Super interessant en leerzaam...... aanrader

Heel gave Ciso training gegeven door een heel deskundige en ervaren trainer. Van strategische insteek tot hoe je er in de praktijk "handen en voeten " aan kunt geven.

• Naam training: C/Ciso training

Hele goede, waardevolle training

De training zelf bevatte redelijk wat herhaling voor mij. Dit was wel prettig, want ik zocht een instap training. De docent Michiel maakte de lessen heel interessant door zijn eigen ervaringen en kijk op onderdelen. Van hem heb ik het meeste geleerd.

• Categorie: Anders
  • Naam training: C CISO

Goed en professioneel georganiseerd

Ervaren trainer, prima locatie.

• Naam training: C/CISO

Goede docent met prima uitleg

Ik heb de opleiding c/ciso gevolgd. Veel theorie op zijn Amerikaans (noodzakelijk voor het certificaat) maar met prima uitleg en voldoende praktijkvoorbeelden!

• Naam training: C/CISO

Fijne training

Leuke en persoonlijke training t.b.v. een CIPT certificering

• Naam training: CIPT

Goede training, zeer ervaren trainer

De stof is regelmatig taai, maar wordt zeer deskundig uitgelegd door de trainer. Deze wijst ook op de verschillende aandachtspunten voor het examen.

Goed, fijne trainer!

Ik heb al een evaluatie ingevuld achteraf van de training dus daar hou ik het even bij.

• Naam training: AVG in Vogelvlucht

Via een leerormgeving wordt vooraf al eea ter beschikking gesteld zodat je goed voorbereid op de training komt. De leermiddelen worden tijdig ter beschikking gesteld (in dit geval twee boeken), waardoor je de lestsof vast klan doornemen. Tijdens de training wordt de lesstof uitgebreid behandeld waarbij er extra aandacht is voor het eventuele examen.

• Naam training: CIPT

Erg leerzame en interessante training

Rudy wist tijdens de CEH training de materie op een leuke en boeiende manier over te brengen. Geleidelijk werd er ruimte gehouden voor het uitvoeren van de theorie in de praktijk

• Naam training: CEH

Was een erg goede cursus !

De docente was erg goed en duidelijk.. Ze kwam met passende voorbeelden.

• Naam training: CIPM

Uitstekende cursus

Goed om je te realiseren dat het meer een examentraining is dan een cursus. Inlezen van te voren is daarom wel belangrijk. Vonne Laan is een uitstekende docent!

• Naam training: cipp/e

Leuke cursus, Zeer kapabele trainer, goede voorbereiding en gastvrij.

Hele leuke cursus week gehad. Veel geleerd. De Cursus Docent had veel kennis van zaken, goede uitleg en voorbeelden. Heeft ons goed op weg geholpen. Waren een paar kleine dingen die niet helemaal soepel liepen maar dat kwam meer door technisch mankementen van matteriaal. of software die geupdate was en niet mee werkte. Zeer content met al het matteriaal wat we hebben mee gekregen. Nu zaak om de online labs voort te zetten en voor te bereiden op het examen.

• Naam training: CEH v12

TOP ! TSTC Instituut

In one word goed geregeld!

• Naam training: CEH v12

Cursus voldoet aan mijn verwachting.

Misschien een opmerking over faciliteiten op de locatie. Ik had een 4-daagse training. De laatste 2 dagen waren de frisdrank blikjes op. Wij moesten doen met de aanwezige warme drankjes, zoals koffie, thee, chocomelk etc. Het zal fijn zijn dat er ook andere koude drankjes beschikbaar.

• Naam training: CISSP-ISSAP

Fantastische cursus, goed materiaal en top-docent

Materiaal was goed, de begeleiding op de site was zeer goed. Samenvattingen, audio files, examentraining, etc., alles is aanwezig. De docent (Aman Bhar) is extreem goed en heeft zoveel ervaring, onvoorstelbaar! Verder is zijn stijl leuk, enthousiast en gebruikt hij veel voorbeelden en vooral met aansprekende humor. Na de training werd, op zijn aanbod, kostenloos nog een extra dagdeel geregeld voor herhaling. Top, kan niet beter!!!

• Naam training: CISSP

Inhoudelijk sterk, fijne sfeer en efficient

Het feit dat ik hier weer terug ben voor een nieuwe cursus zegt genoeg. Ik zou hier nog vaker cursussen willen volgen.

• Naam training: Rudy

TSTC doet wat ze zeggen

Ik had een pakket aan trainingen afgenomen, maar kon die niet achter elkaar volgen. Dat was geen probleem bij TSTC. Ik mocht een training later volgen en omdat het cursus boek intussen vernieuwd werd kreeg ik ook de nieuwste druk opgestuurd. Customer first! Top! Ook de online training voorbereiding is een goede verbetering. Een volgende training zou ik weer bij TSTC volgen.

• Naam training: CIPM

Intensief en kwalitatief goede training

We zaten met een groep van ongeveer tien personen wat de interactie tussen trainer en cursisten interactief maakte. De vragen die gesteld werden werden allemaal zeer goed beantwoord. Tips werden gegeven over hoe het examen te leren en een extra sessie is geplanned om de puntjes op de i te zetten.

• Naam training: Aman Bahr

Erg goede training

Via TSTC heb ik de training CEH V12 (Ethical Hacking) gevolgd. Het was een erg leerzame week. Dankzij de uitstekende leraar en de praktische labs was de cursus zeer de moeite waard. Aanrader dus!

• Naam training: CEH V12

leuke cursus veel gezien en geleerd

Vooral te danken aan de docent! Erg fijne ervaring!

• Naam training: CEH

Via deze weg wilde ik jullie organisatie en in het bijzonder de docent complimenteren met zijn aanstekelijke en enthousiaste manier van lesgeven. Zijn manier van lesgeven gaf je het idee dat de tijd voorbij vloog, met zijn anekdotes en effectieve afwisseling van (visuele) hulpmiddelen zoals Youtube filmpjes. In combinatie met de andere cursisten heb ik echt het idee wat nieuws te hebben geleerd en beter voorbereid het examen in te gaan. Ik ben zelfs enthousiast geworden om het 1000-pagina's tellende boek op te pakken daarvoor. Ik kijk er naar uit om in de toekomst een andere cursus bij jullie te volgen. Dank!

• Naam training: CISSP Training

Leerzaam, toepasbaar en leuk

Mijn CISSP cursus, met als docent Aman Bhar, had meerwaarde, doordat je op de CISSP manier naar de informatiebeveiliging gaat kijken. Dit pas je direct en automatisch en direct toe op je werk, waardoor je dat ook met meer inzicht en daardoor meer resultaat uitvoert.

Prima training

Prima training. Ondanks de vele hoeveelheid informatie toch een duidelijke uitleg. Kennis vooraf is zeker een vereiste. Docent met zeer veel ervaring en vooral zeer enthousisast in het overbrengen van de stof.

• Categorie: Microsoft
  • Naam training: MS-100 en MS-101 Fasttrack

Totaal overzicht door klassiek kennis op doen in de klas, met actuele praktijk voorbeelden.

• Naam training: C ciso

Volledig, gedetailleerd, goede instructeur.

De 5 dagen durende cursus was bijna perfect te noemen. Een goede instructeur die zowel vakinhoudelijk kennis heeft en ook een fijne persoonlijkheid. De cursus had voldoende diepgang, het begon met het leggen van wat basis waarna al snel het tempo lichtelijk werd versneld en er meer stil gestaan werd bij wat diepgaandere materie. De instructeur gaf vaak leuke informatie/tips over ervaringen die hij had opgedaan tijdens het uitvoeren van audits. Al met al kan ik deze cursus ook aanraden voor mensen die minder ervaring hebben met het uitvoeren van audits.

• Naam training: ISO 27001 lead auditor

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.