Goed en fijn bedrijf

Verkoper Frans neemt alle tijd en denkt heel goed mee. Geeft eerlijk advies, en niets is teveel. Veel keuze bij Paul Roescher, waar je netjes word ontvangen.

Wij zijn ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken

We hebben onze nieuwe keuken uitgezocht, er werd goed met ons meegedacht over de indeling. Ook andere praktische tips werden besproken over de details van de keuken. Alle vragen die wij hadden werden beantwoordt. Bij het afroep gesprek hoefde daardoor ook weinig aangepast te worden. Kortom wij zijn erg tevreden!

Mooie keuken!

Mooie keuken gekocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst. Bedankt! Ook geleverde tegels voor de badkamer op tijd geleverd. Zeer goede prijs-kwaliteit. Goed geadviseerd.

Nachtmerrie in plaats van droomkeuken

Alles wat fout kon gaan , ging fout Maar het ergste was dat je letterlijk overal zelf achterbeen moest Wees gewaarschuwd en lees recensies van Paul Roescher op andere beoordelings sites Realiseer u dat achter die reviews veel leed zit van de aankoop bij Paul Roescher Wij kregen letterlijk de verkeerde kleur keuken gedumpt, 4 maanden later kwam voor de tweede keer de verkeerde kleur ( de helft groen/ antraciet). Afzuigkap met deuken Aanrechtblad na 4 maanden buiten gestaan te hebben, kreeg barsten De monteur verkeerde dag ingepland Uren gebeld en vele mails gestuurd Aangetekende brieven gestuurd ( waarvan 1 spoorloos volgens PR en 1 in de brievenbus) Wel getekend volgens mijn Postpunt NL app (?) Uren voor niets vrij genomen omdat de verkeerde kleur zijpanelen geleverd werden en ook nog tekort Wat flarden over onze ervaring , wat begon in mei 2021 en in september 2022 hopelijk achter ons kan laten

16 jaar geleden een keuken gekocht bij Kwakkel in Apeldoorn . Nu waren er wat scharnieren kapot nergens te krijgen maar Bij Roescher wel wat een service ze brachten gewoon de scharnieren thuis langs !!! We hebben wel de badkamer en vloeren daar gekocht maar dekeiken niet dus heel fijn dat ze toch de moeite hebben genomen om ons van scharnieren te voorzien Top

Onze nieuwe keuken uitgezocht. Fantastisch geholpen en meedenkend. Zeker een aanrader!

Geweldige klachtenafhandeling

Levering van ons Inductiefornuis was niet compleet uitgevoerd. De serviceafdeling heeft dit zeer voortvarend opgepakt. Na telefonisch contact was binnen 24 uur de monteur aanwezig. Kortom, geweldige service van Roescher!

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Vandaag heb ik mijn keuken gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na vorige week al advies te hebben gekregen en mezelf heb georiënteerd vandaag weer geweest voor een tweede keer. Ik ben 2 keer erg goed geholpen, er wordt aandacht en tijd besteed aan je eigen wensen en alles is top geregeld. Kortom, ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben.

Gaaf bedrijf!!

Voor de tweede keer een aankoop bij deze jongens. Ga zo door. Mijn vrouw is dik tevreden.

Professioneel en vriendelijk!

Zeer aangename winkel, bij binnenkomst al direct aangesproken. Vervolgens door Justin op een zeer deskundige en aangename manier geholpen. Volgende dag terug en aanschaf gerealiseerd. Top ervaring!

