Zeer leerzame cursus dat ik iedereen kan aanraden die werkzaam is in het IT landschap

Ik heb in deze week zeer veel geleerd over netwerksystemen, hacker tools en nog veel meer. De interactie tussen de leraar en de andere studenten was erg prettig en bevorderlijk om de aandacht erbij te houden.

• Naam training: CEH

Een enthousiast gegeven zeer interessante training!

De training was erg interessant en werd op een fijne en enthousiaste manier gegeven. Het trainingsmateriaal, de locatie en werkplek zelf waren goed op orde. Er zat zelfs een omgeving bij waarmee je ook thuis aan de slag kan (naast de officiële online omgeving voor de labs) . En ook niet onbelangrijk: De lunch was ook erg goed verzorgd! ;)

• Naam training: Ethical Hacker

Top zoals altijd.

Met meerdere trainingen gevolgd te hebben bij TSTC was het voor mij een vanzelfsprekend om deze opleiding ook bij TSTC te doen. Zoals verwacht met dezelfde kwaliteit : op tijd je spullen in huis om voor te bereiden, goed bereikbare lokatie met voldoende parkeergelegenheid, trainers met veel kennis van zaken die dit ook op een juiste wijze weten over te brengen.

Top geregeld

Goed gegeven opleiding met voldoende ruimte voor verdieping en (eigen) casuïstiek. Docent die oprecht van het vak houdt, er veel over kan vertellen en ook de ruimte heeft om persoonlijke aanbevelingen te doen. Ook de administratieve afhandeling en verstrekken van boeken en informatie gaat vlot, duidelijk en accuraat. En tot slot is ook de lunch prima.

• Naam training: CIPT

Interessante en veelomvattende training

Zeer uitgebreide een veelomvattende training, gegeven door een zeer deskundige trainer. Er zou wel gekeken kunnen worden naar het iets afwisselender maken van de training, bv. door vaker (kleine) oefeningen of opdrachten aan de cursisten te geven.

• Categorie: Security Tactisch/Strategisch
  • Naam training: C/CISO

perfect georganiseerd prima trainer, slidedeck en lunches!

Ik heb een onovertroffen studieweek gehad. Was top.

• Naam training: CCISO

Zeer leerzaam en uitgebreid

De cursus is goed te volgen met een enthousiaste en deskundige trainer. In het enthousiasme wordt de tijd uit het oog verloren wat de focus op de lesstof niet ten goede komt wat jammer is. Wanneer de cursus gedurende 2 dagen 2 uur uitloopt is dat mijns inzien teveel. Mijn advies is de cursus duur te verlengen. Verzorging van de lunch erg goed.

• Naam training: CIPPe

Goede voorbereiding voor certificering

De cursus is zowel live als online te volgen: dit is zeer plezierig omdat ik me bij de online variant voleldig kon focussen op de materie en studie ipv reizen/files/en laat thuis zijn. De cursus zelf (cipM) werd enthouiast en met veel expertise gegeven. Top!

• Naam training: CipM

Fantastische trainingen met aandacht voor elkaar

De bundel CIPPe en CIPm afgenomen bij TSTC. Ik vond de trainingen zeer leerzaam en uitdagend. Er wordt veel leerstof behandeld. Tijdens de trainingen (op locatie) is er altijd ruimte voor een gesprek. De persoonlijke aandacht die de trainers hierbij geven heb ik als zeer prettig ervaren. Bovendien dacht TSTC mee toen ik een training wilde verzetten en gaf hierin ook de ruimte.

• Naam training: CIPPe en CIPm

Te laat hetvgenevgekregen waar voor betaald

Ik heb weken moeten vragen om examen voutcher en toen ik die kreeg bleek datvik me qae ook nog moest krijgen wat ook weer over het weekend ging, uiteindelijk is de qea 1 dag voor het exame geactiveerd terwijl er voor 32 uur werk in zit. Er wordt duidelijk verteld waar het aan lag (tssc) en excuses zijn aangeboden. Maar uiteindelijk wel voor 300 euro aan trainings materiaal misgelopen wat wel betaald is. Het zou sieren on daar iets mee te doen. Positief was ik over de training en lunch. Ik miste in de ochtend de energisers (was wel fruit)

• Categorie: IT Overig
  • Naam training: Crisk

Prima training

Helaas wel een grote klas (12 deelnemers), maar gelukkig was deze evenwichtig samengesteld. De trainer beschikte over veel eigen ervaring waardoor de toch wel taaie stof meer body kreeg.

