Doorverwijzen en geen terugkoppeling vragen.

Ik begrijp dat bepaalde garanties van andere leveranciers zijn. Jullie zijn alleen verkoper van keukens. Maar als een leverancier zijn garantie belabberd, of eigenlijk niet oplost vindt ik dat jullie hier iets aan moeten doen. Het is stil gebleven. Jammer.

onwijs slechte service na plaatsen

Bij het plaatsen van de keuken bleken er vele fouten gemaakt te zijn. keuken verkeerd ingemeten, verkeerde kasten besteld, blad op foute maat gemaakt. gedeeltelijk foute en gedeeltelijk ontbrekende greeplijsten. Hierdoor hebben we 3 weken langer moeten wachten op installatie, en nu 3 maanden verder, hebben we nog steeds - foute kasten staan, - een gat in het blad (te kort) - missende deur - geen greeplijsten (uiteindelijk extern gekocht en in 1 dag geleverd) Klantenservice blijft van niets weten.

Geachte heer Kats, Bedankt voor uw review. Mijn collega van de Service Desk is hiermee bezig en rapporteert zo spoedig mogelijk. Team Paul Roescher

we zijn zeker tevreden

We zijn zeer tevreden, onze keuken is al in april geplaatst, wel met enkele strubbelingen, wachten op ladenfronten. kregen niet goed helder hoe dit is gekomen, maar alles is opgelost. Fijne monteurs. toen we de keuken uitzochten lang voordat hij geplaatst zou worden gingen we er meerdere keren naar toe om te kijken. Door omstandigheden (fabriek die de keuken zou maken failliet) werd de keuken eigenlijk steeds mooier qua materiaal, maar niet duurder, dat vonden wij toch echt service, ze stonden altijd voor ons klaar elke keer dat we kwamen kijken en werden verwend door de kok. Verkoopster Marlien weet het vast nog wel, de Blauwe Keuken echt gewaagd maar zijn er echt super blij mee. Echt een meubelstuk in ons huis.

We zijn (zeer) tevreden met de oplossing die is geboden.

Ook tevreden met afd. service de contacten die we hebben gehad worden we netjes en na tevredenheid geholpen.

wel tevreden

De apparatuur is goed, de nazorg vind ik minder. Jullie hebben volgens mij nooit gevraagd hoe alles is verlopen ook met betrekking tot de onderaannemers. Zoals daar zijn, stucadoor, keuken monteur en vloerenlegger van de vloer die toch ook bij jullie is besteld. Dat weten jullie dus nu nog steeds niet. Waarom is daar nooit naar gevraagd? Het gaat er toch om dat je niet alleen verkoopt maar ook de wilt weten hoe de klant het heeft ervaren? Wat betreft onze klacht over de kookplaat, ik neem aan dat deze vraag van u daarop betrekking heeft, die is keurig opgelost, daar zijn we heel tevreden over. Vriendelijke groet, Ben Reijrink

