Een fijne en ontspannen behandeling.

Warm ontvangst met goede uitleg voor de behandeling. Super gedaan.

Amazing!!

Na een enkele behandeling zie ik al n super resultaat, minstens 5 jaar jonger (aan de buitenkant :-) )

Zo fijn om even bij Maartje in de stoel te liggen. Ontspannend muziekje, stoelmassage, goede uitleg, top ervaring elke keer.

Maartje is een topper, denkt heel fijn met je mee. De behandelingen zijn geweldig en je merkt gelijk zo veel verbetering. In een woord geweldig.

Ontspannend

Eerste behandeling van Maartje gehad, met recht een Beleving. Heerlijk ontspannen in een verwarmde behandelstoel, met deze temperaturen een zaligheid. Duidelijke en rustige uitleg. Maartje heeft er vertrouwen in dat mijn huid beter gaat worden, dus ik ook. Kijk al uit naar min tweede behandeling.

Verzorgd en ontspannen.

Fijn ontvangst en goede uitleg en perfecte behandelingen.

Fijne ervaring

Heel vriendelijk, goede uitleg en je wordt in watten gelegd.

Top behandeling!

Super fijne fourtec behandeling gehad. Blij met de expertise van Maartje en haar hulp bij het verbeteren van mijn huid.

Professioneel en attent

Positief en meedenken met de klant.

Altijd tevreden van het resultaat

Het was weer een zalig moment en bij de kapper zagen ze uets aan mij maar wisten niet wat .

Een fijne ervaring met goed resultaat.

Ik ben zeer tevreden van Maartje haar begeleiding bij het vet bevriezings programma. Het resultaat is enkele kilo's lichter en een maatje kleiner van Jeans. Maar wat me nog gelukkiger maakt is het goed voelen in m'n vel. Het extra motivatie gesprek krijg je er zomaar bij.

Deskundig geholpen door Maartje

Voor de behandeling goede uitleg gekregen over IPL en Teleway. Hierdoor wist ik precies wat er ging gebeuren en voelde ik mijzelf helemaal op mijn gemak. Fijn ontvangst in de salon. Ben super benieuwd naar het eindresultaat.

Perfect! Zeer tevreden, mega klantvriendelijk

Super ervaring! Erg tevreden!

Alweer een schot in de roos!

Voor de derde keer op een rij heb ik kunnen genieten van alweer een meer dan hoogst voortreffelijke professionele pedicurebehandeling. Een efficiënte service van Maartje en haar team. Zowel het warm als zeer persoonlijk onthaal zorgde voor een onvergetelijk rustmoment. Een echte aanrader!

Professioneel

Erg prettig

Altijd super goed!

Maartje kent haar vak als geen ander. Ze denkt altijd goed mee en geeft goede adviezen. Elke keer is het weer een verassing en verwennerij voor mijn huid en kom ik weer helemaal zen naar buiten. Ze is oprecht geïnteresseerd en ik kan alles met haar bespreken. Ik kom er al jaren en ben altijd zeer tevreden. Ze gaat met haar tijd mee en blijft in haar kennis en zaak investeren. Ik krijg vaak complimentjes over mijn huid en de thuisproducten zijn allemaal super fijn!

Maartje kent haar vak en daarnaast vind ik haar een fijn mens om een behandeling bij te ondergaan.

Heel goed. Ik ben blij met haar expertise en betrokkenheid, en de mooie resultaten!

aangenaam

Maartje is vriendelijk en bekwaam.

Kom er graag ben zeer tevreden

Goed verzorgden behandeling.

Fijn ontvangst goede uitleg . Een rustgevende behandeling. Ga zo door.

Heerlijke verwennerij

Heerlijke behandeling op mijn huid toegespitst. Maartje denkt met je mee en is een vakvrouw.

Ik heb vandaag mijn wenkbrauwen opgefrist.. weer super tevreden

Kwaliteit en prijs...is 100% in lijn..

Je komt altijd tevreden buiten

Goede uitleg tijdens de behandeling.

Dank je wel!

Vandaag weer een schoonheidsbehandeling gehad. Dit keer slik ik medicatie die o.a. mijn huid erg gevoelig maakt en druk geeft op mijn hoofd. Met Maartje overlegd en zij heeft vervolgens de behandeling zeer zorgvuldig uitgevoerd, waardoor ik geen last heb gehad van nare bijwerkingen.

Veelbelovend

Eerste kennismaking waarbij de deskundigheid en ervaring van Maartje meteen duidelijk wordt. Ze legt goed uit wat ze gaat doen en wat voor effect het gaat hebben. Ik heb al meerdere schoonheidssalons bezocht, maar deze is echt veelbelovend! Ik ben benieuwd na de resultaten over een tijdje.