Gedreven en deskundig

Duidelijke communicatie, komen afspraken na, korte lijntjes, goede kennis in huis en meedenkend wat daardoor al jaren resulteert in een zeer prettige samenwerking.

Goede Google Ads partner met kennis van zaken

Onze ervaring met Seogi is heel positief. De campagnes worden actief beheerd en bijgestuurd wanneer nodig. En ook niet onbelangrijk: altijd in goed overleg. Daarnaast worden eventuele nieuwe diensten van Google goed in de gaten gehouden en gebruikt wanneer dit positieve impact zou kunnen hebben op de resultaten. Tot slot ook erg blij met de heldere maandelijkse rapportage!

Fijne samenwerking

goede samenwerking, communicatie is prettig en afspraken worden nagekomen.

Kwaliteit op tijd

Directe en heldere communicatie. Kwaliteit op tijd. Fijn werken en men denkt mee.

Fijne samenwerking

we werken nu al maanden samen met Seogi en we zijn heel tevreden met de samenwerking. Alles word netjes geregeld en gecommuniceerd en zelfs extra. Giel denkt oprecht met je mee en is niet alleen uit op geld maar wilt er echt voor zorgen dat je vooruit komt met je bedrijf. Ook staat Giel altijd klaar als er iets mis gaat en wordt alles heel snel geregeld door de korte lijntjes die Seogi heeft. Kortom: wij zijn heel tevreden met de samenwerking en we zullen nog heel lang gebruik maken van de diensten van Seogi. We raden Seogie aan iedereen aan die ook graag een oprechte partner wilt die met je meedenkt en voor je klaar staat.

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking, goede communicatie en tot dusver mooie resultaten

Vlot, effectief en fijn! Werken met Seogi voelt erg vertrouwd.

Seogi heeft de juiste kennis en ervaring om online jouw bedrijf zogoed mogelijk te optimaliseren. Het werkt erg soepel en fijn.,

Kundig, adequaat en snel schakelen

Goed bereikbaar, korte lijntjes, en direct aan de slag. Precies wat ik zocht! Nog maar kort klant, maar nu al een hogere ROAS. Dit smaakt naar meer.

Deskundig, snel en effectief!

Seogi levert al enkele jaren een uitstekende bijdrage aan de bekendheid van ons bedrijf en specifieke activiteiten.

Leveren uitstekend werk!

Ik werk al een tijdje samen met Seogi en ik zie mijn bedrijf groeien. Ik kijk zeer tevreden terug op onze samenwerking. Op naar meer successen!

Zeer deskundig advies en fijne samenwerking

Kennis van zaken, snel in de communicatie en bovenal zeer goede resultaten!

Prettige samenwerking

Mijn ervaring met Seogi in een paar steekwoorden: Flexibel, snel, duidelijke uitleg over mogelijkheden en vriendelijk.

Zeer tevreden over resultaten en service

Seogi heeft meer dan verwachting waargemaakt

Heel tevreden met de service

Zeer prettige samenwerking

Giel is zeer deskundig en accuraat. Hij kent ons bedrijf, waardoor hij in staat is actief met ons mee te denken en goede suggesties te doen. De communicatie verloopt goed en Giel komt altijd zijn afspraken na. Al met al een zeer prettige samenwerking!

Goed en Betrouwbaar, geen SEO/SEA cowboy.

Veel klanten van ons hebben problemen met hetgeen hun SEO/SEA bedrijf voor hun doet en oplevert. Bij SEOGI is dit nooit ten sprake. Duidelijke communicatie, zichtbare resultaten en stelt gezamenlijke haalbare doelen met je op. Simpelweg een fijne en goede partij om mee samen te werken die goede conversies realiseert

Veel kennis van zaken, accurate opvolging en een uitstekende ROI.

De samenwerking met Seogi hebben wij als zeer prettig ervaren. Een klein team, persoonlijk contact (ook buiten de reguliere kantoortijden) met enorm veel kennis en betrokkenheid.

Zeer deskundig en resultaatgericht

We zijn erg tevreden over de samenwerking met Seogi. De resultaten zijn goed, er wordt snel gehandeld, goed bereikbaar, heldere uitleg en er wordt goed meegedacht en initiatief genomen.

Deskundig en resultaatgericht

We zijn erg te spreken over de samenwerking met Seogi. De resultaten zijn goed en de communicatie duidelijk: vragen worden snel beantwoord. Heldere en transparante rapportages. Top!

Giel van Seogi heeft verstand van zaken, denkt goed met ons mee, houdt zich aan afspraken en neemt initiatief. We hebben ook een training bij hem gevolgd en ook dat is een aanrader.

• Eindresultaat

Giel is zeer betrokken bij onze Adwords campagnes en denkt goed mee, ook over aanpassingen op onze website en SEO zaken. Hij signaleert pro-actief en neemt contact op wanneer er actie moet worden ondernomen.

• Eindresultaat

Zeer deskundig advies en heeft direct door wat de bedoeling is. Niet alleen voor ons de google advertising verzorgen, maar ook meedenken over teksten en nog beter zichtbaar zijn, ook middels goede onderbouwing.

• Eindresultaat

Seogi is betrokken en geeft kundig advies. Helpt meedenken en komt met passende voorstellen waarbij rekening wordt gehouden met onze budgetten. Bovendien wordt alles snel geregeld en worden afspraken altijd nagekomen.

• Eindresultaat

Giel heeft de training ‘Google Ads’ bijzonder goed gegeven. Met rust en enthousiasme brengt hij de kneepjes van het vak bij aan ieder; van een leek tot een gevorderde gebruiker. Binnen drie sessies konden we zelf aan de slag om onze resultaten te verbeteren. Een vakman die ik kan aanraden, voor trainingen of voor het volledig uit handen nemen van je online advertenties.

Over Seogi Internet Marketing

Bij Seogi kom je altijd op de eerste plaats! Korte lijntjes, data-gedreven keuzes en een heldere werkwijze: onze formule om samen jouw doelen te bereiken. Zo weet je bij ons waar je aan toe bent én wat het oplevert.