Weer geregeld

Volgende aangeschaft. Op naar de badkamer. Mooie prijzen en goeie hulp.

De kookcursus

De cursus was zeer goed. Duidelijk en erg smakelijk

Beste Roel, Wat geweldig om te horen dat uw ervaring met de kookcursus bij Paul Roescher zo positief was! Het doet ons enorm veel plezier om te vernemen dat u de cursus als zeer goed hebt ervaren en dat u de instructies duidelijk vond. Bovendien is het fantastisch om te horen dat de gerechten niet alleen duidelijk waren, maar ook erg smakelijk waren. Bij Paul Roescher streven we altijd naar uitmuntendheid in onze cursussen, en het is geweldig om te zien dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We hopen dat u nieuwe vaardigheden en recepten hebt opgedaan waar u thuis van kunt genieten. Als er in de toekomst nog meer kookavonturen op de planning staan, staan we klaar om u opnieuw te verwelkomen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en voor het kiezen van Paul Roescher. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Prima en netjes gewerkt

Als ik weer een keuken moet kopen ga ik weer naar Paul Roescher en houden zich prima aan de planning

Beste Adrie, Wat geweldig om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad met Paul Roescher! We zijn blij dat u tevreden bent over de service en dat alles volgens planning is verlopen. Bij Paul Roescher streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden bij het kopen van een keuken. Als u in de toekomst weer een keuken nodig heeft, kijken we ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor uw vertrouwen en het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Groot assortiment in 120 x 120 tegels

Enorm assortiment in grootformaat tegels. Veel keus en scherpe prijzen. We zijn heel goed geholpen.. Dank

Mooie winkel - vakkundig geholpen - service slecht

Vorig jaar badkamer, vloer en keuken aangeschaft. In de winkel alles goed geregeld, netjes en vakkundig geholpen. Eind augustus hebben wij zelf de keuken geplaatst, alles zonder problemen, ook ons nieuwe fornuis (Stoves Richmond) netjes geïntegreerd in onze nieuwe keuken. Tot nu toe helemaal tevreden. Maar toen, eind september kreeg het fornuis een storing op de kookzone l.a. (de pan werd niet meer herkent). Storing gemeld, snel reactie van Roescher (17 oktober 2023) en van Stoves en toen werd het stil, heel stil. 5 december zelf maar gebeld hoe het er voor stond. 30 november hebben jullie contact gehad met de fabrikant en het onderdeel wordt in december geleverd en toen werd het stil, heel stil. 03 januari 2024 maar weer contact opgenomen met Roescher. Ja er wordt weer gezegd dat het allemaal heel erg vervelend is, ze gaan er weer achteraan, nemen contact op met de fabrikant. 17 januari nog maar een keer gebeld, nog steeds niets bekend, er wordt verteld dat de volgende dag de fabrikant wordt gebeld, nu een week later niets gehoord. Wij zijn het nu wel zat, bijna 4 maanden verder en nog geen oplossing, alleen de opmerkingen dat het wel heel erg vervelend is en of we nog een beetje geduld en begrip kunnen hebben, daar zijn we nu wel klaar mee. Er is totaal geen zicht op wanneer het onderdeel komt. 1 keer zijn we in al die tijd gebeld, voor de rest is het een richtingsverkeer vanuit onze kant. We snappen best dat er leveringsproblemen kunnen zijn en het is vervelend als er iemand ziek is, maar uiteindelijk is dat niet ons probleem. Wij hebben voorgesteld om een nieuw fornuis aan ons te leveren, maar daar werd door jullie niet positief op gereageerd, want ja, dat kan zo maar niet, dat beslist de fabrikant. Dat is natuurlijk niet zo, wij hebben het fornuis bij jullie gekocht en niet bij Stoves, jullie zijn verantwoordelijk voor de garantie en service afhandeling, hoe jullie het met Stoves regelen en afhandelen is niet ons probleem.

Geachte heer de Boer, Allereerst willen we u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring en we bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u heeft ondervonden met betrekking tot het fornuis. Het spijt ons te horen dat de service tot nu toe niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, en we begrijpen de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We willen benadrukken dat we uw zorgen serieus nemen en dat we actief bezig zijn met het vinden van een oplossing voor de storing op de kookzone van uw Stoves Richmond fornuis. We erkennen dat de communicatie en de voortgangsupdates tekortschieten hebben geschoten, en we betreuren het dat u hierdoor in het ongewisse bent gebleven. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie en kijken ernaar uit om uw vertrouwen te herstellen. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Volstrekt waardeloos

Kwaliteit is waardeloos, 2 keukenbladen en beide zijn ze beschadigd. Vloeren worden 1,5x geleverd en betaald maar fouten herkennen HO maar, dat kunnen ze niet. Beloften voor terug bellen of wat laten horen kunnen ze nog minder, ik ben al een half jaar bezig om alles rond te krijgen en het is nog steeds niet geregeld. Als ik niet meer afhankelijk ben voor een goede afronding kom ik er nooit weer.

