Super blij

Wij zijn goed geholpen bij Paul Roescher. We zijn 1 dag terecht geweest voor onze keuken badkamer en woonvloer. Elke verkoper opzich heefr veel kennis van zaken. Echt tips waar je wat aan hebt. Nu na de plaatsing wil ik jullie bedanken. We zijn erg blij met de spullen. Ook de chauffeur was erg vriendelijk.

Goede hulp en top resultaat!!

Wij zijn erg blij met het advies en hulp in de showroom. Het is nog mooier geworden dan we gedacht hadden. Paul Roescher bevelen we dan ook echt aan. zeker in combinatie met de prijs.

Niet best

Badkamer en toilet, vloertegels en keuken gekocht. Bij elkaar voor zo'n 35000 euro. Het sanitair en de tegels zijn in 3 delen gebracht, de afspraak was in 1 keer alles. Het sanitair en tegels zijn midden op straat gezet door de bezorger, met de mededeling "veel plezier met uw aankoop". Er waren 6 vloertegels stuk. En er werden 6 nieuwe tegels geleverd met een andere kleur. Het douchescherm bleek niet te passen, en de infrarood ook niet, de verkoper was niet op van de richtlijnen voor de infrarood. Gelukkig hebben we beiden kunnen annuleren. We zitten nu te wachten op de montage van de keuken zou vandaag zijn. Het is nu 11.00 uur. En wachten duurt lang.De vaatwasser was er niet, is afgelopen vrijdag binnen gekomen, en wordt als het goed is vandaag nagebracht. De afzuigkap is er ook niet die komt 10 juni. De afzuigkap wordt dan als service nageleverd en gemonteerd. (heeft niks met service te maken is gewoon een verplichting) Paul Roescher verschuilt zich achter corona. Maar als ik hieronder lees dan is het een structureel probleem. Paul Roescher is op maandag gesloten, dus je kan ook niks navragen vandaag. Communicatie, super slecht, service niet veel beter.

Vriendelijke personeel en fijn geholpen!

Pas nog extra tegels geleverd gekregen voor het balkon. Goed advies gekregen betreffende de plaatsing. Kwam helaas 1 tegel te kort door breuk... maar deze werd binnen enkele uren al gebracht! Al met al een mooi resultaat!

Prima ervaring en persoonlijk contact.

Goed geholpen en keuze uit groot en rijk assortiment . Bij aflevering wel wat discussie gehad over de gemaakte afspraken. Hier werd echter persoonlijk op gereageerd en met een prachtige bos bloemen is de zaak opgelost. Voelt je echt voor de gek gehouden.

Een totale nachtmerrie

Enorm slechte communicatie, afspraken komen niet na en door fouten op de technische tekening van de badkamer veel extra geld kwijtgeraakt. Alsjeblieft, ga niet met ze in zee.

Nazorg is er niet

Proces voor plaatsen liep redelijk. Echter bij het plaatsen zijn een aantal zaken niet goed gegaan. Dit zou opgelost worden, maar op dit moment is het als trekken aan een dood paard. Maanden verder met weet niet hoeveel mails, maar niks is er opgelost. Geen plaatsings monteur meer gezien. Typisch een situatie van bij verkoop kan alles, maar zodra de rekening betaald is, word je als klant niet meer serieus genomen. Erg jammer.

Keuken adviseur heeft super geholpen

Vandaag echt heel goed geholpen, we krijgen precies de keuken die we voor ogen hadden en zelf nog wat meer. Echt een aanrader.

Slecht bedrijf.

Mensen koop hier niks! Ongelofelijk gewoon ze komen de beloftes niet na ze bedriegen je met alles. Spaar voor een keuken maar niet bij dit bedrijf!!!!!! Goedkoop is duurkoop zodra handtekening staat begint de ellende!!!

Een beleving!

Wij zijn uitstekend geholpen door een bevlogen en deskundige adviseur die passie heeft voor zijn vak. In het adviesgesprek werd optimaal gekeken naar onze wensen en behoeften! Daarnaast is er tussendoor nog ruimte voor een heerlijk soepje en een broodje. Echt een beleving!

We zijn zeer tevreden!

We zijn vanaf het maken van de tekening, tot het uiteindelijke resultaat zeer tevreden over onze keuken. Vriendelijke en behulpzame medewerkers! Vragen werden altijd direct en correct beantwoord. We hadden een klein probleempje met de afwasmachine maar dit werd goed en snel opgelost. Met deze 3 de keuken van Paul Roesscher zijn we zeer tevreden!

mooi uitgewerkt keukenplan

We hadden zelf diverse mogelijke keukenplattegronden bedacht. We werden geholpen door Diewer die op een zeer professionele wijze een ander ontwerp voorstelde. Deze was zo mooi, die hadden we niet kunnen bedenken zelf. Vervolgens werd dit vlot uitgewerkt in de vorm-, kleur-, materiaal- en apparatuurkeuze tijdens een rondgang met goede uitleg van de alternatieven in de showroom. Ook al was het 21:00 u inmiddels, er werd alle tijd genomen voor het maken van een mooie en goede offerte. De prijs was verrassend aantrekkelijk en de knoop is aansluitend doorgehakt. Dus, zoekt u een keuken, neem de tijd ook hier even aan te gaan en laat u verrassen! Ronald Scholten, Hengelo

Glutenvrije, eivrije en melkvrije kookcursus

Vanmorgen een hele fijne kookcursus gehad voor mijn nieuwe combi-oven. Aangezien ik niet tegen melk, eieren en melk kan kreeg ik een persoonlijke instructie. Samen met de kok in het filiaal in Rijssen hebben we een glutenvrije kruidcake gebakken in de combi-oven. Normaal worden glutenvrije producten snel droog en kruimelig. We hebben vanmorgen met extra vocht gebakken, dus ik ben benieuwd of de cake nu ook langer smeuig blijft. Daarnaast hebben we een recept van kok Arjen gemaakt: een kiprollade met ham en asperges in het midden van de rollade. Onder zijn toeziend oog heb ik kippenpoten uitgebeend. De asperges werden sousvide klaargemaakt in de combi-oven. Ik heb voor het eerst van mijn leven een rollade dichtgeknoopt. Alleen al van de geur tijdens het bakken liep het water in mijn mond. Het was ook inderdaad héeeerlijk. Dank je wel Arjen.

slechte service en communicatie!!