Ontzettend veel keus

Enorme toonzaal aan tegels en goed advies

Blij met de behaalde resultaten

De keuken en vloer is naar volle tevredenheid. Erg blij

Geen ster waard

Wij zijn al ruim 3 maanden bezig met Paul Roescher om onze keuken af te krijgen. Een keuken die in september 'oogklaar' afgeleverd zou worden zag er niet uit. Apparatuur ontbrak, materiaal was niet of fout besteld en om een werkblad passend te moeten maken moest een stuk van het blad afgezaagd worden. Na een aantal weken komt een medewerker een koelkast leveren, boort vervolgens een schroef door de buitenwand van een kast. Meerdere malen medewerkers over de vloer gehad. Iedere keer weer rommel, rotzooi en we moeten ook telkens vrij nemen. Na veel vijven en zessen lijkt de keuken klaar. Maar nog steeds wachten we op een nieuwe kast (zonder gat). Er wordt ons inziens geen stap harder gelopen. Als ze ons vragen hoe ze ons tegemoet kunnen komen doen we een voorstel. Geen exorbitant voorstel, maar ons inziens een redelijk voorstel. Dit voorstel kunnen ze niks mee doen 'omdat zij zich niet kunnen vinden in onze gedachtegang'. Intern liggen ze daar dus ook niet op 1 lijn. De tegemoetkoming die ze doen is in tijden van lockdown een dinercheque aanbieden. Een fout signaal. Uit eten gaan terwijl we juist willen genieten van onze nieuwe keuken. En juist dat is de crux. Ze denken daar voor je, in plaats van te luisteren naar de klant. Alleen pappen en nathouden dat ze de problemen op willen lossen. Ze zeggen letterlijk dat ze niet 'zomaar' een compensatie geven. Gezien de historie van ons dossier lijkt ons dat niet 'zomaar'! Intern wordt er naar elkaar gewezen. Een directieklacht wordt niet door de directie beantwoord etc.etc. Enorme spijt dat we hier een fors bedrag uit hebben gegeven aan een keuken. Wij zijn zeer ontevreden over de gehele gang van zaken hoe wij als klant worden behandeld.

Geachte heer Buitenhuis, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u er met de Service Desk niet uit bent gekomen. Onze collega's hebben hun best voor u gedaan. Desondanks wensen wij u veel plezier met uw keuken. Team Paul Roescher

Prachtige keuken geleverd en perfect geïnstalleerd!

Wij zijn goed geïnformeerd en geholpen bij het kopen van onze keuken, door corona liet de plaatsing iets langer op zich wachten, maar daar kan niemand iets aan doen. Uiteindelijk een prima monteur die alles netjes heeft geplaats. Nu wachten we alleen nog op de achterwand en de vensterbank die waren niet helemaal goed ingemeten, maar dat gaat ook zeker goedkomen. We kunnen de keuken gewoon gebruiken. De moeite waard om een keuken bij Paul Roescher te kopen!!

Top service, top prijs

Ik had interesse in de restpartij van een pvc vloer, echt top kwaliteit overigens. Ik had mondeling een en ander afgesproken en kon de vloer gelijk al ophalen. Deze stond netjes klaargelegd en ik heb hem voor een absurd goed prijs meegekregen.

Fijn bezoek en goede service

Je kunt op Paul Roescher vertrouwen

Niet alleen waren we zeer te spreken over de verkoopgesprekken, ook bij de afhandeling konden we altijd op Paul Roescher terugvallen. Zelfs in coronatijd werden we constant keurig te woord gestaan en als er probleempjes waren, werden die adequaat en waar mogelijk snel opgelost. Van een interieur architecte hadden we gehoord dat Paul Roescher zeer betrouwbaar, klantvriendelijk en service gericht is. Nu hebben we dat zelf ook kunnen ervaren. Toppie.

Had meer van Paul Roescher verwacht

Er lopen nog een paar zaken cq vragen, waarop nog steeds geen antwoord is gegeven door u. o.a. factuur wandprofiel welke nog niet gecrediteerd is. Zie email, foto keuken ca 1 cm van de wand af. Smetplaten nog steeds niet geleverd cq geplaatst. Kapotte stootplank, zie bericht keukenmontage, nog niet geleverd cq vervangen. Vandaar nog geen aanbeveling.

Perfecte service

Zelfs na de garantie periode wordt een onderdeel gratis nageleverd

Wisselend

“Murphy’s Law” Deze was voor mijn gevoel zeker van toepassing bij het aanschaffen en installeren van tegels en twee glazen douche-elementen in mijn badkamer. Het hele proces vertoonde fouten in de bestelfase, de uitlevering en de installatiefase. Ook communicatief kwamen wij niet op dezelfde golflengte. Allemaal zeer teleurstellend voor mij als klant. Na een jaar van aanmodderen heb ik voor een laatste keer een poging gewaagd en een bezoek gebracht aan de locatie in Rijssen. Dit met de gedachte; daar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar wie ruimt de spaanders op. Na de gewoonlijk zeer vriendelijke ontvangst werd ik te woord gestaan door Natan Olink, Service Planner bij Paul Roescher. Deze heeft mijn verhaal aangehoord en kwam na een paar checks met de korte opmerking, “Ik pak het op en regel het!” Dat bleek geen woord teveel, vanaf het moment dat hij deze extra service verleende en voorzag van de juiste communicatie verliep alles vlot. Met veel vreugde kunnen wij nu gebruikmaken van een complete badkamer. Daarmee is ook mijn vertrouwen weer terug gewonnen en zal ik met plezier weer op bezoek gaan bij Paul Roescher. Anjo Ozinga Deventer

