Ik wist niet zo veel van AVG. De test vooraf en vervolgens de mogelijkheid om mij beter voor te bereiden op wat er in de cursus wordt behandeld was prima. Ik kon daardoor goed meekomen.

• Categorie: N.v.t.
  • Naam training: CIPP E

Goede leraren, fijne locatie, goed geregeld.

• Naam training: AZ-500

Intensief, interactief en heel informatief

Top: Intensief, interactief en heel informatief. Tip: Wel veel onnodige slides met veel fouten. Behoefte aan meer eigen invulling van de docent. Combinatie van online en fysiek was af en toe echt heel storend.

• Naam training: CISM

Sterk inspirerend en motiverend, perfect verzorgd!

Twee dagen CIPM-training bij TSTC in Veenendaal maken dat je meteen aan de slag wilt met alles in de praktijk brengen. De trainer is uiterst deskundig en enthousiast en komt met veel concrete voorbeelden, waardoor materie meteen tot leven komt. Alles eromheen is tot in de puntjes verzorgd, zelfs wanneer men druk is met de laatste loodjes van een verbouwing. Daar hebben wij als cursisten absoluut geen last van gehad. In het leslokaal lekker ruime bureaus en fijne stoelen, goede akoestiek. Makkelijk te bereiken locatie met ruime parkeergelegenheid. Complimenten ook voor de perfect verzorgde lunch en het rekening houden met specifieke dieetwensen! Ik kom heel graag nog eens terug!

• Naam training: CIPM

Geen moment van verveling

Het is heel veel voor twee dagen maar het was erg interessant.

• Naam training: Ethical Hacking Essentials

Prettige training gehad

Ik heb een fijne dag gehad. Het was een goede training, daarnaast werden we prettig ontvangen en de lunch was goed geregeld.

• Naam training: Anne Martine Koetsier

Prima locatie, fijne trainer, mooie content

• Naam training: Ethical Hacker Essentials

Inhoudelijke training die goed aansluit bij de praktijk

Doordat de docent zelf ook (zeer) actief is in de praktijk, sluit de inhoud van de training ook goed aan bij de praktijk. Goede mix van theorie en opdrachten. Tip voor de volgende keer: maak voorafgaand aan de training al duidelijk dat er een voorbereiding/oefening wordt verwacht. Daarnaast is het (zonder nadere uitleg) wat verwarrend dat de docent andere slides gebruikt dan de standaard courseware die vooraf wordt gedeeld. Ook heb ik nog steeds de slides van de docent niet ontvangen. Deze zouden nog gedeeld worden. Hier heb ik ook over gemaild, maar nog geen reactie op ontvangen.

• Naam training: CBP-P

Kort maar krachtig

Goede balans tussen focus op de tentaminering en het aanhalen van relevante praktijkvoorbeelden.

• Naam training: CIPP/E

Te weinig vertaling van theorie naar toepassing

De training is zeer theoretisch. Alleen bedoelt voor het behalen van een certificaat aangezien er ook allerlei US-wetgeving wordt behandeld. Er wordt te weinig aandacht besteed aan de vertaling van de theorie naar de praktijk. Daarom heb ik persoonlijke aandacht met 2 sterren beoordeeld.

• Categorie: N.v.t.
  • Naam training: CCISO

Een waardevolle praktijkgerichte training

Een waardevolle praktijkgerichte training door de gap-analyse.

• Categorie: Anders
  • Naam training: Managing NIS2

Netwerk+ training was heel duidelijk en werd met passie gegeven

Ik heb de Netwerk+ training gevolgd bij Marco en hij legde alles heel goed en duidelijk uit. Overal wist Marco wel een voorbeeld van of hij had er iets mee meegemaakt en kon er een verhaal over vertellen. Door zijn enthousiasme blijft alles heel goed hangen. Bedankt voor de leerzame en gezellige training!

• Naam training: CompTIA Netwerk+

Slechte inhoudelijke training

Training geeft weinig toegevoegde waarde voor mensen die al in de wereld van security werken. De titels van de trainingen geven wel de perceptie dat het op advanced niveau is. Kortom teleurgesteld met de kwaliteit en inhoudelijke verdieping.

• Naam training: Nis2

Beste Rehan, We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd naar aanleiding van deze reactie. Mvg. Team TSTC

Prima training, en goed georganiseerd

In aanloop naar en tijdens de training prima informatievoorziening. Training uiteraard binnen de vaste kaders van het programma, maar wel ruimte voor interessante inhoudelijke uitstapjes binnen de groep en met de trainer.

• Naam training: AIGP

kundig

Erg prettige manier van overbrengen van de stof. Hier was ruimte voor vragen en werd er naar verdieping gezocht.

• Categorie: Anders
  • Naam training: Cyber foundation

Excellent trainer

CISM trianing with a motivated group and an excellent trainer.

• Naam training: CISM Fast-Track

De training was intensief en interessant. Van te voren graag geweten dat het een engelse docent was.

De training heeft een positieve kijk gegeven op mijn werkzaamheden. Het was een interessante training, met een leuke docent met veel kennis van zaken. Van te voren dachten meerdere mensen dat het in het Nederlands werd gegeven, dit was niet het geval. Volgende keer had ik dit graag geweten.

• Categorie: ISACA
  • Naam training: CISM

Goed geregeld

Een hele week cursus bij TSTC gevolgd en alles was goed geregeld. Faciliteiten zijn prettig, rustige omgeving, de lunch was prima en voldoende afwisselend. Ook de communicatie vooraf, tijdens en achteraf is helder.

• Categorie: PECB (ISO)
  • Naam training: N.v.t.

Naar tevredenheid

Kwalitatief goede trainers, snelle en vriendelijke reacties op mijn vragen en verzoeken door het ondersteunend personeel. Alleen de lunch kan beter.

• Naam training: Certified NIS2 Implementer

De training Lead Auditor ISO 27001 is erg goed bevallen.

Inhoudelijk goed lesmateriaal en kundige trainer Aman Bhar.

• Categorie: PECB (ISO)
  • Naam training: Lead Auditor

Uitmuntend

Via webex de training gevolgd. Ondanks dat dit wat minder persoonlijk is, kun je wel screenshots maken tijdens de training... handig. De trainer was zeer goed onderlegd en kon zijn kennis zeer goed overdragen.

• Naam training: Marco Dufour

Een fantastisch zware week met razend enthousiate trainer!

Zoals in het kort beschreven was het een uitstekende training, waarbij het enthousiasme van de trainer enorm hielp. De trainer was scherp, open voor vragen, en zeer kundig. De week zelf was lang, en zwaar, maar doordat het zo interessant was, vloog de week voorbij. De dagindeling werkt ook super, 's ochtends theorie, en 's middags zelf aan de slag met labs. Alle concepten van cybersecurity zijn belicht en uitvoerig besproken.

• Naam training: Security+

Super ervaren instituut

Ik heb een leuke training gehad door Rudy, thank's.

• Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Werkwijze / aanpak TSTC N.v.t.
  • Categorie: EC-Council
  • Naam training: CEH v12

Informatief en verhelderend.

Ik heb de cursus als zeer informatief ervaren. De trainer heeft goed gebruik gemaakt van de beschikbare tijd. Ze vertelt vanuit inspiratie en legt dingen helder uit.

• Naam training: AVG in vogelvlucht

Positief

Positieve ervaring. AVG in Vogelvlucht, goede kennismaking met dit interessante terrein.

• Naam training: AVG in Vogelvlucht

Plesmanstraat 62

3905 KZ Veenendaal

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.