Goede en zorgvuldige uitleg

zie boven, wordt voldoende tijd uitgetrokken, wacht nog op verslag van de intake

Top of the bill

Super goede behandeling, top!

Super tevreden over de killerbody en vetbevriezingsbehandeling ;-)

Na vandaag is mijn leven weer positief verandert. dankzij jullie ben ik zo blij en pas ik eindelijk mijn oude lievelingsbroek weer! Ik had al van alles geprobeerd en kwam elk jaar kilo's bij toen een vriendin mij vertelde over jullie Killerbody / vetbevriezings behandeling dat ze daar al veel goede dingen over had gehoord. Zoals ik jullie vooraf vertelde geloofde ik er niet meer zo in en was bij mij de moed in de schoenen gezakt. Door al de positieve reacties en verhalen om me heen besloot ik dat dit mijn laatste redmiddel moest zijn. Maar jullie hebben mij echt overtuigd. Ik ben pas 3 weken bezig en ik zie mijn figuur veranderen en de weegschaal lacht me weer wat meer toe. Ik heb alle vertrouwen dat dit goed gaat komen en zelfs mensen uit mijn omgeving spreken me al aan dat ze het aan me zien. Ik kan niet uitdrukken hoe blij ik ben. Ik vertel iedereen over jullie. Jullie zijn toppers! zo vriendelijk en behulpzaam en nemen altijd de tijd voor een praatje en wat extra uitleg, niks is te veel. Tot maandag weer ;-)

Het vetbevriezingsprogramma heeft helaas voor mij niet gewerkt..

De ontvangst hier is telkens zeer vriendelijk. Maar helaas ben ik teleurgesteld in het resultaat van het vetbevriezingsprogramma. De resultaten zijn jammer genoeg nauwelijks waarneembaar. Voor mij dus helaas een dure behandeling zonder echt Goed resultaat. De salon is verder prima maar dit programma zou ik njet aanraden aan vriendinnen.

Professioneel, 100% aan alles gedacht

Een schitterende marketingcase, volledig doordacht en in orde. Professioneel an vakkundig advies en zorg. Ik ben zeer tevreden van de behandeling. De marketing errond is perfect, zo perfect dat het articifieel en oppervlakkig is, ik miste authenticiteit en échte menselijke warmte. Maar vanwege de professionaliteit en het vakmanschap zal ik zeker terugkeren.

Super fijne behandeling

Al een ruime tijd een zeer tevreden klant.

Persoonlijke aandacht en super resultaat van de behandelingen!

Ik ben al een tijdje de behandelingen van het Killerbody programma aan het volgen. Ik merkte al na 2 behandelingen een direct zichtbaar resultaat. Ik krijg veel complimenten, mijn zus is nu ook gestart met dit programma. Heel vriendelijk personeel, ze geven je echt persoonlijke aandacht, super fijn!

heel vriendelijk en goede service

Ik vond dat Nathalie een heel interessante, geloofwaardige uitleg gaf. Ik zou het heel graag willen volgen het complete programma alleen moeten we nog even kijken hoe het met de betaling gaat zijn Groetjes Tine

Goede informatie

Super professioneel, goede service, top behandeling en lieve meiden

Ik ben zeer goed geholpen met mijn huidprobleem. Jullie luisterden echt naar me en namen de tijd. Ik voelde me echt gehoord en ben super blij met het resultaat. Ik voelde me elke keer weer in de watten gelegd bij jullie. Hele fijne en goede ervaring

Proffesioneel

Fijne ervaring....er werd alle tijd genomen voor een heldere proffesionele uitleg!

Heerlijk ontspannen

Ik heb echt ontzettend genoten van de behandeling Telkens netjes uitleggen wat je gaat doen echt zo netjes Ook je stagiaire deed t super netjes Echt een aanrader om naar Apprenza te gaan

Erg vriendelijke behandeling

Mooi bedrijf met vriendelijke benadering van Maartje en erg zorgzaam! Erg tevreden

Goed en vriendelijk personeel

Goede service en klantvriendelijk.

Heel vriendelijk, geeft een duidelijke uitleg en ze nemen de tijd er voor!

Ik vond het een aangename ervaring!

Super fijn, er wordt geluisterd en advies gegeven.

Prettig, vriendelijk en gastvrij.

heerlijk ontspannend

prima en compleet.

• Ervaring met: Overige

Heel goed ontvangen,vriendelijk alsook heel duidelijk vertaling naar de behandeling.
  • Website & afspraak maken

Ik heb na de behandeling van vanochtend een allergische reactie. Mag ik daar morgen even voor komen als het niet over is?
  • Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Ik ben super tevreden over jullie vetbevriezingsprogramma! Na dat ik elders een negatieve ervaring had hiermee zag ik het niet meer zitten. Mijn vriendin die bij jullie hiervoor ook onder behandeling was beveelde mij jullie aan, na dat ik er wat huiverig in stond ben ik echt super enthousiast ook door de wetenschappelijke studies. Jullie nemen keer op keer de tijd en aandacht voor me. Ik merkte al na de 1e behandeling resultaat en ben ook al een paar kilo afgevallen door de begeleiding en ondersteuning die jullie bieden. Ik vind jullie beide zeer professioneel en echte vakvrouwen. Ga zo door! Chimene
  • Ervaring met: Vetbevriezing

• Ervaring met: Anti-aging behandeling

Nathalie doet het heel goed.
  • Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Goede service en kwaliteit. Vriendelijk personeel.
  • Ervaring met: Overige

Goede service en behandeling, vriendelijk personeel.

Over Apprenza Cosmedisch Instituut