Veel op voorraad

Al vele malen de tegels gekocht.. Ze hebben veel op voorraad... zodat ik makelijk wat kan Bijbestellen. Tevens is het altijd zeer snel geleverd. Wat ik weer fijn vind bij het opknappen van puntjes. Zeker een 10

Veel op voorraad

Behulpzaam

De werknemers denken echt mee.. heel blij mee

Mooi spul!

We genieten super van onze keuken. Goed advies en de oven is ook snel nageleverd.

Mooie winkel

Super showroom en nette levering zoals afgesproken

Heel fijn.. en super service

Ik had een beschadigd deurtje.. was geen enkel probleem ze bestelde een nieuwe en deze hebben ze netjes geplaatst... de monteur heeft zelfs nog mijn los zittende tafelblad gemaakt. Nogmaals bedankt.

Hele slechte service.

De keuken is half geplaatst en we wachten al weken op de afwerking en de koelkast! (Van t kastje naar de muur gestuurd). Bij de verkoop prima geholpen, maar vanaf dat t betaald is is t drama. Helaas. Heel jammer. We hopen dat we met kerst een koelkast hebben.

Top kwaliteit keuken voor een goede prijs, communicatie kan beter

Wij hebben een nieuwe keuken gekocht bij Paul roescher. Wij zijn gematigd tevreden over de keuken. De kwaliteit van de keuken is zeer goed. Wij hebben 2 punten waar we ontevreden over zijn. Ten eerste is het inmeten onnauwkeurig gebeurd, waardoor er bijna een centimeter ruimte tussen het werkblad en de muur zit. Ten tweede zit er bijna tien centimeter ruimte tussen de achterkant van de onderkast en de muur erachter. Hierdoor werd onze hoekkast, die op de tekening werd aangegeven met een diepte van 42cm, slechts 32cm diep, waardoor de meeste keukenapparaten er niet in passen en veel ruimte in de hoek niet benut kan worden. De service wil dit niet oplossen, zij beweren dat dit zo hoort. Dit is vooraf niet gecommuniceerd en wij hadden hier andere verwachtingen bij. Bij het ontwerpen van de keuken wordt er goed meegedacht, je kunt merken dat de adviseurs veel ervaring hebben en over elk detail een goed advies kunnen geven. Ze denken out of the box, en ze denken verder dan alleen de keuken zelf. Zo werd er bij ons bijvoorbeeld een ombouw ontworpen waardoor het lijkt alsof de hoge kasten in de muur verwerkt zitten. Na het akkoord hebben wij telefonisch een aantal wijzigingen aangevraagd aan ons ontwerp, dit was geen probleem. Helaas klopte de tekening hierna niet meer, waardoor het de hele keuken niet meer zou passen. Ik heb de tekening gecontroleerd en dit werd hersteld. Het montage team (extern bedrijf ingehuurd door Paul roescher) had een keuken front beschadigd, dit werd netjes gemeld en direct werd een nieuw front besteld. Over de prijs valt bij Paul roescher op geen enkele manier te onderhandelen. Dit is ook niet nodig want de prijs is prima! Een minpunt is wel dat er geen gespecificeerde offerte wordt gegeven. Je krijgt alleen een totaalprijs. Conclusie: deze winkel is een zeer goede keus als je een keuken wilt aanschaffen, maar controleer goed alle details van je ontwerp.

Service afdeling niet bereikbaar, na 7 weken wachttijd 5weken voor inspectie afzuigkap

Keuken

Geweldige service,telefonisch contact gehad,en een hele fijne oplossing bedacht.