Training was goed, administratie kan beter

Bij TSTC de training Chief Information Security Officer gevolgd. De docent is kundig en vertelt je vanuit theorie en praktijk hoe de wereld vanuit zijn perspectief in elkaar zit en maar daar een interactieve training van. Hij geeft daarbij ook aan welke nuances je in gedachte moet houden bij het doen van het examen. Administratief gaat/ging alles niet helemaal soepel. Vooraf in tegenstelling tot mijn collega geen documentatie/boeken ontvangen. Proces, wat niet geheel binnen verantwoordelijkheid TSTC ligt maar waar ze wel de aan te spreken partij voor zijn, om examen te volgen was niet goed gelopen. Inmiddels drie weken na training nog niets gehoord over eventuele examen.

• Naam training: CISO

Super gaaf en heel erg leerzaam!

Gezien de lange afstand en een enkel grote file, vond ik het echt de moeite waard om aan deze training bij te wonen. Trainer Rudy Baving deed het echt heel goed, manier van overbrengen en zijn enthousiasme! Ik zou niet anders willen dan door alleen hem training te krijgen. Ontzettend veel geleerd, vooral tijdens de Lab oefeningen.

• Naam training: Certified SOC Analyst

Fijne training die netjes de stof behandeld zonder met je neus continu in de boeken te zitten.

• Categorie: Microsoft
  • Naam training: AZ103

Zoals altijd top verzorgt

Zoals altijd top verzorgt

• Naam training: CHFI

Goede informatieve cursus

Ik heb een zeer informatieve cursus gekregen die op een leuke manier gegeven is.

• Categorie: Cisco
  • Naam training: 200-301

Goede cloud training

Zeer goede training, waarbij de docent op een duidelijke manier de theorie doorgeeft en deze ook aan de praktijk weet te koppelen. De balans tussen techniek en business is in deze training verder erg goed. Eigenlijk is deze training een must voor iedereen die bezig is met cloud security.

• Naam training: CCSP

Goede theoretische training met goede focus op certificering

Goede theoretische training met goede focus op certificering

• Naam training: CEH

Naar volle tevredenheid !

Het volgen van de CISM training bij TSTC voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Vroegtijdig worden studie materialen toegestuurd ter voorbereiding, een meer dan kundige trainer met vereiste theoretische en practische ervaring, een goed te bereiken locatie met prima voorzienigen.

• Naam training: ISACA CISM

Geweldige training!

De hands-on trainingen waren erg leerzaam. Rudy is een TOPtrainer!

• Naam training: ECSA

Super flexibel en alles keurig verzorgd

Hele leerzame ervaring, en heel klantgericht

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: SSCP

Zeer professioneel, flexibel en persoonlijke aandacht

TSTC en de trainer overtroffen al mijn verwachtingen!

• Naam training: ISO 27001 Lead Implemener Training

Inhoudelijk goed

Inhoudelijk goed, deskundige trainer. Minpunt vond ik de rumoerige ruimte, de training in de aangrenzende produceerde lawaai waar we last van hadden

• Naam training: CIPP/E

Prima training

Training was prima, parkeren is wat omslachtig, lunch kan wat uitgebreider maar is voor de rest prima.

• Naam training: CCISO

Je ne parle pas votre langue :°

オランダ語は話せません

• Naam training: Я не говорю по голландски

highly-concentrated topics in a short time, intense, but very interesting and energizing

• Naam training: pwk / oscp

Goede training

Zeer leuke training van een toptrainer Rudy, benieuwd naar hoe mijn examen gaat verlopen.

• Naam training: CSA

Goede inhoudelijke cursus, voorbereiding in communicatie kon beter

Inspirerende trainer, de voorbereiding / communicatie had beter gekund.

• Naam training: CISO

Een goede training op het gebied van privacy

Een goede training in 2 dagen (had ook verdeeld mogen worden over 3 dagen), de zaken eromheen waren goed geregeld en de docent was een professional op het gebied van privacy.

• Naam training: CIPP/E

Top docnet en nuttige training. Informatie voorafgaand was niet helem compleet.

Michiel Benda en een uitstekende trainer met jarenlange ervaring op het gebied van IS en uitstekende didactische vaardigheden. De training zelf qua stof vanuit EC council (het boek) is niet prettig om te lezen (opmaak en vormgeving) en het traject rondom examens is wat onduidelijk. Ook was mij van tevoren niet duidelijk gemaakt door IMF dat het hier om een "bootcamp" achtige training ging met een examen op de laatste dag. Het op deze manier behalen van een certificering heeft niet mijn voorkeur. Ik weet ook niet of ik een training met een behoorlijk pittige inhoud ook nog wil volgen in 5 achtereenvolgende dagen of dat spreiding van de trainingsdagen mijn voorkeur heeft. Dit is wel iets waar ik bij de keuze van een volgende training rekening mee zal houden.

• Naam training: CCISO

Al jaren een prima opleidingsinstituut

Al jaren een prima opleidingsinstituut

• Naam training: C|CISO

Gezellig en goed georganiseerd

Ik voel me bij TSTC altijd zeer welkom. Koffie altijd beschikbaar, voelt huiselijk aan, vriendelijk personeel. Het enige waar ik een verbetering zou zien is de lunch. Daar doet men echt hun best op, dus het is echt een hele kleine opmerking (daarom een 9,5 score, zeer tevreden!). Ik ben een echte carnivoor en daarom zou ik wat meer vlees willen zien als beleg. Of gewoon elke dag een gehaktbal of zo, maar dat gaat natuurlijk te ver. Allemaal gewoon prima!

• Naam training: CCSP

Zeer goede trainer die CEH uitstekend kan overbrengen

Ik heb de vijfdaagse CEH training gevolgd bij TSTC. Deze werd gegeven door Rudy Baving. Deze kan absoluut aanbevelen. Hij kan de CEH informatie uitstekend overdragen. Daarbij is het lesmateriaal zo ingestoken dat het op een leuke en interactieve manier overgebracht wordt. Verder zijn de ruimtes van TSTC redelijk basic, tegen het wat verouderd aan. De computers en lab omgeving waar mee gewerkt wordt zijn wel van goed en hoge kwaliteit. Absoluut aan te raden.

• Naam training: CEH

Leuke cursus met duidelijke uitleg en praktische voorbeelden

Klas was klein en aangenaam, vragen konden zonder problemen gesteld worden. Praktische opdrachten waren goed genoeg om kennis te maken met de tools en het doel ervan aan te tonen. Windows labs vond ik een beetje minder maar de tools in deze labs daar worden dan weer vragen over gesteld in het examen, dus ik snap waarom we ze het beste gewoon konden doen (alhoewel niet verplicht).

Volledig en enthousiasmerend

Het waren twee volle, maar leerzame dagen waar ik op het puntje van mijn stoel bleef zitten. Anouk Visser geeft op een enthousiasmerende wijze training. Heel goed en plezierig.

• Naam training: CIPP/e

Perfecte training.

Zeer goed opgezette training om nut en noodzaak van de ISO27000 familie te doorgronden en voldoende handvatten te bieden om met de kennis aan de slag te gaan. Tevens een instructeur die op basis van zijn kennis en ervaring een geweldige training heeft neergezet, die de dagen voorbij deed vliegen.

• Naam training: ISO 27001 Lead Implementer

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.