Goed geholpen om tot een mooi resultaat te komen

Het was een geweldige ervaring om daar een keuken uit te zoeken hele goede uitleg over alles wat jein je keuken wil hebben

Goede ervaringen

Gebroken plavuizen zijn vervangen. De installatie van de keuken verliep goed op een paar kleine aspecten na die op korte termijn opgelost worden. Op telefonisch vragen krijg ik altijd direct of na terugbellen een reactie. Bij problemen wordt er meegedacht in oplossingen.

Dag Henny, Super bedankt voor deze dikke 9! Keukens, daar kan zeker wel eens iets aan zijn. Het gaat erom dat de Service Desk dit dan spoedig aanpakt. Fijn. Veel plezier met de keuken! Team Paul Roescher

Super tevreden over plaatsing en hulp

Goede ervaring bij dit bedrijf... voor de tweede keer hier de keuken gekocht. En zeer netjes is alles geplaatst. De vaatwasser was helaas nog niet leverbaar... maar hier hebben ze kosteloos een duurder alternatief voor geleverd.

Dag Corrie, Zo hoort het: waar het kan bieden we uiteraard een (desnoods beter) alternatief. Fijn dat jullie ambassadeurs zijn! Veel plezier met de keuken. Team Paul Roescher

Slecht

Paul Roescher heeft zijn eigen kwaliteiten erg hoog staan. Er worden in alle advertenties kwaliteiten benoemd. Laat ik ze ook eens langs gaan: 1. Gemak: ja PR maakt zich er gemakkelijk vanaf want de klant heeft het gedaan of heeft afspraken verkeerd genoteerd of zaken verkeerd begrepen. Excuses zijn snel gemaakt; Collega heeft dit gedaan, weet ik niets van. Nee hoor dat hebt u echt mis, dat heb ik niet beloofd. Corona en zo kan ik nog wel even doorgaan. 2. Voordeel: Tijdelijk bivakkeren in andere omgeving omdat de keuken 1 grote chaos is en PR echt niet weet hoe dit snel op te lossen. Ja tenslotte is er een handig verschuilmiddel; Corona. Schandalig dat dit hiervoor (ge)misbruikt wordt. En vooral geen afspraken nakomen om bv. terug te bellen of iets te laten horen. Tenslotte belt de klant zelf wel weer een keer. De vragen die we dan krijgen wimpelen we gewoon weer weg. 3. Combi-voordeel: van frustraties en boosheid omdat als ik bel ik niet gehoord wordt, afspraken niet nagekomen worden. 4. Iedere smaak en elk budget: ze vergeten er alleen bij te vermelden dat je bijna 9 maanden ervoor uit moet trekken voordat het in orde is. En de smaak van frustraties die het contact met de klantenservice en planning is bitter. Vooral niet luisteren naar wat de klant aangeeft. 5. Top-service: Bij levering worden alle onderdelen door in de kamer gezet waardoor er niet meer gewoond kan worden. Was verplicht om 2 maanden elders onderdak te zoeken omdat én de keuken niet geplaatst was én alles in de kamer stond waardoor ik nergens meer bij kon. En niet te vergeten 9 maanden wachten op een goed geplaatste en gemonteerde keuken. Advies: Ga naar een eerlijke keukenzaak en vooral niet naar Paul Roescher.

Dag mevrouw Stomphorst, Er is inmiddels contact met u gelegd en er wordt op uw antwoord gewacht. Team Paul Roescher

Een goede behandeling/service en snel terugkoppelen op wat ze hebben belooft.

Zeer goed!!

