Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mijn moeder lag opgebaard in een prachtig pand, 100 meter verwijderd van waar ze geboren is. In het bijzonder wil ik Joyce bedanken voor haar fijne, vakkundige begeleiding, voor- en tijdens de dag van de begrafenis.
Beveelt aan
30 July 2019
Anneke
Amersfoort
We wilden een eenvoudig, kort en betaalbaar afscheid. U meneer Dekker heeft er meer van gemaakt dan we hadden gedacht en hadden gehoopt. Het was zo mooi, intiem afscheid. Zo had mijn oud-tante het gewild. Dank u wel hiervoor.
Beveelt aan
20 July 2017
Tiny
Bruin
Gister hebben we onze moeder herdacht in het uitvaartcentrum De Binnenstad, van de firma Dekker. Wat wij in ons hoofd hadden wist u te vertalen. Een hele ongedwongen receptie met moeder in de kist bij ons. We vonden het heel bijzonder. Eigenlijk best gezellig ook al kan je dat niet zeggen bij een uitvaart. Het was mooier dan we ons hadden kunnen voorstellen. Dank je wel Lissette, voor je geweldige ideeën. Je was een steun, eigenlijk heel lief voor ons. We zullen dit nooit vergeten. Oja, je had het nog over een opendag, mail ons even, dan komen we langs. Groet Jan en Irma Vogelezang
Beveelt aan
19 July 2017
Jan
Den Oever
Beste Astrid, eigenlijk wil ik zeggen lieve Astrid. Want lief, ja dat ben je. De liefde voor je vak straal je uit en je hebt voor ons een fantastische uitvaart verzorgt. En dan het mooie uitvaartcentrum van jullie aan de Spoorgracht in Den Helder. Ik was daar nog nooit geweest. Zo sfeervol. Intiem. Precies zoals we voor ogen hadden.
Beveelt aan
16 July 2017
Jan
Den Helder
Vanaf moment van telefoontje naar uitvaartcentrum tot en met de dienst in crematorium heel erg fijn begeleidt. Veel aandacht voor onze wensen, de fijne 'warme' familiekamer en luisterend oor. Ik heb vooral contact met Lissette de Wit als zeer prettig ervaren, ze hoort je echt. En gelukkig met een beetje humor tussendoor. Ook de collega's sandy en paul zijn top. Van A tot Z is er voor gezorgd dat alles verliep zoals mijn vader gewild zou hebben en vol aandacht voor ons, ook vanuit de achtergrond. Bedankt!
Beveelt aan
10 March 2017
Katinka
Den helder
Deze mensen begrijpen wat een uitvaartverzorger inhoudt. Menselijk en vooral goed luisteren en kunnen vertalen wat de wensen zijn. Heel persoonlijk en warm en alles kan! Het heeft ons het afscheid gegeven zoals wij voor ogen hadden. Fantastische begeleiding.
Beveelt aan
10 September 2016
Karin
Den Helder
Op een bijzondere manier kruisten onze wegen en hebben wij kennis met elkaar gemaakt jullie hebben de uitvaart van mijn moeder ondanks het uitvaartcentrum nog niet helemaal klaar was uitstekend verzorgt netjes overzichtelijk en persoonlijk wij hadden er een heel goed gevoel bij. Bedankt voor de uitstekende zorg en begeleiding. Met vriendelijke groeten de familie Erkamp.
Beveelt aan
19 July 2016
John & Adrie
Den Helder
Mijn moeder had niets geregeld voor haar uitvaart en kwam plotseling te overlijden. We hadden gehoord van een nieuw uitvaartbedrijf in Den Helder. Lissette Wit kwam als snel bij ons om alles te regelen. Wat ging dat geweldig. Wij wisten op dat moment echt niet wat we moesten doen. We zijn fantastisch begeleid door mevrouw Wit. Zo persoonlijk, zo toegankelijk en warm. Echt geweldig. Er waren niet veel mensen aanwezig in het crematorium en toch maakte Lissette er een mooi persoonlijk verhaal bij. Dank je wel nog hiervoor Lissette.
Beveelt aan
14 July 2016
Jan
Den Helder
Laanderweg 15
1704JT Heerhugowaard
Branch
Uitvaart
Specializations
Rouwdienst, Uitvaart
Overige bedrijven