Filters

10

Slaapkamer kast.

Waanzinnige slaapkamer kast. Echt alles past er heerlijk in. Bedankt voor alles

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Naast een goed ontvangst en een super prijs een klantvriendelijke afhandeling van mijn vaatwasser probleem. Ik kan jullie echt aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service

Ik heb geen bericht gekregen dat mijn bestelling is verzonden, ook geen track- en tracecode ontvangen. Op woensdagavond toen ik van mijn werk terugkwam, lagen mijn nieuwe tegels buiten in de regen op een pallet. Gelukkig zijn ze door niemand gejat..

  • Aanbevelen? Nee
10

perfecte zaak

Wij willen ons nog even uitspreken over ons bezoek aan jullie winkel in Apeldoorn zaterdag; wat een verademing! We ontmoetten zeer kundige, vriendelijke mensen die hun vak verstaan en met soms onverwachte maar rake adviezen komen. Meneer Theo van het sanitair en meneer Gertjan van de plavuizen, ze tonen nooit enige haast en we bewonderen de manier waarop ze samenwerken, zodat wij tussentijds nog van de gastvrijheid van die geweldige mevrouw op het terras konden genieten: koffie, soep met stokbrood en ’s middags zelfs taart. Tussentijds, ondanks de drukte, nog heel even iemand van de keukens kunnen aanschieten; we voelden ons verwend met zoveel vriendelijkheid en gastvrijheid. Hulde voor deze mensen en dat mag u ze best vertellen. Sterker: dat mag u iedereen vertellen. En ik zou het bijna vergeten, de prijzen zijn dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jeroen, Wat fijn dat jullie ons zo'n verademing vinden! Haastige spoed is zelden goed: beter in 1 x goed. Het compliment wordt aan hen doorgegeven. Alvast heel veel plezier met de aangeschafte artikelen gewenst. Team Paul Roescher

10

super snelle levering

Tegels gekocht in grootformaat op de webshop super snel geleverd. bleek 1 plaat te kort te hebben. gemaild en volgende dag geleverd. top goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Joriam, Wat fijn om deze review te lezen. Wij willen het beste voor de klant en daarom staan een snelle levering en goede service bij Paul Roescher erg hoog in het vaandel. Veel plezier met de nieuwe tegels. Team Paul Roescher

10

Fijn geholpen

Goed geholpen bij het uitzoeken van de tegels.. We kwamen voor 60 x 60 en we gingen met 75 x 150 de deur aan. Prijs kwaliteit ook erg goed!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Cor, Bedankt voor deze goede review. Fijn dat u goed geholpen bent. Zo zie je maar: bij Paul Roescher is er een ruime keus aan tegels. Wij zijn erg benieuwd naar het resultaat. Team Paul Roescher

10

Erg fijn geholpen

Goed meedenkende verkopers... En super blij met het eind resultaat. De tegelzetter was ook een aardige hard werkende man. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Chris, Bedankt voor de review. Onze verkopers denken altijd met de klant mee. Wat fijn om te horen dat je superblij bent met het resultaat. Wij werken dan ook met de beste vakmensen. Team Paul Roescher

10

Super bedrijf!!

Wat een fijn bedrijf! We zijn heel kundig en prettig begeleid en heel erg tevreden over het proces en het eindresultaat. We hebben onze keuken en badkamer hier gekocht, de kwaliteit is super en het is precies wat we wilden!! Zeker weten een aanrader :)!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Noortje, Bedankt voor het aanraden van Paul Roescher. Wij zijn erg trots op onze collega’s. Fijn om te lezen dat alles zo naar wens is. Wij hebben de kwaliteit van onze producten en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Veel plezier en geniet volop van de nieuwe keuken en badkamer. Team Paul Roescher

6

Keuken resultaat naar wens, de weg er naar toe niet!

Wij zijn keurig geholpen in de showroom van Paul Roescher. De keukenverkoper kwam met een uitstekend plan en ook de prijs was keurig. Alles netjes in werking gezet en tussendoor goed contact gehad. Totdat de montage gepland moest gaan worden. Vanaf dat moment begon de ellende. Monteurs die ziek waren, ze waren (te) druk blabla. En wij zaten met het probleem dat de keuken wel geleverd werd maar er nog steeds geen montagedatum gepland was. Helaas vanuit afdeling planning hoorde je niks. Zelf maar contact zoeken dan, 30 min in de wacht staan was er niks bij. Na veel telefoontjes (niet teruggebeld worden), mailtjes sturen maar geen mail terug krijgen. Dingen telefonisch beloven maar niks per mail bevestigen, vervelend. Uiteindelijk contact met directie gehad waardoor uiteindelijk de montage gepland is. Over de manier van communiceren en het niet nakomen van afspraken vanuit planning ben ik niet te spreken. Dit heb ik als klant als zeer onprettig ervaren. De monteur (ZZP'er) wel te spreken, heeft mooi werk geleverd. En het eindresultaat is helemaal naar wens. Voor ons wel een eenmalige koop bij Paul Roescher en dat is te danken aan de afdeling planning.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Sander, Allereerst bedankt voor je review. Ook de minder positieve koesteren wij, omdat wij ervan kunnen leren. Wij hebben dit intern nagevraagd en plaatsen de volgende kanttekeningen. De keuken is op 27 augustus bezorgd en daags erna geplaatst worden door een externe partij. Helaas kon hieraan i.v.m. uitval van personeel niet tijdig aan voldaan worden. U bent hierover netjes geïnformeerd. Het vervelende van deze bezorg-/montageperiode was dat het midden in de bouwvakvakantie viel en dat wij als keukenbranche helaas momenteel ook nog eens te maken hebben met een gigantisch hoge vraag naar plaatsers. Die zitten vroeg of laat een keer voller dan vol en als er ook nog uitval bij komt, dan zitten we met een vervelende situatie. Ook hierover is gecommuniceerd. U toonde er begrip voor, al was het uiteraard bijzonder vervelend. Onze planning heeft met wat kunstgrepen toch een plaatser (uit Friesland, dus vrij ver weg) bereid gevonden uw keuken binnen relatief afzienbare tijd alsnog te plaatsen. Dit is op 3 september gebeurd, dus een week later dan gepland. Dit is zeker niet ideaal, helemaal mee eens, maar onze planning heeft alles in het werk gesteld om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij nemen nog even contact met u op voor een attentie en wensen u ondanks alles heel veel plezier toe met uw keuken. Team Paul Roescher

10

Goede service

We werden bij binnenkomst meteen vriendelijk welkom geheten. Naar de juiste persoon verwezen. Uitgelegd waarvoor we kwamen en wat ik in gedachten had, meteen naar de juiste soorten tegels gebracht. Super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mirron, Wat fijn om deze review te lezen. Wij besteden veel aandacht aan gastvrijheid en het is goed om te lezen dat dit ook zo door u wordt ervaren. Veel plezier met uw tegels! Team Paul Roescher

10

Professioneel advies

Verkoper dacht overal in mee! Ondanks onze veranderingen tijdens de koop, vriendelijk en geduldig waarvoor dank. Wij raden Roescher aan voor aankoop keuken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Brinks, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u vriendelijk geholpen bent. Onze verkopers proberen altijd met de klant mee te denken. Heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Wij zijn benieuwd naar het resultaat. Team Paul Roescher

10

Top tegels

Op de webshop tegels gekocht. Super snelle levering en goede kwaliteit. Ook de prijs was erg scherp.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Willard, Zo zie je maar weer: met onze kersverse webshop bereiken we steeds meer nieuwe klanten, die ruim buiten ons eigen gebied wonen. Heel veel plezier met de tegels! Team Paul Roescher

9

Tevreden

Goede ervaring met deze winkel. Hele maal niet opdringerig en verkoper denkt goed mee naar de wensen van de klant.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Denny, Ook jij bedankt voor het nemen van de tijd en moeite voor het schrijven van je review. Heel veel plezier ermee gewenst. Team Paul Roescher

10

Fantastisch!!!

Nadat onze keuken geleverd was, volledig volgens afspraak, kon hij door onszelf geplaatst worden. Nadat er een klein ongelukje was gebeurd en een frontje iets beschadigd was, besloot Paul Roescher ons geheel gratis een nieuwe front te leveren. Als dat geen service is, dan weet ik het niet meer. Super bedankt Peter Schraa!!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Karin, Wij streven er altijd naar om ook na de aanschaf beschik- en bereikbaar te zijn. Hier is het afgelopen jaar flink in geïnvesteerd. Je compliment is aan Peter doorgegeven, hij is er verguld mee! Team Paul Roescher

9

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke winkel. Verkoper denkt met je mee. Zelfs na sluitingstijd namen ze alle tijd voor ons. We zijn zeer positief over deze winkel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Nicole, Bedank voor je enthousiaste review! Na sluitingstijd kunnen we moeilijk de showroom op slot gooien, we gaan graag dat stapje verder. Alvast heel veel plezier en gemakt van jullie nieuwe aanwinst. Team Paul Roescher

10

Klantvriendelijk en meedenkend

Prima geholpen in filiaal Rijssen. Keuken uitgezocht en pvc vloer, overal werd over meegedacht en allerlei tips en trucs gegeven. Dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag mevrouw Brinks, Ook u bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Wat fijn dat u dik tevreden bent. Wij zien u graag terug: niet alleen voor een nieuwe aanschaf, maar ook als er met uw huidige iets mocht zijn. Team Paul Roescher

9

Absoluut goed

In het begin waren we nog al onzeker en sceptisch, maar toch een badkamer en tegels daar gekocht. We ,zijn zeer goed behandeld, en ze kwamen alle afspraken na, sterker nog we.kregen een chromen bus van de inbouw kraan die ik zelf beschadigd had gratis opgestuurd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Wat fijn dat de vooroordelen konden worden weggepoets. Heel veel gemak en plezier met jullie kersverse badkamer. Team Paul Roescher

10

In 1 woord: PERFECT!

AANRADER! Na 6 jaar geleden bij Paul Roescher een badkamer te hebben gekocht wisten we het zeker: als er een keuken komt kopen we die ook bij Paul Roescher. Wat een topbedrijf! De nieuwe keuken is deze zomer geplaatst. Van afspraak tot de communicatie en van het advies tot de montage: het was helemaal top! Marlien dacht vanaf het begin met ons mee en kwam met ideeën waar we zelf niet op kwamen... daar worden we blij van! Niet alleen een fijne communicatie en goed advies op verkoopafdeling maar ook een eerlijke prijs, de levering was precies zoals afgesproken en de monteur dacht vanaf dag 1 goed mee: een echte aanrader dus! Roelof en Elise Bovendorp

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag heer en mevrouw Bovendorp, Super om te lezen, Marlien zal trots zijn! Mochten er nog zaken zijn, laat gerust weten. Heel veel plezier ermee. Team Paul Roescher

10

Goed bezig.

Ga zo door. Een levering die gewoon in een keer goed is. Ook de badkamer is prachtig geworden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Wat fijn om te lezen! Stuur gerust wat foto's naar ons! Team Paul Roescher

3

Verkoop en advies supper, rest bar slecht.

Alles in 1 koop gedaan. Keuken, badkamer en vloer. Goed geholpen, winkel bleef voor ons zelfs langer open. Goed advies gehad. Vanaf de bezorging ging het mis. Zonder overleg vervangende onderdelen geleverd. Bezorgafspraak krijg je gemaild, geen overleg mogelijk. Tot 5 keer toe zijn de kastdeuren van de keuken krom getrokken. Na veel zuren steeds vervanging gekregen, maar mag niet gebeuren. Laatste zending deurtjes lijkt nu recht te blijven, maar is enorm slecht gemonteerd door de service dienst. Zo kunnen de koelkast en de vriezer niet gelijktijdig open omdat dit dan klemt. (Fronten zijn scheef gemonteerd). Ook de ladenfronten zijn scheef gemonteerd. Vanzelf dit weer gemeld bij de service afdeling, maar geen reactie. Wacht daar al 1,5 jaar op. Snap dat ze met de ellende waar wij mee zitten nooit meer wat aan ons kunnen verdienen, maar dan moet je deugdelijke spullen leveren. Verkopen kunnen ze, de rest niet. Ga er nooit meer heen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas krijgen wij geen reactie. Hoe dan ook betreuren wij de situatie zeer. Team Paul Roescher

10

Fijn geholpen en mega veel keus

Fijn geholpen bij het uitzoeken van de tegels. Enorme keus. Dat was voor ons de eerste reden om te gaan kijken.. uiteindelijk ook goed qua prijs kunnen slagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen en goede levering

Wij zijn erg content met onze keuken. Erg goede aanbieding van een reuze luxe keuken. De keuken is heel mooi geplaatst. Alles was heel goed geplaatst en compleet geleverd. Fijne ervaring even eens dus als de destijds aangekochte woonvloer waar we nog steeds erg blij mee zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Esther, Wat fijn om te lezen dat alles wat je voorheen kocht nog steeds bevalt en wat je nu kocht ook. Heel veel plezier ermee. Team Paul Roescher

9

Fijn geholpen en goede levering

Wij zijn bij Paul Roescher geweest voor een keuken en een badkamer. Erg fijne ervaring. er werd goed meegedacht. ook kregen we tips waar we echt wat aan hadden. De keuken is in 1 dag geplaatst door een erg vakkundige monteur. ook de Badkamer is heel netjes geworden. het dekseltje van de prullenbak was niet meegeleverd. Maar na de melding was hij de volgende dag al geleverd. Kort samengevat een super ervaring. Wij komen voor andere zaken zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Johan, Ook jij bedankt voor je positieve review! Als er wat is, proberen we dit altijd netjes en snel op te lossen. Heel veel plezier ermee. Team Paul Roescher

1

zeer slechte service en arogante houding

2 keukens gekocht alles ging goed tot de eerste keuken kwam de bestek lade kon niet dicht doordat hij tegen de kookplaat aan kwam..maar omdat ik de keuken plaatste moest ik dat zelf maar zien op te lossen verder hadden wij een vriezer met vriesvak besteld. deze kwam zonder vriesvak en kon na ongeveer 100 keer heen en weer mailen en 4 weken later met gratie worden omgeruild verder ontbraken nog wat onderdeeltjes maar na nog heel veel heen en weer mailen niks meer van ze gehoord ik heb de 2e keuken geanuleerd

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn geholpen

Goede hulp en advies bij het uitzoeken van de tegels. Voor een mooie prijs de woonvloer gekocht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dag Cor, Dat is fijn om te lezen! Team Paul Roescher

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd