plek stond, werd expertise van buitenaf ingeschakeld en nauwe contacten onderhouden voor een goed vervolg van de verdere behandeling. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze in een relatief korte tijd een bijna stralend gebit heeft waar we eigenlijk alleen maar van konden dromen!

Mooi eindresultaat

Voldoende deskundigheid, betrokkenheid en vriendelijke medewerkers! Mooi eindresultaat!!

• Eindresultaat van de behandeling

We hebben de afgelopen jaren goede ervaringen gehad

Correct, vakkundig

Een goede praktijk

• Eindresultaat van de behandeling

Vriendelijk personeel. Leggen duidelijk uit aan kind en ouder wat ze gaan doen. Lang traject, maar met een prachtig eindresultaat!

• Eindresultaat van de behandeling

Ik zou jullie wel aanraden

Behandeling duidelijk, je weet waar je aan toe bent. Communicatie helder. Alleen ik vond het super storend dat jullie altijd enorm uitlopen. Haast ik me om op tijd te zijn. Moet ik ook echt mijn best voor doen. Zit ik vervolgens 25 min te wachten. En dat was zeker geen uitzondering. Dat vond ik echt heel vervelend en ook niet kunnen.

• Eindresultaat van de behandeling

In het begin stroef later in het traject beter.

Mijn zoon moest nog veel melk elementen wisselen, daardoor duurder het traject lang. Ook vond ik dat er veel gedaan werd door de assistentes en dat de orthodontist te weinig erbij betrokken werd. Hierdoor kreeg mijn zoon teveel ruimte tussen de tanden dat daarna weer gesloten moest worden. Volgens mij had dit voorkomen kunnen worden. Dit heb ik toen aangegeven. We zijn altijd netjes geholpen en het eindresultaat is ook mooi geworden.

• Eindresultaat van de behandeling

Als ouder aardig erachteraan moeten gaan

Communicatie vaardigheden en klantvriendelijkheid aan de balie kan beter. Als ouder regelmatig achter voortgangsgegevens aan.

• Eindresultaat van de behandeling

Zeer kind gericht en professioneel

Zeer ontspannen vriendelijke sfeer Waarbij iedereen goede uitleg krijgt en mee genomen worden in proces

Duidelijk & Goed

zie bovenstaand!

Fijne organisatie

Duidelijk naar de kinderen en de ouders. Afspraken eenvoudig gemaakt of gewijzigd, ook daarin voldoende duidelijkheid

Beste

Prachtig eindresultaat

Het resultaat is erg mooi, het traject duurde wel lang, bijna 3 jaar. Of dat inderdaad lang is kunnen wij niet beoordelen. Behandelend personeel is erg vriendelijk. De receptie mag iets klantvriendelijker zijn. Tijdens coronatijd was het maar lastig om elastiekjes opgestuurd te krijgen. We moesten het maar ophalen, maar dat is voor ons een stuk rijden, omdat wij buiten de stad wonen. Na aandringen is het dan toch opgestuurd. Ook een nadeel is dat je aan de balie geen vervolgafspraak kunt maken, maar een uitnodiging per e-mail krijgt toegestuurd. Niet echt handig, want daarna moet je weer bellen om dag/tijdstip te wijzigen als dat niet uitkomt. Verder zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.

Prettig bedrijf

Prima bedrijf qua organisatie alleen jammer dat het voor mijn zoon extreem veel langer heeft geduurd dan afgesproken & het is nog niet klaar

Erg goed

De orthodontisten zijn erg behulpzaam en leggen goed uit wat ze goed

Vriendelijk personeel

Altijd redelijk op tijdschema, vriendelijk en eerlijk

Fijne orthodontist, zeer tevreden

Vriendelijk, duidelijk en open over wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn

• Hygiëne & netheid in de praktijk
  • Eindresultaat van de behandeling N.v.t.

Niet de meest prettige/vriendelijke Ortho

Kwaliteit is zeker aanwezig, echter ook overbodige extra behandelingen. Na een begroting aan het begin van het traject zijn achteraf de kosten behoorlijk uitgelopen. Een behoorlijke eigen bijdrage wat er nog bij kwam kijken (tegenvaller). Kwa klantvriendelijkheid valt er nog veel te leren. Als je teveel patienten hebt moet je meer medewerkers in de praktijk hebben om iedere vraag geduldig uit te beantwoorden. En wat helemaal belachelijk is, is dat elk beugeltraject ongeacht de stand van gebit hetzelfde is als bij ieder ander.

• Eindresultaat van de behandeling

Beste Idmah, Bedankt voor je reactie op onze website. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over een aantal zaken. Voor wat betreft de kosten van het hele traject zijn wij altijd zeer duidelijk. We voeren met iedereen een financieel gesprek voorafgaand aan de behandeling en daarnaast nodigen we iedereen aan het einde van ieder jaar uit om een financieel gesprek aan te gaan voor de te verwachten kosten van het komende jaar. Dus onverwachte kosten hadden vooraf voorkomen kunnen worden. Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat je aangeeft dat iedere behandeling ongeacht de stand van het gebit hetzelfde is. Dat is absoluut niet het geval. Maar als je het ergens niet mee eens bent dan kun je dit bij ons bespreekbaar maken. Daarom wil ik je graag uitnodigen om tijdens een gesprek de zaken waar je niet tevreden over bent te bespreken. Je kunt hiervoor een afspraak met mij maken via de receptie 053 433 60 55 Ik zie je reactie met genoegen tegemoet. Hans Diemont

Prima behandeling Jammer dat de hoektanden lang op zich lieten wachten en de kaakchirurg eraan te pas moest komen wat de behandeling onnodig vertraagd heeft Gebit ziet er nu prachtig uit Vriendelijk personeel Denken wel mee, uiteindelijk laatste deel van de behandeling deels bekostigd door Ortho zelf dus dat is netjes

Hele goede ervaring

Ik ben altijd goed geïnformeerd en goed geholpen door ortho euregio

Goed eindresultaat

De vaardigheden van de ortho-assistente die mijn dochter heeft geholpen waren uitstekend. We hebben er wel ons best voor moeten doen om goed geregeld te krijgen dat onze dochter altijd dezelfde ortho-ass. had en dat wij als ouder mee mochten naar binnen tijdens Corona-tijd. Dit was voor onze dochter heel belangrijk maar werd niet altijd even goed opgepakt aan de receptie. De klantvriendelijkheid aan telefoon en aan de receptie was niet altijd optimaal. Daar mag nog aan gewerkt worden. Je merkt gewoon aan de receptie dat de dames daar het altijd heel druk hebben en dit stralen ze ook uit. Het lijkt soms alsof ze hun werk niet leuk vinden. Dit is geen visite-kaartje. Voor de rest zijn we door alle professionals goed geholpen en is het eindresultaat mooi.

Vriendelijke en specialistische medewerkers

Fijne praktijk, goede uitleg en prettige behandeling, er is veel overleg mogelijk.

Zeer positief

Fijne orthodontist. Denkt mee in oplossingen.