Beste Faraz, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Mooie goed functionerende keuken

In het voortraject toch een wat mindere ervaring opgedaan. De 1e verkoper waar we een afspraak mee hadden kon goed en vlot vertellen hoe en wat en kwam met een goede prijs. De 2e keer dat we de keuken door zouden spreken moesten we maar liefst een half uur wachten.. de verkoper (nu een andere) was best eigenwijs. Voorbeelden/ aanpassingen laten zien die we nooit hebben besproken. En een beetje vreemd reageerde als we het toch anders wilden. Hij moest op een of andere manier herhaaldelijk vertellen dat we een budget keuken hadden. Het gaf ons in ieder geval niet een erg fijn idee. En toen wij weg moesten omdat we een andere afspraak hadden ging hij een beetje moeilijk doen zo van ja ik hoop dat het lukt. Maar goed een half uur later aankomen op je afspraak…. Voor de rest qua planning en levering ed. zat het uiteindelijk goed. Moest hier soms wel achteraan bellen omdat het nog niet duidelijk was hoe wat wanneer. De factuur moest ik ook achteraan bellen. Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, maar moest er wel achteraan. Dus vooral in het voortraject wat mindere ervaring. Overall zijn we wel tevreden. We zijn erg blij met onze keuken! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste Robin, Wat vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in het voortraject van uw aankoop. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest en wij vinden het vervelend dat u dit heeft ervaren. Hiervoor onze excuses. Tegelijkertijd stemt het ons trots dat we u in het vervolg van het aankooptraject wel tevreden hebben kunnen stellen. Wij nemen uw feedback tot ons en hopen dat u nu kunt gaan genieten van uw fantastische keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Mega goed geholpen,we zijn erg tevreden.ik kijk er naar uit.

Mijn afspraak was door mij zelf niet goed gegaan.maar toch werden we direct geholpen.

Beste Alie, Bedankt voor uw mooie rapportcijfer. Wij zijn blij dat we u alsnog hebben kunnen helpen. Wij gaan nu alles op alles zetten om u van uw nieuwe inrichting te voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Hele fijne eerste keuken ervaring!

Voor ons was dit de eerste keer dat we een keuken moesten uitzoeken en ook gelijk de eerste winkel waar we zijn geweest. Iedereen met gezond verstand zou zeggen dat we verder hadden moeten kijken, maar waarom zou je verder kijken als de eerste gelijk al aan alle wensen voldoet? We werden s'ochtends hartelijk ontvangen en hebben eerst rondgekeken wat we mooi vonden, en later hebben we samen met de adviseur gekeken wat onze wensen waren en wat realistisch was. Aan het einde van de rit, hadden wij een keuken die mooier was dan wij van te voren in gedachten hadden en voor een prijs waardoor je graag nog een keer terug komt. Niet alleen de adviseurs krijgen alle complimenten maar zeker ook de chef met de heerlijke soep en hapjes. Hierdoor hebben wij ons ontzettend op ons gemak gevoeld. Wij kunnen Paul Roescher met 100% zekerheid aanraden!

Beste Jonicke, Dit is een review waar wij heel blij worden. Het is precies het klantgevoel waar wij naar streven en wij zijn erg tevreden dat jullie het vertrouwen in ons hebben gesteld. Wij zullen de complimenten doorgeven en willen jullie alvast heel veel kookplezier toewensen met jullie eerste keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Valt tegen met de service

Na 9 maanden wachten is onze keuken sinds dinsdag 20-09-2022 compleet. Dit is totaal niet het beeld wat wij van Paul Roescher hadden verwacht. In maart 2021 hebben wij de keuken besteld voor december 2021. Dit werd door Corona januari 2022. De keuken was niet compleet oven miste en de aanrechtbladen waren er ook niet. Dit is tot april opgelost met drie verschillende aanrechtbladen. We konden de keuken gebruiken. Bij het leveren van de goede aanrechtbladen misten de smetplinten. Dit verdiend geen schoonheidsprijs.

