Veel keuze, meedenken met en adviseren van de klant, en houden aan afspraken

Ondanks corona perikelen zijn we prima geadviseerd, in de showroom kon bijna alles worden bekeken, de prijzen waren ok, de levering geheel volgens afspraak, de plaatsing is deskundig uitgevoerd door, door Paul Roescher geadviseerde, externe bedrijven. Het allerbelangrijkste: we genieten elke dag van een schitterende vloer, een prachtige keuken en we verheugen ons nu al op de behaaglijke warmte van een mooie nieuwe kachel

Bedankt Herman en Joke voor jullie fijne en positieve review. Dat alles goed gaat is waar onze organisatie dagelijks alles aan doet. Heel veel plezier en geluk in jullie vernieuwde interieur en heel graag tot ziens terug in Apeldoorn of Rijssen. Team Paul Roescher

Super vriendelijk, nette zaak

Vriendelijk geholpen! Valt veel te overleggen en denken goed mee!

Beste Eelco, Vriendelijk bedankt voor jouw dikke tien! Team Paul Roescher

Er werd de tijd genomen bij het maken van onze vloerkeuze.

Groot assortiment in verschillende stijlen

Beste Klaas, Heel fijn om te lezen dat wij het rapportcijfer 8 verdienen. Hopelijk is het tot een goede keuze voor jouw situatie gekomen. Zo ja, dan wensen wij jou daar op voorhand heel veel gebruiksgemak en plezier mee. Team Paul Roescher

Zeer goed en vriendelijk geholpen en geadviseerd.

Wij hebben zowel de badkamer als de vloer alsook de keuken bij Paul Roesscher gekocht en we zijn zeer tevreden over het meedenken en het nakomen van de gemaakte afspraken. De grootste uitdaging was voor ons wel de keuken waar wij een schuine muur in hebben. Maar mede door de zeer goede adviezen van de heer Leen Bakker is hier een prachtige kastenwand ontstaan. Hier zijn we dan ook ontzettend blij mee. De badkamer is ook fantastisch geworden. Echt helemaal zo als we het voor ogen hadden. Ook de nieuwe pvc vloer (gelegd door Vloer Totaal Twente) ziet er fantastisch uit. Kortom, niks als lof voor Paul Roesscher!

Beste Albert, Ook jij ontzettend bedankt voor deze lovende kritieken! Wat fijn dat we er weer een ambassadeur bij hebben :) Team Paul Roescher

Leuke behulpzaam en humor..

Vandaag 1 zak je voeg gehaald voor mijn tegels die ik aan het leggen was.. want een aardige mensen. Super behulpzaam en in voor een lolletje. Daar word je nou gewoon blij van.

Beste Diana, Serieus werken met een glimlach en een lolletje maakt het leven wat draaglijker voor iedereen ;) Veel plezier met tegelen! Team Paul Roescher

Slecht

Keuken van P.R. inductiekookplaat van €700. Problemen met kookplaat. Eerste gemailed met serviceafdeling. Geen antwoord. Toen uit Borne naar Rijssen gereden met verzoek om iemand van service afdeling te spreken. Baliemedewerkster antwoordde ons: garantie is verlopen (na 2 jaar terwijl bij Ikea 5 jaar geldt en kookplaat minder dan halve prijs is), dus zoek maar iemand in de buurt. Verzoek om te overleggen over vervanging/reparatie met servicemonteur: minstens 15 minuten gewacht, toen maar weggegaan. We zijn niet belangrijk genoeg en verkopen is voor P.R. belangrijker dan service.