Geweldige cursus CEHv12

Een leerzame cursus en de leeraar rudy legt het goed uit. De man bezit mega veel informatie en ervaringen waar je echt wat aan hebt. Ik zeg toppie! Ik heb in januari weer een klassikaal aangevraagd!

• Naam training: CEHv12

Zeer goed gefaciliteerde training

Zeer goede training met inhoudelijk sterke trainer die goed in staat is de aandacht vast te houden. Ik kreeg echter wel de indruk dat er soms teveel tijd werd besteed aan 'verhalen' vertellen waardoor de tijd voor training specifieke inhoud in het geding kwam. Sommige content werd daardoor erg snel behandeld.

• Naam training: CEH

Voorbereidingen goed en inhoudelijk prima training

Communicatie vooraf is professioneel. Deskundigheid van de trainer is goed. Ruimte: Verlichting in het lokaal is (op de plek waar is zat) niet prettig. Daarnaast maakt de beamer die gebruikt wordt voor de digitale deelnemers veel lawaai. (zoemend geluid)

• Categorie: Security Tactisch/Strategisch
  • Naam training: CISM

Erg goede docent, veel leerstog

Ik vond de docent erg kundig, sprekend vertellen en had echt meerwaarde voor wat betreft het volgen van deze training. De opzet van de training zelf vond ik niet altijd heel sterk (onderwerpen die door elkaar liepen, veel technische nadruk terwijl dat volgens mij niet de (hoofd) insteek is van information security en slides waren niet allemaal even sterk. Des al niet te min, een interessante en leerzame training!

zeer bekwamen trainers!

Goedenavond Lezers, TSTC levert een zeer kwalitatieve trainging op een goed bereikbare locaties. Zelf heb ik afgelopen week een CISM-training gevolgd, gegeven door zeer bekwamen trainer. De combinatie van een bekwame trainer, locatie en de opleider TSTC is voor mij bepalend voor succesvolle leercurve en het behalen van het CISM-examen. Op naar de volgende training!

• Naam training: CISM

De sleutel van een zeer goede trainer en groepsamenstelling

Geweldige trainer!

Geweldige trainer die door enorme kennis en ervaring thema's dicht bij de praktijk kan brengen qua beeldvorming en toepasbaarheid. Top!

• Naam training: CIPM

Leuk, praktisch en professioneel ingestoken

Erg leuke ervaring overgehouden aan de opleiding die door TSTC werd verzorgd. De locatie is prima, er is voldoende eten en drinken (tijdens training) en de trainers zijn erg professioneel. De lesstof wordt erg praktisch ingestoken en dat is fijn, omdat je het geleerde vaak ook zelf kan toepassen in de praktijk. Dank voor de training.

• Naam training: CIPM

Beste opleider voor privacy trainingen.

Jeroen Terstegge is een fantastische trainer. Veel materie voor maar twee cursusdagen. Maar handig dat het lesboek ruim voor aanvang voor de training wordt geleverd zodat je je alvast kan inlezen. Top ervaring!

• Naam training: CIPP/E

Goede cybersecurity training door een deskundige docent

De docent staat duidelijk met 2 benen in de praktijk en kan dus veel voorbeelden en aanvullende informatie geven

• Naam training: CEH v11

good but we missed few topics

overall good bootcamp but I am still waiting for extra material promised to receive by the trainer since 30th of September. Few topics were not covered in the TSTC material.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • Ahbram

Veel geleerd in 4 dagen!

Goede training van een instructeur die de tijd neemt om zaken uit te leggen.

• Naam training: SSCP

Insightful

De content van de training is zeer goed & nuttig. De trainer Marco heeft veel geduld getoond om alles tot in het detail tot 5 x uit te leggen. De faciliteiten zijn goed en de medewerkers zijn heel aardig en behulpzam. All met all een zeer goede ervaring.

• Naam training: Network CompTIA+

Heel veel informatie gepropt in twee dagen, De tijd was eigenlijk veel te kort

Er moet meer tijd worden genomen. Een aantal dagen meer ter beschikking stellen voor de lesstof. Veel interessante verhalen uit de praktijk, maar gedegen lesstof kennisoverdracht is ook belangrijk!

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.