Heel veel opgestoken in 2 dagen

TSTC heeft me precies gegeven wat ik als internet marketeer zocht in het verkrijgen van meer kennis over de gevaren van het internet door hacking. De training Ethical hacking foundation was compact en heeft me veel kennis gegeven.

• Categorie: Anders
  • Naam training: Ethical hacking foundation

Leuke en leerzame training en uitstekend gefaciliteerd

Vorige week training gehad bij TSTC, dit was erg goed opgezet en uitstekend gefaciliteerd. In ruime opzet met 8 personen training gevolgd, hierbij was er een goede mix tussen de theorie en ruimte voor gesprekken en discussies. Hopelijk vervolgt er nog een dag met extra praktijk toepassingen. Daarnaast elke dag vers bereide lunch wat goed verzorgd was.

• Naam training: C|CISO

Goed begeleid! Leuke vakbekwame toegewijde deelnemers

• Naam training: CCISO

Heel interessant en wakker maken bootkamp .

ben heel tevreden met de cursus.

• Naam training: C/CISO

Heel veel info in een korte tijd maar super interessant en toepasbaar in de praktijk.

Goede training met heel veel theorie die goed aansluit op de praktijk. Zeer kundige trainer die d.m.v. heel veel praktijkvoorbeelden de theorie tastbaar en goed te begrijpen maakt. Goede voorbereiding op het examen. On-line klassikale training is zeer goed bevallen.

• Categorie: ISACA
  • Naam training: CISA

Goede duidelijke instructies en handvaten voor de toekomst

Goede duidelijke instructies en handvaten voor de toekomst

• Naam training: CSA

Training was goed, administratie kan beter

Bij TSTC de training Chief Information Security Officer gevolgd. De docent is kundig en vertelt je vanuit theorie en praktijk hoe de wereld vanuit zijn perspectief in elkaar zit en maar daar een interactieve training van. Hij geeft daarbij ook aan welke nuances je in gedachte moet houden bij het doen van het examen. Administratief gaat/ging alles niet helemaal soepel. Vooraf in tegenstelling tot mijn collega geen documentatie/boeken ontvangen. Proces, wat niet geheel binnen verantwoordelijkheid TSTC ligt maar waar ze wel de aan te spreken partij voor zijn, om examen te volgen was niet goed gelopen. Inmiddels drie weken na training nog niets gehoord over eventuele examen.

• Naam training: CISO

Super gaaf en heel erg leerzaam!

Gezien de lange afstand en een enkel grote file, vond ik het echt de moeite waard om aan deze training bij te wonen. Trainer Rudy Baving deed het echt heel goed, manier van overbrengen en zijn enthousiasme! Ik zou niet anders willen dan door alleen hem training te krijgen. Ontzettend veel geleerd, vooral tijdens de Lab oefeningen.

• Naam training: Certified SOC Analyst

Fijne training die netjes de stof behandeld zonder met je neus continu in de boeken te zitten.

• Categorie: Microsoft
  • Naam training: AZ103

Zoals altijd top verzorgt

Zoals altijd top verzorgt

• Categorie: EC-Council
  • Naam training: CHFI

Goede informatieve cursus

Ik heb een zeer informatieve cursus gekregen die op een leuke manier gegeven is.

• Categorie: Cisco
  • Naam training: 200-301

Goede cloud training

Zeer goede training, waarbij de docent op een duidelijke manier de theorie doorgeeft en deze ook aan de praktijk weet te koppelen. De balans tussen techniek en business is in deze training verder erg goed. Eigenlijk is deze training een must voor iedereen die bezig is met cloud security.

• Naam training: CCSP

Goede theoretische training met goede focus op certificering

Goede theoretische training met goede focus op certificering

• Naam training: CEH

Naar volle tevredenheid !

Het volgen van de CISM training bij TSTC voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Vroegtijdig worden studie materialen toegestuurd ter voorbereiding, een meer dan kundige trainer met vereiste theoretische en practische ervaring, een goed te bereiken locatie met prima voorzienigen.

• Naam training: ISACA CISM

Geweldige training!

De hands-on trainingen waren erg leerzaam. Rudy is een TOPtrainer!

• Naam training: ECSA

Super flexibel en alles keurig verzorgd

Hele leerzame ervaring, en heel klantgericht

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: SSCP

Zeer professioneel, flexibel en persoonlijke aandacht

TSTC en de trainer overtroffen al mijn verwachtingen!

• Naam training: ISO 27001 Lead Implemener Training

Inhoudelijk goed

Inhoudelijk goed, deskundige trainer. Minpunt vond ik de rumoerige ruimte, de training in de aangrenzende produceerde lawaai waar we last van hadden

• Categorie: Privacy
  • Naam training: CIPP/E

Prima training

Training was prima, parkeren is wat omslachtig, lunch kan wat uitgebreider maar is voor de rest prima.

• Categorie: EC-Council
  • Naam training: CCISO

Je ne parle pas votre langue :°

オランダ語は話せません

• Naam training: Я не говорю по голландски

highly-concentrated topics in a short time, intense, but very interesting and energizing

• Naam training: pwk / oscp

Goede training

Zeer leuke training van een toptrainer Rudy, benieuwd naar hoe mijn examen gaat verlopen.

• Naam training: CSA

Goede inhoudelijke cursus, voorbereiding in communicatie kon beter

Inspirerende trainer, de voorbereiding / communicatie had beter gekund.

• Naam training: CISO

Een goede training op het gebied van privacy

Een goede training in 2 dagen (had ook verdeeld mogen worden over 3 dagen), de zaken eromheen waren goed geregeld en de docent was een professional op het gebied van privacy.

• Categorie: Privacy
  • Naam training: CIPP/E

Top docnet en nuttige training. Informatie voorafgaand was niet helem compleet.

Michiel Benda en een uitstekende trainer met jarenlange ervaring op het gebied van IS en uitstekende didactische vaardigheden. De training zelf qua stof vanuit EC council (het boek) is niet prettig om te lezen (opmaak en vormgeving) en het traject rondom examens is wat onduidelijk. Ook was mij van tevoren niet duidelijk gemaakt door IMF dat het hier om een "bootcamp" achtige training ging met een examen op de laatste dag. Het op deze manier behalen van een certificering heeft niet mijn voorkeur. Ik weet ook niet of ik een training met een behoorlijk pittige inhoud ook nog wil volgen in 5 achtereenvolgende dagen of dat spreiding van de trainingsdagen mijn voorkeur heeft. Dit is wel iets waar ik bij de keuze van een volgende training rekening mee zal houden.

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.