Absoluut tevreden en gelukkig de deur uit !

Mijn bezoek aan Paul Roescher absoluut volledig naar wens verlopen . Deskundig personeel, neemt de tijd voor de klant, denkt mee, geeft goeie tips en adviezen maar laat de klant het rustig beslissen , prijs en kwaliteit verhouding fantastisch en heel veel keuze mogelijkheden !

Nette en persoonlijke service!

Aanrader, personeel neemt ruim de tijd om vakkundige uitleg te geven.

Geweldige, daadkrachtige service met oog voor de wensen van de klant.

Oog voor de wensen van de klant. Inlevingsvermogen in de woning adhv foto's/tekeningen. Alle opties liggen open, mooie inzichten en ideeën adhv gemaakte tekeningen. Veel keus in materialen en opstellingen waardoor een goed beeld kan worden gevormd van het geheel. We zijn hier voor de tweede keer binnen enkele jaren ivm een verhuizing, bevelen paul Roescher zeker aan! Super kwaliteit materialen staat zeker in verhouding tot de prijzen!

Een super ervaring.

Door mijn keuzestress kan ik normaal heel moeilijk keuzes msken in de aanschaf van de meest simpele zaken. nu wij voor een complete badkamer en keuken gingen zoeken liep ik leer op keer vast op de enorme keuzes die hiermee gepaard gaan. niet alleen welke badkamer spullen, of welke keuken apparatuur. Ook de kleuren, tegels, handvatten etc kosten mij uren en dagen stress. Bij dit bedrijf hadden ze alle geduld en respect hiervoor waardoor het kopen voor mij persoonlijk een stuk prettiger werd dan bij andere bedrijven waar wij hebben gekeken. Wij zijn dan ook super tevreden weggegaan met de aanschaf van onze nieuwe badlamer & keuken.

Zeer service gericht bedrijf!

Na goed vooronderzoek en bij verschillende bedrijven geweest te zijn, zijn wij vandaag 19 okt. '24 geslaagd bij Paul Roescher voor onze nieuwe badkamer & keuken. Het bedrijf heeft voor de verschillende onderdelen (badkamer, keuken, tegels) aparte specialisten en verkopers in huis die alle tijd nemen om naar je te luisteren en te zoeken naar wat jij wil. De onderlinge samenspraak zorgde hierbij voor een passend plaatje waarop wij onze uiteindelijke keuzes hebben kunnen maken. Kwa prijs is deze zaak in vergelijk met andere voor ons ook gunstiger uitgevallen. Dit ondanks dat wij best wel hoge eisen hadden. Het hele proces, vanaf binnenkomst tot de uiteindelijke koop is ons meer dan goed bevallen! Wij bedanken Roy (keukens), Brit (tegels) & Tess (badkamers) voor de goede hulp.

Dhr. Bijsterbos for president

- professioneel - prettig - punctueel - prima prijs Waren alle bedrijven maar zo!

Super service na aankoop van het fornuis: de kookworkshop!

Bij aankoop van ons Stoves Sterling fornuis al goed advies van chef-kok Arjan Hurenkamp gehad. Vandaag genoten van een top kookworkshop, waarbij we onder begeleiding van Arjan flink wat heerlijke gerechten hebben gemaakt. Echt een meerwaarde, want nu pas weten we wat we allemaal kunnen met dit mooie fornuis. Arjan, heel erg bedankt voor de goede service!

Duidelijk en leerzaam

Fijn apparaat om mee te werken

zeer verhelderend

leuke tips

Fantastische kook workshop

Super verzorgde workshop van Paul Roescher. Alle mogelijkheden van de combi stoomoven van AEG uitgelegd gekregen en ondertussen werd er gekookt en heerlijk gegeten. Enorm bedankt Justin!!!!

Goed geholpen en uitgebreid de tijd genomen

We zijn prima geholpen en er is uitgebreid de tijd voor ons genomen. Zeker een aanrader!

Prima service en kwaliteit

Een prachtige PVC vloer gekocht en laten leggen door Paul Roescher. Breede keus en eerlijk advies hebben de doorslag gegeven. Vloer ligt inmiddels een halfjaar in ons appartement en we zijn er heel erg content mee. De combinatie PVC stroken met de vloerverwarming werkt perfect.

Keuken in Apeldoorn gekocht,met als contact persoon Roeland.Hij heeft ons fantastisch geholpen. Het eind resultaat is prachtig geworden.We zijn trots en blij met het eind resultaat. Van ons een dikke 10

Geweldig creatief in het meedenken in opstelling en apparatuur tegen een scherpe prijs

Bijzondere ervaring hoe we geholpen zijn. Direct vanaf het allereerste ontvangst. Verkoper is enorm creatief en zeer technisch. Erg blij met het resultaat.

Verassend

De verkoopster dacht buiten onze kaders Onze keuken wordt nu dus groter als gedacht Groter als gewenst Wat een verassing dat hij binnen ons budget valt. Nu op naar de levering

Service tot in detail!

Wij zijn enorm fijn en deskundig geholpen met het samenstellen van onze nieuwe keuken. Hierbij werd er ruim de tijd genomen om alles goed door te nemen. Afgelopen donderdag hebben wij de kookworkshop bijgewoond. Een superleuke en leerzame ervaring, in een leuk gezelschap,waarbij ons alles verteld is over de functies van de stoomoven. Arjan bedankt voor het delen van je kennis en je humor en enthousiastme. Met een tas vol producten en de nodige tips en recepten zijn we naar huis gegaan. Wij gaan hierdoor zeker veel gebruik maken van alle functies op de stoomoven.

Heel prettig en deskundig geholpen

Er is ruim de tijd genomen om ons plezierig en deskundig advies te geven om een nieuwe keuken uit te zoeken. De uiteindelijke prijs was zeer acceptabel.

Persoonlijke benadering met uitstekend meedenken met de klant

We kwamen met een duidelijk idee, en zijn met een nog beter resultaat weggegaan. Er werd ruim te tijd genomen om ons een goed gevoel te geven. Wij zijn fan!

Fantastische service!

Op advies van familie hebben wij een afspraak met Diewer gehad. Daarvoor geen leuke/vervelende ervaringen gehad bij andere keukenboeren. Diewer heeft dit volledig beter gemaakt. Hij heeft passie voor zijn werk; denkt goed met je mee maar bovenal luistert hij goed naar wat jij als klant te vertellen hebt. Bij hem merk je; de klant is koning. Iets wat in veel andere winkels niet meer te ervaren is. In de toekomst zou ik iedereen die een keuken wilt adviseren om hier langs te gaan, zeker bij Diewer!

Top service goed geholpen

Top service goed geholpen en leuke prijzen

Voor iedereen wat !!!

In 1 woord een super ervaring !! Ze hebben voor iedereen wat voor mensen die keukens zoeken in hoog segment maar ook voor mensen die in het lagere segment keukens zoeken. ze denken oprecht met je mee als klant inclusief het kostenplaatje alles word in rust individueel met jou als klant besproken en nemen ze door. Ze komen met reëel aanbod ( wat ano 2024) redelijk uniek is!! Alles word geregeld koffie, thee en lunch. Zeker een aanrader om hier je ervaring op te doen voor het aankopen van keuken en badkamer !!!

Waanzinnig goede adviezen en deze toppers denken echt met je mee

Super klantgericht en vriendelijk. We zijn enorm goed geholpen en hebben een super goede deal kunnen sluiten. Heel erg tevreden!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Als je voor het eerst in de showroom van Apeldoorn komt, kijk je je ogen uit. Veel showroom modellen van keukens en badkamers, waardoor je goed kan kijken wat bij je past. Je wordt vriendelijk geholpen, medewerkers hebben echt verstand van het vak en leggen ook bij alles uit wat het voor-en nadeel is. Als je een hele dag in de showroom bent, ga je echt niet met een lege maag naar huis. Er is een kok aanwezig, die heerlijk kan koken! Al met al echt een aanrader om bij Paul Roescher langs te gaan!

Professioneel!

Met dank aan het uitstekende advies een prachtige keuken uitgezocht. Elk onderdeel hebben we zorgvuldig doorgelopen en met dank het juiste advies tot een hele mooie en betaalbare oplossing gekomen!

We zijn ontzettend goed geholpen, er word uitgebreid naar onze wensen gekeken en dit word goed op papier gezet. Ze luisteren goed naar wat wij willen en staan hier ook open voor. Uiteindelijk een mooie prijs kunnen afspreken, lager dan wij hadden verwacht.

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.