Goed advies en hartelijk ontvangen

Toen we in Rijssen onze PVC-vloer gingen uitzoeken zijn we hartelijk ontvangen door Gerard. Uren besteed en goed verzorgd met hapjes en drinken. Passend advies gehad en er werden goede vragen gesteld over hoe en wat. We hadden moeite om met een stoffeerder in contact te komen voor de planning van het leggen, maar ook daar zijn we goed bij geholpen. Helaas nu het leggen nog even uit moeten stellen, dus kunnen (nog) niks zeggen over kwaliteit vloer e.d.

al ruim 15 jaar een voortreffelijke sevice!

In alles, zowel vervanging als hulp met alg. Service een topprestatie van dit bedrijf! Zo zouden er veel meer moeten zijn.

Wij hebben een hele fijne ervaring met keuken kopen bij Paul Roescher.

Wij hebben een prachtige keuken. De keuken is helemaal naar onze wens. We zijn vanaf de verkoop tot plaatsen keuken prima geholpen. Alles is in één keer geleverd en geplaatst volgens afspraak. Contact met de verkoopster, planning, monteur (vakkundige ZZP'er) was ook fijn en niets om op aan te merken.

onvoldoende in verwachtingsmanagement en duurzaamheid

Na aankoop van een ander huis bleek daar een Roescher keuken in te zitten. Omdat wij wat aanpassingen in de keuken wilde (o.a. grotere koelkast, en daarmee een losse vriezer, een andere vaatwasser en andere gootsteen) Bij het eerste telefonisch contact direct aangegeven wat de situatie is en wat onze bedoeling was. Dat was geen probleem. In eerste instantie was de dame aan de lijn behulpzaam om na te gaan of de keuken bij hen in het systeem stond zodat tekeningen, maatvoering al direct voor handen was. Helaas konden zij de keuken niet vinden in het systeem. Wel een afspraak gemaakt. Na afzegging en hernieuwde afspraak, naar Apeldoorn toe. Vriendelijk ontvangen door verkoper 1, uitgelegd wat de bedoeling was. Vervolgens wilde hij toch opnieuw zoeken in de systemen of de keuken er toch niet in stond. Dit duurde enige tijd, 20-30 minuten. Bij terugkomst aan tafel werd ons verteld dat de keuken niet te vinden was en dat het gesprek vervolgd werd met verkoper 2. 9 (vreemd?) Op naar een andere tafel en wachten op verkoper 2. Nadat wij kennis hadden gemaakt brachten wij opnieuw onze wensen naar voren. En ook nu wilde men toch zeker weten of de keuken niet in het systeem stond en verdween ook deze verkoper naar achteren en was het wachten. Toen ook hij bevestigde dat de keuken niet te vinden was, ging het gesprek verder. Verbaasd waren wij toen, nadat wij opnieuw vertelde wat de bedoeling was, en dat was geen complete nieuwe keuken aanschaffen, vertelde de verkoper dat dit niet mogelijk was. Dit deden ze niet, was lastig. Op mijn vraag waaeom dit niet eerder werd aangegeven ondanks meerdere malen telefonisch contact en zelfs op de dag zelf met verkoper 1 niet verteld is. Tja.... daar was weinig op te zeggen behalve, miscommunicatie. Licht puntje: verkoper 2 bood aan om langs te komen om te onderzoeken wat mogelijk was. Hoe fijn dacht wij. Maar we wachten nog steeds. Kortom: er moet verkocht worden, aan duurzaamheid wordt niet gedaan en verwachtingen niet gemanaged.

Zeer slecht!

In tegenstelling tot uw opmerking is deze klacht NIET afgedaan. Als u informeert bij de verkoper, dhr Leijendekker, of bij de persoon die u vermeldt, dan kunt u het antwoord op mijn verzoek geven. Dit antwoord verneem ik dan graag zsm van u. Ik ga ervanuit dat dit voor 10 juli a.s. zal gebeuren.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. U heeft ons gevraagd om een factuur van AEG apparatuur. Ons serviceteam heeft u hiervoor doorverwezen naar onze financiële afdeling. Deze zal u spoedig van de juiste factuur voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Slechter dan slecht

- geen communicatie bij zowel de badkamer, keuken, tegel als vloerafdeling !!! - leveren teveel materiaal - kunnen niet goed goed inmeten, dingen in badkamer verandert omdat ze niet goed op schaal alles hadden getekend en het dus niet paste. - in december besteld maar geen vloer legger geregeld. - melden niet bij pvc vloer dat opstart procedure gedaan (tot 40 graden verwarmen) moet worden waardoor toen vloer legger wel beschikbaar was de vloer niet wilde leggen (ook al was vloer uitgehard). Nu meer dan 2 maanden wachten!!! - spullen worden niet bezorgd op dag / tijd die afgesproken is. - bij keuken bezorging moest mijn man mee tillen aangezien de bezorger alleen kwam. - keuken blad was bij aankomst kapot. Nu 2 of 3 maanden wachten. ….weer geen communiceren dus wellicht wordt het weer langer. - Paul Roescher ontzorgd niet. Wilt u geen stress koop hier dan vooral niet!

Goede keuken, slechte service.

Onze keuken is al lang geleden door Paul Roescher geplaatst. Prima keuken, prima volgens afspraak geleverd. Nu willen we van het gas af en zijn naar Paul Roescher Apeldoorn getogen om een electrische kookplaat te kopen. Dat kwam allemaal prima uit, ze hadden de maten van de keuken allemaal nog in de computer, helemaal voor elkaar. Er was 1 inductiekookplaat die precies paste, geweldig. Bij levering bleek dat de maten voor geen hout klopten. De monteur heeft hem weer ingeladen en beloofde ons dat we diezelfde dag nog terug gebeld zouden worden. Dat gebeurde niet en de volgende 2 weken ook niet. Toen ik belde duurde het even voor de goede papieren gevonden waren en ook de man die ons aan de telefoon had, leek ontstemd. "U wordt deze week nog teruggebeld, meneer! Dat leek goed, maar het is nog niet gebeurd. Opnieuw gebeld om 12.05. Toen was er een bandje ingestart: "Van 12.30 tot 13.30 hebben we lunchpauze. Een week later nog een keer geprobeerd, maar toen nam (15 minuten lang) Niemand de telefoon op. Ook werd ik 2 x aangemoedigd om het online service formulier in te vullen. Dat heb ik gedaan, maar helaas tot op de dag van vandaag geen reactie gehad. Echt, een goede keuken. Mooi ook. Maar wat een service...

1 grote bak met ellende, failliete toko in de dop.

2 keer keuken gehaald. Bij de eerste wacht ik na 15 maanden nog steeds op spullen en bij de tweede weer een bak ellende. Service nog slechter dan waardeloos. Komen geen enkele afspraak na. Zou op geen enkele manier met zo’n toko te maken willen hebben meer.

Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Momenteel wordt 1-op-1 met u zoals u bekend is aan een goede oplossing gewerkt. Team Paul Roescher

Goede en klantvriendelijkheid

Verkoper Diewe heeft ons goed geadviseerd en geholpen bij het uitzoeken van een keuken

Bagger!!!!!

Niets is er opgelost sinds 28-4-2021. Communicatie blijft een ellende! Rechtsbijstand is nu aan zet. Jullie hebben tot 30-6-2022 om de problemen op te lossen. Zo niet dan gaan we in rap tempo richting een rechtszaak. In het vertrouwen dat jullie de reviews niet manipuleren.

Zeer slechte ervaringen met Paul Roescher

Op verzoek van de medewerker, directeur bij Paul Roescher, een aanvulling op mijn eerder geplaatste review(s). Ja u leest het goed. De directeur vraagt of ik mijn vorige reviews schappelijker wil maken. Sommige van mijn vorige reviews zijn niet eens meer zichtbaar, terwijl "Klantenvertellen.nl" het volgende zegt: Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Nergens een link te zien en de oude reviews zijn uit beeld! Na 7,5 maanden is eindelijk onze keuken af. Het eindproduct is mooi, maar de weg ernaar toe is een groot drama. Keuken zeer incompleet geplaatst. Meerdere keren troep in huis, wij extra vrij moeten nemen, een servicedesk die niet te bereiken is, directieklacht die niet door de directie wordt beantwoord, ruim 3 weken moeten wachten totdat een voorgeschoten bedrag werd terugbetaald, etc. Paul Roescher komt vervolgens na dit lange traject met NIKS! Ze gaan uiteindelijk mee in MIJN voorstel om een openstaande nota te halveren. Dit komt uiteindelijk neer een korting van ca 2,25% op een keuken van ca €***k. De medewerker heeft de moeite genomen om anderhalf uur bij ons op gesprek te komen. Nam een bosje bloemen van de supermarkt mee. Bos was van zo'n slechte kwaliteit dat het met 4 dagen verlept de container in kon. Als de medewerker koud de deur uit is, licht mijn telefoon op en heb ik de nieuwe factuur van de openstaande nota al binnen. Wij kunnen dus bijna 8!!! maanden wachten totdat iets af is, en dan hebben ze het lef om binnen 5 minuten de nieuwe factuur te sturen. Ik heb de medewerker hierop aangesproken. Zegt hij doodleuk "Dit is toch een mooi voorbeeld van we doen wat we zeggen". Ronduit schandalig hoe wij als klant behandeld worden. Onze ervaring strookt absoluut niet met de positieve reviews op deze site. dus wij zeggen: ga niet met dit bedrijf in zee!

Super service

Na bijna 10 jaar gebruik begon de toiletkraan te lekken . Contact gezocht met Roescher voor levering van een nieuwe kraan met speciale lange schroeflengte voor een natuursteen wasbak . Krijgen we bericht terug dat deze kraan GRATIS wordt geleverd . Als dat geen service is .. wij zijn er blij mee ! Super!

Beste Jolanda, Dat vinden we super om te horen, wij wensen u heel veel plezier en gemak toe met de nieuwe kraan. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Slechte apparatuur

Binnen 4 jaar was onze oven 2 maal defect en de vaatwasser 1 keer.

Beste Wim, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat u deze problemen heeft ervaren. Uiteraard proberen wij onze klanten van de meest geschikte apparatuur te voorzien. Dat de oven en vaatwasser defect zijn geraakt kan meerdere oorzaken hebben. Wanneer dit binnen de garantie valt kan dit doorgaans worden opgelost. Helaas kunnen wij niet volledig voorkomen dat er na een paar jaar een defect ontstaat. Wij vragen om uw begrip. Met vriendelijk groet, Team Paul Roescher

Snelle oplossing

De hendel van een van de wastafelkranen lag eruit. Hoewel we de hendel nooit losdraaien, bleek het schroefdraad niet meer goed. De vraag voor een goede oplossing werd binnen een dag beantwoord en na twee dagen werd de vervangende hendel bij ons afgeleverd. Kosteloos. We kennen Paul Roescher al wat langer. De organisatie lijkt wat formeel (veel formulieren, veel juridisch afhouden van risico's). Dat valt ons tegen. Maar wat ze leveren is goed en tegen een goede prijs. Bij reparatie moet je het arbeidsloon zelf betalen (als je het niet zelf kunt repareren). Dat is nog wel een puntje bij grote klachten. Maar goed, de hendel van de wastafelkraan is weer in orde. En ondanks de kritiek (waarvan ik hoop dat ze zich er iets van aantrekken) kan ik Paul Roescher van harte aanbevelen.

Beste Jaap, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat alles conform afspraak is hersteld. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Probleem positief opgelost!

Tevreden over de oplossing waarvoor dank

Mega tevreden

Nette,keurige mensen Hart voor de zaak. Een ieder die nieuwe keuken nodig heeft adviseert ik Paul Roescher Ook zeker prijs/kwaliteit

Na ruim 5 jaar kwamen er gaatjes in de douchestang, kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd

Slechte service; komen afspraken niet na; hebben altijd een excuus; pakken klachten niet goed

Klachten worden heel slecht afgehandeld. Leggen het probleem neer bij de leverancier en nemen geen verantwoordelijkheid. Komen afspraken niet na. Bellen niet terug als dit is beloofd. Voelen zich niet verantwoordelijk voor de klant.

Beste Melanie, Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij zullen spoedig contact met u opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Erg slechte ervaring

Nadat onze keuken al bijna een half jaar is geplaatst hebben wij nog geen afzuigkap en spat-plint. Monteur van keuken vertelde dat de afzuigkap al geleverd zou zijn maar dat deze waarschijnlijk ergens anders beland is. ( mogelijk fout van het transport ) Na meerdere telefoontjes helaas nog steeds aan het wachten. Vervolgens is gebeld vanuit de klantenservice of dat de spat-lint besteld kan worden terwijl deze gewoon in de offerte staat. Later is hier over nogmaals telefonisch contact geweest wat blijkt deze moest nog besteld worden nu maar hopen dat er geen kleur verschil is. Krijgen we deze week een mail wat de klacht is van de afzuigkap?…terwijl we hier nog steeds op zitten te wachten. December is onze keuken geplaatst!! Hopelijk komt er nu wel schot in de zaak!

Beste Corina, Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Er is m.b.t. de offerte helaas miscommunicatie ontstaan waardoor de smetplint (te) laat is besteld. Helaas hebben wij daarnaast mede door onderbezetting niet snel genoeg kunnen schakelen m.b.t. de afzuigkap. Daar balen we van en we willen graag met u kijken naar de mogelijkheden. We zien dat u ook per mail onze klantenservice hierover hebt bericht en wij hopen dit spoedig voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Goede gastvrijheid en top service!

