Goed advies en perfecte service

Op advies van een vriendin zijn wij Paul Roescher terecht gekomen voor de aankoop van een keuken. Diewer heeft ons er goed geadviseerd en verschillende opstellingen voor ons getekend. De service is ook helemaal top, wij raden het zeker aan om naar Paul Roescher te gaan!

Beste mevrouw Nijenhuis, Dankuwel voor uw fijne review. Hier doen wij het uiteraard voor. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken. Team Paul Roescher

goede adviezen prima prijs kwaliteit

Bij Paul Roescher Apeldoorn gekocht 3 badkamers, alle tegelwerk voor de badkamers, 2 keukens en een PVC visgraat parketvloer. Adviezen en prijsaanbieding waren prima. Bij de uitlevering wel wat foutjes die uiteindelijk ook netjes hersteld werden. Verbeterpunten zijn er dus voor de nauwkeurigheid bij de afdeling after sales/service/uitlevering. De aangeraden installateurs waren echter ERG GOED! Wij zijn zeer tevreden. Al met al een prima ervaring.

Beste Frank, Dat was een flinke bestelling zeg! Waar gehakt wordt, vallen spaanders, maar goed om te lezen dat de openstaande punten zijn opgepakt/aangepakt/opgelost. Wij zijn ons ervan bewust dat wij continu aan de verwachtingen van onze klanten moeten voldoen qua after sales en dat willen wij ook. Als u concrete punten heeft, verzoek ik u deze te melden. Bij voorbaat dank. Team Paul Roescher

Zeer teleurstellend

Wij zijn ontzettend te spreken over het verkoopteam in de showroom. We zijn goed geadviseerd en er is volop meegedacht. Helaas was niet alles op voorraad en moesten er, na plaatsing, nog wat dingen worden aangepast en verbeterd. Medio augustus zijn onze keukens en badkamers geplaatst en wij wachten nu nog steeds op de laatste aanpassingen en spullen. Roescher scoort hierdoor echt een dikke onvoldoende! De communicatie is zeer slecht en wij moeten overal zelf achteraan bellen. De keukens en badkamers zijn prachtig, maar als er iets niet in orde is dan heb je aan Roescher een hele slechte en moet je een lange adem hebben en eindeloos veel geduld. De service die jullie in de showroom bieden wordt te niet gedaan door de slechte afhandeling en communicatie. Heel jammer en onnodig.

Beste mevrouw Buis, U geeft aan een zeer nare nasmaak aan onze service te hebben overgehouden. Dit betreuren wij ontzettend. Hierop verzochten wij u via Klantenvertellen om contact met ons op te nemen, maar hierop is helaas niet op gereageerd. Wij kunnen nu niets oplossen. Team Paul Roescher

Super creatieve

Fijne ervaring met de aanschaf van onze vloer. De tegels waren absoluut niet onze eerst keus.. maar achteraf zagen we echt dat de verkoper er een hoop verstand van had. Het is geworden boven verwachting. En de prijs veel ook enorm mee.

Dag Bertine, Geweldig om te lezen dat je verwachtingen werden overtroffen. Alvast heel veel plezier met de nieuwe tegels. Team Paul Roescher

Genieten!!

Echt een keuken van onze dromen. We werden van a tot z goed geholpen. Ook de kok hielp ons goed met de juiste keuzes te maken voor wat betreft de apparatuur. Jullie houden nog steeds een verrassing van ons te goed. Maar die kom ik nog langs brengen als het weer kan. Succes in deze coronatijd maar daar heb ik met jullie ook wel vertrouwen in!!

Dag Linda, Erg fijn om je review te lezen! Wij doen er alles aan om het proces van oriëntatie tot nazorg zo goed mogelijk te laten verlopen, ondanks de huidige beperkingen. Klanten moeten en willen door met hun (ver)bouwplannen. De verrassing zien wij t.z.t. graag verschijnen! Team Paul Roescher

tot aan de handtekening een top service

We zagen een artikel van Paul Roescher in de krant; dat hij aan duurzaamheid denkt. We moesten lachen, ons gevoel duurzaamheid wat onderhoud klanten betreft doet hij dus niet aan. Tot aan het zetten van het handtekening was er een super goede service. Daarna was het triest. We kregen mensen niet aan de tel. om ons verder te helpen (wastafel was niet geleverd), zouden teruggebeld worden wat niet gebeurde. Tegels die wij besteld hadden waren niet meer leverbaar, zonder excuus. Advies voor een bepaalde kraan bleek helemaal niet te kunnen (wij hebben vertrouwd op de kennis daar). Retourneren van het product was niet mogelijk, het nieuwe kon wel besteld worden, natuurlijk weer wel met een levertijd (lekker handig als de installateur het gelijk nodig is). We zijn maar naar een bedrijf gegaan die het product gewoon op voorraad had. Je kunt je klachten doorgeven bij de helpdesk. Krijg je wekelijks een mailtje met dat het nog niet is opgelost en met het verzoek niet te reageren als het gaat om de klachten die je al op de helpdesk hebt benoemd. Zo NIET klantvriendelijk. Moet wel melden dat we op het laatst bij het helpdesk geholpen werden door Stefanie. Een verademing, eindelijk iemand die naar ons luisterde en ook daadwerkelijk probeerde iets te doen. Dank daarvoor. (vandaar het cijfer 6, anders zat ie er onder!} Er moet nog een douchedeur komen maar u raadt het denk ik al, die wordt NIET bij Paul Roesser gekocht.

Dag Maria, Bedankt voor je uitgebreide review. Wij betreuren het dat de after sales niet het juiste gevoel heeft weten achter te laten. Het is momenteel buitengewoon druk aan de telefoon doordat wij helaas te maken hebben met veel ontbrekende apparaten bij de aan ons toegezegde leveringen (dit heet in vakjargon "manco's"). Los hiervan zijn dermate veel mensen in huis bezig en dus ook met keukens, badkamers en tegels (enz.) dat wij het veel drukker dan normaal hebben. Om deze reden is het service team onlangs met twee nieuwe collega's uitgebreid. Zij doen hun best. Niet terugbellen ondanks belofte en zonder excuses tegels niet leveren is uit den boze. Hiervoor bieden wij u onze oprechte verontschuldigingen aan. Onze online Service Desk is erop gericht om de stroom servicemeldingen zo efficiënt en effectief mogelijk te laten zijn. Hierbij worden geautomatiseerde processen gebruikt (automatische toewijzing aan een teamlid o.b.v. de postcode en automatische meldingen na een bepaald aantal dagen zijn slechts voorbeelden). Het spreekt voor zich dat u niet voor hetzelfde euvel wekelijks nieuwe meldingen maakt, want dan vertragen wij met zijn allen deze processen onnodig. Dat zult u hopelijk begrijpen. De wekelijkse automatische meldingen zijn ontworpen om u te laten weten dat het nog loopt, maar nog niet is opgelost. Het enige alternatief hiervoor is om u helemaal geen tussentijdse update te sturen en daar zitten klanten ook niet op te wachten... Mocht u een idee hebben hoe dit beter kan, dan vernemen wij dit graag via verkoopsupport@paulroescher.nl. Alvast bedankt voor uw moeite, tijd en tips. Fijn dat Stefanie u heeft kunnen assisteren, het compliment heeft haar inmiddels bereikt. Ondanks uw magere voldoende wensen wij u veel plezier met uw nieuwe tegels. Team Paul Roescher

Bar slecht!

Beste lezers, ik ga hierbij toch maar wen negatieve recensie schrijven. We hebben eind 2014 onze keuken ontvangen en laten installeren. Door de jaren heen een aantal keer de servicebalie gebeld met problemen in en met de apparatuur. Nu vandaag (6 jaar later) heb ik gebeld voor de kokendwaterboiler want die werkt niet meer. Nu werd mij aan de telefoon gezegt dat AL 6 jaar oud is. Heb de vriendelijke man ook meteen gezegd dat dit het 4e apparaat is wat al word vervangen in die korte tijd. Want voor jaar net een paar weken buiten de 5 jaar garanties ging de vaatwasser en de koelkast kapot. Ook werd hier echter niet naar omgekeken. En was het normaal. En de over ging een maandje later. De keuken is van gouden kwaliteit, maar koop hier uw apparatuur niet!!

Beste Jaap, Bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van jouw review. Wij betreuren het erg dat de apparatuur kapot is gegaan. Helaas zijn wij niet de fabrikant van deze apparatuur en heeft onze keuken zelf de tand des tijds beter doorstaan. De gemiddelde leeftijd van apparatuur zegt het al: dit is gemiddeld. Sommigen doen er 10 jaar mee, sommigen 4. Wij hebben je benaderd voor een reactie, maar hebben helaas niets vernomen. Het is voor ons onbevredigend dat wij een onvoldoende krijgen, waar het niet om ons gaat, maar om apparatuur, die kennelijk intensiever dan gemiddeld is gebruikt. Graag doen wij jou via onze verkoop op jouw initiatief een voorstel voor de vervanging van de apparatuur. Wel goed om te lezen dat onze keuken top is. Team Paul Roescher

Prachtige keuken

Voor de tweede keer weer gelukt. Heel hartelijk dank voor de goede zorgen. Een service puntje. Ook die werd snel afgehandeld. Ga zo door!!!

Dag Gertjan, Voor de 2e keer gelukt! Drie maal is scheepsrecht dus tot over een tijdje :) Zonder gekheid: hartstikke fijn dat het zo wordt ervaren. Veel plezier met de aanschaf en alvast een goed uiteinde gewenst. Team Paul Roescher

Fijn ervaring met video bellen

Een keuken gekocht op basis van video bellen. De verkoper dacht goed mee. En daardoor durfden we de keus te maken. Deze week hebben we de afspraak voor de tegels staan. We zijn weer erg benieuwd... leuk en bedankt voor de fijne hulp

Dag Wilma, Super om te lezen dat de verkoop via beeldbellen zo succesvol is verlopen. Hèt bewijs dat dit werkt! Wij kijken uit naar onze volgende beeldbelafspraak. Team Paul Roescher

Prettige ervaring

Goed geholpen. En mooie prijs Daarnaast is het fijn om uit zo'n enorme showroom een keuze te maken gelukkig voor de sluiting hier nog geweest. En nu online maar besteld.

Dag heer Schalij, Bedankt voor uw review. Wij zullen uw webshopbestelling met dezelfde aandacht behandelen als altijd. Team Paul Roescher

Klasse , dit bedrijf

Keuken gekocht bij Paul Roescher in Raalte ( zelfde bedrijf) we gingen een keuken uitzoeken ,moesten daarna 2 weken later terug komen om te oordelen of we hetzelfde hadden gekozen ,ook achterkant boven de afwas bak .Dat bleek en de verkoper zei dat we dan geen spijt krijgen van onze keuze. Nu ongeveer 20 jaar geleden is de keuken nog steeds prima, geen uitgezakte deuren of laatjes en geen afgebladerde delen , alles doet het nog perfect.

Dag heer Pool, Dankuwel voor uw fijne review. Bijzonder verhaal: uw 20 jaar oude (jonge?) keuken voldoet nog perfect. De kans dat wij u op korte termijn via beeldbellen een nieuwe keuken mogen verkopen lijkt dan ook klein :) Wij wensen u nog heel lang plezier met uw keuken. Team Paul Roescher

Enorm goed en fijn gesprek. De verkoper hielp erg goed. Het gesprek vond plaats via beeldbellen. Maar geeen hinder van gehad. Omdat we niet echt in de showroom konden komen. De prijs was verassende!!

Dag Estelle, Bedankt voor de eerste review over het voor Paul Roescher nieuwe concept beeldbellen. Wij hebben in 3 dagen een ontzettend ambitieus plan gelanceerd, waarmee wij toch klanten (en dus jullie) goed hebben kunnen helpen. Team Paul Roescher

Erg gewaardeerd

Fijne ervaring... goed geholpen. Personeel heeft veel kennis van zaken. En is erg behulpzaam. De prijs voel ons ook nog is erg mee. Nu naar het plaatsen merk ik hoe handig de tips zijn geweest. De tips heb je echt wat aan in de praktijk. Chaupo

Dag Wilbert, Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Wat fijn dat onze tips hielpen! Veel plezier met de aanschaf. Team Paul Roescher

Op een fijne, uitgebreide en klantvriendelijker manier een keuken uitgezocht met een lekker soepje

Wij hebben twee keer een gesprek gehad met onze adviseur D.J. Schalij. Hij dacht ontzettend met ons mee, hebben meerdere keren een rondje gelopen en gaf ons de tijd om rustig een keuze te maken. Pluspunten: - Soepje en broodje tussendoor - Richtprijs wordt ook daadwerkelijk aangehouden! De prijs is niet opeens dubbel zo duur zoals andere winkels. - Er wordt tijd voor je genomen - Goede hulp d.m.v. ideeën en meerdere schetsen.

Dag Lisa-Marie, Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat ook jij hier goed kon slagen met de warmste gastvrijheid en de laagste prijs. Team Paul Roescher

Service tot aan de deur

Begin augustus is de pvc vloer van Paul Roesher gelegd. Elke stoel die verschoof maakte strepen op de vloer. Zelfs nadat we vilten pootjes eronder hadden gezet. Daarnaast heeft het bedrijf dat de vloer heeft gelegd:JIPbv nog steeds niet de matten geleverd die zijn besteld in augustus. Ook zitten nog niet alle plinten aan de muur. Ook is er veel geknoeid op de nieuwe erfde muren door de kit achter de plinten die wel geplaatst zijn. We hebben al op veel manieren geprobeerd om er netjes uit te komen. Helaas zit ik half december nog steeds in een huis wat niet klaar is. Zelfs nadat PaulRoesher en Jipbv een week hadden om te reageren is er nog steeds niets aan de klacht verandert. dus het blijft 1 ster. Het bedrijf stelt ons weer teleur. We zitten met de kerst ook nog met bijkeukenkasten in dozen in onze woon en werkruimte omdat PR verzaakt had om ons in te lichten dat de diepvries nog niet beschikbaar was. In week 51 zou alles geplaatst worden. Nu zit ik tijdens de feestdagen met allemaal geleverde goederen in huis die in de weg staan. De planning had beter na kunnen denken en deze spullen in hun eigen magazijn bewaren totdat alle spullen gearriveerd waren. Communiceren vraagt nog veel aandacht in uw bedrijf!

Goedemorgen mevrouw Douma, Wat vervelend om te lezen! Wij hebben de vloerenlegger uiteraard benaderd, maar dit heeft kennelijk niet tot het gewenste resultaat geleid. Eigenlijk is uw review met name op de legger toegespitst. Realiseert u zich wel dat u in deze barre tijden, met een schrijnend tekort aan vakmensen en overvolle agenda's, aan een weekje niet voldoende zal hebben. Wij vragen u dan ook om wat meer geduld om de verschillende partijen, die u heeft ingeschakeld, hun werk te laten doen. Uiteraard zijn zowel onze vloerenverkoper als de Service Desk van uw aangepaste review op de hoogte gesteld in een uiterste poging om uw klacht(en) op te lossen. Desondanks wensen wij u fijne feestdagen. Team Paul Roescher

Eerlijk en betrouwbaar!

Onze nieuw vloer gekocht bij Paul Roescher. In het verleden ook onze keuken waarover we nog steeds zeer tevreden zijn! Tijdens levering vloer werd niet de gecorrigeerde bestelling door vloerenlegger geleverd, dit is zeer goed opgelost. Gerard van Paul Roescher informeerde ons op eigen initiatief dat wij geld teveel betaald hebben en beloofde ons het bedrag over te maken. Dit waarderen wij enorm en deze eerlijke en betrouwbare manier van zaken doen past helemaal bij ons. Dank Paul Roescher!!