Beste Biep, Het spijt ons dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Helaas hebben wij in de periode van uw levering te maken gehad met schaarste. Onze leveranciers konden niet alles volgens afspraak uitleveren en daar bent u helaas (mede) de dupe van geworden. Ook het werkblad is met vertraging opgeleverd en daar balen wij erg van. Wij kunnen de verlate levertijden van onze leveranciers niet of nauwelijks beïnvloeden en vragen daarvoor om uw begrip. We zijn vervolgens hard aan het werk geweest om u alsnog van een complete keuken te voorzien en hebben gezorgd dat u d.m.v. noodbladen alsnog kon koken. Wij hopen dat u ondanks het wachten toch tevreden bent over uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

zeer slechte service

Al twee jaar zijn wij bezig om onze keuken hersteld te krijgen. Er zijn twee kastdeuren die niet passen omdat de ovens te hoog zijn. Daarnaast zijn er twee lades die met een slijptol ingeslepen zijn (door Paul Roescher) om ze passend te maken. Twee jaar van mailen, bellen, monteurs en installateurs over de vloer en geen oplossing.... na twee jaar blijkt: de fabriek is failliet. Nu moeten alle frontjes vervangen worden. Inmiddels zijn wij er klaar mee. We vroegen om afkoop van de schade. Die werd door de servicemedewerker geraamd op 2000 euro. Twee jaar in de ellende en wij denken ach, dan maar afkoop, scheelt Paul Roescher veel geld en wij zijn van de ellende af. We leren dan wel leven met de mindere keuken maar het zou dan toch goed opgelost zijn met als resultaat een tevreden klant. We kregen een bod van 500 euro. Dus ik bellen. Zou je niet wat meer bieden dan dit. Het antwoord was nee. Ik zeg: maar herstel kost jullie veel meer dan een afkoop en bovendien zitten wij inmiddels niet meer te wachten op een halve keuken verbouwing. Het antwoord bleef nee. Sterker, de financiële meneer deelde mij mee dat ik er gewoon een slaatje uit probeerde te slaan..... Ja, na twee jaar wachten probeer ik een goedkope oplossing te vinden voor Paul Roescher die er twee jaar met de pet naar gooit maar ik ben de slechterik...... Maar goed, nee, we willen er geen slaatje uit slaan. Dus dan maar weer de ellende.... van wachten..... en hopen dat de kleur goed is.... en dat alles ook geleverd wordt. We zullen zien. Misschien, heeeeel misschien.... wordt het nu wel opgelost.

Beste Michiel, Heel erg jammer dat u de genoemde zaken zo heeft ervaren. In uw geval is inderdaad de betreffende leverancier in de tussentijd failliet gegaan. Dat is erg vervalend en wij snappen dat een keuken niet uit verschillende fronten kan bestaan. Zoals u in uw review omschrijft willen wij doen wat we beloven: u alsnog voorzien van een complete keuken met nieuwe fronten van een andere leverancier. In overleg is gebleken dat u hier in eerste instantie geen gebruik van wilde maken en de voorkeur gaf aan afkoop van schade. Wij hebben u hier een aanbod voor gedaan, maar deze heeft u afgewezen. Wij willen u nog altijd graag helpen om er weer een complete keuken van te maken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Goede aankoopondersteuning en fijne aftersale

Na de aankoop hadden we een fijn gevoel over de aanschaf. Helaas kon het blad niet tijdig geleverd worden maar dit werd goed opgelost door een tijdelijk blad. De kookworkshop was erg leerzaam en lekker. Hierdoor kunnen we alle functies uit de stoomoven halen! Echt een aanrader om deel te nemen aan deze workshop!

Beste Jan Peter, Wat een ontzettend fijne beoordeling om te lezen. Dank u wel! Wij wensen u veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Goede apparatuur, prima service

Leuke handige en lekkere kookcursus bij de ovens!

Beste Rob, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen wij het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Uitstekende service en nazorg zonder discussies

Zeer groot aantal keukens in de showroom waardoor bij keuze meestal wel een voorbeeld aanwezig is. Reclamatie en nalevering zonder problemen en perfect uitgevoerd

Beste Erik, Ontzettend fijn om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Ruime keuze, mooie produkten en goede service

Ruime keuze in mooie producten. Service achteraf is goed en wordt persoonlijk opgepakt.

