Hoe een trieste gebeurtenis leidt tot een warme herinnering

Vorige week overleed de partner van mijn moeder en maakten we kennis met onze uitvaartverzorgster Monique Karsten. Met een grote familie waren er bijzonder veel verschillende wensen en hoe mooi is het dan dat Monique ervoor zorgde dat alle wensen konden worden samengevoegd tot een hele mooie uitvaart. Monique luisterde naar iedereen, stelde de juiste vragen en deed voorstellen waarmee we allemaal blij waren. Zo resoluut, zo netjes, echt, wat waren we blij dat Monique Karsten de uitvaart heeft verzorgd. Als er een minpunt moet worden opgenoemd zou ik dat zeker doen, maar ik kan er geen bedenken. Nogmaals Monique; bedankt!!!

Geweldige, lieve verzorging

Er wordt zo goed met je meegedacht en op zo'n lieve manier, alles wordt je uit handen genomen en de steun is geweldig.

Alles was perfect!

Een eerlijke, correcte en vriendelijke begeleiding van Pieter Dekker bij de uitvaart van mijn man. Een dikke tien!

Zoveel echte betrokkenheid. Wat hebben jullie voor ons een prachtige dag ervan gemaakt.

Alweer meer dan 3 jaar geleden overleed René Kuijs. Zo onverwacht, stond midden in het leven. Radeloosheid en onmacht. Verlamd ook. Jullie namen het van ons over en daarom hadden wij tijd om aan onszelf toe te komen. Door jullie geleid hebben we een prachtige herdenking kunnen beleven in onze Ruïnekerk. René móet het hebben meegemaakt. Daarna naar Heerhugowaard waar we de crematie hebben meegemaakt. Met daarvoor in een zaal nóg een laatste afscheid met naaste familie en familie. Alles zo ongedwongen. Eerlijk, ik zal er altijd met liefde aan terugdenken. Ik was trots op zo'n mooie laatste dag met René. Het heeft lang geduurd, deze reactie. Maar dat maakt niet uit. Alles op een tijd. Nogmaals mijn persoonlijke dank.

Monique heeft ons heel goed begeleid

Mijn broer en ik zijn heel goed en professioneel begeleid bij het organiseren van de uitvaart en begrafenis van onze vader. Met geduld, met gevoel voor onze wensen en geheel in karakter van onze vader. Moniques aanwezigheid, betrokkenheid en inzet is echt een opluchting geweest, en ook een goeie basis in deze unieke en emotionele tijd. Hulde.

Onvoldoende voorbereid en onprofessionele uitstraling

Tijdens het welkomstwoord van de uitvaartbegeleidster tijdens de crematie werd al snel duidelijk dat het standaard regels waren die werden opgedreund en de naam van de overledene er in was geplakt. Pijnlijk werd het toen de naam van een van de kinderen niet werd genoemd. Haar latere betoog getuigde ook niet echt van interesse in deze uitvaart en eindigde met het uitspreken van haar twijfels over de aanpak van de Coronacrisis. Smoezelig gekleed.

Professionele en persoonlijke begeleiding

Pauline heeft ons bij het afscheid van onze moeder en oma geweldig geholpen. Goede reacties op al onze vragen en er was ruimte voor onze eigen inbreng. Pauline heeft de dag van de afscheidsbijeenkomst warm en sympathiek begeleid. We zijn haar zeer dankbaar.

Astrid nam ons bij de hand

Mijn man is 2 december jl. overleden aan de gevolgen van ALS. Ik kende Astrid al van de uitvaart van mijn vader, waarbij zij deze zo goed regelde in 2016. Toen we wisten dat mijn man ging overlijden, hebben we contact gezocht met Astrid. Haar eerste woorden waren “ik ben er voor jullie”. Zo fijn en vertrouwd. Vanaf het overlijden heeft ze ons bij de hand genomen en ons professioneel maar warm en liefdevol begeleid. De uitvaart was precies zoals wij dit wilden en haar warme woorden voor onze man en vader waren ontroerend. We zijn haar heel dankbaar.

Alles vlot, zorgvuldig en met begrip geregeld.

Zeventien jaar geleden zag ik Pieter Dekker voor het eerst tijdens de uitvaart van een vriend. Toen al merkte ik zijn buitengewoon correcte en neutrale manier van werken op en wist dat wanneer wij met een uitvaartverzorger in zee zouden gaan, het Pieter Dekker moest zijn. Helaas was dit enkele weken geleden het geval toen mijn man stierf. Pieter heeft de uitvaart op zich genomen en heeft het op zijn eigen correcte en neutrale wijze gedaan.

Fijne ervaring

De uitvaart van a tot z door Aria Pancras prima geregeld. Alle gemaakte afspraken nagekomen, niets negatiefs op aan te merken. Dank je wel Aria !!! je was geweldig

wat een prima begeleiding

Je wederhelft plotseling verliezen is niet niks, de begeleiding van uitvaart Dekker was als een warme deken. met speciale dank aan Astrid. Samen met het hele team van Dekker een aanrader. Groet van familie B.

Zeer vakkundig, met aandacht, respect, warmte en zorgvuldigheid.

Wij zijn begeleidt door Monique Karsten en voelden vanaf het eerste moment een klik met haar. Monique weet heel goed aan te sluiten bij wie ze voor zich heeft, maar daarbij blijft zij wel zichzelf. Ze is een open, warme en oprechte persoonlijkheid die haar werk zo goed mogelijk wil doen, met alle ruimte en respect voor de mensen met wie zij te maken heeft. Ze is sensitief voor dynamiek, emoties, verhalen en herinneringen; desondanks weet zij de tijd en benodigde planning niet uit het oog te verliezen. Zo kregen wij de uitvaart die we wensten, waar we ondanks alle pijn en verdriet, met een dankbaar, warm en goed gevoel op terug kunnen kijken. Ook bij deze onze complimenten aan Pieter en de overige medewerkers met wie we te maken kregen!

Professioneel en kundig

Zeer goede ervaring met Pieter Dekker. Van begin tot eind perfect geregeld en goed rekening gehouden met onze wensen. Monique bedankt voor al je advies, geduld en goede begeleiding. Mijn complimenten voor de gehele uitvaartverzorging, alles was zeer professioneel en kundig geregeld.

Kleinschalig en professioneel

Niet al te kraai. Maar wel professioneel. Prettige open communicatie. Zeer goed bereikbaar. Redelijke prijs-opties.

Goede ervaring, aan alle wensen werden voldaan

Mijn moeder overleed in december jl in een verzorgingstehuis. Astrid heeft ons prima begeleid en kwam met doelgerichte oplossingen. Resultaat was dat er een intiem mooi afscheid is geweest.

Prima bedrijf met perfecte drukker!

Na het overlijden van onze moeder schakelden wij Uitvaartverzorging Dekker in. Wij zijn zeer tevreden. Alles verliep perfect en het werd een prachtig afscheid. Wij zijn best een kritische familie en ik wil hierbij in het bijzonder de drukkerij Urmaprint nog even complimenteren voor de prachtige kaarten en advertentie. Wat een geduld, prettig contact en wat een vakmensen. Al deze prettige en kundige uitvaartprofessonals bij elkaar maken deze vervelende gebeurtenis ondanks het verdriet tot een mooie waardevolle herinnering.

Professioneel warm en vakkundige mensen

Door de medewerkers van Dekker liep alles zoals wij dat wilde. Geen zorgen over praktische zaken. Een complete uitvaart waarbij wij zelf de regie hadden, tot in de puntjes verzorgd. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en wie de overledene was. Bij Pieter Dekker snappen ze wat er nodig is voor een perfect afscheid, Francisca heeft dat voor ons verzorgd.

Uitvaart uitstekend verzorgd, wij zijn uiterst tevreden.

Alles wat we van te voren besproken hadden is nagekomen. En wat een fantastisch mooie locatie in Zuid Scharwoude. Zeer tevreden en boven onze verwachting.

Professioneel en betrokken

Monique Karsten : nogmaals heel erg bedankt voor het begeleiden van ‘onze middag.. Het was voor ons een hele moeilijke dag waar we allemaal heel erg tegen aan zaten te hikken. Het afscheid nemen. Naast een hele moeilijke dag, was het ook een hele bijzondere dag ondanks ons verdriet. Er waren veel mooie momenten. We hebben het allemaal en zeker ook mijn moeder als heel bijzonder ervaren, mede dankzij jouw empatisch vermogen om dit afscheid op zo’n mooie manier te begeleiden. Nogmaals onze dank. En natuurlijk ook voor alle mooie foto’s. Je bent heel geschikt voor dit vak. Mede door jou hebben wij straks een mooie herinnering aan deze dag. Dankjewel voor alles

Alles naar eigen wens te regelen

Persoonlijke benadering

Mooi, warm en met gevoel verzorgd!

Onze ervaring met Dekker Uitvaartverzorging is fantastisch. Mijn vader lag op een prachtige plek aan het water. Joyce heeft de uitvaart uitstekend geregeld. Ze nam de tijd om ons te laten vertellen wat wij graag wilden. Precies zoals hoe wij het hadden bedacht heeft zij het uitgevoerd. Dank je wel Joyce voor de fijne manier waarop je alles hebt geregeld!

Alles van a tot z goed geregeld

Heel veel voor mij gedaan..kon met alle bragen terecht.

Persoonlijk en toch professioneel

Onlangs hebben wij onze lieve vriendin weg moeten brengen. Een week eerder hadden wij met Pieter zelf een gesprek over haar wensen waar zij bij was. Wij hebben dat als zeer fijn ervaren. Een luisterend oor voor haar maar zeker goede adviezen en meedenkend over het hoe en wat. Niet gedacht dat wij hem 5 dagen later al nodig zouden hebben. Daar er een dochtertje achter bleef moest alles "luchtig" opgepakt worden. En wat is dit goed opgepakt. Alles wat het dochtertje wilde bij de uitvaart is geregeld. Een uitvaart op zich is al verdrietig genoeg. Maar als je het dan voor elkaar krijgt dat een kindje van 10 met een lach op haar gezicht weg kan gaan dan ben je goed heel goed in je werk! Hopelijk duurt het nog een tijd maar wanneer er weer een overlijden zou zijn zouden wij dit bedrijf zeker wederom inschakelen. Pieter nogmaals bedankt voor alles. Zeker ik heb alle communicatie en adequaat reageren als zeer prettig ervaren! Topper ben je. Sharon

Een waardig afscheid

Na het overlijden van mijn vader hebben wij contact gezocht met uw onderneming. We kwamen in contact met Monique. Monique heeft er op een zeer betrokken manier voor gezorgd dat het afscheid zoveel mogelijk werd ingevuld naar de wens van mijn vader. Niet alleen de professionaliteit, maar ook de persoonlijke benadering van Monique is iets wat we zeer hebben gewaardeerd. Aan alles werd gedacht en daarnaast ook meegedacht over de invulling van het afscheid. Ook de persoonlijke gesprekken waren erg prettig. Dit alles heeft er voor gezorgd dat een beladen dag om werd gezet in een prachtige en waardige plechtigheid. Weeks na de crematie werd ik door Monique gebeld en hebben we uitgebreid gesproken over de afgelopen tijd. Dat is als zeer attent en prettig ervaren. Langs deze weg willen wij U, en in het bijzonder Monique, hartelijk danken voor de hulp en betrokkenheid. Met vriendelijke groeten, Mireille Weijers Ralph Bodeving

Empatisch en waardigheid ten top

Wij hebben Pieter Dekker Uitvaartverzorging ervaren als een warme organisatie, een steun in een ontzettend moeilijke tijd. Monique, Leontien en Jacco ; bedankt voor jullie geduld, het vertrouwen dat jullie ons gaven en de inzet die jullie hebben getoond om het tot een waardig afscheid te maken voor onze man,( schoon) vader en opa.