Altijd erg gastvrij en behulpzaam

Vandaag nog een bus inpregneerspray ontvangen Voor de stoelen.. terwijl dit uit Italië kwam super snel in huis.

Helaas hadden we een verkeerde. eigenwijze verkoper

Helaas werden we geconfronteerd met een verkoper, Laurens van Lagen, die het allemaal beter wist. De maten van de deuren van onze koelvriescombinatie waren door hem verkeerd genoteerd en ondanks herhaalde mails mijnerzijds bleef hij bij zijn gelijk. Helaas bleek bij oplevering dat de deuren de verkeerde maten hadden en niet konden worden geïnstalleerd. Tot op heden heb ik nog van hem of een ander management lid excuses gehad voor dit, laat staan een financiële tegemoetkoming die voor al het ongemak ( de deuren werden pas 5 maanden later geleverd) en zaten wij met een keuken die niet af was. Dit kwam omdat we de afspraak hadden gemaakt dat bij de tweede levering ook de kleine obstakels zouden worden verholpen. Tevens werd het nog erger doordat bij de 2de levering weer de deur maten fout waren. De installateur had echt de goede maten op de het formulier geschreven maar blijkbaar is bij uw organisatie toch iets fout gegaan. Waar wij wel tevreden mee zijn is de informatiestroom en de afhandeling van uw servicedesk. Tevens waren we content met uw eigen onderhoudsmonteur. Hij gaf een goede tip met betrekking tot onze oneffenheden op het keukenblok werkblad. Conclusie, wij zijn niet erg tevreden of jullie verkoopmedewerker en ook het niet ontvangen van een reactie op onze mails. Dit heeft tot gevolg dat wij niet gauw uw zaak zullen aanbevelen bij kennissen en vrienden.

Slechte communicatie

28 mei is de keuken geleverd. Nu bijna 2 maanden later kan ik nog steeds de vaatwasser niet gebruiken. Heb van de Etna gehoord dat vrijdag een tweede poging gedaan wordt. Ze mogen 4 reparaties doen voodat de vaatwasser vernieuwd wordt. Van Paul Roescher hoor ik niets. Er ontbreekt nog een plint van bijna 4 meter en het passtuk tussen de vaatwasser en het kastje past niet. Daarover grote stilte bij Paul Roescher. Als je belt naar Paul Roescher krijg je van Harrie te horen dat hij niet kan HEKSEN. Het gaat hier niet om service maar gewoon om te leveren waarvoor ik betaald heb. Werkende apparatuur en een complete keuken.

Wat een service!

De keuken moet nog geleverd worden maar we zijn nu al helemaal enthousiast. We werden warm welkom geheten door de receptioniste en voorzien van koffie met heerlijke cake van de chefkok (die ook nog veel weet te vertellen over kranen, apparatuur etc.). Na een uitgebreide ronde te hebben gelopen in de showroom werden we geholpen door dhr. Van Steenseken. Hij wist meteen na goed te hebben geluisterd onze ideeën om te zetten in een keukenplan waarna hij samen met ons een ronde liep langs de diverse fronten, grepen, keukenbladen, afwasbakken, afvalbakken etc. We kregen hierbij een goed en eerlijk advies over de verschillende kwaliteiten en keuzemogelijkheden. Wij kregen een offerte mee naar huis inclusief handgetekende tekening van de keuken. Waar krijg je dat nog? Tijdens ons tweede afrondende gesprek werden wij geholpen door dhr. Schalij die i.v.m. een vakantie van dhr. Van Steenseken het dossier had overgenomen. Dhr. Schalij had het dossier goed tot zich genomen zodat het gesprek meteen kon worden voortgezet zonder het gehele plan opnieuw te moeten doornemen. Chapeau! Zowel de prijs, kwaliteit en service deed ons besluiten een keuken en last minute ook nog een design eettafel te kopen bij Paul Roescher. Heren bedankt!

