Erg goed geholpen

Rustig de tijd genomen en niet opdringerig

Teleurstellend resultaat

Binnen 15 minuten mijn wensen kenbaar gemaakt, ik weet wat ik wil en hoe, super makkelijke klant. Betreffende medewerker is ruim ANDERHALF uur weg en komt terug met een tekeningetje die iedereen die 2 maanden wiskunde heeft gevolgd op VMBO ook kan maken. Daarnaast een afgescheurd klad papiertje met daarop de prijs. Wel voor de vorm wat printjes van keukenapparatuur erbij meegenomen. Echt heel teleurstellend, alsof ze geen keuken WILLEN verkopen! Voel me zo te “kakken” gezet! Daar neem je dan een halve dag vrij voor………

Beste klant, Paul Roescher reserveert doorgaans een hele middag of avond voor het bespreken van een keuken. Ondanks ons verzoek om eerder te komen, kon u pas laat in de middag arriveren en was u ook een half uur te laat vanwege drukte onderweg. U kwam alleen om u te oriënteren voor een toekomstige keuken. Tijdens uw bezoek hebben we een opstelling getekend op basis van uw wensen en een prijsindicatie gegeven voor de gekozen materialen en apparatuur. Dit alles duurde ongeveer 40 minuten, waarin u kon genieten van een hapje en een drankje. In totaal bent u ongeveer 2 uur in onze winkel geweest. U gaf aan dat u een 3D-presentatie wilde omdat u moeite had met het visualiseren van de keuken. We legden uit dat dit binnen de beschikbare tijd niet mogelijk was, maar boden aan om dit later te maken of een vervolgafspraak in te plannen. U stemde in om de presentatie en informatie per mail te ontvangen. We hebben na sluitingstijd de 3D-presentatie gemaakt en op zaterdagochtend naar u gemaild, samen met alle informatie over de apparatuur en prijsindicatie. Het is jammer dat u onze inspanningen niet waardeert, terwijl veel andere klanten onze inzet wel weten te waarderen en tijd investeren in het uitzoeken van hun keuken. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Heel gezellig en leerzaam

Wie is toch die leuke goed onderlegde man die kooklessen geeft! Echt geweldig

Prima mooie showroom

Mooie showroom veel keus. Prima kookworkshop

Een erge leuke kookcurcus gehad. De uitleg van de stoomoven was duidelijk. En het eten was heerlijk wat hij maakte

Zeer goede uitleg en begeleiding

Een betere zaak ken ik niet. Meerdere zaken geweest

Klantgericht

Meegedaan in t hele proces op weg naar een mooi resultaat. Workshop tav gebruik van de stoomoven informatief en duidelijk. Paul Roescher is aanbevelenswaardig.

Goed vooruit en meedenkende en vriendelijke adviseur adviseur

Volledig blanco naar binnen gelopen en ons laten adviseren voor een keuken Kwamen zo uit op heel andere ideeën. Fijn dat er meegedacht werd

Vriendelijk en professioneel

Leen is een vriendelijke adviseur met veel kennis van zaken.

Bijzonder prettig geholpen waarbij goed is geluisterd en meegedacht met onze wensen

Erg prettig, wij zijn vriendelijk en kundig geholpen in een fijne sfeer.

Super fijne winkel en aardig personeel

Super fijne ervaring! We gingen met wat twijfels voor een keuken kijken, en wisten niet wat we wilden. We werden gelijk erg enthousiast ontvangen, en de adviseur die wij hadden had er de volste vertrouwen in dat het ging lukken. En dat is zeker gelukt. Wij zijn erg tevreden, en raden het iedereen aan.

We zijn goed geholpen met een keuken uitzoeken

We zijn goed geholpen met een keuken uitzoeken, wel jammer dat de tekening anders is hoe het er echt uit komt te zien

Ook na de koop is Paul Roescher klantvriendelijk. Waar maak je dat anno 2024 nog mee. Ik weet inmiddels het antwoord, Paul Roescher.

Helemaal goed.

Diewer heeft ons fijn geholpen en geadviseerd en denkt met de klant mee. Alle details worden besproken. Het was even puzzelen maar uiteindelijk een mooi resultaat en mooie keuken. Kortom een prettige ervaring. Zeer net en mooi bedrijf en prachtige showroom. Zeker aan te bevelen.

Goed en prettig geholpen!

Na wat puzzelen hebben we een mooi resultaat gehaald!

Geweldig warm!!

Niet alleen de keuken maar ook de hulp. Dank voor de snelle nalevering. Succes daar allemaal.

Goed en deskundig advies.

Leen heeft ons goed geholpen. Rustig en nam de tijd voor ons. Luisterde goed naar onze wensen.

Goed opgelost.

Vriendelijk geholpen, er was wat verwarring ontstaan betreft de order van de keuken, opnieuw een afspraak gepland en uiteindelijk is dit goed opgelost.

Echt super!

Wij bevelen Paul Roescher echt aan! Ze denken eerlijk met je mee, nemen alle tijd voor je, je kunt rustig alles in de showroom bekijken en de prijs valt altijd mee! Wij zijn zeer tevreden!!!

Fijn geholpen, kwaliteit keukens

Keuken laten samenstellen helemaal naar wens en verwachting!

Super geadviseerd om onze droomkeuken te realiseren

Met twee mooie locaties waar nagenoeg alle opties te beleven zijn, van zowel vloeren, (bij)keukens als badkamers kom je met het deskundige advies altijd tot een mooi resultaat voor een fantastische prijs. Voor onze exclusieve keuken, met uniek kwartsiet blad en top apparatuur van AEG zijn wij op een prijs uitgekomen waar geen enkele andere aanbieder tegenop kon.

Het was heel leerzaam, goede uitleg en we hebben heerlijk gegeten.

Justin, bedankt

Hartstikke leuk

Leuke tips gekregen.

Super gezellige en leerzame kookworkshop gehad. Heerlijke gerechten, fantastische kok

Geweldige gratis workshop met uitleg over de aangeschafte combimagnetron gehad. Fijne kok in een mooi bedrijf. Lekker gegeten en een gezellige avond. Bedankt Paul Roescher

Super leuk, gezellig en perfecte uitleg

Super geholpen en goede tips hebben we onze keuken uitgezocht. Heel mooi geïnstalleerd en óók nog een kook workshop gekregen door een enthousiaste kok. Een aanrader!

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.