Gastvrij en goed advies

Na een on gelukje met ons huidige douchecabine waarbij een douchedeur In duizend stukjes uiteen viel zijn wij bij u ontdaan in de zaak gekomen om een nieuwe douchecabine uit te zoeken. Wij werden gastrij en op ons gemak gesteld en bij een kop koffie hebben wij een goed advies gekregen en zijn zeer tevreden over onze nieuwe aankoop. Ook over een advies over onze spoelbak zijn wij zeer tevreden

Om meer uit mijn Combi-stoomoven te halen heb ik, met nog 4 anderen, een workshop gevolgd in de prachtige zaak van Paul Roescher. Wat een prettige ontvangst, goeie informatie en nuttige workshop. Dit alles zonder enige druk om bv tot aanschaf over te gaan. Bedankt chef-kok Arjan! (En anderen...)

matig tot slecht

Het blijkt bijna onmogelijk om afspraken te maken met aanbevolen onderaannemers. Toegezegde prijs afspraken worden niet nagekomen. Terugbel beloftes worden niet nagekomen. Ik kom er nooit meer terug.

Nooit meer!

Nooit meer een keuken van Paul Roescher. Wij bevelen deze keukenzaak niet aan. - Kookeiland geleverd zonder stelpoten, wachttijd 10 dagen. - Oven kapot geleverd, wachttijd nieuwe oven 2 maanden. - Keukenblad en keukenkasten niet op elkaar afgestemd, veel zaagwerk. Hoort erbij volgens Paul Roescher. - Verkeerde overstort wasbak, zelf moeten regelen via leverancier spoelbak, nul reactie Paul Roescher. - Nieuwe oven geleverd met defecte thermostaat, reparatie na vijf weken. - Vaatwasser defect na vier maanden. De afwas staat nu dik twee weken elke avond op het programma. Nog geen reactie. De aftersales is verschrikkelijk. Wij voelen ons als consument ontzettend aan ons lot overgelaten. Het lijkt Paul Roescher na de verkoop van de keuken niets te interesseren wat er daarna gebeurd.

Prachtige keuken tegen betaalbare prijs

Niet alleen betaalbaar maar ook nog een uitstekende service!

Echt fantastisch

Wij zijn vandaag bij Paul roescher geweest dat was echt fantastisch wij zijn heel erg tevreden over het personeel wat er werkt echt fantastisch

De intake was compleet de verdere afspraken liepen niet zoals het hoort.

Wij hebben in maart 2019 onze keuken gekregen en die is sinds vandaag ( 10-01-20)pas helemaal klaar. Nadat de eerste keer al de nodige dingen ontbraken/ verkeerde afmetingen waren doorgegeven en meegegeven, zijn ze daarna nog 5 keer geweest. Drie keer daarvan heb ik vrij moeten nemen van mijn werk; een hele ochtend omdat ze niet kunnen zeggen hoe laat ze komen. Als ze zeggen dat we de eerste in de ochtend zijn, gaan ik er niet vanuit dat ze pas om 10.00 uur een keer komen. Voor niks vrij genomen en de andere keer was het voorwerp helemaal beschadigd toen hij het uitpakte. Weer voor niets thuis. ( vrij genomen) Er zijn nooit excuses gemaakt voor alle ellende.

Geweldig!

Zaterdag een hele goede ervaring gehad. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en kregen de vraag of we direct naar de afspraak wilden of eerst even wilden rond kijken. We hebben rustig op ons gemak rond gekeken zonder dat er met haast naar ons gevraagd werd ivm de afspraak. Terwijl wij zaten te wachten op het papierwerk zag ik dat het 18.00 uur was. Terwijl op zaterdag de zaak sluit om 16.30 uur. Ik heb nooit gemerkt aan de verkoper dat de zaak al dicht was. Ook niet aan zijn collega's die me nog rustig een kopje koffie aanbood, toen we de papieren door namen. We zijn zaterdag erg goed geholpen en zijn zeer tevreden over wat we nu hebben uitgezocht. En de prijs is zeer goed. We hebben meerdere zaken gehad, zelfde keuken laten omschrijven en tekenen. Maar deze spant de kroon, de keuken was meer onze smaak. En we hadden echt zelf zeggenschap over wat we wilden. Natuurlijk kregen we advies maar als we zeiden het anders te willen was dat helemaal prima. Ik zou het iedereen aanraden hier op zijn minst te komen kijken, prachtige showroom, vriendelijke mensen en de prijs is top!! (heb zeker 10 zaken bezocht) Paul Roescher (Rijssen) bedankt! 👍

uitstekende service!

Wij kwamen zonder afspraak met twee gezinnen om een nieuwe keuken uit te zoeken. Na wat gepuzzel met het personeel konden we gelijk onze wensen uitspreken en liepen we een paar uur later allebei met een (3D) tekening van onze nieuwe keuken naar buiten! Alles werd ter plekke geregeld, tot in de details. De service was prima en er werd goed ingespeeld en geluisterd naar onze ideeën en wensen. Mochten we in de toekomst nog een keer een nieuwe keuken kopen komen we zeker weer terug.

Perfecte plaatsing keuken in een ruimte waar niets haaks is.

Prettige medewerkster, die alles in haar hoofd heeft, ook als je even tussendoor belt met een vraag. Ik maakte gebruik van een aanbieding en moest daardoor hier en daar meer concessies doen dan ik in het begin bij het tekenen in de gaten had. Toch werd er met veel geduld naar allerlei mogelijkheden gezocht waardoor ik er toch een goed gevoel bij had. Omdat de keuken in een oude boerderij geplaatst moest worden luisterde maatvoering heel nauw. Bij de eerste in-meting had ik snel door dat de gegevens niet klopte. Toen ik mijn twijfels doorgaf werd er meteen contact opgenomen met het bedrijf dat de keuken kwam plaatsen en zij hebben opnieuw een meting gedaan. Het verschil in professionaliteit werd meteen duidelijk. De keuken stond er in 1 dag en alles klopte. Ik ben erg blij met het resultaat.

Zeer goed advies en goede producten voor eerlijke prijs

Als je duidelijk je wensen uitlegt krijg je zeer deskundig advies. Daarbij worden alle voor- en nadelen benoemd bij de mogelijke producten. De keuze is aan jezelf maar je wordt zeer goed bijgestaan hierbij zonder per definitie de duurste optie te promoten.

Bijzonder slecht behandeld.

Wij voelen ons bijzonder slecht behandeld door dit bedrijf, ruim 1300 euro betaald voor de plaatsing, blijkt dat ze niets aansluiten ( extra kosten voor een installateur moeten maken ), veel schade gemaakt met plaatsing,5 maanden op de afzuigkap moeten wachten, koelkast 3 maanden kapot geweest, na 2 maanden plofte er een oven, kraan is verkeerd aangesloten, we bestelden een diep zwart blad en hebben nu een grijze, bediening koffiemachine is niet verlicht ( waar heb je een verkoper voor ? ) en zo kan ik nog wel wat dingen noemen. Service kennen ze niet, telefonische belofte's worden niet nagekomen en op mail wordt gewoon niet gereageerd. Heb dagelijks ergenis van deze aanschaf en kan niet wachten tot we de mogelijkheid hebben om elders een nieuwe keuken te bestellen en deze bij hen voor de deur te zetten. Hebben dit geschil nu bij een advocaat liggen, voor ruim €26000,- mag je toch wel wat verwachten volgens mij. Zeker geen aanrader!

Goede service en klantvriendelijke benadering

Goedemiddag medewerkers van Paul Roescher, In 2019 hebben wij via jullie onze keuken, badkamer en toilet vernieuwd. Dat was een hele ingreep met hier en daar problemen m.b.t. het plaatsen. Door een zeer goede behandeling en afhandeling hebben wij nu veel plezier van onze aankopen bij jullie. Wij willen jullie daarom hartelijk bedanken voor de wijze waarop Paul Roescher en met name jullie als serviceafdeling ons hebben geholpen om tot dit eindresultaat te komen. Dank je wel. We zullen dit aan onze familie en kennissen zeker op een positieve wijze kenbaar maken. Verder wensen wij jullie goed kerstdagen en een voorspoedig 2020. Met vriendelijke groet, Gerard Scholten

Top voorlichting

Wat onze uiteindelijke keukenbeslissing gaat worden ligt nog in de toekomst, wat we wel even kwijt willen is dat we zeer deskundig , uitgebreid en met veel geduld door Maaike zijn voorgelicht over de mogelijkheden die er zijn om een keuken naar onze wens samen te stellen. Wees zuinig Roescher op deze gedreven , enthousiaste medewerker . Haar plezier en deskundigheid is reclame voor jullie bedrijf. Overigens , jullie kok mag er ook zijn, lekkere dingen kregen we voor geschoteld en het culinaire gesprek met hem met de nodige tips was een genot om mee te maken. Fam . Weustink

Werkelijk een top bedrijf

Voor een keuken langs geweest. We werden goed ontvangen en geholpen door een zeer deskundige verkoper. Echt vakwerk. we werden regelmatig per mail op de hoogte gehouden. De levering verliep ook goed. alles was goed verpakt. Het montageteam kan ook een pluim verdienen We zitten nu al ongeveer een jaar tegen onze nieuwe keuken aan te kijken, en dan valt de goede kwaliteit je pas echt op... Jullie hebben goed werk geleverd! Groeten Jan Pieters en Fam.

