Fijn gesprek, mooie prijs

We zijn fijn ontvangen. Cornelis heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen om een keuken te ontwerpen en om een mooie aanbieding te doen. In de tussentijd zijn we prima verzorgd hier (fijne koffie, lekkere lunch).

Fijn uitleg/gesprek

Tijd en aandacht voor wensen. Goede uitleg over apparatuur. Meedenken over onze wensen en komen tot compleet plaatje

In een woord super!

Wij als beginners zijn werkelijk waar fantastisch geholpen! Ze hebben de tijd voor ons genomen en echt meegedacht over wat bij ons paste. Eten en overnachting was verzorgd. En bovenal; geen gepush en eerlijk over de prijzen vanaf het begin.

Super goeie service en denken super goed mee

Zaterdag 20-07 Geholpen door Dieuwer, Na wat twijfels over hoe wij de keuken uitbreiding wouden inrichten heeft hij super fijn mee gedacht en ons laten zien hoe alles ingericht kon worden, Super te vreden over hoe snel hij ons heeft kunnen helpen

Geweldig geholpen

Tijdens de afspraak met Diewer onwijs goed geholpen. Wij wisten niet zeker welke indeling het beste was in de keuken en Diewer wist hier heel creatief een oplossing voor te vinden. Zeker een aanrader om met Diewer een afspraak te plannen.

Meedenkt, creatief, verassend

We kwamen met het idee om een l vormige keuken te kopen. De verkoper kwam met een heel creatief, verrassend ander idee, met een kook eiland, waar we nu voor gekozen hebben, en zelf in eerste instantie niet aan gedacht hebben. Heel prettig geholpen door een meedenkende, enthousiaste verkoper met de nodige documenten humor en die goed naar onze wensen heeft geluisterd.

Geweldige service.

Prima hulp en dito uitleg bij het uitzoeken van een keuken (renovatie).

Warm ontvangst, kundig personeel.

Na warm te zijn ontvangen kregen wij een bak koffie aangeboden met gebak. De verkoper schoof bij ons aan om eerst kennis te maken met ons en onze ideeën. Ontzettend blij met het advies wat wij kregen m.b.t. het indelen van onze nieuwe keuken. Prachtige kwaliteit keuken aangeschaft voor een scherpe prijs (Package deal).

Ruime keuze.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen waardoor we een goede keuze konden maken.

Zeer ruime zeuzes

Goede uitleg. Eerst kregen we vragen naar de wensen en ideeën van ons. Daarna werd er goed meegedacht en uitleg gegeven over het een en ander. Er werd goed meegedacht met ons wat we als fijn hebben ervaren. Heel tevreden met onze keuze van onze (toekomstige) keuken.

Erg fijne hulp gekregen.

Fijne uitleg, Veel keuze, maar erg snel overtuigd. We kijken erg uit naar onze nieuwe keuken!

Vriendelijk geholpen

Super goed geholpen met goed uitleg Verkoper neemt alle tijd voor ons en is erg meegaand met de wensen die wij hebben aangedragen Wij zijn er erg attent mee wat deze verkoper voor ons heeft betekend Super blij met deze mooie uitgekozen keuken Top !!!!

Super geholpen, het was een feestje om de nieuwe keuken uit te zoeken .

Zeer fijn geholpen

Super geholpen. Echt een feestje om een keuken uit te zoeken. Prijstechnisch zeer goed.

Vriendelijke geholpen door medewerker.

We zijn goed geholpen met de keuze van onze keuken. En de prijs en kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Super advies en vriendelijk personeel!

Vanmiddag top geholpen door een van de verkopers. Goed advies, kwaliteit keuken voor een schappelijke prijs. Rest van personeel ook erg vriendelijk en gastvrij.

Super fijne en goede service. Luistert goed naar de wensen, deelt zijn ervaringen. Zelfs wanneer we dachten dat het budget van de gekozen keuken ver boven die van ons zou liggen viel dit enorm mee en heeft dit geleid tot aankoop van onze droomkeuken.

Goede service, kennis en prijs.

Uitstekend geholpen tijdens onze zoektocht naar onze droomkeuken. We gaan ook zeker badkamer en vloer uitzoeken in jullie mooie showroom.

Goed geholpen.

Zeer prettig vriendelijke en goed geholpen Bij. het uitzoeken van de keuken goed geholpen door Roy, later bij zijn collega Diewer. Goed geholpen om de laaste ideeën en aanpassing. Om de keuken de keuken deventief te kunnen maken.

Vriendelijke nette snelle service

Roy heeft ons super geholpen bij het uitzoeken van onze droom keuken vervolgens heeft diewer ons de laatste finetuning gedaan en kunnen we niet wachten tot onze keuken wordt geleverd! Voor iedereen aan te bevelen.

Al jaren klant bij jullie en nu weer goed geholpen!

Altijd professioneel advies en kom zeker weer terug!

Professionele en super aardig

Er wordt alle tijd voor je genomen. Vriendelijk geholpen.. Goeie tips en denken goed met je mee. Prijs technisch leuk haalbaar. Zeer aan te bevelen.

Je word goed geholpen en er word goed meegedacht over je wensen

Supergoed geholpen. Alles stapje voor stapje doorgenomen en iedere keer volkomen naar wens aangepast. Heel fijne service! Zelfs voor wijzigen van afspraak werd echt moeite gedaan om alles naar mijn wens te regelen.

Zeer behulpzaam!

Goed meedenken en duidelijk in de uitleg. Eerlijk verhaal.

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.