Filters

2

Erg slechte ervaring

Nadat onze keuken al bijna een half jaar is geplaatst hebben wij nog geen afzuigkap en spat-plint. Monteur van keuken vertelde dat de afzuigkap al geleverd zou zijn maar dat deze waarschijnlijk ergens anders beland is. ( mogelijk fout van het transport ) Na meerdere telefoontjes helaas nog steeds aan het wachten. Vervolgens is gebeld vanuit de klantenservice of dat de spat-lint besteld kan worden terwijl deze gewoon in de offerte staat. Later is hier over nogmaals telefonisch contact geweest wat blijkt deze moest nog besteld worden nu maar hopen dat er geen kleur verschil is. Krijgen we deze week een mail wat de klacht is van de afzuigkap?…terwijl we hier nog steeds op zitten te wachten. December is onze keuken geplaatst!! Hopelijk komt er nu wel schot in de zaak!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede gastvrijheid en top service!

Justin en Margreet hebben top werk geleverd. Ik ben zelden in een keukenzaak zo goed behandeld als hier, het was echt uitmuntend! Tevens hebben ze mij ook een lekkere voorgerecht aangeboden, hier had ik helaas geen tijd voor, ik kom hiervoor graag een andere keer voor terug. Ik zal iedereen deze zaak aanraden. Groeten, Max

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Compleet nieuwe badkamer aangeschaft. Jaar later beschadigingen op het mat zwarte bedieningspaneel en handdouche. Wasbak beschadigd. Klacht ingediend hierover. Krijg je doodleuk te horen dat het niet onder garantie valt. Als ik dit allemaal van te voren had geweten had ik mijn nieuwe badkamer hier niet aangeschaft. Zeer Slechte service !!

  • Aanbevelen? Nee
6

Keuken is super mooi, afdeling verkoop te gelikt.

Op de afdeling verkoop loopt het over van de verkooppraatjes. Ze weten het mooi te brengen, alsof je de beste deal ooit gemaakt hebt. Als de keuken eenmaal is gereserveerd, wordt de communicatie wat stroever (buit is al binnen) en minder goed meegedacht of eventuele aanpassingen technisch ook kunnen. Technische tekening hoeft bv niet aangepast te worden volgens hun, want dat kan de (externe) installateur zelf ook wel. Terwijl dit eitenlijk wel de taak van de keukenleverancier is. Daarnaast geven de eigen mensen (keukenmonteurs en bezorgers) ook aan dat communicatie niet echt prettig loopt. Desalniettemin dus wel een super mooie keuken, maar als tip: probeer de mensen meer te lezen, niet je random verkooppraatjes op iedereen loslaten en ook na de koopovereenkomst blijven meedenken met de klant. Levert van beide kanten meer positiviteit op!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marieka, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u het verkoopproces als niet persoonlijk genoeg heeft ervaren. Wij proberen altijd mee te denken met de klant en deze op een prettige en luchtige manier te helpen aan zijn of haar droomkeuken. Helaas hebben we bij u dat gevoel niet over kunnen brengen. Dat vinden we jammer en wij nemen uw feedback hierin mee. Ook na de aankoop proberen we voor u klaar te staan. Onze verkopers hebben echter drukke schema's waardoor het soms zoeken is naar tijd. Wegens onderbezetting kunnen we niet altijd de bereikbaarheid en aandacht garanderen die u van ons gewend mag zijn. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren en vragen om uw begrip. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Wat een geweldige service

We hebben met veel plezier een badkamer gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na een periode kregen we een probleem met de douchekraan die lekte. Dit is met een uitstekende service opgelost en nu is alles weer als nieuw. Ik kan niet anders zeggen dan dit ik dit als een geweldige service beleef.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marcel, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze service. Daar doen we het voor! We hopen dat u van uw nieuwe badkamer kan gaan genieten. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

6

Erg slechte communicatie

Verkoop verliep goed dankzij Diewer. Maanden later toen er geleverd moest worden werd het drama. Meerdere keren bellen, zou teruggebeld worden wat niet gebeurde. Tijdens bellen word ook meerdere keren de verbinding verbroken & je wordt zonder iemand gesproken te hebben in de wacht gezet tot vervelens toe. Een mail voorafgaand aan de levering krijg je ook niet. Kortom: investeer eens in goede communicatie en service!! Mensen verwachten dat ook als je duizenden euro's uitgeeft aan een keuken & vloer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Janique, Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Het is zeker niet onze bedoeling om u niet op de hoogte te houden. Wij hebben helaas te kampen met onderbezetting waardoor onze bereikbaarheid niet van het niveau is wat u van ons mag verwachten. We zijn hard aan het werk om ons serviceteam uit te breiden en nemen uw feedback hierin mee. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Zeer goede service

Twee kraan ringen gingen dit gemeld en vervolgens werden er 2 ringen opgestuurd, prima service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerrit, Wat fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw beoordeling maakt ons trots en blij. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

1

Verkopen kunnen maar voor de rest…

Tijdens de verkoop volop in de watten gelegd Na incomplete levering verwijst de verkoop naar de service afdeling. Deze reageert niet op mail en je staat uren in de wacht. Vervolgens word er van alles en nog wat belooft maar komt er vervolgens niets van terecht. We zitten nu al 7 maanden met een incomplete badkamer. Kortom, rij er met een grote boog om heen om veel ellende te voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Johan, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw badkamer nog niet is afgerond. Heeft u een referentienummer voor ons? Dan gaan wij dit verder uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Lekker bezig.

Na 1 keer bellen mijn tegels eerder geleverd. Dank voor jullie hulp. Tziet er prachtig uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Ook nu weer werd mijn probleem/klacht snel opgepakt en netjes vervangen! Wat een super service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esthet, Super om te lezen! En hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

3

Slechte ervaringen

Heb in november een keuken besteld 14maart geplaatst maar de kookplaat past niet schuur aan een zij paneel en de vaatwasser kan maar voor de helft open .meerdere keren gemaild met foto’s van de klachten maar krijg geen reactie. Heb naar de klanten service gebeld waar wij zeer klantonvriendelijk te woord werden gestaan.nog steeds geen reactie.zou zeker geen keuken bij deze winkel kopen met zo een slechte service

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frederika, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen om dit op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Fijn bedrijf en goede service

Erg fijn dat we alles konden regelen op een adres. De badkamer en de keuken. Goed geholpen in de winkel en ook het bezorgen en plaatsen ging vlot en zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Pascal, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat alle facetten van het aankoopproces u goed zijn bevallen. Wij wensen u veel plezier toe met uw badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

2

Geen oplossing voor de vraag

Heb gevraagd voor een mogelijke oplossing en wil graag een antwoord

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Helaas hebben we mede door enorme drukte en onderbezetting u nog niet kunnen helpen. We nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

1

Waarom worden mijn reviews verwijderd of niet geplaatst?

Om de reviewscore op een ruime voldoende te houden, worden negatieve reviews op deze site niet geplaatst of zelfs verwijderd. Open en transparant is Paul Roescher dus ook niet. Er wordt na plaatsing van een negatieve review geen contact met de klant gezocht. Hooguit een online reactie onder de review waar je niks mee kunt. Wees open en eerlijk naar de buitenwereld en neem niet zelf het recht in handen door een op waarheid beruste review aan de kant te schuiven. Gelukkig kan ik op meerdere review sites mijn verhaal kwijt hoe belabberd slecht Paul Roescher is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ruud, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat klanten niet meerdere reviews kunnen plaatsen. We begrijpen uw frustratie, maar dit behoort tot de regels van dit platform. Het is erg vervelend om te lezen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Wij zullen zorg dragen dat dit binnenkort alsnog gebeurd. Het 'aan de kant schuiven van reviews' is niet iets waarin wij ons kunnen vinden en we willen graag samen met u tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

1

Slechte afhandeling bij een storing

Bij de afhandeling van een storing van een inductie kooktoestel (Stoves) wordt er gewezen van Roescher naar de fabrikant naar de reparateur. Het toestel werkt helemaal niet meer, dus kunnen al een week niet meer koken. Ook nog geen duidelijk wanneer het probleem wordt verholpen. Dus ook met Pasen geen kooktoestel tot onze beschikking!! Er wordt ook geen alternatief aangeboden. Het kooktoestel zit nog ruim binnen de garantie termijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Freddy, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat uw Stoves fornuis met een storing te kampen heeft. Zoals u in uw review al beschrijft zit het kooktoestel binnen de garantie termijn. De garantie wordt geleverd door de leverancier (in dit geval, Stoves). Wij hebben Stoves benaderd om dit verder op te pakken. Helaas kunnen wij zelf niet aan het apparaat sleutelen, omdat daardoor de garantie zou komen te vervallen. We vragen om uw begrip en hopen dat Stoves uw probleem spoedig kan oplossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Goed, meedenkend en goede kwaliteit.