Geachte mevrouw Baljet, Vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide en positieve review over ons bedrijf, onze mensen en onze artikelen. Hier krijgen wij als team veel energie van! Heel veel plezier met uw nieuwe spullen en graag tot ziens. Team Paul Roescher

deskundig bedrijf

de verkoper van de afdeling badkamers had verstand van zaken, dacht met ons mee, speelde in op onze wensen en dacht in oplossingen jammer is dat deze afdeling niet beschikt over eigen monteurs en de praktijk leerde ons dat niet elke door ons benaderde monteur materialen van Paul Roescher wilde plaatsen maar Paul Roescher beschikt over enkele adressen zodat wij een monteur hadden gevonden die een echte ambassadeur van Paul Roescher is.

Geachte heer Lassche, Bedankt voor uw review en fijn te lezen dat u tevreden bent. Wij beschikken inderdaad niet over eigen sanitairmonteurs. Als het goed is, is dat tijdens de verkoop met u besproken. Zelfstandige monteurs plaatsen uit financieel oogpunt overigens liever hun eigen sanitair. Wij begrijpen en respecteren dit, want iedereen moet zijn/haar brood verdienen. Fijn dat u tevreden bent met de artikelen. Wij wensen u hier veel plezier mee en verwelkomen u graag weer terug. Mocht er iets niet in de haak zijn, dan kunt u naar http://www.paulroescher.nl/servicedesk gaan. U wordt daar supersnel en -goed geholpen dankzij fonkelnieuwe software. Team Paul Roescher

Dik voor mekaar.......!

Interpretatie van help desk soms wat raadselachtig .....! Praktijk dik voor mekaar.

Beste heer Vermeul, Bedankt voor het schrijven van uw review. Wilt u iets specifieker zijn over de raadselachtige helpdesk alstublieft? Dat kan eventueel ook rechtstreeks op verkoopsupport@paulroescher.nl. Dank vast. Groeten van Team Paul Roescher

Goede service!

De koffiemachine was kapot, melding gedaan naar Paul Roescher en binnen een uur was de fabrikant al ingeschakeld. Deze maakte snel een afspraak en kwam de machine maken. Ondertussen vroeg Paul Roescher of alles liep en opgelost was dus deze zaten er vol achteraan!

Beste Adriaan, Bedankt voor je positieve review, hier doen wij het als team voor. Dankzij onze nieuwe software voor klachtenbehandeling verlopen servicemeldingen zeer snel en overzichtelijk, ook voor klanten. Geniet (weer) van een vers kopje koffie. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Zeer goed geadviseerd door Diewer en ook Arjan was top. Kortom een fijn gevoel

We hebben hier een goed gevoel bij gehad. Zowel m.b.t het advies inzake de keuken als het ontvangst en de goede zorgen van kok Arjan. Beiden verdienen van ons de 10,

Beste Jaap, Ook voor jou geldt: vriendelijk bedankt voor het nemen van de moeite voor het schrijven van een review. Wij zijn erg blij te lezen dat je zo blij bent. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Van a tot z goed geregeld

We zijn bij Paul Roescher geweest in Rijssen. Hier zijn we prettig geholpen door Diewer. Hij nam alle tijd en liet ons alle mogelijkheden zien. We hebben hier dan ook onze keuken en badkamer in bestelling gezet en zeker geen spijt van gehad! Badkamer zelf geplaatst en keuken met behulp van monteur van Paul Roescher. Erg fijne monteur die netjes en vriendelijk werkte. Ook zelfs nog een lade in een kast gemaakt die we al hadden, maar waar hij handiger mee is dan wij zelf. Er zat een kleine beschadiging op de koelkastdeur (geen idee of het zo geleverd is of dat het hier in huis gebeurd is na levering), maar hiervoor is al een nieuwe besteld. Kortom: we zijn zeker tevreden en bevelen jullie van harte aan!

