Beste Richard, Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Sabina, Het spijt ons dat de communicatie niet is gelopen zoals u dat van ons mag verwachten. Helaas hebben wij te maken met leveringsproblemen van leveranciers waar u helaas de gevolgen van heeft ondervonden. We nemen uw feedback mee en hopen u spoedig van de laatste onderdelen te voorzien. We zetten alles op alles zodat u straks alsnog kan gaan genieten van uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Henk, Erg vervelend dat deze situatie zich voor doet. De inductiekookplaat met afzuiging is inderdaad slecht leverbaar. Dit is een marktbreed probleem op het moment. De levering van de kookplaat was voor ons helaas net zo onduidelijk als voor u. We balen ervan dat u hierdoor voor verrassingen bent komen te staan. Wanneer apparatuur niet leverbaar is bieden wij een tijdelijke oplossing of een alternatief aan. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geboden alternatieven. We gaan hier graag met u over in gesprek en zullen spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Anne, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Leo, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Marcel, Onze hartelijke dank voor uw positieve review en gefeliciteerd met uw nieuwe Paul Roescher keuken! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Sonja, We betreuren de ervaring die u heeft gehad in onze showroom. Er is helaas veel miscommunicatie ontstaan. U bent als het ware van het kastje naar de muur gestuurd en dat is niet onze bedoeling geweest. Onze excuses hiervoor. Zoals u inmiddels wel weet voeren wij dit soort aanvragen niet vaak uit, maar is het in overleg wel mogelijk. Indien gewenst willen we samen met u onderzoeken hoe we u het beste kunnen helpen en komen we hiervoor graag bij u langs. We zijn benieuwd of u hiervoor open staat. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste David, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van uw nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. U heeft ons gevraagd om een factuur van AEG apparatuur. Ons serviceteam heeft u hiervoor doorverwezen naar onze financiële afdeling. Deze zal u spoedig van de juiste factuur voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Simone, Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent, dat is natuurlijk nooit onze intentie. Er zijn helaas een aantal dingen anders verlopen als dat u van ons mag verwachten en daar balen wij van. We nemen uw feedback mee en zullen alles op alles zetten om u alsnog van uw droominrichting te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Gert, Vervelend om te lezen dat u bovenstaande ervaring heeft. We hebben geprobeerd om u zo goed mogelijk te adviseren en helaas is daar qua afmetingen een fout gemaakt, we vragen hiervoor om uw begrip. We balen ervan dat we vervolgens niet de service hebben kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Door onderbezetting heeft ons serviceteam u nog niet van de juiste oplossing kunnen voorzien. Wij nemen spoedig contact met u op om dit alsnog te realiseren. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Momenteel wordt 1-op-1 met u zoals u bekend is aan een goede oplossing gewerkt. Team Paul Roescher
Beste Hein, Bedankt voor uw review. Het is mooi om te lezen dat u zo'n prettige ervaring hebt gehad met onze verkoper. We zullen er zorg voor dragen dat hij uw bericht ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Jolanda, Dat vinden we super om te horen, wij wensen u heel veel plezier en gemak toe met de nieuwe kraan. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Wim, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat u deze problemen heeft ervaren. Uiteraard proberen wij onze klanten van de meest geschikte apparatuur te voorzien. Dat de oven en vaatwasser defect zijn geraakt kan meerdere oorzaken hebben. Wanneer dit binnen de garantie valt kan dit doorgaans worden opgelost. Helaas kunnen wij niet volledig voorkomen dat er na een paar jaar een defect ontstaat. Wij vragen om uw begrip. Met vriendelijk groet, Team Paul Roescher
Beste Jaap, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat alles conform afspraak is hersteld. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Melanie, Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij zullen spoedig contact met u opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Corina, Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Er is m.b.t. de offerte helaas miscommunicatie ontstaan waardoor de smetplint (te) laat is besteld. Helaas hebben wij daarnaast mede door onderbezetting niet snel genoeg kunnen schakelen m.b.t. de afzuigkap. Daar balen we van en we willen graag met u kijken naar de mogelijkheden. We zien dat u ook per mail onze klantenservice hierover hebt bericht en wij hopen dit spoedig voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd