Aftersales waardeloos

WAARSCHUWING Wilt u iets kopen bij Roescher, lees dan eerst een deel van onze zeer teleurstellende ervaringen met deze handelsfirma. Waanneer u problemen zoekt, dan bent u aan het juiste adres Voor een nog te bouwen appartement werden bij de fa. Roescher een keuken, PVC vloer, tegels, badkamer, 2 toiletten en 6 meter kastenwand besteld. Gemakkelijk alles onder één dak. De sfeer gaf het gevoel van: “Hier is de klant nog koning”, koffie met en evt. soep. Er moest wel gelijk getekend worden. Daarna begon de ellende. Iets afbestellen? Geen probleem kost u 30%. Staat in de onleesbare lettertjes op de achterkant. De materialen worden geleverd tot de eerste dorpel. 5 bouwvakkers waren nodig om, tegen betaling, alles op de 1e verdieping te brengen. Gezien de grote hoeveelheid en de afstand van meer dan 50 meter tot de lift, zou een bijrijder à raison van € 120,- ook geen soelaas hebben geboden. De PVC vloer met toebehoren werd een dag later, zonder waarschuwing, gedeponeerd in de kelder van een open parkeergarage. Het plaatsen van de keuken was inbegrepen, maar toen het aanrechtblad niet in de lift paste, en slechts met een kraan naar de 1e verdieping kon worden gebracht, moest eerst worden toegezegd dat de kosten van € 450, - voor de kraan zouden worden betaald, anders zou er geen kraan komen. Door de dwangmatige positie moest hier wel mee worden ingestemd. De nota werd eerst gehalveerd en daarna nooit verzonden, maar de spanning die het met zich meebracht was enorm. Een verkeerde inductiekookplaat geleverd, bovendien werkte deze maar voor de helft. Wij moesten, i.v.m. garantie, zelf AEG bellen, met 27 wachtende voor u, want de kookplaat zal wel kapot zijn. Dit was echter niet het geval, hij was verkeerd aangesloten. Uiteindelijk heeft het Roescher behaagd zich ook daarvoor in te spannen. Twee moderne dure toiletten gekocht, maar er staan er 2 verschillende, waaronder een ouderwetse. Deze out is nooit hersteld. Ondanks mijn 89 jr Roescher Reageert niet

Geachte heer Brandsen, Bedankt voor uw review. Het is ca. driekwart jaar geleden dat wij de door u ondervonden hinder met uw keuken hebben opgelost. Het bevreemdt ons dus zeer dat u nu deze review plaatst, die bovendien helaas de nodige onwaarheden bevat. Uiteraard maken ook wij fouten en doen alle moeite om deze op te lossen, maar dit klopt gewoon niet. Team Paul Roescher

Eindelijk onze droom keuken

En ruim en groot bedrijf met diverse keukens voor elk budget. Maar alles viel weg toen we onze droom keuken zagen. Helemaal naar onze eigen smaak laten inrichten met het juiste advies. Nu staat hij in ons nieuwe huis. Al veel gekookt en gebakken en vooral veel complimenten ontvangen. Wij zijn er meer dan blij mee!

Dag Esmeralda, Bedank voor jouw review! Wat goed om te lezen dat jullie er zo blij mee zijn en dat de keuken al zo'n belangrijke rol in jullie midden heeft gevonden. Wij wensen jullie er nog héél lang plezier mee. Team Paul Roescher

Hartstikke goed geleverd en gemonteerd!

Wij hebben onze nieuwe keuken ondanks de lockdown op een prettige manier kunnen uitzoeken (op afstand met tablet). Inmiddels is deze geleverd en moet gezegd worden: hartstikke prima.

Dag Harm, Vriendelijk bedankt voor jouw lovende kritieken. Het was voor ons - net als voor ieder ander bedrijf - echt even omschakelen in december, toen we gedwongen werden om in no-time heel creatief te zijn voor wat betreft klantcommunicatie. Dat is gelukkig gelukt. Heel veel plezier met de nieuwe keuken gewenst! Team Paul Roescher

Geweldig geholpen bij het kopen van de vloer en keuken. Vloer is ondertussen geleverd, fantastisch geholpen door Wim sander roos, gaf super advies en hebben een gezellige middag gehad. Keuken was ook superleuk om te kopen bij jullie, we hebben met plezier gewinkeld bij jullie . benieuwd naar de levering. We hebben er vertrouwen in!

Beste Erwin en Annelies, Bedankt voor jullie review. Goed dat jullie goed en enthousiast geholpen zijn; nu begint het vooruitzicht op levering! Team Paul Roescher

Fantastische keuken

Fijn geholpen. Alles werkt goed. Beschadigde keukendeur ook netjes opgelost. Dank voor jullie inspanning.

Beste Martin, Bedankt voor je review. Overal worden fouten gemaakt, dus ook bij ons, maar het gaat erom hoe het wordt opgelost. Heel veel plezier met de keuken! Team Paul Roescher

Fantastische avond

Betreffende kook workshop AEG stoomoven. ivm de voortdurende corona beperkingen kregen wij het voorstel om de workshop bij ons thuis te houden. Een prive workshop was voor ons helemaal prima. Zeer goede uitleg over de nieuwe functionaliteiten vd oven, veel lekkere gerechtjes geprobeerd die kok Arjan had meegenomen. Naast leerzaam was het ook een zeer vermakelijke en smakelijke avond. Complimenten voor deze mogelijkheid en echt een aanrader voor eenieder! Martijn

Dag Martijn, Bedankt voor jouw review. Onze huiskok van filiaal Rijssen (Arjan) heeft er heel veel plezier van gehad om met en bij jullie te koken. Hij is erg blij met deze beoordeling. Team Paul Roescher

Geen opvolging na klacht

In juni 2020 is in ons nieuwe huis op 3 verdiepingen een pvc vloer gelegd. Bij de aankoop hebben we diverse keren expliciet gevraagd of de vloer snel krast. Dit was absoluut niet het geval. Helaas bleek het tegendeel waar en zit de vloer onder de krassen. In november kwamen ook de eerste bobbels in de vloer, plinten kwamen los van de muur, hele stroken pvc laten inmiddels los. Over de gehele lengte van de woonkamer is de vloer inmiddels gescheurd. Op 11 febr 2021 per mail een klacht ingediend en er werd direct teruggebeld en de klacht werd doorgespeeld naar de vloerenlegger. Hij heeft foto's ontvangen en belooft al sindsdien om te komen kijken.... Paul Roesscher heeft ook per mail foto's ontvangen en zou op 12 mrt komen kijken. Deze afspraak is door hen afgebeld. We hebben zelf maar weer contact opgenomen en er werd een terugbel notitie gemaakt. Tot op heden is er niet teruggebeld, niemand langsgeweest en zitten wij op 2 verdiepingen met kapotte pvc vloeren. Paul Roesscher als jullie afbellen middels ziekte dan is het netjes dat JULLIE ook weer contact opnemen als men herstelt is. Kom je service en garantieplicht na en kom met een oplossing. Niets meer van je laten horen is onacceptabel.

We zijn uitstekend en met alle geduld geholpen.

Wij hebben onze keuken gekocht en zijn zeer goed geholpen. De medewerker nam alle tijd voor ons en heeft echt met ons meegedacht! Zeer tevreden over onze ervaring bij Paul roescher!

Heel goed professioneel en vriendelijk geholpen.

We zijn bij Paul Roescher heel goed geholpen met het uitzoeken van de keuken. De verkoper hielp ons en dacht met ons mee omtrend de indeling en de lichtinval. We zijn heel enthousiast over het resultaat en waren goed te spreken over de prijs.

Dag Gerbrand, Bedankt voor jouw zeer hoge rapportcijfer! Nu begint het voorgenieten! Team Paul Roescher

Geweldige begeleiding met samenstellen keuken

In 2 sessies van heel veel uren heeft Diewer ons begeleid met het samenstellen van een keuken. Op een heel geduldige en humoristische manier heeft hij ons talloze ideeen en tips aangedragen en zijn we gekomen tot een keuken die helemaal naar onze zin is en waar we lang van zulllen genieten in ons nieuwe appartement.. We kunnen haast niet wachten tot de installatie.

Dag Will en Joke, Heel erg fijn om te lezen, bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van jullie review. Nu begint het uitkijken naar iets moois! Team Paul Roescher

Echt super!!

Wat een keuze... enorme zaak met 4 verdiepingen Fijn geholpen en blij met het eindresultaat

Dag Pascal, Wat fijn dat jullie fijn zijn geholpen en dat het resultaat er is. Heel veel plezier met jullie aanschaf! Team Paul Roescher

Waardeloos bedrijf!

Komen afspraken en beloftes niet na!

Goedemiddag, Wij begrepen dat uw klacht vorige week alsnog is opgelost. Wij hebben u dan ook verzocht om deze review aan te vullen met deze oplossing. Dank vast! Team Paul Roescher

Alles onder 1 dak

We zijn voor alles geweest en we zijn zeer vriendelijk geholpen. Ook de uitlevering betrof een aardige chauffeur. Al met al erg fijne ervaring. Kwalitatief goed maar prijs zeker ook.

Fijn geholpen mooie keuken uitgezocht

Wij zijn goed geholpen en we hebben goed advies gekregen en zijn heel blij met de keuken die we uitgezocht hebben

Deskundig mensen

Blij met de hulp en ervaring... het is prachtig geworden. Echte aanrader

Dag Chouk, Goed om te lezen dat jullie de aanschaf en plaatsing als top hebben ervaren. Heel veel plezier ermee! Team Paul Roescher

KLantgerichte en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Hebben geduld om ons tot een juiste beslissing te laten komen, ook al gaat het om het bad, het soort toilet, de tegels, of om de vele modellen kranen. 5 jaar geleden de badkamer besteld. De doucheslang ging nu wat lekken. kon meteen een rubbertje ophalen. Toen dat niet hielp werd mij een gratis nieuwe doucheslang per post gestuurd. Dat is nog eens een service!!

Goedemiddag, Bedankt voor het uiten van uw ervaringen met ons bedrijf. Zeer fijn dat u onze Service Desk zo waardeert. Wij wensen u nog vele genietmomenten met uw douche en u weet ons te vinden wanneer u onverhoopt toch iets moet vervangen. Team Paul Roescher

Super firma

Zeer vakkundig geholpen door een adviseur voor een keuken! Het resultaat mag er zijn! Onze complimenten voor jullie organisatie.

Dag Hope, Bedankt voor je fijne review! Wat goed dat je zo goed geholpen bent. Daar doen wij het voor. Team Paul Roescher

Super top geweldige service

Hartelijk bedankt voor de telefonische ondersteuning gegeven door service in Rijssen. Bedankt voor de vriendelijke ontvangst en hulp in Apeldoorn. Meedenkend en probleemoplossend, ook al waren we nog geen klant!

Goedemiddag, Ook u bedankt voor uw review. Gaat u nog wel klant worden :) Team Paul Roescher

na betaling niet meer thuis

7 maand op een keuken gewacht. Wachten nu nog steeds op zijkant keukenkastje, prullenbak. Ook is de deur van de vaatwasser niet goed. Er wordt steeds belooft dat ze gaan bellen, inmiddels 3 weken verder, nog geen contact.

Beste mevrouw v.d. Sluis, Bedankt voor uw review. Onze Service Desk is u niet uit het oog verloren. De benodigde artikelen zijn binnen, maar de monteur heeft helaas nog geen afspraak met u gemaakt. U reageert niet op onze communicatie. Wilt u daarom zelf via onze Service Desk een afspraak aanvragen? Team Paul Roescher

Paul Roescher maakt het waar!

In augustus en november 2021 zijn wij In Rijssen geweest om ons te laten adviseren over een nieuwe badkamer. De afspraak was snel gemaakt en de mogelijkheid om een hotelovernachting te gebruiken vielen bij ons goed in de smaak. Een hele middag is adviseuse Alisha met ons in de weer geweest. Haar vriendelijkheid, geduld en enthousiasme hadden een positieve werking op ons. Door het grote aanbod loodste zij ons nadat ze op een goede manier onze wensen en mogelijkheden in kaart had gebracht. Met het totaalplaatje en het bedrag konden wij goed leven en de verdere begeleiding via de planning en bezorging stemden ons hoopvol. De materialen werden door de vriendelijke chauffeur uitstekend afgeleverd. Met het totale resultaat zijn wij heel erg tevreden en blij. Paul Roescher; van 50 naar 100 jaar! Je verdient het! Een ritje van het westen (Maassluis) naar het oosten (Rijssen) was meer dan de moeite waard.!

Dag heer Cobben, ontzettend bedankt voor uw positieve review. U komt van ver, maar ze zeggen: "wat je van ver haalt, is goed". Team Paul Roescher

Goede ervaring... bijzonder hulpzaam. Ook nu naar installatie dik te vreden.

Dag Casper, bedankt voor je fijne review en veel plezier ermee. Team Paul Roescher

Zeer slecht

Zo dramatisch. Willen hun eigen fouten niet oplossen. Klant moet dit dan maar zelf betalen.

Dag Ignat, Over jouw review heeft de Service Desk contact met jou. We hopen hierbij tot een voor beide partijen acceptabele oplossing te komen. Team Paul Roescher

Service slecht !

We hebben in 2014 bij jullie een keuken gekocht. In oktober hebben we een strip besteld , voor een keukenblad. In december hebben we gebeld, wat de status was van de bestelling . Achteraf bleek dat ze pas 30 december de strip besteld hadden. De strip was nog niet binnen want dat kon nog wel een poosje duren, i.v.m corona. Aantal keren gebeld de ene keer was het kleurnummer er niet, de andere keer kleur was uit de collectie, weer een andere keer, was de strip niet binnen gekomen, opnieuw besteld per post niet binnen gekomen. weer een andere medewerker zegt de strip is binnen gekomen en die moet er zijn. Dan zeggen ze we gaan de strip opnieuw bestellen en dan komt die per post binnen. Zo zitten we inmiddels in maart en zijn we nog geen steek verder. Communiceren is geen sterk punt bij de service afdeling, ze praten langs elkaar heen. Wij worden van kastje naar de muur gestuurd. Als de service slecht is ga je daar zeker geen keuken meer kopen.

Betrouwbaar

Goed geholpen

Beste Harry, Dat is fijn! Team Paul Roescher

Weer een geweldige keuken

Voor de derde keer een keuken gekocht bij Paul Roescher. Tziet er weer prachtig uit. Nu de badkamer nog. Maar dat komt nog. Die houden je nog te goed. Bedankt voor alles.

Beste Ferdinand, Bedankt voor je review. De derde keuken alweer! We zien jullie graag bij de badkamerafdeling :) Team Paul Roescher