Beste Gerben, Wat goed om je review te lezen! In goed overleg is zowel het uitzoeken, plaatsen als monteren een feestje voor alle betrokkenen. Geniet van jullie badkamer en keuken en heel graag tot ziens terug. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Ook de service na aflevering en installatie is uitstekend bij Paul Roescher

Ruim 6 maanden na het plaatsen van onze nieuwe keuken van Paul Roescher ontdekten wij een paar vlekken op het lakwerk van de kastdeurtjes die alleen zichtbaar waren wanneer de zon erop scheen. Toen we dit probleem meldden bij Paul Roescher kregen we onmiddellijk een aantal mogelijkheden hoe deze vlekken behandeld konden worden. Echter al deze middelen hadden geen resultaat. Toen we dit weer meldden bij Paul Roescher werd afgesproken dat we met een deurtje langs zouden komen om de vlek door een deskundige te laten beoordelen. De vlek werd daar behandeld met een middel waardoor de vlek tot onze grote verrassing volledig verdween. We kregen een flesje van dit middel en een speciaal behandel sponsje mee naar huis om de andere vlekken mee te behandelen. Ook deze vlekken verdwenen als sneeuw voor de zon. Toen we navraag deden bij Paul Roescher waar we dit middel konden kopen, kregen we als antwoord dat we het gratis mochten houden. Fantastisch. Dat is nog eens service.

Beste Harry, Bedankt voor deze review. Soms kunnen er door gebruik vlekjes/krasjes ontstaan in oppervlaktes. Gelukkig beschikken wij over de oplossingen, die niet ieder huishouden heeft. Wat fijn dat u onze extra service zo op waarde schat. Wij wensen dat er nog vele heerlijke gerechten uit uw nu vlekvrije keuken mogen komen. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Vandaag werden de spullen geleverd voor de badkamer. Al een aantal dagen maakten wij ons daar druk over. Dit had te maken met wegwerkzaamheden precies op de dag van aflevering. Na overleg met de uitvoerder zagen wij het weer zonnig in, het bericht dat alles klaar zou zijn om 12 uur en de levering in de middag was was geweldig.........tot dat het duidelijk werd dat het langer ging duren, zeker tot eind van de middag! Toen de chauffeur belde dat hij er met een half uur zou zijn vertelde ik over de bijzondere omstandigheden. Hij reageerde heel mooi en fijn...hij zei gelijk: 'komt helemaal goed...maak je geen zorgen'. En dat was ook zo! Ik wil de chauffeur heel erg bedanken voor zijn hulp en een compliment maken voor de bemoedigende reactie. Vriendelijke groet Dick Nijhof.

Geachte heer Nijhof, Vriendelijk bedankt voor deze positieve review. Iedere dag worden wij terecht door onze klanten beoordeeld. Het doet ons goed dit te lezen. De complimenten zijn aan de chauffeur Jan Mensink overgebracht, hij is er zeer verguld mee. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe badkamer. Team Paul Roescher

Keuken is geleverd zoals wij hem hebben besteld.

De keuken is prima geleverd, alles volgens afspraak.

Beste Kees, Wat fijn om te lezen en bedankt dat je de tijd nam om je review kenbaar te maken. Mocht er nog wat zijn, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken. Hartelijke groet, Namens het hele team van Paul Roescher

Zeer behulpzaam en goede service

In februari is onze nieuwe keuken geplaatst. Hiervoor heel fijn geholpen door Marlien die verstand van zaken heeft. Onder het genot van een kop koffie met gebak van de kok! En later heerlijke broodjes met soep. De keuken is vakkundig geplaatst door Wim. Helaas hadden een paar kasten niet de juiste maat. Voor het plaatsen geen probleem en de kasten zijn later alsnog kosteloos netjes vervangen. Ook de kookworkshop is echt een aanrader om je apparatuur goed te leren kennen! Leuke en leerzame avond gehad met kok Justin. Al met al zeer tevreden.

Van A tot Z fantastisch geholpen!

Bij binnenkomst voelde het al goed! We werden vriendelijk ontvangen en verzocht om boven even te wachten tot we opgehaald werden om een volledige badkamer uit te zoeken. Door ontzettend vriendelijk, open en eerlijk personeel geholpen van A tot Z. We zijn begonnen met een plattegrond maken en aan de hand daarvan langs alles heen gelopen. Ze geven zeer deskundig advies. Terwijl de collega's van het sanitair en de tegel afdeling met elkaar een offerte maakten, kregen wij een lekker kopje koffie/thee aangeboden. We kregen de vraag of we een schatting wouden maken, omdat we een budget hadden. Nog ruim onder ons budget hebben ze alles voor ons kunnen regelen. Mijn vriend en ik zijn ontzettend blij met de uitkomst en bevelen iedereen aan om hier een afspraak te maken voor uw keuken of badkamer!

Beste Davide, Wat goed om te lezen! Wij doen er altijd alles aan om het onze gasten (want zo zien wij het) zich op hun gemak voelen en in alle rust en ruimte hun woonwensen in vervulling kunnen laten gaan. Fijn tenslotte dat alles mooi onder budget is gebleven. Heel veel plezier gewenst ermee en stuur te zijner tijd maar eens wat foto's naar ons op. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Mooie keuken gekocht met perfecte indeling

Na enkele keukenbedrijven te hebben bezocht kwamen we terecht bij Paul Roescher in Rijssen. Verkoper Jeroen heeft ons bij eerste bezoek geholpen. Hij heeft een tekening gemaakt voor ons die ons erg aansprak. Afgesproken om ontwerpvoorstel een week later te bespreken. Een keuken kopen doe je op basis van vertrouwen van beide kanten. Het gevoel was goed, alles klopte. Indeling, goede prijs, en kwaliteit van de keuken. Keuken is inmiddels geleverd. Alles is volgens planning verlopen. Resultaat een prachtige keuken. Voor ons klopt het totaal plaatje wat we vooraf in gedachten hadden. Team Paul Roescher bedankt voor de goede zorgen, Groeten, Erwin en Anita

Dag Erwin en Anita, Wat fijn dat jullie zo'n goede ervaring met Paul Roescher hebben. Ik heb jullie tekst aan mijn collega Jeroen doorgestuurd, hij is er ontzettend blij mee. Mocht je toch verbeterpunten ontdekken, dan staan wij daar zeker voor open. Geniet van jullie keuken. Team Paul Roescher

Spijt als haren op m'n hoofd !!

Het begint al bij de showroom. Door de corona-crisis moet je blijkbaar eerst een afspraak maken, maar er is helemaal niemand die dit komt vertellen of even komt vragen of ze je ergens mee kunnen helpen. Maar ik had mijn oog laten vallen op een bepaalde kast voor de slaapkamer, dus bij een 2e bezoek aan de showroom heb ik maar wat meer geduld gehad. Als alleenstaande 60-jarige vrouw met COPD wil je niet gaan slepen met een kast die je bij Leen Bakker hebt gekocht en die je dan vervolgens ook nog zelf in elkaar moet zetten. Dit had ik ook duidelijk aangegeven bij de verkoper en die begreep dat schijnbaar wel. De kast wordt op maat uitgetekend en de koopovereenkomst wordt opgemaakt. Alles zonder verdere uitleg of toelichting. Dan blijkt na 4 weken dat door Paul Roescher een extern timmerbedrijf is ingehuurd, die de kast 10 dagen na levering (!!!) in elkaar komt zetten, en die daarvoor ook nog eens een extra rekening mee brengt. 5 weken na bestelling wordt de kast geleverd, althans alle planken enz. De chauffeur, een gespierde jongeman van rond de 30, vindt in eerste instantie levering tot aan de laadklep voldoende. Uiteindelijk heb ik samen met hem de planken in de gang gezet, terwijl ze eigenlijk naar boven moeten. Maar dat doen ze niet, staat in de voorwaarden. Die planken staan daar natuurlijk behoorlijk in de weg, de timmerman komt immers pas over 10 dagen. Dus daar loop ik dan, plank voor plank, in etappes alles naar boven te slepen, naar de plek waar de kast moet komen te staan. Gelukkig kan ik daar 10 dagen over doen :-( Voortaan laat ik Paul Roescher toch maar lekker links liggen. Leen Bakker en Ikea bezorgen tenslotte ook. Ik heb nog wel een advies voor het bedrijf: klantenbinding valt en staat met een betrouwbare en goed opgeleide verkoper!

