Beste Marieka, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u het verkoopproces als niet persoonlijk genoeg heeft ervaren. Wij proberen altijd mee te denken met de klant en deze op een prettige en luchtige manier te helpen aan zijn of haar droomkeuken. Helaas hebben we bij u dat gevoel niet over kunnen brengen. Dat vinden we jammer en wij nemen uw feedback hierin mee. Ook na de aankoop proberen we voor u klaar te staan. Onze verkopers hebben echter drukke schema's waardoor het soms zoeken is naar tijd. Wegens onderbezetting kunnen we niet altijd de bereikbaarheid en aandacht garanderen die u van ons gewend mag zijn. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren en vragen om uw begrip. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Marcel, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze service. Daar doen we het voor! We hopen dat u van uw nieuwe badkamer kan gaan genieten. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Janique, Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Het is zeker niet onze bedoeling om u niet op de hoogte te houden. Wij hebben helaas te kampen met onderbezetting waardoor onze bereikbaarheid niet van het niveau is wat u van ons mag verwachten. We zijn hard aan het werk om ons serviceteam uit te breiden en nemen uw feedback hierin mee. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Gerrit, Wat fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw beoordeling maakt ons trots en blij. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Johan, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw badkamer nog niet is afgerond. Heeft u een referentienummer voor ons? Dan gaan wij dit verder uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Esthet, Super om te lezen! En hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Frederika, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen om dit op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Pascal, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat alle facetten van het aankoopproces u goed zijn bevallen. Wij wensen u veel plezier toe met uw badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Helaas hebben we mede door enorme drukte en onderbezetting u nog niet kunnen helpen. We nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Ruud, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat klanten niet meerdere reviews kunnen plaatsen. We begrijpen uw frustratie, maar dit behoort tot de regels van dit platform. Het is erg vervelend om te lezen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Wij zullen zorg dragen dat dit binnenkort alsnog gebeurd. Het 'aan de kant schuiven van reviews' is niet iets waarin wij ons kunnen vinden en we willen graag samen met u tot een oplossing komen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Freddy, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat uw Stoves fornuis met een storing te kampen heeft. Zoals u in uw review al beschrijft zit het kooktoestel binnen de garantie termijn. De garantie wordt geleverd door de leverancier (in dit geval, Stoves). Wij hebben Stoves benaderd om dit verder op te pakken. Helaas kunnen wij zelf niet aan het apparaat sleutelen, omdat daardoor de garantie zou komen te vervallen. We vragen om uw begrip en hopen dat Stoves uw probleem spoedig kan oplossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Pascal. Wat een ontzettend mooie beoordeling. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste heer en mevrouw Van der Velde, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat het zo gelopen is. We kunnen ons voorstellen dat het (alles bij elkaar opgeteld) een lange zit is geweest. Mede doordat u een half uur van te voren aanwezig bent geweest. Helaas wil het nog wel is voorkomen dat een verkoopgesprek uitloopt. In dit geval was de verkoper in kwestie nog met klanten bezig en dat gesprek is 20 minuten uitgelopen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Vervolgens is de verkoper naar het terras gegaan waar hij een lege tafel aantrof. We zijn elkaar misgelopen en dat vinden wij erg jammer. Dit is ook een van de redenen dat wij het afraden om ver van te voren aanwezig te zijn: de kans is groot dat de verkoper nog met andere klanten bezig is. Daarnaast proberen wij ons zo goed mogelijk aan onze strakke agenda te houden. Hierbij proberen we de klant niet uit het oog te verliezen, maar ook daarin doen zich soms uitzonderingen voor. Het kan zijn dat de communicatie over het verlate tijdstip niet transparant genoeg geweest is. Daar balen we van. Mocht u nog interesse hebben in een nieuwe afspraak dan nodigen wij u van harte uit in onze showroom te Rijssen. Indien dit niet het geval is wensen we u veel succes toe in uw zoektocht naar nieuwe tegels en een mogelijke nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Hans, Dat horen en doen we graag. Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Romy, Bedankt voor uw review. Er is duidelijk iets misgegaan met de levering van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Noor, Bedankt voor uw review. Het is mooi om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek. Wij zullen zorgen dat dit bij Emiel terecht komt. We wensen u veel plezier toe met uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Barry, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Adele, Fijn dat we u goed en naar wens van dienst konden zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring. We hopen dat u kunt gaan genieten van uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Florus, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Beste Frans, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u heeft kunnen helpen. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd