Bij Roescher is afspraak, ook echt een afspraak

Bij Roescher word je vakkundig van advies voorzien. De medewerkers denken met de klant mee. En afspraak is ook echt afspraak. De aanschaf en installatie van de keuken zijn naar alle tevredenheid verlopen. Dit bedrijf is een echte aanrader. Vrienden hebben overigens de zelfde ervaring bij Roescher.

Wij zijn gisteren bij Paul Roescher in Rijssen geweest. Zijn daar hartelijk ontvangen. Tijdens ons gesprek met betrekking tot een nieuwe keuken en onze wensen werden wij zeer verrast. Wat voor ons onmogelijk leek om te realiseren is toch mogelijk geworden. Wij zijn goed geïnformeerd en geadviseerd. Na een lange middag gingen wij met een zeer goed gevoel huiswaarts.

Fijne zaak, prettige verkoper

Keuken uitzoeken met goede uitleg en begeleiding. No nonsense mentaliteit, fijn!

Schitterende keuken voor een goede prijs

Goed geholpen onze wensen weer te geven en te komen tot voor ons de juiste keuze.

Vlot een betaalbare topkeuken met geweldige service

Met al enig plan op pad gegaan naar de showroom in Rijssen. Aldaar een grote showroom waar voldoende inspiratie opgedaan kan worden. Met behulp van Berthijs toch nog nieuwe ideeën opgedaan en in een middag een mooie keuken samengesteld. Een echte aanrader!

In alle opzichten netjes en correct geholpen, afspraken altijd nagekomen. Zeer klantvriendelijk, ook de bezorgers!

Beste familie Vianen, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met onze service. Bij Paul Roescher streven we er altijd naar om onze klanten op een nette en correcte manier te helpen, en het is fijn om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We hechten veel waarde aan het nakomen van afspraken en streven naar een klantvriendelijke benadering in al onze interacties. Uw complimenten over onze bezorgers zullen we zeker doorgeven aan het team. We zijn trots op onze medewerkers en het doet ons goed om te horen dat zij ook een positieve indruk hebben achtergelaten. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Boven verwachting

Warm welkom bij binnenkomst. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. We zijn na een kop soep en cappuccino super geholpen bij het uitzoeken van een keuken. Wat een top service. Denken goed mee en hebben verstand van zaken. Er wordt echt goed de tijd voor je genomen. Ik raad dit iedereen aan! Bedankt voor de goede service!

Beste heer/mevrouw Slingerland, Hartelijk dank voor uw fantastische recensie! Het verheugt ons enorm om te horen dat u een warm welkom heeft ervaren bij binnenkomst en dat ons team vriendelijk en behulpzaam was gedurende uw bezoek. Bij Paul Roescher streven we er altijd naar om onze klanten een plezierige en zorgeloze ervaring te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback en uw vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Super geholpen door Diewer.

Gezellige middag bij Paul Roescher gehad. Zeer leuk en professioneel geholpen. Een mooie keuken gekocht.

Diewer geweldig ideeën niet alleen om de keuken maar kijkt verder. Kundig advies. Een aanrader !! Met 1 woord Geweldig... 1000%

Beste Juliano, Wat een geweldige recensie, hartelijk dank! Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met Diewer en ons team bij het zoeken naar de perfecte keuken. Bij Paul Roescher streven we ernaar om niet alleen kundig advies te bieden, maar ook om verder te kijken en creatieve ideeën aan te dragen die passen bij uw wensen en behoeften. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Hele fijne ervaring gehad

Hele goede begeleiding en kundig advies. Uiteindelijk een prachtige keuken gekocht. Heel erg bedankt Diewer!

Beste Ron, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! We zijn verheugd dat u tevreden bent met de begeleiding en het advies dat u heeft ontvangen tijdens uw keukenaankoop bij ons. Bij Paul Roescher streven we ernaar om onze klanten een kundige begeleiding te bieden en hen te helpen bij het maken van weloverwogen beslissingen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Heel fijn geholpen door Diewer

Diewer heeft ons heel goed geholpen met de keuken. Heeft mooie ideeen naar voren gebracht waar wij nog niet aan hadden gedacht. Daarnaast een hele professionele kijk.

Beste Steffie, Wat goed om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met Diewer! Bij Paul Roescher streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons enorm veel plezier om te weten dat Diewer aan uw verwachtingen heeft voldaan. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw vertrouwen in ons bedrijf. We kijken ernaar uit om u verder te ondersteunen bij de realisatie van uw droomkeuken! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Super snelle service!

Onze keuken kraan lekte na 17 jaar. We hebben gebeld voor een nieuw binnenwerk en deze hadden we met 3 dagen in huis. Kraan is weer perfect in orde. En dat ook nog gratis! Top service! Als we weer wat nodig hebben, weten we jullie weer te vinden!

Beste, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service! Bij Paul Roescher streven we ernaar om onze klanten altijd snel en efficiënt van dienst te zijn, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Heel erg bedankt voor uw positieve feedback en het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld. Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben, dan staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Super winkel!!

Wat een fantastische winkel. Een nieuwe keuken uitzoeken. We werden warm ontvangen. Eerst rustig rond gekeken. Daarna een fijne verkoper erbij. Niets was teveel. Heerlijke kopje koffie en lekkere hapjes erbij. Na de verkoop mocht ik genieten van een heerlijk kopje soep. Ga zo door in Rijssen.

Beste mevrouw Ilbrink-Aaltink, Wat fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij ons in de showroom! We streven er altijd naar om onze klanten een warm welkom te bieden en een ontspannen sfeer te creëren tijdens het uitzoeken van een nieuwe keuken. We willen u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke woorden en uw keuze voor Paul Roescher. Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Wat een service en klantvriendelijkheid!

We hebben vandaag een super mooier keuken gekocht via Paul roescher. Zeer klant vriendelijk en wat een super fijne service hebben ze! En bizar hoe ze mooie keukens verkopen voor een scherpe prijs! Absoluut een aanrader als je een nieuwe keuken zoekt!

Beste Daniel, Dank u wel voor uw prachtige feedback! Het verheugt ons enorm om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad bij Paul Roescher. Het is ons doel om onze klanten niet alleen een prachtige keuken aan te bieden, maar ook om een uitstekende service en klantvriendelijkheid te bieden. We zijn blij dat u tevreden bent met uw keukenaankoop en dat u onze prijs-kwaliteitverhouding waardeert. Bij Paul Roescher streven we er altijd naar om hoogwaardige keukens aan te bieden tegen betaalbare prijzen, en het doet ons goed om te horen dat u dit heeft opgemerkt. Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Goed en professioneel

Goed en professioneel geholpen met de keuze van een nieuwe keuken.

Beste Carla, Dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We streven er altijd naar om onze klanten goed en professioneel te helpen bij het kiezen van hun nieuwe keuken. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Wij zijn zeer tevreden!

Wij hebben onze badkamer en keuken al meerdere keren bij Paul Roescher gekocht. Wij zijn zeer tevreden! De tijd die de medewerkers voor je nemen, geweldig! Ze zijn zeer kundig en je kunt alles in de ruime showroom bekijken. Samen ga je op zoek naar de ideale keuken of badkamer. Het is betaalbaar. Kortom: van harte aanbevolen!

Beste Marin, Hartelijk dank voor uw positieve woorden! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service en producten. Bij Paul Roescher streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Fijn en goed geholpen!

We zijn bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken heel prettig en goed geholpen door Leen! Hij gaf ons goed en eerlijk advies en dacht goed met ons mee. Ondertussen werden we voorzien van een hapje en drankje en kon ons dochtertje spelen. Een aanrader!

Beste Ingrid, Wat fantastisch om te horen dat jullie zo'n positieve ervaring hebben gehad samen met Leen bij het uitzoeken van jullie nieuwe keuken! Het is leuk om te weten dat hij jullie goed heeft geadviseerd. De extra aandacht voor jullie dochtertje en het aanbieden van hapjes en drankjes maken het helemaal af. Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Geweldige winkel om een keuken uit te zoeken

Super geholpen door Diewer , prachtige keuken uit gezocht gr Fam Dekker uit Staphorst

Geachte mevrouw Dekker, Dank u wel voor de mooie woorden! We zijn blij dat Diewer u goed heeft kunnen helpen en dat jullie een prachtige keuken hebben uitgekozen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Kundig, verrassend en een warme ervaring

Open ben ik naar de afspraak gegaan en hoopvol dat het binnen budget zou passen. De oprechte dienstverlening, mooie keuzes en voor ieder wat wils maakt dat ik hier mijn keuken koop. De professionaliteit straalt er echt van af. Aanrader als je niet de hoogglanswitte keuken wil met gouden spoelbak. Wat men overigens ook heeft hoor ;-)

Beste Peggy, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Het is geweldig om te weten dat onze dienstverlening en brede keuzemogelijkheden je hebben geholpen bij het vinden van jouw perfecte keuken. Bedankt voor het aanbevelen en we kijken ernaar uit om je verder van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Ruime keus,goed advies en betaalbaar!

We kregen goede adviezen, kregen ruim de tijd,er is veel keus. Gezellige sfeer,we kregen lekkere koffie en heerlijke hapjes. Het is betaalbaar,echt een aanrader!

Beste Berlinda, Wat leuk om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het doet ons goed om te weten dat je tevreden bent met de adviezen, de ruime keuze en de gezellige sfeer. Bedankt voor het aanbevelen, we waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

Ontzettend goed geholpen bij het uitzoeken van mijn nieuwe keuekn

Na goede ervaringen van mijn dochter bij jullie bedrijf vandaag ook zelf een keuken besteld. Goede service, er werd fijn de tijd genomen en leuke creatieve ideeën opgedaan. Erg fijn deze service en hulp!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Na 20 jaar met veel plezier een keuken gehad van Paul Roescher. Bij de verhuizing, dus weer de keuze gemaakt voor een keuken van Paul Roescher. Exact de stijl en de kwaliteit waarop we gehoopt hadden. Erg blij met wederom de keuze voor Paul Roescher dus. Goede service, goede kwaliteit.

Mega keus en goede prijs

Zeer deskundig geholpen en de prijs was erg netjes.

Service is ver te zoeken. Trap niet in loze beloftes.

Op de website van PR lees je veel positieve ervaringen, maar niets is minder waar. Ik heb spijt dat ik niet langer op het internet naar reviews heb gezocht. Ik kan mij vinden in alle reviews waarin de cijfer 1 is gegeven. Zodra je hun factuur betaald hebt, is de service ver te zoeken. Een medewerker in het bijzonder, werkzaam bij de filiaal in Rijssen, bemoeit zich met van alles maar wanneer hij tot actie moet komen, is hij niet verantwoordelijk en stel je als klant te veel eisen. Hij hangt in je oor op en zucht bij elke vraag of opmerking. Zijn beloftes komt hij niet na. Als je hem confronteert, dan ligt het aan jezelf en is hij niet in de fout. Ik kan een ding zeggen: als je levensmoe bent, ga dan bij een autosloop werken en laat het werk waarin mensen service verwachten over aan een ander! En dan nu mijn ervaring met de vloer. Vloeren worden snel geleverd, maar daarmee is alles gezegd. De vloerenlegger waarmee zij zaken doen was liever lui dan moe. De opdracht kon niet afgemaakt worden omdat deze verkeerd was doorgegeven en zij gaven hierover elkaar de schuld. Te veel m2, meer tijd nodig, plinten kunnen niet eraf want dan beschadig ik je muur (je bent toch een professional?) en er moesten plinten nabesteld worden. Wanneer je een e-mail stuurt dat je zsm een nabestelling wilt, dan ben je veeleisend. Na weken mailen en bijna smeken, nog geen contact over het afmaken van de klus. Uiteindelijk (na twee maanden) contact met een ander opgenomen en die had de opdracht binnen drie uur afgerond. De te veel bestelde artikelen zijn retour door PR ontvangen, maar op een terugbetaling wacht ik alweer twee maanden. Kortom, zoek a.u.b. een ander voor een nieuwe vloer. Of spreek af dat je pas na levering van de vloer, hun factuur betaald. En maak gebruik van je eigen contacten mbt het leggen van de vloer.

Geachte familie Herpen, Vervelend te lezen hoe u het contact met een van mijn collega’s heeft gevonden, zoals ook net aan de telefoon met u besproken. Wij hebben een goed ingerichte serviceafdeling waar vragen en of klachten over een product terecht horen te komen, dit is in uw geval helaas niet gebeurd. Hierdoor is er niet tijdig een adequaat antwoord gekomen en bleef u met al uw vragen bij deze collega hangen. Wij gebruiken uw review ook zeker als input om dit intern aan te scherpen en voor de toekomst te voorkomen. Onze oprechte excuses dat het helaas zo gelopen is en dit had u niet mogen overkomen. De uitbetaling van uw creditnota zal volgende week op uw rekening worden bijgeschreven en er is nog een kleine attentie naar u onderweg om deze nare ervaring hopelijk positief te kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet, Cor Prijs Manager Aftersales

Praktische en gezellige kookcursus.

Onlangs de kookcursus gevolgd, door Paul Roescher aangeboden bij mijn nieuwe stoomoven. Veel geleerd op allerlei gebied: koken, bakken,gebruik en onderhoud van de oven. Daarnaast was het ook een gezellige avond, mede door het enthousiasme van de kok en de medecursisten en het lekkere eten.

Beste Marianne, Wat fantastisch om te horen dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad met de kookcursus van Paul Roescher! Het lijkt erop dat u niet alleen veel hebt geleerd over koken, bakken en het gebruik van uw nieuwe stoomoven, maar ook hebt genoten van de gezelligheid en het heerlijke eten. Het klinkt als een perfecte combinatie van leren en plezier! Met vriendelijke groet, Paul Roescher

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.