Goede aankoop

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de wandtegels en wcbril voor ons toilet. Ook de logistieke service was prima. Top!

Prima service en geweldige nazorg !

Ik ben altijd wat sceptisch om zaken te doen met grote bedrijven zoals Paul Roescher maar ben zeer verrast door de persoonlijke en goede service die wij hebben ontvangen tijdens de aankoop van een badkamer en nieuwe vloer. Wegens persoonlijke omstandigheden hebben wij na de aankoop nog veel nazorg nodig gehad en hierbij heeft het team van Roescher uit Rijssen ons fantastisch geholpen waarvoor ik ze erg dankbaar ben. (Ardjan bedankt!). Ik raad Paul Roescher Rijssen zeer zeker aan!

👍

We zijn keurig geholpen him het samenstellen van onze keuken. Wel enige verwaringen met de factuur en levering. Gelukkig is alles naar tevredenheid opgelost. Ook het aanbevolen bedrijf dat kwam plaatsen is zeer goed bevallen. Ik heb heel fijn samen gewerkt met de mannen van Waal&Maas. Ze hebben de keuken zeer netjes geplaatst en het bijkomende timmerwerk is ookmsuper strak. Ik zou ze zo weer aan nemen en zeker aanbevelen.

Klantvriendelijk, flexibel en scherp geprijsd

Vanaf moment 1 is in het aanschaf proces van onze nieuwe keuken goed, maar vooral ook creatief, meegedacht over indeling, gebruiksvriendelijkheid en onderscheidend vermogen. Diewer Schalij heeft van begin tot afwerking meegedacht waardoor we nu onze droomkeuken gerealiseerd hebben! Paul Roescher is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kwaliteitskeuken voor een scherpe prijs. Of voor wie gewoon zin heeft in een soepje of huisgemaakt stuk appeltaart ;-) Dik tevreden!

Een intensief traject.

Algemeen: -Goede ontvangst. lekkere koffie, thee en taart. -Geduld met klant die nog niet weet wat hij/zij wil, en wiens wensen veranderen in de loop van de tijd. Adviseurs blijven meedenken en komen met alternatieven. -Vriendelijke bezorger. -Offertes waren vaag en onduidelijk, en handgeschreven. A.u.b. vervangen door gespecificeerde en geprinte exemplaren. -Er worden voor 1 artikel verschillende artikelcodes gebruikt, hetgeen verwarrend is. -Roescher vraagt klant om NAW-gegevens te controleren en fouten te melden. Dat hebben we gedaan. Vervolgens constateren we dat deze correctie na 4 weken niet in het (de) Roescher-informatie-systeem (systemen) verwerkt zijn. Gevolg: bezorger gaat op weg met fout adres en moet zoeken. Afdeling tegels: -Groot assortiment -Prima advisering -Vriendelijke en kundige verkoper -Snel herstel van foute levering. Afdeling badkamers: -Veel badkamervoorbeelden in de winkel is een pré. -Verkoper leverde origineel ontwerp, dat praktische en mooie badkamer heeft opgeleverd -Matige advisering omtrent assortiment. Beperkte technische kennis van de adviseur bijv. van radiator-verwarming (hoeveel watt levert een radiator bij aanvoer temperatuur van cv water), van elektrische vloer-verwarming (7 m2 geoffreerd waar 4 m2 vloer-oppervlak beschikbaar is), van verlichting ( hoeveel watt led-lamp is nodig voor sfeerverlichting in een nisje van 30x30 cm) -Geen 3D tekenprogramma beschikbaar. Hebben we echt gemist om een goed beeld te krijgen van de door de adviseur getekende plattegrond. -Geoffreerde combinatie radiator+handdoek-beugel heeft slechts 1,5 cm. ruimte tussen radiator en beugel. Dit is te weinig om een handdoek op te hangen.

Uitstekende service raadt een ieder aan om hier zeker is te gaan kijken

Super geholpen met tegels uitzoeken.

Ontzettend aardig en gastvrij personeel.

Boven de verwachting

Badkamer gekocht bij heer Verbeek Zijn advies zeer deskundig en duidelijk Zijn inzet was ernorm. Hij weet de ruimte goed en verassend in te delen. Met hoogstaand kwaliteit materialen tegen betaalbare prijs. Ben ik nu erg gelukkig met de badkamer. Kreeg direct de montage tekening mee met de technische bijlages.

Verkoop goed service slecht

Badkamer in februari gekocht levertijd eind juni. Afspraak met tegelzetter voor de bouwvakvakantie klaar.Geen wastafelkranen dubbele spiegels geleverd, diverse onderdelen niet aanwezig. Komen afspraken niet na als ze beloven terug te bellen. Badkamer bijna klaar en nog geen kranen, terwijl de afspraak was levering voor de bouwvak. Ik kreeg het idee dat ik van kastje naar de muur werd gestuurd. Dus zonder kranen de bouvak door. Zeer slechte service.

Super! Erg tevreden met het mooie resultaat

Een open haard voor de slaapkamer en voor de woonkamer, een mooie PVC vloer en prachtige tegels voor buiten besteld bij Paul Roescher. Wij zijn enorm tevreden! Leuke spontane collega's die onderling leuk met elkaar omgingen en goed naar de wens van de klant luisteren. Maar ook de aflevering en de service als heel fijn ervaren. Misschien in de toekomst de badkamer nog aanpakken als we weer wat meer gespaard hebben. Dan komen we zeker terug. Hebben er nu al zin in! Gewoon al een uitje om door de winkel te lopen en alles te zien. Prachtig.

Beste Corinne, Bedankt voor jouw positieve feedback, daar doen wij het voor! Wij wensen je heel veel plezier met alle nieuwe spullen voor in huis. Hartelijke groet, Paul Roescher webcare

Verkoop en afhandeling heel netjes

Tegels gekocht bij Paul Roescher. Bizar groote keus en een scherpe prijsstelling voor onze woonvloer. We zijn heel wat adressen afgeweest maar het lange rijden heeft zich zeker beloont. We hebben gekozen voor de mooie actie 100 x 100 waar we enorm blij mee zijn.

Verkoop en afhandeling heel netjes

Super hulp en service

Na het bezoek aan de showroom werden we ontvangen met een heerlijke lunch omdat we rond de middag kwamen. Later kwam de kok nog met een heerlijk gebraden gerecht. Na de aankoop van de keuken en tegelvloer. Bleek er alleen een doos breuk te zijn deze is snel nageleverd. Fijne communicatie en personeel met zeer veel van kennis. Ze kwamen echt met dingen waar je wat aan hebt. Na plaatsing van de keuken een woonvloer. Zijn we super blij met het resultaat. Ook het montageteam is netjes en werken met passie. Erg leuk om te zien. Bedankt voor de mooie aankoop. We bevelen jullie zeker aan.

Super service!

Na ons bezoek aan de showroom, wisten we gelijk hier vinden we waar we naar opzoek zijn. Super geholpen bij de badkamer en keuken. We hebben gekozen om de badkamer zelf af te monteren. Toen we er niet helemaal uitkwamen. Werden we super goed geholpen hoe we het goed konden monteren. Zelfs wilden ze iemand even langs sturen om een hamdje te helpen. Enorm goede service!! Groeten uit Udden

In de winkel geweest en wilde tegels gelijk meenemen op de aanhanger, omdat we ze gelijk nodig hadden en van ver kwamen. Maar was te zwaar voor de aanhanger. Toen boden ze het aan te bezorgen. Toen we net thuis waren kwamen ze een half uur later al de tegels leveren. We bleken toen de volgende dag 2 tegels te kort te komen en ook dit weer binnen 3 uur opgelost en gebracht zo konden we alles afmaken. Paul Roescher super bedankt!!

Dramatisch

Afspraken worden niet na gekomen. En niet 1x maar meerdere keren. Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Wij hebben spijt als haren op ons hoofd.

Ik was in Rijssen. Enorme keuze in tegels, ook in XL. Aanbieding zeer scherp geprijsd. Prachtige showroom. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader
  • Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Tegels

Genoten van een heerlijk kook workshop met heerlijke recepten en bruikbare tips die we in de praktijk toepassen. Paul geeft de workshop met veel enthousiasme en dit werkt motiverend.
  • Ontvangst / gastvrijheid
  • Grootte assortiment / keuze N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Bij binnenkomst erg netjes ontvangen. Vervolgens goed geadviseerd bij het aanschaffen van een passende vloer bij onze woning. Dankzij een leuke actie ook nog een mooie houtkachel uitgezocht. Super service bij Paul Roescher.
  • Ervaring met: Vloeren|Haarden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles wat er mis kon gaan ging ook mis. Een keukenproducent die failliet gaat, een afzuigkap die niet meer leverbaar is, het granieten blad is bij levering gebroken. Allemaal keurig opgelost. Echter blijkt na een jaar, dat het frontje van de vaatwasser niet tegen vocht kan en dus begint op te zwellen. Met onze vorige keuken nooit problemen gehad, we doen echt niks anders, maar nu na een jaar al problemen. Kan maar 1 ding betekenen. Kwaliteit is bagger.
  • Ervaring met: Keukens

Geachte heer Pas, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw vaatwasserfront begint op te zwellen; het zou inderdaad heel goed door vocht kunnen ontstaan (ongeacht de leeftijd van een front). Wij adviseren dan ook altijd om de vaatwasser goed te sluiten, zodat het front niet met vocht in aanraking kan komen. Ik begreep van mijn collega van de service-afdeling dat u inmiddels een nieuw front is aangeboden. Mocht u daar alsnog gebruik van willen maken, dan mag u dit vanzelfsprekend te allen tijde laten weten. Met vriendelijke groet, Paul Roescher afdeling Verkoopsupport

We zijn erg goed geholpen door dhr. Leijendekker bij Paul Roescher in Apeldoorn. We kregen goed advies en hij nam de tijd voor ons. Ook het bezorgen en plaatsen ging helemaal goed en erg vlot. We zijn erg blij met onze mooie keuken!
  • Ervaring met: Keukens

prettig geholpen in de winkel en goed advies gekregen. Keuken is helemaal aangepast op onze wensen met een prachtig resultaat! Ook de bezorging verliep vlekkeloos en was compleet er werd goed gecommuniceerd hierover.
  • Ervaring met: Keukens|Haarden

Alweer een tijdje terug hebben wij een nieuwe keuken gekocht bij Paul Roescher uit Rijssen. We werden geholpen door een zeer deskundige verkoper, die alle tijd voor ons had en ons zeer goed advies heeft gegeven en tips aandroeg waar wij ondanks al onze voorbereiding, zelf toch nog niet aan gedacht hadden, overigens ook een compliment voor jullie lekkere cappuccino. Toen de koop gesloten was en alles ingang werd gezet, werden we zoals was afgesproken regelmatig via mail op de hoogte gehouden. Ook de levering was prima geregeld, alles was netjes verpakt en werd op de afgesproken tijd bezorgt. Bij de montage bleek er vanaf de fabriek een hoekplank te ontbreken, en omdat je die niet zomaar even in de bouwmarkt haalt, werd deze zonder problemen bij besteld. Jeltes montageteam welke o.a. voor Paul Roescher werken, hebben prima werk geleverd, zeer precies en erg vakkundig personeel. Wij hebben ook van Paul Roeschers servicedienst gebruik moeten maken vanwege de na te leveren hoekplank en een paar kleine dingetjes, en ook dit is voor ons naar alle tevredenheid opgelost. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de service goed, maar niet helemaal vlekkeloos zijn. Maar ondanks dat, ben ik er toch stellig van overtuigd dat Paul Roescher voor ons nummer 1 blijft qua prijs en prestige. Eerlijk is om te zeggen dat we zowel over de firma als over het personeel bijzonder tevreden zijn. Een dikke vette (positieve) duim voor de verkoper die ons geholpen heeft. Bedankt voor je hulp bij het samenstellen van onze keuken. Ook de monteurs van Jeltes montageteam willen wij zeker niet vergeten, en op deze manier bedanken voor het mooie en vakkundige werk dat jullie hebben geleverd. Bij een eventuele volgende montage klus vragen we zeker naar jullie. Kijk wij zijn niet van die mensen als de keuken een half uur staat al een review geven, we kijken het eerst even een tijdje aan. Een paar maand na dat alles afgewerkt is, zijn wij nog steeds enthousiast over onze nieuwe keuken. Mochten we ooit weer een nieuwe keuken nodig hebben, weten wij al wel waar we naar toe gaan. Dit is een 100% waar en eerlijk door ons gemeende review. Groet Yvonne en Henk
  • Ervaring met: Keukens

Bij de levering ging iets mis, maar werd in 1 dag opgelost en alsnog geleverd. Voortreffelijk
  • Showroom
  • Aanbiedingen / acties N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers

We hadden een probleem met een draaischijf van een hoek keukenkastje en zelfs na 6 jaar werd het gratis vervangen. Super service. Kan het bedrijf alleen maar aanbevelen.
  • Showroom
  • Aanbiedingen / acties N.v.t.

Over Paul Roescher