Dag Aletta, Dank! Team Paul Roescher

Bezigheidstherapie zonder offerte, maagvulling of tekening

In rijssen geweest. 2 afspraken op zelfde dag, voor keuken en badkamer. Keukenman was net terug van vakantie en dat tempo zat er nog in. Zelf moeten aangeven dat we volgende afspraak hadden, na 4 u gezeten te hebben. Geen 2e kopje koffie en het kopje soep was veel te weinig om om half 2 weer een afspraak te hebben. Kok loopt er al 37 jaar te lang, weinig enthousiasme voor wat hij doet. Zelf bij receptie maar gevraagd om glas water. Volgende afspraak liepen we verloren rond, maar Weer gevraagd naar badkamer persoon, kwam uiteindelijk maar liep naar een ander stel toe. We hebben het erbij gelaten, hebben keukenpersoon weer opgespoord voor de prijsindicatie en offerte en kregen niets mee. Om 2:15 aangegeven dat we echt om 2:30 wegmoesten. Viel niet zo goed want het “presenteertrucje” van de 5.000 euro “korting” moest toen veel te snel. Nooit een offerte of tekening op mail gekregen terwijl ons BEIDE emailadressen EN telefoonnummers genoteerd zijn. Nooit gebraagd naar budget, hoogte werkblad of uitgezocht welke kleur de keuken had die wij mooi vonden “ja lijkt op dit frontje” Ik ben geen steek wijzer geworden van dit bezoek wat 6 uur geduurd heeft, maar ik weet wel dat Paul Roesscher bij ons geen keuken of badkamer zal leveren. Bezoek ZONDER afspraak in Apeldoorn kregen we een warm welkom en werd direct koffie én lunch aangeboden. Complimenten voor die locatie. Wellicht hebben we ons daarom teveel verheugd op het bezoek in rijssen wat uiteindelijk een grote domper Was

Dag mevrouw Benistant, Dank voor uw review. Hier schrikken wij uiteraard wel behoorlijk van. Het maken van een afspraak is erg aan te bevelen, dus dat u in Apeldoorn ineens aan de beurt was is een kwestie van geluk hebben. Het is momenteel echt bijzonder druk en alle adviseurs zijn vrijwel continu in gesprek met klanten. Dat u onvoldoende gastvrijheid heeft ervaren is zeker niet de bedoeling. Alle gasten mogen bij ons altijd rekenen op voldoende versnaperingen, dus dat rekenen wij onszelf zeker aan. Om e.e.a. op te kunnen helderen hebben wij u per e-mail een aantal vragen gesteld, waarop u helaas nog niet heeft gereageerd. Nu is uw review helaas een eenzijdig verhaal. Team Paul Roescher

Super geholpen

Door Diewer super geholpen .en lekker verwent door de kok .bedankt en op een mooie afloop

Dag heer/mevrouw Hoitink, Bedankt voor dit stevige rapportcijfer, daar is Diewer heel blij mee! De kok heeft u in de watten gelegd en zo hoort het ook. Fijn dat u dit kunt waarderen. Team Paul Roescher

Mooie keuken, goede levering

Levering zoals afgesproken, goede montage. Communicatie over planning kan beter.

Dag Luise, Bedankt voor deze dikke voldoende en jammer dat de planning niet optimaal gecommuniceerd is. Dit wordt uiteraard even besproken. Desondanks veel plezier met de nieuwe keuken! Team Paul Roescher

Prima alles is goed verlopen

We hebben samen een keuken uitgezocht en er werd onder genot van koffie en gebak een tekening van gemaakt , ook hebben we toen de kraan , keukenblad en greepjes uitgezocht wat het mooist bij de uitgezochte keuken past ook de kleur verf kozen we voor parelgrijs Keuken is geplaatst op aan gegeven datum , alles is in goede orde verlopen

Dag mevrouw Zandbergen, Bedankt voor deze 9: heerlijk toch, een (deels) nieuw interieur uitzoeken en dat alles op rolletjes loopt! Veel plezier met de keuken. Team Paul Roescher

Super resultaten

Voor de vloer en keuken. Een super resultaat. Alles is vakkundig geplaatst.

Dag Karin, Geweldig om te lezen dat het resultaat zo goed is geworden, geniet ervan! Team Paul Roescher

Boevenbende!

Nadat de koop is gesloten, is het een grote bende bij dit zogeheten respectabele bedrijf! Afgelopen juni ook al een review geplaatst, in de hoop dat er eindelijk een oplossing komt voor al onze gebreken aan onze keuken. Inmiddels 4 maanden verder en nog steeds is niet alles opgelost... Ongekend wat een bedrijf. Mensen, koop hier aub niets, het lijkt allemaal koek en ei bij de koop, maar zodra de koop is gesloten hoef je verder niets meer te verwachten!

Dag heer Haas, Onze Service Desk is met u in contact. Op zeer korte termijn zal een servicebezoek plaatsvinden om de vaatwasser correct te plaatsen, het werkblad op te meten en diverse andere werkzaamheden uit te voeren. Wij gaan er vanuit dat dit naar tevredenheid wordt opgelost. Team Paul Roescher

mooie stortdouche met handdouche

hele mooie stortdouche met handdouche voor goede prijs. Supervriendelijke adviseur Daan van Reenen.

Dag Elvira, Wat fijn, we zullen het hem vertellen. Leuk! Team Paul Roescher

Mooie tegels voor een scherpe prijs

Veel keus en vooral erg mooie showroom. Ook de prijzen zijn aantrekkelijk. Let wel de prijzen die je ziet zijn ook de prijzen. Ik had namelijk veel nodig maar daar gaat niks af.. bij veel andere waar ik ook gekeken heb was dit wel het geval. Maar al met al goedkoper dan bij 4 andere zaken waar ik geweest ben.

Dag heer/mevrouw Van Driessen, Bedankt voor uw mooie rapportcijfer, wij voelen ons vereerd. Wij doen inderdaad niet aan kortingen, dat is voor verreweg de meeste gasten het prettigst en niemand hoeft te onderhandelen. Dit wordt ook als zeer prettig ervaren, lekker duidelijk. En dan nog hebben wij de laagste prijs. Veel plezier met de tegels! Team Paul Roescher

Zeer teleurstellend

Wij hebben in afgelopen 14 jaar 3 keukens en een badkamer gekocht bij PR, alle naar tevredenheid. Gisteren gingen we weer naar toe voor een nieuwe keuken en misschien ook een badkamer en een toilet. Er stonden op gegeven ogenblik 4 heren bij de balie koffie te drinken en te keuvelen met elkaar. Ons werd verteld dat we een afspraak moesten maken, er was niet een gelegenheid voor 10 min om een paar vragen te beantwoorden. We zijn weggegaan en komen daar nooit meer terug. Wat zijn ze veranderd, misschien een nieuwe eigenaar?

Dag mevrouw Ruizenaar, Wij hebben hier net als u een heel naar gevoel bij. In die week hebben wij de balie bij de receptie na ca. 20 jaar vervangen. Dit trekt zeer veel bekijks, ook van collega's. Er zijn nogal wat nieuwsgierige collega's van andere afdelingen en zelfs filiaal Apeldoorn, die even een kijkje namen. U hebt zeker weten geen keukenverkopers zien niksen, zij zijn over het algemeen vrijwel continu in gesprek met klanten die een afspraak hebben. Er liepen die week ook 4 werklieden rond, die de balie afrondden. Wellicht dat zij even pauzeerden? Wij hameren er altijd op dat klanten vooraf een afspraak maken om te voorkomen dat er geen of pas later aandacht kan worden geschonken. Iedere klant is voor ons belangrijk, zeker wanneer deze vaker terugkeert. Het is dan ook teleurstellend dat wij na 14 jaar en 3 keukens in een review moeten lezen dat u helaas niet de juiste aandacht mocht ontvangen, maar ook dat u zonder afspraak binnenkwam. Dat is een risico... Met de langere relatie die wij met u hebben hadden wij uw grieven echter graag ter plekke van uzelf vernomen, nu kunnen wij alleen online op het cijfer 1 reageren en dat voelt toch niet zo prettig eerlijk gezegd. Team Paul Roescher

Deskundig en vriendelijk advies

Onze ervaring met Roescher is alleen maar positief. Deskundig en vriendelijk zijn wij geholpen bij de aankoop van badkamer, tegels en open gashaard in 2017. Nu, ruim 4 jaar later konden wij nog een beroep doen op de service en zijn direkt en tot volle tevredenheid geholpen. Wij kunnen Roescher dan ook van harte aanbevelen. Fam.W.Koorn.Apeldoorn

Dag Wim, Bedankt voor de mooie review! Er staan op deze site wel eens wat lagere cijfers, maar zeer zeker ook hogere en vergeet niet dat bedrijven over het algemeen vaker een 1 dan een 10 krijgen op een reviewsite. Fijn dat u positief over ons bent (hebben wij verdiend) ons aanbeveelt. Veel plezier nog met uw aangeschafte zaken! Team Paul Roescher

Lijkt allemaal mooi, tot dat je getekend hebt

Alles leek erg mooi, alles was geregeld (dachten we) Erg teleurgesteld! Mooie verkoop praat!

Dag Dide, Bedankt voor jouw review. Wij kunnen jou niet in ons systeem vinden en hebben daarom enige weken geleden gevraagd om meer gegevens, zodat onze Service Desk ermee aan de slag kon. Hierop is nog niet gereageerd, maar wij nodigen u uit dit alsnog te doen. Dank vast. Team Paul Roescher

Onze ervaring is juist heel goed. Ik las hieronder een grote tegenstelling. Waarschijnlijk andere frustratie. Maar wij zijn erg plezierig geholpen... ze nemen ook echt de tijd voor je. Tevens zijn we erg goed geadviseerd. We hebben veel waardevolle tips gehad. Na het plaatsen van onze grote tegels 120 x 120... zijn we helemaal super blij. We krijgen enorm veel complimenten van ons bezoek. De tegels komen goed tot zijn recht. Bedankt

Dag Joanne, Bedankt voor jullie leuke en fijne review. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Wij doen jaarlijks grote aantallen en dan is het helaas niet altijd te voorkomen. Wel proberen wij het op te lossen en zijn hierin erg gedreven. Gelukkig zijn jullie dolblij met de tegels. 120x120 zijn ook al behoorlijk grote tegels, die een interieur echt kunnen transformeren. Geniet van de tegels en graag tot ziens terug. Team Paul Roescher

Komen afspraken niet na.

Afspraak=afspraak staat op de site maar helaas hebben wij een andere ervaring met Paul Roescher. Wij hadden na een vrij lange zoektocht eindelijk onze tegels voor de wasruimte gevonden, bij Paul Roescher. Eenmaal bij ons bezorgd was het een compleet andere tegel. De reden die hiervoor werd aangegeven is dat de leverancier/vertegenwoordiger van deze tegel de serie heeft veranderd. Wij zijn hier op geen enkele manier van op de hoogte gebracht. Het enige wat ons vervolgens aangeboden werd was kosteloos omruilen met een andere tegel. Tegels die ons werden aangeboden kwamen niet in de buurt van de uitgekozen tegel door ons. Het wordt door Paul Roescher nu weggezet als dat het niet naar onze verwachting is i.p.v. dat zij hun fout toegeven. Wanneer wij vroegtijdig op de hoogte waren gebracht hadden wij onze zoektocht kunnen hervatten. Hier was nu voor ons helaas geen tijd meer voor. Paul Roescher wil ons niet financieel compenseren. Wij bevelen paul roescher niet aan. Geen gemoedelijkheid en vooral heel commercieel ingesteld.

Dag mevrouw Oude Weernink, Er is inderdaad helaas een leverfout gemaakt door onze fabrikant, die heeft de print van de tegel aangepast zonder ons hiervan in kennis te stellen. Dit komt zelden voor, maar is wel nadelig voor u. Zodra tegels bij ons binnenkomen worden ze zo spoedig mogelijk aan klanten geleverd. Pas achteraf zien wij helaas bij uitzondering dit soort dingen, wij pakken echter niet iedere individuele tegel vooraf uit. Het zijn er simpelweg te veel in onze distributie. U heeft van de verkoper de mogelijkheid gehad om andere tegels uit te zoeken, zelfs een duurdere uitvoering dan waarvoor u betaald had. U heeft er echter voor gekozen om de geleverde tegels toch te laten leggen. Eenmaal gelegd betekent dit dan wel dat u ze accepteert. U had achteraf de tegels bij aankomst moeten weigeren en laten retourneren, want afspraak is inderdaad afspraak zoals wij hoog in het vaandel hebben. U had dan uw geld teruggehad of (zoals aangegeven) een alternatieve tegel mogen uitzoeken, zelfs zonder meerprijs. U wil nu achteraf financieel gecompenseerd worden, maar daar gaan wij niet in mee. Desondanks wensen wij u veel plezier met uw nieuwe tegels. Team Paul Roescher

Prima geholpen bij keuze

Omdat we nog niet precies wisten hoe we onze keuken gingen indelen was het prima om de verschillende opties uitgelegd en getoond te krijgen. Zeker na de prijsindicatie was een keuze snel gemaakt.

Alles wat we zochten gevonden onder één dak!

Deskundige en zeer prettige begeleiding en advisering bij onze zoektocht naar een compleet ingerichte keuken. We hebben vertrouwen in het eindresultaat: een strakke keuken voor een echt schappelijke prijs!

Beste Theo, Vriendelijk bedankt voor jouw review. Een 9! Na een prettige aanschaf kijken jullie nu uit naar de nieuwe keuken. Leuk! Team Paul Roescher

Goede ervaring, vriendelijk personeel.

Blij met de keukenkast met inbouwapparatuur, netjes geïnstalleerd, goed overleg over hoe wij het precies wilden. Jammer dat we 5 maanden op de kast hebben moeten wachten en dat de plinten niet waren meegeleverd. Hier moeten we nu weer op wachten.

Dag heer Lahuis, Bedankt voor uw review en rapportcijfer. Wij hebben het nagezocht via uw e-mailadres en achternaam, maar kunnen niet vinden dat u 5 maanden op een kast heeft moeten wachten. Wellicht is deze order onder een andere naam geplaatst? De plinten zien wij wel en zouden in week 38 komen. Ze zijn nu wel binnen. Onze planner heeft contact met u gelegd over de plaatsing over ca. 14 dagen. Door extreme drukte kan dit helaas niet eerder. De Service Desk houdt u verder op de hoogte! Team Paul Roescher

Prachtkeuken afgeleverd

De keuken is keurig netjes op afgesproken leverdatum gebracht en geplaatst. De vaatwasser word helaas later geleverd en men was dit vergeten door te geven. Tevens de plinten zijn 3 cm te kort geleverd. deze zijn keurig opnieuw besteld en de vaatwasser word binnen 2 weken geleverd en gemonteerd. Desondanks zeer tevreden over de geleverde keuken!

Dag Pascal, Ook jij bedankt voor dit hoge rapportcijfer! Helaas hebben wij momenteel heel veel te maken met zogenaamde "manco's". Dit zijn verlate leveringen van met name bepaalde apparatuur. Door de wereldwijde problemen met het leveren van computerchips hebben ook onze klanten hier helaas mee te maken. Jammer van de plinten, wel fijn dat dit snel wordt opgelost. Zo kunnen jullie maximaal genieten binnenkort. Team Paul Roescher

keurig nette zaak

wij zijn prima geholpen door de verkoper en hebben er een hele mooie keuken uitgezocht en ook meteen maar een nieuwe vloer het zijn daar hele vriendelijke mensen die goed advies geven en duidelijke uitleg geven en je weet meteen waar je aan toe bent wat betreft de prijs

Dag mevrouw Spang, Ook u bedankt voor uw review. Heel fijn! Team Paul Roescher

Creatieve en gastvrije service

Na een oriënterend bezoek in Rijssen enthousiast geworden en een vervolgafspraak gemaakt voor een keukenontwerp. Er werd tijdens deze afspraak op geen enkele wijze druk gezet op aankoop en we werden in alle rust meegenomen in de vele ontwerpmogelijkheden en materialen. Na enkele uren onafgebroken aandacht in blijvend relaxte sfeer en gezamenlijk “ontwerpen” van onze keuken lag er een mooi en bovenal creatief voorstel. Dan volgt het opmaken van een offerte die altijd “spannend” blijft. Ook dit verloopt op ongedwongen en prettige wijze en ook dit past prima bij onze verwachtingen (en budget..) Op levering en montage is het nog even wachten maar de “toon is gezet” voor een prettige samenwerking!

Beste Rinus, Bedankt voor jullie weerslag van jullie bezoek aan ons bedrijf. Het uitzoeken van de perfecte keuken kost inderdaad wat (extra) tijd, wat zichzelf uiteindelijk terugverdient in het winnende ontwerp. Alvast veel plezier met de keuken. Team Paul Roescher

Tegels Paul Roesscher

Wij hebben een zeer goede ervaring met de tegelafdeling van Paul Roesscher te Rijssen. Contact gehad met ArdJan en steeds helemaal fantastisch geholpen dus we zijn super tevreden. Dankjewel Ardjan! Je werkgever kan zich geen betere werknemer wensen! Wij zouden ons kunnen voorstellen als je daar komt dat je denkt gedateerd, druk, oubollig. Klopt allemaal. Toch moet je hier even doorheen kijken. De keuze is reuze! Ardjan dacht altijd ontzettend goed mee en als we zelf iets aandroegen ging hij daar ook naar kijken en kon het ook. Wij mogen straks hopelijk ook nog zeggen dat de tegels helemaal super gelegd zijn, maar tot dus ver een dikke duim!