Giel van Seogi heeft verstand van zaken, denkt goed met ons mee, houdt zich aan afspraken en neemt initiatief. We hebben ook een training bij hem gevolgd en ook dat is een aanrader.
  • Eindresultaat

Giel is zeer betrokken bij onze Adwords campagnes en denkt goed mee, ook over aanpassingen op onze website en SEO zaken. Hij signaleert pro-actief en neemt contact op wanneer er actie moet worden ondernomen.

• Eindresultaat

Zeer deskundig advies en heeft direct door wat de bedoeling is. Niet alleen voor ons de google advertising verzorgen, maar ook meedenken over teksten en nog beter zichtbaar zijn, ook middels goede onderbouwing.
  • Eindresultaat

Seogi is betrokken en geeft kundig advies. Helpt meedenken en komt met passende voorstellen waarbij rekening wordt gehouden met onze budgetten. Bovendien wordt alles snel geregeld en worden afspraken altijd nagekomen.
  • Eindresultaat

Giel heeft de training ‘Google Ads’ bijzonder goed gegeven. Met rust en enthousiasme brengt hij de kneepjes van het vak bij aan ieder; van een leek tot een gevorderde gebruiker. Binnen drie sessies konden we zelf aan de slag om onze resultaten te verbeteren. Een vakman die ik kan aanraden, voor trainingen of voor het volledig uit handen nemen van je online advertenties.
  • Eindresultaat

SEOGI heeft ons passend advies gegeven aangaande SEO mogelijkheden en adverteren via o.s. Google Adwords. Al meerdere campagnes uitgerold met resultaat. Altijd zeer snel in de communicatie en we bevelen het bureau dan ook ten zeerste aan!
  • Eindresultaat

Goed en deskundig advies en begeleiding. Ze denken echt mee in oplossingen die ze al klaar hebben als je zelf ziet dat er mogelijk een probleem is.Geweldig
  • Eindresultaat

Uitstekend bedrijf! Wij zijn al meerdere jaren klant en het bevalt nog steeds goed.
  • Eindresultaat

Seogi is sinds de oprichting betrokken bij heel veel activiteiten van ons. en het verbaasd me iedere keer weer dat de kennis enorm is en de uitvoering perfect is. Dus een bedrijf wat weet wat ze doen. Super bedrijf.

Over Seogi Internet Marketing

Met ruim 10 jaar ervaring is Seogi dé specialist op het gebied van online marketing. Of het nu gaat om Zoekmachine Optimalisatie, Zoekmachine Adverteren of Google Ads Trainingen, bij ons ben je aan het juiste adres. Wij zorgen ervoor dat jouw bedrijf beter online presteert. Samen gaan we voor online succes!