Mijn behandeling was zo ontspannen.

Fijne uitleg en op een perfecte de handelingen uit gevoerd.

Ik ben goed geïnformeerd

Ik ben bij Maartje goed geïnformeerd en geluisterd. Ik was onzeker of mijn huidaandoening (Rosacea) genezen kan worden. Maartje heeft een uitgebreide intake met mij gehad en ze denkt ook graag mee om problemen bij de bron te pakken en geeft een advies wat bij je past. Ze neemt er ook de tijd voor om beste plan te opstellen om problem zo goed mogelijk te behandelen.

Perfecte kliniek voor medische huidbehandelingen

Eigenaresse en behandelaar Maartje ontving mij voor een eerste kennismaking en intake. Ze vroeg in detail mijn behandelvragen uit en leefstijl uit en gaf direct duidelijk aan wat de kliniek aan opties voor mij in petto heeft. Of je behandelvraag nu ligt bij huidverzorging, huidverbetering, huidverjonging, litteken vermindering, ontharing of body shaping.. Maartje heeft letterlijke alle moderne apparatuur en behandelmethode in huis om hierbij te helpen. Omdat de behandelingen medisch van aard zijn is de nodige bevoegd en bekwaamheid ook een vereiste. Daarvoor terug vraagt een medische behandeling volledige toewijding van de klant om de behandeling, holistisch gezien, tot een succes te maken. In mei kom ik terug voor mijn volgende afspraak, zin in!

Killerbody is tot nu toe (bijna halverwege) gelukt betreffende mijn figuur, afvallen zou nog wat mee

Door het programma van Killerbody is mijn figuur duidelijk verbeterd. Ben bijna halverwege mijn behandelingen. De zogenaamde handvaten zijn nagenoeg weg, mijn buik staat strakker, maar zou nog best iets minder mogen zijn. Afvallen is niet zo gemakkelijk, maar een gedeelte hiervan ligt ook bij mezelf. Toch nog wat strakker op het eten letten, wat overigens niet meevalt door de regelmatige activiteiten met eten buitenshuis. Nog werk aan de winkel voor de andere helft van het traject!

Heel fijn

Wederom een fijne ervaring met spraytaining . Mooie kleur heel natuurlijk!

uitstekend ontvangen, en professioneel geholpen.

Erg prettige omgeving, een mooie salon met professioneel personeel.

Super!!!!

Ben net gestart met het Killerbody Programma. Ben nu al Super enthousiast!! Heb goed advies over wat ik het best kan eten en dat is echt heel veel. Slaap goed,geen last meer van me maag voel me nu al naar nog geen 2 weken beter in me vel!! Nu al zo blij.

Fantastisch Maartje wat jij met mij doet!

Een nieuw leven en een nieuw lichaam dat is mijn doel! Ik stapte in je salon binnen samen met mijn bonus moeder! Je uitleg van het killerbody programma, en mijn doel waar ik voor bij je binnenkwam. Voelde meteen goed! We kregen meteen een klik, mijn knop in mijzelf is mede door jouw omgezet! Als ik geweten had dat ik zoveel pijn en verdriet wat ik zolang heb weg gehouden er nu uitkomt! Had ik dit nooit gedaan. Maar wat ben ik nu blij dat deze stap is gezet. Ik ben op de goede weg, met veel vertrouwen en op naar mijn ( ons ) doel! Dat ik een mooie bruid zal zijn straks …

Fantastisch en goede duidelijke uitleg over het killerbody programma!

Wat een fijn programma biedt Maartje aan. Het werkt zo goed, zichtbaar verbetering al na de eerste behandeling(en). Je krijgt een duidelijke uitleg en alles wordt direct ingepland. Metingen erbij en keurige (na)zorg. Ik kan iedereen die net die laatste kilo'tjes kwijt willen of kampen met cellulitis en of verslapte huid dit programma aanraden.

Super tevreden!

Ik kan niet vertellen hoe blij ik ben! Ik liep al jaren met een aantal storende bultjes en vlekjes in mijn gezicht rond. Ik wist eerst niet eens dat hier iets aan te doen was. Toen ik hiervoor naar mijn huisarts ging adviseerde hij mij hiermee naar jullie toe te gaan omdat hij regelmatig mensen voor dit doorverwijst naar jullie. Jullie adviseerde mij de teleway behandeling. namen de tijd voor mij en gaven mij alle uitleg en advies. de behandeling stelde echt niks voor en nu is alles weg, ik ben zo blij en krijg overal complimentjes. Ik voel me weer zelfverzekerd en durf weer naar mezelf in de spiegel te kijken. dank je wel Maartje!

Uitgebreide professionele uitleg en behandeling.

Er werd uitgebreid tijd voor me genomen. Veel informatie gekregen en er werd rekening gehouden met mijn wensen.

Dankbaar en meer dan tevreden!

Super blij en dankbaar dat ik de stap heb gezet. Jullie hebben mijn leven positief getransformeerd. Ik ben weer blij met mijn figuur en mijn huid. dankzij jullie vertrouwen, luisterend oor, hulp en kennis heb ik mijn doel bereikt en daar ben ik jullie eeuwig dankbaar voor! ik hoop nog lang bij jullie te mogen blijven komen. Gr. Mo.

Veel wijzer geworden

Het was een informatief gesprek over mijn klachten. Ik ben goed geadviseerd.

Prima behandeling

Veel kennis en vaardigheden. Absoluut aan te raden.

Na jaren iemand gevonden die mij echt kon helpen! ❤️

Maartje weet de puzzelstukjes in elkaar te leggen! Waardoor ik nu de oorzaak van mijn huidproblemen ( waar ik al jaren mee rond liep en alles voor geprobeerd had zelfs bij artsen) heb kunnen achterhalen maar vooral hoe ik er vanaf ben gekomen en dagelijks overal complimentjes krijg! Ze heeft mijn leven zo ontzettend positief verandert en ze heeft zoveel kennis, tools en technieken in huis. Het is ook een lieverd. Luistert naar je. Neemt de tijd voor je. Slaat een arm om je heen en denkt ook met je mee in mogelijkheden!

Zoals het hoort!

Heel vriendelijk ontvangen, direct een drankje aangeboden gekregen. Heel duidelijke uitleg, er werd tijd genomen om te luisteren, vragen te beantwoorden en een op maat gemaakte behandeling op te stellen.

Dit had ik veel eerder moeten doen! Fantastisch!

Ik volgde Apprenza al een lange tijd op social media en zag altijd mooie resultaten en goede reviews voorbij komen en ook vriendinnen die er kwamen spraken altijd heel positief. ik stoorde me aan mijn figuur, buik, billen en benen en ben toen op intake gesprek bij Maartje geweest. Ze was super begripvol en luisterde echt naar me. Ik ben toen het killerbody programma gaan volgen bij hun en zag na een paar weken al fantastische resultaten ook mensen uit mijn omgeving merkte het op. ik ben nu bijna klaar en heb echt een transformatie ondergaan en ben weer zelfverzekerd en zit goed in mijn vel. Waarom ben ik niet eerder dit gaan volgen i.p.v. eerst van alles zelf te gaan proberen wat toch niet hielp. ik ga nu door met het onderhoudsprogramma en ben super tevreden en heb er al meerdere mensen naar toe gestuurd. Het is fijn dat ze altijd zo meedenken, tijd voor je nemen en altijd voorop lopen met de laatste innovaties. super tevreden klant!

Correcte fijne behandeling .

goede uitleg en ontspannen behandeling.

Uitstekend, vakkundig en geweldig resultaat

Eerlijk, persoonlijk, oprecht, vriendelijk, erg vakkundig….gewoon top!

Goede uitleg

Aangename behandeling

Eindelijk van de ontfraaiende plekjes af!

Maartje is een allround specialist Legt alles vooraf duidelijk uit en verteld wat je kunt verwachten. Top!

Nog even afwachten op het resultaat, maar super vriendelijk en goede uitleg. Op dit moment ben ik al heel tevreden

Zeer professioneel en super vriendelijk!

Zeer professioneel en supervriendelijk!

Altijd correct.

Altijd een goede uitleg en overleg van te voren.

Een fijne en ontspannen behandeling.

Warm ontvangst met goede uitleg voor de behandeling. Super gedaan.