Marlien helpt je fantastisch bij het samenstellen van een prachtige keuken

Wij hebben wegens 2 nieuwbouwwoningen kort op elkaar 2 maal een keuken gekocht in korte tijd bij Paul Roescher. Marlien heeft hierbij heel goed gekeken naar het indelen van de ruimte en luistert erg goed naar onze wensen. Hierdoor hebben wij tot 2 keer toe een prachtige keuken gekregen en zouden we de volgende keer ook weer terug komen (wel weer bij Marlien natuurlijk ;-)).

Er waren wat hindernissen maar met het resultaat zijn we zeer tevreden.

We kochten een keuken, een badkamer en een vloer bij Roescher. We kregen goede adviezen en de service was prima. En nu wonen we helemaal naar onze zin. Vandaag kregen we nog kosteloos een workshop over hoe we onze stoomoven kunnen gebruiken. Het was een perfecte avond, waarin we van alles hebben geleerd. Hulde aan de kok in Apeldoorn.

Super goed geholpen! Met als resultaat een geweldige keuken🥰

Onze ervaring is erg goed. Deskundig geholpen en we hebben echt een geweldig mooie keuken. We zijn er sUper blij mee . Echt aan te raden .

Uitstekend advies, inlevend en creatief in oplossingen

We gingen samen onze keuken in de 3D studio invoeren en onze keuze 'live' gezien. Daardoor kwamen er wat praktische veranderingen uit naar voren. Heel handig. Levering op tijd, verder geen klachten. Wat ons betreft: TOP

Geen aanrader

Zeer slechte opvolging van de service. Echt belachelijk slecht. Verkoper met mooie praatjes. Maar na tekenen van de order geen teken van leven meer. Overal zelf achteraan moeten Achteraf de keuken ook zeker voor teveel geld aangeschaft. Ik zeg: koop je keuken elders.

Keurig, goede service.

Ruime keuze, veel show badkamers. We zijn goed geholpen om onze badkamer praktisch en mooi in te delen. Erg blij met het eindresultaat!

Goede deskundige keukenleverancier

Wij zijn heel erg tevreden over de levering van Paul Roescher keukens te Apeldoorn. Marlien Schalij is erg technisch en heeft ons goede adviezen gegeven zodat wij nu een prachtige keuken hebben en daar dagelijks van kunnen genieten.

Schandalig slecht bedrijf!

Bijna 15.000 euro vooraf betaald waar alleen maar fouten in zijn gemaakt. Zoals bijvoorbeeld een vloer niet geleverd en een scheef aanrechtblad. Daarnaast is er geen enkele bereidheid om hier iets in te betekenen. Brutale service die overigens slecht bereikbaar is. Echt koop je spullen ergens anders!

Klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk

Niet opdrengend maar meedenkend.

Na jaren zitten te puzzelen hoe ik de badkamer wilde hebben. Heb ik ook de stap binnen gezet bij Roescher. Wel moesten wachten omdat ik zelf geen afspraak had gemaakt. <dom van mij zelf had ik kunnen weten dat er zaterdag meer personen op zoek gaan>. Maar gelukkig was ik redelijk snel aan de beurt. Ondertussen verwent door een lekkere kop soep. Samen met de adviseur mijn droom badkamer uitgezocht na mijn wensen. De verkoper was niet opdringend en gaf mij de tijd om even te denken, maar ik was er uit dit is hem door zijn advies en mee denken heb ik de handtekening gezet. En ja hij moet geplaats worden nog maar hij gaf mij een visite kaartje van een installateur om contact met hem op te nemen. Dit is gedaan en ook de man al ingeschakeld. Ik ben zo blij dat ik er uit ben en dat ik in begin 2020 mijn nieuwe badkamer mag ontvangen. Ik kan niet wachten dat ik er gebruik van kan maken. En hoe de samen stelling van de tegels zijn....jeetje wat een keuze gelukkig ben ik er goed meegeholpen om de keuze te maken. Binnen kort ga ik ook voor mijn keuken een afspraak maken < hoef ik niet te wachten maar hoop wel dan op het heerlijke kopje soep> Ik ben blij dat ik de stap binnen heb gezet bij Paul Roescher in Rijssen en ben helemaal HAPPY.