Heel fijn dat ik jullie heb leren kennen

Vandaag weer een fantastische behandeling gehad, de produkten zijn echt top, na een zeer zware verkoudheid te hebben gehad, en niet goed verzorgd op dat moment zag mijn gelaat er na enkele dagen weer helemaal goed uit.... Echt ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen! van Oijen Johanna

Super behandeling 👌👍

Goede verzorging en heel aangenaam ontvangst.

Vriendelijk, attent, netjes en goede info 👍

Op een rustgevende manier ontvangen, tijd genomen om informatie te geven over de behandeling. Tijdens de behandeling werden telkens de stappen nog eens aangekondigd zodat ik steeds voorbereid was wat er ging gebeuren. Dus, ik heb een zeer fijne tijd gehad en reeds een nieuwe afspraak geboekt. Vriendelijke groeten, Marina

Goed geholpen Goede en snelle service

Maartje en Nathalie zijn zeer deskundig en vriendelijk

Prettige schoonheidssalon

Het was wederom een zeer ontspannen behandeling. De nawerking van de producten was nog een tijdje voelbaar.deze morgen heb ik het poeder gebruikt bij mijn serum en ook dat wekt nog door

100% me-time!

Gewenste resultaat

Warme moderne omgeving. Duidelijke uitleg over de producten. Behandeling verliep zoals ik had verwacht.

Goede behandeling

Over de behandeling zelf was ik nu en ben ik altijd heel tevreden. Ik schrok wel van de rekening; die was hoger dan ik verwacht had. Thuis zag ik dat dat kwam door 2 producten die ik niet gekocht zou hebben, als ik de prijs geweten had. Ik heb me voorgenomen volgende keer niets te kopen.

Super!!!

Dit is de hemel op aarde!!! zo super fijn en je word er verzorgt alsof je een heel belangrijk persoon bent... hier moet je gewoon terug komen... Liefs Johanna

Verstand van zaken

Vandaag voor een persoonlijk make-up advies geweest. Alles werd duidelijk uitgelegd en mooi aangebracht. Het wordt thuis nog even oefenen denk ik😊 Je wordt er erg vriendelijk geholpen.

Geweldig geholpen geholpen

Maartje helpt heel vakkundig en luister goed wat haar klant wil! Altijd vriendelijk en zorgzaam! Dank je wel!

Het is steeds een aangenaam bezoek bij apprenza! Elke keer opnieuw zijn ze zo behulpzaam en kijken ze mee naar welke behandeling het beste bij je past. Ook met de gelaatsproducten krijg ik steeds een goede en duidelijke uitleg. Mijn huid (die behoorlijk afziet van de drukke, vermoeide en stressvolle dagen) straalt van jullie producten! Dus gewoon... TOP!

Klantvriendelijk en goede service

Goed en gastvrij

Vriendelijk en vakkundig

Nogmaals super dit is pure luxe bedankt Maartje en Nathalie

Super goed advies gehad!!

Maartje bedankt voor je advies ,super lief van je!!!

Fijn om producten te hebben die voor mijn huid geschikt zijn.

Fijn om te weten wat voor soort huid ik heb en dat jullie daar de producten op kunnen aanpassen. De Youngblood cosmetics ( mineralen Foundation ) vind ik eenmaal thuis wel tegen vallen. De rimpels , fijne lijntjes en donshaartjes vallen nu extra op. Ik hoop dat de producten ook zichtbaar mijn huid gaan verbeteren want het zijn niet echt producten voor de normale portemonnee. 🤞🏼Dat ik weer een stralende huid krijg😊.

Aangenaam en super verzorging 👌

Moet nog even afwachten voor eindresultaat, maar tot nu echt tevreden.

Tussentijdse beoordeling

Mijn behandeling is nu over de helft en ben tevreden over het feit dat mijn broeksriem toch al een paar gaatjes strakker kan . Mijn buik véél steviger aanvoelt en mijn figuur al duidelijk meer vorm krijgt. Gewicht ben ik nog niet veel verloren, maar spieren wegen nu eenmaal meer dan vet! De dames van Apprenza ontvangen me steeds heel vriendelijk en ik krijg leuke tips en adviezen. Nathalie en Maartje , jullie heb ik op korte tijd vertrouwd en dat heb je verdiend ! Dikke pluim voor beide

Ik was wat nerveus maar Nathalie heeft me heel goed opgevangen Ik ben zo blij dat ik de stap heb gezet ik kom zeker terug Dank u wel

De killerbody behandeling werkt echt!!

Super ontvangst met geweldig introductie en uitgebreide info over de behandeling, Na 3 weken is er duidelijk en zichtbaar vermindering van cm!! Super tevreden!!

Super de luxe en vriendelijk onthaal, professionele dienstverlening met zichtbaar resultaat

Zeer vriendelijke en professionele dames, die je meteen op je gemak stellen en in begrijpelijke taal uitleg geven ivm de diverse behandelingen. Ruimte voor aangenaam menselijk contact in een rustgevende setting, door superdelux professionele dames. Ik ben zeer tevreden over mijn behaalde resultaten tot nu toe ivm gezichtsverzorging, verwijdering moedervlekjes, pédicurebehandeling en vetbevriezing in combinatie met afvalprogramma (5kg kwijt na 1 maand).De huidverzorgingsproducten die ik er aankocht, hebben een prachtig, verzorgdend effect, hetgeen zorgt dat je er niet alleen beter uitziet, maar je ook veel beter voelt! In één woord: APPRENZA is een zeer aan te raden cosmedisch instituut en staat garant voor professionaliteit, klantvriendelijkheid en resultaat. Dik verdiende 5 sterren wat mij betreft!!

Zeer fijne ervaring

Je wordt goed geholpen. Verstand van zaken. Altijd zeer vriendelijk