Super geholpen door Berthijs en daardoor een prachtige keuken gekocht.

We wilden alleen maar informatie maar door de goede voorlichting hebben we toch maar gelijk de keuken gekocht. We waren zelf ook verrast van onze snelle keuze en zijn erg tevreden. Berthijs wist onze wensen om te zetten naar een keuken die precies voldoet aan onze wensen.

Super fijne service!

We hebben binnnen een dag vloer, toilet en keuken uitgezocht. Bedankt voor de goede hulp, de gastheer/kok verdiend zeker een hele grote pluim, voor de lekkere lunch en lekkere hapjes!!!!!!!!!!!!

Paul roescher fijne keuken winkel. Wij hebben een mooie keken uit gezocht, wordt ons goed advies en mee denken de kok tot een goede keuken samen gesteld. Goed geholpen door Roy

Zaterdag 26-11-2022 Afspraak met Roy gemaakt. Samen een leuke keuken opstelling gemaakt onder het genot van een kopje koffie en wat heerlijke hapjes van de kok. Goed geholpen. Gevonden wat we graag wilden en ook voor een mooie prijs Zeker aanbevolen hier eens te kijken.

Grote klasse

Na lang te hebben moeten wachten op een reparatie van de inductiekookplaat bij een andere firma, zijn de dames van de service afdeling bij Paul Roescher voor ons in de bres gesprongen. Toonden hoge mate van betrokkenheid. Zij hebben een voor ons zeer bevredigende oplossing uitonderhandeld.

Prachtige showroom met vriendelijke personeel.

Erg tevreden, goede uitleg gehad over de producten en de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Super service

Duidelijke uitleg, goed advies en service

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Geweldige service en ook de nazorg was super geregeld top.

Super goede service

We zijn super blij met onze keuken Dankjewel voor de goede service en adviezen Ook de workshop die we kregen voor de oven was superleuk Wij zijn twee tevreden klanten en als verrassing kregen we ook nog een cheque van een galerie voor een mooi schilderij wat een verwennerij ook bij de galerie werden we fantastisch geholpen Dankjewel voor al jullie hulp mochten we in de toekomst weer wat nodig hebben komen zeker bij jullie terug groetjes Jackkie en Anja van slijpe

Snelle levering

Netjes geholpen, snel geleverd.

perfect

er werd goed na ons geluisterd . en ook echt goed advies gekregen , nu hebben we presies de keuken die we in ons hoofd hadden.

Zeer goed en prettig geholpen.

23 jaar geleden een keuken bij Paul Roescher gekocht. Is zeer goed bevallen. Daarom nu weer naar Paul Roescher gegaan. Nu voor een keuken en vloer. Erg goed begeleid en geadviseerd in het maken van keuzes. Zowel voor de keuken als de vloer. Onze dank aan Marlien en Nieck.

Topbedrijf

We vorig jaar onze badkamer hier gekocht en vandaag teruggekomen voor een keuken. Wederom weer een mooi aanbod gehad. Zijn we blij! JA!!!! Zeker een aanrader!!

Geweldige, gezellige en leerzame kookcursus van Arjan gehad

Uitleg perfect en zeker dingen bijgeleerd. Handige tips en ontzettend lekkere recepten meegekregen waarvan we natuurlijk eerst hebben geproefd. Geweldige avond en erg leerzaam. Dank je wel Arjan

Goed advies

Voor het uitzoeken van sanitair zijn we geholpen door Wenner Bremer; hij heeft goed geluisterd naar onze wensen met als resultaat mooi sanitair voor ons nieuwe huis.

Goed advies , goede prijs

We hebben vandaag onze keuken besteld, tevreden over advies en prijs. We hopen dat de plaatsing net zo goed zal verlopen.

Zeer kundig en eerlijk advies.

Bij het zoeken naar een keuken uitgekomen bij Paul Roescher in Rijssen. Zeer goede tips en kundig advies.

Vandaag even binnen gelopen bij Paul Roescher, we zouden gaan oriënteren voor een nieuwe keuken. We werden vriendelijk ontvangen door Roy, na een goede uitleg besloten dat wij de keuken in bestelling zetten. Super blij!

Zeer leuk en leerzaam

We hebben vandaag een leuke en leerzame ochtend gehad bij Chef Arjan. Het was niet alleen leerzaam, maar ook nog eens erg lekker. We gaan nu anders koken met de steamer ….ook nog eens veel makkelijker. Ook is de keuken erg mooi geworden. Bedankt!!

Prachtige keuken EN heerlijke kookworkshop

Prachtige kwaliteit keuken gekocht en daarbij een workshop voor de AEG stoomoven kunnen volgen. Het was een leuke en zeker leerzame avond. Veel tips en adviezen gekregen over het gebruik en het onderhoud van de stoomoven en daarnaast ook lekker gegeten van de klaargemaakte gerechten. Gerechten die je makkelijk zelf kunt maken. Echt de basis, zodat je zelf aan de slag kunt.

Prachtige keuken voor keurige prijs. Goede service, er werd goed meegedacht, afspraken werden goed nageleefd. Twee muurplanken bleken iets te lang te zijn maar dat werd netjes en snel opgelost. Ook leuk: gratis kookcursus voor de stoomoven.

Leuk avondje uit om te daten met je stoomoven:)

Mooi om alle opties van de stoomoven langs te zien komen. En eigenlijk te zien hoe gemakkelijk het is om diverse gerechten te maken. Leuke, enthousiaste kok met passie! Een aanrader!

Goed en deskundig advies

De verkopers hebben goed meegedacht en advies gegeven. Wij moesten via de wmo een keuken uitzoeken vanwege rolstoel gebruik en ook hier werd aan gedacht. Zelf toen er aanpassingen moesten worden gemaakt werden we vriendelijk onthaald en geholpen.

Top service

Goed geholpen bij Paul Roesscher (Diewer)

Uitstekende hulp

Perfecte service bij Paul Roescher. Vriendelijk geholpen door Diewer.

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.