Marlien helpt je fantastisch bij het samenstellen van een prachtige keuken

Wij hebben wegens 2 nieuwbouwwoningen kort op elkaar 2 maal een keuken gekocht in korte tijd bij Paul Roescher. Marlien heeft hierbij heel goed gekeken naar het indelen van de ruimte en luistert erg goed naar onze wensen. Hierdoor hebben wij tot 2 keer toe een prachtige keuken gekregen en zouden we de volgende keer ook weer terug komen (wel weer bij Marlien natuurlijk ;-)).

Er waren wat hindernissen maar met het resultaat zijn we zeer tevreden.

We kochten een keuken, een badkamer en een vloer bij Roescher. We kregen goede adviezen en de service was prima. En nu wonen we helemaal naar onze zin. Vandaag kregen we nog kosteloos een workshop over hoe we onze stoomoven kunnen gebruiken. Het was een perfecte avond, waarin we van alles hebben geleerd. Hulde aan de kok in Apeldoorn.

Super goed geholpen! Met als resultaat een geweldige keuken­čą░

Onze ervaring is erg goed. Deskundig geholpen en we hebben echt een geweldig mooie keuken. We zijn er sUper blij mee . Echt aan te raden .

Uitstekend advies, inlevend en creatief in oplossingen

We gingen samen onze keuken in de 3D studio invoeren en onze keuze 'live' gezien. Daardoor kwamen er wat praktische veranderingen uit naar voren. Heel handig. Levering op tijd, verder geen klachten. Wat ons betreft: TOP

Geen aanrader

Zeer slechte opvolging van de service. Echt belachelijk slecht. Verkoper met mooie praatjes. Maar na tekenen van de order geen teken van leven meer. Overal zelf achteraan moeten Achteraf de keuken ook zeker voor teveel geld aangeschaft. Ik zeg: koop je keuken elders.

Keurig, goede service.

Ruime keuze, veel show badkamers. We zijn goed geholpen om onze badkamer praktisch en mooi in te delen. Erg blij met het eindresultaat!

Goede deskundige keukenleverancier

Wij zijn heel erg tevreden over de levering van Paul Roescher keukens te Apeldoorn. Marlien Schalij is erg technisch en heeft ons goede adviezen gegeven zodat wij nu een prachtige keuken hebben en daar dagelijks van kunnen genieten.

Schandalig slecht bedrijf!

Bijna 15.000 euro vooraf betaald waar alleen maar fouten in zijn gemaakt. Zoals bijvoorbeeld een vloer niet geleverd en een scheef aanrechtblad. Daarnaast is er geen enkele bereidheid om hier iets in te betekenen. Brutale service die overigens slecht bereikbaar is. Echt koop je spullen ergens anders!

Klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk

Niet opdrengend maar meedenkend.

Na jaren zitten te puzzelen hoe ik de badkamer wilde hebben. Heb ik ook de stap binnen gezet bij Roescher. Wel moesten wachten omdat ik zelf geen afspraak had gemaakt. <dom van mij zelf had ik kunnen weten dat er zaterdag meer personen op zoek gaan>. Maar gelukkig was ik redelijk snel aan de beurt. Ondertussen verwent door een lekkere kop soep. Samen met de adviseur mijn droom badkamer uitgezocht na mijn wensen. De verkoper was niet opdringend en gaf mij de tijd om even te denken, maar ik was er uit dit is hem door zijn advies en mee denken heb ik de handtekening gezet. En ja hij moet geplaats worden nog maar hij gaf mij een visite kaartje van een installateur om contact met hem op te nemen. Dit is gedaan en ook de man al ingeschakeld. Ik ben zo blij dat ik er uit ben en dat ik in begin 2020 mijn nieuwe badkamer mag ontvangen. Ik kan niet wachten dat ik er gebruik van kan maken. En hoe de samen stelling van de tegels zijn....jeetje wat een keuze gelukkig ben ik er goed meegeholpen om de keuze te maken. Binnen kort ga ik ook voor mijn keuken een afspraak maken < hoef ik niet te wachten maar hoop wel dan op het heerlijke kopje soep> Ik ben blij dat ik de stap binnen heb gezet bij Paul Roescher in Rijssen en ben helemaal HAPPY.

een hele nare ervaring

Een planning die verkeert gaat en na een dag bellen is er geen oplossing met zelfs onbeschofte antwoorden. Beroepen zich erop dat ze alleen verkopen en niet verantwoordelijk zijn voor planning en uitvoering door derde, dit wordt niet vertelt bij aankoop.

Zeer slechte service

Nadat wij onze eerste keuken hebben ontvangen bleek dat er 1 lade te diep was gemaakt. Kan gebeuren, waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Dit gemeld te hebben vertrouwden we erop dat dit met enige spoed (i.v.m. aanstaande bruiloft) opgepakt zou worden en een ondiepere lade naar ons opgestuurd zou worden. Na 4,5 maand wachten stond er een bezorger aan de deur met de lade, bleek deze 10cm tekort!!! Na vele telefoontjes,lange wachttijden en terugbelverzoeken, dit maar weer gemeld bij de service afdeling. Een afspraak plannen is lastig en komt vaak vanuit onze kant, de factuur is betaald(achteraf dom) en meedenken is er niet meer bij, helaas!!!

Zeer slechte ervaringen

Voor renovatie badkamer bij Paul Roesscher geweest. Aan de "voorkant", klantvriendelijkheid en verkoop top met fantastische verhalen. Totdat blijkt, dat de tekening van de verkoper onjuist is, bestelde artikelen niet kloppen, er problemen komen met de montage/ planningen, fouten gemaakt worden bij montage/ slordige afwerking en uiteindelijk hoekjes van spiegel breken bij montage, waarvoor wij zelf verantwoordelijk worden gemaakt, blijft er van de beoogde klantvriendelijkheid niets meer over!! Resultaat van ontelbare apps, mails, telefoongesprekken en een persoonlijk gesprek is, dat wij toch zelf de helft van de 2e spiegel hebben moeten betalen (dus 2x voor dezelfde spiegel hebben moeten betalen) en maakt dat Paul Roesscher zelf geen enkele verantwoordelijkheid neemt in de geleden schade door fouten van de eigen verkoper en het slordige werk van hun ZZP monteur. Na de verkoop suggereren zij hier niet verantwoordelijk voor te zijn. Wij komen hier dus uiteraard nooit meer!

Super geholpen

Mijn vriendin en ik waren op zoek naar goedkope tegels voor de badkamer, maar uiteraard wel mooie! Hierbij heeft een werknemer ons super goed geholpen en waren we snel klaar, en dat voor een mooie prijs! Bij het ophalen van de tegels, heeft de magazijn medewerker mij geholpen met het inladen.

Onze ervaring is fantastisch!

Bij onze aankoop kregen we goed advies . De levering is feilloos verlopen. Echt een top bedrijf!!! We genieten inmiddels van een prachtige functionele keuken. Inmiddels hebben we de kook workshop bijgewoond , dit geeft echt een meerwaarde aan gebruik van onze Stoves Oven!! We kregen handige tips voor een optimaal gebruik en onderhoud van de oven. En niet te vergeten de heerlijke recepten die we voorgeschoteld kregen. Kortom het was een fijne en leerzame avond

Top bedrijf

Goed advies over de aankoop van een inductie oven. In mei 2019 aangeschaft. Op 31 mei een kookles gehad alsook een zeer goede uit leg over de oven. Samengevat: dit bedrijf is een aanrader!

Top bedrijf

mooie tegels, goed geholpen in de winkel in Rijssen

Maar het is wel heel vreemd dat er ons vertelt werd dat we tot twee jaar na aankoop dezelfde tegels nog konden nabestellen maar toen we een doos overhadden konden we hem niet terugbrengen omdat ze die niet weer konden verkopen i.v.m. het kleurnummer. Als je een jaar later nog een paar tegels nodig bent kun je hetzelfde kleurnummer nog wel krijgen? Heel vreemd en slechte reclame.

Goed meegedacht voor perfecte tegel

Dank aan Ard Jan, hij zorgde ervoor dat we heel mooie grote tegels achter onze keuken konden krijgen. Ook adviseerde hij Hanna Lahdo als tegelzetter. Hanna heeft heel precies gewerkt. We zijn blij met het eindresultaat.

nooit weer!

afspraken wat ze maken, en wat ze vertellen, kunnen ze niet nakomen! zijn meerdere keren terug moeten gaan omdat de bestelling niet compleet was, en doordat ze het verkeerd hadden berekend. er is niet 1 ding, want meteen goed ging. nooit weer!!

zeer geslaagde workshop!

Ontzettende leuke informatieve workshop. Zeer duidelijke uitleg over onze gekochte combi-stoomoven. Heerlijke gerechten gemaakt. Mooie hand-out meegekregen. In 1 woord:TOP!

Ori├źntatie, voorlichting, aflevering en nazorg zonder problemen

Onze badkamer en wc zijn volgens afspraak afgeleverd, wat ik over had aan materiaal (de tegelzetter koos een andere kleur voeg, en de vloerverwarming ging achteraf niet door), kon makkelijk terug. Al met al plezierig contact. Later ben ik nog gebeld hoe het bevallen is.

Slecht

Nieuwe deurtjes geleverd op de hoeken beschadigd 10 weken op gewacht koelkastdeur ook krom hoezo kwaliteit keukens

professioneel,kundig en klantvriendelijk

Ook de kookcursus van Arjan was zeer leerzaam en gezellig. Chapeau Arjan.

Prima advies en verkoop. Zeeer slechte nazorg

Tijdens verkoop goed geholpen en goed advies. De nazorg is echter zeer slecht. Na 10 maanden opleverpunten nog niet afgehandeld. Serviceafdeling ook niet te bereiken.