Goed advies met fijne mensen die meedenken.

Een keuken zaak waar ze je niet zo snel mogenlijk een keuken willen verkopen maar met je willen meedenken en adviseren. Ook de monteur die keuken kwam plaatsen werkte zeer netjes en dacht mee. Kortom wij zijn super tevreden met het gehele verloop.

Heel goed geadviseerd

Fijn geholpen door Diewer. Als de keuken net zo goed geplaatst wordt zoals wij geholpen zijn in de showroom, zijn wij meer dan tevreden.

Goed advies en een goede prijs

Mooie keuken uitgezocht met prima hulp van de verkoper. Uitstekend advies.

Goed advies en behulpzaam personeel

We zijn erg content met de aankopen en de service van dit bedrijf. Zeker de moeite waard

Heel veel tijd, geduld, deskundig, goed advies en meedenken

Een bedrijf met vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Geen moment t idee gehad dat we te veel vroegen of te lang na moesten denken... Al met raad ik dit bedrijf ten zeerste aan!

Geweldige uitleg betreffende aankoop nieuwe keuken

Goede klantvriendelijkheid

Dwangmatige verkoop

Geweest voor een badkamer alles uitgezocht tevreden en de prijs was ook goed. Alleen we moesten gelijk tekenen. Dat wilde we niet toen sloeg de stemming om. Hadden het idee dat we gedwongen werden om gelijk te tekenen ,meerdere malen gezegd dat doen we niet de eerst zo vriendelijke verkoper was niet meer zo vriendelijk. Verteld we bellen eind vd middag of de volgende werkdag maar dat kon niet , gelijk tekenen en anders hadden ze geen tijd meer voor ons. Behoorlijk naar gevoel aan overgehouden dan betaal ik liever wat meer dan zo behandeld te worden.

Fantastisch!! Zeker de moeite waard om langs te gaan!

Vandaag hebben wij heel veel handtekeningen mogen zetten!! Een prachtig ontwerp voor een keuken, een mooie laminaat vloer en de gaafste tegels die ik ooit heb gezien! Nu al verliefd. We kunnen niet wachten totdat alles komt. Koffie was heerlijk, de taart en de hapjes moet je proeven ‘Top chef’, gezelligheid staat bovenaan!! Over alle aankopen zijn we goed geïnformeerd! Mega blij, dankjewel allemaal!

Super!!

Super blij met de aanschaf van onze nieuwe keuken, tegels en vloeren! Zeer tevreden over de gang van zaken en de verkoper die ons geholpen heeft!

Fijne dag en goed gekeken en geluisterd naar onze wensen.

In 1 dag een badkamer en keuken uitgezocht. We zijn goed geholpen en zeer tevreden over de kosten en onze uiteindelijke keuze. Wij zijn blij!

goed verzorgd

klantgerichte info en praktische tips van de heer Leen Bakker

uitstekend

zeer prettig en vakkundig geholpen met een super mooi resultaat.

Fijn snel en betrouwbaar

Mooie zaken gedaan. Fijn personeel die de tijd neemt en al je vragen beantwoord. Daarnaast zijn we erg tevreden met de resultaten. Zeker een aanrader.

Meer dan waar ik voor kwam

Vandaag uitstekend geholpen door een zeer vakkundige en prettige adviseur. Uiteindelijk gingen we met meer weg dan waar we voor kwamen. Erg blij mee, Groot assortiment en zeer klantvriendelijk!

slecht

Ik raad dit bedrijf zeker niet aan. Nadat ik eerst een beetje gestalkt ben door een verkoper, snachts geappt ben, en die man bij mij thuis is komen meten terwijl dat zijn taak niet bleek te zijn, heeft een andere verkoper het overgenomen. Er is nog iemand komen inmeten, maar op de dag van plaatsen bleek dat ze een afvoerbuis over het hoofd gezien hadden. De keuken paste dus niet. Toen hebben ze maar stukken van keukenkasten afgezaagd om het passend te maken. Deurtjes moesten opnieuw besteld en plinten ook. Deze zijn na een aantal weken inmiddels geleverd, maar er komt niemand om ze er aan te maken. Je moet zelf overal achteraan bellen, ze beloven terug te bellen maar doen ze niet. Het is 1 drama. Hier niks kopen!

Bijbesteling super snel geleverd

De tegelzetter had wat te veel versneden. Heb toen een bijbesteling geplaatst en aangegeven dat de tegelzetter er nog was... met de vraag of het er heel snel kon zijn. De adviseur gaf aan dit zo snel mogelijk te doen. De tegels werden de volgende dag al geleverd... dat is pas top service. Echte aanrader

Waardeloos!

Wij kochten voor onze nieuwbouwwoning bij Paul Roescher Apeldoorn een keuken, een badkamer en tegels voor de gehele begane grond. Op 19 maart 2021 (week 12) zouden de tegels en de badkamer bezorgd worden. De douchegoot die was besproken zat er niet bij. Van de 51 dozen vloertegels werden er slechts 30 geleverd. De rest was manco. Direct hierover gebeld met Roescher. Ze zouden in week 15 worden nageleverd. De tegelzetter begon in week 14 met de eerste 30 dozen en was al snel er doorheen. De tegelzetter was geboekt t/m week 15 dus bij Roescher gevraagd om begin week 15 na te leveren. Het antwoord: "week 15 duurt van maandag t/m vrijdag". Gedurende week 15 dagelijks gebeld met Roescher om te informeren. Telkens (na ruim een half uur wachten) kregen we te horen dat ze er nog niet waren. Ook werd telkens beloofd dat er zou worden teruggebeld hetgeen nooit wordt nagekomen. Week 15 is inmiddels voorbij en nog geen tegels en bovendien is de tegelzetter al ruim een week vertrokken! Nu is beloofd dat er vandaag (dinsdag week 16) zou worden bezorgd, maar tot op heden geen bericht van de transporteur. Zojuist weer gebeld en na (wederom) een half uur wachten wordt er doodleuk gevraagd of ze mogen terugbellen omdat er niemand beschikbaar is! Nee, die belofte is vaker gedaan en niet nagekomen dus ik wil niet worden teruggebeld. Vervolgens wordt de verbinding verbroken! In week 14 is de keuken bezorgd. Deze is vandaag afgemonteerd (bijna 2 weken na bezorging!). Nadat de monteur weg was en ik het stof van de deurtjes poetste zag ik dat er beschadigingen (dutjes) in de deur zitten. Wederom een teleurstelling. Wij hadden telefonisch voor de badkamer een paar dozen tegels bijbesteld in week 13 omdat we op het toilet wat meer tegels nodig hadden. De medewerker gaf aan dat het systeem eruit lag (wat daar regelmatig lijkt voor te komen), maar hij zou het noteren en zodra het systeem weer zou werken zou hij de extra tegels bijbestellen. Na 3 weken bleek hij er niets mee te hebben gedaan.

Paul Roescher komt belofte niet na !

Bij Paul Roescher mooi keuken uitgezocht. Na foutenfestival bij plaatsing begon de ellende. Tot twee keer toe verkeerd blad geleverd, twee keer fout gemonteerd. Kastdeur ipv rol lade, tot 3 keer toe beschadigde wasbak geleverd. Lelijk of geheel vergeten te kitten. Plaatsing keuken scheef onder al bestaande koof. Plint onder keuken te kort afgezaagd. Bij meldingen van de klachten altijd zeer moeizaam contact. Standaard werd er niet teruggebeld totdat we zelf weer contact opnamen. Dingen die in bestelling waren lieten maanden op zich wachten, en wij werden niet op de hoogte gehouden. Plaatsing eerste keer echt amateuristisch, dit dan wel later toegegeven. Op gegeven moment iemand van Roescher langs geweest om alle tekortkomingen nogmaals op te nemen. Persoon schrok er ook van en heeft vergoeding van 10% beloofd, maar we moesten eerst maar alle werkzaamheden laten uitvoeren. Uiteindelijk na meer dan 20 bezoeken (en bijbehorende ellende om deze afspraken te krijgen, en vrij te nemen) is alles afgerond. En je raad het al ook de 10% tegemoetkoming vergeten............ Contact persoon is inmiddels al ontslagen bij Roescher, en naar mijn vergoeding kan ik fluiten. Vele emails en telefoontjes later wacht ik dus al bijna twee jaar op deze afronding. Zou Roescher sieren als ze na dit foutenfestival ook afspraken nakomen.

Het voelde meteen goed, perfect geholpen, alle tijd, meedenkend.

We kwamen binnen en werden hartelijk ontvangen door de receptioniste. Eerst op ons gemak rond gelopen om een beeld te krijgen van wat we zouden willen, zonder voortdurend aangesproken te worden. Heel fijn. Daarna hadden we een gesprek met adviseur Diewel. Hij luisterde goed naar onze wensen. We hadden een eigen idee hoe de keuken eruit moest komen te zien, maar hadden twijfels over de opstelling en stijl. Hij nam alle tijd om ons te leren kennen en hij had er echt zin in om mee te denken en maakte ook meteen een tekening. Diewel liet ons verschillende mogelijkheden zien en gaf ook indicaties van prijzen. Heel fijn om het gevoel te krijgen dat het niet om verkoop gaat maar om ons en het uiteindelijke resultaat. Geen aanbiedingen van cadeaus etc., maar gewoon een scherpe prijs. Verder werden we regelmatig voorzien van koffie en thee met heerlijk koekjes en appelcake. Al met al een open, vrolijk, serieus gesprek en gingen we met een goed gevoel en een keuken de deur uit. Bedankt voor zover....

Geweldig advies, gastvrije ontvangst

Wij waren heel gericht op zoek naar tegels van 60x120 cm. Het assortiment op dat gebied is enorm bij Paul Roescher. We zijn supergoed geholpen door Ardjan, hij heeft ons uiteindelijk gewezen op een tegel waar wij zonder zijn hulp zomaar aan voorbij waren gelopen. Die tegel vonden we meteen supermooi en helemaal onze smaak, dus die is het geworden. Heel blij mee! Verder waren we op zoek naar XXL tegels als achterwand voor de wc, ook daar heeft Ardjan ons uitstekend in geadviseerd.

Na 2 jaar en ... nog steeds tevreden!

In mei 2019 waren wij geïnteresseerd op een nieuwe badkamer. Vanaf het eerste uur, tijdens het adviestraject, de ontwerpschetsen en het bepalen van de mogelijkheden, was de 'klikt' al geboren. Meteen een goed gevoel, dat wij helaas bij andere leveranciers gemist hebben. Om een lang verhaal kort te maken: heden, medio 2021, hebben wij het gevoel van 2 jaar geleden nog steeds, mede door de uitstekende klantgerichtheid voor, tijdens en na het kooptraject. Wij waren begonnen met een complete badkamer en eindigde (tot nu toe) met de leveringen van een inductie fornuis, een keukenkraan, slaapkamerkasten, complete werkkasten voor onze bijkeuken en diverse accessoires. Niet te vergeten, bijzondere dank aan Gijs, Stefanie, Gerrit, Elly-Anne, Justin, Gerrit-Jan en de Planning-/ Service Desk. Wat ons betreft, krijgt het Paul Roescher- Team van ons een score van boven de 10 (kan dat?) en wij wensen jullie veel succes en stekte in én na dit Coronatijdsperk!

Dag heer Assegaff, Wat fijn dat u er zo over denkt! Het halve team komt langs :) het zijn dan ook allemaal toppers. Heel veel plezier met jullie aankoop. Team Paul Roescher

Top firma

Echt een fijne ervaring. Goed geholpen en geadviseerd. Blij met de spullen

Dag Linda, Super om te lezen, helemaal uit Oostzaan ook! Heel veel plezier met de aanschaf en graat tot ziens. Team Paul Roescher

Aftersales waardeloos

WAARSCHUWING Wilt u iets kopen bij Roescher, lees dan eerst een deel van onze zeer teleurstellende ervaringen met deze handelsfirma. Waanneer u problemen zoekt, dan bent u aan het juiste adres Voor een nog te bouwen appartement werden bij de fa. Roescher een keuken, PVC vloer, tegels, badkamer, 2 toiletten en 6 meter kastenwand besteld. Gemakkelijk alles onder één dak. De sfeer gaf het gevoel van: “Hier is de klant nog koning”, koffie met en evt. soep. Er moest wel gelijk getekend worden. Daarna begon de ellende. Iets afbestellen? Geen probleem kost u 30%. Staat in de onleesbare lettertjes op de achterkant. De materialen worden geleverd tot de eerste dorpel. 5 bouwvakkers waren nodig om, tegen betaling, alles op de 1e verdieping te brengen. Gezien de grote hoeveelheid en de afstand van meer dan 50 meter tot de lift, zou een bijrijder à raison van € 120,- ook geen soelaas hebben geboden. De PVC vloer met toebehoren werd een dag later, zonder waarschuwing, gedeponeerd in de kelder van een open parkeergarage. Het plaatsen van de keuken was inbegrepen, maar toen het aanrechtblad niet in de lift paste, en slechts met een kraan naar de 1e verdieping kon worden gebracht, moest eerst worden toegezegd dat de kosten van € 450, - voor de kraan zouden worden betaald, anders zou er geen kraan komen. Door de dwangmatige positie moest hier wel mee worden ingestemd. De nota werd eerst gehalveerd en daarna nooit verzonden, maar de spanning die het met zich meebracht was enorm. Een verkeerde inductiekookplaat geleverd, bovendien werkte deze maar voor de helft. Wij moesten, i.v.m. garantie, zelf AEG bellen, met 27 wachtende voor u, want de kookplaat zal wel kapot zijn. Dit was echter niet het geval, hij was verkeerd aangesloten. Uiteindelijk heeft het Roescher behaagd zich ook daarvoor in te spannen. Twee moderne dure toiletten gekocht, maar er staan er 2 verschillende, waaronder een ouderwetse. Deze out is nooit hersteld. Ondanks mijn 89 jr Roescher Reageert niet

Geachte heer Brandsen, Bedankt voor uw review. Het is ca. driekwart jaar geleden dat wij de door u ondervonden hinder met uw keuken hebben opgelost. Het bevreemdt ons dus zeer dat u nu deze review plaatst, die bovendien helaas de nodige onwaarheden bevat. Uiteraard maken ook wij fouten en doen alle moeite om deze op te lossen, maar dit klopt gewoon niet. Team Paul Roescher

Eindelijk onze droom keuken

En ruim en groot bedrijf met diverse keukens voor elk budget. Maar alles viel weg toen we onze droom keuken zagen. Helemaal naar onze eigen smaak laten inrichten met het juiste advies. Nu staat hij in ons nieuwe huis. Al veel gekookt en gebakken en vooral veel complimenten ontvangen. Wij zijn er meer dan blij mee!

Dag Esmeralda, Bedank voor jouw review! Wat goed om te lezen dat jullie er zo blij mee zijn en dat de keuken al zo'n belangrijke rol in jullie midden heeft gevonden. Wij wensen jullie er nog héél lang plezier mee. Team Paul Roescher

Hartstikke goed geleverd en gemonteerd!

Wij hebben onze nieuwe keuken ondanks de lockdown op een prettige manier kunnen uitzoeken (op afstand met tablet). Inmiddels is deze geleverd en moet gezegd worden: hartstikke prima.

Dag Harm, Vriendelijk bedankt voor jouw lovende kritieken. Het was voor ons - net als voor ieder ander bedrijf - echt even omschakelen in december, toen we gedwongen werden om in no-time heel creatief te zijn voor wat betreft klantcommunicatie. Dat is gelukkig gelukt. Heel veel plezier met de nieuwe keuken gewenst! Team Paul Roescher