Super goeie service en denken super goed mee

Zaterdag 20-07 Geholpen door Dieuwer, Na wat twijfels over hoe wij de keuken uitbreiding wouden inrichten heeft hij super fijn mee gedacht en ons laten zien hoe alles ingericht kon worden, Super te vreden over hoe snel hij ons heeft kunnen helpen

Geweldig geholpen

Tijdens de afspraak met Diewer onwijs goed geholpen. Wij wisten niet zeker welke indeling het beste was in de keuken en Diewer wist hier heel creatief een oplossing voor te vinden. Zeker een aanrader om met Diewer een afspraak te plannen.

Meedenkt, creatief, verassend

We kwamen met het idee om een l vormige keuken te kopen. De verkoper kwam met een heel creatief, verrassend ander idee, met een kook eiland, waar we nu voor gekozen hebben, en zelf in eerste instantie niet aan gedacht hebben. Heel prettig geholpen door een meedenkende, enthousiaste verkoper met de nodige documenten humor en die goed naar onze wensen heeft geluisterd.

Geweldige service.

Prima hulp en dito uitleg bij het uitzoeken van een keuken (renovatie).

Warm ontvangst, kundig personeel.

Na warm te zijn ontvangen kregen wij een bak koffie aangeboden met gebak. De verkoper schoof bij ons aan om eerst kennis te maken met ons en onze ideeën. Ontzettend blij met het advies wat wij kregen m.b.t. het indelen van onze nieuwe keuken. Prachtige kwaliteit keuken aangeschaft voor een scherpe prijs (Package deal).

Ruime keuze.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen waardoor we een goede keuze konden maken.

Zeer ruime zeuzes

Goede uitleg. Eerst kregen we vragen naar de wensen en ideeën van ons. Daarna werd er goed meegedacht en uitleg gegeven over het een en ander. Er werd goed meegedacht met ons wat we als fijn hebben ervaren. Heel tevreden met onze keuze van onze (toekomstige) keuken.

Erg fijne hulp gekregen.

Fijne uitleg, Veel keuze, maar erg snel overtuigd. We kijken erg uit naar onze nieuwe keuken!

Vriendelijk geholpen

Super goed geholpen met goed uitleg Verkoper neemt alle tijd voor ons en is erg meegaand met de wensen die wij hebben aangedragen Wij zijn er erg attent mee wat deze verkoper voor ons heeft betekend Super blij met deze mooie uitgekozen keuken Top !!!!

Super geholpen, het was een feestje om de nieuwe keuken uit te zoeken .

Zeer fijn geholpen

Super geholpen. Echt een feestje om een keuken uit te zoeken. Prijstechnisch zeer goed.

Vriendelijke geholpen door medewerker.

We zijn goed geholpen met de keuze van onze keuken. En de prijs en kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Super advies en vriendelijk personeel!

Vanmiddag top geholpen door een van de verkopers. Goed advies, kwaliteit keuken voor een schappelijke prijs. Rest van personeel ook erg vriendelijk en gastvrij.

Fantastisch

Super fijne en goede service. Luistert goed naar de wensen, deelt zijn ervaringen. Zelfs wanneer we dachten dat het budget van de gekozen keuken ver boven die van ons zou liggen viel dit enorm mee en heeft dit geleid tot aankoop van onze droomkeuken.

Goede service, kennis en prijs.

Uitstekend geholpen tijdens onze zoektocht naar onze droomkeuken. We gaan ook zeker badkamer en vloer uitzoeken in jullie mooie showroom.

Goed geholpen.

Zeer prettig vriendelijke en goed geholpen Bij. het uitzoeken van de keuken goed geholpen door Roy, later bij zijn collega Diewer. Goed geholpen om de laaste ideeën en aanpassing. Om de keuken de keuken deventief te kunnen maken.

Vriendelijke nette snelle service

Roy heeft ons super geholpen bij het uitzoeken van onze droom keuken vervolgens heeft diewer ons de laatste finetuning gedaan en kunnen we niet wachten tot onze keuken wordt geleverd! Voor iedereen aan te bevelen.

Al jaren klant bij jullie en nu weer goed geholpen!

Altijd professioneel advies en kom zeker weer terug!

Professionele en super aardig

Er wordt alle tijd voor je genomen. Vriendelijk geholpen.. Goeie tips en denken goed met je mee. Prijs technisch leuk haalbaar. Zeer aan te bevelen.

Je word goed geholpen en er word goed meegedacht over je wensen

Supergoed geholpen. Alles stapje voor stapje doorgenomen en iedere keer volkomen naar wens aangepast. Heel fijne service! Zelfs voor wijzigen van afspraak werd echt moeite gedaan om alles naar mijn wens te regelen.

Zeer behulpzaam!

Goed meedenken en duidelijk in de uitleg. Eerlijk verhaal.

1ster. Negatieve ervaring Paul Roescher Rijssen.

Wij hebben maart J.l. in ons vakantiehuisje door Paul Roescher een keuken laten plaatsen. €9107,- zonder montage. Wij zijn geholpen door de eigenaar. Eerst rustig, daarna raffelde hij het af. Zo werd er bij het uitzoeken, totaal geen enkele, zeer belangrijke informatie gegeven betreffende aanrechtbladen, gepolijst of gezoet/gebrand, waardoor wij achteraf de verkeerde keus hebben gemaakt. Wel op tijd ingegrepen betreffende gootsteen, eigenaar had ons een goedkope huurwoning gootsteen bepaald zonder overleg. Een nachtje over slapen, hield in dat de keuken door prijsverhoging, had hij al moeten doorvoeren, de volgende dag € 9437,- moest kosten. Ik heb dit zwart op wit. Dit is o.a. misleiding en onder druk zetten. Keuken netjes door invaller voor vaste ZZPer, geplaatst. We zagen er direct vlekken inzitten. (Fabrieksfout) Direct aangegeven. 2x hebben ze geprobeerd de vlekken te verwijderen. Tevergeefs. Via officiële brief gevraagd reparatie of vervanging door zo’n zelfde blad. Het is een ondeugdelijk product waarop de wet zegt; reparatie of vervanging. Maar Paul Roescher komt alleen met voorstel: nieuw blad uitzoeken met korting €860,- Wij willen waar we wettelijk recht op hebben. Hebben het ook bij ACM CONSUWIJZER neergelegd. Die gaf als advies; mensen met slechte ervaringen met Paul Roescher melding te doen bij ACM CONSUWIJZER. Zodat zij bij (heel) veel klachten onderzoek naar dit bedrijf kan doen. Dus mensen, meldt het allemaal bij ACM CONSUWIJZER. Ook nu, dus achteraf doen.

Geachte heer/mevrouw Hofma, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer dat u ontevreden bent over hoe goed uw composiet werkblad is te onderhouden. Onze serviceafdeling heeft inmiddels een afspraak gepland voor een schoonmaakbeurt. Met vriendelijk groet, Paul Roescher

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Netjes àlles uitgelegd en heel veel advies mee gekregen fijn dat we onze droomkeuken waar kunnen maken voor een mooie prijs

Top service

Mijn ervaring met paul roescher was heel goed, ik heb een hele mooie ontwerp en een hele duidelijke tekening gekregen, ben heel blij mee!

Bedrijfsgegevens

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

0548-530350

[email protected]

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.