Kwaliteit prima, maar daar is alles mee gezegd
Afgelopen oktober een keuken gekocht bij paul roescher. We hebben de keuken zelf gemonteerd en kwamen al snel achter meerdere gebreken. Dat kan gebeuren, volgensmij zelfs standaard in de keukenwereld... maar wij hebben deze mensen weken lang moeten bellen en mailen om hier in geholpen te worden. Uiteindelijk een aantal dingen netjes opgepakt. Maar ook weer verkeerde onderdelen ontvangen, nog langer wachten dus.
Ook hebben we zelf een montagefout gemaakt, daar rekenen wij niemand op af, maar wordt wel door PR gebruikt om ons niet meer verder te helpen. Een deur sluit niet mooi aan, en dat zou daar dan door komen. Compleet onlogisch, gezien deze kasten exact op elkaar aansluiten en hier geen speling in is. Maar goed dat wordt verteld door de monteur (die eindelijk langs wordt gestuurd na 100 keer vragen en uiteindelijk aangegeven te hebben met PR in gesprek te willen). Dit hebben wij verder los gelaten, want het zou dan wel zo zijn.
Er was tijdens het verkoopgesprek een draaicarrousel besproken, maar wat wij over het hoofd hebben gezien is dat deze uiteindelijk niet op de bon is gezet. Hierom niet ontvangen terwijl dat wel onze verwachting was. Krijgen later van de verkoper terug dat hij zich inderdaad vaag herinnerd dat het besproken is en hij dit alsnog kan realiseren, voor 1500 euro extra... dit verhaal bij klantenservice neergelegd en die geven aan hier eerste instantie over in gesprek te gaan, maar wanneer ik vandaag een collega van haar spreek krijg ik ineens dit verhaal; "ja als je een auto koopt en je zegt dat je airco wil maar dat zit niet in de auto, kan je toch ook niet ineens gratis airco verwachten". Euhh... ja wel als er door de verkoper wordt gezegd dat er airco in zit. Toch? Want dat is niet gratis, gezien de 'auto' is gekocht met de veronderstelling dat er 'airco' in zat. Maar nee, dat was ineens miscommunicatie.
Jammer Paul Roescher. We hebben een mooie keuken (als hij eindelijk af is), maar zullen nooit naar jullie terug keren