Geachte mevrouw Browning, Bedankt voor uw review, welke u ook op Google heeft gepubliceerd. Van onze fouten willen wij graag leren! Dit zijn echter geen fouten aan onze kant... Wij hebben dit uiteraard onderzocht en komen tot de volgende conclusies: * u heeft onze Service Desk op zondag 12 september geïnformeerd. Daar wij op zon- en maandagen gesloten zijn en dan dus niet kunnen reageren, startten wij afgelopen dinsdag weer met reageren. Op uw melding is binnen de hiervoor geldende termijn op woensdag gereageerd. * u gaat op de bonnefooi naar onze Service Desk in Rijssen, dat is zeker mogelijk, maar u loopt dan helaas het risico dat er niet direct iemand beschikbaar is. Een collega van de Service Desk kwam u binnen 10 minuten opzoeken, u was echter ineens vertrokken. Dat is niet constructief. * de garantie op uw kookplaat is 2 jaar, terwijl de leeftijd van uw kookplaat ruim 5 jaar is. De garantie is dan verlopen, wij moeten ons in de meeste gevallen aan de garantietermijn van de leverancier houden. U bent zeer zeker belangrijk voor ons, maar u geeft een oneerlijke versie op de werkelijkheid en wij voelen ons dan ook genoodzaakt dit hierbij recht te zetten. Team Paul Roescher

Fijn geholpen bij het uitzoeken van de tegels

De tegels en advies waren geheel naar onze wens.

Beste Dianne, Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat jullie er blij mee zijn. Team Paul Roescher

Super slechte service en communicatie

De keuken is in april besteld samen met de vloertegels. Er is nog steeds niets binnen en het is inmiddels September. Krijg je bericht over levering, vervolgens komen ze niet opdagen en weten ze van niets. Tegelzetter maar afgezegd die vervolgens voorlopig volgeboekt zit. Als je zelf niet reageerd wordt er niet gecommuniceerd. Nu maar hopen dat alles past als ze wel komen leveren en plaatsen. Kortgezegd , Kwalitatief Utemate Teleurstellend (KUT) bedrijf.

Geachte heer Beukema, Wij betreuren dat dit zo bij u is gelopen. De Service Desk heeft het een en ander uitgezocht. Alleen uw tegels waren niet goed gegaan. Dit is inmiddels gelukkig opgelost. Team Paul Roescher

Professioneel advies op een hele klantvriendelijke manier

We zijn vandaag bij Paul Roesscher in Rijssen geweest om een bijkeukenkast uit te zoeken. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en heerlijke cake. Diewer heeft ons vanavond op een hele prettige manier geholpen. Hij luisterde goed naar onze wensen. Dacht mee en gaf handige, bruikbare tips. Het was een prettig gesprek. We hebben uiteindelijk een mooie kast gekocht, helemaal naar onze wensen en die paste ook nog binnen ons budget.

Beste Carin, Bedankt voor de review! Dit is precies waar wij het voor doen: gastvrije ontvangst, topadvies, goede aanschaf. Veel plezier ermee. Team Paul Roescher

Mijn ervaring is erg goed

Enorme keus... hulp was goed

Beste Suzan, Bedankt voor jouw review! Team Paul Roescher

Super slecht

Wat een slechte service’s Het hele team van de service desk is inmiddels bezig met de tientallen fout meldingen en naar 6 maanden nog steeds. Niet opgelost!!!

Beste Wendy, Bedankt voor de review. In ons systeem bent u aan een andere achternaam gekoppeld, wij moesten hierdoor even zoeken. Iedere melding is echter verwerkt, er is gelukkig geen sprake van tientallen foutmeldingen. De Service Desk heeft zich erg hardgemaakt om een passende oplossing te vinden. Een collega is bij u thuis geweest om ervan verzekerd te zijn dat de juiste fronten bij u zouden worden geleverd. Hierbij worden uiteindelijk al uw fronten ineens vervangen en u bent hierover inmiddels geïnformeerd. Wij wensen u heel veel plezier toe met uw nieuwe fronten wanneer deze geleverd zijn. Team Paul Roescher

Goede winkel

Hulp en leveringen waren uitzonderlijk goede. We zijn er erg blij mee. Ook in winkel heel fijn geholpen door deze mensen.

Beste Akmir, Leuk om te lezen dat alles zo perfect verliep. Veel plezier ermee! Team Paul Roescher

Wij zijn zeer tevreden met de uitkomst van de keuken.

We zijn fijn geholpen door de heer L.Bakker.

Beste heer/mevrouw Frisart, Goed om te lezen, we zullen het hem zeggen. Team Paul Roescher

Paul Roescher komt afspraken niet na

In het voorjaar nieuwe deuren besteld. Het inmeten hebben we vaak achteraan moeten mailen en bellen. Veel te laat werd alles netjes ingemeten en definitief besteld. In week 28 kregen we bericht dat alles in week 30 geleverd zou worden. Ivm vakantie hebben we dit uitgesteld naar week 34... Helaas blijkt dat de deuren nog niet eens gemaakt zijn... waarschijnlijk week 38. Veel en veel te laat. Roescher komt herhaaldelijk afspraken niet na. Je moet er continu zelf achteraan bellen en mailen. Ik ga hier nooit meer iets kopen!!! Ben blij dat ik niet heb aanbetaald... wat een slechte service!!!

Beste Ralph, Het is helaas correct dat een aantal zaken in uw geval niet goed is verlopen. Hiervoor is contact met u geweest en gelukkig gaat alles nu goed komen! Hierbij is coulance verleend. Wij wensen u ondanks alles heel erg veel plezier met uw nieuwe deuren. Team Paul Roescher

Helemaal geweldig

Erg blij dat ik hier mijn nieuwe keuken heb uitgezocht. Vanaf moment één vriendelijk welkom geheten en rond geleid door de prachtige zaak! Personeel nam veel tijd en goede aandacht voor details, maar lieten de keuze echt bij mij. Het is dat ik niet elke week een nieuwe keuken nodig heb, maar anders zat ik er volgende week weer! Bedankt voor de hulp!

Beste Davide, Het uitzoeken van een keuken is zeker niet iets wat iemand wekelijks doet. Wat goed om te lezen dat je helemaal uit Amsterdam naar het Oosten kwam. Welkom bij de club van ambassadeurs. Team Paul Roescher

Slecht

Mijn ouders hebben al jaren een keuken van jullie en zijn erg tevreden. Zo is mijn moeder naar de winkel in rijssen gegaan om te vragen naar een offerte voor nieuwe kastjes. Al haar gegevens van de huidige keuken mee genomen. In de loop van het advies gesprek werd er een keer gevraagd/gezegd dat ze beter met haar man terug kon komen (?). Hier is ze verder niet op in gegaan. Maar toch heel vreemd om dit te zeggen anno 2021. De offerte zal haar toegemailt worden. 4 weken later heeft ze nog niks ontvangen en maar een keer gebeld. Bleek om een misverstand te gaan en zal zsm komen. Nu ondertussen 2 maanden later nog niks. Het voelt alsof dit komt doordat ze als vrouw alleen hier naar toe gegaan is in rijssen. Ze zijn jarenlang tevreden geweest over de service maar dat valt met deze ervaring nu compleet weg

Beste Suzanne, Wat vervelend om te lezen! Dit is zeker niet de bedoeling. Onze Service Desk weet de namen van uw ouders niet, maar heeft inmiddels wel uw e-mailadres. Zij leggen contact met u. Team Paul Roescher

enorm fijn geholpen!

in het nieuwe huis,was er een knop van de douche,werdt uitgebreid geholpen,om de goede knop te kunnen bestellen. fijn meegedacht!

Dag mevrouw Meeg, Ook voor dit soort aankopen geldt dat wij graag zien dat e.e.a. goed verliep. Team Paul Roescher

Fantastisch geholpen, goede service, fijne en duidelijke uitleg.

Vanmiddag goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Er werd echt de tijd voor ons genomen en geluisterd naar onze wensen. We kregen duidelijke adviezen. En uitleg over mogelijkheden. Dit alles in een prettige sfeer en niet geheel onbelangrijk met kennis van zaken! Voor ons de derde keer dat we hier een keuken kopen.