Justin en Margreet hebben top werk geleverd. Ik ben zelden in een keukenzaak zo goed behandeld als hier, het was echt uitmuntend! Tevens hebben ze mij ook een lekkere voorgerecht aangeboden, hier had ik helaas geen tijd voor, ik kom hiervoor graag een andere keer voor terug. Ik zal iedereen deze zaak aanraden. Groeten, Max

Beste Max, Wat een mooie beoordeling voor Paul Roescher. Dank u wel! We zullen er zorg voor dragen dat de complimenten bij Justin & Margreet terechtkomen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Zeer slecht

Compleet nieuwe badkamer aangeschaft. Jaar later beschadigingen op het mat zwarte bedieningspaneel en handdouche. Wasbak beschadigd. Klacht ingediend hierover. Krijg je doodleuk te horen dat het niet onder garantie valt. Als ik dit allemaal van te voren had geweten had ik mijn nieuwe badkamer hier niet aangeschaft. Zeer Slechte service !!

Beste Priscilla, Zeer spijtig om te horen dat u de bovenstaande ervaringen met ons heeft. Helaas vallen bovengenoemde beschadigingen niet onder de garantie van het product dat u heeft aangeschaft. Hoe mooi matzwart in de badkamer ook is, het heeft helaas ook nadelen. Onze adviseurs benoemen dit altijd vooraf. Wel hebben we u een voorstel gedaan om de onderdelen te vervangen. We hopen dat we u op deze manier alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Keuken is super mooi, afdeling verkoop te gelikt.

Op de afdeling verkoop loopt het over van de verkooppraatjes. Ze weten het mooi te brengen, alsof je de beste deal ooit gemaakt hebt. Als de keuken eenmaal is gereserveerd, wordt de communicatie wat stroever (buit is al binnen) en minder goed meegedacht of eventuele aanpassingen technisch ook kunnen. Technische tekening hoeft bv niet aangepast te worden volgens hun, want dat kan de (externe) installateur zelf ook wel. Terwijl dit eitenlijk wel de taak van de keukenleverancier is. Daarnaast geven de eigen mensen (keukenmonteurs en bezorgers) ook aan dat communicatie niet echt prettig loopt. Desalniettemin dus wel een super mooie keuken, maar als tip: probeer de mensen meer te lezen, niet je random verkooppraatjes op iedereen loslaten en ook na de koopovereenkomst blijven meedenken met de klant. Levert van beide kanten meer positiviteit op!

Beste Marieka, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u het verkoopproces als niet persoonlijk genoeg heeft ervaren. Wij proberen altijd mee te denken met de klant en deze op een prettige en luchtige manier te helpen aan zijn of haar droomkeuken. Helaas hebben we bij u dat gevoel niet over kunnen brengen. Dat vinden we jammer en wij nemen uw feedback hierin mee. Ook na de aankoop proberen we voor u klaar te staan. Onze verkopers hebben echter drukke schema's waardoor het soms zoeken is naar tijd. Wegens onderbezetting kunnen we niet altijd de bereikbaarheid en aandacht garanderen die u van ons gewend mag zijn. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren en vragen om uw begrip. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Wat een geweldige service

We hebben met veel plezier een badkamer gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na een periode kregen we een probleem met de douchekraan die lekte. Dit is met een uitstekende service opgelost en nu is alles weer als nieuw. Ik kan niet anders zeggen dan dit ik dit als een geweldige service beleef.

Beste Marcel, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze service. Daar doen we het voor! We hopen dat u van uw nieuwe badkamer kan gaan genieten. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Erg slechte communicatie

Verkoop verliep goed dankzij Diewer. Maanden later toen er geleverd moest worden werd het drama. Meerdere keren bellen, zou teruggebeld worden wat niet gebeurde. Tijdens bellen word ook meerdere keren de verbinding verbroken & je wordt zonder iemand gesproken te hebben in de wacht gezet tot vervelens toe. Een mail voorafgaand aan de levering krijg je ook niet. Kortom: investeer eens in goede communicatie en service!! Mensen verwachten dat ook als je duizenden euro's uitgeeft aan een keuken & vloer!

Beste Janique, Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Het is zeker niet onze bedoeling om u niet op de hoogte te houden. Wij hebben helaas te kampen met onderbezetting waardoor onze bereikbaarheid niet van het niveau is wat u van ons mag verwachten. We zijn hard aan het werk om ons serviceteam uit te breiden en nemen uw feedback hierin mee. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.