Beste F.W., Bedankt voor uw review. De eer is geheel wederzijds. Wij vinden het namelijk ook erg leuk om producten in Friesland te leveren. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Perfekte keuken

Goede service duidelijke afspraken Perfekte levering en plaatsing en niet duur

Beste Benny, Bedankt voor het mooie rapportcijfer. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u onze service als 'perfect' omschrijft. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Supermooie zaak met veel keuze

Alhoewel we de zaak Paul Roescher al wel langer kenden, zijn we nog nooit binnen geweest. Voor onze nieuwe keuken zijn we op een donderdagavond geweest en werden we heel goed geholpen. Verkoper had alle tijd voor ons, en had deskundig advies over materialen en apparatuur. We zijn er erg blij mee en komen zeker terug voor een mooie badkamer.

Beste Meinert, Zo zie je maar. Het heeft even geduurd, maar we hebben elkaar ontmoet.. en met succes! We gaan alles op alles zetten om u van uw droomkeuken te voorzien en hopen u terug te zien voor een mooie badkamer. Met vriendelijke groeten, Team Paul Roescher

Geweldig bedrijf

De keuken staat er al even naar volle tevredenheid. Heel fijn geholpen in de zaak en ook het verdere traject ging super. Helaas hadden we een klein stukje smetplint vergeten mee te rekenen maar dat kregen we kosteloos nageleverd, dat noem ik nog eens service! Daarnaast hadden we moeite om een goede opstelling te bedenken maar de adviseur kwam ineens met een heel verfrissende nieuwe opstelling. Dat was een schot in de roos. Complimemten voor alles!

Beste klant, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wist u dat onze kok ook zeer goede kookcursussen kan geven? U heeft met uw aankoop recht op deelname aan deze kookcursus. U kunt uzelf opgeven via onze website. Wij hopen dat u nog lang zult genieten van uw keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Goede service, tevreden klant

Wij zijn goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe keuken en badkamer. Ook het gesprek wat we na de oplevering van de keuken hadden hebben we erg prettig gevonden. De opleverpuntjes die we nog hadden werden snel opgepakt en opgelost. De geleverde keuken en de badkamer zien er prachtig uit. Dank aan Leen, Daan en Marlien (service)

Beste Pieter en Gerda, Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over uw aankopen en de door ons geboden oplossing. Hartelijk dank voor de mooie waardering en het vertrouwen die u in ons heeft gesteld. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Zeer positief. Geweldige service, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

De kookcursus op donderdagavond in Apeldoorn met Justin was heel gezellig en informatief. Heerlijke gerechten, op een heel duidelijke wijze uitgelegd. Met veel tips en uitleg over het gebruik van onze Stoves inductieplaat en ovens. Dit is een geweldige service! Deze service en klantvriendelijkheid kregen wij gedurende het hele proces van het kiezen en de installatie van ons nieuwe fornuis. Dit is met recht "ouderwetse" service en kwaliteit!

Beste Hans en Ella, Wat een mooie complimenten voor onze collega! Dat horen we uiteraard heel graag. Dank u wel hiervoor en heel veel kookplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

teleurstellend

Kwam voor een nieuwe keuken, me daar erg op verheugd. Ik had totaal geen idee wat ik kocht, alles werd op een papiertje getekend. Frontjes uitgezocht, aanrecht uitgezocht. En toen ging de heer die mij hielp het uitrekenen. Hij besliste wat voor soort kookplaat ik zou krijgen evenals de oven en magnetron. Kreeg op een kladje de eindprijs en ik moest snel beslissen anders was die al weer duurder. Ik stond na 1 uur weer buiten, totaal perplex

Beste Ingrid, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over uw bezoek want dit is zeker niet onze bedoeling geweest. Indien u hier nog graag contact over wilt hebben dan vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.