Dag Freddy, De 3e keer alweer, we krijgen er steeds meer ambassadeurs bij! Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken en tot de volgende keer. Team Paul Roescher

Positief ontvangst

Wij waren blij met de aandacht en tijd die wij kregen bij het uitzoeken van een nw keuken

Dag heer/mevrouw Kloppenburg, Super om te lezen! Heel veel plezier vast met de nieuwe keuken. Team Paul Roescher

Wat een geweldige service!

Wij zijn zeer te spreken over de service en expertise van Paul Roescher. Wij zijn goed geholpen door Nick en Artjan. Artjan is bij ons thuis geweest en heeft ons het hele proces bijgestaan. Het resultaat mag er wezen, heel blij mee. Bedankt.

Dag Sara, Geweldig om te lezen, zij doen er inderdaad alles aan om het hele proces van uitzoeken tot advies en van levering tot nazorg goed te begeleiden. Veel plezier met de tegels! Team Paul Roescher

Perfecte- en nette verkoopadviezen en super kwaliteit

Fijn verkoopgesprek Goede adviezen- en service verlening Perfecte communicatie over voortgang en bezorging. Zeer kundige keukenmonteurs Goede nazorg Zeer goede prijs- en kwaliteitverhouding Kortom: zeer tevreden!

Dag heer/mevrouw Verkamman, Dit is precies waar wij voor staan en waar wij voor gaan. Heel veel plezier ermee! Team Paul Roescher

Super service

Je word er echt netjes geholpen en geadviseerd.

Dag Ruben, Fijn om te lezen! Team Paul Roescher

Degelijke keuken !!

Naast de degelijke uitstraling ook een mooie prijs. De beschadigde deur is ook goed opgelost. Nu de slaapkamerkast nog. Ga zo door!!!!

Dag Linda, Er gaat helaas wel eens iets mis, fijn om te lezen dat dit naar wens is opgelost. Bedankt voor de review en geniet van de spullen. Team Paul Roescher

Kwaliteit, vakmanschap en vriendelijkheid

Het gehele traject; van advies/ontwerp, levering en plaatsing van de keuken is uitstekend verlopen met als resultaat een prachtige keuken van uitstekende kwaliteit. Ook de inzet en betrokkenheid van de medewerkers is uitermate prettig waaronder de professionaliteit van Frans van Oene en de perfecte levering door Jan Mensink.

Dag Marianne, Bedankt voor deze mooie review, de heren zullen er blij mee zijn! Jullie hopelijk ook nog jaren met de keuken. Team Paul Roescher

Super service top kwaliteit en scherpe prijzen

Ik heb hier mijn badkamer tegels besteld. Ardjan heeft mij daar geweldig mee geholpen. Van mijn keuze tot de bezorging aan deur ben ik echt geweldig geholpen. Prijzen zijn heel scherp. Kwaliteit is top, het waren zulke goede tegels dat iedereen die het bij mij thuis zag ook even ging kijken op de website van Paul Roescher. Er zijn mensen geweest die daarna ook bestelden. Bij mijn bestelling gaf ik aan voor wanneer ik de tegeld nodig had, betaling kon ik ook dan pas doen. Dat kwam mij heel goed uit. Ze prikten een datum en tijd en het werd keurig netjes bezorgd volgens de afspraak. Ben er super blij mee en ik ben Ardjan erg dankbaar voor zijn tyd. Super bedrijf. Echt een aanrader. Binnenkort ga ik gelijk een afspraak maken ook voor mijn keuken.

Dag Adem, Geweldig om te lezen, een nieuwe ambassadeur uit Kampen! Ardjan is inderdaad heel goed bezig met zijn team. Tegels zijn alles voor hem. Geniet van de tegels en succes met het uitzoeken van de nieuwe keuken. Team Paul Roescher