Dag Silke en Gerben, Ook jullie bedankt voor de fijne review. Eerlijk is eerlijk, dat vinden wij logisch. Veel plezier met jullie nieuwe vloer. Team Paul Roescher

Keuken top, communicatie slecht!

Onze keuken zou Maandag 30 November geplaatst worden. Niemand gekomen, uiteindelijk iemand gesproken. Dinsdagochtend is onze keuken geplaatst, na een aantal telefoontjes! Ik werk in de zorg, heb ook alle moeite gedaan om de Maandag vrij te zijn. Wat mij het meeste dwars zit, ik heb een mail gestuurd. Niks op gehoord, geen telefoontje. Helemaal niets! Dus vanuit jullie is jullie communicatie K

Voor de renovatie van onze woning waren we op zoek naar een nieuwe pvc vloer en per toeval terecht gekomen bij Paul Roescher in Rijssen. Na rond gekeken te hebben werden we benaderd door Gerard van haarden en vloeren, ons verhaal verteld en wat we vooral niet wilden. Na een goed gesprek en vooral goed advies gekozen voor een all-in pakket PVC vloer van Gelasta. Vloer is inmiddels enkele weken geleden geplaats door top bedrijf uit Enschede (Vloer totaal Twente) . Resultaat is echt geweldig, dank je wel Gerard en Paul Roescher en uiteraard vloer totaal Twente. Plus punten: Ruime keuze Goed professioneel advies Kwaliteit Prijs

Geweldig goede ervaring

Diewer heeft ons geholpen om onze droomkeuken samen te stellen en deze is precies samengesteld zoals wij voor ogen hadden en eigenlijk nog beter, omdat hij goed meedacht en de juiste puntjes op de i wist te zetten. In de prijs hoefden we geen concessies te doen, deze was gewoon goed. Kortom een aanrader!!!!

Top bedrijf

Fijne hulp en mooi resultaat

Bijzonder goed en fijn geholpen

Mooie keuken en tegelvloer uitgezocht die erg netjes zijn geplaats. Niets is te veel voor de adviseurs dat merk je echt. Al met al erg fijne ervaring.

Nooit weer!

Ook al krijgen we geld toe: wij gasn hier nooit weer heen. Producten zijn op zich prima, maar de communicatie & afhandeling van klachten verliep zeer slecht. Hebben zelfs met de directeur aan tafel gezeten en ook hij is lomp en asociaal naar de klant. Echt ongelooflijk! Zo ga je niet met klanten om. Zeker wanneer de fout echt bij jezelf ligt (tegels vergeten te bestellen, verkeerde technische tekening, verkeerd bad geleverd).

Mooie tegels weinig geld. Enorm assortiment!!

Dag Jan, Wat heerlijk om te lezen! Kies maar eens met ons assortiment... gelukkig kunnen onze adviseurs daar prima mee helpen en dat is kennelijk goed gelukt. Veel plezier ermee. Team Paul Roescher

Meedenken, betrouwbaar en kwaliteit

We zijn inmiddels toe aan onze tweede Paul Roesscher keuken. Niet omdat we niet tevreden zijn, maar omdat we gaan verhuizen. Er was geen twijfel mogelijk, ook deze nieuwe keuken wilden we aanschaffen bij Paul Roesscher. De adviseurs geven advies op basis onze wensen en ze komen hun afspraken na. Daarnaast is de kwaliteit zeer goed en het afwerkingsniveau hoog. Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed!!

Dag Eva, Super om te lezen dat het zo goed bij ons bevalt! Niet één keer, maar twee keer. Ook met deze keuken wensen wij jullie vele mooie momenten met elkaar. Team Paul Roescher

Geweldige ervaring

Gewoon no nonsens. Super prijs en ook niet moeilijk als het op service aankomt.

Beste Martin, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je het zo hebt beleefd! Team Paul Roescher