Geachte heer Wigert, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling en ongemakken. We begrijpen de problemen met de keukenbladen en de levering van de vloeren. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern onderzoeken. Onze excuses voor het gebrek aan communicatie en follow-up. Uiteraard kunt altijd contact met ons opnemen om een bevredigende oplossing te vinden. We waarderen uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Bij Paul Roescher Apeldoorn geweest voor een keuken, badkamer, toilet en tegelvloer voor onze nieuwbouwwoning. Wij zijn in 1 dag voor alles geslaagd en deskundig geholpen. Later een kookworkshop gevolgd voor het nieuwe fornuis. Deze avond was een groot succes door het enthousiasme waarmee de kok de kennis over het fornuis heeft overgedragen.

Beste Esther, Wat fantastisch om te horen dat uw ervaring bij Paul Roescher Apeldoorn zo positief was! Het is geweldig om te weten dat jullie in één dag alles hebben kunnen vinden wat jullie nodig hadden voor jullie nieuwbouwwoning, en dat jullie ook nog eens deskundig geholpen zijn. Dat is precies waar we naar streven - een naadloze en plezierige ervaring voor al onze klanten. Het feit dat jullie ook een kookworkshop hebben gevolgd voor het nieuwe fornuis en dat dit een groot succes was, vervult ons met trots. We willen dat onze klanten niet alleen tevreden zijn met hun aankopen, maar ook dat ze volledig vertrouwd zijn met de producten die ze bij ons vinden. Het enthousiasme van de kok tijdens de workshop is een mooi voorbeeld van het soort service waar we voor staan. Nogmaals bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring, en we hopen jullie in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Een prachtige Stoves oven, waar we super blij mee zijn. Een leerzame kookcursus gehad, we kunnen aan de slag!

Vlot, adequaat en volledig naar tevredenheid

Zelfs na drie jaar worden enkele kleine onvolkomenheden, maar voor ons steeds opnieuw irritaties, binnen 14 dagen opgelost. Hulde!!

Enthousiast en snel

Samen met Werner hebben wij onze badkamer samengesteld. Met zijn advies en creativiteit hebben wij een mooie badkamer kunnen ontwerpen die past bij onze smaak. Werner is enthousiast en geeft goed/eerlijk advies. Voor het samenstellen van een badkamer raden wij Paul Roescher (en Werner) zeker aan!

Je voelt je thuis, een echte familiebedrijfsgevoel.

Alle stappen om een eigen keuken samen te stellen zijn netjes doorgenomen en we verwachten straks een hele mooie keuken te bezitten!

Ideaal alles onder 1 dak

Neem rustig de tijd en maak er een dagje van. Goed advies en veel keuze. En niet duur

Prettig contact, meedenken en een goed advies

Wij hebben voor onze nieuwe woning de vloeren, keuken en badkamer uitgezocht. We hebben het verkoopproces bij Paul Roescher als prettig ervaren. Er werd goed met ons meegedacht zowel jn uitvoering als budget. De uitvoering van het project laat nog even op zich wachten maar als dit ook zo verloopt als de aankoop hebben wij er vertrouwen in dat dit goed komt.

Prettig

Goed geholpen mee denkend .

Prettig!

Goede hulp en vriendelijke man. Benoemt alle opties, denkt mee.

Meer dan tevreden. Top gewoon!

Vakkundig en zeer behulpzaam Goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt ruim de tijd genomen. Alles in een huis dus voor badkamer , keuken en vloeren geslaagd. En ook nog met n fijn hotel arrangement gratis erbij.

Super tevreden!!

Vriendelijk en vakkundig geholpen, Er wordt heel goed met je meegedacht. Het volledige hotelarrangement wat wij kado kregen was fantastisch!! Voor alles geslaagd, badkamer, keuken en vloeren kortom super tevreden

Echt slecht

Badkamer gekocht van A tot Z zonder installatie….bedrijf wil alleen spullen verkopen, valse informatie gehad, oa tekening badkamer klopt niet, maatvoering tegels klopte niet ( extra moeten bestellen, kon nu niet retour ) tegels hadden ook een andere structuur dan in de winkel, zat heel veel verschil in, advies kosten installatiebedrijven worden erg laag gehouden bij de verkoop, ( zaten 100 procent ernaast , gewoon het dubbele ) advies eerst installatie kosten uitzoeken voor verkoopovereenkomst tekenen ), verder geen advies gehad over inrichting elektra ( bij levering waskraan niet alles compleet voor installateur )….gaat puur om levering spullen, na installatie wastafel , stukje glazuur laat los, mag jezelf oplossen en betalen ( wastafel nalevering is pure luxe wordt gezegd, nieuwe installatiekosten moet jezelf betalen ) wordt vergeleken met een pakje cake , bij de bakker krijg je ook alleen nieuwe meel voor de cake, zegt PR ) , nazorg dramatisch…o ja betaal je ruim 5000 euro aan spullen ( een cake kost 3 euro, wat een vergelijking zeg), gaat puur om de verkoop van de spullen , overige geen belangstelling, erg jammer…vloeren en keuken nu maar elders kopen ( gemiste kans, natte cake voor PR )

Beste familie Van Uffelen, Dank voor uw aankoop van de badkamer en tegels! Wat jammer dat er schade zit aan uw wastafel. Wij staan voor fantastische badkamer, onbeschadigd en op tijd geleverd. Goed dat u er ons op aanspreekt! We hebben onderzocht dat zelfs nadat u gemonteerd heeft, u toch nog een nieuwe wastafel aangeboden heeft gekregen. Fijn dat onze afdeling service hierin zo coulant gehandeld heeft. Nadat de klant gaat plaatsen hebben wij normaal geen zicht meer erop wat er met het product gebeurt. We hopen dat u dit als meer dan correct zult ervaren. Gelukkig hebben we de lijm die u over heeft weer retour kunnen nemen. Wat betreft de installatieprijzen. We horen dat deze in de huidige economie sterk verschilt. Onze verkopers hebben instructie alleen te focussen op wat wij goed kunnen. En dat is goede badkamers, correct en lager in prijs dan waar ook leveren. Wij wensen u nog vele plezier met uw badkamer. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Goed gesprek gehad en vlot geholpen met het kiezen van de juiste keuken voor ons voor een goed budget. Erg klantvriendelijk.

verschuilen zich achter regels

Meerdere keukenfirma's benaderd voor het plaatsen van een keuken. Uiteindelijk hebben we voor de fa. Paul Roescher gekozen. De keuken is in december geplaatst door een zzp er omdat de werknemer van de keukenfa. iets in de privésfeer had en er dus een zzp er werd ingeschakeld, prima, hun keuze. Echter wij hebben totaal Euro 16.000 betaald incl. het plaatsen van de keuken wat Eur 845,00 kostte. Plaatsen versta ik ook het aansluiten van de vaatwasser en andere apparatuur (omdat dit ook gekocht is en geplaats moet worden in de keuken, toch? Alle apparatuur is van AEG. Nu al 1 maand later blijft er water in de AEG vaatwasser staan. Na telefonisch contact met de keukenfa. zeggen ze dat het plaatsen van de keuken alleen het plaatsen van de keuken is (maar wij hebben de keuken incl. vaatwasser, inductiekookplaat, koel-vriescombinatie en stoomoven gekocht) dus dit dient ook geplaatst te worden. Echter de keukenfa. (ik kan de naam niet meer uit mijn mond krijgen) zegt dat het daadwerkelijk aansluiten (de stekker er in doen) apart aan de zzp er betaald dient te worden van Eur. 250,00. Kortom ze schuilen zich achter regeltjes. Regels moeten er zijn, dat snappen wij ook, maar dit zijn door henzelf geïnterpreteerde regeltjes. Dus garantie tot aan de deur.

Geachte heer Teering, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor het kiezen van onze keukenproducten. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Onlangs hebben wij vernomen dat u tegen een aantal punten aanliep in uw keuken, en wij begrijpen volledig hoe vervelend dit voor u moet zijn. Wij willen u laten weten dat wij uiteraard bereid zijn om u te ondersteunen bij het oplossen van dit probleem. Wij waarderen het dat u ervoor heeft gekozen om de keuken zelf aan te sluiten en begrijpen dat dit voor u belangrijk was. Wij begrijpen dat onze monteur heeft aangeboden om langs te komen tegen een vergoeding. We willen benadrukken dat deze berekening gebaseerd is op de aanvullende service die wordt verleend buiten de oorspronkelijke installatieovereenkomst. Wij begrijpen dat dit wellicht onverwacht voor u komt, en we willen graag in gesprek gaan om tot een oplossing te komen waar u zich comfortabel bij voelt. Ons doel is om ervoor te zorgen dat uw keuken volledig naar tevredenheid functioneert. Als u verdere vragen heeft of als er specifieke zaken zijn waarover u met ons wilt spreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te assisteren en samen te werken aan een bevredigende oplossing. Wij waarderen uw begrip en hopen op een positieve afhandeling van deze situatie. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Voor de 2e keer super geholpen! Ze denken super goed mee en zijn samen weer tot een goed akkoord gekomen ! Ik raad het zeker aan

Top service, mooie keuken gescoord

Netjes geholpen, wilde meedenken bij een aanpassing. Zeker een aanrader hierheen te gaan!

Breed assortiment Goed geholpen.

Super geholpen

Zonder afspraak zeer goed ontvangen duidelijke uitleg en zeer nette prijs gemaakt.

Uitstekend!

Heel fijn geholpen met het uitzoeken van de keuken en bijkeukenkast. Goed en eerlijk advies over apparatuur en materialen. Prachtige keuken uitgezocht voor een fantastische prijs.

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.