Wij hebben al meedere keren een klacht gehad over onze keukenkraan gekocht en geplaats bij onze nieuwe keuken van Paul Roescher Hij lekt/druppelt steeds, eerder al een geheel nieuwe kraan moeten kopen, lees wel; kópen geen garantie..nu twee jaar later weer een lekkende kraan melding gemaakt in maart. Elke week, 4 weken lang moesten we zelf weer contact zoeken met de vraag of er iets besteld /in gang gezet was. Nu is het mei en nog steeds geen onderdelen. al 6 weken zitten wij met een druppende kraan, wat te denken van de waterkosten- wie gaat dat betalen? Toen wij na 5 weken wachten hoorde dat ze nieuwe onderdelen zouden opsturen gaven wij aan pas te betalen (geen vertrouwen in de belofte) als we het in huis zouden hebben, toen gaven ze als reactie dan sturen we het niet op. Dat is geen service, wij zijn ons vertrouwen na twee van deze ervaring goed kwijt. Op z'n minst een sorry, een tegemoetkoming in vertrouwen en kosten zou op z'n plaats zijn maar nee hoor, niets van hun kant. Wat een service en communicatie, en zelfs aan de kwaliteit van de keukenkraan!!

Bij Paul Roescher...gegarandeerd zeer deskundig en goed advies voor top prijzen!!

Vandaag bij jullie onze droomkeuken uitgezocht!! En wat voelden we ons welkom!! De verkoper luisterde goed naar onze wensen en gaf zeer deskundig en goed advies.Hij nam alle tijd voor ons en verraste ons zeer met de uiteindelijke prijs..TOP! We zijn zeer tevreden over de manier waarop we zijn geholpen..dank jullie wel!! O ja ...en de beloofde appeltaart uit de stoomoven komt tzt jullie kant op!!!

Too

Het heeft door omstandigheden even geduurd maar wij zijn super blij en tevreden met de renovatie van onze keuken. Vooral service monteur Robin is een top vakman. Jammer dat we er geen foto bij kunnen plaatsen.

Alles was toppie

Vanaf het moment dat wij de showroom in Rijssen inliepen t/m het plaatsen van de keuken was alles prima geregeld. Niets werd opgedrongen en we werden prima geadviseerd. Ook het contact met de planning verliep gladjes en de keuken installateurs hebben goed werk geleverd. Zeker een aanrader om daar eens een bezoek te brengen als je toe bent aan een nieuwe keuken.

Slordigheden netjes opgelost

Mijn ouders hebben voor een vermogen aan spullen besteld bij Roescher: badkamer, toilet, keuken en maatwerk kasten. In eerste instantie werd er gebrekkig gecommuniceerd en klopte de levering hier en daar niet met de bestelling. Op zich best vervelend, maar dhr. Rigterink heeft alles voor hen uitgezocht, meegedacht en opgelost. Bijzonder hulpvaardig en flexibel en dat maakte de vervelende ervaring meer dan goed!

goede ervaring

Ik had een tegelvloer uitgezocht. Die was prima gelegd. Vervolgens bleek er toch een fabrieksfout in de tegels te zitten. Contact opgenomen met Ardjan en hij heeft zonder voorbehoud de zaak op een geweldige manier geregeld en op dit moment ligt er weer een nieuwe vloer. Alle lof voor Roescher en tegelzetter Dennis!

Prima geholpen!

6 jaar geleden hebben we naar volle tevredenheid een keuken gekocht bij Paul Roesscher. Nu is echter recentelijk onze combi magnetron kapot gegaan en moest deze vervangen worden. Door de vriendelijk hulp van jullie hebben we een prachtige mooie nieuwe gekocht tegen een heel schappelijk prijs! Dank je wel voor deze oplossing en het meedenken.

Goede service scherpe prijs!

Ondanks geen afspraak prettig geholpen en goed advies! Resultaat prachtige strakke keuken naar wens!

Geregeld voor je het weet

Na 20 jaar met alle plezier gebruik gemaakt te hebben van onze Paul Roescher keuken was onze vaatwasser defect. De reparatie zou niet meer uit kunnen voor onze vaatwasser op leeftijd. We zochten contact met Roescher. Die kon met heel korte levertijd leveren en de monteurs gingen 's avonds laat pas weg. Maar alles was aangesloten en functioneerde direct. Heerlijk. Dikke duim omhoog. Al diverse keukens van hun gehad. Telkens weer goede ondersteuning en service.

Top hulp en goede service

Pas nog stoelen gekocht voor bij mijn eettafel. We zijn er erg blij mee. De stoelen zijn van goede kwaliteit. En voor zeer goede prijs gekocht. De levering verliep vlot. Hartelijk dank voor de goede hulp on het advies.

Diewer heeft ons fantastisch geholpen. Zeer vakkundig, vriendelijk, goed meegedacht en alle tijd voor ons genomen. Met als resultaat dat wij onze droomkeuken hebben gekocht.

Erg goed!

Erg goed geholpen door Ardjan. Verstand van zaken. Daarnaast zijn qualiteit en prijs van de tegels goed.