Goedemiddag Ingrid, Wij hebben uitvoerig contact over jouw review gehad en hebben nog vriendelijk gevraagd of je deze wilde aanpassen, omdat hij op onjuiste feiten berust. Helaas hebben wij publicatie niet kunnen voorkomen, daarom belichten wij de zaak van onze kant. De door jou ondertekende koopovereenkomst was er volstrekt duidelijk over: de koopprijs van jouw kast was zonder tilhulp en montage (wat wij nooit zelf doen). Vandaar dat wij zeggen: de koopovereenkomst is leidend. Dat je het achteraf liever anders had gewild, is begrijpelijk, maar daar kunnen wij niks aan doen. Deze review hebben wij dan ook niet verdiend vinden wij. Het is belangrijk dat (potentiële) klanten ook de andere kant van dit verhaal lezen. Ondanks alles wensen wij jou veel plezier toe bij het gebruik van je kast. Paul Roescher

Waardeloos

Na ellende met de badkamer kranen, nu 2 weken later drama met de keuken. Verkeerd kraangat in aanrechtblad (verkeerde plek en 1 ipv 2 gaten). Tevens foutieve technische tekening waardoor aangeschafte kookunit niet past op de huisaansluiting. Dit is ook nooit tijdens verkoop gesprek door verkoper gemeld. Installateur heeft gebeld met Paul Roescher en die gaven aan dat het wel zou kunnen , maar niet alle kookpitten gelijktijdig gebruiken, dan gaat het wel goed! Tot overmaat van ramp zijn de onderkastjes niet diep genoeg waardoor deze 10cm onder het aanrechtblad wegvallen. Wat een drama. Wij staan op het punt de hele keuken te laten ophalen door Paul en willen ons geld terug. Telefonisch wordt je niet serieus genomen en heeft het geen prio. Morgen maar even langs bij ze zullen we zien wat prio heeft.

Beste Edgar, Vervelend dit te lezen en jammer dat je deze 1-sterrenreview uit terwijl wij het voor je aan het oplossen zijn. Dat vinden wij niet zo netjes. Gelukkig is de kraan die nodig is op onze kosten per koerier vanaf onze leverancier in Denemarken jouw kant opgekomen. Hierdoor kan je alsnog je blad correct gebruiken. Uw inductiefornuis heeft een 3-fasenaansluiting nodig, daar bent u meermalen duidelijk op geattendeerd tijdens de verkoop. Uw onderkastjes zijn prima in orde, uw monteur heeft deze alleen verkeerd geplaatst. Deze kastjes zijn niet in andere maten te koop... Wij vinden het essentieel dat andere klanten ook onze kant van dit verhaal lezen. Ondanks alles wensen wij u veel mooie momenten toe in uw nieuwe keuken. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Betrouwbaar

Degelijk bedrijf. Je krijgt waar voor je geld!

Bedankt voor je lovende review en veel plezier met je werkelijk schitterende keuken (zie onze Facebook-pagina). Groet, Team Paul Roescher

Paul Roescher maakt het waar van koop tot levering; gastvrij, professioneel en hoge kwaliteit!

Ontvangst zoals beloofd; gastvrij. Los van de ruime keus in keukens en toebehoren, zijn wij op een zeer professionele manier geadviseerd bij onze aankoop door Marlien Schalij, waarbij goed werd geluisterd naar onze wensen. Voorlichting, presentatie en uiteindelijke invulling van het geheel werd op een bijzonder klantvriendelijke en heldere manier afgehandeld. Zonder als verkopende partij bij aanvang van het verkoopgesprek te vragen naar 'het budget', zoals zo vaak voorkomt en dan toch binnen 'het budget' te slagen voor een prachtige keuken, volledig naar wens, dan ben je toch onderscheidend bezig als keukengigant. Tot en met de levering conform afspraak. Kortom: topklasse! Familie J. Stroober Hendrik Ido Ambacht

Beste familie Stroober, Bedankt voor jullie uitgebreide en lovende review. Wij wensen jullie heel erg veel plezier toe in jullie nieuwe keuken. Dat jullie er maar veel mooie momenten mee beleven. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Super goed geholpen en vakkundig geadviseerd!

Uitstekend geholpen en geadviseerd bij het uitzoeken van een keuken en een badkamer. Diewer en Jenny zijn zeer vakkundig en hebben kennis van zaken!

Beste Wout en Grietje, Vriendelijk bedankt voor jullie positieve beoordeling. Veel gemak en plezier gewenst met jullie nieuwe badkamer en keuken. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Nazorg Kan beter.

Vandaag na 3 weken eindelijk de kranen ontvangen. Helaas beschadigde verpakking waardoor 1 van de kranen door de verpakking heen stak. Als pleister op de wond een bosje bloemen ontvangen voor het ongemak. We hadden liever gezien dat alles gewoon op tijd was. Les voor Paul Roescher is communicatie. Badkamer, keuken en toilet gekocht. Vriendelijk personeel. Na zetten handtekening stop de service en vriendelijkheid. Na het leveren van de badkamer ontbraken de kranen. Chauffeur heeft direct contactgezocht met kantoor. Er werd meteen een spoedbestelling geplaatst en kranen zouden met 2-3 dagen bij ons thuis geleverd worden. Na 14 dagen nog geen kranen. Gebeld met Paul Roescher en kranen bleken zoek te zijn! Opnieuw werd spoed bestelling gedaan en kranen zouden wederom binnen 2-3 dagen thuis afgeleverd worden en idd ook dit was weer een loze belofte van Paul Roescher. Weer gebeld en kreeg te horen dat de leverancier ze vergeten was af te sturen en dat Paul Roescher hier geen schuld heeft. (Nee ik wel dan??) Opnieuw zijn de kranen (voor de 3de keer afgestuurd en we zouden ze ja idd binnen 2-3 dagen ontvangen. Maar helaas tot vandaag nog steeds niets ontvangen. Inmiddels ons geld terug gevraagd maar ja dan zijn ze niet thuis. Daar zit je dan met een nieuwe badkamer zonder kranen. Met veel dank aan Paul Roescher. Het ergste is nog dat wij vooraf al gewaarschuwd waren en hier voor aankoop nog met de verkoper over hebben gehad, maar ja zoals een echte verkoper betaamt gaf die aan zich daar totaal niet in te herkennen en ze nooit klachten hebben.

Beste Edgar, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn ons ervan bewust dat niet alles (in 1 x) 100% goed kan gaan, zeker wanneer we met leveranciers te maken hebben, die zich ook niet altijd aan de levertijden en dergelijke houden. Toch zijn we er samen uitgekomen. Dank voor je opbouwende kritiek en veel plezier met je badkamer. Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Alles heel goed uitgelegd en advies gegeven.

Ben daar via de reclame in de krant terecht gekomen.

Beste heer en mevrouw Acu, Vriendelijk bedankt voor jullie 5 sterren. Hopelijk zijn jullie ook geslaagd in onze showroom? Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Eerlijk advies, en goede service!

Wij hebben reeds 2 x een keuken gekocht bij Paul Roescher, beide keren een goede prijs kwaliteit verhouding. Verkoop was goed, creatief en meedenkend, meer dan het standaard advies. Service wat uitstekend, oven beviel ons niet, mochten wij omruilen voor ander model. Dit werd snel en netjes geregeld. Verder werd de keuken geplaatst door goede nette vakmannen, erg prettig!

Beste Jeanet, Bedankt voor het rapportcijfer 9, daar doen we het voor! Fijn dat jullie oven alsnog kon worden omgeruild en jullie keuken zo helemaal bij jullie past. Laat ons maar weten hoe we er in het vervolg een 10 van kunnen maken :) Hartelijke groet, Team Paul Roescher

Super blij

Wij zijn goed geholpen bij Paul Roescher. We zijn 1 dag terecht geweest voor onze keuken badkamer en woonvloer. Elke verkoper opzich heefr veel kennis van zaken. Echt tips waar je wat aan hebt. Nu na de plaatsing wil ik jullie bedanken. We zijn erg blij met de spullen. Ook de chauffeur was erg vriendelijk.

Goede hulp en top resultaat!!

Wij zijn erg blij met het advies en hulp in de showroom. Het is nog mooier geworden dan we gedacht hadden. Paul Roescher bevelen we dan ook echt aan. zeker in combinatie met de prijs.