Goede verkopers die met leuke ideeën komen waar jezelf niet aan denkt. Erg vriendelijk geholpen. Duidelijkheid over de prijs. Prachtige badkamer en prachtige keuken gekregen. Gemonteerd door vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Pascal. Wat een ontzettend mooie beoordeling. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

1

De zaken gaan te goed voor Roescher

Nadat we afgelopen zaterdag in de showroom waren hadden we keuzes gemaakt. Aangezien we snappen dat er niet altijd tijd is, hebben we een afspraak gemaakt. De vrije dag is aangepast, en we zorgden op tijd op de afspraak te zijn.... zelfs te vroeg omdat verkeer meezit. Ontvangen met een kop koffie, en in de showroom wachten op de collega waarmee we de afspraak hadden......helaas...., geen woord, geen teken, helemaal niets, zitten wachten op wat? Tot op heden onbeantwoord dus maar weggegaan. Tot nu toe geen belletje, geen email.... blijkbaar hebben ze onze centen niet nodig. We zoeken wel iemand anders die bij ons de stenen in de woonkamer, keuken en tuin wil leveren. Maar wellicht was de keuken ook aan vervanging toe. Helaas..... maar goed de markt trekt aan dus 1 klant is bij Roescher niet belangrijk!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer en mevrouw Van der Velde, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat het zo gelopen is. We kunnen ons voorstellen dat het (alles bij elkaar opgeteld) een lange zit is geweest. Mede doordat u een half uur van te voren aanwezig bent geweest. Helaas wil het nog wel is voorkomen dat een verkoopgesprek uitloopt. In dit geval was de verkoper in kwestie nog met klanten bezig en dat gesprek is 20 minuten uitgelopen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Vervolgens is de verkoper naar het terras gegaan waar hij een lege tafel aantrof. We zijn elkaar misgelopen en dat vinden wij erg jammer. Dit is ook een van de redenen dat wij het afraden om ver van te voren aanwezig te zijn: de kans is groot dat de verkoper nog met andere klanten bezig is. Daarnaast proberen wij ons zo goed mogelijk aan onze strakke agenda te houden. Hierbij proberen we de klant niet uit het oog te verliezen, maar ook daarin doen zich soms uitzonderingen voor. Het kan zijn dat de communicatie over het verlate tijdstip niet transparant genoeg geweest is. Daar balen we van. Mocht u nog interesse hebben in een nieuwe afspraak dan nodigen wij u van harte uit in onze showroom te Rijssen. Indien dit niet het geval is wensen we u veel succes toe in uw zoektocht naar nieuwe tegels en een mogelijke nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Supersnelle oplossing bij een probleem

Keuken, badkamer, vloer besteld bij Paul Roescher om alles in één hand te houden.Zeer tevreden over dit bedrijf . Een probleem dat dreigde te ontstaan werd met hun snelle medewerking opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Dat horen en doen we graag. Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

2

slechter kan niet

tegels besteld, zouden geleverd worden 24 feb. Niets ontvangen, gebeld, gemaild, helaas geen enkele reactie. Service melding gemaakt, een maand geen reactie ondanks weer mailen......9 april inmiddels ontvang ik een mailtje dat mijn melding is opgelost.......ik heb mijn geld nog niet terug noch tegels. Laat staan dat ze reageren of contact opnemen. Wat een oplichters! Helaas moet ik nu een derde partij gaan inschakelen. Ze zijn blijkbaar vergeten dat consumenten rechten hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Romy, Bedankt voor uw review. Er is duidelijk iets misgegaan met de levering van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Super goed geholpen!

Wij zijn erg goed geholpen door Emiel. Vanaf het begin is er met ons stap voor stap gekeken naar de mogelijkheden die passen bij onze wensen. Wat ik het allerfijnst vond is dat er in tegenstelling tot de concurrenten geen sprake is van ‘push verkoop’.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Noor, Bedankt voor uw review. Het is mooi om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek. Wij zullen zorgen dat dit bij Emiel terecht komt. We wensen u veel plezier toe met uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

8

Zeer professioneel en Twentse gastvrijheid.

Een goede voorlichting, veel keuze mogelijkheden. Vriendelijke verkopers en een zeer gastvrije gastheer, kok Theo !!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Barry, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Vakkundig

Wij zijn erg goed geholpen met het meedenken van onze nieuwe keuken. Het plaatsen van de keuken gebeurde erg deskundig en vakkundig. Super tevreden over het hele geheel en blij met de nieuwe keuken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Adele, Fijn dat we u goed en naar wens van dienst konden zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring. We hopen dat u kunt gaan genieten van uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

De service was bij ons super.

Goede service en komen de afspraak bij ons na. De prijzen zijn redelijk. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Florus, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

7

Ben prima geholpen

Klantgerichte service en garantie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u heeft kunnen helpen. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher

10

Heel goede zaak, goed geholpen en keurig geleverd en geplaatst

Heel goed geholpen in de showroom, creatieve oplossingen bedacht voor mijn niet al te grote keuken. De keuken werd keurig op tijd geleverd met goede afspraken. Ook de monteur, geregeld via Paul Roesher, was top. Al met al heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd