Netjes en goed

Ze zijn duidelijk en afspraken worden nagekomen

• Eindresultaat van de behandeling

Als verwacht goed begeleid en geholpen in dit traject.

Met hetgeen geconstateerd en toelichting van de behandelwijze met doorlooptijd, zijn wij tevreden.

9 goed

Goede begeleiding, verzorging en uitleg van begin tot eind. Bij oudste en nu met jongste kind dik tevreden met het resultaat.

• Eindresultaat van de behandeling

Doen wat ze moeten doen.

Behandeling verliep goed en het eindresultaat is goed. Communicatie/voorlichting kan beter. Mogelijkheid tot advisering inzake zorgverzekering en budgettering voor komende jaar is prettig. Wel massaproductie. Moeilijk om afspraken te verplaatsen en steeds buiten schooltijd te laten plaatsvinden. Zouden een avondspreekuur moeten aanbieden. De orthodontist komt er weinig aan te pas.

• Wachttijd N.v.t.
  • Eindresultaat van de behandeling

Helder, duidelijk en een succesvolle behandeling.

Al enige tijd is onze dochter onder behandeling bij Ortho Euregio. Dat is geheel naar tevredenheid. Bij de intake was er een heel duidelijk verhaal over wat de bedoeling was, hoe lang een en ander zou gaan duren en welke kosten ermee gemoeid zouden zijn. Ook de informatie over verzekeringen die al dan niet de kosten (deels) vergoeden was erg duidelijk. Alle afspraken werden via een e-mail gestuurd en als een afspraak een keer niet uitkwam dan was deze makkelijk te wijzigen. Verder hoefden we vrijwel nooit te wachten, de afspraken waren keurig op tijd en ook de informatie over het vervolg was altijd duidelijk. Het uiteindelijke resultaat is prachtig! Helaas is de praktijk niet altijd even makkelijk bereikbaar, je moet ligt in het centrum van Enschede en het gemeentelijke verkeersbeleid heeft ervoor gezorgd dat deze plek per eigen auto, voor ons het meest aangewezen vervoermiddel, steeds minder goed bereikbaar is. Wat dan wel weer werkt is de eigen parkeerplaats. Buiten de mindere bereikbaarheid en het toch stevige kostenplaatje valt er eigenlijk weinig te verbeteren.

• Eindresultaat van de behandeling

Top team en goede service

Er word goed met mij meegedacht. Medewerkers erg vriendelijk! Zeer blij met de professionele manier van behandelen. Je voelt je begrepen en als er vragen zijn wordt je ten alle tijde serieus en professioneel behandeld. Top!!

• Eindresultaat van de behandeling

We zijn tevreden over de werkwijze en het service niveau van de praktijk! Onze zoon loopt wel langer met de beugel rond dan gedacht. Helaas is hem dit zelf aan te rekenen. Tussentijdse aanpassingen als ouders hebben we niet kunnen voorzien en leken af te wijken van de eerste opzet. Dat is iets wat je niet kunt overzien.

• Eindresultaat van de behandeling N.v.t.

Goed, behandeling is goed gegaan, en ben tevreden.

• Eindresultaat van de behandeling

Vooral het meedenken met verzekering vond ik erg prettig.

• Eindresultaat van de behandeling

Zeer netjes behandeld en goede communicatie

In de 4 jaar dat mijn dochter hier heeft gelopen zijn we altijd netjes behandeld en de communicatie is echt goed. Praktijk ziet er netjes en hygiënisch uit. Uitleg is goed en ook duidelijke taal als het moet. Zal Ortho regio Hengelo zeker aanbevelen.

MONDBEHANDELING

UITSTEKENDE AANBEVOLEN BEHANDELING

• Eindresultaat van de behandeling

We zijn heel goed begeleid

Positief

Goed advies gekregen van de arts inzake mijn complexe casus. Door een andere arts verteld dat een transplantie zou mislukken, maar dhr. Alink heeft mij te weten overtuigen om de gok te wagen en achteraf ben ik daar heel blij mee! De transplantatie is zonder enige complicaties gelukt en zorgde voor versnelling in mijn traject. De assistentes hebben het verloop ook goed kunnen uitleggen, waarbij soms onderling wat onduidelijkheid / miscommunicatie bleek te zijn maar dit altijd wel goed werd opgelost.

• Wachttijd N.v.t.

Goed resultaat

Netjes geholpen Resultaat is goed

Een goede ortho

Een goede ortho

Strakke en overzichtelijke planning

Je weet precies waar je in welke stappen naartoe werkt. Ze gaan leuk met de kinderen om. Enige minpunt: over de jaren heen dat we hier lopen met de kinderen; de receptie was niet altijd vriendelijk en vaak niet echt meegaand

• Eindresultaat van de behandeling

professioneel, vriendelijk en mooi resultaat

professionele houding, altijd vriendelijk. consequent de adviezen en regels opgevolgd en het resultaat mag er zijn; een mooi gebit!

Prima!

Komen afspraken na, goede resultaten en mocht het niet uitkomen de afspraak niet moeilijk doen om het te verzetten.

• Eindresultaat van de behandeling

Fijne goede en bekwame mensen die er werken

Ik raad deze praktijk zeker aan.

• Eindresultaat van de behandeling

Mooie praktijk, assistenten begeleiden erg goed, orthodontist weinig gezien en begroting slecht.

Een mooie praktijk, in het begin was de begeleiding en het financiële gesprek goed. Erg gelikt. Na het eerste jaar bleken we het budget al geheel te hebben gebruikt, klopte de vastgestelde planning bij lange na niet en bleek de begroting gewoon dubbel zoveel te kosten en werd er direct gezwaaid met de optie om van zorgverzekeraar te wisselen, want dan werd alles alsnog vergoed en onbeperkt. Kost in de maand een hele hap meer premie, maar daar werd niet naar gevraagd, want orthodontie werd geheel vergoed. Daarom in het financiële gesprek met moeite een vast bedrag afgesproken. Dus onze tip, laat je goed voorlichten en monitor de afspraken en uitgaven. Het verdere traject was goed, assistenten zijn super vriendelijke en behulpzaam, de orthodontist zelf weinig gezien in het gehele traject en met alleen korte mededelingen werden we op de hoogte gehouden. Toen het einde van het traject naderde ook weer tijdens het financiële gesprek duidelijke afspraken gemaakt om de kosten binnen ons vastgesteld budget te blijven. Mijn gevoel was dat als ik dit niet deed, men er alsnog overheen zou gaan. Het resultaat is erg mooi geworden, daar hebben we geen opmerkingen over. Maar dat mag ook wel na ruim 4 jaar.

ben erg tevreden

Heb hele goede ervaringen met mijn beide kinderen als er iets los was of iets deed pijn bij sem dan konden we altijd meteen terecht. Heel fijn

• Eindresultaat van de behandeling

Met goede ervaringen bij Ortho Euregio een prachtig gebit.

Tevreden over hoe het verlopen is. Klantvriendelijk, goede verzorging en alles verliep soepel.

• Eindresultaat van de behandeling

Prima duurde wel veel langer dan verwacht

Doordat alles zolang heeft geduurd heeft het wel effect gehad op haar tanden en ook haar motivatie In de Corona tijd was er vrijwel geen communicatie met de ouders

Prachtig Resultaat !

Onze ervaring was top ! Zijn altijd netjes behandeld en op de hoogte gehouden. Het resultaat mag er zijn.

Prima geregeld

Goede behandeling, correct gehandeld